אירועי דיומא – 17.10.2017

כדורגל:

ליגת האלופות – מחזור 3 / רועי ויינברג:

בית ה':

21:45-מאריבור-ליברפול (ספורט 1). ליברפול סיימה בתיקו חסר שערים נגד מנצ'סטר יונייטד העדיפה עליה משמעותית אבל תרצה לחזור לנצח מול מאריבור, שהפסידה את 2 משחקיה בבית. הסקאוסרים עדיין ללא ניצחון בליגת האלופות ובכושר חלש. הם עלולים להתקשות מול מאריבור שתסתגר מולם, אבל כל תוצאה מלבד 3 נקודות היא כישלון לחבורה של יורגן קלופ.

21:45-ספרטק מוסקבה-סביליה. 2 הקבוצות במאזן זהה – תיקו מול ליברפול וניצחון על מאריבור. סביליה עדיפה משמעותית על הנייר למרות שהפסידה 2 מ-3 משחקי הליגה האחרונים שלה (לאתלטיק בילבאו ואתלטיקו מדריד), אבל גם ספרטק לא בכושר טוב בליגה. המארחת חותמת על תיקו במשחק שמפגיש בין הקבוצות שדורגו ב-2 הדרגים הראשונים בהגרלה.

בית ו':

21:45-המלצת צפייה: מנצ'סטר סיטי-נאפולי. אולי המשחק הטוב של המחזור אחרי המפגש בין ריאל מדריד וטוטנהאם. סיטי יצרה פער מיונייטד במקום הראשון בליגה ובאה אחרי שביעייה מול סטוק שמראה את הכושר ההתקפי המרשים של הקבוצה של גורדיולה שעם 29 שערים ב-8 משחקים. הם עדיין לא ספגו שער בליגת האלופות וניצחו את שני משחקיהם. הפעם הם פוגשים יריבה קשה במיוחד – נאפולי שעדיין ללא הפסד בליגה ומאזן מרשים של 26 שערי זכות ו-5 שערי חובה ב-8 משחקים. נאפולי הפסידה לשחטאר במחזור הראשון כך שהמשחק הזה חשוב מאוד עבורה, ויכול להתפתח פה קונצרט רב שערים. מומלץ.

21:45-פיינורד-שחטאר דונייצק. פיינורד הפסידה את שני משחקיה וספגה 7 שערים באותה תקופה בליגת האלופות, כשבליגה הם במקום השלישי צמוד לאייאקס ולפ.ס.וו איינדהובן ולא בולטים יותר מדי אחרי עונת האליפות המרשימה של 2016/17. שחטאר הפתיעה את נאפולי ויכולה לעקוץ כל קבוצה, כשניצחון שלהם יסבך את הבית המסקרן הזה.

בית ז':

21:45-ר.ב. לייפציג-פורטו. קרב ישיר על העלייה. לייפציג ללא ניצחון אחד אבל מגיעה אחרי ניצחון חוץ מרשים בדורטמונד ובמקום השלישי בבונדסליגה ופורטו במקום הראשון בליגה הפורטוגזית, בלי הפסד ועם 19 שערים ב-8 משחקים. זה יכול להבטיח משחק התקפי, אבל לייפציג עם שער בודד בליגת האלופות עד עכשיו. זה לא יספיק בשביל השלב הבא.

21:45-בשיקטאש-מונאקו. בשיקטאש, למרבה ההפתעה, היא מוליכת הבית – עדיין ללא הפסד וספגה רק שער אחד כשהיא פגשה את לייפציג ופורטו. מגרשה הביתי קשה מאוד לכל יריבה והיום מונאקו הצעירה תנסה להוציא משם נקודות. פלקאו טיפה נרגע אחרי תחילת העונה המדהימה שלו אבל עדיין שחקן מסוכן שאסור להשאיר פנוי. הוא עם 12 שערי ליגה, מחצית מסך הכל במונאקו אבל כמות זהה לכמות שההגנה החלשה של הקבוצה ספגה. בבשיקטאש, מול המארחת ההתקפית, הם עלולים לאבד עוד נקודות.

בית ח':

21:45-המלצת צפייה: ריאל מדריד-טוטנהאם (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור. טוטנהאם במקום השלישי באנגליה והצליחה לנצח בוומבלי, מגרשה הביתי הזמני והמקולל, במחזור האחרון. הם קבוצת חוץ טובה שהציגה כדורגל טוב מול דורטמונד עם 3-1 ועם 6 ניצחונות מ-7 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ריאל, אלופת אירופה, חוזרת לעצמה אחרי פתיחת עונה חלשה ועם 4 ניצחונות רצופים וכדורגל התקפי. ניצחון כאן של התרנגולים והם יכולים לחלום על המקום הראשון בבית.

21:45-אפואל ניקוסיה-בורוסיה דורטמונד. למרות ההפסד האחרון ללייפציג דורטמונד חייבת לנצח את המשחק הזה. הם ללא נקודות אחרי שני הפסדי חוץ במדריד ובלונדון והם צריכים 6 נקודות מהיריבה הקפריסאית בשביל לשמור על סיכוי לעלות. ניצחון כאן הוא הכרחי לקבוצה של פיטר בוס.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת האלופות – מחזור 2 – בית א'

19:30: הפועל חולון – מונאקו (צרפת) – (ספורט 5) – מה חשבתם שרק בכדורגל יש ליגת האלופות?! במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות של פיב"א תארח הפועל חולון את מונאקו הצרפתית, אחת הקבוצות החזקות במפעל. בחולון עד עתה מפסידים בלבד. שבועיים מפתיחת העונה וחולון עוד לא רשמה ניצחון ונמצאת במאזן 2-0 בליגה, 1-0 בליגת האלופות (הפסד למורסיה הספרדית בשתי נקודות בשבוע שעבר) וגם מגביע ווינר הודחה הקבוצה של דן שמיר ברבע הגמר למרות אירוח הטורניר. וזה עוד בשנת ה-70 למועדון ועם סגל נוצץ למדי. מזל שהעונה עוד ארוכה.

היריבה הצרפתית סיימה בשנה שעברה במקום השלישי במפעל(הפסידה בחצי הגמר לבאנביט הטורקית ועל הדרך ניצחה פעמיים את עירוני נהריה) ובמקביל, הודחה ברבע גמר הפליאוף הצרפתי. השחקנים הבולטים בה הם האוקראיני סרגיי גלדיר המוכשר והמוכר לעכברי הכדורסל האירופאי, הרכז אארון קראפט, הצרפתי הותיק, אמרה סיי והבוסני הענק אלמדין קיקבנוביץ'.  בשבוע שעבר ניצחו הצרפתים את יובנטוס הליטאית 53-90 והם צפויים לנצח גם את הקבוצה החלשה השנייה של הבית, הפועל חולון.

יורוקאפ- מחזור 2 – בית ג'

20:00: הפועל ירושלים – בודצ'נוסט (מונטנגרו) – (ספורט 2) – אחרי שרשמה ניצחון ביתי ראשון העונה בשבת על מכבי ראשון לציון מתייצבת הפועל ירושלים למשחק הבית הראשון שלה העונה באירופה בתקווה לרשום ניצחון ראשון העונה במפעל. מול ירושלים מתייצבת אלופת מונטנגרו והקבוצה המעוטרת ביותר של המדינה הקטנה של יוגוסלביה לשעבר, בודצ'נוסט. היריבה מגיעה בכושר מצוין אחרי ניצחון מרשים על הכוכב האדום בלגרד בליגה האדריאטית וכן אחרי ניצחון במשחק הראשון ביורוקאפ מול רג'יו אמיליה האיטלקית 74-82 בשבוע שעבר. בשורות הקבוצה מככבים שני הגארדים, נמניה ג'ורדיץ' וקייל גיבסון, כמו גם הפורוורד הקנדי קייל לאנדרי ושחקן הנבחרת המונטנגרית דנילו ניקוליץ'. המאמן היווני של ירושלים קציקאריס מקווה שההגנה של הקבוצה תמשיך להשקיע מאמץ ורואה בזה מפתח למשחק. נחזיק לו אצבעות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. היום ב-15:00 (יורוספורט) יש גם את הגרלת הפליאוף למונדיאל. ארבע הנבחרות המדורגות הן איטליה, דנמרק, קרואטיה ושווייץ. הלא מדורגות הן אירלנד, צפון אירלנד, שבדיה ויוון.

  2. תודה רבה רועי וזעפרני.רק תוספת קטנה יש גם היום הפועל ירושלים ביורוקאפ ב 8 בערב נגד בודצנוסט.
    יום עם המון ספורט ליגת האלופות פלוס הישראליות באירופה בכדורסל שבלילה סוף סוף מתחיל הנבא.
    ועוד דבר קטן אחרון היום ב 3 בצהרים הגרלת הפלייאוף של 8 הנבחרות שסיימו במקום השני בבתים האירופים במוקדמות המונדיאל

  3. לפי דעתי האחוזים בסיכויים הם
    קרואטיה 90 אחוז-קרואטיה לדעתי אחת מ 10 הנבחרות הטובות באירופה והטובה ביותר משאר ה7 ברשימה עם מודריץ וקובאציץ מריאל מדריד ראקטיץ מברצלונה מנדוקיץ מיובנטוס פריסיץ וברוזוביץ מאינטר קאליניץ ממילאן סובשיץ השוער המצויין של מונאקו ועוד לא מעט שחקנים בקבוצות ברחבי הליגות הגדולות.לא מובנת לי הנפילה שלהם במחזורים האחרונים למקום השני.

    שוויץ 70 אחוז.מבחינת כישרון זה היה צריך להיות 100 אחוז שוויץ אבל הרוח של הצפון אירים כבר הוכיחה את עצמה בשלוש שנים האחרונות.

    איטליה 60 אחוז-איטליה עם חלק התקפי בינוני והגנה ושוער שעד לפני שנתיים היו בטופ העולמי אבל מאז בירידה.שבדיה אחרי עידן זלאטן חשבו שתתפרק אבל הציגה כדורגל התקפי מהנה והשאירה את הולנד מחוץ למונדיאל במקום השלישי עם שמות כמו פורסברג ברג גוידטי וטובינונן.איטליה עדיין עם כל הירידה שלה זו עדייין איטליה ובכללי הסגל שלה עדיין יותר טוב משל שבדיה[לא היכולת במוקדמות]ובשני משחקים אין כמו האיטלקים לשחק על תוצאה.

    דנמרק-אירלנד זה 50-50 לדעתי.שתי קבוצות די שוות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט