03:30-בוסטון סלטיקס (0)-קליבלנד קאבלירס (1)
מצב הסדרה: 1-0 לקליבלנד.
המשחק הזה יכול להתברר כ-do-or-die עבור בוסטון. אם קליבלנד מנצחת פה מאוד קשה לראות אותה מפסידה בבית, ואז היא תהיה הקבוצה השלישית בהיסטוריה שעושה סוויפ לכל הקונפרנס (הראשונה בעידן 7 המשחקים בסיבוב הראשון). לכן מדובר בערב קריטי עבור הסלטיקס, אפילו יותר מהמשחק הראשון והחד צדדי בו קליבלנד הובילה ב-28 בשלב מסויים והוליכה במהלך כל המשחק.
הרבה נמצא על הכתפיים של איזייאה תומאס הערב. הגארד, חבר חמישיית הליגה השנייה, נעצר על 17 נקודות ב-19 זריקות במשחק הראשון כשהוא לא מצליח להגיע לקו (זרק 3 פעמים מהעונשין ב-38 דקות) כמו שהוא אוהב או בכללי להראות כמו הסקורר המצטיין שראינו בעונה הסדירה ובחלקים מהפלייאוף. גם בהגנה קליבלנד ידעה להתמודד איתו כשהיא סידרה כמה פעמים בידודים שלו מול לברון ג'יימס שפשוט דרס אותו בדרך לסל. IT יצטרך לתת משחק טוב יותר היום בשביל לנצח. מלבדו הסלטיקס היו בסדר – אייברי בראדלי וג'יי קראודר קלעו והורפורד נתן משחק אול-אוראונד (8 ריב', 6 אס') אבל הוא וחלק משחקני הספסל, אוליניק וסמארט בעיקר, פשוט לא באו למשחק.
גם הקלעים של קליבלנד לא באו למשחק. קייל קורבר, אימאן שאמפרט, דרון וויליאמס וג'יי אר סמית' סיימו עם 3 מ-19 משותף ומזעזע מהשדה. מדובר ב-4 שחקנים שיודעים לקלוע, ביחוד קורבר, וויליאמס וסמית', ומאוד לא סביר שהם יסיימו עם יום כזה עוד פעם. וביום כזה הם עדיין ניצחו בצורה מאוד משכנעת (כשגם לברון, למרות 38 נקודות, עם 1 מ-6 מהשלוש).
יש שני דברים נוספים ששווה לשים אליהם לב במשחק הזה. הראשון הוא איך בוסטון תעצור את קווין לאב שרתח עם 32 נקודות והיה נהדר לכל אורך המשחק הראשון. נקווה לא לראות את קלי אוליניק עושה מה שהוא עשה במפגש הקודם בין הקבוצות עם פציעת הכתף של לאב, אבל הם צריכים למצוא דרך כלשהי – אולי שני שחקנים גבוהים או ניסיון לשחק עליו דווקא בהגנה יכול לעבוד לטובה.
הדבר השני זה קיירי אירווינג. אירווינג לא נבחר לחמישיית NBA כלשהי ובאופן כללי לא מרשים יותר מדי בפלייאוף הזה (22.3 נקודות ב-39.7% מהשדה) ובמשחק הראשון היה חלש עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים. הוא יהיה חייב להתעלות מתישהו, ויש זמן יותר מתאים מהמשחק הזה (לא כולל הגמר)?
אני חושב שהערב נראה את האירווינג של רוב העונה הזאת, עם בין 25 ל-30 נקודות באחוזים טובים מאוד. יחד עם משחק סביר של שאר מחליפי האלופה זה יהיה משחק נוסף בלי יותר מדי עניין, שיגמר ב-15 הפרש לקליבלנד.
תודה רבה רועי.
לא יודע איך ייגמר הערב אבל אני בטוח שנראה הרבה יותר מלחמה מן המשחק האחרון שהיה לא משהו בהקשר הזה. בוסטון חייבים לתת כל מה שיש להם על מנת להתגבר על הפערים האדירים שיש בין הסגלים ואני מאמין שהיום הם יתנו את זה – ועם כל זה אני עדיין מאמין שקליבלנד יקחו היום בתוצאה צמודה.
אני יודע 2-0 לקליבלנד
תודה, רועי.
יש לי תחושה שהלילה יהיה משחק צמוד בהרבה,
ושהפעם אלו יהיו הקאבס שירדפו אחרי הסלטיקס.
לדעתי, אם גם היום הספסל של הקאבס לא יהיה במשחק,
הם לא ינצחו.
הניחוש שלי:
קורבר + דרון + פריי, יהיו שווים יותר מכפול ממה שהם נתנו במשחק האחרון שלהם,
וזה יספיק לנצחון דחוק.
כבר לפני שבוע כתבתי שלדעתי הקאבס ייקחו את המשחק הראשון ויגנבו את הביתיות. ואז זה יתפצל לשני תסריטים, המשעמם והפחות משעמם. מסכים עם גיא לגבי זה שהקאבס ירדפו אחרי הסלטיקס אבל להערכתי זה יהיה לפחות זמן ממה שאולי נדמה, וכבר ברבע השלישי נראה מהפך. אולי בדקות הדוד דרו ואולי סתם לברון שיחליט להתעלות, כרגיל. הסלטיקס עייפים. הם באו אחרי סדרה קשה ואמוציונלית, ובמקום למצוא נחמה בדמות מצ׳אפ נוח יחסית, הם מצאו קבוצה קשוחה ומנוסה. ונוסף על הכל הילד הגדול לקח להם את היתרון היחסי הטכני היחיד בערך ושלח את האוהדים שלהם הביתה מוקדם ביום רביעי.
הקאבס ב 9-13, לברון עם 29 קיירי עם עוד משחק פושר אבל שיפור בסוף לקראת משחק טוב בבית. קורבר היה 1 מהרבה (בשבילו) משחק שעבר, צפו פגיעה. זה שחקן של פאקינג מלא אחוז.
לא הבנתי איך אפשר להגיד על שחקן שתורם 22 נק לערב בארבעים אחוז – שהוא לא מרשים …
בדיוק, רועי תסביר בבקשה
בדיוק. רועי תסביר בבקשה את דבריך על קיירי
אוקיי, ברור שבהשוואה לכל שחקן אחר הוא מרשים, אבל:
בעונה הסדירה אירווינג עם 25.2 נקודות ב-53.5% אפקטיבי (מדד מדוייק יותר לאחוזים מהשדה) ו-47.3% מהשדה.
בפלייאוף של שנה שעברה הוא עם 25.2 נקודות ב-53.5% אפקטיבי. (47.5% מהשדה).
בפלייאוף של העונה 22.3 נקודות ב-44% אפקטיבי מהשדה, ירידה בהשוואה למה שאנחנו רגילים ממנו בפלייאוף ובעונה הסדירה. יחסית לקיירי אירווינג זה לא משהו.
אני מאמין שהוא יחזור לעצמו ויתן עוד גמר פסיכי כמו 2016.
+1
אלו לא מספרים טובים בשביל הפנומן הזה אחרי מה שהוא הרגיל אותנו בגמר האחרון
מצד שני אין לו כל כך למה להתעורר עדיין עם השיוט הזה של הקאבס.
כי 22.3 נק' ב-44% אפקטיבי זה לא מרשים. בטח אל בשביל סקנד בננה בקונטנדרית.
תודה רועי.
אני מניח שבוסטון תעלה עם רעל ותשחק הרבה יותר טוב וגם תרביץ כמו שהיא יודעת.
הכל תלוי בקלעי החוץ של קליבלנד.
גם אני צופה (מנחש) משחק צמוד כשברבע הרביעי קליבלנד פותחת פער של 8-9 נקודות שיספיקו לנצחון
16 שלשות פלוס של הקאבס וגארבג' טיים חצי מהרבע האחרון
תודה רועי.
2 הערות:
1. סמארט היה בכלל לא רע במשחק הקודם. התפקיד שלו היה להצר את צעדיו של קיירי והוא עשה טוב. גם 3 כ"ח, 3 אס' ו-2 חט' בשביל שחקן ספסל זה אחלה בחלה. לא הופיע זה מוגזם.
2. גם אם קאבס יעשו סוויפ הם לא יהיו הראשונים, כי זה יהיה יום אחרי ג"ס. 🙂
עצוב. ונכון.
נכון, אבל 6 עבירות ב-21 דקות זה לא אחלה (טיפה בחלה). ואני לא חושב שהווריורס יעשו סוויפ.
לגמרי!
כיוונתי את השעון המעורר ל-1 ביוני
1+
2+ לפי השעון הביולוגי הפלאייופי שלך פאני אני מתנהל 🙂
קליבלנד השתוותה למקום שני ברצף הניצחונות פלייאוף הארוך בהיסטוריה (יחד עם עוד 3 קבוצות) – 12 ניצחונות רצופים מאז שהיו 1-3 בגמר שנה שעברה.
ניצחון היום ישווה אותם ללייקרס 87-89 במקום הראשון עם 13.
ג"ס גם בתמונה עם 10 ניצחונות רצופים.
הפרשנים והשדרנים אמרו במחצית השנייה, שסטיבנס מתכונן ועושה שינויים לקראת המשחק השני.
לדעתי סטיבנס טוב מלו, והוא למד דברים. בוסטון ינצחו במשחק גדול של ג'יי קראודר ובראדלי.
מצד הקאבס קיירי ייתן משחק גדול, ג'יימס בינוני ולאב חלש.
הרבה אנשים אומרים את זה, אבל בכל הקשור לסדרות פלייאוף אני חושב שלו עדיף. לו חזר מפיגור 3-1 בלי ביתיות מול קבוצת העונה הסדירה הטובה בהיסטוריה (ולא הפסיד מעולם בסדרה), סטיבנס הפסיד 2 סדרות פלייאוף, אחת עבר במשחק שביעי עם ביתיות ואחרת עבר רק כשהשחקן הכי טוב של היריבה נפצע.
וברט בראון לא הגיע לפלייאוף מעולם, משמע הוא מאמן גרוע. הצלחת הקבוצה לא תלויה רק ביכולת המאמן, אי אפשר להשוות קבוצה של לברון קיירי ולאב לקבוצות שהיו לסטיבנס בפלייאופים האחרונים.
לא רואה את קיירי נותן משחק חלש. 35 של לברון, 25 של קיירי ו-35 של תומפסון ולאב יספיקו לקאבס.
איזה משחק קריטי…משפחת בסטוני מתים ללכת.לים ולחזור לעבוד בפלפל …
קריטי משחק….מעריך שיבואו לשחק בכפכפים ….באמת עם מאמן כסטיבנס ומנהל כאיינג למישהו מהם איכפת.מהמשחק …
תודה רועי. בוסטון יצטרכו למצוא דרך לעצור את השחקנים של הקאבס שלא עונים לשם – לברון ג׳יימס. למרות שהיו צמודים בריבאונדים במשחק הקודם, בוסטון חייבים להגיע לקו יותר כי לברון ימשיך ללכת לטבעת ולהגיע לקו.
רועי לדעתי רק הלייקרס הגיעה לגמר עם מאזן משולם בפורמט של 4 סדרות זה קרה פעמיים ב 89 וב 2001
יש עוד קבוצה ?
אתה צודק. התכוונתי לקבוצה כרוסטר, לא פרנצ'ייז
שמח שהזכרון עדיין עובד
לדעתי בוסטון תהיה קבוצה אחרת לחלוטין מאשר במשחק הראשון. במשחק הראשון לא רק שהיתה בינונית, אבל הכדורים פשוט מיאנו להיכנס.
תודה על הפריוויו
פליאוף מבאס עד עכשיו. אני מקווה שהגמר באמת יהיה גמר מדהים שיחפה על הסדרות עד עכשיו.
אף סדרה של קליבלנד או ג"ס לא הייתה תחרותית עד עכשיו. גם בסדרות האחרות קיבלנו מעט מתח, בוסטון וושינגטון הייתה סדרה מעניינת, וגם הקליפרס והג'אז, קצת טורונטו מילווקי, וזהו בערך 🙁
1+
אחרי הלילה : 2 : 0 לקליבלנד.
הסדרה לא תחזור לבוסטון .
כל שנותר הוא לנחש האם הסלטיקס ישחקו הלילה בתפקיד הראפטורס, דהיינו יהיה משעמם משלב מוקדם , או בתפקיד הפייסרס , ואז תהיה מראית עין של משחק מותח עד שלבים מאוחרים במשחק.
הימור שלי – סלטיקס בתפקיד טורונטו .
מסכים רק ההבדל בין טורונטו לבוסטון זה שאצל טורונטו ׳ הרגשה שהם פשוט התבטלו מול קליבלנד ולא באמת ניסו ואילו אצל בוסטון זה מה יש. הם ינסו והשתדלו אבל הם פשוט לא ברמה של קליבלנד
שנה הבאה גריפין בבוסטון וג'ורג' מגיע בטרייד על פולץ. בוסטון תהיה עם חמישייה מפחידה התקפית: IT, בראדלי, ג'ורג', גריפין והורפורד. יישברו שיאי נקודות וזה ייגמר באליפות.
השמועות אומרות דווקא שהם ילכו חזק על הייוורד (מיוטה) כך שאני בספק אם ילכו על 3 השחקנים גם יחד. או יותר נכון, אני לא בספק. כי זה לא יקרה.
מבחינת מצ'אפ מול לברון, כמובן שפול הוא בחירה מעולה… אם לג'ורג היה באינדיאנה את הסגל של בוסטון, אני מניח שהוא היה נותן יותר פייט ללברון.
לכן, עם תוספת של גבוה דומיננטי בצבע + גורג, זה בהחלט יהיה שדרוג משמעותי.
לבוסטון אין כלום לתת מול הקאבס. הם נחותים בכל עמדה. ייגמר במחצית.
סורי אבל
שיעמומון לגמרי
שום צורך לכוון שעון לקראת השלושים הפרש הצפוי
כשלברון בכושר הזה כל מה שבוסטון יכולה לעשות זה למחוא כפיים ולבקש חתימה מהשחקן הדומיננטי מכולם, נוסיף לכך את המאץ אפ המצויין שיש לקאבס עליהם, את הסיוטים שיש להורפורד מתומפסון, ונקבל 20 הפרש. אני מצגעגע לתקופה קהליגה הייתה יותר תחרותית, יש שני קבוצות שגדולות על הליגה.
מה זה משנה אם בוסטון ישיגו את הניצחון הבודד שלהם הלילה או במשחק 3?
ייגמר 4-1 בכל מקרה.
לדעתי בוסטון מוכנים לוותר על הסידרה ברגע זה תמורת עוד בחירת סוף סיבוב ראשון בדראפט הקרוב
לגבי קיירי… לא חושב שהוא חלש, בייחוד שהקבוצה לא ממש צריכה שהוא יתעלה.
שזה יתחיל להיות קשה לקאבס (בגמר הnba), אין לי ספק שהוא יופיע.
עגל גיא ותום(שחזה את חזרת הקאבס מול 25 נגד אינדי)
שחושבים שיהיה צמוד ומפתיע,
גם חכמים טועים לפעמים טעויות ענקיות. 🙂
לא מאמין שהיו 25 תגובות למשחק הזה עד עכשיו ..
אנשים תשמרו כוח יש ים מחר אנחנו בקיץ שכחתם ..?
חברים, אפשר בבקשה לינק איכותי? 🙂
http://ysihd.me/archives/20170520/
אפשר לינק ליוטיוב?
https://www.youtube.com/watch?v=FoHqKcRjf-A
תודה רבה!
יאללה, נקווה שיהיה קצת יוצר מותח הלילה.
https://www.youtube.com/watch?v=0qK4A0LE6KA
גרין פותח
שתי דקות 2:0
בינתים גרין רק מסתובב כמו סביבון … חח
לא להאמין כמה קשה לסלטס להגיע לזריקה נוחה. הקאבס משחקים הגנה מעולה
יאללה גם אני כאן
עידן איך הטבעת העליונה? חצי ריקה? יש נוכחות?
הורפורד צריך לפרוש. מספיק עם זה
לאב עושה עבודה נהדרת על הורפורד.
הקאבס עבדו על שלשות אחרי שהיו חלשים במשחק הראשון מחוץ לקשת הא?
ריינג'רס עשה בשכל שלא מכר את החווה בשביל גורג הקאבס מפלצת
איינג
פשש ג'ראלד גרין נשק סודי
גרין ב 2 מפוקס. סלטיקס שומרים יפה על הריב לפחות זה
המאץ אפ של בוסטון נוראי מול קליבלנד
התוצאה טובה. המשחק של הסלטיקס זוועה
עוד לא הפסידו את המשחק, יפה, יאללה סלטס
בענייני לינקים אין מערבי מזרחי, כולנו אחים:
http://www.247hd.info/hd1.php
להרוג להרוג להרוג
יאאלה סלטיקס
הערב הכל יהיה שונה. השופטים נותנים לאייזיה פאולים שלא היו. אולי גלל שהוא כזה נמוך
לברון האפס תיפול כבר ..
סטיבנס פסק זמן!!
לא כוחות – לא אותה ליגה
קליבלנד השתלטו על המשחק חבל על הזמן
פששש לאב…
עצוב. הקאבס מנגבים עם בוסטון את הפרקט
גם קיירי התעורר למשחק
אני מבין שגרין הוא בורדרליין עציץ קנאביס אבל להשאיר את לאב לבד לשלשה? ככה?
הוא לא לוקח חח
איזייה לא בסדרה
הלך הפלא נשאר הילד
כל הקאבס טסו ליורודיסני בצרפת ?
אולי הערב לא יהיה שונה אחרע הכל…
ריצת 11-0 מכלום לא להאמין
ההגנה שקיירי ולאב נותנים השנה בפלייאוף,
זו ממש קפיצת מדרגה של ה-2.
והנה האוהדים כבר מבינים שאין להם יכוי אז הם התחילו עם הפרצופים המטומטמים למצלמה
אם בוסטון ימשיכו להחטיא שלשות פנויות לחלוטין אין להם מה לחזור למגרש אחרי המחצית
בשלב מסוים במשחק 1 היה להם 1 מ 16 אז בינתיים המצב טוב יותר
2 מ8 במקום 1 מ8… לא ככה תגיע הישועה
לא כוחות
בוסטון לא קולעים ממצבים נוחים לגמרי
קבוצה של שוקיסטים.
עידן הרוויח לפחות 6 דק סבבה
וזה שקיירי לא בחמישיות העונה זה בדיחה עצובה
במקום מי?
וול עדיין לא טוב ממנו
כנל תומאס
גם ווסטברוק והארדן לא יותר טובים מלברון אבל זה לא שאלת מי טוב יותר אלא מי היה טוב יותר העונה
איך קורבר הקאבס איזה גניבה איזה
מה זה המוטנט הזה
צ'ייס-דאון בלוק
וואו לברון
רגי קיבל פלאשבק מטישון פרינס…
בראדלי היה צריך ללכת מתחת
די לברון אנחנו משתחווים. די מספיק
זה המרלו בציר 1967
אוף כמה צלפים יש לקבוצה הזאת
ההתקפות בפני לברון הפכה לבושה של הנבא. אפילו לא מרימים ידיים לחסום. מביש. ביזיון
הקהל בבוסטון באקסטזה אחרי כל סל
כמה אפשר לקבל את החדירות האלה מצד ימין של קיירי?!
אוליניק לא קשור למשחק הזה. פשוט ליגה מדכאת
רבע ראשון – לברון עם 5 אסיסטים ו-2 חסימות
ג'רלד גרין מותק של שחקן, היה יכול לעזור להרבה קבוצות בליגה
מרגיש כאילו יום רביעי בלילה, כלום לא השתנה חוץ מחלוקת הקלעים
דוד נגד גוליית – טייק 2 🙂
בוסטון אפסים .. קלבילנד לא עושה ח צי במערב …
שטויות חוץ מספרס וגולדן הקאבס היו שוחטים לקציצות את כולם
הסלטיקס קבוצה נאיבית. לא נותנים להם להרביץ אז הם מתחילים לעמוד ולא לדעת מה לעשות עם עצמם.
קווין לאב הפך לסוג של אנרייטד. קשה לי לחשוב על עוד שחקן בעמדה שלו שקולע כל כך טוב מבחוץ, שחקן פוסט יעיל וריבאונדר נהדר.
לאייברי בראדלי תמיד יש הבעת פנים של מישהו שרוצה להביא סמוחטה רצינית
too much respect…need some nastiness.
BS should throw caution to the wind and play wild.
Or play limoges86 like slow mo
"רק" 5 נק' ללברון, אבל הוא משחק הרבה יותר טוב מבשבוע שעבר.
האסיסטים, ההגנה.
מבמשחק שעבר, כמובן.
אחרי ההשפלה וההתבזות יצטרכו לפרק את הקבוצה הזאת ולבנות מחדש. גם שלוש פעמים פולץ לא יפסיקו להיות חוזרים. ראה אטלנטה וטורונטו
אייזאה חלש
לברון חזק…
טוב הכל ברור
לילה טוב חברים. סיימתי עם הסדרה הזאת. המזרח עלוב
לא יאמן
ההגנה של הקאבס נהדרת, מי זוכר את העונה הסדירה?
למי אכפת מהעונה הסדירה? אה לבוסטון… מקום ראשון עלק
על מה כול הטכניות האלה?
אפילו למחצית לא שווה להשאר ער
נגד הוויזרדס תומאס קיבל עבירה על חדירה כזו והעבירה שלברון קיבל מבראון היתה כלום עבור וול.
לא הייתה עבירה
בדיוק
תומאס פשוט התרגל לקבל שריקה כל פעם שמישהו נושם לידו
אז בראד סטיבנס ארס מתחת לחליפה והפרצוף התמים?
יש לו סיפור שבמשחק הראשון שלו כמאמן הוא התעצבן והוא ראה שזה השפיע לרעה על השחקנים אז הוא החליט תמיד להשאר רגוע. אז בפנים הוא אולי תמיד גועש ושוצף. הוא כבר התעצבן כמה פעמים בפליאוף הזה אבל זה כביכול מה שעומד מאחורי החזות הרגועה.
*ואני יכול להקליד את כל זה כי אין משחק
וואו רוזיר וואו כמה חוסר מוח
איזה מטומטם הרוזייר הזה!!!
🙁
שחקנים צעירים מתרגשים מהרעש של הקהל ומגודל המעמד
קונצרט!
מעל המשחק לברון
הוא פשוט ענק, ותומאס על הפנים
אני לא מבין איך פתאום לברון למד לקלוע
שלשה ראשונה סוף סוף ללברון בסדרה
סליחה טעות שלי
בלוק של הורפוג על לברון (מוטל בספק) לברון העצבים עם בלוק בקצה השני
פשוט מראה כמה הבנאדם יכול לעשות כל מה שהוא רוצה כשצריך
לא מבין את המשחק של בוסטון בהתקפה, הנעת כדור רשלנית, הם לא מגיעים בכלל למקומות בחוזקה שלהם ומאבדים ככל האפשר. לא מבין
לא מוכנים מנטלית
גיא תמשיך בבקשה לזיין לנו תשכל על המזרח נמדהים.
יש לך את זה בגרסה יותר טרולית?
לברון מלך מלכי המלכים
בוסטון נראים חסרי אונים, כאילו הם לא מאמינים, מה עם קצת רוע? אתם פחות טובים, אבל להראות ככה??
וושניגטון היו מאתגרים את הקאבס הרבה יותר
לברון לפחות רמה אחת מעל כל השאר. ההגנה של הקאבס מעולה היום.
סלטיקס גורמים לרפטורס להראות טוב
טוב עפתי לישון פשוט ביזיון
לא מסוגלים לשים סל
אתם מבינים שזו המדורגת ראשונה במזרח?
אולי עכשיו תפסיקו לזיין את המוח קצת.
הספארס בלי לנארד מנצחת את בוסטון.
גולדן סטייט עם תומפסון בלבד וההרכב השני מנצחת אותם.
אממ אנחנו צופים בגמר פלייאוף המזרח?או באריין ארנסל.מה לעאזאל קורה כאןןןן
והסיפורים של סומסום כל העונה נראים ממש הזויים
אין הסבר מקצועי הגיוני לאיך שבוסטון נראית.
אלי, הבדלי איכות? מ'צאפים? קו פנים?
זה לא מה שאנחנו רואים. בוסטון לא משחקת כדורסל, לא קולעת זריקות פנויות, מבולבלת וחסרת ביטחון.
אם קליבלנד רוצה לקבוע שיא פליאוף בהפרש נקודות… היא יכולה לעשות זאת בקלות. אין לה שום בעיה לסיים את המשחק הזה עם הפרש 50+
ובמשחק הבא, בבית, לשפר את ההישג 🙂
כמו לשחק עם ילדים.
איחס על הקבוצה המגעילה הזו . . דרימונד יחזיר אותם לחור
לא יודע אם יחזיר אותם לחור או לא… יהיה הרבה יותר קשה ממה שנדמה.
כי לברון מומחה בלהוציא את דריימונד משיווי משקל ולגרום לו לעבירות טכניות וכו'.
מה שבטוח שהולכת להיות אחלה סדרה בניהם. אנחנו נראה כדורסל איכותי.
לברון ענק כרגיל. המזרח כל כך עלוב. אין עמדה אחת בה בוסטון משתווה לקאבס. קליבלנד תשלם על כך מול ג"ס.
אמרו את זה גם בעונה שעברה, כשקליבלנד הובסה בפני הספסל של גולדן סטייט במשחק הראשון.
הפלייאוף הכי משעמם שהיה בהיסטוריה.הכל צפוי
תביאו ווריוס קליבלנד כבר
כאשר השלשות של קליבלנד נכנסות ההגנה של בוסטון בהלם
הם לא יודעים האם שווה להיצמד לקלע ולחטוף חדירה לסל
לברון מדהים בינתיים, 5 אסיסטים, 3 חסימות, 2 חטיפות. איך אפשר לדבר על ללכת לישון כשרואים action superhero בלייב?!
הם קולעים 22 נקודות ב19 דקות, זאת בעיקר הבעיה שלהם
הוא אפילו לא מתאמץ
כמו לראות את בולט רץ מאה מול ילדים בחטיבה
+1
כל הזמן מנפנפים שסטיבנס גאון ומוח כדורסל ואיינשטיין ומה לא. איזה אוברייטד. רבאק ברור שקליבלנד הרבה יותר טובה אבל הוא לא מצליח להחזיק מולם מעמד אפילו חצי רבע.
והסדרה הזו מוכיחה מה שחשבתי מלכתחילה. אינדיאנה הרבה יותר טובה מבוסטון
לא נתפס פשוט
ווואו לברון…. תאווה לעיניים…. אשרינו שזכינו לראות את השחקן הזה!
מישהו יודע מה קורה עם איגי ? צריך כבר להתכונן..
ואוו לא היה דבר כזה.אשכרה קהל אמרקאני שלא רוקד שהמצלמה עליו
לא סובל את בוסטון אבל אני כבר מתחיל לרחם עליהם
חצי דרך ל16 שלשות אבל נראה כמו חצי שני שלם של גארבג' טיים
אני בהלם הקהל האמרקאני 🙂
לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי
הקאבס מפלצת
זה לא נעים…
פשוט גרסה שנייה לארנסל באריין
29 – 6 רבע שני. הזוי!!!
על לברון נגמרו המילים מדהים אבל התוצאה הייתה צפוייה
בטח צפויה, 40 הפרש במחצית. ברור.
חחח
הלכתי על הליין הזה. נתנו לי יחס לא רע..
יש לי תחושה שקאבס יכולים גם לעשות 4-0 על ג"ס
שכחת כמה קשה הם נאבקו נגד אינדיאנה. קח דברים בפרופורציה. זה בוסטון שכל כך גרועים.
חחחחחחח עצוב לי על הקהל
הגנה בזיזיונית של גרין
סלטיקס לא מסוגלים לקנות סל בזריקה פנויה לגמרי ואפילו אם ננחס אותם מאתיים פעם זה לא יעזור
בראד סטיבנס הביתה
הלוואי שיגמר 60 הפרש שיחרט לדראון עולם באותיות קידוש לבנה:
לא מזלזלים לעולם בלב של אלופים ומנופפים בכל מיני סטטיסטיקות סרק של עונה סדירה!
אני מקווה שזה יישאר ספורטיבי, מבחינת פאולים וכדומה
אנשים שסובלים מחמאטיסיס לא יכולים להסב נזק אפילו כשהם מכים הכי חזק שהם יכולים
אמן שגס יטחנו אותם ולו רק על האובר חגיגה הזאת
איזו "אובר חגיגה"?
של הספסל שמתחרפן אחרי כל סל כאילו הרגע חזרו ממינוס 20
חחחח
ג"ס שמים את כל הספסלים בכיס הקטן עם החגיגות המוגזמות בטירוף שלהם.
לא ראיתי עשירית מזה במשחק האחרון נגד הספרס
אז אם לא ראית את זה במשחק אחד שלהם, וראית במשחק אחד של קליבלנד זה נכון תמיד?
ג"ס קיבלו הרבה ביקורת במהלך השנים האחרונות על זה, לא סתם
לא יודע לגבי השניפ האחרונות אני ראיתי את כל המשחקים שלהם בפלייאוף ובשום משחק הם לא התפרעו רואים שהם מכבדיפ את היריביפ ממול קליבלנד ממש נהנים מזה
צריך לאסור מלברון יתרון ביתיות באזור המזרח אחרי שבע אליפויות אזוריות רצופות (למרות שלא שזה מפריע לו השנה) או לעשות אולסטאר המזרח בסדרה מול קליבלנד
כל קבוצת פלייאוף מערבית, הייתה נראת יותר טוב מבוסטון.
קל להגיד גם עליהם אף אחד לא חשב שהם יראו כל כך גרוע.
איזה כדורסל של קליבלנד ווואווו….. לברון וקואוץ' לו המדהימים
16 נקודות מאיבודים של קליבלנד לעומת 0 של בוסטון .
אווץ
לשגיא נאור – במשחק הקודם אמרתי שלקאבס היתה הגנה נהדרת ואז גילרי תיקן אותי שלא ההגנה היתה טובה אלא בוסטון החטיאה ממצבים נוחים.
אולי הוא צודק אבל היום זה אותו דבר.
הם מחטיאים היום גם ממצבים טובים וגם ממצבים רעים
גם היום הסלטיקס החטיאו איזה 6,7 זריקות פנויות אבל בהרבה פוזשנים הם הגיעו לזריקות גרועות בגלל ההגנה.
שילוב של הרבה האסל של קליבלנד וידיים רועדות של בוסטון.
לא לדאוג, לא יקרה לסטף קרי.
בן אדם מתעורר, רואה שכבר עשרים הפרש, מתלבט אם פשוט לחזור לישון, פותח בכל זאת, תוך שש דקות קליבלנד אומרים לו "אה, זה בעצם 40, לך לישון"
בראון לומד כדורסל ממש מהר, בדיוק העתיק את הסל של לברון מלפני שלושה רגעים
שיט. המשחק טניסשלי התארך ופספסתי את הרבע הראשון. והמשחק נגמר
אין פשוט הדור של היום nba הרוס.כל קבוצה עם 3-4 כוכבים.
בעבר לכל קבוצה היה כוכב אחד .מה קרה לnba שאני הכרתי
מתי ? בתקופה של מיקן ?
הזוכה בין פנרבחצ'ה ל אולימפאקוס צריכה לעלות לסיבוב הבא בגמר המזרח.
+1000
אתה חד מאוד בשעות הקטנות של הלילה
חבל שאי אפשר להגיד אותו דבר על בוסטון.
השאלה היחידה שנשאר לשאול זה האם יהיה הפרש כפול בסיום.
כרגע זה 1:2.5
גארבג טיים. זה לא משנה. משחק שעבר בוסטון ניצחו את השנייה בדו ספרתי
כמעט.ב9
אני לא מאמין שאני הולך להעבער ערוץ עכשיו להוקי קרח. פעםראשונה בהסטוריה שלי בפלייאוף.
הקלידו את התגובה כאן…
מוטב שבוסטון תיבחר בפולץ
מזלטוב עברו את ה 30
ההגנה של הסלטיקס גרועה יותר מהשל הקבוצה שמשחקת נגד ההארלם גלובטרוטרס
יש למישהו קישור לשידור של TNT?
http://vidi.tv/embed-player/korvalol
תהנה
http://ysihd.me/tnt/
תודה
reddit
ו… נגמר
(זה למשחק הבא בסדרה)
קמתי עכשיו כדי לראות את המשחק במחצית השנייה ולהצטרף לבלוג החי , ראיתי את התוצאה ו….לילה טוב אפשר לחזור לישון
בהצלחה לרועי עם מה הקבוצות יכולות ללמוד מהמשחק הזה…
אם לסכם את הטור "מה הקבוצות יכולות ללמוד מהמשחק הזה…"
נאמר שאם ככה נראים המשחקים בחוץ, עדיף שסלטיקס לא יגיעו ל-2 המשחקים הבאים. ישמרו על הכבוד שלהם לפחות 🙂
מה אתם אומרים, הסלטיקס יחזרו באוטובוס…? (ע"ע פאו ביורוליג)
אפילו זה??
וואו…
גדול אתה מנחם. לא מאמין שסמית' קלע את זה עכשיו. הכל הולך לקליבלנד ובמיוחד ללברון שפשוט בלתי עציר והוא עוד משחק בהילוך 3, מדהים. האוהדים נשארים נאמנים, מסכנים.
41 הפרש במחצית.
ספרו לי עוד על ההגנות של המזרח..
וזה שגולדן סטייט שוחטת את המערב תוך כדי תצוגת כדורסל התקפי שלא נופל מזה של הקאבס?
הקאבס וגולדן סטייט גדולות על הליגה.
ראבק 40 הפרש במחצית, בחוץ, מקום ראשון בקונפרנס, ללא פציעות.
אה… לא, נגמר לי האנרגיה בשביל הדיון הזה
ואם היית מסתכל על ההפרש בסדרה מול אינדיאנה היית אומר משהו אחר?
לא יאמן
עכשיו נשבר גם שיא ההפרש למחצית בפלייאוף
+41 במחצית. שיא כל הזמנים להפרש במחצית
לברון נח רוב המשחק.
מדהים מה שקורה כאן.
??? שיחק 23 מ24 דקות
התכוונתי מבחינת המאמץ שהוא משקיע.
לא הפסיק לרוץ ולחסום ולחטוף כדורים. לא נראה לי שראינו את אותו משחק.
מקווה שילמדו עכשיו להעריך את אינדיאנה שלמרות שהפסידה 4-0 נתנה פייט צמוד בכל משחק ומשחק. מעניין אם כל הפרשנים והעיתונאים האמריקאיים ימשיכו בהערצה העיוורת שלהם לסטיבנס.
לא יודע מה איתכם אני נשאר עד הסוף.
משחק טוב
בהצלחה לרועי עם מה הקבוצות יכולות ללמוד מהמשחק הזה…
הסדרה תסתיים 3-0 אחרי פרישה של בוסטון
חחח
רעיון טוב
אי נבצרות זמנית
זה בוסטון שנצחו את גולדן בעונה.. פחחחח… רואים את לברון ופותחים רגלים !
The Celtics are the first team in NBA history to start tanking after they already won the draft lottery.
זה לא נכון, הם פשוט מתאימים את היכולת לבחירת הדראפ שהם זכו בה
תגובת השנה של הופס!
+1
וואו, בוסטון פשוט נשברו מנטלית לגמרי! חבל מאוד, לא מבין איך הם נצחו את וושינגטון
man thats hurts so bad,glad i didnt commit that two fifty for a lousy seat.
אף אחד לא מדבר על זה אבל זאת אולי המחצית הכי מביכה של שחקן בלבל של אייזאה בהרבה שנים אחרונות.
הוא נפצע מחסימה של לאב מקודם (לפחות זה מה שאמרו בשידור האמריקאי .
היה באמת אפשר לראות אותו צולע קצת … איבד את המהירות
צודק, הוא נפצע שתי דקות לסוף המחצית. זה מסביר את היכולת החלשה…
למען ההגינות נראה לי שיש מצב שהוא נפצע
זה באמת שיא NBA בפלייאוף?
טוב אני חייב לגלות לכם את האמת, הכל מתוכנן. בוסטון בכוונה מפסידה 2 משחקים ראשונים בבית (ע"ע שיקגו), ואז חוזרת מהקבר ל4-2. תומאס גובה עד המשחק הבא ב15 סנטימטר, הורפורד מגדל ביצים, ורונדו " מחלים" בפתאומיות מהפציעה בידו וחותם בשורותיה של הסלטיקס. אל תגידו לא ידענו
את הפלייאוף בוסטון הפסידה. עכשיו יש להם שתי ברירות: להפסיד כמו נמושות, או להילחם במחצית השנייה ולהפסיד בטיפונת כבוד.
פלייאוף שלם שבלשון המעטה לא עושה טוב ל NBA.
נקווה שסדרת בגמר תעמוד בציפיות, כי באמת שראינו עונה של 2 קבוצות שהם משחקות ברמה אחרת לגמרי משאר ה-28
פלייאוף, לא עונה.
קשה להתייחס ברצינות לעונה אחרי מה שראינו בחודש האחרון. בוסטון יכולה לחגוג עד מחרתיים על המקום הראשון במזרח. קליבלנד עושה מה שהיא רוצה, ומודעת להשלכות… כמו שרואים – זה לא פוגע בהם כלל.
כנ"ל אגב לגבי כל שאר מוקדי תשומת הלב: שבירת השיא של אוסקר, המספרים של קוואי, הזקן וחבורתו – כל אלו נראים פתאום לא רלוונטים, מעין אמן חימום שאמנם נשמע סבבה, אבל הוא לא סיבת ההתכנסות.
חבל.
קני וברקלי משחקים קלפים. איזה מתח!
סטיבנס לא שייך הנה. חייבים לזרוק אותו בתור עונש ובכך להראות שהחליטו על התחלה חלשה. שהסלטיקס הגאה תפסיד ככה? הם ביישים את כל הירוקים ששיחקו על הפארקט הזה ונתנו את נשמתם. אני מתפלא על הקהל שלא קם והולך. להשאיר לירוקים האלה אולם ריק.
,
אם אתה זורק את סטיבנס את צריך לזרוק שם גם את כל השחקנים
הבלוף מתגלה במיטבו.
כשלא שורקים לתומאס על כל נאד שתוקעים לידו בוסטון היא קבוצה טובה בליגה ולא יותר מזה.
רק שבמזרח כשלברון מחליט מראש שלא דחוף לו המקום הראשון כי ביתיות מול המערב גם ככה זה לא בר השגה ומול כל קבוצה במזרח הוא לוקח גם סדרה של 7 משחקי חוץ (וגם במצב הזה הוא לא היה מפסיד יותר ממשחק אחד בלחץ) אז להיות קבוצה נחמדה יכול להביא אותך עד המקום הראשון.
אז ברכות לבוסטון שהצליחה לבלבל כמה אנשים שאיכשהו האמינו שהמזרח השנה הוא יותר מבדיחה עצובה.
כמה משחקים החברה מגולדן סטייט הפסידו השנה בפלייאוף?
גיא, אתה משווה קבוצה שניצחה 67 משחקים לקבוצה שניצחה 51והכוכב של הנח10% מכל המשחקים.
0 , ואו ממש הראית לי מה זה.
כמובן שאת המשחק הראשון בגמר הם ניצחו אז אפשר להתעלם לחלוטין ממה שהלך שם עד לפציעה של קאווי.
לא רואה קבוצה מהפלייאוף במערב שהייתה עושה לקליבלנד פחות בעיות מהבדיחות שהוא ראה עד עכשיו
https://twitter.com/minakimes/status/865744286347743232
וזה היה נכון אם הם היו משחקים ככה כל העונה ומנצחים 68 משחקים במקום תצוגת האנדרפרפורמנס שהם בחרו לתת בעונה הרגילה
אתה לחלוטין צודק.
פלייאוף בסימן חוסר תחרותיות שמזמן לא ראינו בNBA
הקלידו את התגובה כאן…
שואל שוב, מישהו יודע מה עם איגי ?
MRI תקין. סביר להניח שיקבל מנוחה לפני הפיינלס.
תודה. והגרוזיני ?
למיטב הבנתי הוא ישחק מחר.
ראיתי שבמזכירות מחתימים את רג'י מילר וכריס וובר על חוזה קצר טווח ומעלים אותם בחמישיה של בוסטון
הורפורד ואיזיאה מחליפים אותם כפרשנים
מאז הפציעה של קוואי החלק הכי צמוד בגמרים באזוריים זה התקצירים של ליגת העל במחצית
הפסקת סיגריה. המתח הורג אותי..
תומאס לא חוזר לשחק היום… פציעה במותן.
יישלח מכתב תודה לקווין לאב שנתן לו תירוץ לא לחזור למחצית
אייזאה נפצע ולא יחזור למשחק הזה. לא שזה משנה משהו…
נו מנחם, מה שווה הביתיות?
סגרנו את העניין (שכמעט) אין לה חשיבות?
דיווחים שלתומאס יש קרע חלקי בשריר הבושה. ככל הנראה זו פציעה טורדנית והוא סבל ממנה גם במשחק הקודם.
בוסטון בכלל לא היו צריכים להיות כאן. יש רק סיבה אחת שהם כאן בגמר – הפציעה של רונדו.
לברון התחפש לקרי.
אייזיה תומאס איננו אפילו על ספסל הסלטיקס. משהו קרה.
מנחם, בטוויטר הרישמי של הלסטיקס הודיעו שהוא פצוע במותן ולא יחזור לשחק המשחק.
קגימה משפחת בסטוני תעלו על כפכפים חללה הולכים לים יש אחלה גלים לגלוש ….
די נו שלו יתן לחמישייה השנייה והשלישית לשחק עד הסוף
איזייה הקטן יצא ופתאום המשחק נהיה שקול. (תן או כך 40 הרש מהמחצית)
לא נורא בוסטון.. זאזא מחכה ללברון
עכשיו הבנתי למה ההייטרים קוראים ללברון "לפלופ" ושאר כינויים- זה כמו הדתיים שלא אומרים יהוה אלא אדוני, אדושם וכיו"ב כיוון שלא אומרים את השם המפורש!
איזייה יהיה שחקן שישי מצויין. אבל הוא לא זה שיחתוך את החרדל.
שחקני בוסטון כולל המאמן צריכים לעבור עירומים בין הקהל ולספוג מהם קריאות shame shame shame
חחח
גדול
אין תחרות עד הגמר.
לא מסכים, אני חושב שסאן אנטוניו יכולים ליצור סדרה מותחת
היו יכולים. עכשיו הם מתחילים ב -2
לדעתי חוזרים למפרץ עם שוויון 2
לא מאמין. אולי יצליחו לגנוב משחק אחד אם קוואי יחזור.
קישור יוטיוב בבקשה אםיש
http://vidi.tv/embed-player/korvalol
לא יוטיוב אבל נפלא
THX מצוין
מה זה?
מה זה?
מה זה?????????????????
בראד סטיבנס אימפריה
אין רחמים, לשחק עם כולם ב-46 הפרש
סוף סוף לו מוציא את החמישייה
פתאום זה נראה שהסלטיקס תקועים עם הורפורד לעוד 4 שנים ו-30 מיליון לעונה. כל מה שהוא עושה לאב עושה טוב יותר, אולי שומר פוסט קצת יותר טוב.
כן אבל דני איינג גאון
וגם סטיבנס
יאללה הגיע הזמן שהבלונים האלה יתפוצצו
צדקת קודם עם הפציעה שקרתה רק 2 לפני המחצית – לא מסביר את היכולת הגרועה .
מעניין אם ישתמשו בזה כתירוץ למשחק הבא או להמשך הסדרה (לא מאמין שזה יקרה )
לא משחקים שגרתיים של לאב.
אנחנו למדנו היום שבוסטון היא בלוף ענק שלא תגיע לשום מקום.
עדיין מעל 40 הפרש, מטורף
ג'יילן בראון הוא נקודת האור היחידה בקבוצה – יש לו גם הגנה, וגם התקפה,
ובדראפט חלש כמו זה באחרון, הוא אחלה בחירה.
יאללה, לילה טוב
אם חשבנו שהסיבוב השני מאכזב… מעניין מה ההפרש הממוצע בגמר, 30?
יאללה עידו, תן לנו את "X הגיעה ראשונה ל-100 ולכן תנצח"
50 פאקינג הפרש! ועוד לא נגמר
50
לא ייאמן
יכולים לעזור את השיא, 58 הפרש?
חד משמעית
השאלה זה מה הסיכוי שהם לא יעברו
אין מסיכוי ל58
רק אם לברון חוזר
50 וצפונה..
ועכשיו בוסטון תולים את כל יהבם בפולץ. ואם יהיה איתו פלופ כפי שקרה לא פעם עם שחקני בחירה ראשונה יהיה להם עשור אבוד ואפילו יותר.
trust the process my ass
מה זה כל מבטחם – את שוכח שיש להם את 3 הבחירות הבאות של ברוקלין ( למרות שהם לא יהיו כאלה גבוהות בשנים הבאות לדעתי ) 3 שחקני טופ 10 שמצטרפים לתלכיד שפה ועוד גורדון היוואד ? וואחד קבוצה
או לחלופין טרייד על פורזיניגיס או מישהו כמו שדרור הציע
פורזינגיס שחקן מעולה אבל לא מספיק
לא אוהב את הגישה הזו
גם בפילדלפיה אם גואל אמביד לא יחלים ויש סיכוי טוב שהוא לא יחלים הלך כל הפרוסס. זו גישה תבוסתנית שאני לא אוהב. ימים יגידו…
זכותך כמובן 😅
בסהכ זה אתגר להקים קבוצה שיכולה להתחרות על לברון (בלי לדבר על להדיח אותו) ונעשה איזהו עוול לכל מי שבמזרח ומנסה
ודבר נוסף- בוסטון זה לא איזה מילווקי או מינסוטה או סקרמנטו שהיא יכולה להתבזות ככה. זו אימפרייה עם אוהדים רבים ברחבי העולם. ההשלכות של כשלון בניסויים כאלה יכולות לעשות לקבוצה נזק שיקח הרבה זמן לתקן אותו. גם בראד סטיבנס זה ניסוי שלדעתי לא עולה יפה.
איזה סופר סטאר יבוא לבוסטון האפסים האלה .. לברוח לברוח לברוח !!
מרגיש כמו אולסטאר ( של השנים האחרונות – לא בקטע טוב )
הפלייאוף הכי משעמם שאני זוכר.
מההתחלה לא אהבתי את סטיבנס, הפוזה של הייטקיסט לבנבן שקט שמשחק לפי מספרים לא באה לי טוב על הקווים בכדורסל.
אומרים שיש לו מוח אנאליסטי אבל הבחור קיבל היום את התואר "אנאליסט" מכיוון אחר.
פואטי 😂
"אנאליסט" מכיוון אחר – חחחחחחחח ענק
הייתי מת לראות איך האוהדים של פאנתיניקוס היו מגיבים במצלמת הריקודים אם נניח פאו היו בפיגור כזה בסדרת רבע גמר יורוליג
חחחחח היו רוצחים את הצלם
לא ייאמן…
גולדן צריכים שקוזינס יבוא..או A-D ואז מסודרים לגמרי… אבל גם ככה נשחוט את לברון
שכחת את כריס פול כרכז מחליף…
שכחת את בירד כווטרן מהספסל
נגמר 44 הפרש, אבל התוצאה משקרת…
ראסל יהיה MVP ולברון לא
תומאס בחמישיות העונה וקיירי לא
הכל הפוך הכל הזוי
זה "חמישיית העונה הרגילה".
לתומאס מגיע, לקיירי לא.
לווסטברוק מגיע, ללברון לא.
לא שיש לי בעיה עם הטקטיקה של הקאבס,
אבל אי אפשר לסיים עם מאזן כמו של הקאבס ולהתלונן.
לברון חיפש איך לנצח . לגבי ראסל לא נראה לי.
לא יכול להוכיח את זה אבל אני בטוח שאם קיירי היה בבוסטון ולא תומאס הוא היה קולע 40 כמעט בכל משחק
הקאבס של אחרי האול סטאר היו קבוצה בינונית מינוס,
עם ההגנה הגרועה בליגה.
אז נכון, יש תירוצים,
אבל זה לא משנה את העובדה שהם הסריחו.
תומאס להבדיל, לקח את הקבוצה שלו למקום הראשון במזרח.
בסופו של יום, אלו פרסים של העונה הרגילה,
ואני לא חושב שיש מישהו שחושב שתומאס שחקן טוב מקיירי.
אבל על התצוגות שלו העונה, בהחלט מגיע לו מקום על חשבון קיירי.
nba 2017: ליגה של כוסיות, פלופרים, אגו-מניאקים, שיפוט שערורייתי ומאמנים חלשים
הרבה יותר טוב.
יש להם מאצ' אפ טוב בהרבה נגד הקאבס –
יתרון בריבאונד, מגנים מצוינים בכנפיים.
הם גם קיבלו את הקאבס כאשר אלו עדיין עם כמה שחקנים שרק חזרו מפציעה (לאב, ג'יי אר, קורבר).