אירועי דיומא – 09.10.2017

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

מוקדמות מונדיאל – מחזור 10 

פריצות למשחקים בערוץ הקיבוץ בספורט 5 לייב החל משעה 21:45, ועל גבי פינלנד-טורקיה בספורט 1.

בית 4:

21:45-סרביה-גאורגיה (ספורט 5 גולד). סרביה הייתה יכולה להבטיח עלייה למונדיאל כבר ביום שישי, אם הייתה מנצחת את אוסטריה נטולת העניין בחוץ. שלא כצפוי, שער ניצחון דרמטי של האוסטרים בדקה ה-89 השאיר אצלם את כל הנקודות, ושלח את הבית להכרעה במחזור האחרון, כשסרביה עדיין מובילה בנקודה על וויילס ובשתיים על אירלנד. למזלם של מאטיץ' וחבריו, גורלם בידיהם היום, ואם ינצחו, יעלו מהמקום הראשון. כל תוצאה אחרת עשוייה להורידם למקום השני, בלי הבטחה לפלייאוף. גיאורגיה טרם זכתה לניצחון בקמפיין הזה, אך המספר הגבוה של תוצאות התיקו שלה עשוי להעיד על הקושי של היריבות להכריעה.

21:45-וויילס-אירלנד (ספורט 2). מאבק ראש בראש על המקום השני (או אף הראשון, אם סרביה תאבד נקודות). שתי הנבחרות עשו את שלהן, כאשר ניצחו בשישי את היריבות החלשות יותר שמולן, וויילס את גיאורגיה ואירלנד את מולדובה. זה השאיר את וויילס ביתרון של נקודה על יריבתה. ניצחון יבטיח למנצחת עלייה לפלייאוף לכל הפחות. תיקו יותיר את וויילס (שוב ללא גארת' בייל הפצוע) במקום השני, אך לא יספיק לה על מנת לעלות לפלייאוף (תסיים כסגנית הגרועה ביותר, תחת ההנחה הצפוייה שיוון תנצח מחר את גיברלטר).

21:45-אוסטריה-מולדובה. משחק לא מעניין בין שתי נבחרות שלא יעלו למונדיאל, עם ניצחון צפוי למארחת על נמושת הבית.

בית 7:

21:45-ישראל-ספרד (כאן 11). הניצחון הקל של ספרד על אלבניה (והתיקו של איטליה) הבטיח לנבחרת האדומה את ההעפלה למונדיאל כבר במחזור הלפני אחרון, מה שיביא אותה לארצנו עם הרכב משני למדי. נבחרתנו גירדה ניצחון דחוק על ליכטנשטיין החלשה מהשער של טיבי, בדרך לעוד סיום מיוחל לקמפיין מוקדמות מסוייט. המקום השלישי עדיין בהישג יד במקרה של ניצחון או תיקו של הנבחרת יחד עם הפסד של אלבניה. אשרי המאמין.

21:45-אלבניה-איטליה (ספורט +5). התיקו המפתיע של איטליה בבית מול מקדוניה סתם את הגולל על סיכוייה התיאורטים לגנוב את המקום הראשון, ושלח אותה לפלייאוף. בופון וחבריו ינסו לסיים את שלב הבתים בטעם טוב עם ניצחון על אלבניה, שגם לה המשחק לא ישנה כלום.

21:45-מקדוניה-ליכטנשטיין. עוד משחק לא מעניין בין שתי האחרונות של הבית, עם ניצחון צפוי למארחת על נמושת הבית.

בית 9:

21:45-איסלנד-קוסובו. איסלנד השיגה את תוצאת המחזור הקודם, כשהלמה בטורקיה בחוץ 3:0. תוצאה זו, יחד עם שאר התוצאות בבית, העלתה אותה למקום הראשון בפער שתי נקודות על המקום השני. היום היא צפוייה לניצחון קל על נמושת הבית, מה שיאפשר לנו לראות את הנבחרת הנפלאה הזו במונדיאל, לאחר שראינו אותה גם ביורו האחרון.

21:45-אוקראינה-קרואטיה (ספורט 3). קרב ראש בראש על המקום השני. קרואטיה הובילה את הבית עד המחזור הקודם, והייתה תלוייה בעצמה על מנת לעלות, ודאי כשהובילה 1:0 משער של מנדז'וקיץ' מול פינלנד ברוב שלבי המשחק. אלא ששער מאוחר של הפינים בדקה התשעים חיסל מעשית את סיכוייהם של הקרואטים לסיים בפסגת הבית. התיקו הותיר את הקרואטים בהלם, מה שגרם גם לפיטוריו של מאמנם, אנטה צ'אצ'יץ'. לעומת קרואטיה, אוקראינה עשתה את שלה עם הניצחון על קוסובו החלשה. שתי הנבחרות מצויות כעת בשוויון נקודות, כשלקרואטיה יתרון בהפרש השערים. ניצחון יעלה את המנצחת לפלייאוף. תיקו ישאיר את מודריץ', ראקיטיץ' וחבריהם במקום השני, אך עלול לא להספיק להם על מנת לעלות לפלייאוף (זאת במקרה של הכרעה במשחק בין וויילס לאירלנד).

21:45-פינלנד-טורקיה (ספורט 1). התבוסה הביתית של טורקיה לאיסלנד חיסלה את סיכוייה המעשיים לעלות למונדיאל. תרחיש דמיוני של ניצחון חוץ אסטרונומי בפינלנד ותיקו במשחק באוקראינה יעלה אותה למקום השני. לא יקרה מן הסתם מול הנבחרת שהצליחה להביך את קרואטיה במחזור הקודם (וגם את איסלנד לפני מספר מחזורים).

כדורסל:

ליגת העל  – מחזור 1 / יאיר זעפרני:

19:35: גלבוע/גליל – מכבי אשדוד (משולב בספורט 5) – גלבוע הייתה הפתעת העונה שעברה, הגם שהיא לא עלתה לפליאוף בסופו של דבר. אשדוד סיימה שתי מקומות מתחתיה והייתה אחת מהקבוצות היותר סתמיות בעונה שחלפה. השנה שתי הקבוצות מכוונות גבוה יותר אבל אני לא בטוח שהקרב ביניהן הערב לא יהיה רמז לבאות – התמודדות בין שתיהן בקרבות על הירידה במהלך העונה.

20:00: הפועל אילת – מכבי ת"א (משולב בספורט 5) – הצהובים-כחולים פותחים עונה בצורה רשמית וזה לא הולך להיות להם קל בביקור השנתי באילת ובמגרש שלא עשה עימם חסד בשנים עברו. מכבי ת"א עדיין חסרה את פייר ג'קסון ודיאנדרה קיין, אילת לא חסרה כלום אבל עדיין חסרה לה הגרוש ללירה כאשר משחקי ההכנה של הקבוצה לא היו מוצלחים במיוחד. אבל כשרואים צהוב בעיניים, הדברים בהחלט יכולים להשתנות. יהיה חם בים האדום.

 

NBA – קדם עונה:

02:00-דטרויט פיסטונס-אינדיאנה פייסרס.

02:30-בוסטון סלטיקס-פילדלפיה 76ס (ספורט 5 לייב).

02:30-מיאמי היט-שרלוט הורנטס.

02:30-אטלנטה הוקס-ממפיס גריזליס.

02:30-ניו יורק ניקס-יוסטון רוקטס.

03:30-דאלאס מאבריקס-אורלנדו מג'יק.

05:00-פיניקס סאנס-יוטה ג'אז.

05:30-סקרמנטו קינגס-פורטלנד טריילבלייזרס.

טניס / מתן גילור:

טורניר שנגחאי (1000) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 4 משחקים מתוך 24 והיום יתקיימו 10 נוספים.

שידורים בספורט 2 החל משעה 08:00.

פליסיאנו לופז-איבו קרלוביץ'.

היון צ'אנג-רוברטו באוטיסטה אגוט(9).

חואן מרטין דל פוטרו(16)-ניקולוז בסילשווילי.

די וו-ג'רמי צ'ארדי.

רובין האסה-רישאר גסקה.

בנואי פייר-פרנסיס טיאפוא.

קייל אדמונד-ז'רי וסלי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את מארין צ'יליץ'.

אנדריי רובלב-דמיר דז'ומור.

אלברט ראמוס וינולאס-ג'ו סוזה. המנצח יפגוש בסיבוב השני את פאבלו קרנו בוסטה.

סטפאנוס ציציפאס-קארן חצ'אנוב.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. כולנו כנראה, לא נורא המאמנים,שחקנים,פרשנים ואוהדים ימשיכו למרוח את השקר הקבוע לעצמנו שאולי זה יקרה בקמפיין הבא…

  2. תודה דוד ישראל ספרד אני מבין שעם הרכב משני בספרד הנבחרת שלנו מועמדת לנצח בקלילות ?
    מאחר ואני לא. מנחם לא אסיים את התגובה בסימן השאלה הזה,ואאחל כאן בהצלחה לכולם. חושב שמבחינה אישית דוקא מההרכב המשני הספרדי הנבחרת שלנו צריכה לחשוש הרבה יותר מההרכב הראשון הנוצץ שלא יתגמץ במיוחד בשחנעייפות,אבל הרכב משני הוא מסוכן מאד.
    לשחקן בסקי צעיר כמו אלוורו אודריאוסולה שכתבתי עליו כאן הרבה לפני שמישהו בארץ בכלל הכיר את השם ,יש הרבה להרויח ממשחק מצוין. אלוורו יקבל היום הזדמנות אותו לא מעניי נגד מי הוא משחק מכיר את המשפחה שלו אישית את האבא שלו. אנשים נחמדים מאד אבל על המגרש אין רחמים יתן הכל.
    ההרכב הראשון הספרדי לא יתאבד על ניצחון בטדי המשני יתאבד על הזדמנות להמשיך לקבל דקות.משחק .
    תסריט אופטימי 1 0 לנבחרת.
    תסריט פסימי 0 5 .
    תסריט ריאלי 3 0 לספרד ,זה לא שהנבחרת שלנו גרועה או חלשה ,זה שאחרי שבעים דקות בקצב מסחרר הנבחרת תיפול מהרגליים ,קרה ויקרה ואז יגיעו הגולים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט