1. הלייקרס חטפו "נו-נו על כף היד" על פשע שפשעו
הלייקרס, שוב, GOT AWAY WITH MURDER". לא התביישו לעשות את הדבר המגעיל והמתועב – הייתי אומר אפילו הדבר הבזוי והמעורר בחילה -שקבוצה אחת יכולה לעשות לקבוצה שנייה, כששתיהן באותה ליגה ולשתיהן אותה מטרה שהיא לרומם ולהאדיר את המוצר שהוא כדורסל.
מה הלייקרס עשו? בזמן שאוקלהומה סיטי ת'אנדר – קבוצה נאיבית מעיר שדה קטנה וענייה החייה מגידול פרות ושחוטפת טורנדו'ס בתדירות שאל.-איי. חוטפת התקפות צלמים, וששחקנה המרכזי בגד בה וברח ממנה עם זנבו בין רגליו לעוד עיר סנובית קליפורנאית – מנסה להישרד בשיחות עם פול ג'ורג' שאולי יחזיר לה מעט כבוד, מג'יק ג'ונסון, כנציג הלייקרס, לא מתבייש להתגנב כגזלן וכייס קטן, ולנסות להסיט את הדיל ביניהם ולתקוע בו נקבוביות עד שיתבטל.
אפילו 김정은 – נשיא צפון קוריאה – לא היה מקטין את עצמו לרמה הנחותה הזאת ולעשות מעשה כזה שפל לקבוצה הנמצאת איתם באותו ביזנס (וגם לשחקניה ישנה אחריות של להביא לחם לילדיהם) כפי שעשה מג'יק חיים של מומי.
אז מה הליגה עושה כשהיא תופסת את הגנב/רמאי?
קונסת את הלייקרס ב-$500,000.
ARE YOU KIDDING ME? ג'יני באס מזמינה זוג נעליים אצל Christian Louboutin ב-$100,000!
(כן, זה יהלומים מה שאתם רואים בעקבים)
זה CHICKEN-SHIT MONEY עבור הלייקרס. ג'יני ומג'יק חיים של מומי ושאר הגזלנים פרצו בצחוק הנמשך עד רגע זה. דדי מיד קפץ עם ההערה שלו שזה היה "הקנס הגבוה אי-פעם".
'הקנס הגבוה אי-פעם' מיי אס!
TAMPERING זה הדבר המביך והמשפיל ביותר שקבוצה אחת יכולה לעשות לשנייה. כבר היה עדיף שמג'יק ירצח מישהו באוקלהומה סיטי. 'טמפרינג' זה דבר שרק השפלים ביותר במין האנושי יכולים לעשות, ואת זה בדיוק עשה מג'יק חיים של מומי. מי שחושב שכל הטמפרינג קרה בתכנית של ג'ימי קימל טועה טעות מרה. מג'יק חיים של מומי פשע ב-sent some not-so-subtle tweets ועל זה הלייקרס חוטפים לטיפה בטוסיק?
הליגה צריכה היתה לזרוק את מג'יק חיים של מומי מכל פעילות בליגה לעשר השנים הבאות, ובנוסף איבוד שתי בחירות דראפט ראשונות. במקום זה היא קונסת אותם בחמישה זוגות נעלי עקבים של ג'יני באס.
2. שלושה שבסוף העונה יכונו 'סופר- כוכבים'
סקו סמית מ-NBA בוחר את שלושת השחקנים הבאים להיות שלושת הסופרסטארים החדשים של הליגה שיצטרפו לסטפן קרי, אנטוני דייויס, ראסל ווסטברוק ושאר המגה-סטארים של הליגה. זה לא יקרה לפני שנת 2022. זה יקרה עוד לפני שעונה זאת תסתיים. מאמר זה מתבסס על הפוסט שלו עם תוספות שלי.
Devin Booker, Phoenix Suns
דווין בוקר מפיניקס הוא הדבר הקרוב ביותר ל-SPLASH BROTHER ששמו אינו סטפן קרי או קליי ת'ומפסון. אנשים לא הבינו איזה כוכב הוא הצעיר הזה שבאוניברסיטת קנטקי לא היה יותר מה'איש הששי'. שתי סיבות: הוא גם LATE BLOOMER, והסיבה השנייה היא שאצל ג'ון קליפארי זאת לא הפעם הראשונה (ובוודאי לא האחרונה) שהוא מפספס כישרון שנמצא לו בידיים. למזלו, אפילו כשהוא מפספס, יש לו אחרים בסגל כששנה אחרי שנה הוא מביא את 7-8 התיכוניסטים הטובים במדינה ללולו.
דווין בוקר הוא ה-SMOOTH SHOOTER המשחק סווינגמן בפיניקס הצעירה והמלאה בכישרונות פוטנציאלים. אז בנוסף ליכולתו לתקוע 70 חיצים בלב הסלטיקס, הוא יכול גם להתפתח להיות לאחד ממנהיגי הקבוצות הצעירים בליגה. בן ה-20 הזה – אם ימשיך בקצב ההתקדמות שהראה מעונת הרוקי שלו לעונתו השנייה – הוא בדרך ל-STARDOM. אני מדבר כאן על שחקן שאני לפחות לא אתפלא יותר מדי אם יסיים כבר העונה כ'מלך הסלים של העונה'. עד כדי כך אני מחזיק ממנו.
כמה טוב הוא כבר עכשיו (או לפחות בפוטנציאל)? פיניקס הודיעה לקאבס OFF THE BAT (ניבון האומר 'כבר מההתחלה') שדווין בוקר הוא "OFF LIMITS" בשיחות הטרייד על קיירי אירוינג.
.Karl-Anthony Towns, Minnesota Timberwolves
באמת שאף אחד לא צריך לספר לי שהסופר-סטאר הבא בין הביג-מן, המדובר ביותר בבארים לספורט של ניו יורק ושיקגו, הוא ג'ואל אמביד. זה בסדר, שידברו, בשעה שזה שבאמת הופך למגה-סטאר תחת הסל הוא קרל-אנטוני טאונס, שהבעיה היחידה שלו היא שיש לו שני שמות פרטיים.
ייתכן שיום אחד בעתיד הרחוק, כשרועי שלנו ישתחרר כבר מצה"ל, אמביד יהיה הביג מן האמיתי. אבל בינתיים קרל-אנטוני לא רואה את אמביד אפילו בזכוכית מגדלת. קרל-אנטוני אף פעם לא התבייש לומר שמטרתו היא להיות הביג-מן מס' 1 בליגה. ועתה, עם ג'ימי באטלר וג'ף טיג, הווטרן, עם ג'מאל קראופורד, אנדרו וויגינס וטאג' גיבסון, הוא מוכן לצעד הבא; הוא מוכן עם הקבלות. לקרל-אנטוני כתוב "דאבל-דאבל" על מצחו (בעונה שעברה 25.1 עם 12.3 קטיפות), והוא מוכן ויעיל בלמתוח את הפארקט לפחות טוב כמו הטובים שבין הביג-מן. עם ה-37% שלו מעבר הקשת, הוא בין הטובים בין הענקים לעשות נזק מדאונטאון, אבל למזלה של מינסוטה טימברוולבס הוא מעדיף לעשות את הנזק למטה במלחמות של גברים תחת הסל, ולא לברוח החוצה כ-SEVEN FOOTER-PLUS אחרים כקריסטאפס פרוז'ינגיס או אנטוני דייויס המעדיפים להטיל טילים מדאונטאון מאשר להתלכלך במלחמת חורמה בצבע.
Nikola Jokic, Denver Nuggets
הסימנים היו שם כמעט מההתחלה כשבחירת הדראפט של 2014 עשתה מיד את האול-רוקי טים, דבר די נדיר עם חיוורים אירופאים. את ניקולה נורקיץ' אני לא מגדיר (או מחשיב) כ-"חיוור אירופאי" טיפוסי, ולכן עלייתו המטאורית לא מפתיעה אותי במיוחד.
.
דנבר החליטה להעביר את יוסוף נורקיץ' – שגם הוא אינו קוטל קנים (גיא!), כפי שאומרים החברים שלי מנחלת בנימין – לפורטלנד מסיבה אחת: שלא ייקח דקות וכדורים מהכוכב האמיתי של הקבוצה שהם מחשיבים כמגה-כוכב. תחת מייק מלון הוא קלע 20.2 עם 12.2 ריב' ו-5.8 אסיסטים מחג המולד ועד סוף העונה… הוא נחשב כבר לאחד המוסרים הגבוהים הטובים בכל הליגה. מה שיעשה ממנו – או יותר נכון 'יאפשר לו להתפתח למגה סטאר' הוא פול מילסאפ. הוא יעשה את העבודה המלוכלכת לניקולה, וייתן לו את כל מה שהוא צריך כדי להתפתח למגה ביג-מן כבר העונה.
3. מה קיירי אירוינג וגורדון הייוארד מביאים לסלטיקס
האוף-סיסון הזה היה אחד הפעילים ביותר מבחינת העברות שחקנים ברמת אול-סטארים. NYLON CALCULUS כבר עשה את חישוביו שלו על רבים מהטריידים, כולל ג'ימי באטלר (Jimmy Butler in Minnesota,), כריס פול ( Chris Paul in Houston) ופול מילסאפ ( Paul Millsap in Denver). למעוניינים בסטטיסטיקה ואנליטיקס, וה-PRO וה-CONS של הטריידים, הגשתי לכם את הלינקים על מגש של כסף.
אבל הקבוצה שבאמת מעניינת אותי היא הסלטיקס, ומה קרה איתה סטטיסטית ועובדתית כשהיא איבדה את מי שאיבדה והביאה את מי שהביאה. אז זה מה ש-NYLON CALCULUS (שכבר הכנסתי אותם כמה פעמים לאתר) כותבים:
******
אייזיה תומאס היה שחקן חשוב ביותר לסלטיקס. כשהוא היה על הפארקט הם קלעו בממוצע 113.6 נק' ל-100 פוזשיונס, מספר שהוא המוביל בליגה. כשהוא היה על הספסל ממוצעם ירד ב-14.6 נק' (!) ל-99.0 ב-100 פוזשינס, שהוא הגרוע בליגה. ז"א שכאשר ה-1.75 מ' הזה שיחק, הסלטיקס קלעה ביעילות גדולה יותר מכל קבוצה בליגה, וכשהוא לא שיחק הסלטיקס ירדה למרתף הליגה. לסלטיקס היו כמה שחקנים אינדיבידואלים טובים בעונה שעברה, אבל תומאס היה מס' 1 ביצירת זריקתו הוא. החדירה שלו בכדרור, ופול-אפ שוטינג, ומסירותיו היו המנוע הראשי שהניע את הסלטיקס. בלעדיו ההתקפה צלעה.
עכשיו תומאס הוא חבר קבוצה של לברון, וקיירי אירוינג הגיע במקומו, והצטרף לגורדון הייוארד כשני שחקני חמישייה של הסלטיקס.
אז מה יקרה לסלטיקס ללא יצירת הנקודות של תומאס, עם שני השחקנים החדשים שהגיעו, ומה שהסלטיקס עוד נתנה עבור קיירי?
אירוינג הוא אחד משחקני הבידוד הטובים בליגה. למעשה, הוא נמצא בעשירון ה-95 ב'יעילות קליעה ב-ISOLATION'. כמוביל הכדור בפיק-אנד-רול הוא מדורג בעשירון ה-85 של הליגה.
ציטוט מקלקולוס:
From breaking down a defense, to shooting off-the-dribble, to making tough shots over a set defense, Kyrie Irving seems perfectly suited to fill the role Thomas did for Boston’s offense last season.
גורדון הייוארד הוא שחקן WING בעל יכולות רבות. מה שעושה ממנו PERFECT FIT עבור הסלטיקס היא יכולת הקליעה שלו בטרנזישיונס – שבה הוא זריז ויעיל כמו גארד, יכולתו לקלוע שלשות באחוז גבוה ב-CATCH-AND-SHOOT, ויכולתו לחתוך לשטחים פנויים במשחק חצי מגרש. וכמובן לעזור לאירוינג שהוא יהיה, כמובן, הקלעי הראשי של הקבוצה.
הגראף הבא מראה בברור כיצד הקומבינציה אירוינג-הייוארד תעבוד ביעילות למלא את החור שנוצר עם עזיבת אייזיה:
קיירי אירוינג מביא יותר ממה שהביא אייזיה, אבל לא בצורה קריטית. דווקא הייוארד ותרומתו לסלטיקס כבן זוגו של קיירי היא-היא המפתח לשיפור הסלטיקס. חשוב לזכור שגורדון הייוארד קלע גם 41.1% ב-PULL UP של 2 נק', ו-41.3% ב-PULL UP של שלשות. הוא סיים באחוזון ה-87 כקלעי פיק-אנד-ארול בעונה דעברה. הוא חדר 5.2 פעמים למשחק – כמו כריס פול – וקלע 47.9% מהחדירות, אחוז דומה לראסל ווסטברוק.
את כל זה עשה גורדון כ-SECONDARY BALL HANDLER בג'אז, דבר שהוא יהיה גם בסלטיקס, אז הסיכויים לאותה תוצרת קיימים באחוז בטיחות גבוה. הקומבינציה שהוא מביא ביעילות וביכולת יצירה הם דברים שלסלטיקס לא היו בעונה שעברה (ולמעשה מאז שהשלישייה הגדולה עזבה, מ.ל). זה מה שהגראף למטה מראה על תרומתו של גורדון הייוארד, או:
The graph below looks at Hayward, and the entirety of Boston’s 2016-17 roster, by effective field goal percentage and the percentage of their made field goals which were unassisted.
הייוארד ישחק קרוב לאירוינג כשכל אחד משניהם יכול לקלוע בתנועה מרחוק, לחדור עם הכדור, או לבצע פיק-אנד-רול ביעילות מירבית. ההגנות לא תדענה על מה ועל מי להתרכז קודם. הייוארד ישמש כנראה גם כציר ההתקפה של החמישייה השנייה בדקות שקיירי ינוח בהן. הווה אומר שלסלטיקס תמיד יהיה SHOT CREATOR מהיעילים בליגה משך כל המשחק.
*
לסיכום, זה יותר מהטלנט שקיירי אירוינג וגורדון הייוארד מביאים כל אחד לסלטיקס. זה יותר הדרך המיוחדת בהם הם יכולים לעזור אחד לשני ובכך לשפר את המשחק שלכל אחד מהם, ואת כל השחקנים שלידם.
*******
גיא הרשע
2 ספט 2017 06:04:15קוטל קנים – המקור מארמית:
קטיל קני.
קטיל = הורג
בֵּהּ בְּלֵילְיָא קְטִיל בֵּלְאשַׁצַּר מַלְכָּא כשדיא (דניאל, ה, ל)
(פירוש: בו בליליה הומת בלאשצר המלך הכשדי)
קטיל קני = כינוי לועג לקוטפי הקנים בהם השתמשו לקליעת סלים.
מקצוע זה נחשב בתקופת התלמוד הבבלי לנחות
(לא עבודה קלה, להתבוסס בבוץ שבגדת הנהר ולקטוף קנים תחת השמש של איזור הסהר הפורה)
לכן – "אינו קוטל קנים" = אין להמעיט בערכו.
ד"ר הופמן
2 ספט 2017 06:55:36השבת נפלה עליך 🙂
סוסמעץ
2 ספט 2017 07:32:51יפה!
רוציק שמולי
2 ספט 2017 15:52:39אלוף הגוגל!
גיא הרשע
2 ספט 2017 06:09:01יוקיץ', וטאונס.
כבר בשנה שעברה הם היו 2 הסנטרים הכי טובים בליגה (התקפית).
עכשיו שיראו המשך התקדמות גם בצד ההגנתי,
ואנחנו מדברים על צמד סנטרים שמשפיעים על המשחק לא פחות מווסטברוק, הארדן, וקרי.
לגבי בוקר?
הלוואי!
(מלח, מים, מלח, מים…)
Berch
2 ספט 2017 06:38:02התגעגעתי למעורב על הבוקר…. 🙂
צבי
2 ספט 2017 07:00:12ולא דיברת על ההגנה שהיוורד יוסיף שלא הייתה לתואר ואולי איירוינג יתחיל לשמור כשיהיה לו מאמן אמיתי ולא חתרן בלתי מחאה כמו טירון לו
ד"ר הופמן
2 ספט 2017 07:14:15צבי, גם אני אוהב את דייויד בלאט אבל זה כבר פסה כמו מים מתחת לגשר. שים לב ששני שחקנים שהיו לב ההגנה של הסלטיקס בשניםהאחרונות, אייברי וקראודר, כבר לא פה. האופס של בוסטון יהיה, ככל הנראה, פנטסטי אבל מה עם הדיפנס????? ימים יגידו!
צבי
2 ספט 2017 07:01:02ולא דיברת על ההגנה שהיוורד יוסיף שלא הייתה לתומאס ואולי איירוינג יתחיל לשמור כשיהיה לו מאמן אמיתי ולא חתרן בלתי נלאה כמו טירון לו
גיא הרשע
2 ספט 2017 07:04:44לצד כל הביקורת שנכתבה (גם על ידי) על ארגון הקאבס,
חייבים לציין שבדבר אחד הם לא חסכו (ועל כך מגיע להם שאפו) –
הצוות הרפואי.
לקבוצה יש אולי את הצוות הרפואי מספר 1 בליגה,
כאשר בראשו עומד ד"ר ריצ'ארד פרקר, מנתח אורטופד בקליבלנד קליניק.
תומאס,
החלק עליו לא דובר, ושהוא מרוויח ממנו המון –
לעבור רהביליטציה לצד מסגרת רפואית שכזו, זה מתכון להגדלה משמעותית של הסיכויים לקריירה ארוכה יותר.
MBK
2 ספט 2017 08:41:13על סמך מה אפשר לדרג טיב של צוות רפואי ??
איך אתה יכול להשוות אורטופד מקליבלנד לאורטופד ממקום אחר בליגה ?
יש איזה מדד PER של אורטופדים ?
גיא הרשע
2 ספט 2017 15:32:26מה שאפשר לעשות זה לדרג בתי חולים.
המחלקה האורתופדית של קליבלנד קליניק מדורגת 3 בארה"ב,
ושחקני הקאבס, כאשר הם מאובחנים, ומטופלים,
זה על ידי הצוות שלהקליבלנד קליניק.
או במילים אחרות –
בנושא הזה קליבלנד הם כל מה שהפליקנס לא…
חמי
2 ספט 2017 16:55:51אם היה אז של פניקס די בטופ ושל פורטלנד די בתחתית אני מניח
ד"ר הופמן
2 ספט 2017 07:10:15תודה מנחם על המעורב מושקע.
אני חושב ש KAT הוא החלום הרטוב של כל מאמן. השאלה היא האם הוא יכול לסחוב את מינסוטה לפליאוף? I DON'T THINK SO
אז אולי הוא צריך להחליף מקום בשביל לפרוח?
הסיפור עם העונש של הלייקרס באמת שערורייתי לכל הדעות.
שאפו על הניתוח של הסלטיקס. הוא נראה מאד אמין לדעתי אבל אני מעדיף לשנמך ציפיות כי בכל זאת מדובר בקבוצה חדשה לגמרי ויקח להם זמן להתחבר לאורך העונה. אז יש שני סופרסטארים חדשים ואולי סטיבנס יאלץ לאמץ שיטת משחק חדשה. אל תשכחו שכל החדשים צריכים ללמוד את השיטות ולהתאים זה לזה בשביל שהכל יזרום. לפחות בתחילת הדרך אני רואה הרבה הפסדים מתסכלים, תוצאה של לימוד, ומקווה שאתבדה.
גיא הרשע
2 ספט 2017 07:23:28אם שחקני החוץ של מינסוטה יצליחו לקלוע מבחוץ בצורה סבירה (37% – 38% , כולם כבר הגיעו לרף במהלך הקריירה),
ולהימנע מהירו-בול,
אז אני מאמין שהם לא רק יעפילו לפלייאוף, אלא גם יילחמו על ביתיות.
סוסמעץ
2 ספט 2017 07:32:21אמן גיא
איך נראה צוות האימון שם?
גיא הרשע
2 ספט 2017 07:41:03תיבודו.
לא קוטל קנים,
קוטל ברכיים…
לתיבודו יש היסטוריה של לשחוק את שחקני החמישייה שלו –
בשיקגו, זה גרם לכך שהקבוצה תמיד הצליחה בעונה הרגילה,
ואז בפלייאוף הם קרסו.
במינסוטה –
הם ישמחו להצליח כמו שהבולס הצליחו בעונה הרגילה…
ד"ר הופמן
2 ספט 2017 09:54:39טוםהיה גם אחראי על ההגנה של בוסטון ב 2008, 9 ואולי גם 10?
כנראה שהשחיקה של KG ופרק במהלך העונה וההתחברות של פאו-קובי הרסו את הסיכוי של הסלטיקס לקחת עוד שני באנרים. חבל…
מקווה מאד ש KAT לא יפצע העונה.
סוסמעץ
2 ספט 2017 07:31:15תודה על המעורב דוק
תכלס אני לא רואה את הסלטיקס מצליחים מול לפלופ בפלייאוף
חסר לקבוצה הזו משהו
כוח, זהות, ביג מן, לא יודע בדיוק 🙂
אבל כמו שהם עכשיו, אין מצב ליותר מ4-2
יניב
2 ספט 2017 08:18:10תודה מנחם. טאונס הוא כבר סופרסטאר והאמת שלפני כמה ימים חשבתי לעצמי שאם היו אומרים לי תבחר שחקן ללייקרס או אנתוני דיוויס או טאונס אז אני לא בטוח בכלל במי אני בוחר. לגבי יוקיץ אז נכון שנוא נתן חצי עונה חלומית שבא מעבר למספרים הוא נראה פשוט נפלא אבל עדיין זאת הייתה רק חצי עונה ובוקר אני פחות מחזיק לדעתי יהיה שחקן טוב עד טוב מאוד אבל לא אחד מה סופרסטארים שיחזיקו את הליגה בשנים הבאות
מוטה זוכמיר
2 ספט 2017 23:57:32קצת עזרה :
http://bkref.com/tiny/H8Rsq
זיו
2 ספט 2017 08:18:55לגבי בוסטון- אחד השדרוגים נוסף למה שציינת הוא טאיטום שהוא שחקן נהדר.
לדעתי לטווח הארוך גיילן בראון מיותר,ועושה פקק, טאיטום מוכן לתרום כבר עכשיו והוא קבור ברוטציה.
לגבי הסופר שחקנים, לגב טאונס, ויוקיץ סקו סמית לגמרא צודק, לגבי בוקר אני לא עד כדי כך עף.
ראיתי אותו השנה הרבה הוא שחקן טוב וסקורר נהדר אבל חסר שם משהו, הגנה מנהיגות, לא יודע לשים את האצבע, אבל לדעתי כרגע הבאז גבוהה מממה שהוא באמת מביא…
ביבי
2 ספט 2017 08:35:18התיחסות מאד לא מקצועית לעניין הלייקרס
תספר את הסיפור עצמו במקום להביא דעה מלא פאתוס ללא נתונים
הסיפור עצמו כל כך מגוכח שאין אדם בארה״ב שחושב שמגיק עשה משהו רע, האשמות על התנהגות בזויה כפי שהוצגו כאן יכולות להיות רק אם ה סיפור עצמו לא מוצג(כפי שעשית)
Go do your homework
סוסמעץ
2 ספט 2017 09:18:10בכל אשם מני נפתלי
זיו
2 ספט 2017 09:31:29+1 לסוס מעץ
נו באמת…שכחת תתקשורת… 🙂
trusttheprocess
2 ספט 2017 09:25:35טאונס הוא שחקן הגנה איום ונורא.
שחקן שמשחק בצד אחד של המגרש , קיירי אירווינג כזה , שחקנים כאלה הם אף פעם לא סופרסטארס ולא מסוגלים להוביל קבוצה לשום מקום
יונתן .S.
2 ספט 2017 10:43:32מוזר…כי אני במקרה זוכר שהשני מתמודדים העיקריים ל-MVP השנה לא משחקים יותר מדי טוב בהגנה (אחד מהם בוודאות לא).
ולפניהם היה איזה שחקן שזכה פעמיים בפרס והגנה היא גם תחום לא בולט אצלו.
יש לראות את המציאות נכוחה – השחקנים האלו הם כן סופרסטארים. בעיקר בליגה של היום. אין שחקנים מושלמים בליגה.
אפילו קאווי לא מוסר, לברון לא קלעי גדול, כנ"ל ווסטברוק. דוראנט לא בעל יציבות בצד ההגנתי של המגרש.
ואם נסתכל רק על רכזים – וול לא קלעי טוב, לאורי נחנק בקלאץ', ווסטרוק והארדן כבר נגענו. כריס פול אולי הכי קרוב להגדרת שחקן שלם בעמדה. חרף הגדרה זו, גם עליו הרכזים הכי גדולים קולעים בצרורות.
אתה צריך בהחלט שחקנים כמו קרי ואירווינג. הבעייה היא שלצידם נדרש גם שחקן שיוביל את ההגנה וכרגע לא נראה שיש אחד כזה בבוסטון. בעיניי זה מראה שאיינג' עדיין לא סיים את תהליך בניית הקונטנדרית לטעמו והוא מחשב לעוד מהלך אחד אחרון (אנחנו נשמע הרבה שמועות מייגעות על AD בין היתר).
ד"ר הופמן
2 ספט 2017 09:56:49מסכים שהגנה היא לא הצד החזק שלו ואפילו IT מאוס עשה עליו סלים קלים אבל תן לו קצת זמן….
זיו
2 ספט 2017 10:18:49https://www.youtube.com/watch?v=RMMRho69s8k
בוגדן בוגדנוביץ ממש כאן מול לטביה, אם הוא לא מועמד לרוקי השנה אז מי כן…
יונתן .S.
2 ספט 2017 10:52:10זיו, תן לאנשים להיות מופתעים. מהנה מאוד לראות איך לפתע כולם משבחים שחקן שלפני יומיים אפילו לא ידעו את שמו.
אבל חשוב לראות שהוא מקבל הזדמנות טובה עבורו בקיגס. אין ספק שהפעם הם ביצעו שידוד מערכות חיובי, אך האם זה יתבטא במציאות ויקרה בפועל על הפרקט? ימים יגידו.
זיו
2 ספט 2017 10:58:22אני כבר הרבה זמן עוקב אחריו. מבחינת הרוקיס. של הקינגס. פוקס אצלי רק במקום השלישי אחרי בוגדן ואחרי גסטין גקסון שהולך להפתיע הרבה מאד אנשים
זיו
2 ספט 2017 11:13:52ןעוד משהו הוא לא שחקן אלמוני, הוביל את פנרבחצה פעמיים לגמר היורוליג. והשנה זכה עם ממוצעי יורוליג מעולים. הוביל את סרביה באולימפיאדה שנה שעברה וקלע 18 בגמר, נגד כוכבי הנבא . היה כוכב כבא בפרטיזן לפני שלוש שנים ןעוד…הכי לא אלמוני. פשוט אין לו הייפ כרגע בנבא או באתר.
Ljos
2 ספט 2017 12:53:11בעיקר כי כל פעם שמזכירים את השם שלו, צריך רגע להיזכר אם מדובר בו או בבוגדנוביץ' השני.
זיו
2 ספט 2017 12:56:40הוא יותר טוב מהבוגדנוביץ השני , אתה תראה את זה די מהר.
יונתן .S.
2 ספט 2017 12:57:06ענית לעצמך במשפט האחרון.
דיוויד בלאט גם למד בעצמו שלא משנה כמה עשית, אם זה היה מחוץ ל-NBA אותם הישגים לרוב לא נחשבים בעיניי קהילת הליגה. בעיקר על ידי אוהדיה.
מקווה עבור הקבוצה שבוגדנוביץ' יגיע בענווה וצניעות ומשם ינסה להוכיח את מה שהוא יודע שהוא יכול.
יונתן .S.
2 ספט 2017 13:00:58אגב זיו – לעומת השנה האחרונה, אם רוב הרוקיז הבכירים יממשו את רוב הציפיות שיש מהם לשנתם הראשונה, התחרות על רוקי העונה עדוייה להיות מעוררת השתאות.
סימונס, פולץ, לונזו, בוגדנוביץ' (?), דניס סמית' ג'וניור והרשימה ממשיכה לה.
זיו
2 ספט 2017 14:21:18צודק די פתוח, למרות שלדעתי זה בין לונזו לסימונס. לדעתי מונק ,דניס סמית ובוגדנוביץ ממש אחריהם. עוד. שחקן שיפתיע רבים ויכנס לאחת מחמישיות הרוקיס הוא סווניגן.
יוסי
2 ספט 2017 10:33:58עם כל הכבוד הביג מן (סנטר) הטוב בליגה הוא עדיין קאזינס , קאזינס הוא שילוב של קאט ויוקיץ , שחקן שעושה נקודות בצבע וגם לוקח ריבאונד ומצד שני יכולת מסירה ודריבל מצויינים וגם זריקה מחוץ לקשת , קאזינס ממש אנדרייטד בליגה .
קאט ויוקיץ בהחלט שחקנים מצויינים שהליגה תהנה מהם בשנים הבאות , בוקר נראה כשרוני אבל עדיין חסר המון בשביל להיות ברמה של של קאט יוקיץ אמביד פרוזינגס .
חוץ מקליעה בוקר לא הראה הרבה , צריך לשפר הכול כרגע נראה כמו בראדלי ביל אך עדיין יש לו הרבה יותר כשרון מזה,הכול תלוי בו
יונתן .S.
2 ספט 2017 10:49:24הפעם אני מסכים איתך. קאזינס אכן הסנטר הטוב בליגה גם בעיניי.
מאידך, הנושא שבו עלו שמותיהם של יוקיץ' וטאונס היו בתור סטארים עתידיים בוודאות ע"פ דעתו של מנחם.
אז עם כל הכבוד, אין מה להעלות את קאזינס במקרה הזה. הוא לא סטאר עתידי. כבר עכשיו הוא מצויין. ההתפתחות צריכה להגיע בצד המנטלי וכאן מופיע סימן השאלה הגדול והוא מנפנף עם דגל אדום.
מיקי
2 ספט 2017 15:47:55לא חושב שאפשר להגדיר שחקן כל כך בעייתי כטוב ביותר בליגה. קאזינס אולי הסנטר הכשרוני ביותר בליגה, אבל התחרות כאן היא לא על כישרון נטו אלא על תרומה בפועל, וקאזינס לא נמצא שם.
יונתן .S.
2 ספט 2017 16:00:49אנחנו נכנסים כאן לפרשנות של ניסוח.
מבין למה אתה מתכוון (הייתי מהמקטרגים להבאת קאזינס), אבל גם המערכת השפיעה במקרה שלו. ראינו בחלק מהזמן שהיה בפליקנס המון פוטנציאל ונראה איך זה יראה השנה.
אני חושב שהשנה נתחיל לקבל יותר תשובות על הדיון הזה, כי הוא מאוד נפתח בשנה האחרונה, עקב עלייה על דרך המלך של צעירים (יוקיץ', נורקיץ', אמביד, טאונס) והופעות טובות של וותיקים (גאסול) לצד שינוי אווירה שעשוייה לתרום לקריירת השחקן (קאזינס).
אפלטון
2 ספט 2017 10:39:14מעורב נהדר מנחם.
טאונס טוב ברמות היסטוריות, אין סיבה שלא ישפר את ההגנה ואז באמת אפשר יהיה לשים אותו בהול אופ פיים כבר מעכשיו.
אני מת על בוקר. אני יודע, לא עושה הגנה, לא משפר את הקבוצה, לא עושה הרבה חוץ מלקלוע, אבל יש בו משהו שנראה תחרותי בטירוף. שנראה שלא מפחד מאף אחד ולא נסוג מתחרות, מן פרצוף של ילד רוצח, קצת כמו קרי. נראה לי כמו אולסטאר טוב בדרך במינימום ואחד שיוביל את הליגה בעוד כמה שנים במקסימום.
והגרפים של קלקולוס רק ממחישים עד כמה העונה של תומאס היתה חד פעמית ומטורפת.
רועי ויינברג
2 ספט 2017 11:30:36אחלה מעורב. מאוד מעניין לעקוב אחרי יוקיץ' השנה, שנה שעברה הוא היה פשוט מדהים ורק ישתפר. בוקר טוב מאוד ואני מקווה שיפסיק להיות האופציה הראשונה בהתקפה של הסאנס.
עידן
2 ספט 2017 12:08:56גבאל מקגי באימון שלשות
https://twitter.com/KlNG_MATT/status/903722036270379008
יונתן .S.
2 ספט 2017 12:58:16נראה אם זה יתורגם על המגרש.
יש אנשים שאומרים שאפילו דוויט האוורד קולע שלשות באימונים.
Ljos
2 ספט 2017 13:13:43אני יכול להגיד מה אני חושב על מינסוטה, אבל דוראנט, בריאיון לפודקאסט של ביל סימונס, כבר אמר מצוין:
“Durant: So let’s go down the line with that. Now Teague. Can’t really shoot that well but he can play. He need the ball though. And Jimmy. He can shoot it, but he need a rhythm so he need the ball, too. Wiggins: He the same way. He need the ball. They can all score. They all good, but somebody gotta give up something. Whoever give up the most —
Simmons: Blog headline tomorrow: “KD doesn’t believe in Timberwolves.”
Durant: I’m just telling you what everybody else knows.
Simmons: I’m just talking [about] what the internet does.
Durant: Didn’t I just point out their games though? Am I right about their games?
Simmons: You’re right; somebody is going to have to sacrifice
Durant: I’m just saying somebody will have to give up something in their games in order for it to work, and I believe that they will. But Towns needs to be the guy that they get the ball to, I think, because he’s so good. Jimmy needs to be facilitating. Wiggins is going to be the guy [when] you need a basket; he’s going to be the finisher. I think. If I was coaching the team on 2K that’s how I would play it.”
הבעיה היא שהשחקן שויתר ויצר משחק התקפה מסודר מכלום במינסוטה של שנה שעברה עזב, ונשארו עם הקצב של מקדונלדס על הקווים. מצד שני, ההתקפה שלהם כמעט כותבת את ספר התרגילים לבדה – באטלר יוצר, ההתקפה דרך קיטקאט, וויגינס כשתקועים וטיג יותר מוסר משדוראנט נותן לו קרדיט.
אפלטון
2 ספט 2017 13:35:09רק מי יקלע רבאק. כדאי מאוד שוויגינס יעביר את כל הקיץ מאחורי קו ה -3.
אם יש קבוצה שזקוקה לריאן אנדרסון זו מינסוטה. Get it done!
מורי כבר ימכור את בייליצה לניקס. שיעשו שם קבוצת white walkers
Ljos
2 ספט 2017 14:44:11נראה שהם מנסים לשפר את המצב ולנסות לשכנע את דייב שאפל לחתום – https://twitter.com/Timberwolves/status/889839402062561280
עידו גילרי
2 ספט 2017 13:40:34מנחם כמו שאמרנו לך כשכל זה יצא, טמפרינג בNBA קורה כל הזמן גם על ידי הקבוצות וגם על ידי השחקנים. הליגה לרוב מחליקה את זה אבל כשיש תלונה מצד קבוצה היא חייבת לבדוק.
הלייקרס לא יוצאי דופן בסיפור הזה ובכלל תרד ממג'יק שלא בגללו הם נקנסו בסוף. המגע האסור שהוביל לקנס נעשה דווקא על ידי פלינקה שהיה בקשר עם הסוכן של ג'ורג.
ברוך רובין
2 ספט 2017 14:53:13בדיוק היחיד שהלך לפי ספר החוקים זה קופאץ, שלא הסכים לפנות לדוראנט לפני ואם הוא לא פנה לדוראנט הוא לא היה פונה לשום שחקן אחר. לגבי הכוכבים עם טאונס אני בהחלט מסכים,בחצי השני הוא נתן עונה מופלאה, יוקיץ ינסו לחכות סביבו את סקרמנטו 2000 ולהקיף אותו בקלעים,עדיין לא יודע אם ישלוט בליגה, מה אתה חושב על בוקר? אין לי מספיק שעות מסאנס כדי להחליט אבל ממה שראיתי הפוטנציאל שלו אולסטאר ותו לא.
לרשימה חייבים להוסיף את וויגנס.
עידן
2 ספט 2017 14:49:37http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5010849,00.html
דדי
2 ספט 2017 15:23:50" דדי מיד קפץ עם ההערה שלו שזה היה "הקנס הגבוה אי-פעם"."
תגיד מנחם, התבלבלת בין דגני הבוקר למשכחי הכאבים של גייל ?
הגיוני שתחשוב שאני אגיד משהו כזה, כי, אתה יודע, מדובר במשהו נכון ב 100%, אבל בכל זאת…
MBK
2 ספט 2017 15:27:08🙂
מנחם לס
2 ספט 2017 17:02:44רק אתצנןל כתבת זאת בתגובות וכבר שכחת? גייל אולי לוקחת משככי כאבים אבל אתה שותה קראק על הבוקר
דדי
2 ספט 2017 17:10:01אני רואה שההשפעה עדיין חזקה.
וגם שאין שום לינק למה ש"כתבתי אתמול".
בקיצור, אין הפתעות באף חזית.
דדי
2 ספט 2017 15:33:26הקטע הבאמת "מעניין" בכל סיפור הקנס, הוא שבסופו של דבר מג'יק רק קיבל אזהרה על התכנית של קימל, אבל הקנס ניתן בגלל פלינקה וכביכול קשר שהיה לו עם ארון מינץ הסוכן של ג'ורג', לגבי ג'ורג'.
הקטע המעניין כאן הוא שמינץ הוא גם הסוכן של דאנג'לו ראסל ושל ג'וליוס רנדל…
אז להוכיח קשר בין פלינקה למינץ זה בעצם לא להוכיח כלום.
מכאן שהנבא טוענים שהצליחו להוכיח קשר שספציפית עסק בפול ג'ורג' ?
לא שזה עד כדי כך אכפת לי בשלב הזה, אבל די תמוה בעיני איך הם טוענים שהצליחו להוכיח דבר כזה.
אולי טירון כמו מג'יק היה משאיר עקבות, אבל פלינקה ? ןמינץ ?
אוקיי. וואטאבר.
מנחם לס
2 ספט 2017 17:04:23מה זה משנה פלינקה, מג'יק, ג'יני. חשבתי שכולם משפחה אחת ורק מתחלפים במיטה.
שומי
2 ספט 2017 17:20:07יוקיץ' היה השחקן הכי מהנה לצפייה בחצי השני של העונה שעברה, מסוג השחקנים ששווה לשלם כסף לראות. בכדורגל קוראים לזה "שחקן יצירתי" נסתפק ב "פליימייקר" כאן.
מה שיש גם זה אופי טוב, בחור סבבה שנראה שהוא לא מתרגש יותר מדי מהבאלגן סביבו, רק רוצה לשחק.
אם הילדים ישנים, אין לחץ בעבודה, העונה התחילה, יש לי זמן לראות משחק ויש כמה אפשרויות למשחקים – אני בוחר בדנבר, רק בשביל לראות את יוקיץ'. שנה שעברה לא התאכזבתי.
הציפור הנדירה
3 ספט 2017 00:49:53מה עם יאניס במילווקי?
trusttheprocess
2 ספט 2017 17:24:14אין שום דבר בכדורסל , הגנה (LOL) או התקפה שטאונס עושה יותר טוב מאמביד
עידו גילרי
2 ספט 2017 17:29:33חוץ מלהישאר על המגרש.
trusttheprocess
2 ספט 2017 19:49:05אחרי שלוש השנים הראשונות של קרי בטח אמרת שהוא גמד עם קרסוליים מזכוכית
עידו גילרי
2 ספט 2017 20:20:40אמרתי בדיוק מה שאמרתי בדראפט שלוש שנים קודם: בבקשה תוותרו עליו. בבקשה!
גיא הרשע
2 ספט 2017 18:26:47הפערים קטנים,
אבל טאונס מלוטש יותר במשחק ההתקפה –
הוא נהדר בפוסט (הנקודה שאמביד הכי צריך להתחזק),
ויש לו יד רכה מכל הטווחים (האחוזים של אמביד נמוכים בהפרש זניח, אבל השאלה היא האם הקליעה שלו מבחוץ היא "על באמת").
trusttheprocess
2 ספט 2017 19:48:08יד רכה?
אמביד קלע 36 שלשות(מתוך 98) ב 37 אחוז ב 31 משחקים
טאונס קלע 30 שלשות(מתוך 88) ב 34 אחוז ב 30 משחקים
טאונס עצמו כנראה חושב שאין לו יד טובה אחרת הוא היה זורק יותר.
וטוב שאתם לא מזכירים את ההבדל של שחקן הגנה טופ 3 ב NBA מול שחקן הגנה בוטום 5 ב NBA ,
אני לא סובל שחקנים שלא משחקים הגנה , לא סובל את קרי, את הארדן,את ווסטברוק,את טאונס או את אוקפור
trusttheprocess
2 ספט 2017 19:48:25סליחה טאונס 82 משחקים
גיא הרשע
2 ספט 2017 20:05:55תיקון קטן –
טאונס בשנה שעברה מה-3:
101 מ-275 (36.7%)
אמביד בשנה שעברה מה-3:
36 מ-98 (36.7%)
הנתון שלך הוא של טאונס בעונת הרוקי.
טופ 3 בהגנה?
איך אפשר לדעת משהו כזה על שחקן עם 786 דקות בקריירת ה-NBA שלו?
(שלא במפתיע – אמביד לא חבר באחת מ-2 חמישיות ההגנה של העונה)
עידו גילרי
2 ספט 2017 20:30:06לזכותו של process יש להגיד שבדקות שאמביד היה על הפרקט ניכר היה שמדובר בשחקן הגנה מהשורה הראשונה. יחד עם זאת הנטיה שלו להגזמה גורמת לי לחשוב שהוא אוהד ג'טס.
עידן
2 ספט 2017 18:20:42הנה פופוביץ בהיכל בתל אביב מתראיין לערוץ הספורט
עידן
2 ספט 2017 18:22:32כל הקהל מתנפל עליו עם הפלאפונים לעשות איתו סלפי
יונתן .S.
2 ספט 2017 21:30:29מזל שיש כמה משכילים בארץ שמבינים שהוא שם דבר בעולם.
או שאולי הם פשוט ראו אותו מצולם לטלוויזיה ואמרו "בוא נעשו לו 'אורן חזן'. אחר כך כבר נברר מי זה…"
שעיה
2 ספט 2017 20:34:47אני לא מתפלא מחוסר ההתלהבות מבוקר בתגובות, צריך חוש לשחקנים כדי להבין במה מדובר.ראיתי אותו במשחק חי מנצח את דאלאס עם הבאזר. האיש מלוטש, חלקלק, משיג סלים כשבא לו. בלתי ניתן לשמירה. גבוה וארוך. ממוקד ומטיל אימה על ההגנה. מושלם. הכי קרוב לקובי שאני מכיר. בסוף העונה הוא כבר יהיה כוכב על.
עגל
2 ספט 2017 21:12:21רק שלא ישכח את ההגנה והכל יהיה בסדר
עידו גילרי
2 ספט 2017 21:13:25אמן
יונתן .S.
2 ספט 2017 21:32:41עם ג'קסון ובלדסו לידו אני תוהה אם זה זה יקרה…בכל מקרה, הוא מוכשר מאוד. נראה אם העונה תהיה עוד קפיצת מדרגה.
יונתן .S.
2 ספט 2017 21:36:21למרות שמצד שני….אם ג'קסון יכניס סוג של "אפקט גארנט" בפיניקס, אולי גם בוקר יידבק בטירוף בצד הזה של המגרש.
מאידך, אני לא יודע אם יש בפיניקס מומחים בהגנה בצוות האימון ומעלה (כמו ת'יבס בסלטיקס דאז) וגם צריך להרהר במחשבה שלמרות שזאת קבוצה צעירה שמתגבשת, מדובר עדיין ברוקי.
יונתן .S.
2 ספט 2017 21:47:51חדשות בהקשר לניו אורלינס:
A source told Basketball Insiders last week that the Pelicans were among the teams interested in Cleveland Cavaliers forward Iman Shumpert. Since acquiring Jae Crowder from the Boston Celtics in the Kyrie Irving trade, many speculated that Shumpert could be expendable. There were conflicting reports last week that indicated Shumpert requested a trade from the Cavaliers, while some reported that he made no such request. Regardless, a source has maintained that the Cavaliers have been shopping Shumpert this summer
מה יהיה דמפס…? שאמפרט (שגם לא קלעי מחונן) הוא הפתרון שלך לעמדה 3 (שהיא לא עמדתו הטבעית)? וגם אם אניח את כל זה בצד….למה להביא עוד חוזה גרוע לקבוצה?
מקווה עבורו שזה סתם עוד מילוי שורות ולא דיווח עם אמת מאחוריו.
אפשר לחשוב כמה קשה למשוך קלעים לקבוצה בליגה היום…זה לא שהם מחפשים אול אראונד סנטר כמו טאונס. לדעתי קבוצה שמחזיקה בשני סטארים (שיש תמימות דעים לגביי העובדה שהם לפחות בטופ 20 בליגה) אמורה להצליח למשוך לפחות קלעי אחד אליה, גם אם יש לה פקק חוזים גרועים מזעזע כמו בפליקנס. ג'ראלד גרין עדיין חופשי והוא לא ידרוש יותר ממינימום או את החריגה בתקרה בשביל הזדמנות לפתוח. ניהול אימפטונטי ומצער של הקבוצה בקיץ שמכין אותה לעונה של "להיות או לחדול".
זה לא ייאמן שקיים סיכוי ששנה מעכשיו הפליקנס יהיו המפסידים בטרייד על קאזינס, אם הוא יעזוב בשוק החופשי.