אירועי דיומא – 17.06.2017

 

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

גביע הקונפדרציות:

גביע הקונפדרציות הוא טורניר בן 8 נבחרות, הכוללות את אלופת העולם (גרמניה), מארחת המונדיאל והטורניר (רוסיה) ואלופות היבשות השונות (פורטוגל, צ'ילה, מקסיקו, קמרון, אוסטרליה וניו זילנד). הטורניר נערך כל 4 שנים (תמיד בשנה שלפני המונדיאל), והשנה יימשך עד ל-2 ביולי.

בית A:

18:00-רוסיה-ניו זילנד (אפשר לראות כאן). המארחת רוסיה היא לא בדיוק מאריות הכדורגל העולמי, כפי שכבר הספקנו לראות בטורנירים הקודמים, והיא תנסה לנצל את הטורניר בעיקר כדי להשתיק את הספקות בנוגע ליכולות האירוח שלה. ניו זילנד מגיעה כנציגה הבכירה של אוקיאניה, לאחר שהאחות הגדולה אוסטרליה העתיקה את מיקומה להתאחדות האסייתית. הנצחונות של הקיוויס על היריבות הקיקיוניות מהאיזור שלהם לא ממש נותנים אינדיקציות על היכולות של הנבחרת הזו.

 

טניס / מתן גילור:

טורניר שטוטגרט (250) – חצי גמר

שידורים ישירים בערוץ יורוספורט 2.

לא לפני 14:45 מישה זוורב-פליסיאנו לופז. זוורב נהנה מהדחתו של פדרר ולא התקשה מול האס. לופז השלים את ההפתעות בחלק העליון של ההגרלה כשהדיח את בדריך.

לא לפני 17:00 לוקאס פוי(4)-בנואי פייר. פוי נותר המדורג היחיד בחצי הגמר ויתמודד בדרבי מול פייר.

 

טורניר דן בוס (250) – חצי גמר

לא לפני 16:00 ג'ילס מולר(4)-אלכסנדר זוורב(2). גם החצי התחתון של ההגלרה נטול הפתעות, כששני המדורגים העפילו לחצי הגמר.

מיד בסיום המשחק לעיל מארין צ'יליץ'(1)-איבו קרלוביץ'(3). בניגוד לשטוטגרט, פה ההגרלה הבטיחה וההגרלה מקיימת. דרבי מרתק בין המפציצים הקרואטים.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור דה סוויס – קטע 8:

קטע 7 של אתמול כלל את הפסגה הגבוהה ביותר שנראתה עד כה במירוצי וורלד טור – הטייפנבכפרנר. קבוצת קטיושה הרוסית הגיעה לעלייה הקשה במצב רוח קטלני, והצליחה לנפץ את חבורת ה-GC לרסיסים. ראשון התפרק המוביל עד כה, דומניקו פוצוביבו, ואחריו היו אלו קרוייזוויק וקארוזו שאיבדו מגע עם הקבוצה הרוסית. בסופו של דבר היה זה סיימון ספילאק, המוביל של קטיושה, שהצליח לזכות בקטע בפער של 1:05 דקות על קארוזו וקרוייזוויק (כשאיזאגיר ודומברובסקי הגיעו בתווך), ועבר להוביל במירוץ. הסלובני העניק לעצמו מקדמה אדירה לזכייה במירוץ כולו, על מנת לשחזר את הישגו מלפני שנתיים. תמונת ההובלה במירוץ היא כעת ספילאק, קארוזו (52+), קרוייזוויק (1:05+), פוצוביבו (2:28+) וקושטה (2:35+).

קטע 8 של היום צפוי לתת לנו הפוגה קצרה ממאבקי ה-GC. זהו קטע קצר בן 100 ק"מ, המהווה קריטריום של 8 סיבובים בעיר המקסימה שאפהאוזן, עם גבעה בדרגה 3 בכל סיבוב. נראה כמו קטע שיתאים לרוכבים כסאגאן, ז'ילבר, מתיוס או ואן אוורמארט. שידור בספורט 2 החל מ-17:00 (אפשר לראות גם כאן).

 

אליפות הארץ נגד השעון:

אליפות הארץ נגד השעון (נג"ש) תתקיים הבוקר באיזור עתלית. אלוף הארץ בנג"ש, אביב יחזקאל, לא ישתתף בתחרות, היות והוא מתחרה עם קבוצת סייקלינג אקדמי בטור של קוריאה. בהיעדרו, המועמדים העיקריים לניצחון הם אנטון מיכאילוב, יואב בר ועומר גולדשטיין. אצל הנשים צפוי לנו קרב משולש בין פז בש (אלופת השנים האחרונות), שני בלוך (נציגתנו לאולימפיאדה) ורותם גפינוביץ' (הרוכבת כעת בקבוצת WM3 המקצוענית).

גולף / עידו גילרי

US OPEN – סיבוב שלישי

הסיבוב השני היה רכבת הרים עבור לא מעט מהמובילים כאשר ריקי פאולר מתחיל היטב עם 2 בירדיס ב-9 הגומות הראשונות שהביאו אותו עד ל 9-. אבל זה היו-אס אופן וב-9 האחרונים הוא עשה 3 בוגיס ברצף וסיים על 6-. פאולר שעדיין מחפש את הניצחון הראשון שלו במייג'ור נמצא אחרי חבורה צפופה שכוללת את פול קייסי שהתחיל נורא עם 5+  ב-4 גומות שכללו בוגי משולש בגומה ה-14. קייסי התאושש יפה עם 5 בירדיס רצופים שהביאו אותו להובלה עם 7- יחד עם עוד 3 שחקנים אחרים. זה יהיה סופשבוע די מוזר כשרוב הצמרת העולמית לא הצליחה להתעלות ונשארה בחוץ. רורי מקלרוי, ג'ייסון דיי, דסטין ג'ונסון, באבה ווטסון, הנריק סטנסון וג'ון ראהם כולם יראו את שאר הטורניר בטלוויזיה. מי שכן הצליח להשתחל פנימה ומעניין אם יצליח להתקדם במעלה הדירוג הוא ג'ורדן ספית' שנמצא כרגע 7 חבטות מאחור. הגשם כנראה יגרום לעיכובים וייתכן ויפעל לטובת המתחילים מוקדם יותר (המדורגים נמוך יותר).

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תוצאות אליפות הנג"ש: בגברים זכה אלוף הארץ בכביש, גיא שגיב, ואחריו עומר גולדשטיין ואנטון מיכאילוב. אצל הנשים זו הייתה שני בלוך, כשאחריה רותם גפינוביץ' ופז בש.

  2. בגולף ישנו שחקן חובב בן 22 מאונ' טכסס איי אנד אם בשם קמרון צ'אמפ המפליא בדרייבים שלו הארוכים מכל המקצוענים. הוא בין המובילים. מאז 1933 אף חובב לא ניצח את ה-US OPEN. וההפתעה הכי גדולה? ה-3 עם סכויים גבוהים ביותר לנצח (אחד מהם היה הפייבוריט של הפרה-טורניר דסטין ג'ונסון) לא עשו את ה-CUT והם יסתכלו על היומיים האחרונים של האופן (היום ומחר) בטיווי: דסטין ג'ונסון, רוי מקלרוי, וג'ייסון דיי. שלושתם בין הגולפאים הטובים בעולם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט