אירועי דיומא – 08.06.2017 / רועי ויינברג

כדורסל:

ליגת העל – פלייאוף (משחק חמישי):

21:05-הפועל ירושלים-עירוני נהריה (2:2). משחק אחד על כל הקופה. ירושלים באה עם המומנטום בדמות שני ניצחונות רצופים ותנסה לעלות לפיינל פור בו תהיה המדורגת הבכירה (הוא עדיין יארח במנורה מבטחים) כשהזרים שלה בכושר טוב מאוד. נהריה תנסה לשפר את ההתקפה שנתקעה טיפה ב-2 המשחקים האחרונים לעומת השניים הראשונים של הסדרה, ו-40 דקות טובות יעלו אותה לפיינל פור לראשונה מזה שנים. יהיה מעניין.

טניס:

רולאן גארוס (2000) – חצאי גמר (נשים):

קרולינה פליסקובה (3 בעולם)-סימונה האלפ (4). משחק בין שתי שחקניות שללא ספק משתייכות לטופ העולמי. האלפ עברה את סביטלונה האוקראינית, שחקנית טובה מאוד, ברבע הגמר, ואילו פליסקובה בכושר מצויין ואיבדה מערכה בודדת עד כה בטורניר. ערב שיכול להתפתח לכל כיוון.

טימה ברשניצקי (31)-ג'לנה אוסטפנקו (18). אוסטפנקו הדיחה את מוניקה פויג וקרולין ווז'ניאקי, צמד שחקניות שיכולות לנצח כל משחק נתון, כדי
להגיע לפה והיא נחשבת לפייבוריטית כמדורגת בכירה יותר אבל לא כדאי לזלזל בברשניצקי שהדיחה את ונוס וויליאמס.

הוקי / ata 98

סטנלי קאפ – משחק 5:

3:00-פיסטבורג פינגווינס-נאשוויל פרדטורס (2-2). סדרת הגמר של ה-NHL חוזרת לפיטסבורג במצב של שוויון 2. פיטסבורג ניצחה את שני המשחקים הראשונים בביתה בצורה משכנעת אך לא הצליחה להמשיך את המומנטום כשהסדרה עברה לנאשוויל וספגה 9 שערים בשני משחקים לעומת 2 שכבשה, ונאשוויל החייתה את הסדרה (הלוואי עלינו בNBA).

מאט מארי, שוער פיטסבורג, ירצה לשכוח את צמד משחקי החוץ בהם ספג כאמור 9 (!) שערים. בעקבות אותה יכולת עלו שמועות על כך שיפתח את משחק 5 על הספסל. לעומתו, השוער הפיני של נאשוויל, פקה רינה הציג שני משחקים לפנתיאון ותצוגה נוספת בסגנון תעזור מאוד לנאשוויל לגנוב את הביתיות אולי בדרך לאליפות ראשונה. פיטסבורג תקווה שהצמד ההתקפי הקטלני קרוסבי (24 נקודות בפלייאוף 2017). את מלקין (26 נקודות) יביא את ה-A game שלו לפנות בוקר על מנת להתקרב עוד קצת ל-Back to back ראשון ב-NHL מאז 1998.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הקריטריום של דופינה – קטע 5:

קטע 4 של אתמול היה קטע הנג"ש של המירוץ. בקטע זכה ריצ'י פורט לאחר תצוגת שענות מופלאה, שהצליחה להאפיל על זו של אלוף העולם בנג"ש, טוני מרטין. האוסטרלי ממשיך להראות שהוא בכושר פנטסטי, והוא בהחלט נראה כאחד המועמדים העיקריים לזכייה במירוץ. גם אלחנדרו ואלוורדה המשיך בכושר המצויין מתחילת העונה, והגיע שלישי, 24 שניות אחרי פורט. קצת מאחוריהם הגיעו קונטדור, פרום ודה גנט, במקומות 7-9. דה גנט ממשיך להוביל במירוץ, ואחריו פורט (27+), ואלוורדה (51+), סטף קלמנט (55+), קונטדור (1:02+) ופרום (1:04+).

קטע 5 של היום צפוי להיות קטע המיאוץ ההמוני האחרון של המירוץ. בדומה לשלושת הקטעים הראשונים של המירוץ, זהו קטע מרובה פסגות בדרגה נמוכה, עם סיום שטוח. זו צפוייה להיות ההזדמנות האחרונה לזכייה עבור רוכבים כדמאר, קוקאר, קריסטוף ובוהאני. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00 (אפשר לראות כאן).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

    1. בשביל זה הוא צריך להראות שהוא סוחב גרנד טור שלם בלי להתפרק. מספיק פה יום אחד כדי להרוס לו. דומולן עשה את זה השנה, נראה אם גם פורט יוכל.

    1. הלוואי הלוואי, אבל אחרי ההפסד המעצבן בבית לא רואה אותם מתאוששים מזה. אלא אם דרווין קיצ'ן יואיל בטובו להופיע לסדרה

  1. תודה רועי,
    סוף סוף משחקי הנשים זוכים לסיקןר ראוי.
    אופניים משהו לא מסתדר לי עם נגש של פורט תוצאה טובה מדי .

    1. פורט היה בעיקר שען מצויין לפני שהפך למטפס. השנה הוא אמר שהוא שם דגש מיוחד על אימוני נג"ש, בגלל החשיבות שלהם בטורים של העונה.

      1. חיפשתי מעט חומר עליו שורה תחתונה 172 על 62 קג ושרירים של שחיין ,כי הוא בכלל טריאתלט .
        אז אם כך השרירים שלו ארוכים אייני לשחיין טוב לסיבולת , טןב לשען ובהחלט לא מטפס אלא שען טיםוסים בדומה לפרום , כלומר מי שיכול להחזיק מעמד בקצב גבוה גם בטיפוס אך מתקשה בשינויי קצב בדומה במידה מסוימת לולורדה אך שען טוב ממנו ומאיץ פחות טוב.
        עכשיו מסתדר תודה .

  2. אגב מישהו יודע למה מכבי הזמינו את בלאט לראיון אימון ,כאשר המאמן המעוטר טיירון לו ואןלי גם לברון או טו טן פנויים…..
    ואפרופו מכבי ….אפרופו צביעות …כסף למשכורת עבור שיבק שעובד ללא שכר אין להם …
    אבל מציעים 4.5 מליון דולר לבלאט …
    שידעו מאמנים שאסור לצאת.פראיירים במכבי.

  3. פיקנטריה ירושלים -נהריה.
    ביקשתי אתמול במייל ואני מבקש גם כאן אם מישהו זוכר בעונה אחת בליגה כל שהיא שמדורגת 8 מדיחה מדורגת 1.
    ומדורגת 7 מדיחה מדורגת 2.
    לדעתי זה לא קרה בטח לא בליגות המוכרות .
    היום גם מדורגת 6 עשויה להדיח מדורגת 3 שזה בכלל מדהים….תוסיפו לכך שבניגוד למה שקורה בדרך כלל דווקא מדורגת 4 ניצחה 5 ובכלל תקבלו את המוזרות שהליגה שלנו מספקת.
    אז אני מאמין שירושלים תנצח …אך הליגה הישראלית לא מהמרים.

  4. בעיני הלחץ הוא דווקא על ירושלים – לנהריה אין מה להפסיד… כל מה שעשו בסדרה הזו היה מעבר לציפיות. לירושלים יש המון המון מה להפסיד והיא קבוצה חלשה מנטלית.

    נהריה לעומתם לוחמים וקבוצתיים – בעיקר הישראלים שם (בטח לעומת הישראלים של ירושלים). אם הזרים יואילו להגיע היום למשחק ואחוזי השלוש המטורפים של ירולשים יתאזנו (סטטיסטיקה…) יכולה להיות הפתעה גדולה.

  5. הולכים למשחק חמישי בסופר-קלאסיקו של אתונה!
    משחק חמישי ביום ראשון אצל אולימפיקוס.
    מעניין אם פנא יחזרו הביתה ברגל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט