הטור של מל: הקשיבו לי, לייקרס. אתם חייבים את לונזו בול!

ביליתי את היום בקריאת "לייקר נשיון", ESPN-LA, וכל חתיכת נייר מודפסת מעיר המלאכים, כולל כל קול שצוייץ משם.
אני מציע לכם – הצעה מהלב של אוהד סמוי – לבחור בלונזו בול בבחירה שנייה. אחרי משחק הלילה נגד הקאבס, אין לי שמץ של ספק שהבוסטון סלטיקס מבינים שעם אייזיה תומאס ואברי בראדלי הם יכולים לנצח את הדיביזיה, אבל אם פניהם ותכניותיהם הם לעבר אליפות המזרח ויותר מזה – אליפות NBA שפעם היתה כמעט רכושם הפרטי – הם חייבים לבחור במרקל פולץ.
אייזיה תומאס יכול להיות קנון ולתת משחק של גמד גיבור עם 36 נק' כולל 7 שלשות, אך הוא לא השחקן שיחתוך את החרדל במשחקים החשובים באמת. הוא יכול לעזור ללא ספק, אבל כשחקן מהספסל לרגעים ולמקרים מסויימים. מקרל פולץ הוא האדם שיכול להביאם לחוף מבטחים.

מה חששי? החשש שלי הוא שמאז שמג'יק ג'ונסון היה מעורב אישית בספורט מקומי באל.איי – הכוונה היא כמובן ב'דודג'רס' – הם הפכו לגרועים כל כך שהם נעלמו אפילו מהמסכים המקומיים של L.A. מצד שני המחשבה היא שהפעם אפילו מ'ג'יק לא יכול לדפוק את הלייקרס. "EVEN MAGIC CANNOT MESS IT UP", היתה הודעה בטוויטר של אחד האוהדים (של הקבוצה; לא של מג'יק) שקיבלה מאות לייקים.

יכול להיות שמג'יק הפעיל את קסמיו שכדור הפינג פונג ייפול "2" ללייקרס כך שבחירתם לא הולכת לפילדלפיה, ואם זה אכן מה שהוא עשה, כבר מגיעה לו מדלייה. אבל, ברצינות, אפילו אני לא מאמין שזה מה שהיה. ללייקרס היה סיכוי של כמעט 50% לבחירה 1,2, או 3, והפור נפל לחצי הסיכויים שלהם. זה היה קורה בפעם אחת משתיים עם השתתפות קוסמית של מגיק או לא. אז נניח שהכל היה כשר כמו ה'פסטרמי' בדליקטסן של 'גולדסטיין' בסן-פרננדו וואלי, ונעבור הלאה.

ההרגשה שלי היא שמג'יק הולך לבחור בלונזו בול בבחירה שנייה, וכאוהד לייקרס 'סמוי' (אל תהיו אהבלים ואל תאמינו לדוק. הוא שונא לייקרס בנשמה, אבל כשהוא כותב טור אישי הוא אשכרה רציני למופת אז אל תתרגשו מה'אהבה/שנאה ללייקרס. תתרכזו רק בעיקר הדברים!), אני ממליץ על הבחירה הזאת בכל לב. לונזו מתאים ללייקרס כמו גרב הניילון לרגל המהממת של אשתי החמודה. הכל בו אומר לייקרס. אפילו פניו דומות ל-LAKERS. אילו הייתי אמן ואמרו לי לצייר פנים שיתארו את הנשמה והאישיות של הלייקרס הייתי מצייר את פניו של לונזו כך:

(אף פעם לא היה שחקן עם "פני לייקרס" כמו לונזו!)

 

דני איינג' יודע כדורסל. הוא יודע שהשחקן הטוב ביותר בדראפט הוא מרקל פולץ. אם הוא באמת הטוב ביותר נדע רק בעוד כשנה, אבל בינתיים זוהי הדיעה והתחושה. אני משוכנע שהסידרה נגד קליבלנד תשכנע אותם שאייזיה תומאס ואברי בראדלי הם לא התשובה לבק-קורט של קבוצה המנסה לעלות לגדולה. אחרי המשחק הראשון זה בדיוק מה שהוא הראה, ואם יקרה משהו שאני לא מאמין שיקרה, והבק-קורט של הסלטיקס יתעלה על זה של הקאבס, הם תמיד יכולים לבחור בפולץ ומיד לעשות טרייד עם זה שיבחר בג'אש ג'קסון מטכסס כי הם ידרשו "גאש ג'קסון ועוד משהו", או לוותר על הבלבול וללכת ישר על ג'אש.

השאלה המטרידה את כולם היא מה יקרה אם הסלטיקס בוחרת בג'קסון, והלייקרס יכולה לבחור בפולץ?

אני הייתי הולך בבחירה שנייה על לונזו ולא על פולץ COME HELL AND HIGH WATER. זה לא היה נכון עבור אף קבוצה אחרת, אבל זאת הבחירה שעל הלייקרס לעשות.

כמה סיבות. לא אמספר אותן. רק אכתוב עליהן.

אני מרגיש – כמו כמה מחובבי הלייקרס – שהקבוצה חייבת אווירת קרנבל כדי להצליח. היא לא יכולה להיות קבוצה רגילה ולנצח. מג'יק הביא את הקרנבל העירה. אחריו קובי ושאק. עכשיו זה יהיה לונזו, וניתן להכניס למשוואה את אביו, שאם יהיה למג'יק שכל, הוא יוכל להשתמש בו כרופא אליל, קורא-קלפים (מה יקרה אם… ומה יקרה אם…), פסיכיאטור, ואיש פרסומת ושיווק חינם אין-כסף.

אבל ברצוני להזכיר, או לגלות לאלה שאינם יודעים, שלונזו הוא שחקן כדורסל בעל פוטנציאל גדול מאד, ווינר גדול בתיכון, ושחקן שהיה אחראי בחלק גדול של המהפך שנגרם ב-UCLA מאז שהוא הגיע בשנה שעברה.

ראשית, הוא יהיה אחד הפוינט גארדים הגבוהים בליגה. הוא 1.98 מ' עם מוטת ידיים של 2.10 מ'. UCLA חטפה אותו אחרי עונה איומה שלה בה היא סיימה 12-6 ב-PAC-12 והיא הפסידה את 12 מ-13 משחקיה האחרונים בעונת 2015-16.

עם לונזו (בעיקר), ואיתו טי ג'יי ליף ואייק אניגבוגו, UCLA עשתה מהפך שלם מתחתית הבור למקום גבוה בפירמידה, והכל בעונה אחת.  לונזו הוביל את ההתקפה הטובה ביותר במכללות ו-UCLA סיימה עונה נהדרת של 5-31 ובחירה שלישית גבוהה לטורניר ה-NCAA. רק הטורניר היווה אכזבה מסויימת.

לונזו סיים את העונה עם 14.6 נק' ממוצע, 7.6 אסיסטים, ו-6.0 ריבאונדים (ו-1.8 גניבות). בחישוב ל-40 דקות האסיסטים שלו הם 8.1, השני בטיבו מ-100 השחקנים הראשונים של הדראפט אקספרס. כשאני קורא זאת בדראפט אקספרס אני מתחיל לחשוש שאולי הוא טוב מדי:

When discussing the Lonzo Ball experience, it would be impossible not to start with his elite transition play. Ball has virtually the entire package in this regard, from his ability to force turnovers and grab defensive boards to ignite the break, the breakneck speed he operates at with the ball in his hands, his elite creativity and passing accuracy, and even right down to his knowledge of when to push the ball himself and when to give it up to his teammates. The ball doesn't stick, his decision making is quick, and his creativity and vision are nothing short of elite. – Source:http://www.draftexpress.com/profile/Lonzo-Ball-7229/ ©DraftExpress

בנוסף לכל יש לו קליעה מדוייקת מה-3 כשהוא קלע עבור UCLA  במספר גבוה (134 שלשות) ב-42% דיוק! הזריקה שלו אינה קלאסית במראה, אבל הכדור נכנס.

חולשתו הברורה ביותר?

יכולת פחות מבינונית – אם לא חלשה – לבצע חדירה לסל מהקפצה או מבידוד כתוצאה מצעד ראשון די איטי. זאת יכולת שחייבים לשפר אצלו כי פוינט גארד ללא חדירה הוא כמו אתם-יודעים-מה-ללא-חדירה.

לונזו הוא אשכרה פוינט-גארד מסוג ה-"PASS-FIRST". אני רואה הרבה מג'ייסון קיד בלונזו. ללייקרס ישנם הרבה צעירים כישרוניים שרק חוסר יד מכוונת פגע בהתפתחותם. שמעתי שהלייקרס מחפשים טרייד על ד'אנג'לו ראסל – רעיון טוב אם הסלטיקס בוחרים בג'קסון והלייקרס בוחרים בפולץ – אבל אם הם בוחרים בלונזו, הוא יהפוך את ד'אנג'לו ראסל לאחד השוטינג גארדס הצעירים הטובים ביותר בליגה, ואני חותם על כך כאן ועכשיו.

אם יש להם את לונזו, ובעונה הבאה (2018-19) הם פותחים את ארנקם בנסיון להביא את ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט, פול ג'ורג', או דמרכוס קאזנס, עצם היותו שם בלייקרס – וכל הארבעה יודעים טוב-טוב שהוא שחקן-מסירות – שווה ללייקרס כמו ארנק פתוח. הוא יכול להוות פיתיון עליון להביא שחקן כמו ראסל ווסטברוק למשל.

אז אם ללייקרס יש גם ארנק פתוח וגם לונזו, השמיים הם הגבול, והלייקרס יגיעו לרלוונטיות ב-2020, בדיוק כפי שנבאתי.

איזה סיפור זה יכול להיות! האבא לבאר בול כבר סיפר לכל מי שהסכים להקשיב ולצטט שלונזו אמר כבר מגיל 5 שהוא יהיה כוכב בלייקרס.

"אני נטעתי את הזרע, ועתה הפרח עומד לפרוח בלייקרס במלוא תפארתו!" אמר האבא היום (אתמול).

לונזו יהיה הפנים. האבא לבאר יהיה הקול. מה יכול להיות טוב יותר מזה?

 

(אם זה לא פרצוף "לייקרי" אז אני אוהד הדודג'רס!)

ובנוסף לכל נעלי BBB חינם לכל שחקני הלייקרס, נעלי BIG BALL BRAND של לונזו. היכול להיות סיפור מושלם ואידיאלי מזה? דדי יספר אותו שוב ושוב לניניו כשהוא משכיבם לישון.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 93 תגובות

    1. עם איינג בוחר בגקסון זה טמטום, צריך להיות אידיוט כדי לוותר על פולץ אפילו איינג לא יוותר עליו שהוא בפער עצום יוצר טוב מהשאר.

    2. הקטע הכי אדיר יהיה אם פילי תשאר על מונק ופולץ יחליק לפיניקס,
      פיניקס תצטרךך להחליט אם לבחור בעוד גארד…
      במציאות כזו פולץ מגיע עד סקרמנטו :]!!!

  1. אני ממש לא מתלהב מבול הייפ עצום לדעתי שיתפוצץ מהר מאוד, אהי לא רואה קו אחורי עם יכולת הגנתית שלו ושל דיאנגלו ביחד. איינג ייקח את פולץ אין פה שאלה הוא השחקן הטוב ביותר והיחיד ששווה בדראפט לדעתי (לא מדובר בפוטנציאל של לברון/ קובי… אלא של סופרסטאר) הדראפט של שנה הבאה הרבה יותר מעניין. בול דומה טיפה לקיד עם זאת קיד היה מגן אימתני עוד כשבא מקליפורניה, היה מהיר וחזק מבול פלוס מוסר מדהים ובעל שליטה טובה יותר בכדור, בול שוטר מסוכן בהרבה אבל חור הגנתי+ בא עם אבא דפוק שימשוך תשומת לב מיותרת לקבוצה, לגבי הנעליים של בול כל הדיווחים הכספיים הם מפוברקים בקושי נמכרו נעליים עד עתה (500 דולר לנעל? זה טמטום).

    1. לדעתי לא.
      כוכב הוא יהיה אב יש טובים ממנו
      לדעתי זה הסדר מבחינת האף סייד:
      פולץ
      מונק
      טאיטום
      גקסון
      לונזו בול
      איזאק
      מרקנן
      זאק קולינס
      ניליטקינה
      דניס סמית גיי אר
      גילס
      אנאובי
      גון קולינס

        1. מונק מבחינה פיזית הוא מאד בעייתי ושחקן הגנה גרוע , התקרה שלו היא CJ מפורטלנד וזה יהיה נס אם הוא יגיע לזה.

          טאטום הוא בכלל בדיחה , שיחק רוב הזמן PF בדיוק וניצל שחקנים פחות אתלטיים כדי להשיג מספרים (דומה מאד לאוקפור מהבחינה הזאת) , המהירות והאתלטיות של ה NBA יהממו אותו , הוא יהיה באסט אקסטרא אורדינר.

          שני שחקנים שלא הייתי מתקרב אליהם בטופ 10 זה לונזו בול וטאטום

          1. מונק הוא אנדרייטד.
            הוא כבר 6.4 וסכוי טוב שהוא עוד יגבה. הוא גבה בשנה האחרונה אינץ וחצי ואחיו הגדול הוא 6.6.
            השחרור המהיר והאתלטיות שלו זה משהו שלא רואים כל יום ויש לו יכול ניהול משחק שראו בתיכונים ולא בקנטקי מכוון ששחק לצד פוקס שהוא בול דומיניטד.
            אני חושב שהאפסייד שלו הוא יותר לילארד על ספידים מאשר סי גיי מקהלום.
            כי יש לו מה שיש לליארד אבל לליארד אין את האתלטיות שלו.

            לגבי טאיטום מצד אחד יש תתחושה באמת שבנבא הוא לא יהיה מספיק אתלטי וכדומה.. מצד שני הבחור הוא בולר ברמות בלתי רגילות, בינו לבין גקסון הייתי מתלבט הרבה.

            לגבי בול אתה טועה. לדעתי הוא אחלה שחקן כבר עכשיו גם בלי החדירה. שחקן עם יכולת עלית של מסירה וטובה + של קליעה לא יכול להיות באסט.
            פשוט לדעתי בדראפט הזה כל מי שלדעתי לפניו מדליק יותר…

    1. מגיק קצת בבעיה עם כל ההייפ של בול…
      מרחב הטעות שלו מצטמצם בגלל הלחץ הציבורי.
      יבחר בלונזו ויטעה, נפל ללחץ הצבורי.
      לא יבחר בלונזו ויטעה חליה לאלה…

    1. אם זה נכון ויבחרו במונק פילי תיהיה מדהימה.
      במידה וכולם בריאים יהיה להם ארבעה שחקנים עם אפסייד סביב האולסטאר ועם יכולות שמשלימות אחד את השני.

      1. עדיין נשארות להם 2 שאלות גדולות – סאריץ' (הוא וסימונס ביחד לא יצליח יותר מדי) ואוקפור.

        טרייד של אחד מהם או שניהם בקונוטציה כלשהי על זאק לאבין יכול לתרום ל-2 הקבוצות. חמישייה של מונק, לאבין, קובינגטון, סימונס וג'ואל אמביד שוות פלייאוף עם הרבה מזל וברכיים בריאות

  2. לדעתי כל קבוצה חוץ מהלייקרס לא היתה לוקחת את לונזו בבחירה 2.
    יש לגביו יותר מדי סיכון, לא רק בגלל האבא. יש הרבה סימני שאלה לגבי הפוטנציאל שלו בNBA מבחינת אופי, זריקה בכידרור, הגנה.
    זה די אבסורדי שהלייקרס, לפחות כלפי חוץ, נראים כאילו הם חייבים לבחור בו. ההייפ והלחץ שהפעיל לבאר עובד.
    המרוויחה מכך היא פילי שבאמת יכולה לבחור שחקן עם אפ-סייד גדול משל לונזו, בין אם זה ג'וש ג'קסון, פוקס או מונק

  3. אני ממליץ לכולם לראות את קנטאקי נגד יו סי אל אי.
    וכן את התגובות של בול להפסד מול קנטאקי לעומת התגובה של פוקס כשהם הפסידו בשלב הבא.

    אני בוחר בפוקס לפני בול,.
    האבא מכונת יחץ שמכדיף שה gm יתעסקו בשטויות שלו וישכחו מזה שבשני המשחקים הישירים בין פוקס לבול ידיו של פוקס היו על העליונה

  4. גיא, אני עונה לך באיחור ובתמצות, כאן.

    אתה לא יכול להחליט לקחת את הנתונים רק אלו שנוח לך.

    איך אתה יכול להחליט "אני לא לוקח את סטט' העונה הרגילה (כתבת פלייאוף, אבל נראה לי שהתבלבלת, וגם אם זה הפוך, העקרון נשאר אותו דבר) של קליבלנד, אבל כן לדבר על ממוצע האסיסטים של לברון בעונה הרגילה, כשהאסיסטים של לברון הם חלק מהעונה הרגילה של הקאבס כבר 3 שנים, זה אחו שילינג צ'רי פיקינג כמו שכבר כתבו לך.

    מה הטעם להביא את קארי, כדוגמא למישהו שלברון עבר אותו, כשהם לא משחקים בכלל אותו משחק ?

    הסטט' האלו, במיוחד כשהן מושוות לתקופות עברו לא מספרות בכלל את כל הסיפור, להפך הן רק מבלבלות, גי'נובילי יסיים עם ממוצע אסס' נמוך משל הארדן, ווסטברוק, לברון, קארי, נאש, סטוקטון ועוד, זה אומר משהו על איכות המסירה או ראיית המשחק שלו לעומתם ? הוא שיחק במערכת שמיקסמה את הקבוצה ופחות את הטורים האישיים.

    1. אני מסכים שזה שלשחקן יש קצת פחות אסיסטים, לא בהכרח סותר את ראיית המשחק שלו.
      אין ספק שג'ינובילי הוא דוגמה מצוינת לכך.

      אז תן לי לשאול –
      אילו נתונים תומכים או שוללים את ההצהרה שלשחקן יש/אין ראיית משחק?
      אני חושב שהעובדה שלברון מסר יותר אסיסטים בפלייאוף מכל שחקן שהוא לא מג'יק או סטוקטון תומכת בדעתי על לברון.
      כנ"ל העובדה שאין עוד פורוורד עם ממצוע אסיסטים גבוה משל לברון –
      בפלייאוף או בעונה הרגילה.

      מה שניסיתי להסביר, וכנראה שלא בדרך מוצלחת, זה שזה בכלל לא קשור לקרי, או לג'ינובילי.
      "ראיית משחק" זה משהו שאי אפשר לכמת,
      ולרגע אני לא מנסה להקטין את קרי או את ג'ינובילי (2 HOF ברורים).

      1. אם אי אפשר לכמת ראיית משחק, אז למה להביא נתונים סטט' ?

        האם העובדה שללברון יש יותר אסס' מלארי בירד מעידה שהיתה לו ראיית משחק יותר טובה ממנו ? גם הוא פורוורד.

        1. לא טוען יותר או פחות מלארי בירד, טוען שהוא בשורה אחת עם הגדולים.
          לא אומר שהנתון הוא "הוכחה ניצחת", אומר שהנתון תומך בדעה.

          יש שורה ארוכה של מושגים שמלווים את אהדת הכדורסל –
          "גדול", "ווינר", "חוש למשחק" וכ"ו ,
          אין דרך באמת לכמת אף אחד מהם, וכל אחד מדרג את מי שהוא רוצה איך שהוא רוצה, על הסולם הפנטזיונרי והסופר סובייקטיבי של עצמו.
          דעתי היא, שבכל הנוגע לראיית משחק, לברון בשורה אחת עם הגדולים ביותר.
          אני עדיין לא מבין מה הבעיה?

          1. לא יודע אם בעיה…אבל הכל התחיל מזה שנתת דוגמאות לשחקנים כמו קארי ואחרים שלברון עקף אותם, כאיזו גושפנקא לגדולתו, והשבתי לך שאת קארי לא מודדים בכמות האסיסטים שלו, אלא בכמות של גולדן (כמובן שאין הכוונה שהוא מוסר 30+ אסיסטים למשחק.. הוא לא מאמן אורלנדו לשעבר..)

      2. זה שימוש בעייתי בסטטיסטיקה כיוון שמצד שני הוא מקום 28 בממוצע אסיסטים למשחק בפליאוף עם 6.8 למשחק, ולא שזו סטטיסטיקה כל כך טובה להשתמש בה, כאשר פאקינג סטיב פרנסיס עם 5 משחקי פליאוף נמצא לפני עם 7.6.

      3. 'ולרגע אני לא מנסה להקטין את …'

        סבבה לגמרי, אבל אם ככה אתה צריך גם לקבל ולזכור שלא כל מי שאומר משהו שאינו חיובי בהכרח על לברון (או כל שחקן אחר) או מציג השוואה שבה מישהו טוב יותר ממנו במשהו, אינו בהכרח מנסה להקטין אותו.

        1. איש,
          אני לא זוכר מתי מישהו רשם
          "אני חושב שקובי/קרי/מייקל שחקן גדול",
          ואני בתגובה סתרתי אותו.

          המקסימום שעשיתי זה להגיב להשוואה X > Y

          1. אבל אתה כן אמרת שכל מי שמדבר על חולשת המזרח בשילוב עם רצף ההופעות בגמר של לברון עושה זאת בשביל לגמד אותו ואת השגיו, וזה לא שונה.

          2. שיקגו של 2011, בוסטון ואינדיאנה של 2012, אינדיאנה של 2013.
            לכתוב "חולשת המזרח" ולהתעלם מהקבוצות החזקות מולן הוא שיחק במהלך הקריירה שלו,
            זה נראה לי בדיוק ניסיון לגמד.

            סוג של –
            "מג'יק הפלופר. שיחק כל הקריירה בקונפרנס פח. רק בגלל זה יש לו כל כך הרבה אליפויות."
            (ציניות, כן?)

          3. גיא אם כבר אתה רוצה להוכיח את טענתך היית צריך לכתוב "מג'יק הפלופר.שיחק כל הקריירה בקונפרנס פח.רק בגלל זה יש לו הרבה הופעות בפיינלס".
            אליפות זאת אליפות ולא משנה בכלל האם הקונפרנס חלש או לא

          4. 1) אתה מציג את לא כמו שזה מוצג ויוצר איש קש, ומשם אתה מגיע לנסיון הגימוד. לא נאמר שלא היו שם כלל קבוצות חזקות, מדובר על היקף גוף עבודה כללי.

            2) האמת שדיון על איך למדוד מה מהווה מוסר טוב זה מאוד מעניין אבל לצערי ממש אין זמן להכנס לעומק של זה היום

          5. אם אתה רוצה לטעון שיש אנשים שטוענים את טענת המזרח החלש כדרך לנסות לגמד את לברון אז אני מסכים שסביר ביותר שזה נכון. אבל זה ממש לא נכון עבור כל אחד וכל פעם שמישהו טוען את זהה , ואת זה את אתה צריך לקבל ולזכור, כי כרגע את מציג את זה כשמיכה גורפת.

      4. סטט' פלייאוף יכולות מאוד לשקר כי שחקנים לא משחקים בהם כמות שווה של משחקים, אלא אם אתה עושה ממוצע, וגם אז בעייתי. לכמות מצטברת של האסיסטים בוודאי אין משמעות.

        כל פורווד יכול להתבלט עם ראיית המשחק שלו מעל הממוצע, פשוט כי באופן יחסי לגארדים, אין הרבה כאלו, הרבה יותר קשה למצוא ראיית משחק בחתך אוכלוסייה של 2.05 ומעלה, מאשר ממוצע מטר שמונים.

        בנוסף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהנתונים האתלטיים של לברון, נותנים לו עוד שנייה שתיים בהתקפה או ספייס גדול ליצור, אותם הוא בהחלט מנצל יחד עם יכולות הראיית משחק ווהמסירה שלו המצויינים שלו.

        1. אתה חושב ההפך ממני. סבבה.
          לא אתווכח על מושג אמורפי כמו "ראיית משחק".

          זה היה המשפט המקורי שלי, זה שהתחיל את הדיון:
          "כולם מסתכלים רק על היכולות הפיזיות שלו,
          אבל ראיית המשחק שלו מזכירה את זו של הגדולים ביותר (מג'יק, בירד)."

          1. מה זה הגדולים ביותר ? רק מג'יק ובירד ?

            אני יכול להביא עוד הרבה שמות אנונימיים באופן יחסי עם ראיית משחק לא פחות טובה משל לברון.

            האם לשאראס למשל יש ראיית משחק פחות טובה משל לברון ?

            ג'ייסון קיד ? בוריס דיאו ?

          2. נאש לא אנונימי בעניין.

            ממש לא מנסה לעורר ויכוח, יש הרבה שחקנים עם ראיית משחק עילאית, שהסיבה שהראיית משחק שלהם באופן יחסי אנדרייטד, היא שאר היכולות שלהם.

  5. לגבי בוסטון:
    א. אי אפשר שגם תומאס וגם פולץ יהיו יחד בקבוצה. זה לא ילך

    ב. לגבי השאלה את מי לשחרר, המובן מאליו את פולץ. מי שעדיין לא הוכיח את עצמו ומהווה סוג חתול בשק.
    גם אם מדובר בעילוי, ייקח 2-3 שנים עד שיגיע לרמות הגבוהות ביותר (שתומאס כבר שייך אליהן). לבוסטון חסרים חלקים בפאזל לאליפות. אבל לא PG

    ג. אבל יש גם איפכה מסתברא: הסיקרס הגיעו לגמר עם דרל דאוקינס, (בייבי גורילה) הסנטר הנפלא שלהם, אבל אחרי שכשלו (פעמיים), הם נתנו אותו ולקחו את מוזס מאלון עם הפו פו פו שלו. טבעת אחת הוא השיג ואז שבק (בארקלי החליף אותו)

    ד. אם מישהו רוצה לוותר על פולץ או על תומאס, נדמה לי שיש קבוצה שצריכה PG:
    מה דעתכם על חבילה שתכלול את: למרקוס + גרין + בחירת דראפט 1
    מישהו מבוסטון עונה?

    1. הדוגמה של דוקינס מעולה.

      הסיקסרס הבינו שיש תקרה שאותה עם דוקינס בעמדת הסנטר הם לא מצליחים לעבור, והם עשו שינוי.
      אני חושב שיש סיכוי (לא גבוה, אבל קיים) שבוסטון (במקרה של תבוסה בסדרה מול הקאבס) יבחרו ללכת על פולץ, ולחפש טרייד עבור תומאס.
      העובדה שתומאס עובר עם מלוא זכויות הבירד שלו, והעובדה שהוא יהיה זכאי לחוזה מקסימום (מה שאומר שהקבוצה עליה יעבור תהיה המקום בו יהיה לו הכי רווחי להישאר),
      יאפשרו למצוא טרייד משתלם.
      דרומונד תמורת תומאס, זו דוגמה לא רעה.
      הורפורד עובר לפאוור, כאשר הוא תפור למשחק לצד שחקן כמו דרומונד,
      ולבוסטון יש סוללה של גארדים צעירים מצוינים לשנים קדימה.

      1. אני חושב שדווקא יש סיכוי מאוד גבוה לתרחיש הזה.אני מקבל את הרושם שאיינג' בהחלט חושב שתומאס הגיע לתקרה שלו ולא הוא זה שיסחוב את בוסטון קדימה.מה עוד שגם זה נראה שאיינג מחכה שקליבלנד וגולדן סטייט יתחילו להיחלש ואז הוא ירצה להכות בברזל.ולכן לדעתי יש סיכוי מאוד גבוה לטרייד על תומאס.

      2. הדוגמא של דוקינס היא מזעזעת במקרה הזה. הוא לא היה אפילו השחקן השלישי בחשיבותו בקבוצה והם לא ויתרו על השחקן הכי טוב בקבוצה שלהם בשביל שחקן בבחירת דראפט ראשונה. הם הביאו את ה-MVP המכהן.

  6. יש לי הרגשה שבול הולך להחליק מטה בדראפט ולאבא שלו יש חלק גדול בזה. לוק וולטון לא ירצה נודניק שיעשה עוד בלאגנים ורעש ליד כל הצעירים הבעייתים גם ככה.
    ואם לייקרס לא יקחו אותו הוא יחליק מתחת לבחירה חמישית

    1. הסאנס בחיים לא יצליחו להתאפק.
      אני מחזיק אצבעות ללייקרס…

      (אבל בכל הנוגע לפרוספקטים מהמכללות, אין לי באמת מושג. אולי יהיה בסדר…)
      (מקדונו. יהיה חרא…)

      1. אני בטוח שישאלו את וולטון.
        כמו שאיינג' מתייעץ עם סטיבנס אז בטח שמג'יק ופלינקה, אם יש להם טיפה שכל וחושבים על וולטון כמאמן לשנים קדימה, יתייעצו עם וולטון.

  7. אני מוכן לענות עבור בוסטון : לא. עם כל אהבתי לגרין וחוסר חיבתי לאולדריג, אם מחליטים לבצע טרייד על בחירה מס 1 אפשר לקבל יותר מגרין ועוד סנטר שימס ברגע שיראה את הצל של לברון. (1 כזה כבר יש לנו).

    לטעמי איינג שומר על הבחירה ומתחיל לאט לאט ליצור את החבורה שתתמודד על האליפות ששתי המפלצות (קליבלנד וגולדן) יתחילו את הדעיכה שלהם.

    הבסיס כבר קיים בראון, רוזייר ,פולץ ,זיזיץ שתי בחירות ב2018 ועד שלוש בחירות דראפט ב 2019

        1. אני לא מזלזל בגולדן סטייט,
          אבל מזל לא חסר גם לגולדן סטייט.
          (בדראפט, אף אחד אף פעם לא יודע מה יוליד יום. קרי, קליי, גרין. המון מזל)
          (חוץ מפופ…)
          איינג' הראה את היכולת לבנות קבוצת אליפות (2008),
          ואז את היכולת לבצע מעבר מהיר מקוצה זקנה, לקבוצה חדשה לחלוטיןף ומלאת פוטנציאל.
          אז נכון, לא כל יום ברוקלין. אבל עדיין איינג' הצליח לשדוד אותם.
          ואז יש גם את הטרייד על רונדו, שבזמן אמת נראה היה שדאלאס היא המרוויחה הגדולה,
          טרייד שהראה איך איינג' יודע להבין מתי לשחרר.

          1. נכון שגם לגולדן סטייט היה מזל גדול אבל קח לדוגמא את הסירוב לטרייד על קווין לאב כדוגמא לניהול מצויין או אפילו את המעבר של דוראנט שזה לא משהו טריוואלי בכלל שתצליח בסופו של דבר לשכנע כוכב בסדר גודל הזה להצטרף לקבוצה כזאת.
            לגבי רונדו דווקא גם בזמן אמת לא הייתי בטוח שהמרוויחה היא דאלאס.אם אני לא טועה רונדו נפצע בצורה קשה כבר בבוסטון. מה שכן אני זוקף לזכותו של איינג' זה חוסר הסנטימנטים שלו .אין לו בעיה להיפטר מכל אחד וגם אם הוא סמל ברגע שאיינג' יחשוב שהרמה שלך ירדה או לחילופין הוא יכול להביא מישהו יותר טוב הוא ישר יחתוך.(יש לי הרגשה למשל שאם איינג' הוא הGM אז לארי בירד היה פורש במדי קבוצה אחרת)

      1. אה, חכה חכה, מדובר בGMים של הליגה אתה לא יודע מאיפה יבוא הclusterfuck הבא(זה לא הבית הלבן שאתה יודע בדיוק מיפה הוא יגיע). הספרס נראים טוב כי הם מצליחים להסתיר/לחפות/לתקן עם עבודת המערכת שלהם פיקשושים של השוק, לא כי הם חפים מפשלות בתחום זה.
        הסלטיקס כרגע פשוט בסטריק מזליקי(אם אפשר לקרוא ללעשות עסקאות עושקות עם בילי קינג מזל)

        1. אני חושב שבתחרות בין 3 הארגונים הטובים בליגה גולדן סטייט מנצחת:
          א. ההבאה של קר לקבוצה טובה מאד שכמעט עברה סיבוב שני והשדרוג האדיר שהיא עשתה כמעט בלי שינוי פרסונלי

          ב. פילוסופיית המשחק החדשנית ששינתה כמעט כליל את הדרך שבה משחקים היום כדורסל (שוב קר)

          ג. בחירות דראפט טובות יותר (גרין)

          ד. היכולת להביא את אחד השחקנים הטובים בליגה (דוראנט) מבחינת חוזים

          ה. היכולת לשלב אותו בקבוצה עם רמת אגואים באופן חלק

          האליפות של 2014 התבססה על פירות הניהול של הספרס לפני 20 שנה
          כשמנתחים את הביצועים ב- 5 השנים האחרונות, יש ארגון אחד טוב יותר
          (אני לא חושב שמישהו חושב שהקאבס מנוהלים היטב).

          1. ברמת העובדות, כל מה שאמרת נכון, אבל אני חושב שזה גם עניין של מזל וגם תוצאה של העובדה שלגולדן סטייט היו יותר בחירות דראפט גבוהות מלספרס – גם בגלל שעד השנים האחרונות הלוחמים לא הצליחו ולכן קיבלו בחירות דראפט גבוהות.

            אני חושב שהספרס ניהלו יפה את הקלפים שקיבלו – הבחירה בקוואי וההחתמה של אולדריג'. בעניין דוראנט לספרס כבר היה מישהו מצוין במשבצת שלו ולכן, ולוא מסיבה זו, יותר טבעי היה לו לחתום בג"ס.

            מזווית אחרת – עוד מוקדם לסכם, כמובן, אבל כמו שרועי כתב לפני משחק מספר 1 – פופ בנה את הספרס של השנה כדי להתמודד עם ג"ס, ואני חושב שאלמלא הפציעה של קוואי (שוב, חוסר מזל ונסיבות), יכול להיות שהיינו מרגישים עכשיו שהספרס דווקא מצליחים במשימה הזו ושהלוחמים, עם דוראנט, בסכנת הדחה.

            לסיכום, אני חושב שהתוצאות העדיפות של הלוחמים הן גם, לא רק, עניין נסיבתי, ושברמת התהליך והשיטה שני המועדונים מתנהלים למופת. אני חושב שגם ג"ס וקר יסכימו איתי.

  8. אתם לא חושבים שלבוסטון יש מספיק נכסים כדי לבנות קבוצת כוכבים משלה כבר שנה הבאה? טופ SF עבור פולץ (באטלר או ג'ורג', אני אישית הייתי לוקח את פול). גריפין בתור טופ PF. וזה עם לשמור על השלד הקיים. זה לא קבוצה שתוכל לתת פייט לקליבלנד?

  9. בול בלייקרס גם אם העולם יתהפך
    וזה המסר הכי טוב לסופסטארים עתידיים.
    בול חושב איך הוא עושה אחרים יותר טוב.
    בניגוד לשאר 99.9999 אחוז משחקני הקולג'. לדיטימי שבחירה ראשונה כמו פולץ תנסה להוכיח את עצמה.
    אבל שחקן כמו בול יזרז כל סופרסטאר להגיע ללייקרס ועוד השנה.

    בקיצור פלייאוף. מישהו רוצה להתערב?

  10. צודק, צנחם.
    בול תפור על הלייקרס בתור רכז העתיד שלה. רכז של שואוטיים בסגנון מג'יק, רכז של מסירה קודם.
    בניגוד גמור לדיאנג'לו שהוא אגואיסט וילד כאפות דור ה-ז', שמה שמעניין אותו זה בילויים, שטויות, סטטיסטיקה אישית וזהו.
    או להטריד את דיאנג'לו הכישלון או להעלות אותו מהספסל כמחליף בעמדות 1-2 כשקלרקסון פותח ב-2.

    1. אינגרם יהפוך למגן טוב. לונזו פשוט לא שיחק מימיו הגנה אישית חזקה. זה לא אומר שהוא לא יוכל ללמוד… דיאנג'לו יראה מעט טוב יותר בשמירה על SG שזו העמדה החלשה כיום בליגה במיוחד שלא יבזבז את אותה כמות אנרגיה בהתקפה. עדיין הנקודה שלך ואלידית…הלייקרס בהתלבטות מכיוון שכמעט ללא יוצא מין הכלל כל החמישיות שעלו לפלייאוף הציגו לפחות 3 מגינים טובים שפתחו יחד. לגבי פורטלנד ניתן להתווכח…
      לשם ההדגמה
      ג"ס – דריימונד דוראנט תומפסון
      סן אנטוניו – גרין קוואי ודדמון (טוב נו קוואי שווה 2 מגינים)
      יוסטון- בברלי אריזה וקפלה
      יוטה- היל היווארד וגובר
      קליפרס – כולם חןץ מבלייק מגינים טובים פלוס
      okc – אולדיפו רוברסון ואדמס
      ממפיס – כולם
      פורטלנד – כן… נו פחות.

      במזרח אותו הדבר למעט וושינגטון ואינדיאנה

      ללייקרס: זובץ'? הדיפנסיב רייטינג של החמישייה שלהם נראה כמו האופנסיב רייטינג של גולדן סטייט. תראה מי הוביל אותם השנה
      stats.nba.com/players/defense/#!?sort=DEF_RATING&dir=-1&Season=2016-17&SeasonType=Regular%20Season&TeamID=1610612747

  11. אני אגיד לכם דבר אחד על בול:

    לא ראיתי דקה של משחק חי איתו. או של כוכב מכללות אחר המועמד לדראפט.
    אבל כשג'ון פירסם את סקירתו הראשונה על הדראפט הקרוב, ראיתי את הסירטון של בול וכתבתי דבר אחד – אני לא צריך לראות אף סירטון של שחקן אחר כדי לדעת שהוא השחקן הטוב ביותר בדראפט הזה.
    הוא הרשים אותי מאוד, למרות חסרונותיו.

  12. מנחם תודה על הפוסט!
    אני מאוד מקווה שבול זה לא מאור בוזגלו הבא בגלל אבא שלו. מבחינה מקצועית אני חושב שהלייקרס צריכים אותו כי הוא מתאים לסגנון שוולטון לפי דעתי רוצה להעביר. בול הוא רכז מאוד קלאסי שבאמת חושב על מסירה לפני זריקה ויכול להתאים לראסל שחושב הפוך (הרבה יותר מתאים כשוטינג גארד). מה שאני חושב עליו עוד זה השילוב עם זובאץ הסנטר שבסוף העונה השתפר מאוד ולפי דעתי יהיה להם פיקנרול נהדר! וגם זןבאץ יהיה לו הרבה אופציות מסירה מהצבע.

    1. אבא בול הוא הדונאלד טראמפ של הכדורסל. תעמיק מחשבה על ההתנהלות ושיטות השיווק של שניהם ותראה שהם ממש לא רחוקים אחד מהשני…

  13. "אוהד לייקרס 'סמוי' (אל תהיו אהבלים ואל תאמינו לדוק. הוא שונא לייקרס בנשמה, אבל כשהוא כותב טור אישי הוא אשכרה רציני )" – אהבתי. סוף סוף לקראת יומולדת 80 מל יוצא מהארון לשמחתה של גייל המסכנה.
    רק מאיפה הקרצת את הפסטרמי בדלי של גולדסטין בסן פרננדו וואלי? אין דבר כזה. יש ג׳ריז דלי שהיה שייך לאייק שטרקמן ז״ל ומשפחתו, אחיו של הרכז האגדי של מכבי ת״א.

  14. אני קורא לאימפיצמנט של מגיק עקב קשריו האפלים עם אנשח גרינוויל מדר קרולינה ..(הדוק?)
    לדעתי קשר עם פוטין זה זהב מול קשרים עם עיתונאי האופל המחרטט בעלטה..
    אני קורא לתת סמכויות לחוקר המיוחד רוברט פולר החוקר את.קשרי מייקל פלין פוטין לחקור גם את קשרי מגיק גרינוויל …ובא לציון גואל…

להגיב על אשך טמיר המקורי לבטל

סגירת תפריט