פריוויו 2017-18: אלופת המזרח (לשעבר?) – קליבלנד קאבלירס / אסי שלם

בס"ד

 

פריוויו 2017-18: אלופת המזרח(לשעבר?) – הקאבס / אסי שלם

אולם- קיו ארינה

 מאמן ראשי- דייויד בלאט, כלומר טיירון לו כלומר לברון ג'יימס.

 מאזן בעונה הקודמת-  31-51, מקום שני במזרח. ניצחו את הקונפרנס בקלילות, נתנו פייט מסויים בגמר לגולדן סטייט חדורת הנקמה שהספיק לניצחון אחד ולמשחק אחד צמוד שהתהפך עליהם ברבע האחרון.

 סגל:

הבסיס– לברון.

שחקני המשנה– לאב, סוויש וTT ימשיכו לעשות את הנזק מסביב. כנראה שרוז יקבל את המושכות (כלומר את המושכות להוביל את הסוס שיושב עליו המלך שקליבלנד חפצים ביקרו) עד שאייזיה תומאס יחזור.

ספסל– היה מצויין ואמור להשתפר עם שאמפרט, קורבר ופריי. קראודר וג'ף גרין יתנו בוסט רציני מעמדת הפורוורד ורוז שיקבל את הכסא מס' 6. קלדרון יאכל את השאריות.

מאויב לאוהב- קראודר מלמד את לברון קריאת שמע.

הלך– קיירי. הדוד דרו פרש כנפיים ועף לסלטיקס. דרון וויליאמס הבינוני, דאנליבי ועוד כמה מיותרים.

הגיעו– אייזיה, קראודר ובחירת דראפט מעניינת של הנטס בשנה הבאה, אנטי זיזיץ', ג'ף גרין וסדי אוסמן.

 ולשלב השאלות הקשות:

1. האם קליבלנד נחלשה?

התשובה תינתן במהלך העונה כשנראה אם המספרים של שני הכוכבים יישארו זהים. כמובן שIT יקבל את הזמן לנוח ולהיכנס לכושר לקראת הפלייאוף. לא בטוח שקליבלנד יתרגשו לסיים שוב במקום השני בדרוג ערב הפלייאוף. במאמר הקודם שלי נכנסתי להשוואה ביניהם, מוזמנים להיכנס כאן.

 2. האם לאב עובר מלהיות גלגל שלישי לעמדת טייס המשנה?

לאב שהחמיץ את הפלייאוף הראשון שלו אחרי 'תרגיל אוליניק' (בוסטון אשמה?) נמצא בגרף שיפור מתמיד שהגיע לשיאו באחד על אחד במשחק 7 אשתקד מול גרין אייז. עצירה שהביאה אליפות מפתיעה ללברונים.

במידה ותומאס ייתן מספרים יפים ויוריד עומס מלברון התקפית, השתפרות נוספת של לאב תביא את הקאבס קרוב יותר לגולדן סטייט. לא יודע אם זה יספיק לאליפות אבל זה בטח יהיה יותר טוב משנה שעברה.

3. האם הצלחה של הקאבס השנה, כלומר גמר NBA לפחות, ישיאר את לברון לעוד עונה או יותר?

כולם מדברים על המעבר של LBJ ללייקרס בקיץ הבא. נראה שההתמקדות של הקהל ב"נבל החדש" קווין דוראנט, והעובדה שאייזיה המתוק "נבגד" ע"י בוסטון ונשלח למרות ההקרבה העצומה שעשה למענה, מחזיר את האמפתיה לקבוצה של המלך. יש הרבה פחות סיבות לשנוא אותו ובמידה ויישאר בקליבלנד עד לפרישתו לברון יסיר את חותמת "השחצן שהחליט לקחת את הכישרון שלו למקום אחר" לחותמת הבן האהוב שחוזר ומביא תואר בדמעות: "Cleavland, this is for you".

מצד שני. הפסד מוקדם לבוסטון במזרח, ואולי תומאס שלא יצליח לחזור לעצמו מהפציעה יראה ללברון שהזמן להשיג טבעת נוספת בקליבלנד הולך ואוזל.

נראה שעונה מוצלחת השנה תקבע את העתיד השביר של הקאבאלירס.

ואולי אציע דרך אחרת.

קובי אלטמן עושה טרייד על… לברון. את מי הוא יכול להביא? הייתי מנסה את קאוואי. מאמין שפופ מספיק משוגע לנסות לעשות עוד עונה או שתיים עם המלך, יכול להיות מהלך שבאמת יאפיל על הקיץ המטורף שהיה.

היית מוכר אותו תמורת לברון?

תחזית לעונה הבאה:

דגל שחור– אייזיה לא חוזר לעצמו, הקאבס מסיימים שניים בפלייאוף ומפסידים לקיירי ולירוקים ב7 משחקים.

דגל אדום– הקאבס עוברים בשן ועין את הסלטיקס, ומתרסקים בגמר מול האלופה.

דגל לבן- קראודר עושה לדוראנט תרגיל אוליניק במשחק מס' 1, לברון מביא אליפות ונשבע להישאר לעד, אייזיה מקדיש לאחותו את הגביע.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. אי אפשר לעשות טרייד על ג'יימס בלי הסכמתו. מעבר לכך הראש שלו לא בכדורסל לכן אין מה לצפות מקליבלנד העונה. לברון כבר לא במירוץ עם ג'ורדן אלא בליגה אחרת לגמרי. הוא עושה היסטוריה בזמן שאנחנו מדברים. ולכן עם המעבר ל-LA והיומרות הפוליטיות שלו, לא נראה שהראש שלו ושל הקאבס יהיה בכדורסל השנה. אחרת הם יכולים לממש את בחירת הדראפט של ברוקלין כדי להתחזק משמעותית העונה ולרוץ לעוד תואר כל עוד ג'יימס שם.

  2. אם לא הקטע של דייויד בלאט לא היית מדבר בזלזול כזה על טיירון לו. הקבוצה שלו מדי שנה מגיעה לשיא התקפי בטיימינג הנכון ולהגיד שזה רק לברון זה לא רציני. לא חושב שכתבו דברים כאלה על ספולסטרה למרות שגם שם לברון היה דומיננטי עדיין ברור שיש המון לעשות בתרגילים, שיטת משחק וכו' שלא תלוי בלברון. (אגב אם לברון באמת היה המאמן למה הוא היה צריך לפטר את בלאט? הרי גם ככה הוא מחליט איך ומה יעשו על המגרש ) לטעמי גם אם לברון יגיע לגמר כצפוי, עדיין הפסד לג"ס ובעיקר הבנה של לברון שעם קליבלנד זה כבר לא ילך יביא ללקיחת הכשרון לאל איי- מזכיר שגם את מיאמי הוא עזב אחרי שהם הגיעו לגמר בגלל ההבנה שעם וויד המדרדר לא תהיה לו אליפות

    1. אולי זהו רק זכרוני הבלוי, אבל היו לא מעט שליכלכו על ספלטורה בימי האליפות, כולל הטענה שהוא רק בובה של ריילי\להברון

  3. אסי בחייאת!
    הדבר שהכי מרגיז אותי בפוסט הזה היא ההתעלמות המוחלטת מ MVP דרק רוז. איך אתה עושה כזה דבר? רוז אמנם פציע אבל כשהוא משחק עם מספר סופרסטארים יחזור אליו הביטחון ולדעתי הוא יתן שנה פנטסטית שתזכיר את הימים היפים שלו למי שכבר שכח. בהנחה שלא יהיה עליו יותר מדיי לחץ ותינתן לו מנוחה כמו שבקליבלנד רגילים לתת לכוכבים.

      1. היי דובי
        מה הבעייה עם מה שכתבתי? לא השתמשתי בשפה בוטה. אני מביע את דעתי. רוז שחקן מצויין שיכול להצליח בקליבלנד ואי אפשר להתעלם ממנו!

          1. אההה, הבנתי. גם אני לא ממש מחבב אותו, אבל אם להיות אובייקטיבי, מדובר בשחקן שהיה פעם MVP של ליגה סדירה ומגיע לו קצת יותר אמון וכבוד. כשאני רואה את שונאי לברון (ואני לא אחד ממעריציו) מצער אותי שהם לא ממש יכולים לראות את הגדולה שלו כי הם עוורים משנאה.

    1. דרעק רוז כמו שאומר קופמם הוא סימן שאלה, IT והרגל שלו סימן שאלה, המוטיבציה של לברון דווקא מישנית בעיני כי הוא בכל זאת מקצוען רציני. הסימני שאלה האלו לא יספיקו לאליפות. כדי לנצח את בוסטון ובטח את אלופת המערב הבאה הם יצטרכו 100% מהכל.

    2. דר רזי, רוז היה תמיד שחקן של אתלטיות ואקפלוסיביות לעולם לא שחקן של קליעה מרחוק כשהפציעות גרמו לו לאבד אותם, אין לו יותר מדי מה למכור. הקשר פה למנטליות הוא אפסי לטעמי בטח בסיר לחץ מתפוצץ כמו קליבלנד. מגיעים לגמר הסלטיק לא ידגדגו אותם בכלל (קבוצה חדשה ומאץ אף נוראי).

        1. ההימור שלי קליבלנד נגד וושינגטון אבל עדיין מקווה שבוסטון תקיים את התחזית של ESPN. נחייה ונראה.

        2. וושינגטון אולי עם הספסל החלש בליגה, סיבוב שני זה הגג שלהם לדעתי בגלל השחיקה של הכוכבים. הרבה תלוי ברגליים של פארקר ואיך יחזור מהפציעה (אנדרייטד מאוד) והמחסור שלו בפלייאוף היה קריטי (פרט ליאניס לא היה שום שחקן יוצר. אני לא מסוגל להאמין שקבוצה חדשה לחלוטין שלא מחזיקה בשום כוכב על תוכל להתחבר ולהיות יחידה משומנת שתביא 56 נצחונות.

  4. ללברון יש כבוד לשחקנים סביבו.. במיוחד שהם רעבים (IT, ROSE) אין מצב שהוא מוותר על העונה ודופק אותם… עוד עונת עונה רגילה סבירה (מקום ראשון שני) והתפוצצות פלייאוף.. בגמר פוגשים את סן אנטוניו המותשת ומסיימים 4-2

    1. אתה מתכוון ל headband, מר פרופסור לאסטרופיזיקה? טיפ: אל תשתמש בשפה שאתה לא מכיר. במקרה שלך, גם עברית … איזה יצורים יש פה פחחחחח

      1. כמו תמיד, מוסיף כבוד וחוכמה בכל תגובה שלך. ומילא זה, האדיבות שלך ראויה להילמד בבתי ספר לנימוסין. תודה רבה לך!

  5. קראודר יכול להיות שיפור רציני לעומת איך שג'פסון נראה בעונה הקודמת, בהגנה ובהתקפה. לא משהו לזלזל בו. לקליבלנד המזדקנת שצמאה בפלייאוף לשחקן מחוץ לביג 3 שיודע לשמור או לקלוע שלשה, זה שדרוג חשוב.

    אם תומאס משחזר את היכולת של שנה שעברה (לא צריך את המספרים, בקליבלנד יש יותר כוח אש ממה שהיה לו בבוסטון) יכול מאד להיות שקליבלנד תהיה טובה יותר מבעונה הקודמת.

  6. תודה על הפריביו, חושב שקליבלנד תיחלש השנה, אולי זה ווישפול ת'ינקינג, אבל מרגיש שהם הביאו הרבה בינוניות, ארבע רבעים עבור דולר עד שאייזיאה חוזר, וכשהוא יחזור? איך יחזור? הרבה סימני שאלה…

  7. תודה על הפריוויו!
    קשה לדעת האם הטרייד היה חיובי או לא. מצד אלד אפשר לראות איך הסגל התרחב במיוחד גם שהביאו את רוז שאני חושב שיש לו מה לתת. ומצד שני איזייה פצוע. אם איזייה לא היה פצוע אז חד משמעית טרייד מעולה לקליבלנד וממש גניבה!
    אני חושב שבגלל הרחבת הקבוצה אז הקבוצה תשתפר במאזן .. אבל הרבה תלוי בחזרה של איזייה וכמובן המחליפות עד שיחזור.

    1. כותב הפריוויו הפסיק לאהוד את הקבוצה ביום שדייויד בלאט פוטר.
      את לברון קשה לאהוד למרות יכולותיו המופלאות
      אייזיה תומאס פוטנציאל לבייבי החדש של הליגה למרות שהפציעה מדאיגה
      את JR סוויש תמיד משעשע לראות
      מעבר לזה, תמיד ניתן לזפזפ בליג-פאס לגולדן סטייט או אוקלהומה.

      1. אפשר אולי לתת למישהו קצת יותר אובייקטיבי לכתוב לא? לא שאני מתלונן על הכתיבה היא ברמה גבוהה, בכל זאת יש לקבוצה כמה אוהדים (אני) שהנימה המזלזלת הפריעה להם להינות מהפריוויו

  8. תודה על הפריוויו.

    לשאלותיך:
    1. האם קליבלנד נחלשה?
    כן, לברון מבוגר יותר, קיירי טוב מIT (כשהאחרון גם פצוע ולך תדע איך יחזור), ורוז וקראודר הם תוספות סבירות, אבל הראשון סימן שאלה גדול והשני כאמור סביר ולא יותר.

    2. האם לאב עובר מלהיות גלגל שלישי לעמדת טייס המשנה?
    קשה לי לראות את זה קורה, הוא שחקן טוב, אבל לא ברמה של להיות השחקן השני הכי טוב בקונטנדרית.

    3. האם הצלחה של הקאבס השנה, כלומר גמר NBA לפחות, תשאיר את לברון לעוד עונה או יותר?
    אני מהמאמינים (הבודדים?) שלברון יישאר בקליבלנד עד הפרישה.
    אם לא משיקולי נאמנות, אז משיקולי מורשת, הוא לא ירצה להיזכר כזה שנטש את הבית פעמיים.
    אבל, למרות ההיחלשות, זה עדיין המזרח, וכרגע בוסטון הם האיום היחיד על אליפות מזרח 300 ברצף ללברון, כשבוסטון בעצמם מוקפים בסימני שאלה, אז גמר NBA נוסף הוא הימור בהסתברות די גבוהה.

    טרייד על לברון לא סביר, בטח שלא על קאווי.
    גם כי לברון לא ירצה (תוציא את קאווי מהספרס ותקבל קבוצה נחותה מקליבלנד שעוד נמצאת במערב), וגם כי פופ לא יירצה, הוא די מחבב את קאווי ואין לו צורך בכאב ראש של לאמן את לברון.

    הימור שלי: 75% לניצחון ב7 על בוסטון שלאחריו הפסד ב Gentelman's Sweep מול הווריורס.
    25% להפסד ב6 משחקים לבוסטון. (בתקווה לבאזר ביטר של קיירי בפרצוף של לברון).

    1. למה לס"א להטרייד חוזה מעולה של בחור צעיר כמו קוואי עבור עונה אחת של לברון? אני לגמרי איתך שזה לא הולך לקרות.
      מה שכן, אם אחד מהם יעבור לקבוצה של השני והם ישחקו ביחד, זה כבר פייט רציני מאד ללוחמים.

      1. +100
        מסכים עם הרישא. בעניין הסייפא – קוואי לא יעזוב את ס"א, והשאלה היא האם לברון יצטרף לס"א. כדורסל נטו יש בזה הרבה הגיון, אבל אפרופו הטורים האחרים היום – אין בזה הגיון פוליטי (טקסס אדומה לנצח), ולכן קרוב לוודאי שלא יגיע לספרס (או לקבוצה אחרת בטקסס), אלא ילך לקליפורניה הכחולה. אם ארנולד שוורצנגר נבחר כמושל אין סיבה שלברון, אחרי כמה שנים בל.א, לא יבחר (אלא אם כן סטף יתמודד מולו 🙂

  9. נהניתי לקרוא, במיוחד בגלל (הבס"ד למעלה מימין ללוגו הקאבס) שאין במאמר הזה אף איזכור של משכורת, תקרת שכר, כסף, דולרים, הנהלה, מנכ"ל – פשוט תענוג. דיון על ספורט ולא על טלנובלה כלכלית של העוסקים בספורט.

  10. אין לקליבלנד לאיפה להשתפר יותר מדי , כל הכוכבים שהיו סחירים והתנדנדו מצאו כבר קבוצות , הדבר היחיד שיציל אותם ואולי יתן סיכוי זה שהפליקנס יכשלו ויחפשו טרייד לקאזניס , רק כך יהיה לקליבלנד איזשהוא סיכוי , אם יצליחו להטריד את בוגי זה יגדיל את הסיכויים שלברון ישאר ויתן לו עוד 4 שנים לפחות לשלוט במזרח וגם סיכוי מול המערב , כרגע אף כוכב בפריים שלו לא יגיע לקליבלנד .
    בוגי יהיה מוכן להיות כינור שני ללברון ועדיין להיות דומיננטי .
    עדיין הייתי מחפש טרייד ללאב , טרייד עם יוטה , לאב תמורת הוד פאברוס ואקסום

  11. מריח כמו הדגל השחור וחיתוך מהיר של לברון לקבוצה אחרת, הבן האובד השיג את הטבעת ונראה שנגמרה לו המוטיביציה ועכשיו כביכול גם אין סיבה מבחינתו להשאר בעיר…. פופ לא ייתן את קאווי לאף אחד גם אם זה יהיה תלוי בחייו ,הוא בנו האהוב וממשיך דרכו של רוח הקודש טימי.

  12. קצר, תמציתי ונהדר! לדעתי לברון כבר החליט על עתידו והסיכוי שהוא ישנה את החלטתו שווה לסיכוי של הקאבס לגבור על גולדן סטייט…

  13. המזרח נחלש השנה אבל הרבה מהכוכבים הצעירים נמצאים בו ואין ואקום בליגה הזאת. יאניס והבאקס אם כולם בריאים מאוד מסוכנת בסדרה. תומאס הוא חור נוראי בהגנה וללא שומר על כאייברי יתגלה במערומיו. רוז מקבל החלטות נוראי ושחקן קאץ' אנד שוט גרוע. קראדר למי שבאמת ראה את בוסטון השנה נחלש. במיוחד הגנתית. הוא היה חור לא קטן בחלק מהמשחקים. הבסיס של הקאבס טוב אבל לא בטוח שהתחזקו.

    לבוסטון מצד שני יש סימני שאלה וכל הנתונים הסטטיסטיים מראים שהמאזן שלהם שיקר והם היו קבוצה פחות טובה ממה שראינו. גם את הפלייאוף בקושי צלחו ולא היה חסר שהיו עפים סיבוב ראשון. הקבוצה השנה שינתה פנים ולא בטוח שיספיקו להתחבר עד הפלייאוף לכדי יריבה ראוייה. דווקא יש לי הרגשה שצמרת המזרח תיראה אחרת ממה שחושבים (קליבלנד בוסטון, וושינגטון טורונטו). יהיו כמה קבוצות שיגיעו משום מקום בואקום המזרחי. זאת ההרגשה שלי

    1. מסכים איתך.

      אני חושב שאסור לישון על הבאקס. אני לא דואג לגביי השיפור הכללי של יאניס, אבל כן לגביי הקליעה שלו. לטעמי היא תהיה דומה לזאת של לברון באחוזים (ואגב, זה לא רע).

      לגביי פארקר סימן השאלה הגדול כאן – הוא ה- No. 2 של הבאקס ולאחר קריעת רצועות שנייה באותה הברך, אני לא יודע איך יחזור בדיוק לשחק ובהחלט קיים ספק לגביי יכולתו לשחזר את היכולת מלפני הפציעות.
      בלעדיו, העתיד של מילווקי נראה הרבה פחות טוב.

      פילי היא הבחירה של רבים, אבל גם כאן קיימים סימני שאלה לגביי בריאות שחקניה, בדגש על אמביד. אני לא בטוח שהוא יהיה שחקן שיסחוב עכשיו כמעט עונה שלמה, אבל אם הוא בריא באזור ה-60 משחקים, יש אולי על מה לדבר אפילו על צמרת במזרח המקרטע.

      וכמובן בוסטון – הקבוצת צמרת שעברה את המהפך הכי מאסיבי (גם אחרי הטרייד של אנת'וני ל-OKC). למזלם הם מחזיקים במאמן מצויין, אך כשנדרש ממך לשלב גרעין סטארים חדש יחד עם סגל חדש, שרבים ממנו שחקנים צעירים (ושליש רוקיז), זאת משימה מאוד מורכבת.

      דווקא בגלל כל סימני השאלה הללו, אני חושב שהמזרח הולך להיות מאוד הפכפך ומעניין בפניי עצמו (כמובן שצריך להגדיר מהו המושג "מעניין", כי מבחינת סטאר פאוור, לא יהיה כרגע למזרח כל כך הרבה משחקים מעניינים להציע כמו שיהיה למערב, בו אפילו קבוצת לוטרי כמו הלייקרס תמשוך המון עניין העונה).

  14. קליבלנד נחלשה מעט ( לא הרבה לדעתי) , בעיקר בגלל התבגרות לברון בשנה נוספת . את העייפות שלנו ראינו כבר בשנה שעברה.

    ובכל זאת , הסיכויים שלה לטבעת טובים מכל קבוצה אחרת , אולי אפילו כולל הלוחמים . ולמה ? שוב , בגלל הפער הגדול בין הקונפרנסים . גם השנה קליבלנד פייבוריטית לכתר המזרח – ובגדול ( אני בכלל בספק אם בוסטון תגיע לגמר מולה ).
    במערב , לעומת זאת , תהיה תחרות אכזרית , והדרך של הלוחמים לאליפות המערב. צפויה להיות קשה יותר מהשנה שעברה.

  15. כיף לשמוע ממך אסי. אתה חסר לי!
    הבעייה של קליבלנד שמעטים מדברים עליה היא גיל השחקנים. זוהי קבוצה מבוגרת, עמוסה בשחקנים שעברו פציעות, עם המון קילומטראז' ברגליהם. IT הוא למעשה הצעיר הטרי היחיד, ועתה מי יודע מה הפציעה עשתה לו. קווין לאב אף הוא עדיין די צעיר בגיל אבל בגוף מבוגר שעבר מלא פציעות עם גב שאינו 100%.
    אני אוהב את ריק רוז. אני מקווה שתהיה לו עונה טובה.

  16. לדעתי ימשיכו לגמר המזרח ומשם לגמר הליגה
    לא שולל טרייד גדול נוסף לפני מועד העברות
    רק 3 קבוצות הגיעו ל 4 גמרים רצופים מאז שנות ה 70
    בוסטון של לארי ,לייקרס של חיים של ומיאמי של לברון
    זה יהיה מדהים אם קליבלנד תעשה זאת

      1. על זה כבר הגבתי בבוקר לאהרון שדה 😀
        עם כל הדומיננטיות האבסולוטית של גודלן סטייט
        אם אני צריך ללכת על בטוח אני שם את הקבוצה של לברון בגמר ,מאמין לגמריי שגם גודלן סטייט תהיה שם

  17. תודה אסי. אני מאלה שחושבים שקליבלנד נחלשה במעט, גם בגלל it וגן בגלל ההזדקנות של לברון בעוד עונה. אבל, אם טיירון לו ילמד סוף סוף תרגילים חדשים הוא יצליח לבנות שיטת משחק שונה שתגדיל את השלם להיות יותר מסכום החלקים. אשרי המאמין.
    בעיקר מסקרנת אותי החזרה של it, האם יחזור למה שהיה בשנה שעברה.
    ומי שחושב שלברון לא יבוא עם מוטיבציה טועה. בעונה הרגילה הוא משייט אבל בפלייאוף ישקיע.
    ״בגטו קראו לי קילר ובנב״א משקיען״

  18. תודה על הפריוויו קצר וקולע. אם אייזאה חוזר לכושר שלו מלפני הפציעה אני חושב שקליבלנד דווקא התחזקו ולא נחלשו- קראודר, ג'ף גרין וקלדרון הם אחלה תוספות להוסיף עומק לספסל ורוז כשחקן שישי שיעלה מהספסל אמור להחזיק מעמד ולהישאר די בריא ייתן להם הרבה כוח אש משם. לא רואה את הסלטיקס מדיחים אותם ונותנים להם פייט אמיתי, וגם לא רואה את קליבלנד מנצחים את הווריורס בהרכב מלא, יפסידו 4-1 בגמר כמו שנה שעברה.

  19. טוב. בניגוד לשנים האחרונות שקליבלנד זכתה באליפות המזרח עוד לפני שהעונה התחילה (למעשה היה ניתן די בקלות לבטל את 3 העונות האחרונות במזרח) זה נראה השנה כאילו יש טעם לשחק את העונה הזאת. ובכל זאת ועדין אם לברון עדין בראש של כדורסל (כן לייקרז לא לייקרז כדברי החציל) ואם קצת מזל וחיבורים טובים עדין בעייני זו הקבוצה הטובה במזרח. יחד עם זאת בניגוד לשנים קודמות שהעונה היתה כאמור מיותרת העונה הזאת ההמלצה שלי היא כן לפתוח את הליגה ב 17/10 ולשחק עונה מלאה שבסיומה תוכתר גם אלופה במזרח כי יש סיכוי לראשונה אחרי מספר שנים שזו תהיה קבוצה שלברון לא משחק בה. לעצם העניין אני לא יודע כמה לברון בראש יהיה בקבוצה הזאת אבל הקבוצה כמעט ולא נחלשה לעומת אשתקד.

  20. אני מניח שקליבלנד נחלשו בגלל שארווינג עזב ותומאס מגיע פצוע.
    בכל מקרה בם התחזקו בספסל והם עמוקים שם.

    בסופו של דבר זה תלוי בלברון. כרגע אני עדיין לא רואה מישהו עוצר אותו במזרח בדרך לגמר, בטח שהסגל של קליבלנד עדיין טוב וחזק.
    בוסטון אמורים לתת פייט אבל למרות הסגל המוכשר מדובר בסגל שצריך להתחבר ביחד. וושינגטון עדיין מחכה לקפיצה של וול ובראדלי, מילווקי וטורונטו לא מספיק מאיימות ויש עוד איזה שנתיים שלוש לבואה של פילי

  21. די מדהים כמה קבוצות בכירות נכנסות לעונה הזו כשאין לנו מושג איך הן יראו ומה יהיה האופי שלהן. לדעתי האישית עדיין אין פייט אמיתי ללוחמים, אבל לפחות קצת פחות משעמם…

    אסי – הרעיון על טרייד לברון-קוואי היה ברצינות? היתרון המהותי היחיד של ג'יימס הוא בסטאר-קוואליטי, ולא נראה לי שזה משהו שחשוב במיוחד להנהלת הספרס…

  22. תודה אסי.
    כל עוד לברון בקבוצה היא עדיין הפייבוריטית במזרח.
    מעניין מאוד איך קווין לאב ישתלב עכשיו כשיהיה לו תפקיד יותר גדול.
    אני מאוד אוהב אותו כשחקן שקצת הרגיש לא מנוצל מספיק בתור צלע שלישית. זה הזמן לפרוח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט