אלווין ג'נטרי ודל דמפס ממשיכים בניו אורלינס פליקנס – מולי

לוגו של הניו אורלינס פליקנס

אלווין ג'נטרי ודל דמפס ממשיכים בניו אורלינס פליקנס

הבעלים של הפליקנס, מר טום בנסון, וסגן הנשיא התפעולי לענייני כדורסל, מיקי לומיס, הוציאו את ההודעה הבאה מפיו של מיקי לומיס:

"לאחר בחינה זהירה ומעמיקה של נושא הכדורסל בארגון, הגענו להחלטה שנתיב הפעולה הטוב ביותר עבורנו על-סף עונת 2017-18 הוא להמשיך לפעול תחת הנהגתם של המנכ"ל דל דמפס והמאמן הראשי אלווין ג'נטרי." הוא המשיך ואמר: "אנו נמשיך לבחון ולהעריך תפקידים חשובים הן בסגל הניהולי והן בסגל המקצועי והודעה על כך תצא בזמן המתאים."

לומיס התייחס לציפיות מהעונה הבאה כשאמר: "הציפיות והמטרות של הארגון שלנו לא השתנו ואנו ממקדים את כל מאמצינו הכניסתנו למחנה האימונים ולעונה עתמה במטרה ליצור סגל שחקנים ומאמנים בסדר גודל שיתאים לפלייאוף, כשמטרתנו היא להגיע לפלייאוף ולזכות באליפות עבור האוהדים שלנו."

אישית, אני מודה שאני לא בעד ההארכה של החוזה של שניהם. אני חושב ששניהם לא הוכיחו את עצמם בשתי העונות האחרונות, בכל האספקטים. אמת, דמפס קצת "כיפר" על הפשלות שלו בעזרת הטרייד על קאזינס, אך לטעמי זה לא מספיק והוא יהיה חייב בחירת דראפט 1-3 בדיבוי של 1.8% כדי להראות לעולם שהמזל איתו.

לגבי ג'נטרי, התאכזבתי ממנו כמעט בכל תחום. הגרועה ביותר מבחינתי היא חוסר היכולת שלו לטפח שחקנים צעירים. ועדיין, השחקנים אוהבים אותו. אני די בטוח שאנטוני דייוויס הוא זה שהיה המחליט הסופי שג'נטרי יישאר.

נראה מה יהיה בדראפט הקרוב, נראה מה יהיה העונה…

 

נוסח ההודעה המקורי:

May 15, 2017 

NEW ORLEANS – The following is a statement from New Orleans Pelicans Owner Tom Benson and Executive Vice President of Basketball Operations Mickey Loomis:

“After careful and thorough review of basketball operations, we have made the determination that the best course of action as we move forward into the 2017-18 season is to continue under the leadership of General Manager Dell Demps and Head Coach Alvin Gentry,” said Loomis. “We will continue to evaluate important roles on both the administrative and coaching staffs which will be resolved at the appropriate time.”

“Our organizational expectations and goals have not changed and all of our efforts are focused on putting together a playoff caliber roster entering training camp and ultimately into the season,” said Benson. “The end result as we move forward – playoffs and winning a championship for our fans.”

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. הגבתי בפוסט של גור על כך : שיהיה הרבה בהצלחה לפאליקנס שהולכים לזרוק עוד עונה של דיוויס לפח תחת הצמד הנ"ל.

  2. החלטה מייאשת, מילא דמפס, פיטורי GM בליגה הזו הן ציפור נדירה ודורשת רצף החלטות אומלל באמת (הי אורלנדו מה המצב שם בדיסנילנד?) אבל למה ג'נטרי למה, כנראה ההילה של קר עדיין חופפת עליו

  3. אם החתמה נכונה של שחקן חופשי ואפילו דראפט מוצלח ואפשר לצאת לדרך חדשה בעונה הזו שדיוויס וקאזינס משחקים מהתחלה (עם הכנה טובה).
    לא הייתי ממהר להספיד את העונה הזו, אסור לשכוח שהטרייד הזה היה כאשר לפליקנס היה סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף, בטח שדיוויס וקאזינס צריכים להתרגל לשחק אחד ליד השני.
    בהנחה שהולידיי מתחיל את העונה ללא פציעות, ומצליחים להביא קלעי ושחקן ששומר ב-SF ואפשר להיות אופטימים.

  4. שנה שעברה עוד היו תירוצים והייתה סלחנות. השנה אם אין פלייאוף שניהם יעופו על טיל וייתכן שגם סיבוב ראשון עם הדחת סוויפ לא יספיק כדי להשאיר אותם.

  5. ניו אורלינס חייבת להחתים את כספי , בהנחה שזה יהיה טיפש מספיק כדי להסכים אחרי שחתם במיניסוטה הוכיח שהוא אלוף בבחירת האופציות הכי גרועות בשבילו .
    אז קדימה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט