נשים, גברים והופס  – הטור של סופי לפלייר – מס. 5

סופי לפלייר היא בת זוגו של בארט, אחד מחבריי הטובים המתגורר בניו אורלינס.  לפני כמה שבועות היא הציעה לי לכתוב קצת על הופס, ומאז, מדי כמה ימים,  היא שולחת אלי מייל שאותו אני מתרגם ומפרסם. מולי.

"כשאת בוחרת מה ללבוש," נזכרה הבוקר סופי בדבריה של סבתה ויויאן בעודה עומדת בחדר הארונות שלה ומנסה להחליט מה תלבש הבוקר, "היכנסי לתוך עצמך ובדקי את תחושותיך כשדבר ראשון עלייך להחליט אם את הולכת על צבע אחד שולט או על שילוב של מספר צבעים."

סופי כמעט פרצה בצחוק מול הראי, כשלפתע נחתה עליה התובנה שבעצם, הדילמה הזו עומדת – כל עונה מחדש – על שולחנו של כל מנכ"ל בקבוצות האן.בי.איי..

אוקלוהומה, לדוגמה, הלכה בשנים האחרונות בבירור על צבע אחד שליט, הצבע הווסטברוקי, ושילבה אליו תוספות מכאן ומשם שיחמיאו וידגישו את יתרונותיו.

צבע אחד שולט

 

בוסטון, לעומת זאת, בחרה ללכת על גוונים שונים של אותו צבע שישתלבו יחד לתמונה אחידה.

גוונים שונים של אותו צבע

הפליקנס, הלכו על שני צבעים שולטים, אבל שכחו את התוספות ההכרחיות, שהן אלו שלרוב עושות את ההבדל.

שני צבעים שולטים

ויש קבוצות שפשוט אספו מפה ומשם צבעים, לעתים התוצאה הייתה מזעזעת אבל היו מקרים בהם המנכ"ל והמנהל הצליחו ליצור שמלה צבעונית לתפארת, כמו זו שסופי בחרה ללבוש הבוקר…

השמלה שסופי בחרה ללבוש הבוקר

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט