3 משחקים הערב, כשהפלייאוף יגיע לראשונה לשיקגו, יוטה ואוקלהומה סיטי. הבולס יקוו לעלות ל-3-0 במשחק שהוא להיות או לחדול לבוסטון, יוטה תנסה לעלות ליתרון בבית ואוקלהומה תנסה לנצח את יוסטון.
זה עתה נודע שראז'ון רונדו עם אגודל (או בוהן; זה שביד – – בוהן או אגודל?) וכנראה לא ישחק הערב, מ.ל*
02:00-שיקגו בולס (8)-בוסטון סלטיקס (1)
מצב הסדרה: 0-2 לשיקגו.
משחק נהדר, אולי החשוב ביותר של הלילה. אף קבוצה בתולדות ה-NBA לא חזרה מפיגור 3-0 בפלייאוף, ולא סביר שבוסטון תהיה הראשונה מול שיקגו המנוסה. בשני המשחקים הראשונים זה לא היה צמוד כששיקגו ניצחה בצורה משכנעת בשני המשחקים הראשונים ונראית הרבה יותר טוב מול בוסטון, ואייזיאה תומאס, השבורים.
היו כמה דברים שבלטו בשני הניצחונות של שיקגו. הראשון היה השינוי ההגנתי שהם עשו ברבע האחרון (ובעיקר בו) של ג'ימי באטלר על איזייאה תומאס. זה מנע מאיזייאה לשלוט ברבעים האחרונים בדומה למה שראינו מהאול-סטאר בעונה האחרונה והשפיע על כל סגנון המשחק של בוסטון, שתלויה בו לחלוטין התקפית.
דבר נוסף שבלט היה היתרון הענק של שיקגו בצבע. הם נכנסו לצבע פעם אחר פעם וניצלו את יתרון הגובה על בוסטון. לסלטיקס אין את הסייז בשביל לנצח את הבולס והם ניסו לעקוף את זה עם הרכב נמוך, משהו שנכשל חזיתית. כל זה מציב תמונה רעה, במיוחד מול קבוצת בית טובה כשיקגו (61% הצלחה בבית העונה לעומת 39% בחוץ).
הם יצטרכו שינוי הערב. אני לא יודע כמה תומאס, שכידוע לאחרונה נפטרה אחותו, מסוגל להביא את זה (באופן מוצדק) עם כל סערת הרגשות. מישהו אחר יצטרך להתעלות – אייברי בראדלי, ג'יי קראודר, אל הורפורד או כל אחד אחר, וזה אולי יביא את הניצחון ההכרחי הזה. משחק עונה לכל דבר.
גם לשיקגו יש שחקנים שיודעים לתת משחקים גדולים. אחד מהם עשה את זה בשורות בוסטון (ראז'ון רונדו) בעבר, אחד נגד בוסטון במשך שנים (דווין וויד) ואחד נותן סדרה מעולה עד עכשיו (ג'ימי באטלר). אלא אם יהיה איזה שינוי גדול הערב, אני מאמין שזה שלהם. המצ'-אפ והקבוצה במצב טוב בהרבה, וגם הביתיות לא מזיקה.
תחזית: משחק צמוד שיגמר בניצחון קטן של שיקגו, כל הדרך להדחה נדירה של המדורגת הראשונה בסיבוב הראשון.
*
04:30-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6)-יוסטון רוקטס (3)
מצב הסדרה: 2-0 ליוסטון.
גם טריפל דאבל של 50 נקודות לא עזר לווסטברוק בשביל להשיג ניצחון חוץ ולעלות לשלב הבא. בבית יכול להיות שזה יראה אחרת, אבל זה מאוד תלוי בו – אם ווסטברוק שוב יתן משחק מעולה מהרבע הראשון רק בשביל שיגמר לו האוויר (או המומנטום) ברבע האחרון והוא ימשיך לשחק לבד, הת'אנדר לא יגיעו רחוק.
הוא יצטרך להתמודד עם יוסטון היום, שהגיבה לא רע בכלל בהגנה בשני המשחקים הראשונים לאחד מהמועמדים ל-MVP. שאר הקבוצה מסביבו עדיין לא באמת מתפקדת ברמה הנדרשת ברמות האלה, והם חלשים בשני צדדי המגרש. יכול להיות שנראה את ויקטור אולאדיפו, שהיה חושך בשני המשחקים הראשונים, יורד לספסל בשביל שאנדרה רוברסון וג'רמי גרנט המצויינים יפתחו בכנפיים ויתנו הגנה נהדרת. זה אפשרי ואולי אפילו יוכל לפתוח את הסדרה הזאת.
יוסטון משחקת מעולה בסדרה. גם כשהשלשות לא נכנסות (33.9%). הארדן התעלה בשני המשחקים הראשונים ושולט במשחק באין מפריע כשכל פעם מישהו מהגארדים מתעלה לידו ומנצל את ההגנה החלשה עד לא קיימת של אולדיפו ו-ווסטברוק. בזכות זה בברלי, הארדן, גורדון ולו וויליאמס קולעים 85 נקודות במשחק וההגנה על הגארדים היא משהו שחשוב מאוד לשים לב אליו במשחק הערב.
דבר נוסף ששווה לעקוב אחריו הוא חלוקת הדקות ביוסטון. ד'אנטוני משחק רק עם שמונה שחקנים בסדרה הזאת ויכול להיות שעכשיו זה ישתנה, למקרה שהסדרה תגיע ל-7 משחקים. גם טרבור אריזה וראיין אנדרסון, שהיו על הפנים בשני המשחקים הראשונים, יצטרכו להתעלות בשביל לנצח הערב. הם יכולים להסתדר מול הקו הקדמי של הת'אנדר בצורה לא רעה הגנתית, ויכול להיות שלא יקחו הרבה זריקות בניסיון מתוכנן להעביר את הפוקוס לגארדים. עד עכשיו זה עבד.
למרות הכל, אני חושב שהמשחק היום יהיה שונה. החלפת הביתיות הובילה בלא מעט מקרים לשינויים מוחלטים בסדרה, ולאוקלהומה יש מאזן ביתי מצויין. יחד עם משחק יותר טוב של הגארדים של בילי דונובן בהגנה, הכל יכול להספיק לניצחון של הרעם. אוקלהומה ב-5-10 נקודות.
*
05:00-יוטה ג'אז (5)-לוס אנג'לס קליפרס (4)
מצב הסדרה: 1-1.
החדשות החשובות ביותר למשחק הזה הן העדרותו של רודי גובר. כשגובר לא שיחק במשחק השני הקליפרס ניצלו את זה כדי לחגוג בצבע, קלעו שם 60 נקודות והשוו את הסדרה ל-1-1 בהעדר ביג-מן שיגן בצבע, בדומה למה שגובר עשה כל כך טוב במשחקים של יוטה העונה. הם ניסו לפתור את העדרותו באמצעות השילוב של דיאו בחמישייה אבל ההגנה של הקליפרס באה מוכנה ומנעה מדיאו להשפיע על המשחק.
למרות כל זה, הם בקושי ניצחו בבית וביום רע של גורדון היווארד, שעדיין לא הגיע לחלוטין לסדרה. בינתיים יוטה מצליחה לכפות את הקצב האיטי שלה על המשחקים ולהחליש את כל שחקני הקליפרס שאינם גריפין, ג'ורדן ופול בצורה משמעותית. מהבחינה הזאת המומנטום בצד שלהם בגדול.
מעניין מה דוק ריברס, אם בכלל, הכין. יותר דקות עם פול ופלטון ביחד שישחררו את שאר השחקנים שמסביבם? עוד פוסט-אפים של ג'ורדן וגריפין? בכל מקרה, בטוח שגם לקווין סניידר יש תוכנית לטיפול בבעיות בצבע. אולי השילוב של ג'ו ג'ונסון במקום פייבורס ליד דיאו יוכל לתת לצרפתי לנהל את המשחק, כשלצידו יש גם את אינגלס והיל שיכולים להוביל כדור.
בכל מקרה, הקליפרס היו מאוד רחוקים מלהרשים בשני המשחקים הראשונים. אני חושב שהמגמה הזאת תמשך והמשחק יגמר בניצחון בהפרש דו ספרתי של יוטה בדרך לניצחון שלהם בשישה משחקים ולעלייה לשלב הבא.
tripledouble
21 אפר 2017 14:26:43יופי של פריוויו, מסכים עם התחזיות חוץ מעל יוטה שם החסרון של גובר בצבע ייתן את אותותיו והקליפרס ינצחו בחד ספרתי. ראוי לציין לטובה את הןיברג שבינתיים מנהל את המשחק בצורה מעולה ונותן דקות גם לרוקיס ולצעירים חסרי הניסיון בדקות ההכרעה בהתאם למי שחם באותו יום- פורטיס בראשון וזיפסר בשני. ווסטברוק חייב לא לאבד את הראש בדקות ההכרעה, אם ישחק כמו שהתחיל את המשחק הקודם התאנדר בעידוד הקהל הביתי המטורף ינצח היום, לא מאמין שאולדיפו ימשיך לזרוק לבנים משחק שלישי רצוף, ודונובן חייב להשתמש בקנטר ומקדרומט יותר גם על חשבון חולשה בהגנה, אחד הוא ספק הנקודות האמין ביותר מלבד ווסטברוק בקבוצה והשני הקלעי הכי טוב בפער, הוא חייב לנצל אותם, אין שום סיבה לעלות כל מיני סינגלרים וסמאג'ים למיניהם.
סוסמעץ
21 אפר 2017 14:33:30כמה שאני אוהב את הצ'יטה
אבל תכלס, לא מגיע לו הMVP
אפלטון
21 אפר 2017 14:54:53תודה רועי, הפלייאוף מעלה הילוך. יש לי הרגשה שכל הקבוצות בפיגור ינצחו.
בוסטון לא כאלו גרועים כמו שהם נראו עד עכשיו ושיקגו לא כאלו טובים.
אוקלהומה עם האולם הביתי תבוא להילחם על הכבוד והקליפרס יגיעו כדי להחזיר את הביתיות. החיסרון של גובר משמעותי.
התותח הקטמוני
21 אפר 2017 15:26:23תודה רבה רועי
מה עובר על הקליפרס רק אלוהים יודע. איך הם מצליחים כל שנה מחדש לחרב לעצמם?? מה שכן אני די בטוח שאם רודי לא חוזר לסדרה אין סיכוי שהג'אז לוקחים יש גבול כמה הקליפרס יכולים להיות גרועים. מצד שני חשבתי שטורנטו יעברו את הקאבס בסיבוב השני ובינתיים הם לא עוברים את הסיבוב הראשון
לגבי בוסטון – נראה לי שאנחנו לא מעריכים מספיק עד כמה הצד המנטלי משפיע. במשחק השני בוסטון פשוט לא שיחקו הם היו נראים חסרי אנרגיה שהתבטאה לא רק בריבאונד אלא בירידה פשוטה להגנה ועוד. מקווה שהם יצליחו להפוך את זה לאנרגייה מניעה.
סומסום
21 אפר 2017 16:10:25תודה רבה רועי (גם על הניתוח, ובכלל).
שיקגו-בוסטון – משחק העונה של הסלטיקס, ורק משום כך אני מהמר עליהם. muse see tv, איש בל ייעדר!
וויקאנד נעים.
יונתן .S.
21 אפר 2017 16:23:29עוד פריוויו מצוין. תודה רבה על ההשקעה רועי.
טענתי זאת כמה פעמים כאן ולכן אני לא אתפלא, אם מי שיקרא זאת לא יופתע, אך עם זאת אגיד זאת שוב – אין שחור ולבן בחיים. למרות שבספורט הרבה מקרים הם בדיוק מה שהם נראים, אני עדיין חושב שהפלייאוף והמצבים שנוצרים בו הם טיפה יותר מורכבים.
בוסטון לא קבוצת צמרת טיפוסית. אין בכך ספק. הם עדיין מוגדרים בתהליך בנייה וככל שהזמן חולף הקבוצה מתקרבת לקו פרשת המים. הביקורות שהקבוצה סופגת הן לגיטימיות. הן על המאמן, השחקנים וה-GM וסוגיית הטרייד שלא בוצע. אולם, אני חושב שמוקדם מדי לשפוט את המצב הזה, כי יש הרבה משתנים שאנו בוחרים להתעלם מהם וכאן נכנס הקישור לפסקה הקודמת שרשמתי, בה מודגש העיקרון של מורכבות המצבים שקורים כעת בפלייאוף.
סדרה בפלייאוף בנויה בעיקר על מאצ'-אפ והתעלות מנטאלית. כרגע, בעיקר לאור החוויה הטראגית שחוו בבוסטון, כל הרוחות נושבות לכיוון שיקגו. על המיס-מאצ' שיש לבוסטון מול הבולס כולנו כבר בקיאים מספיק. לכן, בוא נדבר שנייה על הפן המנטאלי.
אעלה כאן כמה סוגיות שכל אחד יחשוב עליהן בכיוון שהוא רואה אותן:
– כמה נסיון בפלייאוף משפיע במהלך הפלייאוף?
– עד כמה מנהיגות היא כלי חשוב בפלייאוף?
– עד כמה חשוב שמנהיג הקבוצה יידע להתעלות בפלייאוף?
– מה יותר קשה: לבוא פייבוריט צעיר לסדרה מול קבוצת ווטרנים מוכחים, או לבוא כאנדרדוג צעירים מול קבוצת ווטרנים מוכחים?
אני אישית חושב שמלבד הסוגייה האחרונה, האחרות יחסית פשוטות להכרעה. הניסיון בפלייאוף חשוב, כי הוא משפיע על הפן המנטאלי. בין אם נשים לב לכך או לא, התנהלות בסדרה היא שונה ממשחק בסדרה רגילה. גם אם יגידו ש-"יש משחקים בעונה הרגילה באווירת פלייאוף", מדובר על התחושה העופפת את המגרש בלבד ולפעמים אף באינטנסיביות. ברם, לסדרת פלייאוף שתי הקבוצות לומדות את כל רזי היריבה עד כמה שניתן וכאן נכנס אפקט התושייה של כלל המשתתפים – עד כמה ביכולתך להוציא לפועל בצורה מקסימאלית את השיטה שלך ובמידה וזה לא מתאפשר, עד כמה ביכולתך להבריק בתרגיל או שיטה חדשה שתפתיע את היריב? קבוצה וותיקה יודעת לעשות זאת בצורה טובה יותר, עקב ההתמודדות וההבנה מתי נכון לבצע שיטה חדשה ובכך לחשוף אותה למכת נגד עתידית מצד היריב ובנוסף, ווטרנים עשויים לדעת איך לבצע שיטות משחק מגוונות ואף "נשלפות מהמותן" אם יש בכך צורך במקרים מסויימים. וכמובן – הם לא יבהלו מרף הציפיות או מהגעה לרגע שיא במשחק, כי ככל הנראה שהם כבר חוו כמה כאלו וההתרגשות פחות מושפעת מחוסר הנסיון של רגע כזה.
ולנושא המנטאלי השני שקריטי כאן הוא עניין המנהיגות. בוא נחלק זאת לשני חלקים פשוטים – המנהיג המוצהר והגרעין שמלוכד סביבו.
כאשר מגיעים לפלייאוף, עקב ההיכרות המוגברת של הצדדים והתוצאות הצפויות שרשמתי בפסקה האחרונה, דרושה התעלות מסויימת מצד אותם מנהיגים. מנהיג יכול להיות גם השחקן האחרון בספסל שיידע לבצע פעולה אחת פשוטה על המגרש, אך הוא עדיין כזה שמסוגל ללכד סביבו את השחקנים ומעבר לכך – מהי ההשפעה שלו? עד כמה היא עוצמתית? אפשר להתווכח על היכולת מנהיגות של וותיקי בוסטון. בין אם זה הורפורד והניסיון השלילי בפלייאוף, בין אם זה קראודר הלא מוכח מספיק, בין אם זה בראדלי שלא הוביל באמת בשהייה שלו במעמדים האלה כדי להחשב מנהיג לגיטימי, או בין אם זה תומאס שעד כה לא התעלה לרמות גבוהות בכדי להוביל את קבוצתו לנצחון בסדרה. אפשר לטעון הכל. ואני אישית מאמין שהשחקן היחיד שרובנו נסכים להצהיר עליו במנהיג החבורה הוא תומאס. ומכאן נשאלת השאלה – עד כמה נכון לייחס למצבו המנטאלי חשיבות בסדרה?
ואני אומר – הרבה. גם אם השחקנים בעצמם לא יטענו זאת, רובנו מודעים לכמה תומאס משפיע על בוסטון. חלק יגידו שהוא היחיד שאולי שווה שם משהו. אנשים זוכרים כמה האנרגיה שלו על המגרש משפיעה על הקבוצה? כל משחק בו תומאס לא היה מסוגל להתעלות נפשית בו (במעטים שהיו כאלו), הקבוצה הפסידה. יתרה מכך, היא לא רק הפסידה – היא בכלל לא היוותה תחרות על המגרש ליריבה. בין אם לא נוכל לשים לב לזה באופן בולט (בעיקר כי גם תומאס נראה טוב מבחינה סטטיסטית), האנרגיה שהוא מביא למגרש לא מצליחה למנף את השחקנים סביבו. וזאת מבלי להתחשב בכמה הסיטואציה הזאת השפיעה, ועדיין משפיעה, עליהם. בין אם היא מביכה, מטלטלת או כל תיאור אחר כאן.
ומאידך, בבולס יש כרגע לפחות 2 שחקנים שידעו לשים את כלל המגרעות של העונה בצד והלסתער על ההזדמנות שהייתה להם בידיים. אפילו לא הם ציפו ליתרון כזה (והם הצהירו זאת בעצמם) ואני חושב שזאת הוכחה נוספת לכך שגם הם יודעים שכנראה הסדרה נראית כך לא רק בגלל המאצ'-אפ. חרף אותן טענות, עדיין חשוב להדגיש יותר את ההתעלות של הצמד הזה – בין אם הם יביאו את המנהיגות בסטטיסטיקה או לא, המנהיגות שלהם היא גם זאת שיוצרת מומנטום אצל הקבוצה ומצליחה למנף את שחקני הקבוצה להופעות שהם כמעט ולא הראו אף פעם בקריירה עד כה. לופז נראה בינתיים כמו אחד הביג-מנים הטובים בליגה. שחקן של כ-6 ריבאונדים למשחק לוקח עד כה 9 בממוצע. ההופעות המצויינות שפורטיס (במשחק 1) וזיפסר (במשחק 2) אינן רגילות בכלל, אך הן קרו בגלל ההתעלות של אותו צמד. ואני מאמין שזה יותר בא מכיוונו של רונדו. הריי כל העונה הוא לא תפקד. אך כעת, כאשר הוא התחיל לרומם את משחקו (ובעיקר בתור הרכז של הקבוצה), הוא הביא למינוף הכי גדול כאן בהתמודדות בעיניי. ואני גם יודע אישית עד כמה ההתעלות של רונדו מסוגלת למנף קבוצה, כי בשנתיים האחרונות שהשושלת האחרונה של בוסטון הייתה רלוונטית זה היה בגלל רונדו, שהוביל קבוצה גריאטרית קדימה בהסתערות. אותה קבוצה שרק התעלות של לברון ב-2012 הצליחה להרגיע אותם.
ומהצד השני, תומאס לא מצליח להביא להתעלות של קבוצתו. מספיק שהוא משקיע אנרגיה מעוררת השתעות מצידו בניסיון לתת לקבוצה את מה שהוא תמיד מביא לשולחן סטטיסטית, אך לצער כלל הקהילה של הקבוצה, אין זה מספיק כדי למנף את קבוצתו, שבינתיים ממשיכה להוכיח שברגע האמת רק שחקן אחד בה כנראה רלוונטי ברגעים הגדולים.
לכן, אסכם זאת בכך שהאקס פקטור הגדול ביותר בסדרה הוא בעיניי לא המאמן וגם לא הספסלים, אלא ההשפעה של הרכזים על הקבוצות הללו. זה רונדו נגד תומאס ועד כמה הם מסוגלים להרים את קבוצתם, בכדי שיתרמו את השפעתם על התגלגלות האירועים במגרש. בינתיים רונדו עושה זאת, ביחד עם וויד ובאטלר, שאין בכלל לערער על השפעתם (ולא ציינתי כאן את באטלר, כי הוא יביא את המיטב למגרש כנראה בכל ערב ולכן השפעתו קבועה ולא "משפיעה" בעצם על שינוי מהותי בסדרה). השאלה האמיתית כאן היא "האם תומאס יצליח להתעלות?". כי ע"פ התרחשות האירועים, אני נוטה יותר להאמין שהשחקנים המקיפים אותו לא יצליחו להתעלות באופן קבוע ללא השפעה מסויימת מצידו של תומאס הכבוי כעת. כי שיקגו לא באמת כאלו טובים. זאת מן "פאטה-מורגנה". וכך גם האין-אונות מצידם של הסלטיקס, שבהחלט יכולים לקלוע יותר טוב משיקגו וכל מי שיראה שהבולס קלעו טוב מבוסטון במשחק ה-2 יגיד שזה אירוע חריג. כך לפחות אני מאמין שיגידו.
תום
21 אפר 2017 16:25:30מבחינתי המשחק הזה של שיקגו יענה על השאלה האם אנחנו באמת חוזים בקבוצה אחרת, בעיקר עקב התעוררות פלייאוף רונדו (מלהטט על הפרקט) ופלייאוף ווייד (מעל 50% מהשלוש ב-3 הפלייאוף האחרונים!), או שזו אותה קבוצה של העונה הסדירה אשר יכולה ביום נתון להפסיד לברוקלין ולנצח את הקאבס.
אם זו האפשרות השנייה, הסדרה עדיין פתוחה לחלוטין. אם לא, אפשר להתחיל להתכונן לסדרה קשוחה נגד הוויזארדס.
אבי
21 אפר 2017 16:26:18שיקגו היום נועצת 3-0 בליבה של בוסטון.
תומאס, לב הקבוצה, יגיע אחרי ביקור המשפחה… עם הרבה כאב (מובן) שגורם למחשבה שלו להתפזר. אמנם הוא נותן תפוקה, אבל רואים שהקבוצה באנרגיות לא חיוביות.
אם נסתכל על העונה הרגילה בה המאזן הוא 2-2 בין הקבוצות… הרי שההנחה הבסיסית היא שכל קבוצה תשמור על הבית. מאחר ושיקגו ניצחה לא רק 1-0 בחוץ. אלא 2-0 בפלייאוף (עם סגל מלא סוף סוף) הרי שבבית היא תשלים את העבודה.
יונתן .S.
21 אפר 2017 16:53:04יש המון הגיון בדברייך ונכון בעיניי לחשוב שהאירוע שתומאס חווה משפיע עליו מנטאלית ויוצר בו מחסום להתעלות על המגרש וגם להצליח להנהיג את הקבוצה, לסחוב אותה על גבו ולעורר בקולגות שלו מוטיבציה וביטחון בכדי שישפיעו יותר על הנעשה במגרש.
הצמד משחקים בבוסטון התנהלו בצורה מפתיעה ואף הבולס הודו שהם לא ציפו למצב כזה. בוסטון לחלוטין לא בפוקוס. אפשר לטעון על הקבוצה המון ביקורות, אך אני מתקשה להאמין שאפילו אלו שמוכיחים בשער את הקבוצה באופן קבוע יטענו שהם ציפו למצב כזה בתום המשחק השני בסדרה. שיקגו משחקת באופן יוצא דופן. אך עם זאת, מצב זה לא מונע רק מיכולתם בלבד, אלא גם מחוסר היכולת של בוסטון לשחק את משחקם הרגיל. כי לא רק שהם לא מתעלים ביכולתם, הם אפילו לא משחקים באופן הרגיל ליכולתם והשיא הוא לראייה בכך ששיקגו (הקבוצה שאולי קולעת הכי גרוע בליגה), קלעה יותר טוב ממנה וגם קלעה באופן יוצא דופן לטובה מקו ה-3.
רועי ויינברג
21 אפר 2017 18:08:531+
אבי
21 אפר 2017 18:15:29ברור שלמטבע יש 2 צדדים.
גם רונדו סידר את הבורג מצד אחד (וכולנו יודעים שכשהוא עם ראש ישר, הקבוצה נהנית… כי הוא מומחה בלחלק סוכריות) ומאידך, בוסטון באנרגיות רעות. עד לכאן הכל ברור.
אממה?
מאחר ו-2 המשחקים הראשונים הם מפתח מבחינת בוסטון (ביתיות) ומאחר והיא הפסידה את שתיהן… אזי מעבר לאנרגיות הנמוכות שגם ככה יש להם בשל המקרה של תומאס, אזי גם האמונה לעשות מהפך, יורדת מאוד. כלומר האנרגיה יורדת אפילו נמוך יותר.
על זה נוסיף את העובדה שתומאס יגיע שפוף (כן, ברגע שהוא נסע לראות את המשפחה וכולם שם בוכים וכו'… זה מוריד אותו מחדש, בדיוק כמו ביום שאחרי המוות הפתאומי…).
לכל האמור נוסיף שהמשוואה בדיוק הפוכה אצל הבולס.
גם הם כעת בבית (קהל, שריקות ביתיות יותר, גם אם מעט…) וגם הם באים עם נחישות והמון אמונה שאם הם ניצחו בחוץ 2-0 הם יכולים לנצח ולסגור סיפור בבית. עוד בסוף הם יעשו מה שאף קבוצה לא עשתה… סוויפ של 4-0 של המדורגת 8 מול המדורגת 1.
לקינוח נוסיף כי לשיקגו יש סייז ומצאפים בצבע + סגל בריא שנראה כי התחבר לאחרונה… והנה יש לך מפתח לניצחון.
אני אישית חושב שהיום נראה 3-0. וכאן בוסטון כבר תרים ידיים.
אבי
21 אפר 2017 18:16:10שתיהן = שניהם*
כיונתן .S.
21 אפר 2017 18:36:11מסכים ומקבל.
כמו שאמרתי – אין שחור ולבן. וזה על תקן המשפט שאמרת: לכל מטבע יש שני צדדים.
דה שוט
21 אפר 2017 16:34:03אחלה פריוויו רועי.
הלך עוד לילה, שני משחקי "חובה".
אני חושב שלא הוגן לשפוט את בוסטון. אנחנו לא מעריכים נכון את ההשפעה של הטרגדיה של איזיאה עליו ועל הקבוצה כולה. הראש שלהם יצא לחלוטין מהמסלול המתוכנן. אי אפשר לבוא בטענות לבראד סטיבנס; כל תכנית משחק שיבנה – לא תהיה בראש מעיניהם של השחקנים. בדיעבד (לא חכמה), היה עדיף לבוסטון שאיזיאה לא ישחק במשחק הראשון. קשה היה לחברים להתרכז בסיטואציה שנוצרה. אחר כך התחיל קצת לחץ ומיני כדור שלג. אני חושב שמוקדם לסגור את הגולל על בוסטון. הם חזקים, הם ראשונים בזכות, הם עברו טראומה קשה (איזיאה הוא ה-כוכב שלהם) והם עשויים לחזור לעצמם. ניצחון הערב יהיה התחלה טובה.
לגבי אוק' סיטי – אני עם הפריוויו, יהיה קשה, אולדיפו יתעשת, הצ'ספיק אנרג'י ייתן אנרג'י ונקח אחד למען המולדת.
אבי
21 אפר 2017 18:19:59הם ראשונים "בזכות" למי שלא מיישר קו עם המחשבה שהקאבס לא סידרו זאת בכוונה להיות שניים.
הקאבס לא רצו את שיקגו בסיבוב הראשון… הפסידו להם 4-0 העונה.
ברור שלא כולם מסכימים עם קו המחשבה הזה, אבל א"א לשלול זאת לחלוטין.
והנה, אנחנו רואים שכנראה הקאבס יודעים קצת יותר מאיתנו… הם כבר ב-3 ניצחונות. עוד אחד והם בשלב הבא.
no funny shtuff
21 אפר 2017 16:46:56תודה על הפריוויו.
ערוץ הספורט משדר שני משחקים, שניהם מהצד המערבי.
משום מה הערוץ עדיין לא שידר משחק אחד מהסדרה של בוסטון ושיקגו..
tripledouble
21 אפר 2017 17:30:09+1, מבאס בתור חובב הקבוצה
bobby
21 אפר 2017 16:57:55תודה על הפריוויו רועי!
המשחק הלילה בין שיקגו לבוסטון במידה מסוימת יקבע אם הסדרה הזאת נסגרת לגמרי, או נפתחת.
ניצחון של השוורים והם ביתרון 3-0, ממנו אף קבוצה עוד לא חזרה. לעומת זאת! אם יפסידו, יהיה עליהם לחץ אדיר במשחק מספר 4, ובוסטון ינסו לעשות הכל כדיי לגרור את הסדרה לשוויון. וגם אם לא ישוו ב-4 – ודאי ינסו בהמשך לנצח מול הקהל הביתי במשחק 5, כך שהסדרה תארך לפחות ל-6 משחקים.
מעניין אותי באיזה מוד דאנטוני והשחקנים של יוסטון יבואו לצ׳ספיק ארינה הלילה – במוד כמו של סן אנטוניו בממפיס, שהיו מעט אנמיים אך למרות ההפסד עדיין הם הפייבוריטים הברורים הסדרה, או במוד של הקאבס – שלמרות שנקלעו לפיגור אדיר באינדיאנה, הם התעקשו להתקמבק, והשיגו ניצחון ויתרון 3-0.
יוסטון הם עדיין לא סן אנטוניו, ואוקלהומה היא יריבה הרבההפחות נוחה מאינדיאנה או ממפיס. גם אם הרוקטס יפסידו, אני מקווה שהם יעלו הלילה במטרה לנצח. כי אם יש משהו שבחיים אסור לעשות בפלייאוף זה לוותר על משחק מתוך מחשבה ש״הכל בסדר, אנחנו ביתרון, הביתיות שלנו, ובסוף ננצח״.
היו שאמרו את זה על הספרס אחרי שהפסידו את משחק 3 באוקלהומה בגמר המערב 2012. כולנו זוכרים מי הייתה בסוף הקבוצה שנחה בפיינלס.
בקיצור – יתרון 2-1 של יוסטון על אוקלהומה הוא ממש לא כמו זה של הספרס על ממפיס, ולכן אני מאמין (ומקווה) שיהיה משחק טוב הלילה, אף קבוצה לא תוותר עליו.
מנחם לס
21 אפר 2017 16:58:50יופי של פריוויו, רועי! כללת ממש הכל.
הייט-אשברי
21 אפר 2017 17:18:09התחזית של י הלילה היא 3 פעמים הספרה 1 בטופס ההימורים – כל הביתיות תנצחנה.
שוורים מול קלטים . לא רואה איך בוסטון יוצאת מהבור . הניסיון של הווטרנים של שיקגו מדבר . העונה הרגילה לא קובעת במקרה של ווטרנים ופנסיונרים קשישים שמשחקים בהילוך נמוך יותר. לשיקגו יש כל מה שלבוסטון אין.
רעמים מול טילים . הרעמים קבוצת בית מובהקת . עם האנרגיות של הקהל וירידה באחוזי הקליעה של הזקנים ראסל יצמצם את הפיגור בסדרה.
מורמונים מנגנים מול מפרשיות . אני חולק על כל מי שהפכו את גובר למינימום אולסטאר . יש לג'אז כלים טובים גם בלעדיו , והם יספיקו הלילה מול הקליפרס הבלתי יציבים . הסדרה הזאת הולכת ל-6 לפחות ואולי למשחק שביעי.
אלי
21 אפר 2017 17:35:41מאוד מקווה ששיקגו יקחו את המשחק הזה, אם בוסטון מנצחים היום הסדרה הזו משנה כיוון לדעתי.
גיא הרשע
21 אפר 2017 17:38:08תודה, רועי. פריוויו נהדר!
יש לי את התחושה שבוסטון מנצחים הלילה, ושהסדרה תגיע ל-7 משחקים.
יצא לי לראות את הבולס ואת בוסטון לא מעט העונה,
ו-2 הקבוצות מתפקדות הרבה יותר טוב כשהם האנדרדוג.
כשכולם היו סגורים על הקאבס במקום הראשון המזרח, אז בוסטון נתנו את הריצה שלהם.
והבולס?
הם ה-"מאניה דיפרסיה" של הכדורסל.
הם קולעים 1.5 שלשות יותר במשחק בפלייאוף, ובאחוזים טובים משל העונה הרגילה.
לאורך העונה הם הראו מנעד באמת יוצא דופן של אחוזי קליעה ממשחק למשחק –
וסטטיסטיקות כאלו, טבען להתאזן (אוהדי בוסטון מקווים שהסטטיסטיקה לא "תמתין" לסיבוב הבא…).
המשחק הכי מעניין זה יוסטון באוקלהומה סיטי.
רציונלית, הת'אנדר פייבוריטים.
הם היו קרובים מאוד לנצח את משחק מספר 2.
הסיבה שאני חושב שיוסטון ינצחו הלילה?
נראה לי שהת'אנדר הם קבוצה פגיעה בהרבה ללחץ.
והלילה יהיה הרבה לחץ.
יוסטון להבדיל הרשימו אותי מאוד במשחק האחרון.
הם שיחקו גרוע במשך רוב המשחק, אבל עדיין שמרו על סדר ועל שיטה ברבע האחרון והמכריע.
זה שיפור אדיר מיוסטון של עונות קודמות, או מיוסטון של תחילת העונה הנוכחית.
מגיע ח"ח גדול ליוטה. השחקן הכי חשוב בקבוצה לא משחק, והם בשוויון מול הקליפרס, כאשר גם את משחק 2 הם כמעט וניצחו.
לצערם, בסיומו של המשחק הקודם, נראה היה שמשהו השתחרר במשחקה של הקליפרס. הספסל עדיין לא באמת מתפקד, אבל גריפין ודאנדרה, סוף סוף, נתנו בו זמנית משחק טוב.
לדעתי, הלילה הם ינצלו את ההיעדרות של גובר בשביל להחזיר את יתרון הביתיות.
AR
21 אפר 2017 18:08:42Rondo's out
רועי ויינברג
21 אפר 2017 18:10:27וואו. הפציעה לא תדרוש ניתוח אבל יכול להיות שיפספס עוד משחקים. זה ישפיע.
Zivke
21 אפר 2017 18:16:50אני לא מאוהדי רונדו, ומאמין שכמו שהוא נתן לבולס ב-2 המשחקים הראשונים הוא גם היה דופק אותם איכשהו במשחקים הבאים.
אבל, בוסטון הייתה חייבת שיקרה לה משהו טוב, ואולי הפציעה הזו זה מה שיוציא אותם לדרך חדשה. לא שבוסטון קבוצה גדולה, אבל הבולס פשוט קבוצה לא טובה ואין שום סיבה לעוף מולם.
הייט-אשברי
21 אפר 2017 18:30:48אם רונדו בחוץ אני משנה את התחזית . בוסטון כנראה תצמק.
פייק ניוז
21 אפר 2017 18:10:27בגלל האגודל
מיקי
21 אפר 2017 18:19:14קונגו בחוץ עד להודעה חדשה. לא משעמם כאן לרגע
אלי
21 אפר 2017 18:21:35בעייתי מאוד בשביל הבולס, בשורה מצוינת בשביל בוסטון.
בוסטון לוקחים את הסדרה הזו לדעתי בלי רונדו.
nir
21 אפר 2017 18:25:00איזה חוסר מזל לבולס.
רונדו היה פקטור חשוב במשחקים האחרונים.
יותר חשוב מוויד.
מקווה שMCW יזכר שבעונת הרוקי שלו הוא ידע לשחק כדורסל
אבי
21 אפר 2017 18:25:58שיואוווווו
אחרי כל הכתיבה שלי והניתוחים, פתאום שחקן פצוע. ועוד שחקן מרכזי כמו רונדו….
הכל מתהפך! בום.
ה"בטים" נתנו -2 לשיקגו… פתאום כעת -1 לבוסטון.
סבירות לא רעה שבוסטון היום לוקחת את המשחק. למרות מה שרשמתי לעיל.
כיונתן .S.
21 אפר 2017 18:37:34אבי, כששמעתי את זה רציתי לראות מה תרשום.
אני מחכה לאיזה מגיב עם מוח שמושפע יותר מדי מקונספירציות שיגידו שלליגה חשוב שהסדרה לא תגמר מהר ולכל רונדו נפצע איכשהו.
אלי
21 אפר 2017 18:28:14אני חושב שכדאי להויברג לנסות את קאנן, גראנט וMCW רכזים ממש רעים.
כיונתן .S.
21 אפר 2017 18:49:43נראה שהויברג לא הקשיב לך
גראנט פותח
אלי
21 אפר 2017 21:16:07לא ציפיתי שהוא יפתח אחרי שלא שיחק כמעט העונה. אבל הוא צריך לדעתי להתחיל לקבל דקות היום.
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 18:28:40http://bleacherreport.com/articles/2703409-rajon-rondo-out-indefinitely-with-thumb-injury
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 18:28:50באסה
bobby
21 אפר 2017 18:54:03אייי רונדו רונדו..
מעניין איך הויברג יגיב. עד כה הוא ניהל יפה את הרוטציה, נראה איך יסדר אותה כעת.
עם כמה שרונדו נתן 2 משחקים יפים, עדיין באטלר ו-ווייד לדעתי משמעותיים וחשובים יותר לבולס, כמו גם גבוהי הקבוצה שעד כה טוחנים את בוסטון בצבע.
רועי ויינברג
21 אפר 2017 18:57:11וויד ובאטלר יעלו הילוך. יחד עם גרנט, פורטיס (לא מירוטיץ') ולופז אני מאמין שזה יכול להספיק. היתרון עכשיו, מבחינת בוסטון, זה שיש על מי להחביא את תומאס בהגנה.
אבי
21 אפר 2017 19:06:13הוא נתן 10-12 נקודות, 8-10 אסיסטים… + כ8 ריבאונדים.
זה לא מעט, כאשר משחקים נגמרים בהפרשים קטנים.
לדעתי זו מכה לשיקגו. נראה איך יתמודדו עם זה.
כיונתן .S.
21 אפר 2017 19:09:26רועי, זאת מכה לא קטנה בכלל. צריך לראות יותר לעומק את התרומה של רונגו בכדי להבין מה הוא יצר שם.
כשהוא לא שיחק, הקבוצה נראתה רע העונה הרגילה. מעבר לכך, רוב התקפות המעבר והנק' הקלות שנוצרו לשיקגו באו מחטיפות שלו. יתרה מכך, הרבה מהאסיסטים שלו וניהול המשחק הקבוצתי באו ממנו ומהיכולת שלו לנהל את המשחק בשביל הקבוצה. וכל זאת מבלי לציין את העקשנות והחתירה לניצחון שקיימת בו וייתכן מאוד שהחדירה מוטיבציה בשאר.
יהיה מאוד מעניין לראות איך זה ישפיע על הסדרה. בעיקר כשרטנדו בחוץ לפחות לשבוע וכנראה שליותר זמן.
כיונתן .S.
21 אפר 2017 19:11:30עדכון חדש לגביי רונדו: הפציעת אגודל נחשבת למשמעותית בחומרתה והוא יעבור אבחנה נוספת בעוד שבוע לפחות. עד אז, הוא בחוץ ללא הגבלת זמן.
השורה התחתונה – את משחקי הבית בשיקגו, הבולס ישחקו ללא רונדו. בעיניי לפחות, זהו נושא משמעותי. יהיה מעניין לראות לאן הדברים יתגלגלו מהיום בערב והלאה.
אבי
21 אפר 2017 19:23:01מסכים איתך יונתן.
בדיוק עברתי סטטיסטיקות של המשחקים בניהם העונה, ואכן יש לו משמעות גדולה וחשובה בקבוצה.
אמנם זה לא אומר שבוסטון תביס ללא תנאי… לא. אבל אם חשבתי שזה ייגמר בסוויפ – אזי התמונה כבר לא כ"כ ברורה כמו שחשבתי.
התעלות של הבולס, עם הקהל שלה גם יחד… והם יכולים לתת פייט ולנצח (גם אם על הקשקש) את משחקי הבית.
מה שלא יהיה, מעכשיו זה כבר לא משחק להימור…. רק לשבת בצד ולראות מה ההשפעה חזקה יותר: הבולס ללא רונדו, או בוסטון במשחק חוץ עם אנרגיות רעות מהמקרה הטראגי של תומאס.
גיא א
21 אפר 2017 19:24:12רונדו גמר את העונה:(
tripledouble
21 אפר 2017 19:33:51איפה קראת את זה? כתבו שיעשו לו הבחנה מחודשת עוד שבוע
גיא א
21 אפר 2017 19:40:30http://www.nba.com/article/2017/04/21/rajon-rondo-thumb-fracture-out-indefinitely-chicago-bulls
tripledouble
21 אפר 2017 19:45:35אז זה גם מה שאני קראתי, זאת כמו הפציעה של דוראנט עם הברך שלא יודעיפ כמה זמן ייקח להחלים ויבחנו מחדש עוד שבוע.
tripledouble
21 אפר 2017 19:33:23לא מאמין כל המומנטום הולך לפח, מכל השחקנים דווקא רונדו עפ הגאונות והקור רוח, מי לעזאזל אמור להחליף אותו?? Mcw חסר המוח? גראנט חסר המושג. מקווה מאוד שוויד ובאטלר יתעלו ויסחפו את הקבוצה בתקווה שרונדו יחזור עוד שבוע.
יונתן .S.
21 אפר 2017 19:46:32הוא ממש לא חוזר עוד שבוע….כמו שאני מכיר את רונדו מתקופתו בבוסטון, הוא מסוגל לשחק גם עם חלקים פגועים קשה בגופו (וחברו לקבוצה, וויד, יודע זאת עליו עוד מהסדרה מול ההיט דאז).
מעבר לכך, יצאה ידיעה רשמית מכתב שמסקר את הבולס באופן קבוע מטעם ESPN והוא טען שפציעתו נחשבת מבחינת חומרתה ל-"רצינית" והוא יעבור הערכה מחודשת בעוד 7 עד 10 ימים. כלומר, הוא בחוץ לפחות לשבוע. הוא לא מחלים עד אז, אלא עד אז תעשה רק הערכה מחודשת למצבו. האם הוא עשוי לשחק בעוד שבוע? כמו שאני מכיר את השחקן, זה ייתכן. אך עם זאת, הוא ישחק פצוע ומיקום הפציעה מאוד לא אידיאלי לשחקן כדורסל בכלל ורכז בפרט.
tripledouble
21 אפר 2017 19:52:11זאת תקווה שלי, לדוראנט לקח לחזור פחות או יותר את הזמן שקבעו לו בתחילת הפציעה להערכה המחודשת, מקווה שזה יהיה גם המצב פה. חוץ מזה זה פלייאוף, שחקניפ בעבר התמודדו עם פציעות קשות ושיחקו כמו קובי עם האצבעות המפורקות ובסוף גם זכה באליפות.
יונתן .S.
21 אפר 2017 20:07:14קודם כל, לגיטימי לקוות לטוב. בלי קשר לתחרות, לא ראוי לקוות לכך ששחקן ימשיך להיות פצוע וחבול.
דבר שני, הסברתי עד כמה רונדו נחוש ומוכוון מטרה, עד כדי כך שהוא ישחק למרות כאבים רבים והוא שיחק בעברו עם מרפק נקוע ושיחק עם יד אחת חצי משחק פחות או יותר. אולם, הפציעה הזאת הינה קריטית. מדובר בשבר. פציעה שרונדו לא מדבר עליה אפילו, כי הוא כנראה יודע בעצמו שהיא אינה פשוטה. מעבר לכך, היא גם ביד הדומיננטית שלו וזאת שהוא זורק איתה.
דבר אחרון, דוראנט חווה פציעה שלא הייתה שבר. אדם שמבין בפציעות ספורט יודע ששבר הוא, בכל חומרה שהוא, נחשב לפציעה קשה ודורשת זמן רב להחלמה. גם אם הוא יחזור לשחק, הוא בהחלט יסבול מכאבים, כי הוא לא ייתן לאזור מצב ריאלי להחלים בו, עם כל האינטנסיביות שהאזור יחווה.
גיא הרשע
21 אפר 2017 20:19:10זה לא מדויק.
שבר מחלים מהר יותר, וטוב יותר, מפגיעה בגידים, רצועות, או סחוסים.
הבעיה היא שהאגודל ביד הדומיננטית הוא פגיע מאוד, ואם חוזרים לשחק מוקדם מדי, יש סכנה של פציעה חוזרת, או איחוי לא טוב.
כיונתן .S.
22 אפר 2017 01:18:38כן גיא, אני מבין למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהוכנה לא מדוייקת, אבל אתה מבקר בצורה חלקית.
רשמתי ששבר הוא, בכל חומרה שהיא, פציעה קשה. בכך אין ספק. איך זה בהשוואה לפציעות אחרות הוא לא הנק' שהתייחסתי אליה. אם זה היה מקל עלייך, ייתכן שהדבר מפורט יותר לפציעה של דוראנט היה תורם להבנת הנקודה מבחינתך ואת זה אקח לתשומת ליבי, אך עם זאת, אני מאמין שהעובדה שרשמתי הינה נכונה לגבי התוכן שאליו היא מכוונת.
אלי
21 אפר 2017 20:23:54וויד יהיה חייב להתעלות.
מוטי
21 אפר 2017 22:54:33הכלל הזה חל גם על פציעות בגיד הנשה?
Care Bear
22 אפר 2017 00:08:24עדכון מהיורוליג: דרושאפקה של דייויד בלאט השוותה את הסדרה מול ריאל מדריד עם 84-80 על הבלאנקוס.
דייויד לראשות הממשלה!
אלי
22 אפר 2017 00:15:43ראיתי את המשחק. אחלה ניהול משחק של דיוויד, גם ניכר שהוא נותר לשחקנים הרבה ביטחון ורוגע.
מנשה
22 אפר 2017 00:20:00To fire de him por dpe lebron saik do de loo loo fo koch
מנחם לס
22 אפר 2017 01:10:40רונדו לא ישחק הערב
גיא א
22 אפר 2017 01:20:05אני יוצא הביתה לראות את המשחק. אווירת נכאים בעיר. השיקגו בלקהוקס, יקירת צפון העיר, עפה אתמול מהפלייאוף של הNHL באופן משפיל למדי, רונדו פצוע, הקאבס קצת מגמגמים, ועוד מעט מאי ועדיין קר כאן. נקווה לטוב.
יונתן .S.
22 אפר 2017 01:37:22תראה גיא, זה לא שבבוסטון האווירה נעימה יותר.
הרב סוקס עדיין לא רצים במלוא היכולת, הברוינס מריק משחק אחד מהדחה לא נעימה לקבוצה שאמנם כשרונית יותר, אך לא באמת התמודדה מול מלוא הסגל של הברוינס (מזכיר קצת את ההוקס והסלטיקס של שנה שעברה) ובוסטון היום במשחק של חיים או מוות באדמה זרה ולאחר שבוע קשה של טראומה ואבל, לא כולל את הירידות הלא פוסקות של התקשורת על הקבוצה.
אבל היי, אין ספק שיש מקומות מאוכזבים יותר (מישהו אמר טורונטו/ניו יורק/לוס אנג'לס?)
כיונתן .S.
22 אפר 2017 01:27:32עדכון לגבי הסלטיקס:
מי שציפה לראות שינויים, עקב צמד המשחקים הרעים של הקבוצה, זכה להתפתחות לא צפויים בכלל.
החמישיה הערב הולכת להיות – תומאס, בראדלי, ג'ראלד גרין (!), קראודר והורפורד.
כשסטיבנס נשאל מדוע הוא ענה – יותר אתלטיות ויכולת קליעה.
אני מעריך את התושייה שלו ואני די בטוח שאפילו הבולס לא ציפו לעזה שינוי ואני חושב שסטיבנס מנסה כאן מהלך שיש בו הגיון:
הריי מה החכמה ביצירת מומנטים בסדרה? שאתה מביא למשחק גורם שמכריח את הצד השני לשנות את אופן הפעולה שלו. אם כך, אני מסיק מהחלטה כזאת שסטיבנס לא מחפש לתרן רק את בעיית הריבאונד, אלא גם להכריח את הבולס לשחק סמול בול – שהוא יותר השטח המוכר לסלטיקס מאשר הבולס. האם זה יילך? כנראה שנגע כבר בדקות הראשונות לאיזה כיוון הניסוי יילך, אבל חשוב גם לציין – החמישיה הזאת לא שיחקה העונה במשחק רשמי, לפי מיטב זכרוני. לכן, זהו מעשה מאוד אמיץ שאם גם יביא לשינוי חיובי, הוא גם עלול להכריח את הבולס לבצע שינויים שהם לא בהכרח רוצים.
יהיה מעניין היום בהחלט.
דנית
22 אפר 2017 02:01:15היי אפשרי שידור לשיקגו בבקשה ?
tripledouble
22 אפר 2017 02:09:49http://eplstreams.club/na.php?id=0041600103&feed=1&cam=0
אלי
22 אפר 2017 03:16:46איך מגיעים לזה? אין לאתר הזה דף ראשי.
רנדי אורטון בחסות שיבת המלך2
22 אפר 2017 02:09:51http://eplstreams.club/na.php?id=0041600103&feed=1&cam=0
דנית
22 אפר 2017 02:14:05תודה רבה (;
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:14:44חברים, רונדו יושב על הספסל עם גבס על כלל האמה שלו, מלבד הגבס על האגודל. הטענה של הקבוצה היא שזה עקב פציעה טורדנית באזור.
שעיה
22 אפר 2017 02:16:54מה? מה יש לרונדו?
עומר
22 אפר 2017 02:17:59שיקאגו נראים רע בינתיים בלי רונדו
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:21:03ובינתיים בוסטון נראים קצת יותר מחוברים למשחק שהם שיחקו רוב העונה,בעיקר בחודש מרץ.
אני חש שזה גם בגלל שתומאס נראה יותר שליו.
וכמובן – החסרון של רונדו. ללא ספק בכלל.
ייתכן שתהיה לשינוי בחמישייה משמעות? נצטרך להמשיך לצפות ולראות.
בינתיים: 14-4 לבוסטון בפתיחת המשחק (היתרון הכי גדול שהם היו בו בכלל הסדרה הזאת).
עומר
22 אפר 2017 02:23:24ההתקפה של בוסטון נראת הרבה יותר טוב, ללא קשר לחסרון של רונדו
שעיה
22 אפר 2017 02:18:46אורפורד העלוב. לבד ליד הסל ומעדיף להניע כדור. סמרטוט סחוט.
tripledouble
22 אפר 2017 02:19:33אין מנהל משחק על המגרש, וויד ובאטלר הולכים על בידודים ושאר החמישייה מתייבשת בינתיים. רונדו היה דואג בזמן הזה להכניס את מירוטיץ ולופז למשחק עם כמה מבטים חופשיים, הוא יהיה מאוד חסר היום
עמית
22 אפר 2017 02:19:51אני חושב שזה ייגמר בתבוסה של שיקגו והם לא יוכלו לחזור מזה.
בוסטון עולה עם 4-2
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:29:09עמית, עדיף לא לקפוץ למסקנות חפוזות. אפילו הרבע הראשון לא נגמר כאן. מדובר על שתי קבוצות שהמשחק שלהן לא יציב בתרומה שלו, מלבד שחקן אחד בכל צד (באטלר ותומאס), לכן עדיף לא להכריע שום השערה לבינתיים. בעיניי לפחות.
tripledouble
22 אפר 2017 02:28:04שיקגו שוברים את הטבעת בינתיים
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:29:28מה שהם עשו רוב העונה.
אלי
22 אפר 2017 02:30:14טוב נו, הסדרה הזו של בוסטון ודי בקלות.
עומר
22 אפר 2017 02:31:38מדהים שאין לשיקאגו מחליף שיכול לשלק כרכז ולא להרוס את המשחק
עמית
22 אפר 2017 02:32:19יונתן אתה רואה את ההחמצות מתחת לסל שאפילו אני הייתי מכניס וכבר לפני סיום הרבע הראשון בוסטון כבר פותחים פער
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:35:43אני מזכיר עמית – עבר רבע אחד בלבד.
בוא נחכה לפחות עד לרבע השלישי לפני שנצהיר הצהרות לגביי תוצאת המשחק.
ובהחלט לגביי המשך הסדרה.
שעיה
22 אפר 2017 02:33:22שלוש קבוצות איבדו את היכולת להתחרות בגלל פציעה של שחקן מרכזי – יוטה, פורטלנד ועכשיו שיקגו שהייתה מועמדת חזקה לזכות בסגנות המזרח
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 02:36:49אתה רציני??? אתה רואה את פורטלנד נותנים פייט לג"ס? + לפני כל הסיפור של אחות של תומאס אתה רואה את שיקגו סגנית המזרח??
שעיה
22 אפר 2017 02:41:28אני חושב שבוסטון, וואשינגטון ושיקגו היו המועמדות הראשיות לסגנות המזרח
tripledouble
22 אפר 2017 02:33:36תבוסתנים פה אחד אחד כולה רבע אחד לא טוב
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:36:33מבין את טענתך והיא לגיטימית ומוצדקת לחלוטין.
עכשיו שיקגו צריכים לחפור את הדרך יציאה מהמרתף שהם זרקו עצמם אליו.
tripledouble
22 אפר 2017 02:37:53לא נורא, הלחץ כולו על בוסטון שאם לא ינצחו היום יפסידו את הסדרה דה פקטו
אלי
22 אפר 2017 02:40:08נו די, זה של בוסטון.
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 02:38:21בנתיים בוסטון עם 7/11 לשלוש – מעניין מה יקרה כהסטטיסטיקה תתיישר + זה נראה סוף סוף שהם התחילו לשחק גם בהגנה, לא ראיתי חצי מהמלחמה על הריבאונד בשני המשחקים הראשונים
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:40:14איזה מהלך לא מוסבר של זיפסר…אחד האיבודים המטופשים בסדרה.
עמית
22 אפר 2017 02:40:21אני יודע שזה מאוד מוקדם אבל תזכרו מה אני אומר
בוסטון אלופת האן בי אי
לפחות אלופת המזרח
IT4
22 אפר 2017 02:40:32משחק מס' 4 משודר ב- TNT כך שבכל מקרה הבולס תוביל 3:1 🙂
שעיה
22 אפר 2017 02:43:20למה קרטר וויליאמס לא בליגה הסינית?
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:44:01לא ייאמן שתומאס לקח את הג'אמפ בול הזה מול מישהו שגבוה ממנו בראש לפחות
tripledouble
22 אפר 2017 02:44:21MCW הרגע הפסיד בטיפ אופ לתומאס איזה אפס
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 02:44:42LOL
tripledouble
22 אפר 2017 02:45:04הבולס צריכים לרדת להפסקה בפיגור חד ספרתי ובוסטון יפסידו את זה
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 02:46:29בוסטון משחקים לאט מדי – הבולס מחלקים להם מתנות שהם לא לוקחים וחבל. השמירה הכפולה על תומס יוצרת חורים שמשום מה בוסטון לא רוצים לקחת
tripledouble
22 אפר 2017 02:47:32למה הויברג לא מעלה בחזרה את מירוטיץ שיהיה קצת איום מחוץ לקשת? לא ברור
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:51:11בגלל ההגנה שלו על קראודר וכל שחקן נמוך שהם שמים מולו
tripledouble
22 אפר 2017 02:57:28זה דומה למקרה קנטר באוקלהומה, ובכל זאת הוא מהקלעים הטובים שלהם
שימי ריגר
22 אפר 2017 02:53:09מישהו יסביר לי למה המשחק בין יוסטון אוקלהומה ב4.30.קודם לכן היה כתוב ב3
עמית
22 אפר 2017 02:53:42בראדלי רותח
עומר
22 אפר 2017 02:55:05כמה הזדמנויות טובות לשיקאגו לחזור למשחק שהתפקששו פה
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 02:55:16הכניס את באטלר ונעצר המומנטום
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:55:18ההתקפות קרות כקרח ברבע השני. רק וויד קולע עד כה באופן יציב ושומר את הבולס במשחק.
יהיה מעניין לראות מי תתעורר לקראת החצי השני של הרבע השני.
יונתן .S.
22 אפר 2017 02:56:57עדכון מבוסטון: נראה שגרין נקע את הקרסול השמאלי שלו.
הוא כרגע בדרך לחדר ההלבשה. נדע מה מצבו בהקדם.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 02:59:09השחקן המרוויח ביותר במשחק הוא גם השחקן החלש ביותר
עומר
22 אפר 2017 02:59:16לא מבין למה וויד לא משחק. הוא חם עכשיו
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:01:18כי הוא צריך גם לנוח. הוא מבוגר כבר והוא לא יסחוב משחק כמעט שלם על הפרקט. ואם כבר להכביד איתו בדקות, אז או במקרה שהקבוצה בפיגור רציני לפני המחצית, או ברבע האחרון. המשחק לא נגמר ברבע השני.
tripledouble
22 אפר 2017 03:00:48זה ככ ברור שלבוסטון רועדות הביצים הבולס יכלו כבר להוביל, אבל גם 6 הפרש זה מעולה
גיא.א
22 אפר 2017 03:00:56רונדו חסר גם חסר. אמ סי דבליו מעליב לצפיה
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:02:09מאיגרא רמא לבירא עמיקתא
tripledouble
22 אפר 2017 03:02:09+100
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 03:03:03משעמם בלי רונדו
עומר
22 אפר 2017 03:03:17גם גרנט הזה דיי חלש. חולשה של שיקאגו בעמדה הזאת חוץ מרונדו
אלי
22 אפר 2017 03:04:13הוא נתן משחקים לא רעים בעונה הסדירה, והוא קלעי מצוין.
פלייאוף ראשון שלו.
אלי
22 אפר 2017 03:03:30למה לשחק עם שני האפסיים האלו ביחד?
שיעלה עם וולנטיין, לפחות איום רציני מעבר לקשת.
tripledouble
22 אפר 2017 03:06:50+1, הוכיח כבר שהוא לא מפחד מהמעמד
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:05:13שימו לב לסטטיסטיקה הזאת – בוסטון קלעה ברבע הזה, לאחר הרבע הפורה בסדרה (33) רק 9!
הם החמיצו מתוך 17 הזריקות האחרונות שלהם 15!
ומי שבר עכשיו את הבצורת? מרכוס סמארט.
הרבע הפוך לגמרי…
tripledouble
22 אפר 2017 03:06:35הכל מתאזן בסוף
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:08:36זה לא מצב מאוזן….להחמיץ 15 מתוך 17 זה רצף שבד"כ שיקגו עושה. לא בוסטון.
tripledouble
22 אפר 2017 03:10:48אין ספק שלבולס חסרים קלעים, אבל כשאתה בפיגור 2-0 והמשחק הוא אצל היריבה שלך, לשחקנים עלולים לרעוד הידיים.
עומר
22 אפר 2017 03:06:50ועדיין הם מובילים!
עמית
22 אפר 2017 03:05:21למישהו יש שידור טוב לתת לי? שלי כל הזמן נתקע
tripledouble
22 אפר 2017 03:06:23http://eplstreams.club/na.php?id=0041600103&feed=1&cam=0
עומר
22 אפר 2017 03:07:26כנס ל nbastrems ב reddit יש שם קישורים טובים
אלי
22 אפר 2017 03:13:31איך מגיעים לnbastrems שם?
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 03:10:29http://nbastream.net/chicago-bulls-live-stream/
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:06:43איזו חליפה הזוייה רונדו לובש…אין מה לעשות כבר עם הכסף?
עמית
22 אפר 2017 03:07:42תודה
אלי
22 אפר 2017 03:09:09וויד בתפארתו
עמית
22 אפר 2017 03:09:21הורפורד כל כך גרוע שזה לא ייאמן
tripledouble
22 אפר 2017 03:09:22וואו איזה בלוק של וויד, משחק חדש 3 הפרש ואל הורפורד זה ה"אול סטאר" הכי תבוסתני שראיתי מימיי, מפחד לקחת אחריות מינימלית
רנדי אורטון בחסות שיבת המלך2
22 אפר 2017 03:09:53דווין וויד על רגל אחת יותר טוב מכל הגארדים הצעירים של בוסטון.
עומר
22 אפר 2017 03:10:32כן המחצית השנייה תתחיל כמעט מאפס. לא ציפיתי לזה אחרי הרבע הראשון. הסלטיקס נראו כאילו הם שולטים במשחק.
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:12:22יהיה מעניין לראות איך הקבוצות יצאו מחדרי ההלבשה.
חשוב לציין – השחקן שעזר לייצר, לראשונה, קושי מסויים לבולס בסדרה (ג'ראלד גרין), נפצע במהלך הרבע השני, אך לאחר שעטפו את קרסולו, הוא צפוי לחזור לשחק לאחר הפסקת המחצית.
בוסטון קלעו רק 22% מהשדה במהלך הרבע השני. אני מתקשה להאמין שזה יישאר כך. לכל מי שחושב שזה הגיוני – גם שיקגו (הקבוצה שקלעה הכי גרוע העונה) לא הגיעה לאחוזים כאלה במשחק שלם. הגיוני שבמינימום זה יתאזן לאזור ה-40%. במצב כזה יהיה מעניין לראות איפה המשחק יהיה.
כרגע ההפרש הוא רק 3, אז המשחק מבחינת הצדדים פתוח כמו 0-0 מתחילת המחצית השנייה.
אלי
22 אפר 2017 03:18:36באטלר בשני המשחקים האחרונים היה רע המחצית הראשונה וטוב מאוד בשנייה, בוא נקווה שזה יחזור לעצמו.
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:28:59אוי…שכחנו שתומאס הוא הקלעי הבכיר בסדרה הזאת.
נפילה קלה בהגנה של שיקגו. מיותר מבחינתם
עומר
22 אפר 2017 03:30:25מדהים מ 1 ל 9 בפחות מדקה
tripledouble
22 אפר 2017 03:32:51באטלר לא במשחק
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:33:52למדנו במשחק 1 שזה לא כל כך קריטי. תוך שנייה הוא ניצת.
מנחם לס
22 אפר 2017 03:34:29ג'ימי באטלר ביום קליעה שחור. לשיקגו חסרה הערב התלהבות. קבוצה מתה
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:39:52כרגע המשחק הוא וויד מול תומאס ואייזאה הוא עם ידו על העליונה עד כה ברבע השלישי במשחק.
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:46:02אולי סחיטת העבירה הקלה של השנה בקו ה-3 ע"י מירוטיץ' מרוזייר.
T.R חייב לנתב את האנרגיות בהתקפה ובצורה מבוקרת יותר. הוא מקפץ כמו קפיץ בלי מוח. תרגע…
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 03:48:27אני תוהה האם האפשרות להפסיק את השחיטה של שיקגו בריבאונד יכולה להיות על ידי הידוק בהגנה בלי חילוף בחסימות. ממה שראיתי כמעט כל הריבאונד התקפה של הבולס מגיע לאחר זריקה קצרה – לדעתי בוסטון יהיו חייבים להמר על הזריקה משלוש של הבולס שגם ככה לא במיטבה העונה
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:49:27קלטת את זה יפה. זה בדיוק מה שבוסטון מבצעים במשחק הזה.
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 03:53:23יונתן אני לא בטוח שאני מסכים איתך. לדעתי בוסטון חייבת לוותר על חילופים בחסימות בכמה דקות האחרונות הם ביצעו המון כאלה – וממש לא נצרכות לדעתי. חוץ ממירוטיץ' אין שחקן שהוא בנקר בהקשר של מחוץ לקשת.
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:26:30אם ראית את שני המשחקים הראשונים בסדרה, אתה מבין שאין סיבה לא לשמור כרגע אף אחד. על אחריותם להוציא את אותם שחקנים מהמומנטום בסדרה.
וכרגע – אין סיבה שלא ישמרו את כולם. כי הם הכניסו אותם למצב הזה.
שעיה
22 אפר 2017 03:51:40רמה של גביע קוראץ במשחק הזה. לחשוב שבוסטון פינטזה על הסגנות. אפילו דיברו על לעקוץ משחק מקליבלנד.
דוד
22 אפר 2017 03:54:47יש על המגרש שחקנים מוגבלים מאוד, יחסית לשחקנים במערב
Mbk
22 אפר 2017 03:58:35תזהר מסומסום !
יונתן .S.
22 אפר 2017 03:56:24וואו – שיקגו סיימו את הרבע השלישי ללא אסיסטים.
Mbk
22 אפר 2017 03:57:46הסדרה נפתחה לגמריי
כל כך מתאים לשיקגו
עונה של הפוך על הפוך על הפוך
עומר
22 אפר 2017 03:58:46זה הרבה בגלל שרונדו חסר
מנחם לס
22 אפר 2017 04:01:18יום שחור לשיקגו אין מה לעשות
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:01:47אני לא מבין למה אנשים ממשיכים להגיד שהמשחק נגמר או שיקגו במצב רע?
המשחק נגמר?
בוא נחכה קצת עם כל ההכרעות.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 04:05:5116 הפרש 8 דקות לסיום ולא נראה שיש מישהו בשיקגו שיכול להתפוצץ
נראה שהמשחק גמור
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:03:56רצף לא טוב של שיקגו.
והחסרון הגדול כאן בעיניי הוא שוויד ובאטלר משחקים כבר מתחילת הרבע…
עוד מעט תומאס והורפורד יחזרו ואם הבולס לא יצמצו את ההפרש במעט עד אותה נק' זמן הם עלולים למצוא את עצמם מפסידים בהחלט הערב.
tripledouble
22 אפר 2017 04:04:13למה שיקגו משחקים עם 2 חסרי מושג שקוראים להם MCW ופליסיו בו זמנית?
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:10:26לא בקטע רע, אבל גם פורטיס וזיפסר לא מהמומחים הגדולים בליגה. למרות המשחקי שיא שכל אחד ייצר בזמנו בסדרה.
אלו שחקני הספסל שיש ואיתם צריך לשחק, כי אין ברירה אחרת.
ופליסיו בכלל משחק בלי קשר לפציעת רונדו. הוא שחקן רוטציה לגיטימי בבולס כרגע והוא שחקן שניזון מהכדורים שנותנים לו. הוא לא יוצר ולא קלעי גדול, אבל הוא גוף גדול בצבע שיכול רק בנוכחותו ליצור לבוסטון משוכה קשה להתגבר עליה בדרך לסל.
אלי
22 אפר 2017 04:08:02היה נחמד לחשוב ששיקגו תעבור את בוסטון
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:08:13העובדה שבראדלי שומר על באטלר במקום על רונדו עשוייה להיות גורם נוסף שמשנה מומנטום בסדרה.
דוד
22 אפר 2017 04:08:17אין ספק שכדברי מנחם לס, שיקגו טובה יותר מכל קבוצה במערב למעט ג"ס.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 04:10:22אם שיקגו מפסידים (והם בדרך להפסיד) יש מצב שרונדו ישים ז על הפציעה וישחק בראשון
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:11:05מבקש ממך לא להאמין למשפט שרשמת, כי הוא תלוש מהמציאות
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:14:56אני מקווה שכל אותם אנשים שטוענים שתומאס לא שומר טוב ראה את המשחק היום.
מספיק לאמירות חסרות הפשר הללו – הרייטינג ההגנתי שלו בשפל עצום הרבה כי קבוצות הולכות בפרימטר תמיד עליו וקולעות מעליו כי השחקנים עצומים ממנו. זה לא אומר שהוא לא מתאמץ ונותן השקעה והמשחק היום הוא עובדה חיה לכך.
עומר
22 אפר 2017 04:14:58זהו נגמר. שיקאגו נראו רע מאוד בלי רונדו. משחק הבא חייבים לנצח אם רוצים לקחת את הסדרה
דוד
22 אפר 2017 04:15:05אני חושב שהמאבטחים נרדמו בשמירה, ונתנו לתמהוני בשם פליסיו להסתנן למגרש
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 04:16:18פשוט לא יאמן הבולס האלה ,איך הם משתנים מקצה לקצה בין משחק למשחק…להמר עליהם זה רולטה רוסית
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:17:37כנראה שהויברג וויתר על המשחק. מלבד באטלר, כלל החמישייה הם שחקני סוף הרוטציה.
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:20:17תיקון טעות – זה מורו ולא באטלר.
המשחק סגור מבחינת הבולס.
מה שאירוני הוא שאותה סוף רוטציה קלעה לפחות 2 שלשות עד כה.
מצד שני, הסלטיקס כבר לא שומרים באגרסיביות את הפרימטר.
שעיה
22 אפר 2017 04:18:03הרקדן האוטומטי על המגרש. לא להאמין איך מעבירים את כל הזבל למזרח
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 04:19:10איך התאנדר משחקים נגד בוסטון?
שעיה
22 אפר 2017 04:20:07עודפי יצור, פסולת
גיא.א
22 אפר 2017 04:21:52אני לא בטוח שננצח את הסדרה. וגם אן כן, בלי רונדו לא נעבור את וושינגטון
דוד
22 אפר 2017 04:22:02לא להאמין שרק לפני כמה שנים שיחקו ב-2 הקבוצות שחקנים כמו גארהט, פירס, אלן, רוז ודנג
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:22:22רק עכשיו שמתי לב – בראון בכלל לא שיחק היום.
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:23:57אני מקווה שאחרי המשחק הזה כולם הבינו שרונדו הרבה יותר משמעותי ממה שחשבו.
משחק שלם של בידודים של וויד ובאטלר, חוסר שטף במשחק וללא היכולות הסגוליות של אותו צמד, הם היו נראים באופן מזוויע היום.
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:28:27ידיעה מעניינת מאייברי בראדלי – הוא שלח סרטון מוטיבציה בו הוא מדבר ומקדיש מילות מעודדות לתומאס והסלטיקס להערב.
בראדלי טוען שזה הכניס אותם לקצב טוב בתחילת הערב ומשם הם הצליחו למנף את המומנטום שהם צברו.
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:28:59* התיקון האוטומטי…קווין גארנט שלח את הסרטון
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 04:32:03http://eplstreams.club/na.php?id=0041600163&feed=1&cam=0
יונתן .S.
22 אפר 2017 04:34:00ולנתון נוסף – לראשונה לאחר תקופה ארוכה במיוחד (מתנצל שאיני זוכר כרגע את הרצף) בו תומאס אינו הקלעי הבכיר בקבוצה.
מי זה היה? "המושמץ" שרבים אוהבים לקטרג אותו כאן – אל הורפורד. 18 נק', 8 ריב' ו-6 אס'.
אני שוב אומר – הוא יכול להראות הרבה יותר טוב, אם בוסטון תדע בקיץ להרים סביבו וסביב תומאס סקוררים מוכחים יותר.
הוא עושה המון על המגרש, גם אם הוא לא תמיד קולע.
ועוד דבר מעניין – זהו הנצחון הראשון של בוסטון בשיקגו מאז נובמבר 14. האם במשחק הבא הסלטיקס גם ישברו את הרצף נצחונות של הבולס ב-TNT? יהיה מעניין לגלות בלילה שבין ראשון לשני.
שליו
22 אפר 2017 08:55:17במשחק האחרון של העונה גרין היה הקלע המצטיין נגד הבאקס לא IT
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 04:38:59ויקטור חייב סופסוף להופיע אם התאנדר רוצים לעשות משהו בסדרה הזו
שימי ריגר
22 אפר 2017 04:46:13הקהל של אוקסי וטורנטו מזכירים קהל אירופי .השאר חרא
שעיה
22 אפר 2017 04:52:41הקהל של אוקלהומה אחד הגרועים. קהל אמריקאי קלאסי
יונתן .S.
22 אפר 2017 05:12:04כנראה שלא חווית משחק פלייאוף ב-TD Garden בבוסטון.
הקהל של טורונטו בהחלט לא מהדומיננטיים בליגה. של OKC יותר טוב. עדיין לא מהטופ.
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 04:48:09יופי של פתיחה לרעמים. אם ווסטברוק ימשיך לוותר על זריקות כמו עכשיו יש להם סיכוי אמיתי היום.
שעיה
22 אפר 2017 04:49:36אני אוהב מה שאני רואה
שעיה
22 אפר 2017 04:50:53ווסטברוק צריך קצת off the ball
גיא הרשע
22 אפר 2017 04:52:02זו הגרסה של הת'אנדר שצריכה לשחק כל הזמן.
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 04:52:38איזה רגע של שאקטין בזריקות של הארדן. קורע
עמית מ''מ
22 אפר 2017 04:54:03ווסטברוק מתעורר, בוא נראה אם זה ישפיע על הפתיחה המצויינת גשל אוקלהומה
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 04:55:22למה התאנדר לא יכולים להמשיך לשחק כמו שהם משחקים כרגע
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 04:56:23זה מה שצריך מווסברוק בכמה דקות מושלמות עד עכשיו – שחרור של הכדור + יכולת קטלנית במתפרצת ובמעבר – היחידי שמשתווה אליו בליגה עם היכולת הזו זה לברון וזה אומר הכל.
שימי ריגר
22 אפר 2017 04:59:33שעיה אתה רציני
שעיה
22 אפר 2017 05:02:46לגמרי. לבנים שמנים ועשרים. תמצא שחור אחד בקהל תקבל פרס
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 05:01:14לא להרפות,לרוץ לרוץ לרוץ ולהשמיד!!!
bobby
22 אפר 2017 05:02:40בוקר טוב!
וואלה יוסטון אוכלים כרגע לאקרדה רצינית.. נראה אם יתעשתו עליהם עד סוף המחצית..
סומסום
22 אפר 2017 05:03:00השלמתי את המשחק הראשון.
שיקגו גמרה את העונה, בוסטון קיבלה מתנה מאלי הכדורסל.
הסדרה נטולת עניין בלי רונדו, בלעדיו אין לבולס שום סיכוי.
אלה גם חדשות טובות לוושינגטון, שאמורה להגיע מהצד השני לחצי הגמר (ובכל מקרה היא הפייבוריטית הגדולה להמשיך הלאה – ולטעמי גם לקחת את הצד המזרחי, אם למר ג'יימס לא יהיה מה להגיד על זה).
גיא הרשע
22 אפר 2017 05:03:0110 הדקות הכי טובות של ווסטברוק + הת'אנדר העונה.
היו לו משחקים שהוא קלע פי 4 נק' באותו פרק זמן,
אבל הלילה זו קבוצה שמשחקת.
בו נראה אם הם מצליחים להמשיך לשחק ככה עוד 38 דקות.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 05:07:283 הרבעים במשחק הקודם היו מושלמים !
שעיה
22 אפר 2017 05:10:36זכרון קצר או שלא ראית אבל המשחק הקודם התחיל אותו דבר.
גיא הרשע
22 אפר 2017 05:19:49ווסטברוק קלע יותר, וזרק יותר, במשחק הקודם, ברבע הראשון.
הלילה, הת'אנדר סיימו את הרבע כאשר הוא 3 ברשימת הקלעים, וכאשר הוא מסיים את הרבע עם 5 ניסיונות זריקה בלבד.
נראה לי שהבעיה היא בזכרון סלקטיבי. לא שלי.
עמית מ''מ
22 אפר 2017 05:03:38יוסטון חייבים להירגע עם האיבודים. 4 לפי הבוקס סקור מרגיש כמו 40. אנדרסון נראה שמתחיל להיכנס לסדרה(עבר סוף סוף אתה-4 נק') זה יכול לשנות את המשחק אבל שיתחילו לתפוס את המסירות
bobby
22 אפר 2017 05:06:43לפי השידור יש להם 8 כאלה, וזה כבר יותר הגיוני.
עמית מ''מ
22 אפר 2017 05:12:00הרגיש לי שהבוקס לא נכון
שעיה
22 אפר 2017 05:04:52לא להאמין שנוריס קול שם. סמרטוט מוחלט
דה שוט
22 אפר 2017 05:15:215 נק מהירות, הגנה טובה
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 05:07:52סחטיין על יוסטון שיוצאים בנזק של 9 נקודות בלבד אחרי רבע מושלם של הרעמים. השאלה הגדולה של המשחק האם לראסל מתישהו יקפוץ הפיוז והוא יתחיל לשחק לבד.
דה שוט
22 אפר 2017 05:08:25לדעתי ראסל צריך להיכנס למשחק יותר. הוא עבר מקיצוניות לקיצוניות. משהו חסר לי באנרגיות שלו
bobby
22 אפר 2017 05:08:33טוב יוסטון לפחות רשמו איצת 7-2, ככה שהם בפיגור 9 בסוף הרבע. כמו סוף רבע ראשון במשחק הקודם, רק אומר..
הם חייבים לתהנהל יותר ברוגע בהתקפה ולא להילחץ ולאבד כדורים מיותרים, כמו הריבאונד שהארדן לקח ומשום מה חשב שישר למסור את הכדור לרובסון זה יעזור איכשהו :/
עמית מ''מ
22 אפר 2017 05:12:54לפי דעתי הארדן היה נוחת בחוץ ולכן מסר, בכלל לא היה צריך לריבאונד
שעיה
22 אפר 2017 05:13:26לו וויליאמס הביא את המפנה במשחק הקודם. תוספת מדהימה ליוסטון
bobby
22 אפר 2017 05:16:11בהחלט טרייד מעולה. לא נראה לי שברואר היה קולע 2 שלשות בק טו בק עכשיו..
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 05:15:17סופסוף התאנדר לא מחרבנים כשראסל נח
שעיה
22 אפר 2017 05:18:33וויליאמס זה זהב על הספסל. לא מבין איך טורונטו לא לקחו אותו. היה עוזר להם מאוד בקרב על סגנות המזרח
bobby
22 אפר 2017 05:26:32אם אני לא טועה טורונטו ויתרו עליו לא? הוא הרי שיחק שם לפני שהיה בלייקרס.
אם כבר קבוצה במזרח שלא הייתה מתנגדת לויליאמס היא וושינגטון. לדעתי הם ניסו להביא אותו, אבל בסופו של דבר הלייקרס סגרו עם יוסטון.
שעיה
22 אפר 2017 05:34:08צודק. טרייד לוושינגטון היה סוגר את המרוץ לסגנות
bobby
22 אפר 2017 05:24:39מעניין, עכשיו הרכב סמול עם אנדרסון ב-5. נראה איך זה יעבוד.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 05:26:07הקטע שיוסטון הם כמו ג"ס,אתה לא יכול לנוח מולם …הם יכולים לחזור בצ'יק למשחק עם גשם של שלשות תוך דקה
דה שוט
22 אפר 2017 05:32:20+ 1
סומסום
22 אפר 2017 05:37:29גורדון היוורד עם 21 נקודות ברבע הראשון. כמו כל הקליפרס.
יאללה יוטה. לנפנף את המתחזים מאל.איי.
עמית מ''מ
22 אפר 2017 05:42:56יוסטון ירדו רק בפיגור 7, יכל להיות הרבה יותר אבל אם הם רוצים לחזור, הארדן צריך להפסיק עם ההירו בול הזה, מרגיש כאילו הוא מנסה להפוך את זה לקרב אישי שלו עם ראסל.
אגב היוורד מדהים!
bobby
22 אפר 2017 05:44:54טוב מחצית באוקלהומה. פיגור 7 של יוסטון, לא נורא בהתחשב בכך שפיגרו ב-15. טוב לדעת שדאנטוני והשחקנים לא מתכוונים לוותר על המשחק רק בגלל שהמומנטום בצ׳ספיק ארינה נגדם.
אם יתחילו את המחצית השנייה עם משחק מסודר, עם פחות איבודים לעומת תחילת המשחק, הם יוכלו בכיף להשלים מהפך.
שעיה
22 אפר 2017 05:45:40יוסטון מרוצים. אוקלהומה נתנו את המיטב ונגמר 7. השאלה אם אוקלהומה מסוגלים להמשיך לשחק טוב. יוסטון יכולה
מנחם לס
22 אפר 2017 05:48:03OKC צריכה להמשיך להתקיף, אפילו ל חשבון הגנה. על ראסל לוותר הערב על התחרות האישית ולהמשיך להתרכז בכל הקבוצה
סומסום
22 אפר 2017 05:49:39אוקלהומה חותרת לנצחון ראשון בפלייאוף, מאז שדוראנט החליט לעזוב.
התותח הקטמוני
22 אפר 2017 05:50:29אני חושב שלראסל הלך הפיוז באמצע המחצית הראשונה וההירו בול יחזור במיטבו. השיפוט לא במיטבו והוא היה מוטה – יוסטון קיבלו לא מעט מתנות במחצית הזו
דה שוט
22 אפר 2017 05:55:35יש משחק ביוטה 8 הפרש
דה שוט
22 אפר 2017 05:59:56רוברסון שומר גדול אבל הארדן עושה לו בית ספר
שעיה
22 אפר 2017 06:02:05קשה, קשה
bobby
22 אפר 2017 06:03:05איזה שלשה של הארדן! יפה.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:03:16השופטים אוכלים את התבשילים של הארדן פעם אחר פעם
פשוט מרגיז
דה שוט
22 אפר 2017 06:04:21רוברסון מתעקש לגעת לו ביד בזריקה. השופטים לא עיוורים. זה פאול
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:05:13באחרון הוא לא נגע בו
דה שוט
22 אפר 2017 06:03:19מדהים באיזו קלות, מהירות ופזיזות אוק סיטי נותנים להפרשים גדולים לברוח להם. במשחק שעבר זה היה 12 בסוף הרבע השלישי. היום כבר היו 15 ועכשיו 2 ליוסטון. סממנים של קבוצה צעירה
שעיה
22 אפר 2017 06:04:24צריך להודות, יוסטון קבוצה טובה יותר. אוק צריכים לקחת ניצחון בשביל הכבוד אבל לא יותר
bobby
22 אפר 2017 06:07:06ריצה יפה של אוקלהומב, חזרו חדים מהטיים אאוט.
עמית מ''מ
22 אפר 2017 06:07:12יוסטון שוב משתוללים, ופטריק+גורדון לא הגיעו היום
שעיה
22 אפר 2017 06:11:05ווסטברוק במוד "אני אנצח"
דה שוט
22 אפר 2017 06:16:40כשהשלשות נופלות, הכל יותר פשוט
שעיה
22 אפר 2017 06:16:45ווסטברוק כמו לברון גמור הכוכבים של פעם – מנוחה זה לרול פליירס
שעיה
22 אפר 2017 06:17:20כמו לברון כמו…
bobby
22 אפר 2017 06:17:50טוב, עם הצמד השלשות הזה של רוברסון ואברינס, יש מצב שהמשחק הזה גמור. נראה איך יוסטון יחזרו עכשיו מהטיים-אאוט.
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 06:19:13http://eplstreams.club/na.php?id=0041600173&feed=1&cam=0
שי אבן צור
22 אפר 2017 06:24:17אתם יודעים מה? הצ'יטה מתחיל להביא לי את העצבים.
יכול להיות שהמקטרגים שלו צודקים
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:28:40הוא בסדר הלילה בבחירת זריקות יחסית ,אי אפשר לסרס אותו לגמרי גם כן
עמית מ''מ
22 אפר 2017 06:28:01למרות כל הריצה והיתרון יוסטון בסוף הפסידו את הרבע הזה. הארדן מתעקש לכדרר עצמו למוות היום, אם לא יקרה משהו בלתי סביר המשחק הזה גמור לצערי…
שי אבן צור
22 אפר 2017 06:29:57למה זה לא סביר שיוסטון יתנו ריצה ברבע הרביעי וינצחו את המשחק?
בסופו של דבר OKC זאת קבוצה בינונית מינוס
עמית מ''מ
22 אפר 2017 06:34:17במהלך הכתיבה למה אני לא מאמין יוסטון חזרו ל-3 אז מה אני יודע…
אסף
22 אפר 2017 06:28:07דווקא במשחק הזה ביחס לעצמו הוא לא משתולל בינתיים מדי ומאפשר גם לצוות המסייע להיות במשחק , מעניין מה יהיה ברבע הרביעי שבמשחק הקודם אופיין בהשתוללות שלו שדי הפסידה את המשחק
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:30:22אני חושב שהעצבים על אי שמירת היתרון ברבע השלישי הביא אותו למצב ההשתוללות ההיא
שעיה
22 אפר 2017 06:29:08לפחות רואים כאן כדורסל בניגוד למשחק הקודם
שעיה
22 אפר 2017 06:30:40בברלי זה מקרה קב"ן
הייט-אשברי
22 אפר 2017 06:33:59בדקות שעל המגרש לא נמצאים ראס והזקן אפשר לראות בדיוק למה ראס ה-MVP . יוסטון , ולא בפעם הראשונה , משחקת היטב גם בלי הארדן . באוקלהומה השחקנים נראים עדר ללא רועה.
דה שוט
22 אפר 2017 06:36:27אתה צודק, אבל השאלה היא אם אין לכל אחד מהם חלק במצב הזה
הייט-אשברי
22 אפר 2017 06:44:32יש בוודאי חלק למאמנים . אבל זו גם איכות הרוסטר . באוקלהומה אין התקפה סבירה בהיעדר ראס . הם פשוט לא יודעים מה לעשות עם הכדור . ליוסטון יש חודרים יותר טובים וקלעים משובחים .
שי אבן צור
22 אפר 2017 06:49:47100+
אסף
22 אפר 2017 06:35:09מקדרמוט עושה בדיוק את הדבר שלשמו הביאו אותו, קולע זריקות פתוחות משלוש… האמת שאוקלהומה ביום קליעה מצוין מחוץ לקשת
סומסום
22 אפר 2017 06:35:54בלייק גריפין נפצע בבוהן הימנית, לא יחזור הערב, אמר בירידה לחדר ההלבשה, "זה יותר חמור ממה שחשבתי".
פלייאוף המערב – המתנה שלא מפסיקה לתת.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 06:45:45מה קרה לרונדו ? שיקגו עברה למערב ?
אסף
22 אפר 2017 06:49:15עם או בלי גריפין הקליפרס לא עוברים את יוטה
bobby
22 אפר 2017 06:40:12טוב אין ספק שווסטברוק מדהים הלילה.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:44:48ראסל,בבקשה בלי ההירו-בול שוב פעם…שחק את המשחק של הרבעים הראשונים!
שימי ריגר
22 אפר 2017 06:44:51מנחם לס נרדם חברים
גיא הרשע
22 אפר 2017 06:45:14איך אפשר לראות את המשחק הלילה ולהמשיך לזלזל בסגל של הת'אנדר???
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 06:50:19טופ כמה היית ממקם אותם בליגה ?
הייט-אשברי
22 אפר 2017 06:50:30תתפלא – אפשר גם אפשר . זה שהם קולעים היום לא רע לשלוש לא אומר הרבה . אין להם משחק התקפה ראוי לשמו ללא ראס.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 06:51:26בלי ראס הם שווים אולי מקום 11 במערב . וגם זה עם הנחות .
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 06:54:27שים שם את קונלי או משהו כזה והם טופ 6 ויותר.
עמית מ''מ
22 אפר 2017 06:45:42האופנסיב הזה של הארדן פשוט מטומטם, הוא כבר עבר את גראנט אבל רצה את העונשין.
ואני ממש לא אוהב את ראסל, וממש אוהב את הארדן, אבל היום ראסל ניצח במצ'אפ הזה.
יאללה יוסטון לחזור חדים למשחק 4 ולא להסתבך לפני החזרה לטקסס
הייט-אשברי
22 אפר 2017 06:48:54חכה – הם עוד לא הפסידו .
bobby
22 אפר 2017 06:50:38בדיוק מה שחשבתי כשראיתי את המהלך.
דה שוט
22 אפר 2017 06:48:52ראסל ויתר על שלוש התקפות בקלאץ׳. מוזר. עלה ביוקר.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:51:00זה מצחיק ,כשהוא בוחר לא לזרוק כועסים כשהוא מחליט לזרוק גם כועסים
דה שוט
22 אפר 2017 06:55:11ראסל צריך להיות ראסל. לטוב ולרע. לא חכמה לקלל אותו אחרי כל שטות. זה מכלול. האחרים צריכים להרים את המשחק שלהם.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 07:12:40100 +
bobby
22 אפר 2017 06:49:31מדהים שבמשחק כזה חלש של יוסטון הם רק בפיגור 3.
אסף
22 אפר 2017 06:56:08בדיוק חשבתי על זה, יוסטון מתים עם השלשות היום, ראסל במשחק הכי טוב שלו בסדרה + הצוות המסייע שלו בעניינים ועדיין מרחק נגיעה
מנחם לס
22 אפר 2017 06:49:42ווסטברוק מוסר ומוסר אבל רואה שלא הולך. עכשיו עם 3 הפרש הוא יתחיל לשחק בעצמו
מנחם לס
22 אפר 2017 06:50:01מעניין מה ראסל יעשה עכשיו
מנחם לס
22 אפר 2017 06:52:04החמצה גורלית שראסל, ואיבוד כדור של ראסל. לא טוב
מנחם לס
22 אפר 2017 06:53:06הארדן עושה פאול בידו הימנית בכל תנועה שלו
שימי ריגר
22 אפר 2017 06:53:34מנחם אתה אוהב אותו אה?
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:53:50גיבסון היום מצויין
דה שוט
22 אפר 2017 06:56:10יש. יאללה, עוד קצת
סומסום
22 אפר 2017 06:56:28אוקלהומה הם ממש השפחה הנרצעת של גולדן סטייט.
לא מספיק שככה דוראנט בגד בהם והרס את הפרנצ'ייז – הם עוד מקשים על יוסטון ומאריכים בלי צורך את הסדרה הזו? שכחתם מי האויב שלכם?
מנטליות של עבד, בחיי.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 07:10:07Cry baby
סומסום
22 אפר 2017 07:25:06הרצחת וגם ירשת?
הייט-אשברי
22 אפר 2017 07:49:57פאתטי . תלבש ברדס ותיכנס למנזר.
bobby
22 אפר 2017 06:57:30יאללה קצת פחות מ-2 דקות לסיום. אחלה משחק, בלי שום קצר לאיך שהוא יסתיים.
אסף
22 אפר 2017 06:57:54תענוג לראות את ראסל כשהוא לא משתולל ומכריח יותר מדי.
איזה פאול דבילי של אולדיפו (למרות שאני מקבל בחילה קלה מכל התוספות המוגזמות של הארדן בכל פאול עליו)
bobby
22 אפר 2017 06:58:27איזה טעות של אולדיפו..
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 06:58:38זה משגע אותי ההארדן הזה
שי אבן צור
22 אפר 2017 06:59:04ואן גנדי צודק.
זאת עבירה ל-פ-נ-י הזריקה
שי אבן צור
22 אפר 2017 07:00:21הליגה ח-י-י-ב-ת לעשות משהו עם תופעת הארדן הזאת.
זה לא כדורסל
איתי
22 אפר 2017 07:22:09מה שהארדן עושה עשינו כולנו בשכונה מיליון פעם… זה החוק ואין מה לעשות פשוט צריך לא לגעת בו וכשהוא יוזם את המגע על השופטים לשים לב לכך
אסף
22 אפר 2017 07:01:55איזה תיקון ענק של אדאמס …
שעיה
22 אפר 2017 07:02:02טריפל טים על ווסטברוק והוא זורק במקום למסור
עמית מ''מ
22 אפר 2017 07:02:28החצי דקה האחרונה במילה אחת? "יואו"
שי אבן צור
22 אפר 2017 07:02:37הימור שלי: הארדן לוקח שלשה וגומר את המשחק ואת הסדרה
הלוואי ואתבדה
עמית מ''מ
22 אפר 2017 07:04:07אוי הארדן איזו זריקה יא רבי
אסף
22 אפר 2017 07:04:37עבירה? בשלוש הפרש? שניות אחרונות? מישהו השתגע ב-NBA?
שימי ריגר
22 אפר 2017 07:04:42מהההה זה עושים עבירה?פופבויץ איבד אליפות בגלל שלא עשה .
הnba לא עושים עבירות
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 07:04:58גם קלאץ' אין לו ?
דה שוט
22 אפר 2017 07:05:48חבל. היו צריכים לתת להם להתאבד משלוש. הארכה עדיפה על סיכוי להפסיד
bobby
22 אפר 2017 07:07:09בטח בהתחשב בבעיית הפאולים של יוסטון.
שי אבן צור
22 אפר 2017 07:06:33איזה באסה שראסל החטיא אחת
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 07:06:49טעות של עבירה
דה שוט
22 אפר 2017 07:09:00לא מזיק קצת מזל. התקף לב. יש סדרה
אסף
22 אפר 2017 07:09:56יש סדרה! ראסל יעבוד על העונשין אחרי המשחק הזה… אחלה משחק.
סומסום
22 אפר 2017 07:10:13יוסטון פראיירים. יכלו לגנוב ולגמור עם זה.
עמית מ''מ
22 אפר 2017 07:10:20לא מאמין לראסל על ה3/6 של ווסטברוק ולא על ה0/2 של הארדן
שניהם התעקשו לא לנצח
מיקי
22 אפר 2017 07:20:58ממש ככה. שתי הקבוצות נחנקו בסוף
bobby
22 אפר 2017 07:10:39טוב, יופי של ניצחון לאוקלהומה.
יוסטון במשחק בינוני מינוס ועדיין היו פוזשן לנצח, בעוד לתאנדר באמת היה משחק מושלם. מקווה שבמשחק 4 דאנטוני והשיקנים יידעו לעשות את ההתאמות הנדרשות, כי אם הסדרה תושווה באמת שאי אםשר לדעת לאין היא תלך.
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 07:11:32ממש לא הבנתי את הפאוול של התאנדר כשהם מובילים ב3 ואז לא לעשות פאוול כשהם כשהם מובילים ב2
יש להם מזל שהזריקה של הארדן לא נכנסה
עמית מ''מ
22 אפר 2017 07:12:25לת'אנדר היה טיים אאוט בפיגור 2?
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 07:13:08לא
עמית מ''מ
22 אפר 2017 07:13:15יתרון*
כי אם לא אז הם העדיפו להמר על הזריקה משלוש מאשר על העונשין והארכה
גיא הרשע
22 אפר 2017 07:15:25שחקן, גדול ככול שיהיה, צריך קבוצה לצדו על מנת להצליח.
ווסטברוק הוא שחקן גדול,
והניצחון הלילה הגיע בגלל שיש יופי של קבוצה לצדו.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 07:19:36אתה מתלוצץ – נכון ? ראית אותם בדקות הראשונות של הרבע האחרון כשהוא היה על הספסל ? יש להם בכלל משחק התקפה בלעדיו ?
גיא הרשע
22 אפר 2017 07:22:00בדקות שווסטברוק לא שיחק הם היו בפלוס 3
הייט-אשברי
22 אפר 2017 07:26:20אני רואה את משחק ההקפה שלהם בלעדי ווסטברוק לא בפעם הראשונה . היא פשוט לא קיימת לא יודע איזה נתון לקחת.
שי אבן צור
22 אפר 2017 07:21:16גיא, מה נסגר איתך?
החלטת לעבור ממוד של איש חכם למוד של חרטטן?
גיא הרשע
22 אפר 2017 07:26:10קודם כל, מאז ומעולם הייתי קודם כל חרטטן!
בנוסף, אני במשך כל העונה טוען שהסגל שיש לצדו של ווסטברוק הוא סגל טוב.
תסתכל איך דרגנו את אדאמס בדרוג הסנטרים לפני העונה.
תראה כמה פעמים כתבו שקנטר הוא השחקן השישי של העונה.
תוסיף למשוואה את גיבסון, מקדורמוט, רוברסון, ואולדיפו,
ותגלה סגל טוב.
הטיעון שווסטברוק סוחב חבורה של נגרים על הגב, היה ונשאר, לדעתי, לא נכון.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 07:30:43אתה זורק שמות . אין להם משחק התקפה . לא מסירות ולא קליעות .
שי אבן צור
22 אפר 2017 07:45:19עזוב גיא,
אדמס סנטר טוב אבל לא יותר מדי.
קנטר טוב התקפית אבל אין שום סיבה לעוף עךיו. על הגנה אני לא מדבר.
רוברסון בנה את כל הרהיטים בבית לגמרי לבג – הבנאדם לא מסוגל לשים לייאפ.
אולדיפו נחשב הבטחה גדול אבל מה לעשות שהוא לא מקיים.
מקדרמוט קלעי שלשות טוב אבל אין לא שום דבר אחר. אם היה, היה מקבל הרבה יותר דקות.
גיבסון? שחקן בינוני פלוס. לא משהו לספר עליו בבית.
מה המשותף לכולם? על אף אחד מהם אי אפשר לסמוך במאני טיים. מקדרמוט יחטיא שלשה, גיבסון יעשה עבירה, אולדיפו יחטיא לייאפ וקנטר שיקח את הריבאונד יחטיא את הלייאפ מיד אחריו ורוברסון בדיוק יסיים לשייף את את משענת כסא הנדנדה שהוא בונה(הוא לא סתם נגר. הוא נגר אומן).
לפני פתיחת העונה, הצפי(של 538 אאל"ט) היה ש OKC תסיים עם 50 ומשהו ניצחונות ויוסטון עם פחות מ 50. כשרואים את שתי הקבוצות זה ממש, אבל ממש, מצחיק!
זה בדיוק ההבדל בין תאורטי למעשי.
גיא הרשע
22 אפר 2017 07:54:26הטענה המרכזית של כל מי שחושב שלווסטברוק לא מגיע ה-MVP היא איך שהשחקנים שלצדו נראים העונה.
אדאמס בפלייאוף שעבר נראה כמו סנטר טופ 10,
קנטר שיחק כמו שחקן הספסל הטוב בליגה,
ורוברסון שמר על שחקני הפרמטר ברמה הגבוהה ביותר.
בסוף השנה שעברה, אנדרסון ואריק גורדון נחשבו לשחקנים גמורים.
הלילה, כשווסטברוק קצת שחרר, ראינו שיש שחקנים לצדו שיודעים ליצור ולקלוע.
גיבסון חגג על אנדרסון,
רוברסון, אולדיפו, מקדורמוט, ואברינס קלעו את השלשות הפנויות שקבלו.
אני משוכנע שאם ווסטברוק ירוץ עם הקבוצה במשך עונה שלמה של סגנון שכזה –
נראה ת'אנדר חזקים בהרבה. אולי לא יהיו לווסטברוק כל כך הרבה טריפל דאבלים, אבל לקבוצה יהיו יותר ניצחונות.
שי אבן צור
22 אפר 2017 08:09:52תראה את תגובה 165 שלי. מסכים שכשראסל משחק הירו בול זה מעצבן לאללה כי לא תמיד יש לו סיבה.
אבל, תחזור למשחק של הלילה: OKC פותחים את הרבע הרביעי ב 10 הפרש. ראסל יושב על הספסל לנוח קצת. אחרי 2ץ5 דקות הוא נאלץ לחזור כי החבריה שלו מאבדים כמעט את כל היתרון בזמן הזה.
הרבה פעמים, הדינמיקה שמובילה להירו בול של ראסל זה שהוא מוסר ומוסר ומוסר והחבר'ה שלו לא מסוגלים לעשות כלום.
תחשוב איזה כיף להארדן – כשהוא מוסר זה לאנדרסון, גורדון, אריזה, לו וויליאמס, בברלי. על כל אחד מהם אפשר לסמוך הרבה יותר שהם יעשו משהו בהתקפה מאשר על רוברסון, גיבסון, אולדיפו, אברינס ומקדרמוט.
אז כן, אולי הם יתפתחו, אולי הם יקבלו ביטחון – זה לא רק ראסל, הרבה מאד תלוי בצוות האימון – ואז תוכל לדבר איתי על קבוצה טובה. בינתיים, בלעדיו, הם קבוצת לוטרי לכל דבר ועניין.
שי אבן צור
22 אפר 2017 08:10:57* 2.5 דקות.
ממליץ לך לראות את תגובה 170 של הייט אשברי בנושא הזה גם כן
גיא הרשע
22 אפר 2017 08:15:52ווסטברוק ירד לספסל דקה לסיום הרבע השלישי כשההפרש היה 7 , וחזר 4 דקות אחר כך, כשההפרש היה 6.
שי אבן צור
22 אפר 2017 08:36:00אז מקדרמוט קלע שלשה בסיום הרבע בלי ראסל, וואו!
אתה רק שוכח הארדן ווסטברוק בפתיחת הרבע הרביעי יוסטון צמצמו במהירות את ההפרש ולכן היתה בהילות להחזיר את ראסל אחרי שלוש דקות בלבד לתוך הרבע. הארדן המשיך לנוח עוד דקה. בדקה הזאת ראסל קלע 2 וקאנטר קלע אחת מהעונשין ליתרון 9(לא זוכר מי מסר לו אבל סביר להניח שזה היה ראסל).
הטענה שווסטברוק משחק עם חבורה של נגרים ולהארדן יש קבוצה היא טענה מאד חזקה. ראינו את זה בכל המפגשים ביניהם. הניצחון של OKC הלילה הוא סוג של נס בעיני.
שי אבן צור
22 אפר 2017 08:37:23* אתה רק שוכח שכשהארדן ווסטברוק נחו בפתיחת הרבע הרביעי
bobby
22 אפר 2017 08:50:02תראו את התגובה שלי בסיקור של רועי. לדעתי תימצתתי יפה את הטענות של כל המשתתפים בדיון הזה.
אמ;לק – לאוקלהומה כן יש אחלה שחקנים שווסטברוק יכול חהפעיל מסביבו, רק שבניגוד ליוסטון, אין לרעמים עוד גארד שיכול לנהל את המשחק במקומו של ווסטברוק.
מה אומרים, יש פשרה? 😉
איתן
22 אפר 2017 07:39:40רק מי שלא עוקב יופתע מהשיפור ביכולת הקבוצה, מתחילת העונה למעט 4 שחקנים כל הקבוצה קולעת מתחת ל-45% בחוץ, בבית יש 9 כאלו.
שעיה
22 אפר 2017 07:15:55הטובים ניצחו היום – בכדורסל ובקטסל
דה שוט
22 אפר 2017 07:18:01יאללה קריפרים, 4 הפרש
איתי
22 אפר 2017 07:20:45משחק מעולה של התאנדר נגמר בניצחון 2 בלבד כשהארדן מחטיא שלשה, זה בעיקר סימן טוב ליוסטון… אם ווסטברוק ימשיך להתאפק יש לאוקלוהומה סיכוי להשוות אבל זה יהיה קשה
מנחם לס
22 אפר 2017 07:22:022 נק' הפרש ביוטה. כדור של קליפרס לשוויון
מנחם לס
22 אפר 2017 07:22:22פול שלשהץ 97-96 לקליפרס
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 07:22:34חייבים לעשות משהו עם סחיטת העבירות המגעילות של הארדן,אני לא מבין,השופטים לא עושים שיעורי בית? לא צופים בDVD של השחקנים?
לא יודעים שהארדן תופס את הזרוע של המגן?
זה פשוט מכוער!
מנחם לס
22 אפר 2017 07:23:083:30.דק'. קליפר ב-3 (כריס פול שוב)
שעיה
22 אפר 2017 07:23:54בינתיים רונדו צולם מנסה ל"שים רגל" לקראודר שרץ ליד הספסל. זה הולך לעשות רעש
יהונתן
22 אפר 2017 07:24:01פעם פול היה שומר מעולה, בנה מוניטין כזה ועכשיו הוא פשוט מרביץ.
דה שוט
22 אפר 2017 07:24:29אין על הקריפרים !!! צבים, מוגבלים, מצולקים, קשוחים, נושכים. ההגדרה המילונית של אולד סקול
מנחם לס
22 אפר 2017 07:24:56הארדן עושה פאול ביד ימין לפני כל זריקה לסל בשמאל
מנחם לס
22 אפר 2017 07:27:39עוד סל של כריס פול. 101-96. הכל כריס פול
דה שוט
22 אפר 2017 07:27:47חייבים שהקריפרים יגיעו ל-ג״ס
אסף
22 אפר 2017 07:27:52ההגנה של הקליפרס בדקות האחרונות תענוג וטוב עושים השופטים שלא שורקים על כל דבר
מנחם לס
22 אפר 2017 07:28:16עוד סל של פול. מה נותנים לאוסטרלי לשמור עליו?
מנחם לס
22 אפר 2017 07:28:42פול איבד כדור
מנחם לס
22 אפר 2017 07:29:12103-100
nba
22 אפר 2017 07:29:22יוטה הובילו 96-88 8 דקות לסיום ולא עשו סל 6 דקות איזה לוזרים מדהים
סומסום
22 אפר 2017 07:30:52ג'ו ג'ונסון מראה להיווארד, מה זה ביצים של פלייאוף.
המהלכים האלה היו חייבים ללכת אליו בדקות האחרונות, רואים שלהיווארד נגמר האוויר.
מנחם לס
22 אפר 2017 07:31:28כדור של ליפרס. דקה לסיום.
מנחם לס
22 אפר 2017 07:32:28החמצת קאמפ שך[ל ול. ריבאונד ג'ורדן. פאול על גורדן.
גורדן מכניס פאול ראשון. HUGE
ג'ורדן מחמיץ שני
מנחם לס
22 אפר 2017 07:33:024 נק' הפרש. פאול על פייבורס. שתי זריקות.
מנחם לס
22 אפר 2017 07:33:15מחמיץ ראשונה
מנחם לס
22 אפר 2017 07:33:51מחמיץ שנייה. 43 שניות. קליפרס ב-4
סומסום
22 אפר 2017 07:33:57כל הסיפור זה רודי גובר, שחקן ההגנה של הליגה.
בלעדיו, הקליפרס ביתרון ריבאונד עצום, 24-40.
לא נורא. הצרפתי יחזור, גריפין בחוץ, יוטה תסלק את המטרד המיותר שנקרא אל.איי קליפרס, ותיתן תחרות יותר טובה בסיבוב הבא.
nba
22 אפר 2017 07:34:05יוטה לוזרים הובילו 96-88 8 דקות לסיום , ומאז לא עשו סל 6 דקות , זאת המילה ללוזרים אין משהו אחר
סומסום
22 אפר 2017 07:36:33תנסה 9-73.
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 07:38:36אח"כ אתה בוכה כמו כוסית שצועקים פה "מזפח" ו"מתנכלים לי"
סומסום
22 אפר 2017 07:43:27לטעמי בדיחה טובה.
האיש כתב, "זאת המילה ללוזרים – אין מילה אחרת".
תשובה: "תנסה 9-73".
ואם כל כך קפצת – זה כנראה עובד!
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 07:48:49אני קופץ כי אני שונא לראות כוסיות ממין זכר בוכות כל הזמן.
סומסוםאנחנו רוצים אומה בסריאה.
22 אפר 2017 07:50:17הקלידו את התגובה כאן…
סומסום
22 אפר 2017 07:51:11אנחנו רוצים אומה בריאה ואנשים שמחים.
עם אחד, מדינה אחת, קבוצה אחת.
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 07:54:55שבת שלום (ניכנס בך במוצ"ש)
סומסום
22 אפר 2017 07:59:54שבת שלום, אח.
צא החוצה קצת אם אתה כבר ער, יום יפה, עד שיתחיל השרב.
קלמנטה
22 אפר 2017 07:39:53בכלל ראית את סדרת הגמר ההיא שאתה אומר לוזרים? או שאתה מפרש רק לפח כתבות בעיתון?
סומסום
22 אפר 2017 07:42:24בכלל ראיתי את סדרת הגמר ההיא שאני אומר לוזרים.
מנחם לס
22 אפר 2017 07:36:2611 שניות. הייוארד מחמיץ שלשה אבל מצילים כדור והוא קולע 2. 2 הפרש. 11 שניות. כדור של קליפרס מהצ[חצי הני כי הדוק קרא טיים
מנחם לס
22 אפר 2017 07:38:23פאול על דיקץ 9 שניות. קולע ראשונה. ולע שניי ה. 4 הפרש. טטיים אאוט וטה
מנחם לס
22 אפר 2017 07:38:39דריק
מנחם לס
22 אפר 2017 07:39:15הייוארד 40. פול 30. לא ניגמר
רן הנרגן
22 אפר 2017 07:39:48בוקר טוב. מה קרה לגריפין?
מנחם לס
22 אפר 2017 07:39:50שלה!!!
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 07:39:55ג'יי ג'יי המנייאק.
מנחם לס
22 אפר 2017 07:41:51תגיד לי, סטוקטון, אתה בן 14?
מנחם לס
22 אפר 2017 07:40:14שלשה של היל
מנחם לס
22 אפר 2017 07:40:49פול קט=ולע פראול ראשוןץ קולע שני. 3 הפרש. 5.3 שניות
סומסום
22 אפר 2017 07:40:50והשופטים הרגו היום את יוטה. הרגו.
מצבת העבירות היא לא תיאמן –
היל 5, היווארד, פייבורס, אינגלס, ג'ונסון עם 4.
בגלל ה-5 להיל, אינגלס נאלץ לרדוף בחוסר הצלחה אחרי כריס פול בדקות הקלאצ', מה שהוביל לנצחון המתקרב של הקליפרס.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 08:07:31יוטה הרגה את עצמה . פשוט עשתה במכנסיים ברבע האחרון .
הממזר של סטוקטון
22 אפר 2017 07:41:04יאללה !!
מנחם לס
22 אפר 2017 07:43:15עשו פאול. כמו במשחק הקודם. הפכו לאירופאים
מנחם לס
22 אפר 2017 07:44:19עוד פאול על רדיק עם 2 הפרש. 3.3 שנ'
מנחם לס
22 אפר 2017 07:44:44מחמיץ ראשון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סומסום
22 אפר 2017 07:45:41מנחם לא לצעוק, שבע בבוקר פה, שבת, השכנים ישנים.
שעיה
22 אפר 2017 07:45:10קדימה יוטה
מנחם לס
22 אפר 2017 07:45:36המשחק הולך להיגמר. הייוארד זרק מהחוץ לחוץ.
מנחם לס
22 אפר 2017 07:46:07פאול על פול. הולך לישון.
אין לי חשק לכתוב
סומסום
22 אפר 2017 07:47:33לא נורא.
יוטה משלמת שכר לימוד, משחק פלייאוף ראשון בבית, היווארד עשה במכנסיים ברגעים הקובעים.
גובר יצטרך לחזור במשחק הבא. סומך על המורמונים, ייתנו לו איזה שיקוי מדם עכברים.
מיקי
22 אפר 2017 07:49:56מסכים. יאללה גובר.
שי אבן צור
22 אפר 2017 08:43:40ידוע שלדם עכברים יש סגולות רפואיות
nba
22 אפר 2017 07:52:10יוטה כאלה לוזרים משחק ביד שלהם 96-88 8 דקות לסיום ואז 6 דקות בלי נקודה אחת !! 6 דקות בלי נקודה אחת וריצת 15-0 של קליפרס , יוטה הפסידו את זה יותר מאשר קליפרס ניצחו את זה
הייט-אשברי
22 אפר 2017 08:08:01100 +
הייט-אשברי
22 אפר 2017 07:54:23מתאים לי שיוטה תעבור את הקליפרים . ג'אז בחצי ודורבנות בגמר.
לא קשור לכדורסל נטו , כי אנחנו צריכים לעבור כל אחת.
קשור לפציעות . הקליפרס והרוקטס קבוצות יותר אנרגטיות מיוטה ואוקלהומה, ועם שחקנים שיכולים יותר לפצוע . ויש גם יותר דם רע עם שתיהן . המטרה היא לא להיפצע .
bobby
22 אפר 2017 08:52:25יוטה בהחלט עדיפים על הקליפרס מהבחינה שגם אם יקשו על הווריורס לנצח משחקים ברמת המשחק הבודד, לא נראה לי שיש כל חשש לכך שיגנבו את הסדרה.
הקליפרס לעומת זאת יכולים פתאום לתפוס יום ולהפתיע את הווריורס עם נצחון, אפילו אם משחק אחד לפני הווריורס ניצחו ב-30 הפרש.
הייט-אשברי
22 אפר 2017 10:59:31ומה עם החצי השני של המשאלה שלי ? אני בטוח שאתה לא רוצה לראות אותו . אבל עדיף לנו מטעמי בריאות לשחק מול טוני פארקר ופאו גאסול מאשר מול בברלי ואריזה .
שי אבן צור
22 אפר 2017 08:15:54רועי, שמת לב שמישהו בקהל אשכרה הניף פוסטר של ג'ו אינגלס?
הקיסר החבשי
22 אפר 2017 08:38:50יאניס הולך להיות מנהיג דגול לקבוצה הזו!
בפסק הזמן הוא אומר לרוקי טון מק'ר שימשיך לזרוק ולא יפחד או במילים שלו
If you hesitate, I'm gonna punch you