אירועי דיומא – 22.10.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 8 / מתן גילור

19:00 הפועל אשקלון-מכבי פתח תקוה (ספורט 5 לייב). שתי הקבוצות מגיעות אחרי תיקו מאכזב. אשקלון סיימה ב-1:1 עם אשדוד החלשה ופ"ת איבדה יתרון בן 2 שערים למכבי. ערב המחזור אשקלון במקום ה-9 עם 9 נקודות ופ"ת במקום ה-11 עם 7 נקודות. שתיהן תשאפנה להתרחק עוד מהתחתית.

20:15 איחוד בני סכנין-הפועל חיפה (ספורט 1). מוליכת הטבלה מגיעה אחרי ניצחון 0:4 על עכו למשחק לא פשוט נגד סכנין שנמצאת גם היא במומנטום חיובי וחילצה תיקו 0:0 בק"ש. סכנין קבוצה שיודעת לעקוץ במתפרצות כפי שראינו נגד י-ם, מה שעלול לסכן את הפועל שצפויה לשלוט במרכז השדה – סגנון אשר פחות מתאים לה. היתרון מבחינת הפועל הוא שהמשחק בעכו, דבר אשר עשוי להטות את היחס בין כמות האוהדים באצטדיון לכיוון שלה. להפועל 17 נקודות והיא הקבוצה היחידה שטרם הפסידה העונה. סכנין במקום השביעי עם 11 נקודות.

פרמייר ליג – מחזור 9 / רועי ויינברג:

15:30-אברטון-ארסנל (ספורט 1). אברטון לא בכושר טוב אחרי נקודה מול ברייטון וניצחון בודד בחמשת משחקי הליגה האחרונים. קומאן לא מצליח עם הרכישות הגדולות של הקבוצה (סיגורדסון, רוני, שנדרלין ורבים אחרים) והיום הם מארחים את ארסנל שבאה אחרי הפסד לווטפורד החזקה. ארסנל משתפרת בהדרגה מתחילת העונה ואמורה לנצח או לפחות להוציא נקודות בגודיסון פארק.

18:00-המלצת צפייה: טוטנהאם-ליברפול (ספורט 1). משחק מצויין. 2 הקבוצות באות אחרי תוצאות טובות באירופה, כשטוטנהאם סיימה בתיקו מכובד מול ריאל מדריד בברבנאו וליברפול הבקיעה שביעייה למאריבור. בליגה הכושר של ליברפול לא אידיאלי והם באים אחרי תיקו משמים מול יונייטד. טוטנהאם באה אחרי כמה ניצחונות מול הקטנות, אבל הם חלשים במגרש הביתי בהשוואה למגרש החוץ ויש לחבורה של קלופ סיכוי, קטן אמנם, לנצח. המשחק שאתם צריכים לראות היום.

לה ליגה – מחזור 9/ שגיא נאור

17:15 סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד (ערוץ one)

אתלטיקו יוצאת לגליסיה למשחק לא קל מול סלטה, שפתחה לא טוב את העונה אבל נמצאת בתקופה טובה ובמחזור הקודם הביסה את לאס פלמאס 2-5. הקבוצה של דייגו סימונה היתה קרובה לנצח את ברצלונה לפני שבוע אבל הסתפקה בתיקו ראוי ואם היא שואפת להישאר צמודה לקטלונים היא חייבת לחזור מהבלאידוס עם נצחון.

21:45 ריאל מדריד – אייבר (ערוץ one)

הבלאנקוס פתחו את הליגה בגמגום אבל במחזורים האחרונים הם מנצחים למרות יכולת לא משכנעת. במחזור הקודם שער בכורה של רונאלדו העונה הציל אותם מאובדן נקודות ואחרי הנצחון של בארסה הערב, הם חייבים לנצח את הקבוצה הקטנה מתחתית הטבלה. אייבר הצליחה לגרד 7 נק' למרות שכבשה רק 3 שערים עד כה וקשה להאמין שבברנבאו היא תצליח להדהים את האלופה.

בונדסליגה – מחזור 9 / דוד "פאקו" סעדה:

19:00-וולפסבורג-הופנהיים (ספורט 2). מפגש בין שתי קבוצות מגמגמות. הופנהיים פתחה טוב את העונה, מה שהביא אותה עד למקום השני. אלא שנקודה בודדת שהשיגה בשני המשחקים האחרונים הורידה אותה עד למקום החמישי. היא בכל זאת תהיה פייבוריטית היום מול האורחת. זו עם ניצחון בודד מפתיחת העונה, וניצבת בשערי התחתית.

סרייה A – מחזור 9 / דוד "פאקו" סעדה:

16:00-טורינו-רומא (משולב בספורט +5). הריצה היפה של רומא נעצרה בשבוע, כאשר גם היא לא יכלה לנאפולי והפסידה לה בבית. היא עדיין תהיה פייבוריטית מול טורינו היום. זאת בכלל מקרטעת בתקופה האחרונה, כשלאחר התבוסה ליריבה העירונית, היא סיימה פעמיים בתיקו עם ורונה וקרוטונה החלשות.

16:00-מילאן-גנואה (ספורט 2). מילאן ממשיכה להידרדר בטבלה עם שלושה הפסדים רצופים, האחרון בדרבי מול השלושער של איקארדי. הלחץ אצל המילאנזים השאפתנים רב, והוא עשוי להירגע קצת היום במשחק מול היריבה הנושקת לקו האדום.

19:00-אודינזה-יובנטוס (ספורט 2). האלופה יובה גם היא בלחץ לאחר ההפסד הביתי ללאציו (ועוד לאחר שהובילה במשחק), הפסד שהרחיק אותה מאד מהצמרת. למזלה היא פוגשת היום קבוצה חלשה למדי, הסופרת שלושה הפסדים ברציפות.

21:45-לאציו-קליארי (ספורט +5). לאציו ממשיכה להיות אחת ההצגות הטובות בסרייה. בשבוע שעבר היא ניצחה את יובה בחוץ עם עוד צמד של צ'ירו אימובילה הנפלא (מלך שערי הליגה). אחרי יובה, נראה שהאורחת מהתחתית תהיה קינוח קל למדי.

ליגה צרפתית – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה:

22:00-מארסיי-פ.ס.ז' (ספורט 5). מי יעצור את פ.ס.ז'. זו שאלה שיכולה להישאל כל שבוע, כשהחבורה הקטלנית שבחוד הפריזאי נותנת הצגות פעמיים בשבוע, גם בליגה וגם בליגת האלופות. למארסיי שבמקום השלישי יהיה קשה לעשות זאת, ודאי אם תגלה יכולת דומה לזו של השבוע שעבר, כאשר חילצה בקושי תיקו משטרסבורג שבתחתית.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 3

20:00 בני הרצליה – הפועל חולון (ספורט 5) – הרצליה בכושר טוב אחרי פתיחת עונה מוצלחת באירופה שכללה ניצחון ב-21 הפרש על אלופת הונגריה ביום רביעי האחרון ומאזן בליגה של 1-1, תודות למפגש קשוח בשבוע שעבר מול מכבי ת"א. כושר טוב, לעומת זאת, זה לא משהו שאפשר להגיד על הפועל חולון שעדיין לא רשמה ניצחון העונה ואחרי שני הפסדי ליגה ושניים נוספים באירופה, מנסה לחשוב כיצד לשנות את הסגל שלה על מנת לחזור למסלול החיובי. הרצליה פייבריטית ברורה אבל לפי ההיגיון המשונה של הליגה הישראלית, דווקא חולון אמורה לנצח…

 

טניס / מתן גילור

טורניר הקמלין (250) – גמר

16:00 דאמיר דז'ומור(6)-ריקדס בראנקיס (ספורט 5 גולד).

 

טורניר אנטוורפן (250) – גמר

17:15 ג'ו ווילפריד טסונגה(2)-דיאגו שוורצמן(4) (ספורט 5 גולד).

 

טורניר שטוקלהום (250) – גמר

14:00 גריגור דימיטרוב(1)-חואן מרטין דל פוטרו(4).

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי ארה"ב

ארבעה מירוצים לסיום העונה, והאליפות של לואיס המילטון נראית די מובטחת. הבריטי זכה גם במירוץ הקודם בסוזוקה שביפן, בעוד שיריבו העיקרי, סבסטיאן פטל, נאלץ שוב לפרוש מהמירוץ. המילטון מוביל כעת על פטל ב-69 נקודות, ורק נס ימנע ממנו את האליפות, בטח כשהיום הוא שוב יזנק מהפול פוזישן לפני פטל. שידור בספורט 5 לייב ב-00:00.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות אנגליה הפתוחה – הגמר

קיירן ווילסון-רוני אוסליבן

אתמול נפרדנו לשלום מהסינדרלה של הטורניר, אלכסנדר אורסנבאכר. השווייצרי הצעיר נתן פייט הגון לקיירן ווילסון בחלקו הראשון של המשחק, אך סיומת אדירה של הבריטי חתמה את גורל המפגש. הבריטי המצויין יגיע לגמר, בעוד שהשווייצרי נראה כאחד עם עתיד מזהיר לפניו. בחצי הגמר השני ראינו אולי את המשחק הטוב של האליפות בין רוני אוסליבן לאנתוני מקגיל. המשחק, שנראה בהתחלה בשליטתו של רוקט רוני, הפך למותחן בעיקר בזכות עקשנותו של הסקוטי הג'ינג'י. אוסליבן הצליח לבסוף לנצח 6:4 ולהעפיל לגמר מצויין בין שני השחקנים עם המספר הרב ביותר של סנצ'וריס בטורניר. שידורים בירוספורט ב-15:00 וב-21:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. היום נשות ארה"ב נגד נשות צפון קוריאה. יהיה מעניין. עם NBA ב-2:30 ועם ה-NFL וכדורגל אתה אובד עצות ולא יודע במה להסתכל קודם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט