גגות של MY MAN MAGEE קברו את הלייקרס!/מנחם לס

דנבר נאגטס (119) – לוס אנג'לס לייקרס (108)

(טעיתי ב-9. נבאתי 20 הפרש)

הדבר היחיד הטוב שקרה ללייקרס הערב היה שהבוסטון סלטיקס גברו על יוטה ג'אז בדיוק כפי שנבאתי – ב-3 נקודות. החדשות הרעות היו כמה:

1.  דנבר גברה עליהם בדבר אחד פשוט: אתלטיות. מול הרגליים הצעירות של קנת' פאריד – שהדאנקים שלו נשמעו עד לוס אנג'לס, וניתוריו עשו מהאוארד גמד – טיי לאוסון, וג'בל מגי, הלייקרס נראו עייפים וכבדים.

2. הלייקרס לא יכולה לשחק יותר טוב ובכ"ז היא הפסידה:

   א. קובי היה מצויין אחרי התחלה רעה כשמגי שמר עליו – ברבע הראשון ג'ורג' קרל שם את מגי על קובי וקובי היה 1 מ-7! – והמשיך ל-=29 חיצים ב-12 מ-23, 9 אס' ו-6 ריב', אחת הסטטיסטיקות הטובות ביותר שלו העונה.

   ב.  נאש קלע 16 ב-6 מ-8, עם 5 אס'

   ג. דווייט האוארד קלע 15 – מנתו היומית – וקטף 14 ריב'.

   ד. מטה וורלד פיס קלע 15

   ה. כל הקבוצה קלעה 55% מהפארקט, כולל 42% מה-3  משחק טוב מזה לא היה להם.

   ו. אנטואן עלה שוב מהספסל למשחק מצויין של 14 נק' באחוז גבוה.

3. דנבר שלטה במשחק כל המשחק אחרי הרבע הראשון, והכל ללא הקלעי מספר אחד שלה דנילו גלינרי.

4. דנבר קלעה 33 נקודות נגד 3 של הלייקרס בפאסט ברייקים.

סוף-סוף, סוף-סוף, סוף-סוף ג'ורג' קרל שם את ג'בל מגי לשחק ברגעי אמת והתוצאה? 4 גגות שהובילו ישירות ל=-8 נקודות. שניים על קובי בריאנט שהדבר היחיד שיכול היה לעשות זאת התנועה הרגילה הבוכייה לשופט כאילו נעשה עליו פאול, ושניים על דווייט האוארד שבוודאי הרגיש כגמד.  ב-23 דקות – כמעט פי 3 ממספר הדקות הרגיל שלו, הוא קלע 8, קטף 7 ריב', ועשה 4 גגות. טיי לאוסון היה מהיר מדי נעבור סטיב נאש ועבר אותו כמה פעמים כמו רוח כשהוא קולע 22 ב-8 מ-19, עם 8 אס' ו-4 ריב'. קנת' פאריד היה קנת': אולי האתלט הטוב ביותר בליגה. שני דאנקים על האווארד הענק לא ישכח במהרה. אנדגרה איגודלה שמר על קובי טוב כפי שניתן לשמור על השחקן הפנומנלי הזה שהוא הקללה הארורה בעולם לכל מאמן שמשחק נגדו. הוא הספיק גם לקלוע 14 ב-6 מ-9, ולחלק תריסר אסיסטים. וילסון צ'נדלר שעלה במקום גלינארי קלע 23 ב-10 מ-18.

טיי לאוסון

 

יוטה ג'אז (26-31) 107 – בוסטון סלטיקס (27-30) 110 – הארכה

(קלעתי בול: נבאתי נצחון בוסטון ב-3)

איזה משחק! איזה משחק! תענוג לעין הרואה. משחק פלייאוף ממש מהרגע הראשון עד סוף ההארכה. מלחמת גוג ומגוג בין בוסטון במשחקה ה-5 במערב תוך 7 ימים, בלי שאף אחד התלונן על העומס והעייפות. הם ידעו שעליהם לנצח, והרגליים העייפות והלא צעירות של פול פירס עשו זאת שוב עם 26 נק', כולל 7 ישירות ב-OT שהביא נצחון חוץ, בבית הקשה ביותר בליגה לקבוצותץ אורחות. היה זה מאמץ כללי של כולם: אברי בראדלי היה האתלט הטוב האולם כשהוא עובר את רוב מגיניו במהירות גרידא. נקודותיו באו מקרוב ומרחוק. ברנדון באס לחם בגבורה ממש מול המסה של אל ג'פרסון, מילסאפ, וקנטר, וקלע 16 עם 8 ריב'. קווין גארנט תמיד קבר את 'חצי המרחק' שלו ברגעים החשובים ביותר וסיים עם 13. קורטני לי תרם 14 נק' חשובות, וג'ייסון טורי קם מהספסל לשים 4 מ-9 שלשוןת שתמיד הקטינו את ההפרש מ-2 ליתרון של נקודה. אלה השלשות ההורגות את היריב יותר מכל האחרות.  גורדון הייוארד היה מצויין עד ההארכה כשהוא קולע 26, כולל 4 שלשות גדולות. בהארכה הכדורים שלו ניכנסו לטבעת ויצאו.

אבל הנצחון שייך שוב לפול פירס, הלוחם הזקן שלעולם לא ניגמר!

 

טורונטו רפטורס (24-23) 84- וושינגטון ויזרדס (37-18) 90

(טועיתי בנקודה אחת . נבאתי נצחון וושינגטון ב-5)

ברדלי ביל עשה זאת שוב, הפעם ב-20 ב-8 מ-13. הבחירה השלישית של הוויזרדס מתחילה להוכיח את עצמה בגדול כשביל הוא עם 20+ ב-4 מ-6 המשחקים האחרונים, והוא מתחיל לקחת את השליטה על הקבוצה מג'ון וול. הויזרדס מנצחים בשיווי משקל: 8 קלעו לפחות 8 נק', ומלבד ביל, אף אחד לא קלךע יותר מ-12. הקבוצה צלפה 58% מה-3! והיה זה נצחונה ה-3 הרצוף.

לטורונטו דמר דרוזן קבר 32, וקייל לאורי 18. רודי גיי היה 1 מ-11. האם הקסם ניגמר? אמיר ג'ונסון קטף 13 אשכוליות.

דטרויט  פיסטונס (32-22) 103- אטלנטה האוקס (23-32) 114

(שגיאה יחידה במנצחת. נבאתי נצחון של דטרויט)

אל הורפורד קלע את מנתו היומית – 23 נק' – אבל ה-22 קטיפות מהאוויר הם שיא קריירה. ג'אש סמית שדם אף הוא 23 – פלוס מינוס המנה היומית אף הוא – עם 8 הורדות. ג'ף טיג שם 20, וקייל קורבר קבר 5 דאונטאונים מ-7 נסיונות. דטרויט משחקת מתחת לרמתה ללא ברנדון נייט בהיעדרות שלישית, והפסד שלישי. רודני סטארקי שם 22 ב-10 מ-17. גרג מונרו קלע 15 עם 8 ריב', אבל כיצד הירשה להורפורד לקטוף 22? ג'ונאס ג'רבקו השבדי התרומם מהספסל לתרום 21 נק' ו-6 ריב' ב-23 דקות בלבד.

חוזה קלדרון

 

יוטה ג'אז – בוסטון סלטיקס ()

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. אני בעד יוטה, לא משנאת בוסטון חס וחלילה, אלא על ממת להרחיק את הלייקרס…(-:
    הבוסטון יסתדרו מעולה במקום שביעי, משם יתנו בראש לאינדיאנה ובא לציון גואל

  2. אני דווקא מסמפט את הבוסטון, אך את מיאמי אוהב…
    את הלייקרס אני מתעב
    וכפי שאני אומר מזה זמן…מאינדיאנה אני חושש.
    אחד הדברים הממש מדהימים בעיני, שלא זוכה למספיק פרסום בהקשר של ספורט הוא נושא המצ אפ – כך שבמקרים רבים לא הקבוצה הטובה מנצחת…/השחקן הטוב ביותר (בטניס לדוגמא).

  3. האגמים – האגוזים
    מהלך המשחק 5 דקות לסיום הרבע השלישי..
    האגוזים חוטפים מסירה מנאש לסופרמן ומעיפים את הכדור החוצה.
    סופאמן עושה תנועה של איזה באסה ומתחיל לנוח. רק מה שהכדור לא עף החוצה, וסופרמן נשאר לנוח באמצע התקפה מתפרצת

  4. הריבאונד של האגמים טבע במים, ההגנה שלהם זה כמו למלא דלי עם מסננת.
    מצד שני נאש ביום יום וקובי על המגרש הכל פתוח.

  5. 2 דקות לסיום השלישי. ג'אבל מגי חוזר לעניינים. עם הגב לסל הוא עושה 3 צעדים פנימה, ואז הוא נזכר שאסור ללכת עם הכדור וחוזר בחזרה 2-3 צעדים, לפני שישרקו לו עבירה.

    השופטים מבינים שהוא מוגבל ולא שורקים.

  6. לדקסטר:
    צדקתי בנבואת המנצחות 1:3. עם מנצחת אחת (בוסטון) קלעתי בול – 3 הפרש. בנצחון וושינגטון טעיתי ב-1: נבאתי 5, הם ניצחו על 6.. בנצחון דנבר טעיתי ב-9 (נבאתי נצחון על 20). רק עם דטרויט ניכשלתי בנבואת המנצחת.
    אז תן מעט כבוד לנביא מגרינוויל!

  7. המישחק הזה מוכיח שלמרות השיפור היחסי. הבעיה היא עדיין ההגנה שללייקרס.
    מה עושים כדי לשפר אותה?
    לא יודע, ואני חושש שכם דאן טוני לא יודע

    1. האמת שהוא פתח לא מעט בעונה הקודמת וגם קצת העונה
      והנה משהו נחמד הבוקר דריק פישר חוזר לשחק , שיהיה בהצלחה לשועל הותיק!

      1. דבר ראשון, צריך לשחק פחות עם החמישיה הדי זקנה ויותר עם הספסל;
        דבר שני, לקוות שפאו יחזור מהפציעה שלו כמה שיותר מהר ויקל במשהו על העומס המוטל על השחקנים האחרים;
        דבר שלישי, לרוב בפלייאוף זה הדדי, כלומר, בכל סיבוב וסיבוב שתי הקבוצות מתמודדות יחדיו באותם תנאים, אותו לו"ז ואותן טיסות.
        רק בין סיבוב לסיבוב יש פער בעניין הזה;
        דבר רביעי, קודם שיעלו לפלייאוף ואחר כך שיחשבו מה עושים שם, כי אם יחשוב כבר עכשיו על מה עושים בפלייאוף כנראה שלא יהיה להם שום פלייאוף;
        דבר חמישי ואחרון, אם יעשו קצת יותר הגנה אולי הם לא יצטרכו לרדוף אחרי קבוצות כל כך הרבה.

  8. טוב המזל של הלייקרס שזה דנבר בבית (24-3) וזה גם אחרי 2 משחקים אז אם כבר להפסיד זה את המשחק הזה .אם הם רוצים להגיע לפליאוף הם צריכים לא ליפול מול הקטנות ולקחת 60 אחוז מהקבוצות בפליאוף(אפשרי) לפי דעתי אם הם עולים הם עולים על חשבון יוטה ולא על יוסטון

  9. לכתוב על לייקרס – דנבר בלי לציין את ה-3 מ-14 של האווארד מהעונשין?
    לגבי המשחק עצמו, אם הלייקרס לא ילמדו להגן מול קבוצות מהירות ואתלטיות אין להם סיכוי.

  10. קובי כפרה עליו הורס את הקבוצה, אין מה לעשותת הוא אוברייטד שיביאו דוראנט. למה לא מביאים את דוראנט?? כפרה עליו איזה שחקן נשמה נותן הכל לפרנצ'ייז.

    איזה חתיך הווארד אה? איזה שרירים? מדהים. אבל למה הוא לא קולע מהעונשין כפרה עליו? 3 מ14 אחותי הקטנה קולעת יותרר, והיא לא ב WNBA סתם פוקצה. טוב אני אפסיק לשגע אתכם אני יוצאת לדייג במיים רדודים על יד ואדי ערה, מקווה לעדכן.

  11. לפי דעתי אם היו עושים טרייד על ביינום למען 3 איכותי ושחקני ספסל, תוך כדי שגאסול פותח בסנטר, הלייקרס היו לוקחים הכל. מצד שני לא היה לנו את ארל קלארק.

  12. לס אתה לא רציני אם אין התייחסות מצידך לעייפות של הלייקרס המבוגרים אחרי משחק מול דאלאס יום קודם. לי נראה שזה היה הפסד ידוע מראש מול דנבר.

  13. עד מתי קבוצות יכולות לשחרר שחקנים בבי-אאוט? עד יום חמישי בלילה?

    אלכס קנדי מדווח שראג'ה בל מספר למקורבים שלו שהוא מצטרף ללייקרס…כנראה שהוא הגיע לביי-אאוט עם יוטה…

  14. תסבירו, כי אני לא מבין, איך מישהו חושב שהלייקרס יכולים להגיע השנה לפלייאוף. הם במינוס 2 משחקים, כאשר יוסטון ב+4 ויוטה ב+5, נשארו רק 24-25 משחקים לשחק. ז"א לעומת הקבוצות הללו, לייקרס צריכים למחוק יתרון של 6-7 משחקים. והקבוצות הללו נראות מצויין השנה ואין להם שום סיבה בעולם לוותר על הפליי-אוף. הרי גם אם הם היו עושים סדרה של 7 מול אחת מהקבוצות הללו די ברור שהם היו מפסידים, אבל כשמסתכלים על כל לוח המשחקים שלהם מצבם לא נראה רע ביחס ללייקרס ואין שום סיבה להניח שהם ישברו פתאום ויתנו ללייקרס לעבור אותם. בקיצור, כל הכבוד ללייקרס על המאמץ, וקובי יגמור עונה נהדרת לסטטיסטיקה, אבל לא יהיה פליי-אוף השנה וזה כשלון מוחץ.

    1. אתה לא סופר במדויק כי הפסד של קבוצה אחת וניצחון של השניה מצמצם (או מרחיב) את הפער בצורה משמעותית, תסתכל פשוט על כמה הפסדים או נצחונות יש לכל קבוצה וזאת ההשוואה הנכונה, אז כרגע הלייקרס הם 3 משחקים מיוסטון ו3.5 מיוטה.
      לדעתי יוטה הם אלו שלא יעשו את הפלייאוף כי מבין השלושה יש להם את הלוז הכי קשה.

      1. עדיין, בתוך 24-25 המשחקים שיש, הם צריכים לנצח 3-4 משחקים יותר מאשר יוטה ויוסטון. ואני צריך לעבור לעומק על הלו"ז כדי להסכים איתך, אבל יוטה קבוצה חזקה ועמוקה ואסור לה להפסיד את הפליי-אוף השנה מבחינתה, אז ברור לי שהם ילחמו טוב – ולא יפסידו את ההזדמנות הזאת שכבר בידם כרגע.

        1. דווקא להם אולי שווה להגיע ללוטרי ולקבל בחירות טובות כי יש להם בסיס טוב, הרי ממילא אני לא רואה אותם עוברים את אוקלהומה או סן אנטוניו, ויוטה שייכת לשוק שסופר סטארים לעולם יעברו מרצון, ככה שהקבוצה הזאת חיה על בחירות דראפט טובות.

  15. אני מסכים לגמרי עם הניתוח של מנחם לגבי המשחק שלנו מול דנבר הלילה.

    לצערי הרב יותר טוב מאיך ששיחקנו היום לא נצליח לשחק מול אחת הקבוצות האתלטיות והטובות ביותר בליגה.

    לצערי דנבר הם רמה אחת מעל.

    נאש היה טוב התקפי, האוורד נתן את המנה היומית, קובי מצוין, אפילו מאטה אחרי מחצית ראשונה סוררת נתן מחצית שנייה טובה, ג'יימסון ומיקס נתנו את המנות הקבועות והטובות שלהם מהספסל, אחוזים טובים ל-3, מהשדה ורק מהקו היינו ממש זוועתיים היום(איזור ה-44 אחוז), נכון גאסול לא שיחק וגם הוא יכול לתת בשקט 10 נק' ו8 ריבאונדים ביום רע, אבל גם אצלהם גלינארי לא שיחק ובכל אופן אנחנו יכולים לשחק נהדר בהתקפה אבל אין לנו יכולות לעצור קבוצות כאלה בהתקפה.

    לכן אני מסכים עם מנחם באופן די נדיר, הרבה יותר טוב לא נוכל לשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט