אירועי דיומא – 21.11.2017

כדורגל:

ליגת האלופות – שלב הבתים: מחזור 5 / רועי ויינברג

בית ה':

קבוצההפרש שעריםנקודות
1.ליברפול3-138
2.סביליה8-87
3.ספרטק מוסקבה5-85
4.מאריבור14-11

19:00-ספרטק מוסקבה-מאריבור (משולב בספורט 5+לייב). משחק שמוסקבה חייבת לנצח. הקבוצה הצליחה להוציא נקודות מליברפול וסביליה העדיפות בבית ואם לא תנצח את מאריבור ככל הנראה תאבד סיכוי לעלות לשלב הבא. הם קבוצה שונה בבית ובכושר טוב בהתאם לתוצאות בליגה, כך שניתן לצפות לניצחון מוחץ של המארחת שהכניסה חמישייה לסביליה בבית מוקדם יותר העונה.

21:45-המלצת צפייה: סביליה-ליברפול (ספורט 5+). אולי המשחק המעניין ביותר של היום בכל הקשור לסיכויי העלייה לשלב הבא. ליברפולבאה אחרי רצף ניצחונות מרשים בכל המסגרות, האחרון שבהם 3:0 על סאות'המפטון ובכושר לא רע. השילוב של סאדיו מאנה, מוחמד סלאח הנפלא, רוברטו פירימינו ופיליפה קוטיניו בהתקפה נהדר ומעניין לראות כיצד יראה מול ההגנה של סביליה. אותה הגנה הפסידה לברצלונה אבל ניצחה את סלטה ויגו וחזקה מאוד בבית. תיקו ישרת את שני הצדדים, אבל ניצחון וליברפול יכולה להבטיח מעשית את המקום הראשון.

בית ו':

קבוצההפרש שעריםנקודות
1.מנצ'סטר סיטי*3-1212
2.שחטאר דונייצק5-79
3.נאפולי9-73
4.פיינורד12-30

21:45-מנצ'סטר סיטי-פיינורד (ספורט 5+גולד). פיינורד לא תעלה בודאות ובכושר רע עם 3 תוצאות תיקו בליגה. סיטי הבטיחה עלייה וגורדיולה רמז שהוא יכול לשלב שחקני נוער ומחליפים במשחק הזה. ניצחון יכול להבטיח לסיטי את המקום הראשון וקשה לראות אותם מפסידים, במיוחד בבית, באחד מהמשחקים הפחות מעניינים של היום.

21:45-נאפולי-שחטאר דונייצק. משחק לא רע והסיכוי האחרון של נאפולי לעלות לשלב הבא עם ניצחון פה. שחטאר לא פראיירית ויכולה להקשות על המארחת, אבל נאפולי עם 35 נקודות מ-39 אפשריות באיטליה ופייבוריטית. אם הם מנצחים כאן הם לא מבטיחים עלייה אבל זה יהיה קל יותר בהרבה, כשבמחזור האחרון הם פוגשים את פיינורד.

בית ז':

קבוצההפרש שעריםנקודות
1.בשיקטאש3-810
2.פורטו7-96
3.ר.ב. לייפציג8-54
4.מונאקו7-32

19:00-בשיקטאש-פורטו (משולב בספורט 5+לייב). קרב על המקום הראשון. בשיקטאש, הפתעת הבית, עם 10 נקודות וכושר טוב בטורקיה. פורטו הותיקה תנסה להגיע גם השנה ל-16 האחרונות ועם 6 נקודות. היא הפסידה 3-1 בפורטוגל במשחק בין הקבוצות וקשה לראות את המארחת המרשימה מאבדת נקודות בבית, אבל זה משחק פתוח על הנייר.

21:45-מונאקו-ר.ב. לייפציג. משחק בין 2 קבוצות מאכזבות באופן יחסי. לייפציג ניצחה את פורטו ועוד יכולה להגיע לשלב הבא אם תנצח היום, בשביל מונאקו הסיכוי תאורטי בלבד. הם במצב טוב בליגה אבל הסיכוי שישחזרו את העונה שעברה, בה הגיעו לחצי הגמר, קלוש עד לא קיים.

בית ח':

קבוצההפרש שעריםנקודות
1.טוטנהאם הוטספר*3-1010
2.ריאל מדריד5-87
3.בורוסיה דורטמונד8-42
4.אפואל ניקוסיה8-22

21:45-אפועל ניקוסיה-ריאל מדריד (ספורט 5). למרות התיקו מול אתלטיקו, פתיחת העונה החדשה של רונלדו בליגה (6 שערים ב-4 משחקים בליגת האלופות עד עכשיו למקרה ששכחתם) ופער 10 הנקודות בספרד, אף אחד לא רואה את ריאל מדריד מפסידה בקפריסין. יכול להיות שזה יהיה קשה אבל הם יסיימו את המחזור עם 3 נקודות וכרטיס לשמינית הגמר בפעם המי יודע כמה.

21:45-בורוסיה דורטמונד-טוטנהאם (ספורט 1). דורטמונד מדשדשת בכל המסגרות: 2 תוצאות תיקו מול ניקוסיה ו-2 הפסדים ובליגה הם לא ניצחו מאז ספטמבר כשהם עורמים תוצאות תיקו. טוטנהאם עלתה למעשה, כפי שניתן לראות בטבלה. נקודות פה יבטיחו להם מעשית מקום ראשון וקשה לראות אותם לא עושים כן.

* בכל טבלה מסמנת שהקבוצה הבטיחה עלייה לשלב הבא, בלי קשר למיקום.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. תודה רבה .
    יש כמה משחקים לא רעים אבל כשרואים את הטבלה מאבדים בהם עניין .
    למשל סביליה ליברפול ….בכל תוצאה שהיא הרי סביליה תוכל לעלות אם רק תנצח בסלובניה. …וכן ליברפול אם תנצח בביתה את מוסקבה במחזור הסיום.
    כך גם במפגש של נאפולי מול שחטאר …הראשונה גם אם תנצח תלויה בחסדי פפ שלא צפוי להיות לו שום אינטרס להרכיב את ההרכב החזק למשחק באוקראינה ככה ששחטאר יכולה לקבל בראש היום להוציא תיקו ביתי ולעלות.
    כמובן שגם טוטנהאם דורטמנד משחק נפלא אך חסר (כמעט ) ערך טבלאי.
    וזו אולי בעייתה המרכזית של ליגת האלופות בפורמט הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט