אירועי דיומא – 29.04.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 35:

17:00-סנדרלנד-בורנמות' (ספורט 2). סנדרלנד נועלת את הטבלה, והפסד שלה היום עשוי להוריד אותה רשמית, כשגם אם תשיג נקודות, היא בדרך הבטוחה לליגה השנייה. גם בורנמות' בתחתית, ולא הבטיחה הישארות בליגה, אך עשוייה לעשות זאת גם בעזרת ניצחון היום.

19:30-קריסטל פאלאס-ברנלי (ספורט 2). עוד מאבק בין שתי קבוצות תחתית, הזקוקות לנקודות על מנת להבטיח הישארות בליגה, כשבעיקר הדברים אמורים לגבי ברנלי, הרחוקה 5 נקודות מהקו האדום.

ליגת העל – מחזור 33:

17:45-הפועל כפר סבא-הפועל אשקלון (ספורט 3). קרב תחתית חשוב מאד. כפר סבא, בהפסדה האחרון להפועל ת"א, כנראה חרצה את גורלה לרדת ליגה. את אשקלון לעומת זאת, שני הנצחונות האחרונים העלו אל מעל לקו האדום, והפכו את המאבק נגד הירידה לקרב ראש בראש מול אותה הפועל ת"א.

17:45-מ.ס. אשדוד-הפועל ת"א (ספורט 1). הפועל ת"א כאמור מצוייה במאבק ראש בראש מול אשקלון נגד הירידה, ונמצאת מתחת לקו האדום במרחק נקודה מאשקלון. האדומים פצחו במסע היחלצות יפה מהתחתית, הכולל שלושה נצחונות ותיקו במשחקים האחרונים, וחייבים לשמור על המגמה לאור המצב מול אשקלון. אשדוד אמנם לא הבטיחה הישארות, אך כמלכת התיקו הבלתי מעורערת של הליגה היא תשמח לעוד תוצאה כזו, שתקרב אותה להבטחת ההישארות.

18:00-מכבי פ"ת-איחוד בני סכנין (ספורט 5 לייב). התרסקות. אין מילה אחרת לתאר את מה שעובר על פ"ת. הקבוצה אוחזת ברצף של שבעה הפסדים, ואיבדה השבוע את המקום השלישי, לאחר שאחזה בו זמן רב. גם סכנין לא בדיוק מלקקת דבש בתקופה האחרונה, וחייבת ניצחון על מנת להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לאירופה.

20:10-בית"ר ירושלים-מכבי חיפה (ספורט 1). בית"ר ירושלים כבשה את המקום השלישי לאחר הנצחון על פ"ת. הירושלמים סה"כ בתקופה לא רעה, וסיום במקום השלישי בהחלט ריאלי מבחינתם. החיפנים שומרים איכשהו על סיכוי תיאורטי לאירופה עם הניצחון האחרון על פ"ת, אך איבוד נקודות היום יהיה סוף פסוק מבחינה זו.

*המלצת צפייה* 21:00-מכבי ת"א-הפועל ב"ש (ספורט 1). טייק 2 למשחק העונה, אך במצב שונה לגמרי מהפעם הקודמת. ב"ש מקדימה את יריבתה ב-8 נקודות, ארבעה מחזורים לסיום. המשמעות של זה היא שניצחון של האלופה יפתח את חגיגות האליפות – במגרש של יריבתה. זה כמובן הדבר האחרון שהצהובים רוצים, ולכן יבואו להילחם פה על כבודם. החדשות המצערות מבחינת ב"ש הן הפציעה של מאור בוזגלו (קרע את הרצועה הצולבת), מה שגומר לו את העונה.

בונדסליגה – מחזור 21:

16:30-ר.ב. לייפציג-אינגולשטאט (ספורט 4). לייפציג שבמקום השני כבר לא תזכה כנראה באליפות, אך ניצחון על היריבה החלשה ישמור את התקוות הקלושות בחיים שבוע נוסף אחד לפחות. מנגד, שני ההפסדים האחרונים של אלמוג כהן וחבריו כנראה חרצו את דינה של הקבוצה לרדת ליגה. היא חייבת ניצחון על מנת לשמור על סיכויי ההישארות בליגה.

19:30-וולפסבורג-באיירן מינכן (ספורט 4). אלו היו שבועיים מאכזבים מאד לבאיירן. לאחר ההדחה מליגת האלופות, היא הודחה השבוע גם בגביע ע"י דורטמונד, ונשארה לה רק האליפות. היא תוכל לזכות בה אם תנצח את היריבה החלשה, ולייפציג תאבד היום נקודות. וולפסבורג זקוקה אף היא לנקודות, היות והיא נמצאת סה"כ במרחק נקודה מהמקום המוביל למבחנים.

ליגה צרפתית – מחזור 35:

18:00-מונאקו-טולוז (ספורט 5). מונאקו הראתה השבוע מול פ.ס.ז' שהגביע הצרפתי לא מעניין אותה, כשהעלתה הרכב משני לחצי הגמר, והובסה 5:0 בהתאם. לעומת זאת, הליגה מאד מעניינת את הקבוצה מהנסיכות, והיא מובילה אותה בהפרש שערים (ומשחק חסר) מאותה פ.ס.ז', מה שמעניק למשחק זה חשיבות רבה מבחינתה. טולוז השנה כבר לא תגיע לשום מקום, ותגיע ללא עניין מיוחד למשחק.

לה ליגה – מחזור 35:

14:00-ריאל סוסיאדד-גרנאדה (ONE). סוסיאדד נמצאת במאבק קשה על הכרטיס האחרון לאירופה, וצפוייה לנצח את הנמושה שממול, אחת שבקרוב תבטיח ירידה לליגה השנייה.

17:15-ריאל מדריד-ולנסיה (ONE). אחרי ההפסד בקלאסיקו, ריאל התפוצצה על לה קורוניה עם שישיה. אלופת אירופה אוחזת במאזן שווה לברצלונה, אך עם משחק חסר, כך שארבעה מחזורים לסיום, היתרון עדיין אצלה. היריבה די נטולת עניין בליגה, עוד דבר שיבוא לטובתם של הבלאנקוס.

19:30-לאס פלמאס-אתלטיקו מדריד (ONE). ההפסד המפתיע של אתלטיקו לויאריאל פתח את המאבק שלה מול סביליה על המקום השלישי, ולשתי הקבוצות יש כעת מאזן נקודות זהה. מה שאומר שהיא חייבת לנצח את היריבה נטולת העניין, וזה כנראה גם מה שיקרה.

21:45-אספניול-ברצלונה (ONE). הדרבי של ברצלונה מפגיש את האלופה עם אחותה הקטנה לאחר הניצחון הגדול בקלאסיקו, והשביעיה שהקבוצה העניקה לנועלת הטבלה. היום ברצלונה תעלה למשחק עם ההרכב החזק ביותר שלה, כולל ניימאר שחוזר מההרחקה. לאספניול לא נשאר על מה לשחק העונה, אך היא תמיד שמחה לקלקל את החגיגות ליריבה העירונית.

טניס:

ברצלונה (500) – חצי הגמר

11:00-דומיניק ת'ים (4)-אנדי מארי (1)

16:10-רפאל נדאל (3)-הראסיו זבאלוס

 

פורמולה 1:

גרנד פרי סוצ'י – מקצה הדירוג

15:00 בספורט 5 לייב. מקצה הדירוג למירוץ שייערך בסוצ'י (רוסיה) מחר.

סנוקר:

אליפות העולם – חצי הגמר

משחקי חצי הגמר נמשכו אתמול. המשחק בין מארק סלבי לדינג ז'ונווי הבטיח רבות, ובהחלט קיים. שני השחקנים הפגינו סנוקר ברמה גבוהה, וסיימו את הערב כשהם שווים 12:12 לפני הסשן המסיים היום. במשחק השני המשיך ג'ון היגינס להפגין עדיפות ברורה על בארי הוקינס, ומוביל עליו 10:6 בתום שני סשנים. שני המשחקים יסתיימו היום. שידורים ביורוספורט. משחקי היום:

12:00-ג'ון היגינס-בארי הוקינס

16:30-מארק סלבי-דינג ז'ונווי

21:00-ג'ון היגינס-בארי הוקינס

אופניים:

הטור של רומנדי – קטע 4

קטע 3 הגבעי של אתמול הסתיים במיאוץ המוני בו הקדים הספרינטר האיטלקי של סקיי, אליה ויוויאני, את סוני קולברלי ואת מיכאל שוורצמן. תמונת ההובלה הכללית לא השתנתה, והאיטלקי פאביו פלינה ממשיך להוביל בדירוג הכללי, לפני מקסימיליאן שכמן (8+), חזוס הראדה (8+), פרימוז רוגליץ' (9+) ויון איזאגיר (12+).

קטע 4 של היום הוא קטע המלך של המירוץ, קטע בן 162 ק"מ הכולל ארבע פסגות קשות מאד. זוהי ההזדמנות של הפייבוריטים הכבדים כפרום, פורט, איזאגיר ודומיהם להצדיק את מעמדם במירוץ זה. שידור ביורוספורט 2 החל מ-17:00 (אפשר לראות כאן).

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט