חם מהתנור: גורדון היווארד וג'רמי לין גמרו את העונה / רועי ויינברג

לאחר שנפצע במשחק הפתיחה של העונה, גורדון היווארד אובחן כסובל מנקע ושבר בעצם השוק השמאלית ועבר ניתוח. זמן החזרה עדיין לא ברור. מאמן בוסטון, בראד סטיבנס, אמר שהקבוצה מצפה לשיקום מלא כך שהפציעה לא תשפיע על רמתו ועל המשך הקריירה (מלבד העונה). סוכנו של היווארד, מארק ברטלסטיין, אמר שלא סביר שלקוחו יחזור לשחק העונה.

היווארד הגיע לבוסטון בקיץ מיוטה כשחקן חופשי (חתם על חוזה של 120 מיליון דולר ל-4 שנים) ונבחר ב-2016/17 לאול-סטאר. הוא נפצע בדקה החמישית של הפסד הסלטיקס לקליבלנד במשחק הפתיחה של העונה.

*

רכז ברוקלין, ג'רמי לין, קרע את הגיד המחבר בין הברך לעצם השוק בברכו הימנית בהפסד קבוצתו לאינדיאנה ולא ישוב לשחק העונה לפי הודעת קבוצתו. לין קלע 18 נקודות והוסיף 4 אסיסטים בהפסד ובהעדרו ככל הנראה דיאנג'לו ראסל יהיה הרכז הפותח של הקבוצה ואלן קראב יהיה השוטינג גארד הפותח.

*

ג'מייקל גרין מהגריזליס יפספס כמה שבועות בשל נקע בקרסולו השמאלי. אין נזק משמעותי והוא יחזור לכשירות מלאה אבל יפספס זמן ממושך. לא ברור מי יפתח על חשבונו, יתכן שמדובר בברנדן רייט שקיבל זמן משחק לאחר שגרין נפצע.

*

שיקגו השעתה את בובי פורטיס ל-8 משחקים לאחר שהוא חבט בפניו של ניקולה מירוטיץ' בקטטה במהלך אימון. כתוצאה מהחבטה מירוטיץ' שבר 2 עצמות בפנים ובחוץ לתקופת זמן ממושכת. לפיכך הבולס החליטו להשעות את פורטיס ויתכן שתבוא השעיה נוספת מכיוון הנהלת הליגה. פורטיס יוכל להתאמן במהלך ההשעייה, אבל לא לשחק.

*

דריימונד גרין, שחקן ההגנה של העונה, נפצע בברכו השמאלית בהפסד גולדן סטייט ליוסטון במשחק הראשון של העונה ועובר סריקת MRI שנועדה למדוד חומרת הפגיעה.

*

הלייקרס החתימו את ואנדר בלו על חוזה כפול במסגרתו השחקן יוכל לשחק גם בקבוצה וגם בקבוצת הדי-ליג של הלייקרס, הדיפנדרס. בלו, האמ.וי.פי בשנה האחרונה של ליגת ההתפתחות, התאמן עם הלייקרס במחנה האימונים ושיחק 2 משחקים בקבוצה בסיום עונת 2014/15.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

        1. יש בזה צדק וטנקינג זה הלוגו של השנה של שיקגו אבל צריך לחקור למה הכה אותו וכמה מירוטיץ "הביא את זה על עצמו"
          סתם דוגמא אם אמר לו שיסתום יא ניגר

          1. עם כל הכבוד, אין הצדקה למכות, בטח כאלה חמורות. אלא אם מירוטיץ זרק מכה ראשון, הייתי זורק אותו מהקבוצה

  1. אין פשוט מילים לתאר את הפציעה של היוורד.
    הפציעה הכי טראומטית שראיתי בספורט.
    לא עברו פאקינג 5 דקות וכל החישובים והבניה הנכונה והטרייד והלחץ והדם הרע בין הקבוצות ופוףףףףףף..
    תנחומיי הכנים לאוהדי בוסטון, נקווה שמעז ייצא מתוק.
    אחד מקווי העלילה היפים של העונה הלכו קיבינמיט.

  2. כואב לי הלב על גורדון היווארד. אני באתי בלי ציפיות גבוהות לעונה הזאת, מלבד לראות קבוצה שצומחת. הפציעה שלו כל כך רעה. ראיתי את הפציעה וידעתי שזה לא טוב בכלל. כמו רבים, חשבתי על הפציעה של PG13 באופן מיידי כשחזיתי באירוע. בגלל הקרבה לקרסול והנעליים הנמוכות, קיוויתי שאולי אני לא רואה טוב וזה רק עיקום גרוע של הקרסול, אך מסתבר שזה בדיוק המצב הגרוע שהבנו שאנו רואים.
    הוא בחור טוב ושחקן נהדר והסיטואציה כל כך מאכזבת עקב אותן נסיבות והן לא היחידות שיוצרות את אותה תחושה קודרת. באופן אישי, הוא השחקן האהוב עליי מהסגל לעונה הזאת ולכן אני חש עצוב במיוחד על המצב. צריך כעת לחשוב קודם כל על הבריאות שלו ועל כך שמשפחתו תוכל לעבור את התקופה הקרובה בצורה הטובה ביותר. אשתו מקסימה ויש לו 2 בנות קטנות בבית ואני מקווה שהם יוכלו לעמוד במצב. עם או בלי עזרה מעוד משפחה וחברים.
    לצד זה, התהליך הזה הולך להיות קשה. אחרי החזרה המצויינת של ג'ורג' מפציעה דומה, אני חושש שרבים כעת לא מבינים עד כמה התהליך החלמה יהיה מורכב ואנחנו מדברים נטו על עמידה על הרגליים. לא על חזרה לכושר ובהחלט לא לחזרה לשחק בצורה מקצועית. בנוסף, הפציעה שלו יותר מורכבת מזאת שג'ורג' חווה, עקב קרבת הפציעה שאזור המפרק והרגישות הקיימת שם, עקב כלי הדם הרבים והשרירים והרקמות העדינות באזור. הדבר החיובי שאפדר להגיד בוא שדיווחים טוענים שהשבר בצילומים נראה "נקי" וזה מכוון לכך שהפציעה אינה מערבת פגיעה בכלי דם, רצועות וכדומה – וזה עניין קריטי, עקב הקושי בשחזור אותם חלקי גוף והבעייתיות שאותו מצב גורר לשיקום (זהו מצב שאם הוא אכן קיים, החזרה שלו למגרש בצורה דומה למצבו הקודם כמעט בוודאות לא תעמוד על המשוואה).
    כרגע כולנו מחכים לאבחון המלא מצד הרופאים בבית החולים בבוסטון. ניתוח יקרה ישר כשיבינו מה ההליך הכי נכון למצבו של היאוורד ושוררת כרגע אפלה סביב העניין, כולל זמן ההחלמה מהניתוח וזמן השיקום ממנו. קשה לדעת אם זהו מצב רע או טוב, אבל זה כנראה משקף על המורכבות של המצב. מאמין שהיום בלילה יהיו תשובות בנושא, כי ניתוח חייב לקרות כמה שיותר מהר ולכן ההחלטה ותהליך ההחלמה ייוודאו בהתאם לכך. כנראה שסטיבנס או איינג' יתנו את התשובות לעניין והן יהיו לטעמי יחסית קצרות וגם לא מדוייקות במאה אחוז, כי אני מניח שיידרשו עוד אבחונים גם לאחר הניתוח בכדי לדעת יותר טוב היכן עומדת הפציעה ביחס להחלמה מהמקרה.
    אני רק מקווה שהאירוע הזה יעבור בצורה הטובה ביותר. בלי קשר לספורט. נטו מבחינת הבריאות של היווארד. ואני גם אגיד באותה נימה שאני גם מקווה שרבים למדו מהאירוע למה זה חסר טאקט ולא מוסרי לאחל לשחקנים להיפצע. פשוט לא עושים זאת..
    שתהיה לנו עונה מהנה ונטולת פציעות ככל האפשר.
    ואוהדי סלטיקס – אם יש לכם שאלות אתם יכולים לשאול בשרשור של התגובה. מי ייתן והקבוצה תיצור השראה מהמצב, שהם יעמדו מאחורי היווארד בזמנים אלו ויתנו את כל מה שיש להם. תזכרו שהעונה היא לא המטרה המרכזית אלא ההתפתחות קדימה.

    1. אף אחד לא מאחל לכוכבים להיפצע השנה הזאת נפתחה נורא מבחינה פציעות אם זה בNFL שאיבדו כמה כוכבים עיקריים ובעיקר את כוכב העל שלה והשחקן המהנה לצפייה (רודגרס), ואם זה בוסטון והיוארד אתמול,
      https://www.google.co.il/amp/s/www.cbssports.com/nba/news/gordon-hayward-ankle-injury-and-road-to-recovery-as-explained-by-a-medical-expert/amp/

    2. מאחל לו החלמה מהירה אבל בן אדם חפרת קצת… בהחלט פציעה קשה ומצערת לסלטיקס ולמשפחתו. נראה לי שבמשפט הזה סיכמתי את המגילה שלך…

  3. אוי נו באמת…הפציעה מצערת אבל מה ההשתפכות הזו יונתן….
    הבן אדם מולטי מיליונר יש אנשים שרק רוצים לשרוד / לחיות / למות.
    קצת פרופורציות.

    1. החיים לא הוגנים. Live with it.
      זה מקרה מצער ואני לא חש בצורך להסביר שוב מדוע.
      לקרוא לזה השתפכות על כך שידוע שזה אירוע לא פשוט למשפחתו ולאדם עצמו נאמר מניסיון אישי. אז בבקשה ממך, אל תסתכל על זה בצורה שטחית כזאת. זה שיש לו כסף לא אומר שזה לא מקרה עצוב. לקחת זאת וליצור השוואה למקרים אחרים ולהגיד "אוי נו אבל אחרים נאבקים על לחם" זאת דמגוגיה שטחית.

  4. מישהו ראה אבחנה מדוייקת לפציעה?
    בניגוד לפול ג'ורג' שהפציעה נראתה רע אבל לא פגעה ברקמות רכות כלל (שרירים, גידים, רצועות) אצל הייורד הסיכוי שהרקמות הרכות לא נפגעו מאוד קטן. מעניין לדעת מה היקף הנזק

    1. לא פרסמו את תוצאות ה-MRI או את היקף הנזק לרצועות.
      אחרי הניתוח התחילו לצאת דיווחים שככל הנראה הייוורד גמר את העונה.

      (מספיק היה לראות את מצב הרגל שלו אחרי הנפילה בשביל לדעת שזו פציעה מסיימת עונה)

      1. זה ברור, השאלה אם היה לו "מזל" וזה רק דיסלוקציה או שזה שבר תוך פרקי שגם מערב רקמות רכות (atfl, גידים של הפיבולריסים) אז גם השיקום יהיה קשה וגם הבריאות העתידית שלו תסבול (סיכויים מוגברים לoa וכאלה)

          1. לא הייתה אבחנה מדוייקת והצילומי דימות. פשוט נתנו לאיזו דוקטור להגיד מה היא חושבת שקרה לפי התמונות בטלויזיה

  5. כואב הלב על לין…. אני אוהב את הסיפור שלו….
    אין איזו קוסמת ברומניה ששמה על זה לבבות עכברים וזה מסתדר? נדמה לי שקובי היה אצלה 🙂

  6. האמת שהפציעה של לין אפילו יותר כואבת לי.
    הייוארד כוכב וכבר ביסס את מקומו בטופ של הליגה, לין לעומת זאת נע ונד מאז הלינסניטי ועד שהיה נראה שסוף סוף מצא את מקומו הגיע הפציעה הזאת.. מה גם שהסרטון שהוא עשה בפתיחת העונה שעברה והתגובה החכמה שהוא הגיב לזה שהקניט אותו על כך שהוא רוצה להיות שחור, גרמו לי לחבב אותו באופן אישי.
    באסה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט