עונת הפריוויו נפתחת!  קבלו את טורונטו ראפטורס / דובי עופר

 

תוצאת תמונה עבור ‪toronto raptors‬‏

גבירותיי ורבותי היקרים והנכבדים, ברוכים הבאים! אנו שמחים לפתוח את ההכנות הרשמיות לעונת 2017-18 עם פרויקט הפריוויו המסורתי של הופס. במהלך השבועות הקרובים יעלה מדי יום, למעט שבת קודש, קדימון איכותי שיעסוק באחת מקבוצות הליגה. טובי המוחות מטעם הופס כבר שוקדים על המלאכה ויביאו לכם את הסקירות, הניתוחים, התחזיות והנבואות לקראת עונת הNBA שבפתח.

כולכם, קוראים יקרים וקוראות יקרות, מוזמנים לקרוא, להגיב, לגזור ולשמור את שלושים הטורים הקרובים, ובסוף העונה נתכנס שוב כולנו וניתן את כל ההסברים.

השבוע הנוכחי, לדוגמא, ימשיך עם ניתוחו המצוין כרגיל של עומר מזיג לבוסטון המשתנה, ואחריו יעלו לפי הסדר רועי דה קיד ויינברג שמשך את הקש הקצר ויסקר את ברוקלין, רפי יצחק היקר עם הפריוויו שכולנו מחכים לו אודות פילדלפיה, ויחתום את השבוע החתום למעלה עם עונג שבת שיוקדש כל כולו לניקס ולשלל הסירחונות החדשים שהמציאו כדי להמאיס על ריבוא אוהדיהם את החיים.

אבל בינתיים, תנו בכפיים, כי הנה אנחנו מתחילים, וראשונים יעלו ויבואו… הקנדים! תנו לי לראות ידיים למעלה חברים! קבלו במחיאות כפיים סוערות את…..

הטוווווווורונטוווווו ראפטורס!!!!!!!!!!

 

אולם: Air Canada Center. תפוסה 19,800, או 20,511 כשהקנדים מכניסים בעמידה. בעונה שעברה הופיעו למשחקי הקבוצה בממוצע 19,830 צופים. נאה.

העונה הקרובה תהיה האחרונה תחת שמו הנוכחי. החל ביולי 2018 יוחלף שמו ל Scotiabank Arena. חברת Scotiabank and Maple Leafs Sports and Entertainment (MLSE) היא אחת מבעלי הקבוצה, זה למה.

מאמן: דווין קייסי. פותח את עונתו השביעית בתפקיד, עם מאזן 215-261 (55%) וארבע הופעות רצופות בפלייאוף, כולל גמר וחצי גמר אזורי.

מאזן בעונה שעברה: 31-51 (62%).

בפלייאוף: הראפטורס ניצחו בסיבוב הראשון את מילווקי של הגריק פריק 2-4, אבל בחצי הגמר האזורי קיבלו את כל הקליבלנד לפרצוף עם 0-4, מעליב אך לא בלתי צפוי.

https://www.youtube.com/watch?v=lIzRsARH_vA

 

קיץ 2017

עזבו: פי ג'יי טאקר (הלך לכסף של יוסטון), ד'מארה קארול (לברוקלין, בטרייד תמורת ג'סטין המילטון ששוחרר), קורי ג'וזף (לאינדיאנה, בטרייד), פטריק פטרסון (חתם באוקלהומה).

הגיעו: סי ג'יי מיילס (בטרייד מאינדיאנה),  קיי ג'יי מקדניאלס (שחקן חופשי), קייל ווילצ'ר (שחקן חופשי), לורנזו בראון (שחקן חופשי, יבלה גם בג'י ליג), מלקולם מילר (כנ"ל), אלפונסו מקיני,

איך עבר הקיץ בטורונטו:

מורכב. אחרי שבשנה שעברה נעל את דרוזאן ו-ואלאנצ'יונאס בקבוצה לשנים קדימה, היו קייל לאורי וסרג' איבקה שתי מטרות הקיץ הברורות של מסאי יוג'ירי, אחראי פעולות הכדורסל שאוהב לדפוק את הניקס. 100 עגול ו65 מיליון בהתאמה הספיקו כדי להבטיח את שירותיהם הטובים של השניים, וכדי לסגור 80% איכותיים מחמישיית הראפטורס . מומלץ לקרוא את דעתו של מזיג בנידון – http://www.hoops.co.il/?p=102137 . חוזים ראויים בסך הכל, מי פחות (הקונגולוזי) ומי יותר (הרכז הפצוע שאוטוטו מתחיל להזדקן).

תוצאת תמונה עבור ‪ibaka lowry derozan‬‏
הפרצוף של הראפטורס לשנים הקרובות

העניין הוא שכדי לפנות את המקום היה צריך להזיז דברים. והדברים שזזו היו חלקים חשובים מסגל הקבוצה. לא פחות מארבע פיסות פאזל משמעותיות פינו את מקומן – פי ג'יי טאקר הלך לשתות נפט ומי שטפונות ביוסטון, דמארה קארול נענש על הציפיות שהכזיב כשהגיע מאטלנטה והוגלה לברוקלין, קורי ג'וזף, שמילא כ"כ יפה את מקומו של לאורי הפצוע בעונה שעברה, הלך לאינדיאנה ופטריק פטרסון היציב חתם באוקלהומה אחרי שלא קיבל הצעת חוזה.

במקומם הגיעו בעיקר סי.ג'יי. מיילס וקיי.ג'יי מקדניאלס, שינסו למלא את החללים הגדולים שהותירו העוזבים, בעיקר בעמדות הגארד והמיני פורוורד. בהמשך העונה יצטרף למתחרים על עמדת הפורוורד הרוקי האתלטי אך פצוע או.ג'יי. אנונובי.

זאת לא עונת מלפפונים… זאת… זאת… עונת מלפפונים חמוצים…!

 

 

העונה הקרובה

חמישיה:  לאורי, דרוזאן, פאוול/מיילס, איבקה, ואלאנצ'יונאס

ספסל:

גארדים: דלון רייט, פרד ואנווליט, סי.ג'יי מיילס, קיי.ג'יי מקדניאלס

פורוורדים: ברונו קאבוקלו, קייל ווילצ'יר, פאסקאל סיאקאם, אלפונסו מקיני, או.ג'יי. אנונובי

סנטרים: לוקאס נוגיירה, ג'ייקוב פולטל (הוא אוסטרי וזה השם שלו. כותבים Poeltl אם חשוב לכם לדעת)

כמה מילים בנושא הרוטציה, לפני שמתחילים לדפדף בכדור הבדולח:

במבט על הסגל של הראפטורס הצופה התמים מתמלא התרשמות בתחילה, תהיות בהמשך ולסיום מתחיל לחשוש לגורל הדינוזאורים. מצד אחד, כששני הגארדים שלך בעשירייה הראשונה בליגה, אתה מרגיש רגוע. בעיקר שהצמד פותח שנה שישית בזוגיות מאושרת (מי שלא יופתע לגלות שדרוזאן פותח עונה תשיעית בליגה, שיקום). מוסיפים לזה מניות נחשבות כמו ואלאנצ'יונאס ואיבקה, וסגרנו רביעייה מאוזנת, שבמיטבה מבטיחה מקום בצמרת המזרח. אבל אז מתחילות השאלות. לאורי בן 31, אחרי פציעה בעונה שעברה. איבקה כבר שנתיים נותן תחושה שהשנים באוקלהומה היו השיא והנה הנה באה הנפילה, ובכל מקרה התקדמות כבר לא תהיה. הוא ריבאונד, הוא חוסם, הוא קולע מבחוץ לא רע, אבל הוא לא ייתן לקבוצה את הערך המוסף שידחוף אותה לרמה הבאה. מה שנקרא, בחצי גמר המזרח תן לו ולהורפורד חפיסת קלפים ושתי דלגיות ושלח אותם ליציע. אף אחד לא ישים לב שבוסטון וטורונטו משחקות 4X4.

תוצאת תמונה עבור ‪ibaka horford‬‏
זוז כבר אני ראשון בנדנדה

עוד לפני שמתחילים להשלים חמישייה, מגיע ואלאנצ'יונאס-בלי-בדיחות-על-השם. הוא גדולה, הוא חזקה, הוא סנטר קלאסי והוא והוא, והוא \כזה ל25 דקות במשחק, בלי קליעה מבחוץ, עם מעט מאוד ניידות ועם נוכחות דלה בצבע בהגנה והרבה דקות ספסל.

החמישי בחמישייה יהיה כנראה מיילס. סי ג'יי הוא קלעי מצוין, שחקן רבגוני ומנוסה, אבל הוא לא נותן את ההגנה והאנרגיה של קארול, ובטח לא את הכוח של טאקר.

עכשיו ספסל. ושם, רייט ו-ונדווילט יהיו תחליפי קורי ג'וזף בהחלפה של לאורי. המשמעות, למרות ההתקדמות שעשה רייט בעונה שעברה, היא עומס מוגבר על לאורי שלא נעשה יותר צעיר.

נורמן פאוול שחקן נהדר. בעונה שעברה נתן קפיצה מרשימה, תרם יפה בחסרונו של לאורי, עשה פלייאוף יפה, והוא שחקן משלים ראוי לעמדות 2-3, בעיקר תחת מאמן כמו קייסי, שמאמין בחשיבות היכולת האישית והבידוד (אני עדין כאן. קייסי מאמין שכששחקן מסוגל לעשות סל על שומר זה מספיק בשביל כותרת לתרגיל. משהו בסגנון תרגיל 1-12: תן את הכדור לדרוזאן וזוז, תרגילים 13-17: פאוול בתפקיד דרוזאן (תכנית ב', מיועדת לספסל), תרגיל 17-19: הכנס כדור לואלאנצ'יונאס גב לסל וצפה, וכו). אני מחבב אותו מאוד ומחזיק אצבעות שנראה אותו בתפקיד השחקן השישי, ואולי אפילו מתמודד על תואר השחקן המשתפר של העונה.

פצצות לגבות!

המשלים הבא הוא קיי.ג'יי מקדניאלס, שבעונה שעברה התפוצץ בברוקלין עם 6.3 נקודות למשחק, ואחריו ערימת גבוהים דוגמת נוגיירה ופולטל שיתנו גיבוי לואלאנצ'יונאס, וברונו קאבוקלו, שהוא ברזילאי מוכשר אבל הד קייס לא קטן. רק בשבוע שעבר בקופאמריקה הוא סירב לעלות לרבע השני מול מקסיקו וסולק מנבחרת ברזיל. קטעים.

המשמעות היא ברורה. כדי שטורונטו תתן פייט גם ברמות הגבוהות תידרש יצירתיות ברוטציה, שתשים את איבקה בסנטר דקות ארוכות, כפי שנעשה בהצלחה מול מילווקי הננסית בפלייאוף בעונה שעברה, אבל גם תרומה משמעותית מהשחקנים המשלימים. לצערם של הקנדים, כרגע החלקים המשלימים היחידים שעשויים לתת תרומה משמעותית הם פאוול ומיילס. הימור שלי? כבר מגיע.

תרחיש אופטימי:

לאורי נשאר בריא, קונה תוכי ורטייה ומראה לאספסוף רכזי המזרח על מי משתין הקנדי, דרוזאן מתבסס בתפקיד השוטינג גארד המוביל במזרח, איבקה מקבל גלויה לא חתומה מאוקלהומה שמחזירה אותו בזמן לשנים שהיה אייר קונגו, ואלאנצ'יונאס מחזיר לאופנה את הסנטר הביריון והצ'דיק בשם, פאוול זוכה בדאבל שחקן שישי ומשתפר, קייסי מוצא מחברת תרגילים מכיתה ג' ומתחיל להשתמש בפיק נ' רול, חסימות ומשהו בשם משחק משירות, לברון נפצע ומסיים את העונה, קיירי נפצע ומסיים את העונה, וול, ביל ופורטר מסתבכים במשחק קלפים המוני, מפסידים 100 מיליון כל אחד ונמכרים למדינת עולם שלישי, טורונטו לוקחת את אליפות המזרח בדרך לסוויפ בגמר.

תרחיש פסימי:

ר' תרחיש ריאלי. הוא לא פסימי כי הוא רע במיוחד. הוא פסימי כי הוא צופה לטורונטו התחלה של דשדוש בלימבו של חצי גמר מזרח, עם סוסים צעירים שמתחילים לנשוף בעורף וסגל שלא נעשה יותר צעיר, אבל חתום לשנתיים קדימה.

תרחיש ריאלי:  

בעיניי, טורונטו לא התחזקה מספיק בקיץ כדי להבטיח עלייה ברמה בעונה הקרובה. יכול להיות שיוג'ירי מחכה לפריש מיש הגדול בליגה בסוף העונה הבאה, יכול להיות שיש למנהל המוכשר של הראפטורס איזשהו טרייד גדול וסודי בשרוול, יכול להיות הרבה דברים, אבל קארול, טאקר, ג'וזף ופטרסון השאירו בדרג המשלים של הקבוצה חורים גדולים מדי, שמיילס ופאוול המשופר לא יצליחו לסגור. אם מוסיפים לזה את איבקה שכבר לא יהיה אייר קונגו, את ואלאנצ'יונאס שמתאים רק למשחק מסוג מאוד מסוים ומאמן בינוני כמו קייסי, ואפילו צמד כמו לאורי ודרוזאן לא יצליח לקחת את טורונטו לרמה הבאה.

וגאס צופה לראפטורס 48 ניצחונות. אני צופה להם מקום רביעי במזרח והפסד בחצי הגמר לבוסטון.

 

עכשיו עזבו שטויות. טורונטו, ביירות, קנדה, לבנון… מה זה משנה.

זאב טנא DUDE!!!!

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. הספסל נחלש משמעותית משנה שעברה.לאורי אולי יתחיל בדשדוש אבל עדיין אני חושב שעם החמישייה הנוכחית זה יספיק להם כדי לסיים בטופ 4 במזרח.בפלייאוף חצי גמר מזרח זו התקרה שלהם

    תודה דובי

    1. מסכים על הספסל ,טאקר וג'וזף הם אבידות כבדות מבחינה זו.
      החוזה של איבקה בעיניי גבוה מדי ותוקע אותם. די מסכים עם התחזית הריאלית שלך דובי ומחכה לדובדבן שבקצפת -יומן הניקס.

    2. וואו דובי. כבר במכה ראשונה הצבת רף גבוה ביותר. פאריוויו עונתי לקבוצה שלא יכול להיות טוב ממנו מבחינה עובדתית, והכתיבה מצויינת. שיחקת אותה!

  2. 2- 3 – 4 -5 במזרח, לדעתי, יסתיימו בפער של לא יותר מ-4 משחקים (בשנה שעברה בין מקום 1 במזרח למקום 4 במזרח, הפרידו 4 משחקים).

    קליבלנד הגדילו את הפער משאר קבוצות המזרח בזכות עומק שהיה חסר מאוד בשנה שעברה,
    בוסטון עם קבוצה חדשה לגמרי,
    וושינגטון וטורונטו נשארו עם חמישיות חזקות, וספסל חלש,
    ומילווקי (לדעתי) צפויים להמשיך להשתפר.

    כאשר הפערים קטנים כל כך, מי שיכריעו את המיקומים הסופיים הם הבריאות של השחקנים, ויכולת הקבוצות להתמודד עם פציעות במהלך העונה.
    טורונטו הראו שיש להם את החוסן להתמודד עם פציעה של כוכב (לאורי בשנה שעברה),
    ולכן ההימור שלי –
    טורונטו במקום השני במזרח.

    תודה, דובי.

      1. בכל שנה ב-4 השנים האחרונות רוב הגולשים מספידים את טורונטו בתחילת העונה.

        הבחירה שלי בטורונטו היא בגלל שאיבקה מתחיל את העונה בקבוצה אחרי שאת זמן ההסתגלות הוא עבר כבר בעונה שעברה.
        בגלל שגרעין הקבוצה רץ ביחד כבר כמה שנים.
        וגם בגלל שגם אני חושב שפאוול וצעירי הספסל בשלים לתת תפוקה גדולה יותר העונה.

          1. לוקאס נוגיירה, יאקוב פולטל, פסקאל סיאקאם.

            הרבה כישרון יש לראפטורס בעמדות הפנים.
            אני אהיה מופתע אם JV לא יעבור בטרייד לפני הדדליין.

          2. לא רואה אף אחד מהם נותן פריצה משמעותית שתהפוך אותו לסנטר פותח ראוי לצמרת המזרח במקום ואלאנצ'ונאס, ואפילו לא לראוי לחמישיה

          3. נוגירה יכול לעשות את הקפיצה והיה נהדר בחצי הראשון של שנה שעברה. הוא מאוד שימושי ויכול לתת דקות טובות בסנטר, עמדה שהייתי מחלק בינו ובין מילסאפ.

            דרון וויליאמס, כרגע שחקן חופשי, עוד שם שיכול להתאים – אין לטורונטו רכז מחליף ברמה מספיק טובה עם כל הכבוד לדילון רייט

  3. זאת עונת הפריצה של נורמן פאוול. יתחיל לתרום בעיקר מהספסל אבל לדעתי כבר נתחיל לראות אותו נכנס בחמישיה.
    בזמן שלאורי יפצע- וכן הוא יפצע זו נקודת הזמן שפאוול יתחיל להיות משמעותי.

  4. טורונטו בניגוד לקלילבנד למשל מתבססת הרבה פחות על בידודים אלא על המון פיק אנד רול. הבעיה היא שהפיק אנד רול הזה נועד רק כדי לייצר מצבים לדהרוזאן את לאורי.
    יש לקבוצה הזו פוטנציאל להגיע ליותר. לצערי היא מוגבלת על ידי המאמן.
    לגבי איבאקה – אם לא נצפה ממנו להיות אולסטאר נבין שזה שחקן מצוין לקבוצה שיש בה שני כוכבים שדורשים את הכדור.

  5. דרך אגב, טרונטו ניצחו 56 משחקים בעונת 15/16 (סיימו במקום השני במזרח).
    כך ש-51 הניצחונות בעונה שעברה זה לא הישג השיא של הקבוצה.

  6. טורונטו תהרוג את בוסטון אם יפגשו בפליאוף. במיוחד במשחק הפנים.
    אבל מה זה משנה במזרח או בכל הליגה. וגאס שמה את גולדן סטיט ב 220- לאליפות שזה אומר הכל…

  7. פריוויו נהדר. אני לא חושב שהראפטורס התחזקו – רק נחלשו, ודרוזן לא נראה לי כמו שחקן שיכול לתרום ולהיות משמעותי במשחק קבוצתי. מיילס יכול להיות מעולה עם מוביל כדור כמו לאורי, אבל זה תלוי בשיטה – אם שוב הם יהיו קבוצת בידודים הם לא יצליחו לנצח יותר מדי לדעתי.

    ההגנה שלהם נחלשה בלי טאקר, קארול ופטרסון, אחד המאמנים הפחות טובים בליגה וכוכבים שנחנקים בפלייאוף. לדעתי הם מקום חמישי או שישי (בוסטון, קליבלנד, וושינגטון, מיאמי/מילווקי/טורונטו יאבקו על מקום 4) והדחה בסיבוב הראשון.

  8. בהנחה שיוגירי לא יעשה איזה טרייד מפתיע. טורונטו הולכת לדשדש בשנים הקרובות במקומות 3-6 במזרח. לא שזה רע, אבל לא נראה לי שזו צריכה להיות פסגת השאיפות. קבוצה נחמדה פלוס, לא יותר

  9. די, נמאס. ריקי רוביו יפתח קליעה, ג'ימר פרידט יהפוך לכוכב שתמיד ידענו שהוא יהיה, דווייט הווארד יתחיל לקלוע מאחורי קו החצי, נבחרת ישראל תפסיד וכל המדינה תגיד "בסדר, לא נורא", פיל ג'קסון יצא בהצהרה ששיטת המשולשים מקומה בהיסטוריה, בניו יורק יבצעו מהלך חיובי לטובת הקבוצה ולא יתאמצו להרוס אותו, מנחם יכריז על אהבתו התמידית ללייקרס, איש וקרמר יסיימו ויכוח במילים "אתה יודע מה? אתה צודק", לא יהיו יותר בטלוויזיה סדרות על משפחה שנראות כאילו יצאו הישר מתחתית חדרי העריכה של הרשתות בשנות ה-80, דאנקן יוציא ספר – "כל מה שרציתי להגיד במשך 20 שנה ולא יכולתי, או: למה פופוביץ' האדם הכי גרוע שפגשתי", מייקל ג'ורדן יגיד שזה בסדר להפסיד מדי פעם, גיא הרשע יגיד שזה בסדר להניח ל-OCD מדי פעם, דריל מורי יגיד שזה בסדר לזרוק מהמיד ריינג' מדי פעם, אשך תמיר המקורי יגיד שזה בסדר לתמוך בלברון מדי פעם – לפני שבטורונטו יחליטו לשחק משחק התקפה.
    אני פורש.

          1. אתה יודע מי עוד רק מילא הוראות? השחקנים של טורונטו.

            עזוב, כתבת מעולה. עשית גם חשק לשאר הכתבות. סתם מוציא תסכול.

  10. חיכיתי לעונת הפריוויאים.
    תודה על ההשקעה.
    לגבי הרפטורס, אני פחות אופטימי ממך,
    אני חושב שמקום 5 זו התקרה שלהם.
    קליבלנד, בוסטון, וושינגטון, מילווקי הן קבוצות שאני יותר אופטימי לגביהן.
    אני חושב שגם מיאמי, (אם תחזור על הריצה מסוף השנה שעברה), ושרלוט הן קבוצות שעשויות וצריכות להיות טובות יותר מהקנדים.
    אני מעריך שהרפטורס יתפרקו בסוף השנה הקרובה, אחרי התפרקות מנטלית, ושחרורו לדרך חדשה של דווין קייסי.

  11. בשעה טובה ומוצלחת!!
    איזה כיף
    והדינוזאורים??
    חלק אינטגרלי מאסופת הזבל של המזפח 🙂

    *במערב לא היו עושים פלייאוף

  12. דובי מה קרה שלא לקחת את אטלנטה, עברת למחליפה שלה במזרח?
    קבוצה מצוינת שתקועה בלימבו – בינוניות לתפארת, מקום שני עד 6 במזרח בלי סיכוי לדגדג את לברון בפלייאוף, וגם לברון בלי סיכוי לדגדג את ג"ס.
    יתגעגעו לפי ג'יי טאקר ואנחנו ביוסטון נהנה ממנו.

  13. געגועים דובי. תתמיד ככה ובסוף זאב טנא יגדל עלי. או שאני אדרוש מיוטיוב להוריד את הקליפ כי הוא פוגעני. אחד מהשניים.
    לגבי טרנטה, אה טורונטו, ובכן גם אני חושב שקייסי מאמן חלש. אבל נותן צ'אנס לחבורה של דה רוזן, לאורי, איבאקה יחד עם פאוול כשחקן שישי לרוץ עונה שלמה. זה יכול לעבוד. לדעתי הם עדיין 1-4 במזרח עם פוטנציאל להגיע לגמר מזרח. זו לא קבוצה שמפרקים כל כך מהר.

    1. זו בהחלט קבוצה שעלולה להתפרק, ברגע שעוברת את הסף של עצמה, ע"ע גמר מזרח של השנה שעברה. כרגע היא מאומנת לא טוב, קצרה מדי ועם שני סימני שאלה על השחקנים המובילים. זה מתכון בדוק לבעיות.

  14. סקופ אחרון להיום.

    והנה ציטוט של האשך: {תגובה מס' 29 מהטור של עצמו}

    " מאכזב מאוד שהרבה אנשים בחרו להתעסק באדם או בסיפורים, שהיו או לא היו (מי יודע? בטח לא אנחנו), ולא ביצירה.

    למה, אנשים מוכרים אחרים אותם אתם "צורכים" באמת מוכרים להם?
    מי יודע כמה סופר זה, או סלב הוא, או בכלל – פוליטיקאי זה (שהצבעתם לו והוא באמת משפיע על חייכם ולא בצורה אומנותית) – מוסריים או לא?
    מאיפה אתם יודעים מה הם עושים בחייהם הפרטיים ואיזה מין אנשים הם?
    מה אתם בכלל מתיימרים לעשות את זה?
    תתעסקו ביצירה ותשפטו אותה לגופה וזהו." {עד כאן הציטוט}

    פשוט לא י-א-ו-מ-ן שראש הללל משתמש בטיעונים כאלו……..

  15. שוב, למקרה שהוחמץ בהתחלה:

    וואו דובי. כבר במכה ראשונה הצבת רף גבוה ביותר. פריוויו עונתי לקבוצה שלא יכול להיות טוב ממנו מבחינה עובדתית, והכתיבה מצויינת. שיחקת אותה!

    (אבל לדעתי – כמו הרבה לפני – טורונטו נחלשה, והגיע הזמן להחליף מאמן. הוא את ה-30 מיליון שלו כבר עשה. המשחק של היום פסח עליו.

    1. הקלידו

      סקופ אחרון להיום.

      והנה ציטוט של האשך: {תגובה מס' 29 מהטור של עצמו}

      " מאכזב מאוד שהרבה אנשים בחרו להתעסק באדם או בסיפורים, שהיו או לא היו (מי יודע? בטח לא אנחנו), ולא ביצירה.

      למה, אנשים מוכרים אחרים אותם אתם "צורכים" באמת מוכרים להם?
      מי יודע כמה סופר זה, או סלב הוא, או בכלל – פוליטיקאי זה (שהצבעתם לו והוא באמת משפיע על חייכם ולא בצורה אומנותית) – מוסריים או לא?
      מאיפה אתם יודעים מה הם עושים בחייהם הפרטיים ואיזה מין אנשים הם?
      מה אתם בכלל מתיימרים לעשות את זה?
      תתעסקו ביצירה ותשפטו אותה לגופה וזהו." {עד כאן הציטוט}

      פשוט לא י-א-ו-מ-ן שראש הללל משתמש בטיעונים כאלו……..

  16. 1. מאמן, מאמן, מאמן… אולי ינסו את הטריק הזה על מנת להשתפר…
    2. איבקה יהיה טוב יותר השנה, יותר לכיוון של OKC מאשר אורלנדו. הקבוצה סביבו טובה יותר מאלו בדיסניוורלד.
    3. בסיס טוב עם לאורי, דרוזן, איבקה וולנצ'יונאס (ואפילו פאוול). בתקווה שמי שנשאר יוכל לחפות על אלו שעזבו. ג'וזף הוא אבידה שנראית גדולה מדי כי הוא החליף טוב את לאורי והיה רכז מחליף לגיטימי.
    4. אני מקווה בשביל מקדניאלס שימשיך את המסורת של פורוורדים אתלטים שפורצים בטורונטו ויחייה את הקריירה לשו בקנדה.

  17. כיף גדול דובי, אחלה פריוויו ! השנה האחרונה של דווין קייסי בראפטורס, מאמן חביב אך לא יותר מכך, בטח לא בשביל ג׳י אם כמו מסאי יוג׳ירי.הקנדים חייבים להתחזק בפוינט גארד איכותי מהספסל ולנסות לתת דקות לקאבולו שמאז שנבחר במקום העשרים לפני כמה שנים בקושי הגיע לכמות דקות כמו מס׳ הבחירה שלו.

  18. תחליף את לאורי ודרוזאן בלילארד ומקולום והם מועמדים להגיע לגמר האן בי איי אבל פורטלנד תהפוך לקבוצת לוטרי

    1. אולי.

      רק תיקח בחשבון שבשנתיים האחרונות המאזן הישיר בין פורטלנד לבין טורונטו הוא 4 – 0 לטורונטו.
      מתוך אותם 4 מפגשים, משחק אחד לילארד החמיץ, בפורטלנד. משחק אחד לאורי החמיץ, בטורונטו.
      לאורי: 28.3 נק' למשחק מול פורטלנד בשנתיים האחרונות.
      דרוזן: 30 נק' למשחק.
      לילארד: 35 נק' למשחק.
      מקולם: 22.7 נק' למשחק.

  19. סיפתח נהדר דובי.
    ח"ח על פיקל ריק.

    ולגופו של עניין – ממש התאכזבתי מהם בפלייאוף.
    יוג'רי עשה מהלכים מעולים על הנייר שהיו אמורים לעזור להתמודד עם הקאבס, וזה פשוט לא עבד.

    אני מעריך שהם מקווים שלאחר מחנה אימונים ותקופת ההסתגלות איבקה ישחזר את יכולתו מימי אוקלהומה. מקווה מאוד שזה יקרה.
    מגיע לקהל שלהם.

  20. הם צריכים טרייד טוב של אחד הסנטרים לאיזון הספסל כדי לעשות חצי גמר מזרח.

    מבחינתי כרגע הם 5 אפילו עם פוטנציאל ל 6.
    יתגעגעו מאד לג'וזף.

    1. יוג'ירי לא יעביר את איבקה אחרי חצי עונה, ובכל מקרה חצי גמר מזרח זה לא הישג שראוי להתאמץ בשבילו. החומר שיש להם עכשיו מספיק בקלות לצמרת מזרח, אבל לא לאיום על שום דבר.
      אזור דמדומים, כמו שכתבתי.

      1. אף אחד בליגה לא מאיים על גולדן סטייט.
        זה הכל משחק על מקום שני. אז טורונטו משחקים על מקום שני במזרח. גם משהו

      2. דובי, אם אתה רואה את איבקה כסנטר (תפקיד שאין בכלל ספק שהוא ישחק העונה – השאלה היא רק התדירות) – אתה מוכיח את הנקודה שלי, כי יש להם עוד 3 סנטרים בעלי ערך בסגל חוץ ממנו, וזה מצב בלתי סביר כשהספסל בעמדות 1, 2, 3 הוא בעצם "פאוול והתקוות"…

        אם יהיה טרייד טוב, יהיה להם סיכוי סביר לחזור להילחם על המקום ה 3.
        אם לא יהיה – נשאר עם התחזית שלי.

        1. אין לי בעיה לקבל את מה שאתה אומר, אני כנראה מסכים עם רוב מה שאתה אומר, פשוט לא נראה לי שטורונטו השקיעה כ"כ הרבה כסף בארבעת המובילים רק כדי להתלבט על טריידים שיתנו סיכוי למקום שלישי במזרח. כאן בדיוק המלכוד של הקבוצה.

  21. הרגת אותי עם איבאקה והורפורד
    רצחת וגם קפצת על הגופה
    🙂
    זה בדיוק מה שאני חושב על שני החתלתולים הלא מזיקים אלה… ואני יודע שיעילות היא לא מילה גסה…

    בראבו על פתיחת הסדרה
    כפיים

  22. טורונטו הגיע לארבעה פלייאופים ברציפות. זה הכי הרבה בתולדות המועדון.

    אני מניח שמנסים לבנות מורשת של קבוצת פלייאוף, מין אינדיאנה או יוטה שלפני הגמרים של 97-98, או סאן אנטוניו של לפני דאנקן.

    הקהל, לפחות לפי המספרים של דובי, מדבר ברגליים. וזו הסיבה להחתמות הכוכבים הקיימים, וזו גם הסיבה לדעתי שלא ממהרים לפרק ולהרכיב מחדש, ע״ע הקיץ חסר המעוף משהו שעבר על הראפטורס.

    1. הכל טוב ויפה, אבל טורונטו ביססה את עצמה כקבוצת צמרת עם שאיפות גבוהות. קבוצה כזו חייבת להמשיך ולעבוד כדי לשמר את המקום, אחרת הנפילה באה מהר וכואב.
      שוב, ע"ע אטלנטה.

  23. אחלה פריוויו דובי.
    מסכים עם כל מילה….
    נחלשו , לא נחלשו …. מאמן לא מאמן…..
    טורונטו היא אחת הקבוצות היציבות במזרח ב-4 שנים האחרונות ועל זה מגיע כל הכבוד.
    בסיס עדיין מצוין וקצת ממעיטים בערכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט