אירועי דיומא – 01.11.2017

 

כדורגל:

ליגת האלופות – מחזור 4 / מתן גילור

21:45 ערוץ הקיבוץ בספורט 5 לייב.

בית E

21:45 ליברפול-מאריבור (ספורט 1). ליברפול מוליכה את הבית עם 5 נקודות ומאריבור נועלת אותו עם נקודה בודדת. כל תוצאה זולת ניצחון אנגלי תהיה סנסציה. בסיבוב הקודם ניצחה ליברפול 7:0.

21:45 סביליה-ספרטק מוסקבה (ספורט 5 גולד). הקבוצות צמודות אחד לשניה, כשמוסקה עם 5 נקודות וסביליה עם 4 נקודות. הכל פתוח במאבק על שמינית הגמר. בסיבוב הקודם ניצחה מוסקבה 1:5.

 

בית F

21:45 נאפולי-מנצ'סטר סיטי (ספורט 5+). נאפולי עם 3 נקודות וחייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי סביר לשמינית גמר. מנצ'סטר במקום הראשון עם 9 נקודות ותיקו ישרת את האינטרס שלה. בסיבוב הקודם ניצחה מנצ'סטר 1:2.

21:45 שחטאר דונייצק-פיינורד. דונייצק עם 6 נקודות וניצחון היום יקדם אותה משמעותית לעבר השלב הבא. פיינורד טרם השיגה נקודה, אבל ניצחון יפתח את המאבק על מקום בליגה האירופאית. בסיבוב הקודם ניצחה דונייצק 2:1.

 

בית G

19:00 בשיקטאש-מונאקו (ספורט 5). בשקיטאש סומנה כקבוצה החלשה בבית, אבל בינתיים היא עם 100% הצלחה. ניצחון יבטיח לה את המקום הראשון ברמת ודאות גבוהה. למונאקו נקודה בודדת, אבל ניצחון היום והיא לגמרי בתמונת השמינית. בסיבוב הקודם ניצחה בשיקטאש 2:1.

21:45 פורטו-לייפציג. פורטו ולייפציג צמודות במאבק על המקום השני עם 3 ו-4 נקודות בהתאמה. בסיבוב הקודם ניצחה לייפציג 2:3.

 

בית H

המלצת צפייה* 21:45 טוטנהאם הוטספר-ריאל מדריד (ספורט 5). שתי הקבוצות קרובות להבטיח סופית את מקומן בשלב שמינית הגמר והמשחק היום הוא בעיקר מאבק על המקום הראשון. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בשוויון 1:1.

21:45 בורוסיה דורטמונד-אפואל ניקוסיה. דורטמונד, לדעתי, היא אכזבת המפעל עד כה. מעבר לכך שניצחון ישאיר לה סיכוי (קטן) לשמינית הגמר ומעבר לזה שהוא יקדם אותה משמעותית לעבר מקום בשלב הנוק אאוט של הליגה האירופאית, המשחק הזה הוא קודם-כל על כבוד ויוקרה. בסיבוב הקודם הסתיים המשחק בין הקבוצות בתיקו 1:1.

 

כדורסל

יורוקאפ – מחזור 4 – בית ב'

 

21:30 רג'יו אמיליה – הפועל ירושלים (ספורט 2) – העונה של הפועל ירושלים לא מתפתחת כפי שציפו קודקודי ואוהדי אלופת ישראל. בליגה, הפסד ראשון של הקבוצה מול אשדוד הביא לידי מימוש את הקרטוע של הקבוצה במשחקים הקודמים ובאירופה, המציאות עגומה בהרבה עם שלושה הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים.

הערב, תנסה הפועל ירושלים לרשום ניצחון ראשון במפעל עליו היא שמה את יהבה כשתתארח באיטליה אצל רג'יו אמיליה. הקבוצה האיטלקית סיימה את הליגה הסדירה באיטליה במקום השני בשנה שעברה אבל הודחה בשלב רבע הגמר. אף על פי כן, מדובר בקבוצה שעשתה התקדמות גדולה מאוד בשנים האחרונות והיא נחשבת לאחת הקבוצות הטובות באיטליה בעת האחרונה עם שתי סגנויות אליפות איטליה בשלוש השנים האחרונות. בשורות הקבוצה האיטלקית אותה מאמן מזה שבע שנים מסימליאנו מנטי, מככבים הקלע האיטלקי אמדאו דה לה ולה (22.3 נק' למשחק עד כה במפעל), הזרים ג'יילן ריינולדס וג'וליאן רייט (שיחק עונה אחת במכבי ראשל"צ וכמה משחקים בבני הרצליה) ושחקן נבחרת גיאורגיה מנוטשר מרקושווילי ששיחק בארץ ביורובסקט האחרון.

האיטלקים ניצחו את שני משחקיהם האחרונים במפעל (את פוניבז' הליטאית בחוץ ואת גלטסראיי הטורקית בבית) והפסידו במשחק הפתיחה לבודוצ'נוסט בחוץ. במגרש הביתי שלהם הם מהווים משוכה לא קלה וירושלים, נטולת בעל בית לאחר ששחררה את קרטיס ג'רלס לא צפויה ללקק דבש בהנחה שהיא רוצה לטעום כבר את טעמו של ניצחון. הפסד – ומעמדו של המאמן קציקאריס יתחיל להתנדנד.

 

טניס / מתן גילור

טורניר פריז (1000) – סיבוב שני

הסיבוב בו מצטרפים המדורגים. אתמול התקיימו 3 משחקים והיום תושלם תמונת שמינית הגמר.

שידורים בספורט 4 החל משעה 12:00.

רפאל נדאל(1)-היון צ'אנג. רפא חוזר לשחק לראונה מאז ההפסד לפדרר בגמר שנגחאי וירצה מאד להשוות את מספר התארים השנתי לזה של השוויצרי. צ'אנג הפתיע את זוורב הלא נכון במשחק חד צדדי בו איבד 2 משחקונים בלבד.

פאבלו קואבס-אלברט ראמוס וינולאס(15). קואבס הדיח את חצ'אנוב המאכזב במשחק קל. וינולאס ישאף לדרבי ספרדי בשמינית.

אלכסנדר זוורב(4)-רובין האסה. זוורב קצת נרגע לאחרונה וצריך להתניע מחדש לקראת טורניר סוף השנה הראשון שלו. האסה גבר בסיבוב הראשון על ג'ונסון.

ג'ו סוזה-חואן מרטין דל פוטרו(13). דלפו מגיע למשחק אחרי ההפסד המאכזב בגמר טורניר באזל בו שיחק מצוין. שאלת הגב שלו קריטית, אבל הוא לא יכל לוותר על הטורניר למרות הפציעה, כי צריך את הניקוד במאבק על המקום בלונדון. סוזה עבר בסיבוב הראשון את לורנצי.

דיאגו שוורצמן-ג'ון איזנר(9). שוורצמן גבר על טרוקצי בלי יותר מדי מאמץ ויפגוש את הענק האמריקאי למשחק מאתגר יותר.

רישאר גאסקה-גריגור דימיטרוב(6). גאסקה ניצח את פייר בדרבי צרפתי. להערכתי, האיכויות של דימיטרוב יהיו גדולות מדי בשבילו.

אדריאן מאנארינו-דויד גופן(7). גופן הגיע שלב אחד יותר רחוק ממאנארינו בבאזל, אבל הצרפתי הקשה על פדרר הרבה יותר מאשר הבלגי. האם אפשר ללמוד מזה משהו לקראת המגש היום? ספק.

ג'וליאן בנטו-ג'ו וילפריד טסונגה(11). לאכזבתנו, בנטו ניצח את שופובלוב בדרך לדרבי מקומיים מול פיינליסט טורניר וינה.

רוברטו באוטיסטה אגוט(14)-ג'רמי צ'ארדי.

בורנה צ'וריץ'-מארין צ'יליץ'(3). צ'יליץ' בתקופה קצת פחות טובה. נראה לא משהו והפסיד לדלפו בחצי גמר באזל. ועדיין, מול צ'וריץ' שהעפיל מהמוקדמות, הוא אמור לנצח.

פרננדו ורדסקו-קווין אנדרסון(12). שני ניצחונות בשני שו"ש על רובלב סידרו לורדסקו מפגש עם המפציץ הדרום אפריקאי.

קייל אדמונד-ג'יק סוק(16). אדמונד זכה מן ההפקר כשבשל פרישת פדרר במקום להתמודד עם פויי הוא ניצח את דונסקוי.

פליסיאנו לופז-לוקאס פויי(17). פויי מגיע בכושר מצוין אחרי הזכייה בוינה. היתכן שהוא תקוותם הגדולה של הצרפתים?

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – שמינית הגמר

כמה משחקים טובים היו אתמול בסיבוב השני. בשני קרבות מרתקים שנגמרו על חודו של פריים ראינו את מרטין גולד גובר על קיירן ווילסון ואת מארק אלן גובר על מארק קינג. בדרבי הוולשי בין מארק וויליאמס לראיין דיי הייתה ידו של הראשון על העליונה, ויאן בינגטאו הצעיר ממשיך לעשות חייל, לאחר שגבר גם על ריקי וולדן.

היום בסיבוב השני צפויים לנו עוד כמה מפגשים מצויינים. בסשן המוקדם נראה את "קפטן" אלי קרטר מול שון מרפי, ואת יאן בינגטאו מול ג'ק ליסובסקי הנמצא אף הוא בכושר מצויין. בסשן המאוחר נראה קרב באוקטן גבוה בין ג'אד טראמפ לליאנג וונבו, וקרב אלופי עולם בין מארק סלבי למארק וויליאמס. שידורים ביורוספורט 2 ב-8:45 וב-13:30.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. בכדורגל המלצת הצפייה שלי היא ללא ספק נאפולי -סיטי .
    מוליכת הליגה האיטלקית חייבת ניצחון אבל ממול הקבוצה הלוהטת של אירופה סיטי המפחידה .
    טוטנהאם -ריאל יכול להיות משחק טוב אך נטול מתח מכיווון שמעשית 2 הקבוצות בשלב הבא.
    בכדורסל ירושלים תנצח היום לתת לדרך חדשה באירופה.

      1. לא שמעתי את ההצהרות אך זה מעניין מאד.
        שכן לעיתים ההצהרות הם סתם מלחמה פסיכולוגית אך דווקא במקרה נאפולי הם הגיוניות מאד.

    1. אם ריאל תתפרק מול טוטנהם זאת בהחלט יכולה להיות המלצת צפיה אבל אין ספק שסיטי נאפולי מסקרן האם נאפולי תשחק כמו בדקות הראשונות של המשחק הקודם, שחקה פתוח וחטפה פעמיים במהירות או כמו המשך המשחק ששחקה זהיר וחכם יותר.

  2. שוורצמן יינצח את איזנר. הוא מחזיר מחונן! + מוח יהודי…

    גסקה יינצח את דמיטרוב. אני מהמר עליו כם כזוכה הטורניר. אתמול הוא נתן משחק שכולו היי לייטס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט