מוק דראפט 4.0 / יונתן גזלה

פורסם ב - 19. מאי, 2017 ע"י ב - כללי

תוצאות הלוטו הביאו תוצאות פחות מסעירות מכמה תרחישי קיצון שיכלו לקרות (ניו אורלינס לא לקחה לסקרמנטו בחירה והלייקרס לא העבירו לפילי את הבחירה). נשארנו עם שינויים מינוריים שישפיעו מעט על הבחירות הגבוהות. היום נביא נתונים רשמיים מכל שחקו ונסביר למה כל בחירה טובה או מסוכנת. בנוסף ננסה להבין איפה ריאלית כל שחקן ישתבץ ברוטציה של קבוצתו. עשיתי את מירב ההשתדלות לדבר במטרים, סנטימטרים וקילוגרמים לנוחיותכם. אז חאללה אין זמן לבזבז "עם הבחירה הראשונה, הבוסטון סלטיקס בוחרים את…"

הסבר: אתם מוזמנים ללחוץ על שם השחקן בטבלה שלפניכם ולהגיע לעמוד בו יש מידע מפורט על אותו שחקן – נתונים סטטיסטיים, נתונים פיזיים ודו"ח סקאוטינג מקיף.

מוק דראפט
1.בוסטון סלטיקס:מרקל פולץ
2.לוס אנג'לס לייקרס:לונזו בול.
3.פילדלפיה 76':די'ארון פוקס.
4.פניקס סאנס:ג'וש ג'קסון.
5.סקרמנטו קינגס:ג'ייסון טייטום.
6.אורלנדו מג'יק:מאליק מונק.
7.מינסוטה טימברוולבס:ג'ונתן אייזק.
8.ניו יורק ניקס:דניס סמית' ג'וניור.
9.דאלאס מאבריקס:פרנק נטיליקינה.
10.סקרמנטו קינגס:לורי מרקנן.
11.שרלוט הורנטס:ג'סטין ג'קסון.
12.דטרויט פיסטונס:דונובן מיטשל.
13.דנבר נאגטס:ג'ארט אלן.
14.מיאמי היט:זאק קולינס.
15.פורטלנד טרייל בלייזרס:ג'סטין פאטון.
16.שיקגו בולס:טרנס פרגוסון.
17.מילווקי באקס:הארי ג'יילס.
18.אינדיאנה פייסרס:או ג'י אננובי.
19.אטלנטה הוקס:ג'ון קולינס.
20.פורטלנד טרייל בלייזרס:לוק קנארד.
21.אוקלהומה סיטי ת'אנדר:טי ג'יי ליף.
22.ברוקלין נטס:באם אדביו.
23.טורונטו ראפטורס:איוון ראב.
24.יוטה ג'אז:ג'אוון אוואנס.
25.אורלנדו מג'יק:אייק אניגבוגו.
26.פורטלנד טרייל בלייזרס: רודיונס קורוצס.
27.ברוקלין נטס:די ג'יי וילסון.
28.לוס אנג'לס לייקרס:אייזיאה הארטנשטיין.
29.סן אנטוניו ספרס:פרנק ג'קסון.
30.יוטה ג'אז:ג'ונתן ז'ין.

Tags:

108 תגובות ל - “מוק דראפט 4.0 / יונתן גזלה”

  1. רועי ויינברג

    19. מאי, 2017
    10:14

    נהדר. גם ניתוח מעולה ומקיף על כל שחקן, מהשמות הגדולים עד האנונימיים, וגם התאמה בין השחקנים למדיניות הבחירות של המועדונים שלהם בשנים האחרונות (למשל מילווקי, יוטה וסן אנטוניו).

    מבחינת הבחירות:

    אני מקווה שקולינס יגיע למיאמי. אנחנו צריכים גבוה שיכול לרווח ולתת מנוחה לוויטסייד והוא מאוד יתאים. גם קנארד בפורטלנד וראב בטורונטו זה שידוכים מעניינים מאוד.

    גם נטליקינה בדאלאס זה מעניין – חמישייה שלו, מת'יוס, עוד סמול פורוורד נורמלי, בארנס ונואל היא חמישייה טובה לעולם פוסט-דירק. בעיקר הגנתית.

    Reply to this comment
  2. פינקי

    19. מאי, 2017
    10:44

    וואו, מעולה, תודה רבה.
    כאחד שלא עוקב בכלל אחרי כדורסל מכללות, זה היה מאוד אינפורמטיבי עבורי.

    אישית אני פחות מתלהב מהדראפט, יש נטייה (בעיקר בשנים האחרונות) לפתח ציפיות מוגזמות ואחר כך להתאכזב.

    Reply to this comment
    • john

      19. מאי, 2017
      11:57

      הכישרונות קיימים. השיטה הורסת. במובן הבא חזרנו לשנות ה80. הפערים בין הנהלות וצוותי אימון חכמים לבין הקבוצות הגרועות גדולים מהפערים בסגלים. יש מספיק אול סטארים בליגה. די והותר. שחקני המשנה שמתפתחים יחד עם העתודה הצעירה היא מה שהופכת קבוצות לבאמת טובות. מכיוון שימי האחד על אחד נגמרו הסיכוי שיבוא פרוספקט ויעשה מהפך סטייל רובינסון בספרס ופשוט ישתלט על הליגה לבדו שואפים לאפס.

      העיניין הוא שבשנים האחרונות כמעט אין מוביליות בשני הקונפרנצים. הטובות טובות הרעות מסריחות. ואז מכיוון שרמת הניהול כל כך גרועה זה לא עוזר שאתה צובר נכסים. כי אתה לא יודע מה לעשות איתם מקצועית, הם הם דורכים אחד לשני על הרגלים והסגלים הופכים לא מאוזנים בעמדות, בגילאים ובכישורים. ואז הפרי אייג'נטס שרוצים ניצחון עכשו כשהם בשלים הולכים לטובות ורק מגדילים את הפער. וזה לא רק גולדן סטייט. אנשים רוצים להיות חלק מארגון מנצח אבל גם רוצים להתמודד עם הנהלות שפויות וטובות ולא gmים קריזיונרים שמבצעים את הקפריזות של בעלי הקבוצות. וכיום שלכולם יש כסף זה בכלל מנטרל את המניע הזה

      כשמיניסוטה מקבלת 2 בחירות דראפט מדהימות ומקיפה אותם בזבל וגם אז כבר שנתיים לא יודעת איך למקסם את הכוכבים אז אתה מתחיל להבין את הפואנטה. אורלנדו דוגמא נוספת (הניקס זה כבר סןג של מחלת נפש) אבל אפילו בוסטון. אם כל הכבוד להתקדמות שלה בשנתיים האחרונות היה שם אלמנט של יותר מזל משכל. גם הם לא ידעו מה יצא מאייזיה. קראודר היה דיל טוב כי גם הוא לא האמין שיהפוך לעצמו. בראדלי שם ממזמן ונותרנו עם 3 בחירות גבוהות ועוד כמה נמוכות שעדיין לא הוכיחו עצמן. לא בגלל רמת הדראפט אלא כי הם לקחו איזה 5 רכזים ועוד sg/sf כולם רבים על זמן משחק והתקבעו כרול פליירים. בינתיים לקראודר אין מחליף טוב וקורעים אותם בריבאונד כל משחק. אם פולטס היה נבחר לאורלנדו הקבוצה הייתה שלו. מה יהיה בבוסטון? מורכב מאוד.

      Reply to this comment
      • ברבור שחור

        19. מאי, 2017
        15:58

        צריך גם לדעת לפרגן לבוסטון על הבנייה מחדש במקום כל הרפש ששפכת עליהם

        Reply to this comment
        • john

          19. מאי, 2017
          17:26

          בקריאה מבודדת זה אכן לא נראה הוגן 'לרדת' על מובילת המזרח שנותנת עונה מהסרטים. אבל עניתי לתגובה על הדראפט ולמה הוא מאכזב לעומת הציפיות. נתתי דוגמאות להרבה בחירות על ידי קבוצה אחת ובחירות לא מאוזנות. אז התגובה היא לא רפש אחי. כשאני מגיב אני בדרך כלל מאוד מפרגן לסלטיקס. באמת כל הכבוד להם.

          אבל התייחסות נתתי ללמה הדראפט מעלה ציפיות ואחריו אכזבות. כשהזכרתי את בוסטון הראתי שהם ממש לא דוגמא לבניה מחדש דרך הדראפט כי היא דרכה במקום עד שתומאס שהגיע בחצי מקרה אחרי הסיפור חלם שלו בפיניקס נתן קפיצה שאף אחד אבל אף אחד לא ציפה. בוסטון על שלל נכסיה מהדרפטים לא הוציאה עדיין שחקן משמעותי אחד משם בבניה הנוכחית. הם העמיסו בבחירות של גארדים והשאירו את הצבע פרוץ. בסוף מי שמוביל אותה זה תומאס שנבחר 60 על ידי סקרמנטו והסלטיקס הביאו כשחקן מעניין ומצליח אבל לא כסופרסטאר. בראדלי עוד מתקופת גארנט והורפורד הגיע הקיץ בעסקה. זו עדיין לא הצלחת דראפט.

          וזה לא שכל הבחירות שלהם האחרונות הם טעות אלא כשאתה בוחר כל כך הרבה שחקנים על אותם משבצות אז אתה גם מפקיר עמדות אחרות וגם חלק מהשחקנים אין מקום להתפתח לפוטנציאל שלהם. אני חןשב שאולי כן צריך לחכות עד שכל הבחירות שלהם יהיו מוכנות כולל זיזיץ' כשיגיע. בזה אתה צודק.

          אבל בסוף התוצאה היא שלסלטיקס יהיה קו אחורי של : תומאס ברדלי פולטס סמארט רוזייר דמיטריוס ג'קסון וג'יילן בראון שבמציאות של הליגה לא יכול להתמודד עם לברון kd יאניס וכו' וצריך להיות sg. מי הסנטר של הקבוצה הזאת כשיודעים מראש שהורפורד חייב לידו ריבאונדרים חזקים?

          Reply to this comment
      • פינקי

        19. מאי, 2017
        16:41

        אני חושב שזה לא הוגן להפיל את כל האשמה על הקבוצות.
        אני גם לא מאשים את השחקנים, יותר את אלו שמשווקים כל אנדרו וויגינס כקובי ברייאנט וכל ג'וליוס רנדל כקווין גארנט.
        בוא נגיד שכמות הבאסטים גבוהה בהרבה מכמות השחקנים שהגיעו למה שציפו מהם (אפילו כאלו שציפו מהם להיות שחקני חמישייה לגיטימית הרבה פעמים לא מגיעים לזה)

        Reply to this comment
  3. MBK

    19. מאי, 2017
    11:05

    איזה השקה מטורפת !!!!
    עברתי על דפים של 7-8 שחקנים עד כה וזה מעולה
    תודה רבה

    Reply to this comment
  4. Zivke

    19. מאי, 2017
    11:11

    מדהים! כל הכבוד
    הבן של בראד לא דומה מדי לסאבוניס במה שהוא יכול לתת?

    Reply to this comment
    • john

      19. מאי, 2017
      11:29

      זה נכון. אבל לצערה של האוקלהומה ווסברוקס הוא לא נתן את זה. במקור סבוניס היה סוג של לאו פוסט באנגר שמידי פעם יצא החוצה לקלוע ובאו קיי סי חיפשו מישהו לקלוע בצורה יציבה מחוץ לקשת ולהוריד כדור לרצפה כשהמגן עף לכיוונו. ליף לא בטוח שחזק מספיק כדי לעשות פוסט אפ בעצמו אבל התגלה כקלע הרבה יותר אמין. אני מאמין שאם מזלו יביא אותו לשם הוא יקבל הזדמנות לא רעה לדחוף עצמו כסייד קיק לא מאיים ליד ווסטברוק. ישנם קבוצות אחרות בהם עלול ללכת לאיבוד

      Reply to this comment
  5. אורן

    19. מאי, 2017
    11:14

    מדהים ! כבוד לך.

    Reply to this comment
  6. יאיר

    19. מאי, 2017
    11:16

    איך חיכיתי לזה!! ענק ג'ון!

    Reply to this comment
  7. יותם

    19. מאי, 2017
    11:27

    פרויקט מעולה!

    Reply to this comment
  8. אורן

    19. מאי, 2017
    11:28

    נדמה כמו מחזור מוכשר כשד, יש פה פוטנציאל ל 3-4 אולסטארים

    Reply to this comment
  9. אורן

    19. מאי, 2017
    11:28

    אחרי השממה של שנה שעברה…

    Reply to this comment
  10. אפלטון

    19. מאי, 2017
    11:36

    וואו מעולה!
    אני גם נוטה שלא להתרשם יותר מדי מהדראפט. בשנתיים הראשונות בליגה כבר יודעים לאיזה כיוון הולכים

    Reply to this comment
  11. פומה

    19. מאי, 2017
    11:38

    מבבי לא מקבלים בחירה ראשונה אחרי שהפסידו כל כך יפה השנה ?

    Reply to this comment
  12. הממזר של סטוקטון

    19. מאי, 2017
    11:42

    עברתי על השמות המוכרים.

    נהדר. תודה.

    Reply to this comment
  13. אפלטון

    19. מאי, 2017
    11:46

    הרעיון של פילי לעשות טרייד ולבחור כמה מקומות מתחת מעניין.
    איזה קבוצה נראה לך תהיה מעוניינת טרייד כזה? מישהי שצריכה שחקן כמו ג'קסון?

    Reply to this comment
    • אפלטון

      19. מאי, 2017
      11:50

      הקינגס אולי? שווה להם לשלוח את מקלמור לפילי? ואז לבחור בג'קסון ופילי תוכל לבחור במונק? עדיין ישארו גארדים איכותיים בבחירה השמינית לסקרמנטו

      Reply to this comment
      • john

        19. מאי, 2017
        12:05

        אפילו הסאנס. לא בטוח שטייטום מתאים להם כמו ג'קסון. הם חוטפים את ג'קסון ומחליפים עם הסאנס תמורת הבחירה שלהם ועוד איזה ממתק כמו טי ג'יי וורן. לא בטוח שהסאנס יסכימו אבל פיניקס ממש לא רוצה רכז אם זה לא בול או פולטס וגניבה של ג'קסון תפחיד אותם בגלל שטייטום הוא יוצר מהווינג וצריך כדור ביד וגם לא קולע ממש טוב מבחוץ ואייזיק מזכיר להם את מרקיז כריס. ואז הבחירה מספר 4 גמורה אלא אם כן בא לה להחליף את בלדסו בפוקס ואז להזיז את בלדסו ל2 ואת בוקר ל3.

        Reply to this comment
        • Ish

          19. מאי, 2017
          13:25

          להחליף בחירה עם פילי ולתת להם בתמורה את וורן, אפילו מקדונטנו לא עד כדי כך טיפש. אתה אבל כן יכול להיות בטוח שלקחת עוד פוינט גארד זה לא משהו שחוששים ממנו במדבר.

          Reply to this comment
  14. איתיל

    19. מאי, 2017
    11:48

    תודה!

    Reply to this comment
  15. איתיל

    19. מאי, 2017
    11:49

    אגב, למה הקביעה שראסל נכשל בתור רכז בלייקרס? הפוך. רק שראסל תיפקד בתור רכז ההתקפה הייתה שוטפת (במרבית הפעמים) למרות שהוא היה קצת אנמי בשלבים מסוימים העונה

    Reply to this comment
    • john

      19. מאי, 2017
      12:12

      כי בתור רכז כמות האיבודים של הקבוצה עלתה ושהוא היה על המגרש הלייקרס ספגו איזה 114 נקודול ל100 אחזקות כדור. כמות האסיסטים שלו פר יוסג' הוא לא ממש גבוה ביחס לרכזים בליגה וביחס לאחזקות הכדור של הקבוצה. לגבי טענתך ברור שהלייקרס השתפרו כי שאר הרכזים שלהם היו מתחת לכל ביקורת. אני מחובבי דיאנג'לו וחושב שהוא בהחלט צריך להוביל כדור חלק מהזמן. זה גם יהפוך את ההתקפה לפחות צפויה. בכל מקרה לונזו לא מחזיק הרבה בכדור. אבל לונזו יודע להעמיד את כולם במקום שלהם ולקרוא מהלכים לפני שהם קורים

      Reply to this comment
      • גור גולן

        19. מאי, 2017
        14:08

        אני מסכים עם ג׳ון
        אני מאוד אוהב את דיאנג׳לו! אבל הנעת כדור פוגעת לו בזריקה לדעתי… הוא צריך לנסות להגיע למצבי זריקה ממסירות מהצבע ומלונזו. אני רואה את שניהם מתפקדים מצוין ביחד כשלונזו מוגדר כרכז.

        Reply to this comment
  16. Swlal

    19. מאי, 2017
    11:52

    סוף סוף ניתוח מקיף ומקצועי בשפת הקודש
    תודה רבה

    Reply to this comment
  17. יותם

    19. מאי, 2017
    11:52

    ג'ון – מה ההסבר שאתה נותן לזה שבשנים האחרונות העונות הראשונות של רוקי'ז פחות מרשימות מבעבר? כמות הכישרון הגדולה בליגה? מאמנים? פציעות? סתם הייפ מוגזם שעושים לפני?

    Reply to this comment
    • רועי ויינברג

      19. מאי, 2017
      12:14

      לא ג'ון, אבל אני חושב שזה קשור לזה שהיום בוחרים הרבה יותר לפי אתלטיות (מחלקות פיתוח השחקנים של הקבוצות הרבה יותר גדולות מבעבר) על חשבון מוכנות ל-NBA.

      Reply to this comment
      • john

        19. מאי, 2017
        12:38

        אני פוחות חושב שזה עניין של אתלטים כמו מוכנות לליגה ביחס לגיל. אם יש שחקן גם אתלט וגם מוכן אבל הוא בין 21 הליגה רואה בזה חיסרון ביחס לפעם שראו זאת כיתרון. המחלקות הגדולות שאתה מדבר עליהם יכולים בסבירות הרבה יותר גבוהה לעשות שינוי מהותי עם ילד בן 98 מאשר עם סיניור בין 23. בנוסף גם מסתכלים על פוטנציאל הגוף. בדרך כלל בודקים האם השחקן שלט במכללות בגלל גוף בוגר לגילו (ג'וליוס רנדל) או למרות שגופו רחוק מסיום התפתחות (לונזו בול ג'ייסון טייטום ג'ון אייזיק)

        Reply to this comment
    • john

      19. מאי, 2017
      12:16

      הגבתי למעלה לאורן. יש שם הסבר. בתמצות: הכדורסל בליגה בגלל החוקים פחות אחד על אחד. צריך כמה כלים. שתיים כשקבוצה עורמת כמה רוקיז שנה אחרי שנה הם דורכים אחד לשני על הרגליים. הסיבה השלישית זה הפער בצוותי האימון ופיתוח. אתה רואה שצוותים כמו של דאלאס יוטה גולדן סטטיט והספרס לוקחים שחקנים והופכים עבורם לסוג של חממות פיתוח. הקליעה משתפרת הבנת המשחק וכו'… אחרי שנה אחת בקולג' קשה להשתלט על קבוצה. בסוף יש גם את נושא האיזון בסגלים בין קווים אחוריים וקדמיים ואיזון בין צעירים שחקני מקס בשיאם ווטרנים שמיישרים את הקבוצה ותורמים מניסיונם.

      Reply to this comment
      • יותם

        19. מאי, 2017
        12:24

        תודה לשניכם!

        Reply to this comment
      • גור גולן

        19. מאי, 2017
        14:12

        מסכים מאוד עם ג׳ון והוסיף שהיום קשה מאוד להיכנס לליגה בעמדות 1-3 בגלל האיכות. בגלל זה למשל טאונס הוא מהיחידים בשנים האחרונות שנכנס לקצב כל כך מהר בגלל שהוא בעמדה שהייתה בירידה.
        סתם למשל בדראפט הזה המון רכזים ורק המוכשרים יצליחו להיכנס לקצב של הליגה… עמדת הרכז בליגה היא הכי טובה מבין העמדות.

        Reply to this comment
    • Ish

      19. מאי, 2017
      13:31

      העקומת למידה של המשחק הקבוצתי הדרוש היום בליגה נעשתה הרבה יותר תלולה מבעבר(במיוחד בצד ההגנתי, אם כי כתוצאה מכך גם בצד ההתקפי). אם בעבר היית מגיע לליגה עם כמה מובים התקפיים ושמירה אישית סבירה היית יכול ישר להכנס ולתרום בערך באותה צורה כמו שתרמת במכללות(או תיכון)היום זה לא מספיק.

      Reply to this comment
  18. יניב

    19. מאי, 2017
    11:57

    נהדר ג'ון. מחכה לפוסטים שלך על הדראפט ונהנה כל פעם מחדש. דווקא הבחירה הנמוכה של הלייקרס לא נראת מרשימה. נכון שזאת בחירה נמוכה אבל הלייקרס בשנים האחרונות בוחרת טוב מאוד בבחירות האלו ונקווה שגם השנה

    Reply to this comment
    • john

      19. מאי, 2017
      12:18

      אתה כנראה שצודק. אני חושב שיהיה גם הרבה עניין בסיבוב השני. רוב כוכבי המכללות מהטורניר מסתובבים בסיבוב השני

      Reply to this comment
  19. גיא הרשע

    19. מאי, 2017
    12:00

    תודה, ג'ון.
    מדהים מה שעשית!

    Reply to this comment
  20. ולדי קוגן

    19. מאי, 2017
    12:02

    בואנה איזה השקעה. עברתי על העשיריה, ואני נדהם. על פניו אמור להיות דראפט מדהים.

    Reply to this comment
    • john

      19. מאי, 2017
      12:25

      חבל לי על מיילס ברידג'ס שנשאר עוד שנה. אני באמת מאמין שהוא היה הופך לאולסטאר ועולה על הרבה שנבחרו לפניו. כנראה שההשפעה של טום איזו ממישגן סטייט היתה חזקה (לא אתפלא עם דריימונד התקשר וביקש שישאר).

      ההימורים שלי לאולסטארים ב4 שנים הבאות הם: דארון פוקס (במזרח בלבד) ג'וש ג'קסון מרקל פולטס ואחד השחקנים שיגיעו משום מקום מהעשירייה השנייה. יהיו אבל לא מעט שחקני כמעט כולל לונזו שהסיכוי שלו להשתחל בין ווסטבוק הארדן קארי לילארד קונלי וכריס פול די נמוכים.

      Reply to this comment
      • zivooo

        19. מאי, 2017
        13:13

        גם איתן האף מוויסקונסין שלדעתי הוא הסליפר מספר אחד נשאר לשנת גוניור.
        בריגס היה הבחירה שלי לקינגס בעשר.
        הוא יבחר גבוהה גם שנה הבאה ואולי יצליח להביא גביע לאיסט לנסינג:]

        Reply to this comment
      • Ish

        19. מאי, 2017
        13:34

        באמת? תוך 4 שנים? נראה לי קצת נמהר. אם אחד מהם מצליח לרשום הופעת אולסטאר אני אהיה מופתע, אפילו עם המצב הפחות מפחיד מבחינת אולסטארים במזרח.

        Reply to this comment
  21. כריסטופר מולטיסנטי

    19. מאי, 2017
    12:04

    וואו איזה השקעה יונתן ! ביג ריספקט

    Reply to this comment
  22. ת'אנדר

    19. מאי, 2017
    12:08

    מדהים!
    כל הכבוד על ההשקעה וההגשה המקצועית.

    אם ניק קוליסון יפרוש וטי ג'יי ליף יגיע לאוקלהומה לא נרגיש שהשתנה משהו..

    Reply to this comment
    • ת'אנדר

      19. מאי, 2017
      12:12

      האמת שמקווה בשבילו שפרסטי ילך על מישהו אחר כי אני לא רואה איפה מכניסים לו דקות בין סאבוניס, קנטר וכנראה גם גיבסון

      Reply to this comment
      • john

        19. מאי, 2017
        12:29

        אם יש את ליף וגיבסון שם למה צריך את סבוניס מדובר על אחד השחקנים עם התרומה הכי גרועה בליגה. יש סיבה שהוא הועלם ככל שהעונה התקדמה. הוא שחקן עם הגב לסל שיכול מידי פעם לידה שלשה. אין לו מה לחפש בקבוצה כזאת. הם צריכים או עוד סטיבן אדמסים (דיאנדרה זה חלום עבורם) או עוד ריאן אנדרסונים מקדימה. בכנף הם חייבים שחקן רציני. אגב עוד שנתיים קליי תומפסון פנוי…זה יהיה מתוק…

        Reply to this comment
  23. zivooo

    19. מאי, 2017
    12:51

    אחלה מוק ותודה על ההשקעה.
    אם מונק על הלוח ב5 לקינגס אני מעדיף אותו מאשר כל שחקן אחר שלא קוראים לו פולץ או גקסון.
    אחריו את דארון פוקס.
    בבחירה עשר הייתי לוקח את השחקן עם האפסייד הכי גבוהה בלי קשר לעמדה ומשלים את הצורך בעמדה בבחירה 34 לדעתי בדראפט הזה יהיה אפשר להשיג לא מעט כשרון בבחירות נמוכות קרי תחילת סיבוב שני.
    רכזים: חואן אוונס ואנדרו גונס.
    סמול, דילון ברוקס או גורדן בל יכולים להיות מאד לא רעים כמו שראינו בפיינל פור ובפאוואר אני מאד גבוהה על קיילב סווניגן.

    Reply to this comment
  24. אמנון

    19. מאי, 2017
    12:53

    תודה על ההשקעה האדירה.
    זו הזדמנות מעולה עבור מי שלא מתמצא בכדורסל מכללות להכיר את שחקני העתיד.

    הערה טכנית: כאשר לחצתי על הקישור לשחקן מס' 11, ג'סטין ג'קסון, אז לא קיבלתי את הדף שלו אלא את הדף הראשי של האתר.

    Reply to this comment
  25. sda

    19. מאי, 2017
    13:17

    לוננזו בול בלייקרס מרכיב קו אחורי של בול-ראסל-אינגרם…זה קו אחורי טוב שיכול להצליח ולהגיע לפליאוף גם במערב…לונזו בול הוא מנהל משחק מצויין והוא יכול לגרום לשיפור של השחקנים הצעירים בקבוצה. יש איזה מין ציפייה לקבל לברון ג'יימס בכל דראפט אבל גם בחירה כמו בול היא בחירה מעולה והוא שחקן חמישייה יותר מליגטימי…

    Reply to this comment
    • גור גולן

      19. מאי, 2017
      14:15

      זה מאוד מעניין איך תורכב שנה הבאה החמישייה של הלייקרס. חמישייה של בול ראסל אינגראם רנדל וזואבץ למשל זה חמישייה כל כך צעירה וכל כך מלאת פוטינציאל.

      Reply to this comment
  26. שמייקל

    19. מאי, 2017
    13:26

    מבחינתי יש בדראפט הזה את לונזו בול וכל השאר, אני חושב שהוא ברמה של ג'ייסון קיד ואם הסלטיקס לא יקחו אותו הם יפסידו, מרק פולץ הוא לא יותר מאריק בלדסאו וחבל לבזבז עליו בחירה. אפילו עם כל ההצלחה של אייזאה ומאס כדאי לסלטיקס להביא את לונזו. שחקן ה-NBA הכי שלם שהגיע לליגה מזה הרבה זמן.

    Reply to this comment
    • Ish

      19. מאי, 2017
      13:36

      אני חייב לציין שהמפגש בין הסביבה של הסלטיקס לבול האב יהיה אופרת סבון מרתקת.

      Reply to this comment
    • גור גולן

      19. מאי, 2017
      14:32

      האמת שפולץ באמת יכול להתברר כבלדסו… הרבה נקודות דמיון.
      לא יודע כמה בול שחקן שלם אבל הוא מיוחד והוא יכול להתברר ככוכב.

      Reply to this comment
  27. גור גולן

    19. מאי, 2017
    14:15

    ג׳ון ענק!! חיכיתי מאוד לזה. אין כמוך בדראפט.

    Reply to this comment
  28. גור גולן

    19. מאי, 2017
    14:33

    באיזה שלב של העונה
    לבאר יגיד שיש לו ביצי זהב? 😂

    Reply to this comment
  29. עידו גילרי

    19. מאי, 2017
    15:07

    תודה ג'ון ותודה רועי – ההגשה מאד מוצלחת ונוחה לקריאה.

    Reply to this comment
  30. המשגיח

    19. מאי, 2017
    15:26

    ג'ון ורועי – תודה וכל הכבוד.
    ממש כיף ומעניין

    Reply to this comment
  31. עופר

    19. מאי, 2017
    16:52

    ממש כתבה מושקעת!
    אהבתי את הניתוח על מינסוטה, כששמעתי שיש איזה דיבור על פי ג'יי טאקר חשבתי שאולי זאת הודאה במצב שוויגנס צריך לשחק sg ולאבין יהיה שחקן שישי וטאקר ישמור על שחקני כנף אבל אולי זה רק פנטזיה שלי..

    Reply to this comment
  32. אהרון שדה

    19. מאי, 2017
    17:09

    יונתן אתה תותח !.
    בכוונתי להדפיס הכל ולקרוא בנחת בשבת…..ככה אשכח מהסקרנות לתוצאות בפיינל פור יורוליג.

    Reply to this comment
    • דובי

      19. מאי, 2017
      17:57

      אי אפשר לשים את המחשב על שעון שבת ולקרוא מהצג?

      Reply to this comment
  33. Idan

    19. מאי, 2017
    17:45

    וואו, פשוט ענק, שאפו ג׳ון ורועי. הסלטיקס הולכים להיות כל כך עמוקים בשנה הבאה ויהיה מעניין לראות את הדקות של מי פולץ יקבל. בראדלי אנדרייטד ולדעתי לא יוותרו עליו, כך שיהיה מעניין לראות אם יהיה טרייד על הבחירה.

    Reply to this comment
  34. דובי

    19. מאי, 2017
    17:55

    כתבה יוצאת דופן בהיקף ובאיכות. תודה רבה!
    לגופו של עניין, קצת ביאסת עם השידוך של רכז בינוני ופצוע לניקס. מצד שני בשנה החולפת שילמנו מחיר מופקע על רכז בינוני ופצוע, כך שלשלם חוזה רוקי על אותו דבר לא יהיה נפילה רצינית.
    כרגע העיניים נשואות לטרייד על כרמלו והתמורה שנקבל. לא מהדראפט תבוא הישועה.

    Reply to this comment
  35. מנחם לס

    19. מאי, 2017
    17:56

    וואווו, ג'ון. כל מה שאני יכול לומר זה וואווו.
    אני הייתי מציע לכל הגולשים לשמור את הלינק לדף ולחזור אליו בזמנים שהוא דרוש. ממש אינציקלופדיה.
    בכמה קורסים שלימדתי עבודת גמר כזאת היתה מקבלת A+.

    Reply to this comment
  36. מנחם לס

    19. מאי, 2017
    17:58

    לא קראתי בינתיים את הכל. הגעתי למספר 7. עד עתה הכל נראה פנטסטי. אמשיך אחה"צ. ממש רפרנס נפלא לקראת הדראפט ואחריו.
    השקעה מעל ומעבר למצופה אפילו מאיש צוות נאמן ביותר!
    תודה בשם כולנו.

    Reply to this comment
  37. עידן

    19. מאי, 2017
    19:02

    יונתן אשרייך.כזו השקעה מטורפת שעוזרת מאד לחברה כמוני שלא מתמצאים בכדורסל מכללות ומכניסים אותי חזק לאווירת הדראפט

    Reply to this comment
  38. שמייקל

    19. מאי, 2017
    19:06

    מה הסיכוי שיהיה טרייד ווסטברוק לסלטיקס תמורת הבחירה הראשונה בדראפט, נשמע הזוי אבל אם תחשבו על זה קצת יש בזה הגיון. סלטיקס מרחק סטאר אחד מלנצח את לברון ושות ולאוקלהומה זאת הזדמנות לקבל משהו ממשי תמורת ווסטברוק ולא להיתקע תמורת טרייד פחות טוב בעתיד אחרי שראסל יהיה באמת מתוסכל וימאס לו מטריפל דאבלים.

    Reply to this comment
  39. תום

    19. מאי, 2017
    19:10

    מישהו יודע אולי בן כמה דונצ'יץ'? ולמה הוא לא נרשם לדראפט?

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      19. מאי, 2017
      19:13

      בשנה הבאה.

      Reply to this comment
    • המשגיח

      19. מאי, 2017
      19:13

      בן 18.
      למה הוא לא נרשם? אולי הוא לא מורשה עדיין עקב הגיל…
      אשמח לדעת גם

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        19. מאי, 2017
        19:16

        בינגו רון.

        Reply to this comment
      • the comedian

        20. מאי, 2017
        22:06

        דונצ'יץ' יהיה האיש לדעתי שיסגור את הprocess של פילי

        Reply to this comment
  40. גוגליוטה

    19. מאי, 2017
    20:59

    עבודה מדהימה. תודה רבה!
    לדעתי לפורטלנד כדאי להמר בבחירה הראשונה שלהם בסיבוב הראשון על הארי גיילס. חייבים פאוור פורוורד ולדעתי כדאי להם להמר עליו בבחירה הזו , הוא יחזור לעצמו…

    Reply to this comment
    • john

      19. מאי, 2017
      23:23

      כל גבוה עם היסטורית פציעות ירגיש בבית בפורטלנד 🙂

      Reply to this comment
  41. אשך טמיר המקורי

    19. מאי, 2017
    21:58

    ג'ון מגיע לך פרס אשך הזהב

    Reply to this comment
  42. ערן

    20. מאי, 2017
    00:03

    יונתן, מצטרף למחמאות. כתוב מצויין, מקצועי, ואינפומטיבי. תודה על ההשקעה.

    Reply to this comment
  43. עומר

    20. מאי, 2017
    00:07

    פוסט מדהים. תודה רבה. כאחד שלא עוקב אחרי הכשרונות במכללות, נתת פה סיכום מדהים שיעזור להכיר את הכוכבים הבאים בליגה!

    Reply to this comment
  44. דורון האסטבן

    20. מאי, 2017
    00:28

    ענק הענקים, ג'ון אם מידן, גיא, מנחם, עידן, אשך 🙂 עומר (כוכב לינקים
    ותיק אצלנו), רון, דובי (מפסיק את הטיפולים וקורא), זיו שחוזר
    להופיע בזכותך), ובעצם כל אחד שכותב כאן תגובה,
    יוצאים מגדרם,
    אני כבר בקוסמוס רקיע ומימד אחר מהכיף הענק לקרוא אותך,
    כתיבה אלוהית לגמרי, לפי אמונתי החלק האלוהי שבך כתב זאת.
    זוכר את עמדתך בנושא שנפגשנו 🙂
    אדיר , תודה רבה

    Reply to this comment
  45. דורון האסטבן

    20. מאי, 2017
    00:31

    הלבן הזה מדיוק העיף אחורה סוללה שלמה של כוכבים פרשמנים מדיוק שבאו לנצוץ והפכו לפועלים שלו. לא לפספס על לוק קנארד
    על לונזו בול ושילוב מילכוד 22,
    איזה כיף לי שלא הספקתי לקרוא הכל,
    מקווה ואבקש, מה אבקש אדרוש ואתבע שהכתבה תשודר 🙂 בסוף הפלייאוף, שוב.
    מאסטרפיס!!!
    ג'ון תבורך תמיד!!!

    Reply to this comment
  46. דורון האסטבן

    20. מאי, 2017
    00:34

    * למעלה 2 דוגמאות ליצירה של ג'ון, שכחתי מרכאות כפולות.

    Reply to this comment
  47. חצבני

    20. מאי, 2017
    01:00

    תודה רבה!!!
    רק לי הלינקים ליוטיוב לא עובדים?

    Reply to this comment
  48. שוקי שוקי ובובו צופה את העתיד

    20. מאי, 2017
    02:02

    אם לבוסטון יש שכל הם בוחרים את בול וישר מציעים לליקרס טרייד על בחירה 2 +איזה קלארקסון או בחירה נוספת
    ככה גם מורידים את המשכורת של פולץ וגם מרוויחים עוד שחקן.

    Reply to this comment
  49. שוקי שוקי ובובו צופה את העתיד

    20. מאי, 2017
    02:07

    וגם אם לא תמיד הם יוכלו להעביר אותו לקליפרס נטולת פול בעד מה שהם ירצו.

    Reply to this comment
  50. trusttheprocess

    20. מאי, 2017
    02:08

    יש פחות או יותר 0 אחוז סיכוי שפילדלפיה בוחרים את דארון פוקס.
    ואני חושב ש0 אחוז זה מוגזם , זה פחות מזה.
    פילדלפיה לא הולכים לבחור רכז שצריך את הכדור בידיים ,זה התפקיד של בן סימונס

    Reply to this comment
    • john

      20. מאי, 2017
      08:55

      יכול להיות שאתה צודק. אז את מי אתה חושב שהם לוקחים ולמה? אתה מסכים שהקו האחורי זקוק להכי הרבה שיפור? אם זה ג'קסון איך הוא משתלב בהרכב או ברוטציה? קווינגטון ישחק כ-SG?
      האם מונק ילקח שלישי?

      אני פשוט חושב שפילי לא תהיה מעוניינת בעוד פקק בעמדה ספציפית אחרי מה שהיה להם עם ה'נכסים' שאגרו בעמדת הסנטר.

      בראייה שלי עדיף לגבות את סימונס בהובלת הכדור מכיוון שא. עדיין לא שיחק דקה. ב. הוא אחריי פציעת רגל שנוטה לחזור בהמשך. ג. מוביל כדור איכותי אחד לא מספיק כיום. קליעה אפשר להשיג בפרי אייג'נסי. ג'יי ג'יי רדיק מתפנה השנה…אשמח לדעתך

      Reply to this comment
  51. דדי

    20. מאי, 2017
    03:55

    Reply to this comment
  52. הברון מקריית אקרון

    20. מאי, 2017
    05:35

    זה פוסט מטורף. כל הכבוד! ללא ספק שעכשיו הגולשים של הופס מוכנים טוב יותר לדראפט ולמחזור הקרוב שנראה מבטיח..

    Reply to this comment
  53. זיו

    20. מאי, 2017
    07:18

    רודי גיי יצא מהחוזה בקינגס כבר לפני שבוע. התייחסת אליו ארוכות בשתי הבחירות. אנחנו בעידן פוסט גיי וקאזנס. אני רואה במונק כרכז לכל דבר שרק הנסיבות הביאו אותו לשחק 2 בקנטקי. אני. מאד רוצה אותו גם כי אני רואה בו רכז שהוא לא בול דומינטד וכן סקורר. משהו בסגנון של לילארד וקרי.

    Reply to this comment
    • john

      20. מאי, 2017
      09:01

      כן צודק כתבתי את זה קצת לפני שזה קרה ועדכתי אחרי הלוטו. הפרט הזה ברח לי. תודה על התיקון.

      Reply to this comment
  54. א.ב

    20. מאי, 2017
    14:12

    יופי של מוק

    Reply to this comment
  55. רונלד

    20. מאי, 2017
    14:25

    אם אני פילדלפיה אני הולך על ג׳וש ג׳קסון בלי לחשוב פעמיים.
    חמישייה של סימונס, קבינגטון, ג׳קסון, סאריץ׳ ואמביד נראית לי כמו חמישייה ארוכה ומסוכנת שתקשה על כל קבוצת סמול-בול שישימו מולה

    Reply to this comment
  56. יונתן .S.

    20. מאי, 2017
    15:10

    עוד פוסט לקוני ואינפורמטיבי שנעים לקרוא ולהפיק ממנו מידע.

    ארצה רק לציין את העובדה הבאה.
    פולץ VS לונזו בול – הצמד כבר הכריז על מן יריבות ספורטיבית ביניהם. כזאת שעשוייה רק להתפתח יותר אם יגיעו ליריבות המיתולוגיות בדמות הסלטיקס והלייקרס, אבל היריבות כאן היא לא הסיפור בעיניי, אלא העובדה הבאה – בשנים האחרונות, רק אחד משתי הבחירות הראשונות הצליח לפרוח בליגה, כאשר השני הושפע מפציעות או שפשוט לא הגיע לרף שהוצב לו.

    שימו לב לתיעוד הזה:

    2007 – קווין דוראנט לעומת גרג אודן

    2008 – דרק רוז לעומת מייקל ביזלי

    2009 – בלייק גריפין לעומת חאשים ת'אביט

    2010 – ג'ון וול לעומת אוון טרנר

    2011 – קיירי אירווינג לעומת דריק וויליאמס

    2012 – אנתוני דייוויס לעומת מייקל קיד גילכריסט

    דראפט 2013 יוצא מהכלל, כי כולו היה כישלון אחד קולקטיבי בטופ 5.
    דראפט 2014 הוא דווקא האנטיתזה לטענה שלי, כי גם וויגינס וגם פארקר שחקנים טובים, הם לא שחקנים Trancendent Players. ועדיין…מדובר בשחקנים טובים ולכן במצבם כעת יש עוד זמן עד שנשפוט את יכולתם (למרות שכרגע הסיכויים רעים בנוגע לפארקר, לאחר עוד פציעה רעה בברך. נקווה שהמצב איתו לא יכניס גם את הדראפט הזה לסטטיסטיקה הזאת).
    ואם את 2014 לא נשפוט, דראפט 2015 ודראפט 2016 גם לא ממש צריכים לעלות לדיון, אבל כן נציין שקרוב לוודאי בשכל אחד מהם הרף כרגע נראה טוב, כשמדובר ב-TRANCENDENT PLAYER אחד (2015-אנתוני טאונס. 2016 – בן סימונס) ושחקן שני ברמה גבוהה (2015 – ראסל. 2016 – אינגראם).

    אני מאמין שזה הספיק בשביל להעביר את הנק' (ואפילו לא ציינתי את הדוגמא המצויינת של לברון ג'יימס לעומת דארקו מיליציץ' בדראפט הכי מוכשר בעידן הנוכחי).

    האם הסטטיסטיקה הזו תחזור על עצמה? גם אם לא יהיה מדובר בהצלחה אל מול כישלון מהדהד, עדיין יכול להיות מצב של שחקן ענק אל מול שחקן סביר ++.

    ודבר אחרון שאציין – מתוך כלל הבחירות הללו רק פעם אחת השחקן בבחירה #2 היה ההצלחה בהשוואה הזאת (דוראנט לעומת אודן).

    Reply to this comment
  57. the comedian

    20. מאי, 2017
    19:20

    http://www.nbadraft.net/nba_mock_drafts/141792/edit פרסמתי את זה לפני כמה ימים אבל זה המוק דראפט שלי תהנו

    Reply to this comment
    • john

      20. מאי, 2017
      20:33

      מענייו מאוד! יש לי מעט מאוד מחלוקת עליך. ג'וש הארט זה מישהו ששמתי בספרס במוק הקודם. מה שהשתנה מאז זה טוני פרקר אני באמת חושב שילכו על עוד גארד ויוטה והספרס יתחרו על פרנק ג'קסון מדיוק לטעמי. הוא יותר מידי הסגנון שלהם…

      דיאלו נכנס אצלך גבוה שזה מעניין. היה לו חתיכת קומביין. יש מצב שאיזה gm סימן אותו.

      לגבי מונק כבחירה שלישית מבחינת כדורסל זה מאוד מסתדר השאלה האם ירגישו בנוח לבחור בו בבחירה גבוה כשיכולים לעשות טרייד בחירות ולקבל אותו יחד עם עוד שחקן. אני חושב שאחרי השמונה הראשונים קבוצות יפתיעו מאוד השנה. אני לא זוכר שנה שבה באמת אין מושג מה קורה אחרי הבחירות הראשונות. האימונים האישיים קריטיים. אם פוקס באימון בפילי או בסקרמנטו לא יצליח להשחיל קליעות אז בגלל השחקנים שאחריו הם יסתכלו מעטה. ברור לי שבעוד חודש מעבר לשניים הראשונים תהיה לי דיעה שונה. כי שוב מוק זה ניחוש מה הקבוצות יעשו ולא מה אני חושב על שחקן

      Reply to this comment
  58. the comedian

    20. מאי, 2017
    21:28

    קודם כל אני תמיד שמח לעורר עניין, ג'וש הארט אני מרגיש בשנתיים האחרונות שיש לו את האופי הספרסי הקלאסי ואני מרגיש פה שילוב מתאים מאד שפופוביץ' או חברי ההנהלה יקלטו. מונק פשוט הכי מתאים לפילי ואני מרגיש שהם יחליטו ישר ללכת עליו (העדפת התאמה בדומה קצת לבוסטון שלקחו את בראון שלישי שנה שעברה כהתאמה לקבוצה), פרנק ג'קסון שכחתי להוסיף אותו לרשימת השחקנים לדראפט לקראת העדכון הבא (ושירד לי הלחץ בבגרויות) הוא בוודאות יכנס, דיאלו הרבה קבוצות התרשמו ואני מאמין שמישהו יסכים להמר עליו והוא סיפור די דומה בעיקרון לת'ון מקר שהצליח להשתחל למקום 10 ונראה די אחלה בעונת הרוקי

    Reply to this comment
    • the comedian

      20. מאי, 2017
      21:42

      יש לי גם כמה שחקנים שהם יפתיעו ויהיה שחקני נבא טובים כמו ג'וש הארט שציינתי מקודם,די ג'י וילסון יוכל להיות שחקן מאד יעיל,קלייב סווניגן והגניבה הגדולה של הדראפט תהיה ג'ורדן בל שהולך להיות שם תוך 4 שנים שכולנו נכיר.
      ויש לי כמה נפילות שאמורות לקרות בראשן ג'ונתן אייזיק שיהיה גרסה פחות מוצלחת לדעתי מאינגרם של השנה (היו ביניהם הרבה השוואות) אך בשונה ממנו הוא לא יצליח להרים את הקריירה שלו, פרנק נטיליקנה (איך שלא קוראים לו) לדעתי יתקשה מאד בהתקפה על אף שיהיה שומר לא רע בזכות נתונים פיזים מרשימים, דניס סמית' יקח את המושכות בניקס ויהיה המוביל באיבודים מבין הרוקייז (עם תחרות קשה מלונזו) והלחץ מהניקס יעשה לו רע והוא אפילו באיזה שהוא שלב יעבור סדרת חינוך מהספסל.
      והאחרון ג'וש ג'קסון שרציתי מאד לראות במדי הלייקרס לפי דעתי פיניקס לא יצליחו ללמד אותו לקלוע אבל הוא ייאכזב שם (זה הכל תלוי בקליעה אצלו אם יהיה סוג של מייקל קיד גילקריסט) או שחקן שיגרום ל5 על 5 בהתקפה ולא 4 על 5.

      נקודה אחרונה על מאליק מונק אני רואה בו ג'ייסון טרי 2.0 והוא יהיה להיט מהספסל ראו תואר השחקן השישי של השנה במהלך העשור הבא

      Reply to this comment
      • john

        21. מאי, 2017
        00:08

        אני פחות מאמין בג'וש הארט בnba. הוא בעמדה אכזרית בה חוסר אתלטיות זה כמו SG ללא קליעה. הוא בנוי להיות כוכב יורוליג. אני מת על המשחק שלו.

        די ג'יי ווילסון פרוייקט. זה תלוי באופי שלו. הוא לדעתי עוד לא מוכן השנה.

        קאלב סווינגן הוא חידה שאם יפתרו תהיה מעניינת.

        ג'ונת'ן אייזיק הוא מאוד שונה מאינגרם. העונה שלו היתה בינונית אבל יש לו מנוע גבוה לעומת אינגרם. הוא לא מפחד ממגע ומהתנפלות על הריבאונד. הוא יותר 3 שיחליק ל4 וגם גבוה מאינגרם בכמה ס"מ. אין לי אינטואיציה לגביו. לא אופתע אם יהיה כוכב ולא אופתע אם יהיה שחקן שולי. לא הראה בסאות' פלורידה תכונות של מנהיג.

        פרנק הבלגי צרפתי הוא מיסתורין. עד שלא יבוא לאימונים אישיים יחליק מטה. אם יבוא ויתן תצוגת כיסאות מול ה ג'י אמים אולי יחטף מוקדם

        אל תשפוט את דניס סמית עדיין. הוא איבד שנה יקרה בתיכון בגלל הפציעה והיתה לו שנה הזויה במכללה. בגיל שלו הוא יכול להחזיר לעצמו את כל האתלטיות וגם את הביטחון.

        ג'וש ג'קסון לא יהיה גילכרייסט כי הוא קלע בסהכ 37.5% משלוש אחרי התחלה איומה. הוא סיים את החצי השני עם איזה 47% מחוץ לקשת. הוא שחקן מאוד אינטנסיבי שישלים נהדר את בוקר הקול.

        לגבי מונק יש בזה משהו.

        בכלל כיף לדסקס איתך על הדראפט. המוק הבא שלי יהיה בימים שלפני הדראפט. אם תרצה לכתוב איתי או לחלק את העבודה תיצור קשר עם רועי. הוא יקשר בינינו

        Reply to this comment
  59. zivooo

    21. מאי, 2017
    00:00

    אני מחזיק ממונק כוכב בנבא.
    ומוזר לי שמעריכים אותו קצת נמוך.
    לדעתי הוא יכול להתברר כשחקן הכי טוב מכל הדראפט.

    אני מגורדן בל וסווניגן מתלהב מגוש הארט פחות.

    Reply to this comment
    • john

      21. מאי, 2017
      00:18

      זיוו אני אצל מונק מודאג מכמה דברים.
      מהעשירייה הראשונה כולם יכולים להיות כוכבים. זה עניין של האם יפתרו סימניה שאלה. חלק יהיה באחרויותם וחלק באחריות קבוצתם. אצל מונק זה:
      1.האם יש לו כישורי פוינט גארד? כי הוא קצר מדי בשביל עמדה 2. חלקית התשובה היא כן. ראיתי זאת בכמה הזדמנויות. השאלה אם יהיה מאמן שישים כדור בידיים שלו.

      2. האם מסוגל לשמור?

      3. האם הוא תורם בעוד תחומים חוץ מקליעה?

      4. האם יפתח מצפון ויבחר זריקות נכון? הבחור אוהב אתגרים ואין זריקה שלא אוהב.

      Reply to this comment
      • זיו

        21. מאי, 2017
        06:18

        1. לדעתי הוא רכז וראו את זה כל פעם שפוקס ישב על הספסל. הוא מוסר חכם ויכולת הובלת הכדור שלו טובה רק צריך לתת לו את המפתחות.2. חד משמעית כן צריך יו תר תשומת לב. 3. עניתי באחד ויכול לתרום גם בריבאונד.4. כן. ישלו אי קיו כדורסלני מאד גבוהה ובסיטואציה הנכונה ועם מאמן טוב כן ושוב פעם כן. הזוגיות בינו לבין פוקס הראתה טוב יותר את פוקס מאשר אותו כשלמעשה הוא הטוב מבין השניים. לבחור יש יכולת עלית מגוונת בזריקה ואתלטיות שאין להרבה. היכולות שאין לא הן ברות תיקון מה שיש לו לא ניתן ללמד.

        Reply to this comment
  60. רביד אראל

    23. מאי, 2017
    12:54

    וואו פשוט נפלא! כתבה שאני אשמור לקריאה נינוחה בבית

    Reply to this comment
    • רביד אראל

      25. מאי, 2017
      11:19

      ג׳ון באיזה מקום ברוטציה אתה חושב שג׳וש ג׳קסון יהיה? זה חסר

      Reply to this comment

הגיבו