אירועי דיומא – 13.10.2017

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

ליגה צרפתית – מחזור 9

21:45: ליון – מונאקו (ספורט 5) – שתי קבוצות המתוסכלות מהמחזור הקודם. האלופה מונאקו הייתה קרובה לשמור על פער הנקודה מפ.ס.ז' בצמרת, לאחר עוד כיבוש של רדמאל פלקאו מול מונפלייה, אלא שהאחרונה השוותה בדקה ה-92, מה שפתח שוב את הפער מהמפלצת הפריזאית שבצמרת לשלוש נקודות.  גם ליון חווה לא מעט תיסכולים: הקבוצה, שסיימה רביעית בעונה הקודמת, מדשדשת בינתיים במרכז הטבלה, לאחר שתי תוצאות 3:3 רצופות, האחרונה מתסכלת במיוחד לאחר איבוד יתרון של 3:1.

כדורסל / דוד "פאקו" סעדה:

יורוליג – מחזור 1

19:30: חימקי מוסקבה – ולנסיה (משולב בספורט 5 לייב) – שתי מצטרפות חדשות ליורוליג (את השלישית, מלאגה, ראינו אתמול מנצחת את פנרבחצ'ה), המכירות זו את זו היטב מהיורוקאפ, כאשר ולנסיה הדיחה את חימקי בשלב רבע הגמר (והגיעה עד לגמר). ולנסיה זכתה באליפות ספרד לאחר שגברה על ריאל מדריד. האלופה הספרדית שמרה על אנשי המפתח בסגל, כמו בויאן דובלייביץ', ראפא מרטינז ופרננדו סן אמטריו (אם כי הוא בספק למשחק בגלל פציעה). חימקי מגיעה למשחק עם הכוכב הגדול, אלכסיי שבד (MVP היורוקאפ בעונה שעברה). הקבוצה עברה שדרוג מסיבי בקיץ עם שחקנים כפליט הנבא ג'יימס אנדרסון, טיילר האניקט, צ'רלס ג'נקינס ומיודענו מלקולם תומאס. על הקווים נראה אצלה את גיורגיוס ברצוקאס, שאימן את ברצלונה בעונה הקודמת.

20:00: ז'לגיריס קובנה – הכוכב האדום בלגרד (משולב בספורט 5 לייב) – שתי קבוצות שלא צפויות להגיע לפלייאוף העונה. ז'לגיריס השאירה את רוב הסגל שלה מהעונה הקודמת, כולל את שאראס המאמן, מה שלא הספיק לרמות הגבוהות של היורוליג. הכוכב האדום היא סיפור עצוב יותר. הקבוצה הייתה אחת המלהיבות יותר לצפייה בעונה הקודמת, גם אם החמיצה ברגע האחרון את העלייה לפלייאוף. אלא שהתרסקות כלכלית גרמה לה לאבד את רוב השחקנים שהיוו את השלד שלה בעונה הקודמת. הקבוצה בכל זאת הביאה השנה את פרו אנטיץ' הוותיק ואת מיודענו טיילור רוצ'סטי.

22:00: ברצלונה – פנתינאייקוס אתונה (משולב בספורט 5 לייב) – העונה הקודמת הייתה מהגרועות בתולדות ברצלונה, לא מעט בעקבות פציעות מרובות של רבים משחקני המפתח, מה שגרם לה לעבור בקיץ שידוד מערכות שלם. מההרכב הפותח שלה נותרו רק שחקנים כנבארו, טומיץ', ריבאס, קלבר וקופונן, שאליהם הצטרפו בין השאר אדם הנגה, מייק ג'יימס, קווין שראפין ותומאס הוארטל. גם המאמן ברצוקאס הוחלף ע"י סיטו אלונסו. אצל הדאבליסטית היוונית גם נראה שינויים, אם כי יותר מינוריים. בורוסיס, ג'יימס וניקולס כבר לא שם, ולניק קלאתיס וחבריו הצטרפו מאט לוייסקי, מרקוס דנמון ותנאסיס אנטטקומפו (אח של), כשמאחורי הקווים נמשיך לראות את צ'אבי פאסקוואל.

טניס / מתן גילור

טורניר שנגחאי (1000) – רבע גמר

08:00 מארין צ'יליץ'(4)-אלברט ראמוס וינולאס (ספורט 1). שו"ש בראשונה ושבירה יותר בשניה נדרשו לצ'יליץ' נגד ג'וסון. בדיוק כמו שנדרשו לוינולאס נגד סטורף.

מיד אחריו רפאל נדאל(1)-גריגור דימיטרוב(6) (ספורט 1). נדאל ממשיך לרסק כל מה שזז והפעם הפסיד רק 4 משחקונים לפוניני. לדימיטרוב זה הלך קשה יותר ובשניה הוא כבר נגרר לשו"ש נגד קווארי. יותר משנה עברה מאז הפעם היחידה בה גרג ניצח את רפא ולא נראה שזה עומד להשתנות.

13:00 ויקטור טרוצקי-חואן מרטין דל פוטרו(16) (ספורט 1). טרוצקי ממשיך לפהתיע ואחרי ט'יים הגיע טורו של איזנר לפנות את הדרך. מי שבטח מרוצה מניצחונו הוא דלפו שניצח את זוורב בשלוש מערכות צמודות.

15:00 רישאר גסקה-רוג'ר פדרר(2) (ספורט 1). בדרבי הצרפתי ניצח גסקה את סימון במשחק צמוד. פדרר לא התקשה לעצור את הריצה של דולגופולוב. גסקה טרם ניצח את פדרר על משטח שאינו חימר וגם זה היה לפני יותר מ-6 שנים.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט