מעקב שחקנים חופשיים: יום 7 – אייברי בראדלי בדטרויט / רועי ויינברג

השוק ממשיך גם היום כשעדיין יש כמה שמות מעניינים, ביניהם ראז'ון רונדו ופאו גאסול, על הלוח.

*

חתימות ומעברי קבוצה:

אינדיאנה: בויאן בוגדנוביץ' חתם על חוזה של 21 מיליון דולר לשנתיים. הוויזארדס הפכו אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל (בשביל להשוות החוזה של 106 מיליון דולר ל-4 שנים על אוטו פורטר), וכך בוגדנוביץ', 13.7 נקודות למשחק, יצטרף באופן מיידי לאינדיאנה. (21:50).

*

ממפיס: טייריק אוואנס חתם על חוזה של 3.3 מיליון דולר לעונה אחת. השנה, רוקי העונה לשעבר קלע העונה 10.3 נקודות עם 3.4 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק. (21:50).

*

דטרויט: הפיסטונס מסכמים טרייד שמעביר את אייברי בראדלי לשורות הפיסטונס, כאשר מרקוס מוריס יעבור לבוסטון, כך לפי אדריאן ווז'נארובסקי מ-ESPN. בחירת סיבוב שני תגיע לדטרויט יחד עם בראדלי, העונה עם 16.3 נקודות (46.3% מהשדה, 39% מהשלוש) ו-6.1 ריבאונדים למשחק. מוריס עם 14 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בערב. (17:00).

נוסף על כך, דטרויט הפכה את קנטביוס קלדוול פופ, העונה עם 13.8 נקודות למשחק, לשחקן חופשי בלתי מוגבל. (19:20).

*

סן אנטוניו: הספרס החתימו את רודי גיי על חוזה של 17 מיליון דולר לשנתיים. העונה, ב-30 משחקים בסקרמנטו, גיי קלע 18.7 נקודות (45.5% מהשדה, 37.2% מהשלוש) עם 6.3 ריבאונדים למשחק. גיי יוכל לצאת מהחוזה כעבור שנה. (11:00).

*

ניו יורק: הניקס החתימו את טים הארדוואי ג'וניור על הצעת חוזה של 71 מיליון דולר ל-4 שנים. עקב כך שהארדוואי (14.5 נקודות ב-45% מהשדה למשחק העונה) שחקן חופשי מוגבל, לאטלנטה יש 48 שעות להשוות ההצעה. אם לא ישוו, הוא יצטרף לניקס. (11:00).

*

מיאמי: קלי אוליניק סיכם על חוזה של 50 מיליון דולר ל-4 שנים בקבוצה. העונה אוליניק עם 9 נקודות (35.4% מהשלוש) ו-4.8 ריבאונדים למשחק. נוסף על כך, ג'יימס ג'ונסון סיכם על הארכת חוזה של 60 מיליון דולר ל-4 שנים. העונה ג'ונסון בן ה-30 עם 12.8 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בערב. (11:00).

*

סקרמנטו: וינס קרטר בן ה-40 חתם על חוזה של 8 מיליון דולר לשנה אחת אצל הקינגס. העונה הוא קלע 8 נקודות למשחק. (11:00).

*

אטלנטה: הסנטר מייק מוסקלה (6.2 נקודות ב-41.8% מהשלוש ו-3.4 ריבאונדים למשחק) סיכם על הארכת חוזה של 10 מיליון דולר לשנתיים בשורות ההוקס. (20:15).

*

דאלאס: הקבוצה הוציאה לפועל טרייד עם מיאמי בו ג'וש מקרוברטס (4.9 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים למשחק) ובחירת סיבוב שני ב-2023 ואי ג'יי המונדס מגיע למיאמי. (20:25).

*

סקרמנטו: החוזה עליו הקינגס סיכמו עם בוגדן בוגדנוביץ' יותר קטן משדווח, והוא חתם על חוזה של 27 מיליון דולר ל-3 שנים. בוגדנוביץ' (14.6 נקודות למשחק העונה ביורוליג) ירוויח הסכום הגדול ביותר אי פעם ששחקן קיבל בחוזה רוקי. (0:00).

*

ניו אורלינס: דריוס מילר סיכם על חוזה לשנתיים בקבוצה, בשווי קצת יותר מ-3 מיליון דולר. העונה שיחק בבאמברג. (0:00).

*

מילווקי: הגארד ברונסון קוניג ממכללת ויסקונסין חתם עם הקבוצה על חוזה Two-Way, שאומר שהוא ישחק בקבוצת הדי-ליג שלהם ויכול לבלות עד 45 יום בקבוצה הבוגרת. (0:00).

*

דטרויט: אריק מורלנד, לשעבר בסקרמנטו (11 משחקים בהם קלע במצטבר 10 נקודות עם 12 ריבאונדים), סיכם על חוזה רב שנתי בקבוצה.

*

שמועות:

בוסטון: יש הרבה עניין ברחבי הליגה במרקוס סמארט (בעיקר מצד הניקס), אייברי בראדלי וג'יי קראודר. הסיכוי של סיין-אנד-טרייד של קראודר תמורת גורדון היווארד קטן בהשוואה למה שהיה אתמול. (11:00).

*

מיאמי: הקבוצה מתכננת מספר מהלכי גג שכר כדי לאפשר החתמת אוליניק, וויטרס וג'ונסון. ווין אלינגטון וג'וש מקרוברטס צפויים לא להמשיך בקבוצה עקב כך, והאחרון הוזכר כמועמד לדאלאס (בטרייד שיעביר את אי ג'יי המונדס למיאמי). (11:00).

*
וושינגטון: הקבוצה מעוניינת בג'מאל קרופורד, שצפוי להצטרף בקרוב לשוק השחקנים החופשיים. גם קליבלנד ומינסוטה מעוניינות בשחקן השישי של העונה לשעבר. (0:00).

*

אינדיאנה: הפייסרס, לצד פילדלפיה, אטלנטה, גולדן סטייט והקליפרס, מעוניינת בוילי ריד, בעונה האחרונה סנטר מחליף במיאמי (5.3 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק). (0:00).

*

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

  • מילוש תאוסודיץ' מצסק"א מוסקבה לקליפרס (12.3 מיליון דולר לשנתיים).
  • ניק יאנג מהלייקרס לגולדן סטייט (5.2 מיליון דולר לשנה)

הארכות חוזה:

  • דיון וויטרס במיאמי (52 מיליון דולר ל-4 שנים).
  • דירק נוביצקי בדאלאס (10 מיליון דולר לשנתיים).
  • אנדרה רוברסון באוקלהומה (30 מיליון דולר ל-3 שנים).

*

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: ראז'ון רונדו, דריק רוז, דרון וויליאמס, טיי לאוסון, ברנדון ג'נינגס.

גארדים: קנטביוס קלדוול-פופ, ג'ונתון סימונס, טוני אלן, מונטה אליס, ג'מאל קרופורד (צפוי להצטרף בקרוב לשוק).

סמול פורוורדים: סי ג'יי מיילס, שבאז מוחמד, ג'ף גרין, מייקל ביזלי, ג'רלד גרין.

פאוור פורוורדים: פאו גאסול, ארסן אליאסובה, ג'מייקל גרין,ניקולה מירוטיץ', דיוויד לי.

סנטרים: נרלנס נואל, דווין דדמון, אנדרו בוגוט, מייסון פלומלי, ג'אבל מגי.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 215 תגובות

  1. הספארס סגרו עם רודי גיי על חוזה.. (דיברו על זה הרגע הפרשנים במשחק של ספארס נגד פילי בליגת הקיץ והופיע בתחתית המסך עדכון – אם אני לא טועה לפי דיווח של espn) טעות פאטלית.. לא יודע מה הם עושים ולאן המועדון מכוון.. חבל כואב לי

  2. אני מאוד שמח עם ההחתמה של רודי ג'יי. הספארס היו זקוקים בצורה נואשת לסקורר וקיבלנו אותו. זאת החתמה שמזכירה לי את בוריס דיאו – כולם חושבים שהשחקן גמור אבל אני מאמין בהנהלה של הספארס שתדע ליישר את רודי ג'יי. פה זה לא סקרמנטו.

    1. המוניטין השלילי של רודי גיי פשוט לא מוצדק.
      הוא לא שחקן בעייתי, והוא לא שחקן אגואיסט.

      יש סימן שאלה אחד שמשפיע על יכולתו להצליח בספרס –
      איך הוא יחזור מהפציעה הלא קלה שעבר.

      אני מקווה, בשבליו, ובשביל הספרס, שהוא יחזור אותו השחקן ששיחק ב-16/17 בסקרמנטו.
      שחקן של 50% אפקטיבי, שתורם גם ברב' וגם בהגנה.
      (בגלל שזו הייתה סקרמנטו בשורותיה שיחק, לא ממש שמו לב שהוא היה אחד המגנים הטובים בקבוצה)

      1. +1
        הוא לא כל כך נורא כמו שעשו ממנו. נכון, הוא שחקן קצת אגואיסט אבל ממש לא ההורס קבוצות שעשו ממנו, סתם חוסר מזל.

        מה שבטוח שפופ יצליח להפוך אותו לשחקן קבוצתי בסגנון שסימונס היה בשבילם שנה שעברה. מקווה שזה לא אומר שהספארס וויתרה על ההחתמה של סימונס עם ההחתמה של רודי גיי

        השאלה היא איפה הוא ישתלב ברוטציה של הספארס. נראה לי הוא הולך לעלות מהספסל כשחקן יוצר מהספסל ובנוסף נראה לי יתנו לו דקות משמעותיות בארבע.

  3. Tim Hardaway Jr. was traded for Jerian Grant who was traded for Derrick Rose who was renounced so NYK could sign Hardaway Jr. for $71M.

    (בובי מארקס, ESPN)

    חייבים לאהוב את הניקס…

      1. לפני שנתיים הארדוויי נשלח לאטלנטה בטרייד עבור גראנט (בחירת דראפט),
        גראנט בתחילת השנה שעברה נשלח לבולס, על מנת שרוז יוכל לחתום בניקס,
        ורוז, שנה אחת אחרי, הניקס וויתרו על הזכויות שלו כדי שיוכלו להחתים את הארדוויי…

        מת על הניקס!

        1. ראיתי את התגובה שלך מאתמול באיחור, וימות העולם אני לא אתן לך להגיד את המילה האחרונה בנושא.

          אתה מצטט אותי :

          מילים שלך –

          קודם:
          "כל העונה ריירת על הטריפלים של ווסטברוק.. כשהם ניצחו הוא היה ה MVP מבחינתך, כשהם הפסידו השוואת נתונים בין הארדן לקוואי ובחרת אחד חדש…"
          ואחר כך, שינוי כוון של 180 מעלות –
          "אחרי שנה שלמה שהוא לא הפסיק לרדת לבקר את איך שהוא לא משתף את החברים שלו לקבוצה, פתאום בחודש אחד בגלל ניצחונות על והפסדים.. "

          ואני הדמגוג והשרלטן"

          ובכן, הסיבה שזה נראה סותר, הריור המתמשך שלך על ווסטברוק, והביקורת שלך למשך כל העונה על ווסטברוק שהבאת בעצמך ציטוטים של אותה ביקורת, היא נורא פשוטה, שאתה לא מפסיק לסתור את עצמך – הרי כל העונה ביקרת אותו על התנהלותו, האחוזים האפקטיביים שלו, ההגנה שלו, המיקום של הקבוצה שלו,ובסוף בחרת בו כמועמד לMVP… אם זה לא סתירה..

          ושוב מדגיש – הטריפלים של ווסטברוק בכלל לא היון הנושא, אלא דוגמא קטנה מני רבות לדרך שבא אתה מתנהל עם סטט', הבאתי שם עוד דוגמאות רבות שלא טרחת לענות עליהן אלא העדפת לחסות תחת הדוגמא השולית הזו במקום להתייחס לנושא בכללותו.

          1. אחי זו לא דעה אישית שלי,נטו סיקור שהסתמך על הערות הביניים של המגיבים.אני קראתי ברפרוף אין לי מספיק סבלנות לקרוא את התגובות לעומק ולבחור צד.אבל אני עומד על דעתי שזה וואן טריק פוני.גם עורך דין שרק מחפש ראיות סותרות הוא כזה.עורך דין טוב מסוגל לגוון בהתאם לצורך ולאפשרויות: הפרכה של הראיות או החלשתם,לפסול עד לא אמין וכו.

          2. אז כשתקרא לעומק, ולא ברפרוף, ולא מיד שניה ממגיבים אחרים שאין להם מושג, תחזור אלי, אני אחכה אלך.

            כל הדברים שכתבת נעשו, לא צריך להיות בכלל עורך דין טוב בשביל זה. זה בייסיק. וואן טריק פוני… חחח

            תפחית קצת מהמינונים של הצפייה בפרקליטי אל איי..

          3. ושוב, אני מזמין כל אחד מהמתיימרים להבין או לפתח איזה שהיא דעה עצמאית, לדיון פתוח על הנושא, כזה שבו עונים על כל השאלות אחד של השני, ולא בוררים מה לענות. (אם כי הדיון הזה נגמר כבר בתגובה הראשונה של גיא..)

          1. אוף אתה כזה משעמם ונדוש וקצת יותר מדי פגוע, תתבגר.

            אפילו קורבן ״האונס האומללה״ שלך כבר מזמן אדם מאושר מאוד.

          2. "קורבן האונס האומללה" – אתה מתכוון ל ונסה ?…

            למה אומללה ? בקצב הזה יהיו לה יותר טבעות מביל ראסל.

            את לברון היא כבר עקפה.

          3. ממזר VS רשע

            סיקור:
            לאחר הסיבוב הקודם בו(כך לפי הלך הרוח בקרב מכובדי האתר) הרשע ספג מכה אחר מכה מנחת זרועו של הממזר,הפעם הרשע הבין שזה win or go home,שינס מתניים והביא את ה A GMAE שלו.לעומת זאת,הממזר (כך לפי האוטוקורקט האישי של מנחם)הופיע מרושל ושאנן אחרי תנומה ארוכה על ערוגה של דפנות ולא השכיל לתת את המכה הניצחת ולגמור את הסדרה.

            מה כל שחקן יכול ללמוד:

            רשע:
            יכול לשאוב ביטחון מהניצחון האחרון ולהסיק שמומלץ לבוא רענן אחרי שינה טובה לקרב מול הממזר,כי מספיקה מעידה לשונית קטנה והממזר כבר יעשה ממנה מטעמים.

            ממזר:
            צריך לשנות אסטרטגיה ולהוכיח שהוא לא וואן טריק פוני של חיפוש סתירות מפוסטים משנים עברו,כי כשאין סתירה ממשית ומנסים למצוא אותה בסאבטקסט זה נראה לעוס ויוצא שכרו בהפסדו.

            מיד בתום המשחק רשע חשף כי הוא מתכוון לפרוש בשיא,אך לאור חיבתו להיגרר למשחק ולהשליך זאת על הocd אנו בטוחים כי הוא יופיע לסיבוב המכריע.גם ממזר התבטא בעבר שאינו אוהב ששותים לו את הצהריים אבל ניסה להמשיך את הקרב מאתמול כך שעם שתיית יממות הוא בסדר.

          4. אני אהיה עדין, למה נכנסה השבת, ואני לא אוהב להתכתש בזמנים מקודשים.

            גיא לא יכול לנצח אותי בויכוח גם אם אתן לו, או עם יד שמאל שלי קשורה מאחורי הגב..

            איזה A GAME אתה נורמלי ? להיטפל לדוגמא אחת מתוך רבות שהבאתי, כדי לא להתמודד איתן, ואני יכול להביא עוד רבות אחרות, זה A ? הדבר היחיד שהיה מאולץ זה איך שהרשע נצמד לדוגמא עם ווסטברוק, שאני עומד מאחוריה ב 100Z% כדי להימנע להגיב לנושא בכלליותו.

            רק התגובה הראשונה של גיא אלי באותו יום עם ה PER של לברון, סתרה לבדה את כל התיזה שלו על הדרך בא הוא משתמש בסטט'.

            לקרוא לסתירות מפוסטים קודמים "וואן טריק פוני" זה כמו שבית המשפט יכנה ראיות סותרות "וואן טריק פוני".

            אני מזמין כל אחד שחושב אחרת ממני כולל את גיא להראות לי איפה בדיוק טעיתי. ANY PLACE ANY TIME

  4. רק אותי מצחיק שהעסקה של אוליניק בהיט גורמת לו לחשוב שריילי חיפש לדפוק את איינג' באיזשהי צורה, אחרי שניצח בקרב על היווארד?

  5. הרבה מאוד עסקאות! החוזים מתחילים להיות שפויים יותר ואפילו יש חוזים טובים.
    לייקרס עדיין מחכים להחלטה של רונדו?

  6. למה , ריבונו של עולם מחכים בדאלאס ?
    מתיוס , בארנס , נואל , סמית-גוינור , פרל , בראה , דרק .
    כולם שחקנים חיוביים ותו לא .
    איפה ההעזה להגיע רחוק ?

    1. בהחלט יכול להיות שהחוזה החדש והמצומצם של דירק מסמן על התבשלות של מהלך כזה , לדעתי האופציות שנשארו הן בעיקר דרך טריידים כאלה ואחרים.

  7. מיאמי עם החתמה מעולה מחדש של ג'ונסון , זו של אוליניק קצת מוזרה הם די מסודרים כבר בעמדות 4-5 לא???
    הספרס עם החתמה מעניינת מאוד של ג'יי במחיר הגיוני לחלוטין, השאלה עם נשאר להם מקום מתחת לתקרה לעוד גבוה שאני חושב שהם צריכים ומסתמן שפופ החליט להמשיך עוד עונה עם פרקר/מילס ובניחוש לקדם את מארי …. (חסר לי חיזוק בעמדה 1-2) רעיונות לטריידים יצירתיים בנושא?
    ברוך הבא תאודוסיץ' לליגה אני סקפטי מאוד להשתלבות שלו בה בעיקר בגלל ההגנה שלו והיכולת להתמודד פיזית.

  8. החתמה מצוינת של הספרז. בוודאי יש בה ריסק, אבל בפופ מבטחנו. השכר צנוע, הקבוצה צריכה שוטר, שגם יכול לתת מנוחה לקוואי, וגם יכול לשחק 4. אני מרוצה.
    לסגור את סימונס, פאו יחזור, ואולי גם דדמון יישאר. זה כנראה המיטב עד הודעה חדשה, או עד לטרייד גדול (אין לקוחות) על LMA או דני גרין.
    נ.ב. השנה צריך להיזהר מהמוב של פאצ'וליה. ואולי מטוטלת הפציעות "המקריות" תיפול בצד השני של המערב.

  9. גי יכול לתת דקות מנוחה לקוואי אבל התעלומה הגדולה היא עמדת הרכז שכרגע בפער גדול בהתמודדות מול קיירי, קארי, ראסל, הארדן, פול וכו..

  10. שמועה חזקה שטרייד על מלו מתקרב. יוסטון, פורטלנד ומלו בטרייד משולש. כנראה שמו הארקלס מעורב, החוזים הנגמרים של יוסטון.
    לא סגור ודי רעוע אבל הכי קרוב שהיה עד עכשיו לטרייד על מלו

  11. הקליפרס בעצם פיצלו את כריס פול לשניים, בברלי + תאודוסיץ'.
    והצטיידו מעל הראש: גלינארי בתור ה-3 שהיה חסר להם שנים, לו וויליאמס 6 אידאלי (במקום קרופורד חסר ההגנה), הראזל, סם דקר, ביחד עם להשאיר את גריפין, דיאנדרה ג'ורדן ואוסטין ריברס. קיץ מצוין, לא אתפלא אם יסיימו טוב יותר מעונה שעברה.

    1. +1

      OR

      גריפין נפצע, גלינארי דורך במקום והשמועות על אבא-בן ריברס מתבררות כנכונות ואוסטין מקבל שמיכה אחושרמוטה מהחיוור ובברלי הערס, ומפה לשם הם מסיימים מקום 8 ומקבלים חיסול ממוקד באפריל.

  12. מאוד אוהב את ההחתמה של אוליניק. הוא גם יכול לשחק ליד וויטסייד (קאץ'-אנד-שוטר טוב, 53.2% אפקטיבי שיותר גבוה מאייברי בראדלי ואל הורפורד) וגם כמחליף שלו.

    ובמצב שבו יהיה טרייד על וויטסייד, אם ריילי יחליט ללכת על זה, הוא יכול להיות סנטר פותח. שווה את הסכום לדעתי.

    1. אני חושב בדיוק כמוך ואני אף אוסיף – זה הצמד הקלאסי לשיטת המשחק היום ולצד זה, שניהם גם גבוהים. גם אם אוליניק לא יהיה הכי טוב בהגנה, וויטסייד מאחוריו לחפות עליו. יש למיאמי גם מאמן טוב ואני בטוח שהוא יידע להתאים אותו לרוטציה. בין אם כשחקן שישי או הגבוה לצד ווייטסייד. זאת החתמה טובה למיאמי לטעמי. ואני לא צוחק כשאני אומר זאת – זה גם פוגע בעקיפין בבוסטון. מעצם העובדה שהוא מצטרף לקבוצת פלייאוף מזרחית.

      1. בהחלט פוגע בבוסטון. מיאמי בכושר של אמצע העונה האחרונה והלאה, עם הגבוהים שיש לה – איום ממשי על בוסטון מלהגיע לגמר המזרח. ואם אינני טועה, עוד יש לה מקום להתחזק, אחרי הורדת החוזה של כריס בוש.

      2. מסכים עם שניכם. החלפנו את בוש בוויטרס+אוליניק, עסקה משתלמת לכל הדעות. קבוצה שיכולה להגיע לגמר המזרח

  13. תגידו, גם אתם שמעתם את Woj בפודקאסט של רוסילו מדבר על כך שיאניס הוא הכוכב הבא שיעשה לקבוצתו נטישה סטייל KD או PG13?

    הוא טוען שעוד דבר שאוסיף ל-"מצב הבעייתי שם" הוא האירועים שקרו לאחרונה בהנהלה.

    מצד אחד, זה נשמע לי ממש מופרך. מצד שני, זה Woj. מצד שלישי, הוא עכשיו ב-ESPN והם אוהבים להוציא דברים מפרופורציה לפעמים על טהרת הרייטינג ומשיכת הקהל. וכמובן שבסופו של יום מדובר בשוק הכי קטן בליגה. אני מרגיש חלוק לגביי הדיווח..

    1. הוא לא נראה הטיפוס לעשות באלגן, אבל גם KD לא היה נראה…

      ומצד שני איזה בן אדם שפוי רוצה להישאר במילווקי ?

    2. ווג' איבד 70% מהאמינות שלו ברגע שהפך לכתב רכילות של ESPN.
      מהשנייה הזו התחיל להפיץ טוויטים עמומים בסיטונות שמתאימים לרמונה שלבורן.

    3. יאניס הולך לתת שנה מטורפת לדעתי. המזרח נחלש והוא רק הולך להשתפר. יכול להיות שזאת רק תקווה שלי, אבל אני מרגיש שהוא הולך לעלות לדרגה של סופרסטאר בקרוב.
      אם יגיע עם מילווקי לחצי גמר המזרח או לגמר המזרח, יוכלו שנה הבאה להתחזק עוד יותר

  14. רודי גיי בספרס נשמע בהתחלה הכי לא קשור בעולם, אבל הבחור חביב ויודע לשים את העור בחור.
    ישחק בעיקר כ-4 לדעתי, וייתן את הנקודות כשקוואי בחוץ וכשאולדריג' אימפוטנט (כלומר, כמעט תמיד).

  15. הקליפרס יהיו טובים יותר השנה. לבברלי יהיה חלק מרכזי בעניין. וגריפין יכול לתת עונה גדולה אם יחזור כמו שצריך מהפציעה. תמיד החזקתי ממנו הרבה יותר מהגמד

  16. מסכים, אנשים שוכחים שבלייק כבר סחב את הקליפרס למאזן טוב מאוד ללא פול שהיה פצוע הרבה זמן. והייתה לו קבוצה חלשה יותר סביבו. אם גריפין לא יפצע כל הזמן, הקליפרס יפתיעו.

    1. אנשים שוכחים שגם רדיק עזב את הקליפרס. לא סומך על אירופאים שרק הגיעו שיתנו איזושהי תרומה משמעותית בשנה הראשונה ופטריק בברלי מלך אבל ללא שחקן כמו הארדן לידו הוא יראה הרבה פחות טוב. הקליפרס עדיין חייבים גארד יוצר בדחיפות. פספסו את קוליסון, וזה שלא עשו מעשה להביא את בלדסו זו טעות.

      1. אני מסכים עם אפלטון. בברלי ותאוסודיץ' סבירים, אבל אף אחד מהם לא פליימייקר כמו פול, מה שיהפוך את דיאנדרה והשאר לפחות יעילים. גם אוסטין ריברס לא שוטר ברמה של רדיק, והקליעה מבחוץ של כל השאר מלבד גלינארי לא משהו. גריפין פצוע עד אמצע דצמבר וזה ישפיע לרעה. הם לא יעשו 50 ניצחונות שנה הבאה.

        1. צודקים לא ידעתי שגריפין פצוע עד דצמבר.
          מצד שני התחזקו מאוד בעמדת הסמול. אני חושב שגריפין שחקן. והוא הוכיח את זה שפול היה פצוע

  17. גיי לספרס זה טוב, אבל מה עם רכז?
    יש איזשהו סיכוי להחתים את רונדו? חוזה קטן לשנה אחת עם אופציה לשניה, כמו עם גיי.

  18. ס"א דורכים במקום. גיי רכרוכי בדיוק במידה של למרקוס. בטח לא תחליף לגינובילי. כל עוד למרקוס שם לא יגיעו לשום מקום. הלוואי נראה את ברטנס ומוריי ודדמון מתפתחים שם ועושים קפיצה. לצערי אין סיכוי לאליפות, אין מי שיסחוב את העגלה חוץ מקוואי וזה לא מספיק. קליפרס- ניחוש שלי : שום דבר לא יתחבר שם, הדחה בסיבוב ראשון. בלייק גריפין שחקן, אבל לא מנהיג.

  19. כמה מחשבות על הטרייד:

    בוסטון: טרייד פשוט מטומטם. לוותר על קאץ'-אנד-שוטר נהדר כמו בראדלי, שחקן משלים מושלם שיכול לשחק גם בלי הכדור ואולי הגארד השומר הכי טוב בליגה, בשביל מרקוס מוריס? דבילים. מוריס תחליף קראודר וזה גם משהו, אבל הרבה פחות טוב. הוא יכול גם לשחק כפאוור פורוורד בהרכבים נמוכים.

    דטרויט: טרייד מעולה. בראדלי שחקן כדורסל טוב, משהו שאין שם חוץ מאולי דרומונד. צעד בכיוון הנכון. אני מאמין שזה אומר, דרך אגב, שקלדוול-פופ לא ימשיך. אין סיבה להשוות את החוזה שיקבל.

          1. חד משמעית. הסבר נוסף זה שהורפורד יהיה סנטר במשרה מלאה, ואז יש את היווארד, טייטום, בראון, קראודר ומוריס בעמדות 3-4. בכל מקרה, הטרייד מחליש את הריבאונד של הסלטיקס. בראדלי ריבאונדר יותר טוב ממוריס בהרבה, ונקודת החולשה שלהם רק נפגעה עכשיו.

    1. בראדלי הולך לבקש קרוב למקס עוד שנה, ובוסטון לא יוכלו להציע לו את זה.

      למה תחליף קראודר? להבנתי קראודר נשאר.

      1. המקס' ההסבר הטוב היחיד לטרייד. יכול להיות שקראודר ישאר (אם הם אכן לא יצטרכו סיין-אנד-טרייד כמו שדדי כתב למעלה, הוא בטח צודק), אבל שחקנים דומים בסגנון המשחק. יכול להיות שאפילו ישחקו עם שניהם ביחד.

  20. הטרייד של בוסטון זה התשלום על כל מריחת הזמן עם בראדלי וזה לא שהייתה להם ברירה אחרת.
    זה הרע במיעוטו בסוף…אני רואה את זה ככה:
    למה שקבוצות ירצו לתת הרבה על בראדלי? זה אותו סיפור כמו PG13.

    לי אישית קשה עם המהלך, אבל לא ציפיתי להרבה…וכל יום שעבר הם היו מקבלים פחות. הריי למה שקבוצות בכלל ירצו לבצע מהלך עם בוסטון, כשהם יודעים בוודאות שהם מחזקים אותם ומאידך, מה שהם מקבלים הוא שחקן שעלול לעזוב אותם בקיץ?

    רק על קראודר הם יכלו לקבל תמורה טובה יותר וגם זה לא היה פתרון חכם – הריי הם עדיין היו נשארים עם שני שחקנים שידרשו שכר גבוה בקיץ בבראדלי וסמארט.

    בוסטון לקחו פה שוב הימור ובדיעבד קל להבין שהיה ברור שהם יצאו המופסדים בעסקה. אולם, זהו הפסד שקול יחסית למה שהם היו עלולים לחוות בהמשך אם העסקה הייתה רק על קראודר בקיץ, או בפברואר על כל אחד מהשלושה שקושר לטריידים.

    בהצלחה לדטרויט בניסיון להשאיר אותו.
    אגב, יש סיכוי שזה אומר שקולדוול פופ יעבור לנטס, שאת ההצעה שלהם לפורטר DC תשווה כנראה.

    1. מה שכן – אסור לבוסטון לסגור את הסגל שלה לעונה ככה. הריבאונד רק נראה רע יותר עכשיו. אחרונים בליגה בפער…אבל הם כן הרוויחו קשיחות. יש להם שני רוקיז כשרונות מהספסל ושני Big Dogs בקראודר ומוריס.

    1. אף אחד לא רצה לעשות עם בוסטון עסקה. בנוסף, ההצעה בעצם מתפרשת כך – "אתם מקבלים שחקן שאולי עוזב אתכם בקיץ תמורת חוזה סביר. לכן, הנה קחו איזשהו נכס עתידי שירצה אתכם על כך".

  21. עצוב לי על בראדלי, ואני אוהד דטרויט.
    שחקן מרכזי שהוכיח את עצמו ומצא את מקומו, ומקבל בעיטה בתחת לחור השחור העצוב שהוא דטרויט פיסטונס (אני אוהד דטרויט אבל צריך לומר את האמת).

      1. זה ביזנס של לבעוט בתחת, מבחירה.
        זה לא מחויב המציאות, ראה ההתנהלות של הספרס.
        זאת בחירה להתנהל ככה.

  22. זה לא בראדלי תמורת מוריס.

    זה היה או הייוורד תמורת קראודר,
    או הייוורד + מוריס תמורת בראדלי.

    ואז צריך להתבונן בחוזים של ה-2.
    קראודר חתום לעוד 3 עונות מלאות, והוא ירוויח קצת פחות מ-22 מיליון.
    לא לעונה, לכל התקופה!
    זה לא רחוק מהסכום שבראדלי ירוויח בעונה הקרובה.

    2 השחקנים שחקני הגנה טובים מאוד,

    כאשר לבראדלי 16 נק', 6 רב', 2 אס', ב-33 דקות,
    ולקראודר 14 נק', 6 רב', 2 אס', ב-32 דקות.

    לבראדלי 53.3% אפקטיבי (49.9% בקריירה).
    לקראודר 57.2% אפקטיבי (51.8% בקריירה).

    וההבדל שעליו לא מדברים מספיק –
    בראדלי החמיץ כמעט רבע מהמשחקים האפשריים בעונה הסדירה בקריירה שלו (7 עונות ב-NBA).
    קראודר החמיץ פחות מ-10% מהמשחקים בקריירה שלו.

    1. להשוות בין ההגנה של בראדלי להגנה של קראודר זו בדיחה.

      והיו להם עוד אפשרויות.

      אבל מה אכפת לי, כשהשחקן היחיד שאהבתי בקבוצה השנואה עוזב אותה, זה רק עושה לי חיים יותר קלים.

        1. יונתן, תעשה את הקישורים במוח אם אתה מסוגל, שמספיק גם להעביר את סמארט (עוד שחקן שבדרך לחוזה גדול בקיץ הבא) תמורת לא יותר מ 2.5 מיליון בחזרה, ואז אפשר לשמור על בראדלי, אבל זה רק אם יודעים להעריך כמה הוא טוב.

          אוקיי ? שמח עכשיו ?

          1. אני פשוט לא מסכים איתך דדי ולא נראה לי שאצליח להגיע איתך כאן לעמק השווה, כי אני חושב שלבוסטון לא הייתה אפשרות להשיג יותר עליו בקיץ עכשיו. בהחלט אחרי תקדים ג'ורג'.

            "לעשות את הקישורים במוח" היא תשובה שמתחמקת מהתמודדות עם השאלה – אם אין הוכחות, אז חבל להסיק מסקנות מיותרות.

            אגב – מי אמר שעל סמארט היו בכלל מקבלים משהו טוב יותר? הוא גם שחקן עם יותר פוטנציאל להשתפר וגם יותר וורסטילי.

          2. לכן עדיף להשאיר כרגע. עצם העובדה שהחוזה שלו נמוך יותר מקשה דווקא למצוא עסקה ריאלית יותר עליו, מאשר זאת שהוציאו על בראדלי.

      1. אגב, רק מציין – קראודר היה רחוק קול אחד מלהיות בחמישיית ההגנה של העונה. בראדלי אולי השומר on-ball הכי טוב בליגה, אבל אל תגיד את קראודר – הוא שומר וורסטילי מבראדלי ודבר חשוב נוסף לצד זה הוא מה שגיא כבר ציין – הוא לא מחמיץ משחקים בכמויות של בראדלי.

      2. אני לא אכנס כאן לוויכוח מיותר מלא נתונים.
        (הנתונים אוהבים את 2 השחקנים באותה המידה)

        2 השחקנים שחקני הגנה מצוינים,
        וה-2 שומרים דרך קבע על העמדות הקשות ביותר לשמירה כיום בליגה.
        קראודר על עמדת ה-SF, ובראדלי על עמדות הגארד.

        שלא יהיה ספק –
        בראדלי שחקן נהדר.
        רק צריך להסתכל על התמונה המלאה.

  23. מי שלא הבין, אם בראדלי היה נשאר בוסטון כנראה לא הייתה יכולה להשאיר אותו בקיץ – זה או עונה של בראדלי ולהפסיד אותו על כלום, או להשיג עליו תמורה כלשהי.

    עכשיו נשאלת השאלה – האם זהו המהלך היחיד?

    גם אם הם יחתימו את יבוסלה ולא ישאירו אותו עוד שנה בחו"ל, הוא, הורפורד, זיזיץ' ומוריס ממש לא יתנו כמות טובה בריבאונד.

    1. בטח נחמד לחיות בעולם טריוויאלי שבו רק אתה צודק ויהי מה.

      זה לא טרייד טוב. אבל כנראה שלא היו אפשרויות טובות יותר. ולכן, זה הרע במיעוטו. צריך לחשוב רחב יותר – בראדלי מצויין, אבל אחרי מה שהיה עם ג'ורג', מי ירצה גם לתת על בראדלי הרבה?

      אתה גם לא הסברת שום דבר וחבל – אמרת שבראדלי טוב, טוב יותר בהגנה מקראודר, שאתה אוהב אותו ושזה טרייד גרוע לבוסטון כי היו להם אפשרויות טובות יותר – ביקשתי דוגמאות. אמרת לי בעצם להמציא אותה במוח.

  24. לאחד שלא מבין, אפשר הסבר למה בוצע הטרייד הזה?
    בוסטון היו חייבים לפנות מקום מתחת לתקרת השכר?
    ולמה דווקא בראדלי ולא נניח סמארט או אחד מהסמול פורוורדים, כמו קראודר או ג'ילן בראון ששם יש להם עודף בעמדה?
    ודבר אחרון למה דווקא מרקוס מוריס?

        1. Detroit was in an impossible situation when they became hard capped with the Langston Galloway contract and recent addition of Avery Bradley. The Pistons are now $8.5M below the tax and $14.5M below the hard cap. Kentavious Caldwell-Pope is now an unrestricted free agent.

  25. אגב – רק מציין שאנחנו שופטים כאן את הסלטיקס ולא מסתכלים על הצד של דטרויט.

    הקבוצה נמצאת אחרי הטרייד על בראדלי מעל תקרת השכר (קרוב ל-101 מיליון העונה כרגע).
    זה אומר שהם ככל הנראה לא ישאירו את קולדוול פופ. נכון, הם יכולים לבצע עליו גם סיין-אנד-טרייד, אבל זאת אליה וקוץ בה – כי זה אומר שהם רק יכבידו על אותה תקרה. דבר כזה עשוי להקשות עליהם לנסות להחתים את בראדלי על החוזה שהוא ידרוש (מה שעשוי מאוד להיות קרוב ל-MAX).

    דבר כזה ידרוש מהקבוצה מה שנדרש מבוסטון עם היווארד – לקצץ שחקנים בשביל להביא שחקן אחר. ההבדל? בוסטון החתימה שחקן שלא שלה. דטרויט עלולה לנסות להעביר שחקנים, גם במחיר של הפסד מסויים, בשביל להציע לבראדלי את החוזה שירצה.

    כך שבסיכום הכללי – הם הפסידו את החוזה הנוח של מוריס, כנראה גם את פופ (אולי השחקן הצעיר הכי טוב שלהם, אחרי דראמונד) ואולי גם עוד שחקן עד הקיץ הבא.

    ובוסטון? אין מה להתעסק עם זה פה כל הזמן רק ברמת המיקרו ולהגיד שבראדלי הרבה יותר טוב. זה ידוע. ברור שהם הפסידו בטרייד מהבחינה הזאת. אבל רגע…ברמת המאקרו, לא מדובר כאן על איכות השחקנים, אלא על התמרון בתקרת השכר והאפשרות להשאיר את בראדלי (גם עוד בבוסטון וכעת בדטרויט – שכמו שהסברתי, לא יהיה עסק פשוט). מוריס רחוק מלהיות טוב ואפקטיבי כמו בראדלי.גם לא כמו קראודר (שבוסטון גם עשוייה מאוד להעביר את קראודר תמורת שחקן בצבע). אבל יש לו כרגע חוזה גם אחרי הקיץ הבא. לכן, הוא מאפשר לקבוצה לנהל בנוח מו"מ (עם בטריידים, או בשוק FA), כאשר היווארד יהיה חתום ויהיה להם תחליף לקראודר במידה והם יבצעו עליו טרייד.

    1. אלו הקבוצות שיש להם מקום בתקרת שכר להלתים את קולדוול פופ

      Teams with projected cap space include Brooklyn (but only if the Otto Porter offer sheet is matched), Chicago, Indiana, LA Lakers, New York (but only if the Tim Hardaway Jr. offer sheet is matched), Orlando, Philadelphia and Sacramento

        1. הם יהיו אם הארדוואי לא נשאר. במקרה הזה, הייתי מנסה להביא אותו לשם (במקומם) על חוזה לכמה שנים ומעביר את קנת' בייזמור תמורת נכס שימושי, אולי ג'הליל אוקפור.

          שרודר, קלדוול-פופ, פרינס ואוקפור הם יופי של בסיס.

    2. גם אני מקווה שהם ילכו עליו.

      כי זה טוב לבוסטון – ברוקלין תמשיך להיות הכי גרועה בליגה בפער.
      הלייקרס יהיו גרועים, אבל מספיק טובים בכדי שהבחירה שלהם עדיין תהיה עם סיכוי ליפול באזור הלא מוגן (2-5 בדראפט הקרוב).

  26. Adam Himmelsbach: According to a league source, the plan has always been for Guerschon Yabusele to be on the Celtics’ roster in the fall.

    יכול להיות שגם יבוסלה יהיה חלק מהסגל העונה. הימלסבך הוא עיתונאי מכובד בבוסטון, אבל ברבה הכלל ארצית, עדיין זה לא דיווח מהימן מספיק לטעמי בשביל שניקח זאת כעובדה.

      1. אם זיזיץ' עדיין לא שם, אני חושב שיבוסלה שנות אור מכך.

        אבל לפחות ברמת האיכויות הפיזיות בלבד, הם נהדרים.

        1. על זה אני מסכים. אבל לא יתרמו העונה ועדיין יש חוסר בריבאונד. אנדרו בוגוט יכול לתרום מאוד בבוסטון

  27. Here's more evidence that it's unlikely that the Hawks match the Tim Hardaway Jr. offer sheet: Atlanta was open to offering Hardaway Jr. a 4-year deal in the $48 million range, per ESPN's Zach Lowe. That, obviously, is well shy of the 4-year, $71 million offer the Knicks have signed Hardaway Jr. to.

    1. אטלנטה דוחפת יותר ויותר לטנקינג מלא.

      שוב, זה לא בהכרח דבר חכם לקבוצות. לא כולם מצליחים להרים את עצמם מהתחתית ככה. אורלנדו ופיניקס הם דוגמאות טובות. אפשר להגיד שגם הלייקרס. פילי לא דוגמא טובה, כי הם ביצעו זאת באופן מאוד מכוון ואולי אף קיצוני באופן חסר תקדים.

      1. נכון, אבל עם בודנהולצר, הפוטנציאל שלהם לנהל נכון בניה מחודשת גבוה משל פיניקס ואורלנדו. הכל, כמו שכבר נכתב כאן רבות, תלוי בהנהלה.

  28. Adam Himmelsbach: Hearing that the Celtics have no intention of trading Jae Crowder. They’re excited about lineup possibilities.

    אבוי אם זה יישאר ככה. אני מבין את הרגשות החיוביים על כך שהקבוצה הפכה ל-"גמישה" יותר, אבל בפועל חסר לה המון גובה בריבאונד + בכלל מגנים על הטבעת וריבאונדרים.
    זה נושא שחובה לטפל בו וכרגע אין כבר סנטרים שרלוונטיים לתרומה נורמלית בתחום הזה (אם נאמין לפחות שדדמון יישאר בספרס).

    Vincent Ellis: Freep source: Bradley won’t extend — money is too low. Hope it’s long term but if leaves, year to look at Kennard/financial flexibility.

    מעבר לעובדה שדטרויט תצטרך לעשות שמיניות עכשיו כדי להעריך את בראדלי ולא להיכנס למס מותרות במשך כמה שנים טובות, הם יצטרכו גם להוכיח שלבראדלי יש סיבה טובה להישאר אצלם מעבר לעונה הזאת. פילי תוכל להציע לו חוזה בקיץ הבא למשל. והעתיד שלהם כרגע נראה טוב בהרבה.

  29. בראדלי רוצה לשחק במערב, ואם אפשר אז בטקסס או קרוב לשם.
    הוא לא יאריך חוזה בדטרויט.
    גם לא אהב לשחק עם אייזאה תומאס, אז רג'י בכלל ישגע אותו.
    נראה שהדרך סלולה לסאן אנטוניו, למרות שאני מקווה שגם הלייקרס יהיו בתמונה.

    1. תוסיף לזה את העובדה שכרגע קולדוול-פופ עכשיו UFA וכך קרוב לוודאי שלא יתבצע עליו סיין-אנד-טרייד, הם כבר איבדו שני שחקני חמישייה תמורת, אולי, עונה אחת של בראדלי. ולהשאירו עלול מאוד לדרוש מהם להיפטר מעוד מישהו עם חוזה גדול.

      הוא יהיה אופצייה טובה בסן אנטוניו, למרות שיש להם גם את דני גרין, אז לא יודע כמה הם ילכו על כך. בעיקר כשיש להם עמדות שכנראה ידרשו יותר תשומת לב קדימה.

      בלייקרס הוא יתאים הרבה יותר לצד בול. יהיה לי מאוד מוזר לראות אותו שם, אבל מבחינה רציונלית זה נראה לפחות יעד הגיוני, אם הם יוכלו להביא לשם לפחות עוד אול-סטאר, כי הוא כנראה גם ירצה להיות בקבוצת פלייאוף לפחות.

      1. אני מעוניין כבר שנים…
        אבל בלי קשר גם פורסם עכשיו שהלייקרס היו בתמונה (הציעו את רנדל אני מנחש ?).

        ואם בראדלי יהיה עדין בדרישות שלו, אולי יש אפילו סיכוי שנוכל להכניס אוו עם ג'ורג' ולברון…

  30. בהנחה שיגיע הרגע שבו בראדלי יעזוב ללא תמורה בקיץ הבא – זה צריך להיות הסוף של ואן גנדי בדטרויט, לכל הפחות כג'נרל מנג'ר.

    1. המרוויחה היחידה בטרייד הזה , לייקרס במידה והיא תנצל את האופציות נכון.

      דטרויט ובוסטון שניהם הפסידו, כבוד.

          1. שלילי. בשאלה (הרטורית) שהעליתי, אני רומז לכך שבוסטון הרוויחה נכס על שחקן שכנראה לא היה ברצונה לשלם לו חוזה גבוה כל כך, כאשר יש לה עוד החלטות לקחת גם לגביי סמארט ותומאס.

            אני לא מבין מה כל כך קשה להבין את זה, אבל בסדר…נמשיך להתעלם מהעובדות ונחשוב שבוודאות אין שום היגיון כאן, היו (כאילו) עסקאות והיו (כאילו) אופציות טובות יותר.

          2. אל תתבלבל בין זה שאתה לא מבין לבין זה שאין הגיון.

            הקבוצה שלך בחרה במרכוס סמארט ומוריס על פני אייברי בראדלי.

            כמו שאמרתי – תמשיכו ככה. יישר כח.

          3. אדרבה ואדרבה.
            דדי, תודה רבה, אבל אני מרגיש בטוח בעצמי במקרה הזה….הקבוצה בחרה בסמארט ומוריס – שחקן שיהיה לה קל יותר להשאיר, עקב ההגבלות שלה עליו (סמארט) ושחקן שלא צריך להתעסק עם החוזה שלו בקיץ הבא (מוריס), שהוא גם במקרה חצי-גבוה, אז זה לא באמת תורם רבות בצבע, אבל כן מוסיף.

            הטרייד לא שיפר את בוסטון בפוטנציאל הכללי של הקבוצה, אבל בטווח הארוך יותר הוא תרם לה בגמישות הכלכלית ונותן לה יותר מרווח לעוד עסקאות אחרות. והוא ספציפית כן שיפר אותה בעוד וורסטיליות וקשיחות קבוצתית (מזכיר שבראדלי אינו מגן וורסטילי במיוחד ומוריס הוא לפחות שומר סביר בצבע).

            לא הכל זה רק הכישרון. צריך לדעת גם לנהל את הכל נכון. זה היה כמעט בלתי אפשרי להשאיר את תומאס, סמארט ובראדלי ביחד מבלי ליצור נזק במקומות האחרים. אבל זה בסדר….תמשיך להתעלם בכח מכלל המשתנים רק כדי שתוכל להעקוץ את הקבוצה שאתה שונא.

          4. אני הבנתי את הטקטיקה של איינג'.
            הוא מכוון לעוד שנתיים ולא מוכן להיכנס all in כרגע. לגיטימי, גם אם מסוכן. יש לי גם הרגשה חזקה שלא יחתים את תומאס לחוזה מקס' (ואז בכלל לא ברור לי הוויתור על פולץ).
            קיצר איינג' מנסה להשיג את שתי הציפורים על העץ. גם להיות מספיק טוב למשוך שחקנים חופשיים וגם לשמור על גמישות כשייכנס הוואקום עם ירידת לברון ופירוק ג"ס

          1. שחקני לוטרי נעלמים בקבוצות שמכוונות גבוה
            הם חייבים ליפול קודם לקבוצות שיוכלו לקבל קרדיט ולפתח את עצמם

          2. הם בחירות יותר נמוכות. אי לכך, הפוטנציאל שלהם להצליח היה נמוך יותר.
            זה רק מחזק את הטענה.

            אגב, אם תרצה ללכת עוד יותר אחורה (אבל ממש…) – בקבוצתך היקרה גם לוורת'י הייתה קריירה לא רעה בתור בחירה גבוהה בקבוצה טובה.

          3. שחקני לוטרי זה שחקנים שונים באופי שלהם ובדרך התפתחות שלהם כי הם מגיעים ממקום שונה לליגה.
            ועם אתה רוצה להסתכל על הכול – אז על כל שם כזה אני יכול לתת 10 לפחות שהצליחו דרך התחלה במקומות חלשים.

          4. בשורה התחתונה גור – גם אני יכול לתת דוגמאות כאלה, אבל הן כנראה יהיו מעטות יותר, כי בלי קשר להצלחה שלהן, מקרה כזה הוא פחות שכיח.

            אני חושב שנחכה עם ונראה מה יהיה, אבל אני חושב שכרגע לבוסטון גם "אין ממש ברירה", אלא להשתמש בשניהם, כי בראון יתפוס עכשיו גם דקות ב-2 וטייטום ב-3 ואולי אף ב-4. שלא לדבר שהם צריכים אתלטיות (בראון) ויכולת לשים את הכדור בסל של סקוררים (טייטום), אז הם יקבלו צ'אנסים.

            ואם שמת לב – סטיבנס מצליח להוציא המון מהשחקנים שיש לו. אז במקום להיות שלילי בכוונה, בוא נהיה רציונליים – אני אבין שזה לא מצב אידיאלי ואתה תבין שזה לא אומר שהם לא יצליחו שם ויש לכך תקדימים בכמות מספקת.

  31. אם הטרייד של יוסטון על מלו לא קורה היום לדעתי גם לא יקרה בכלל. ובביי אאוט כנראה מלו יבחר קליבלנד (קל"ב).
    קיצר ממחר אם לא קורה כלום רוקטס סופסוף יתפנו לחזק את העמדות החשובות בשחקני הפנים.
    רק שלא יוותרו על גורדון בלחץ על להביא את כרמלו

  32. יונתן בחיי את סלטיק אמיתי 🙂

    אבל אי אפשר להחזיק את החבל משני קצוותיו.
    אתה לא יכול להתגאות בנכסים שבוסטון צוברים ושניה אחרי זה לומר לא היתה לנו ברירה והיינו חייבים להיפטר מהם..

    כל הרעיון בלהביא את הייוורד הוא שלא היו צריכים לעשות טרייד ולוותר על הנכסים היקרים מפז…

    זה לא משנה כמה נכסים תצברו איינג' ממילא לא יידע מה לעשות איתם.

    אני באמת לא מבין איך אפשר להחזיק ממנו ,כל פעם שהוא פותח את הפה הוא נשמע לי יותר ויותר אהבל.

    שורה תחתונה- אוליניק, קראודר בראדלי בחוץ. נשארתם עם גמד בתור סקורר, הייוורד נער הכנסיה בתור הסופרסטאר הנוצץ ואל הורפורד שבעיקר עוזר לסתום את התקרת שכר.

    1. אתה ממש שלילי דקסטר….אני חושב שיש פה המון פוטנציאל וחבל סתם לשלול על הסף את אותם. בעיקר כשהקבוצה במזרח וקבוצות הצמרת האחרות שם רק נחלשות (DC וטורונטו). נראה איך תומאס יחזור מהפציעה, אבל אני חושב שהוא הוכיח שבצד אחד של המגרש לפחות, אין מה לזלזל בו יותר. היווארד גם הוכיח את עצמו העונה ועשה קפיצת מדרגה מרשימה. הוא הפך לאול-אראונד, מנהל משחק מספיק טוב כדי לנהל גם את ההתקפה לא מעט ביוטה (אגב, זה פותח בבוסטון אופצייה לאפשרות של הרכב סופר גבוה איתו ב-1). הוא הוביל את ההתקפה שלהם ואף השתפר בהגנה. והורפורד? גבוה מתקדם, קולע מצויין מה-3 כרגע. טופ 3 מהגבוהים המוסרים בליגה. תקיף אותו בשחקנים טובים והוא יעה אותם טובים יותר והם אותו.

      אני מבין את כוונתך על הנכסים שנאבדו, אבל אני לא רואה זאת ככה, כי כמו שאתה אומר – אם נשווה זאת לחיים עצמם, באמת אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה. בהשוואה למה שנשאר בקבוצה ומה שעלול היה להיאבד – זה בהחלט הרע במיעוטו בעיניי.
      וקראודר לא בחוץ – יצא דיווח מכתב מהימן בבוסטון שהשיג מגורם במועדון עדכון על כך שאין כוונה להעבירו כרגע, כי הם "מתלהבים" כרגע מהאפשרויות שלהם כרגע מבחינת הוורסטיליות.

      אני לא אשקר לך – הרעיון של ההנהלה יפה על הנייר. הם מרכיבים קבוצה בסגנון הפרוגרסיבי של הליגה בכך שהם מרכיבים רוטציית פורוורדים וורסטיליים שיכולים לשחק ולשמור במס' עמדות.
      ומאידך, הם לוקחים כעת הימור עצום על סמארט, בתקווה ששיפר עוד יותר את היכולת בהתקפה, אך בעיקר את היכולת לעלות עוד רמה בשמירה שלו על גארדים ולממש סופסוף את הפוטנציאל בהגנה עד הסוף. וכמובן שכרגע הם בהחלט, גם בעיניי, קבוצת הריבאונד הגרועה בליגה. יהיה קשה לטעון אחרת….אני חושב שאיינג' לא יכוון לטרייד כרגע בשביל סנטר בשיאו לעמדה, כי הדראפט הבא מלא בשחקני פנים גבוהים ומוכשרים (בוא לא נפתח את הנושא על פוטנציאלים שוב בבקשה – אני פשוט מציין מה לטעמי היא צורת החשיבה של איינג' כרגע). אם יקרה משהו, זה או טרייד על נכס צנוע יותר + בחירות דראפט סבירות (רוזייר לטעמי נשאר), או שימוש בחריגת שכר MLE. האופציות עכשיו כבר לא טובות, אבל זה מה שיש כרגע. הקבוצה לא מושלמת, אבל יש לה המון נק' טובות עכשיו גם. וד.א, בכח, כרגע יש לבוסטון 2 שחקנים שאולי יכולים לשמור את לברון, כשמוריס מצטרף לקראודר באופציות.

      1. ואם נמשיך להשוות לחיים עצמם..
        אף אחד לא מתעשר מלשים את הכסף בקופת חסכון בבנק.
        אתה מקסימום יכול לקנות לעצמך אוטו יותר טוב או לטוס יותר פעמים בשנה לחול אבל עשיר ממש אתה לא תהיה.

        אותו דבר איינג- מנהל את הקבוצה כאילו שם את הכסף בבנק.
        חיים לא רעים. אבל לא ממש פורצי גבולות.

        נכון שכעת לא היתה ברירה ונאלצו להטריד את בראדלי לא להחתים את אוליניק ואולי גם מקראודר אבל הבלוף כבר נחשף- אנחנו יודעים מה התמורה האמיתית שמצפים בטרייד עם אולסטארים וזה לא הרבה.
        בדיעבד יכלו לעשות עבודה יותר טובה.

        השאלה היא איך מגיעים למצב של הרע במיעוטו ואיינג לא פסח כמעט על אף טעות בדרך לשם.

        כמו שאמרתי.. יש GM שיכולים לעשות מיליון דולר ממאה אלף ויש כאלה כמו איינג שהופכים מיליון למיליון ומאה אלף

        1. זה כי אתה רוצה להסתכל על זה בצורה מסויימת שרביםלא יסכימו איתך.

          בסופו של יום – אתה ממשיך להתיימר שאתה יודע מה ייצא מהקבוצה הזאת בסוף הדרך ואני חושב שאתה ממשיך למהר ולשפוט, מבלי להסתכל על התמונה המלאה, אלא מלביש את המסקנות האישיות שלך על הסיבות לדברים שקורים ויוצר שגיאה לוגית – כשאתה קובע שהסיבה נובעת מהתוצאה.

          זה לא עובד ככה….כל קבוצה, לא שמנה מה, צריכה לעשות גם וויתורים מסויימים. לקחת כל וויתור של בוסטון ולטעון שבגללם היא עושה טעות כרגע (וגם כבר מעכשיו) הוא הבל הבלים בעיניי. בקיץ הבא אתה תראה את החוזה שבראדלי דורש (ומישהי בטח תיתן לו) ואז תבין ששום קונטנדרית לא הייתה משלמת זאת. קרדאודר לא נאבד וכבר אמרתי זאת – הוא שם עד להודעה חדשה. ואוליניק? זה הוא או היווארד ונראה לי שהרוב יודעים מה התשובה הנכונה כאן….הוא לא סתם הוחתם במיאמי אחרי מרדף אחרי היווארד ולא ההיפך. אתה מלביש את המסקנות האישיות שלך על המציאות.

          איינג' כרגע כבר מחזיק ברקורד שלו ניסיון בתור (במילים שלך) "GM שהפך מאה דולר למיליון דולר" עם הבנייה ב-2008. והוא הרים קבוצה שפירק אותה מכל נכסיה והיא הייתה מהגרועות בליגה, לאיפה שהיא היום. כאשר לצידה היו קבוצות כמו אורלנדו, לייקרס וסקרמנטו – שלושתם עדיין מנסות להתרומם. והשיפור של הקבוצה עדיין לא קרה בגלל הטרייד עם ברוקלין, כי אף אחד מהשחקנים שנבחרו עדיין לא נמצא בשלב שהוא סוחב את הקבוצה וכולם עוד בחוזי רוקי שלהם.

          אז שוב, כמו שציינתי – אל תראה את המציאות בצורה שאתה רוצה לראות אותה. תסתכל עליה בלי פילטרים. יכול להיות שהכל בסוף גם לא יילך, אבל כרגע החיים שלהם טובים יחסית והם נמצאים במקום נוח. הכי קרובים לצלחת ומאידך גם עם עתיד להישען עליו. כזה שאמור להתקיים גם אחרי גולדן סטייט (שלא לדבר על הקאבס). גם כאן – הכל בתיאוריה. אבל חבל להתכחש אליה לחלוטין ולא להבין שיש לכך גם סיכוי להצליח, פשוט כי אני לא יכול להיאחז בתקדימים לכך (כי אין תקדימים לדבר כזה. פשוט לא היו קבוצות בסיטואציה הזאת ברמה כזאת, כי לא היה עוד מקרה של טרייד כמו עם ברוקלין והכי קרוב היה הלייקרס עם וורת'י ולהם הלך בסדר שם).

          1. לא יודע כמה לא יסכימו איתי אבל את מי זה מעניין.
            אמרתי כבר שנה שעברה שאיינג לא יידע להתעסק עם כ"כ הרבה נכסים ובסופו של דבר זה לא משנה אם יש לך 3 או 8.
            וזה מה שקרה.

            אתה מדבר איתי על משהו שקרה לפני 9 שנים אחי מה נסגר?
            הליגה עברה 3 גלגולים מאז.
            זה כמו שאזקוף לזכותו של מיץ קופצאק את הטרייד על פאו גאסול.
            היה במקום הנכון בזמן הנכון.

            אותו דבר הטרייד עם ברוקלין. יש מזוכיסטים בליגה הזאת.
            אבל אם מישהו עם טיפת שכל מתייצב מולו אין לו שום טיפה יצירתיות.

            מי שמסתכל פה עם פילטרים זה אתה ידידי.
            אף אחד לא אומר שבוסטון לא קבוצה טובה אבל זאת התקרה.
            עוד קבוצה טובה.

            ברור לך שבמערב הסלטיקס הם באזור המקום ה 6 כן?

            בינתיים הלייקרס מתנהלים יותר טוב.
            האליפות יותר קרובה לשם מאשר לסלטיקס.

  33. David Aldridge: Wizards have withdrawn qualifying offer to RFA Bojan Bogdanovic, per source; he is now an unrestricted free agent

    מצב המזרח:

    אלופה אחת לא מעורערת כרגע – קליבלנד.
    בעליה – מיאמי, בוסטון, פילי, שארלוט (?) ודטרויט (?).
    בירידה – טורונטו ו-DC ממשיכות להתחלש (מיקס לא אופצייה טובה יותר מבוגדאנוביץ').
    סטטוס קוו – מילווקי לא מתחזקת (כנראה בשנה הזאת היא תעדיף לבחון את מה שקיים אצלהף בעיקר אחרי חזרת פארקר, ואז לבצע חישוב מחדש).
    בנפילה חופשית – אטלנטה, שיקגו ואינדיאנה.
    ממשיכים להישאר על הרצפה – ניקס, ברוקלין ואורלנדו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט