מעורב קצר על הבוקר שלי: פרידה מבוש; רודי גובר בשיר עצב לגורדון / מנחם לס

1. סיומה של תקופה

(כריס בוש. הראש תמיד מורם!)

לברון ג'יימס עזב ראשון. דוויין ווייד עזב שני.  כריס בוש? לא עזב אלא WAS WAIVED ע"י מיאמי היט.

זה קרה כבר מזמן למעשה אבל עתה זה רשמי.

הוא האחרון מהשלישייה הגדולה שנתנה לאוהדי מיאמי היט, לרועי ולי, כמה שנות עונג וגאווה. אדוניס האסלם עדיין רשום בקבוצה אבל הוא תמיד היה מין בורג משלים ולא שחקן קובע, אם כי מבחינה חברתית ופיקודית, הוא היה הרמטכ"ל האמיתי שאפילו לברון לא העז להמר את פיו.

אז, גבירותי ורבותי,

Chris Bosh's time with the Miami Heat is officially over!

הבעיה בין שני הצדדים אחרי שנתגלה קריש הדם המסוכן ביותר בריאותיו היתה כיצד לפרק את החבילה, ולא "אם לפרקה". עכשיו זה רשמי. THE FINAL MOVE WAS JUST A FORMALITY.

זה נותן לקבוצה 25.3 רווח בסף המשכורת לעונה הבאה שמיאמי היט תשתמש בהם להחתים שחקנים חופשיים החל ממחר. אין מה לדאוג לבוש: הוא עדיין יקבל העונה 26.8 מיליון, ובאופן תאורטי הוא שחקן חופשי היכול לחתום עם כל קבוצה שתהיה מוכנה לקחת עליו סיכון. זה ייתכן, אבל רחוק מאפשרי.

לפחות עם מיאמי בא ה-CLOSURE הסופי, ומיאמי עשתה מחווה נאה לכבודו כשהודיעה שמספרו "1" הוא מספר פרוש שלעולם לא ישומש יותר בקבוצה, ויועלה (או שכבר הועלה) ל-RAFTERS (לתקרת האולם)..

אני אף פעם לא אהבתי אותו, למרות שהייתי אוהד שרוף של מיאמי בתריסר השנים שגרתי בסביבה. הוא לא טיפוס שקל לחבב. יש בו משהו מוזר ולא מקרב, והוא תמיד נראה כמרוחק מהחבר'ה. לא שאנחנו העיתונאים איזה מין חבר'ה,  אבל עדיין שחקנים מתבדחים איתנו, מתלוצצים, ולפעמים אפילו מראים חיבה אמיתית לעבודה שאנחנו עושים. אחרי הכל, בלעדי המדיה לא היו מיליונרים בספורט. אבל כריס בוש תמיד נראה מרוחק ומעדיף להיות מבודד. מין גולה מרצון. מוסח ומופלג מהבראנז'ה. לי זה תמיד נראה כמן סנוביות ורגש גדלות, אבל אלה שמכירים אותו טוענים שזה לא כך. הוא פשוט טיפוס מתבודד. זאת זכותו.

פעם כתבתי שהוא בחור אינטליגנטי ביותר, "גיק" של מחשבים וכל דבר אלקטרוני, וכמו רוב הגאונים מהסוג הזה הם LONERS מבחירה (או בושה).

הוא טיפוס שונה מכל האחרים. מאז שלברון עזב את ההיט הוא לא דיבר עליו או אליו מילה וחצי מילה. נאלם דום בקשר ללברון. לעולם לא תדע מה מתחולל בנפשו.

פט ריילי החמיא לו ביותר:

"Chris changed his life and basketball career when he came to Miami," Heat President Pat Riley said. "And he changed our lives for the better, in a way we never would have imagined when he joined the Miami Heat. We will forever be indebted to CB for how he changed this team and led us to four trips to the NBA Finals and two NBA championships.

"He is, without a doubt, one of the greatest players in the history of the franchise."

נכון. אבל יחד עם זאת הדיל האחרון שלו עם ההיט היה על 118 מיליון דולארים, עבורם הוא שיחק 97 משחקים בלבד. כמובן שזוהי לא  'אשמתו' שהוא סובל כפי הנראה ממחלה כרונית של קרישות בדם, ויצטרך לחיות עם מדללי דם עד סוף ימיו.

האסלם, קפטן הקבוצה:

"You always want what's best for Chris, whatever that is," Heat captain Udonis Haslem said earlier this year. "I know how difficult this has been for him."

בוש עצמו אמר לפני כמה שבועות –

"I'm kind of getting the taste of retirement now," .

בוש שיחק 13 עונות בליגה, 7 עם טורונטו. הוא השיג כמעט כל מה ששחקן שואף להשיג בליגה, מלבד MVP השמור ליחידי סגולה ביותר. הוא תמיד היה קצת אנדרייטד לדעתי, במיוחד בתרומתו למיאמי, וזה כמובן בגלל שלברון וווייד גנבו לו את כל הכותרות וכל ההילה.

אף פעם לא נראה שזה נגע לו. הוא המשיך להגיע לכל אימון, לכל משחק, ולהיעלם אל השחור (ואשתו היפהפייה וילדיו המאוד מוצלחים).

הוא בוודאי ייבחר ל'היכל התהילה' כשחקן שעשה קריירה של 19.2 נק' ו-8.5 ריב' למשחק, עם ארבעה גמרים, ושתי טבעות.

אני אזכרו לעד עם אחד הפלייז הגדולים ביותר שלו (או של כל שחקן אחר) כשבמצב כמעט אבוד במשחק ה-6 נגד הספארס ב-2013 הוא עשה אופנסיב ריבאונד אדיר, ועם השעון המתקרב לטיק האחרון, מצא פתח למסירה לריי אלן בפינה שקבר שלשה עם הבאזר.

בסיום ההארכה הוא ביצע עוד תרגיל שבמיאמי, לפחות, ייזכר לעד, והוא החסימה של ניסיון השלשה של דני גרין שאילו נכנסה, הספארס היו אלופים, ולא ההיט (שניצחו את המשחק השביעי די בקלות).

2. רודי גובר מבכה על עזיבתו של חברו הטוב ביותר בשיר קורע לב (של 10 שניות…)

השניים התחברו על המקום, הצרפתי והרדנק. אם אתם זוכרים את גורדון הייווארד מאונ' בטלר, הוא לא היה יותר מנרד ביישן, רדנק טיפוסי מאיזה חור באינדיאנה (העיירה בראונסבורג, החייה ונושמת תירס) עם מבטא דרומי של "איינט" ו-SHE GO TO THE MOVIES".

 

נרד קטן, רדנק מהמידווסט מבראונסבורג מידל סקול (חטיבת ביניים) שמאז הוא הפך לכוכב, מולטי מיליונר, ונשוי ליפהפייה מדהימה. הוא ורודי התחברו על המקום והפכו לרביעייה בלתי נפרדת

 

(אני לא בטוח ב-100% שזאת חברתו של גובר, אבל היא זו שהופיעה בגוגל כשבקשתי תמונה של "חברה של רודי גובר)

 

גם אמו של גובר היא צרפתייה חמודה הנראית צעירה, ומבשלת לכולם אוכל צרפתי כשאשתו של גורדון הפכה לכאילו 'בת חורגת':

אשתו של גורדון:

 

(אשתו של גורדון הייווארד)

עכשיו, כשכל האידיליה נסתיימה, רודי – רגיש כמו כל צרפתי – מבכה את האובדן הגדול באינסטגרם שלו עם שיר עצוב:

*
*2

*

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. תודה מנחם. קצת עצוב על יוטה שבנו משהו יפה והכל התפרק להם תוך עונה. לעניות דעתי הם בעיקר סבלו מהעובדה שהם במערב. אילו היו במזרח היה יותר אופק וקבוצה כמו שהייתה להם יכלה להגיע לפחות לחצי גמר ואז אולי הם היו מצליחים להשאיר את היווארד

      1. זה גם נכון. מה עוד שבוש לדעתי הכי הרבה הקריב משלושת הסופרסטארים והפך להיות רול פלייר משופר וזה לא קל ואז שלברון עזב והוא יכל לחזור להיות הכוכב שהוא קרה הקטע הבריאותי

  2. השערים באולם הפחים תמיד יהיו פתוחים לבוש-מן אייבוא לו קצת אווירת קודש.
    למרות שכמו שציינת, לא נראה שהמשחק בער בתוכו אף פעם… האיש תמיד בא לעבודה, וכשסיים הלך הבייתה 🙂

  3. עלאק מבכה בשיר קורע לב. זה יותר כמו אנחנו עוד נראה לך בוגד.
    ובתרגום חופשי: "הזונות האלה לא נאמנות"
    וממתי כריש בוש הוא loner? אחד המצחיקים שהיו בליגה.

    1. כרגיל מנסה להוציא את העוקץ מכל פוסט
      למה שלא תעיר כמו בן אדם תרבותי ?
      מנחם הוציא בן יונה של פוסט ואתה מתעסק ב 2 שורות שמעניינות תתחת

      1. כן מידן, מה בדיוק היה לא תרבותי בהערה?
        שאני אצטט לך חלק מהתגובות שלך באתר? מנחם לא צריך בייביסיטר והוא יודע לדאוג לעצמו.
        אתה חושב שזה בן יונה של פוסט וזו זכותך המלאה, אני חושב שהקשר של חלקים רבים בו למציאות רופף.

        1. אתה גר באטלנטה? אני שם השבוע. לו הייתי פוגש בך הייתי מכניס לך בעיטה בתחת. מידן מחזיק את האתר משך כל העונה. איך אתה לא מתבייש לכנותו 'לוזר' (מלבד שהוא בוס גדול בהיי טק, ואתה בוודאי תלמיד שנה ראשונה במכללה בראשון לציון

      2. מידן, עזוב. אני מנסה להכניס כמה שיותר חומר קריאה. היתה כותרת "גובר בשיר עצוב לגורדון" אז הכנסתי כפי שהיה כתוב. לא מכיר את הזמר ולא יודע מה הוא שר. ובגלל שלבוש יש חוש הומור בחדר ההלבשה גילרי, שמעולם לא היה בחדר הלבשה, קובע שהוא לא "LONER", דבר שאני יודע בוודאות.

      3. גילרי – לפעמים אתה טרחן אבל תמיד אתה תרבותי.- וההפעם התיקון היה מאוד במקום – מראה שגובר ממש לא קיבל את העזיבה של חברו.

        אגב אני בעד מישהו כמוך באתר שדואג לתקן על קוצו של יוד. צריך אחד כזה – אבל לא יותר מאחד!!

      1. אני לא הייתי ציני ואני לא מכיר את בראון. היה כתוב שגובר שלח 'שיר עצוב' לגורדון אז ככה העתקתי וככה הכנסתי.

    2. t'מצחיק' זה לרוב DEFENSE MECHANISM. בוש היה LONER ולא היו לו אף פעם חברים, לפחות לא במיאמי. כל האנשים שהם OBESE הם "מצחיקים". זאת ההגנה העמצמית שלהם. להיות מצחיק בחדר ההלבשה לא מלמד על שום דבר. אני מכיר אותו אישית מעשרות ביקורים בחגדר ההלבשה. אני מכיר אותו קצת טוב יותר ממך.

        1. סליחה. לבוש יש חבר אחד וקוראים לו ווייד…אפילו אשתו גבריאל מספרת כמה שהוא RESERVED, וככה אני מכירנ אותו שעונה במילה אחת לעתונאים או מסובב את הראש ולא עונה, כפי שהיה איתי כמה וכמה פעמים.

          1. שאני אתחיל להריץ ראיונות שלו מאחרי משחקים? הוא בדרך כלל היה עונה לעניין ואפילו בפירוט. כן הוא לא מאילו שצועקים תמיד היה מדבר בקול רך כזה אבל זה לא הופך אותו למתבודד. גם בהיט הוא תמיד היה חלק מהקבוצה ומהדינמיקה מחוץ למגרש.
            אתה מכיר מה שאתה מכיר אבל זה רחוק מאד מכריש בוש.

          2. קאפקייק, לקח לי שנתיים בעצמי עד שנפל לי האסימון – את הדוק לא קוראים בשביל לקבל עובדות, אלא בשביל הצבע, האווירה, והסיפורים.

          3. האמת שהפעם לא באתי לתקן כלום. סתם פתחתי את הסרטון וזה ממש שעשע אותי לשמוע מה ברקע אז הגבתי מהמותן. על הדרך זרקתי גם את ההתרשמות שלי מכריס בוש.

        2. לגמרי מותר, לגמרי מיותר.. לטעמי לפחות, למעט מקרים חריגים.

          כשכתבו לך משהו כמו "סטיב קר גרוע בניהול משחק, אפילו מנחם בבלוג החי כתב את זה" – אז נראה לי ברור שהמשפט הזה דורש התייחסות מקצועית לאור מגוחכותו.

          אבל לבזבז את האנרגיות שלך על האם בוש מצחיק או לא ? חחח שתהיה לי בריא.

          לתקן למנחם עובדות מהסוג הזה משול למרדף אחר ילד עם גביע גלידה ביד.

          ותהרוג אותי, אני לא מבין איך לקח לי שנתיים..

  4. תודה מנחם על הסיכום לקריירה של בוש
    הוא שחקן שנהנתי ״לרדת״ עליו כביץ׳ של לברון ( אולי לא הגיע לו )
    בשורה התחתונה מדובר על גבוה עם יד רכה ושמאלית שהעביר יופי של קריירה עם סיום עגום
    HOF גבולי אבל הוא יגיע לשם

  5. בוש אף פעם לא היה כוס התה שלי השחקן ועדיין ששחקן מסיים ככה קריירה מסיבות בריאותיות זה עצוב כצופה מהצד.

  6. מנחם אתה יודע למה הראש של בוש תמיד זקוף? מכיר את הבדיחה על האריה והחמור?

    הכוסית בתמונה זו לא חברה של גובר. זו חברה של דאנקן! אחת השוות

  7. אתגעגע לבוש. נכון שהוא לא היה פקטור בעונה וחצי האחרונות, אבל חלק לגיטימי מהשושלת של מיאמי של 4 גמרים ו-2 אליפויות (שהייתה יכולה להגיע רחוק יותר אם לברון לא היה "חוזר הביתה", או אם וויד לא היה פורש בגמר 2014). הסוף של הקבוצה ההיא, וחבל. ריפיט של הקבוצה שלך לא קורה כל שנה

  8. Stepping into the leadership role, especially on the vocal end, has been a challenge for Bosh. It doesn’t come naturally. A self-proclaimed loner

    מוקדש לתרבותי ,לאטלנטה ולבן הגאון של סטוקטון ( מתוך המאמר שלא מנחם כתב וזה נכתב לפני 3 שנים )

      1. תקשיב אדון צינגלה מיידלה, כריס בוש מדבר בשקט, אבל הוא לא מתבודד, הוא כן היה מקובל חברתית והוא האחרון שהיה בורח מעיתונאים. אז חדל קשקשת ברשת
        הבנת מיידלה?

      2. אני מעולם לא טענתי לצדק אבסולוטי ובכלל לא מנסה להתנגח. אני מתאר את ההתרשמות שלי מהשחקן. לא להסכים עם משהו זה התנגחות? ואיך זה שמנחם כותב 400 פוסטים בשנה רלבנטי( הוא כותב יותר אני די בטוח). כמו שכתבתי לקאפקייק למעלה זו הייתה הערת אגב כשבכלל התייחסתי לסרטון של גובר.אני חייב להגיד שאני עדיין לא משוכנע. בטורונטו הוא די בטבעיות נכנס לתפקיד המנהיג. זה נכון שמיאמי היה לו נוח כששני האחרים לקחו את המושכות לידיים.
        אתה מתנהג כמו כלב שמירה שמנחם לא צריך. כלומר מבחינתך לא להסכים עם מנחם זה לא תרבותי. ואני רק אזכיר לך שאתה הכנסת את התרבותיות לדיון לפני שפצחת במטר הגידופים.
        אתה בטוח שאתה רוצה להכניס את נושא זכויות היוצרים לדיון?

        1. לא התייחסתי בכלל לסרטון של גובר
          עכשיו אתה בסוג של מגננה
          במקרה של בוש – בן אדם יכול להיות מצחיק ,בעל קריירה ,חברים , משפיע וחיים נורמלים ועדיין הקומפורט זון שלו יכול להיות בודד
          קח את רובין ווילאמס כדוגמא ,מישהו העלה על הדעת שקומיקאי עילוי שכמותו מסוגל לשלוח יד בנפשו

          אני ממש לא כלב השמירה של מנחם אבל כשאתה כותב בזלזול – ממתי כריס בוש לונר ? אחד המצחיקים בליגה בבוז ובבטחון אז אני מרגיש מספיק בטוח להעמיד דברים על דיוקם . אין ולא היה קשר בין להיות מצחיק לבין להיות בודד

          אני שוב מזכיר שמנחם אדם מבוגר ובנוסף בעל האכסניה הזו ,מגיע לו קצת ריספקט

          1. איפה זלזלתי במנחם?. כמו שאמרתי זו הייתה הערת אגב מכיוון למיטב הכרותי הבן אדם רחוק מלהיות כזה. איפה פה הבוז בדיוק?אתה מדבר על ריספקט? מנחם הוא מספר אחד כאן בלזלזל בכל מי שלא מסכים איתו. אני מצידי משתדל לתת לו את כל הריספקט בלי קשר להיותו מבוגר (זה בכלל לא רלבנטי לדיון). שאני אצטט לך את התגובה המקורית שלך המעמידה דברים על דיוקם?
            "למה שלא תעיר כמו בן אדם תרבותי ?
            מנחם הוציא בן יונה של פוסט ואתה מתעסק ב 2 שורות שמעניינות תתחת"
            אז כן זו הכוונה בכלב שמירה. אין פה שום דיון או תיקון של מה שאמרתי. וזה כבר לא פעם ראשונה שאתה מגיב ככה.

  9. חבל על בוש.
    חבל על הקריירה שהוא לא מיצה.
    לא חבל על האיש – אם יקח את מדללי הדם הוא יכול לחיות באושר ובעושר עד 120.
    הול אוף פיים – יכול להיות.

    1. אני זוכר כמה ראיונות מכריס בוש הצעיר והתרשמתי גם שהוא חכם מהרגיל וגם שיש לו חוש הומור מצוין (היה איזה סרטון עם שיר בו התחפש לקאובוי)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט