אירועי דיומא – 6.6.2017 / רועי ויינברג


טניס:

רולאן גארוס – רבע הגמר:

רפאל נדאל (4)-פאבלו קרנו בוסטה (18). משחק לא רע. נדאל בכושר מעולה כידוע והפסיד 6 נקודות ב-2 משחקיו האחרונים, כשהוא לא הפסיד מערכה אחת. השור הספרדי שועט לעבר רולאן גארוס עשירי והוא פוגש את קרנו בוסטה שהרשים כשהדיח את מילוש ראוניץ' בשמינית הגמר ואת דימיטרוב קודם לכן, והוא לא יהיה שטיח. האם הוא יצליח להדהים את העולם?

נובאק דיוקוביץ' (2)-דומיניק ת'ים (7). משחק מרתק בין שני שחקני טניס מהטופ העולמי. נובאק טיפה הסתבך מול דייגו שוורצמן, אבל מלבד המשחק הזה שניהם לא הפסידו מערכה עד עכשיו. מעניין אם ת'ים הצעיר (23), אשתקד בחצי הגמר, יוכל להדיח את השחקן הדומיננטי ביותר ב-5 השנים האחרונות. מרתק.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הקריטריום של דופינה – קטע 3:

קטע 2 של אתמול הסתיים כצפוי במיאוץ המוני, בו זכה ארנו דמאר. המאיץ הצרפתי ניצח בצורה משכנעת את אלו שהגיעו אחריו, ביניהם קריסטוף ובוהאני. תומאס דה גנט ממשיך להוביל את המירוץ בבטחה, 44 שניות לפני אקסל דומונט ו-1:03 דקות לפני דייגו אוליסי.

קטע 3 של היום הוא עוד קטע בעל ארבע פסגות מדורגות, הצפוי להסתיים במירוץ המוני. כפי שקטע אתמול נראה, לדמאר יש סיכוי מצויין לשכפל היום את הזכייה. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00 (אפשר לראות כאן).

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט