משנה מקום משנה מזל? (ובנוסף, ראז'ון רונדו עם אגודל שבור ולא ישחק הערב) / רועי ויינברג

פורסם ב - 21. אפר, 2017 ע"י ב - כללי

3 משחקים הערב, כשהפלייאוף יגיע לראשונה לשיקגו, יוטה ואוקלהומה סיטי. הבולס יקוו לעלות ל-3-0 במשחק שהוא להיות או לחדול לבוסטון, יוטה תנסה לעלות ליתרון בבית ואוקלהומה תנסה לנצח את יוסטון.

זה עתה נודע שראז'ון רונדו עם אגודל (או בוהן; זה שביד – – בוהן או אגודל?)  וכנראה לא ישחק הערב, מ.ל*

02:00-שיקגו בולס (8)-בוסטון סלטיקס (1)

מצב הסדרה: 0-2 לשיקגו.

משחק נהדר, אולי החשוב ביותר של הלילה. אף קבוצה בתולדות ה-NBA לא חזרה מפיגור 3-0 בפלייאוף, ולא סביר שבוסטון תהיה הראשונה מול שיקגו המנוסה. בשני המשחקים הראשונים זה לא היה צמוד כששיקגו ניצחה בצורה משכנעת בשני המשחקים הראשונים ונראית הרבה יותר טוב מול בוסטון, ואייזיאה תומאס, השבורים.

היו כמה דברים שבלטו בשני הניצחונות של שיקגו. הראשון היה השינוי ההגנתי שהם עשו ברבע האחרון (ובעיקר בו) של ג'ימי באטלר על איזייאה תומאס. זה מנע מאיזייאה לשלוט ברבעים האחרונים בדומה למה שראינו מהאול-סטאר בעונה האחרונה והשפיע על כל סגנון המשחק של בוסטון, שתלויה בו לחלוטין התקפית.

דבר נוסף שבלט היה היתרון הענק של שיקגו בצבע. הם נכנסו לצבע פעם אחר פעם וניצלו את יתרון הגובה על בוסטון. לסלטיקס אין את הסייז בשביל לנצח את הבולס והם ניסו לעקוף את זה עם הרכב נמוך, משהו שנכשל חזיתית. כל זה מציב תמונה רעה, במיוחד מול קבוצת בית טובה כשיקגו (61% הצלחה בבית העונה לעומת 39% בחוץ).

הם יצטרכו שינוי הערב. אני לא יודע כמה תומאס, שכידוע לאחרונה נפטרה אחותו, מסוגל להביא את זה (באופן מוצדק) עם כל סערת הרגשות. מישהו אחר יצטרך להתעלות – אייברי בראדלי, ג'יי קראודר, אל הורפורד או כל אחד אחר, וזה אולי יביא את הניצחון ההכרחי הזה. משחק עונה לכל דבר.

גם לשיקגו יש שחקנים שיודעים לתת משחקים גדולים. אחד מהם עשה את זה בשורות בוסטון (ראז'ון רונדו) בעבר, אחד נגד בוסטון במשך שנים (דווין וויד) ואחד נותן סדרה מעולה עד עכשיו (ג'ימי באטלר). אלא אם יהיה איזה שינוי גדול הערב, אני מאמין שזה שלהם. המצ'-אפ והקבוצה במצב טוב בהרבה, וגם הביתיות לא מזיקה.

תחזית: משחק צמוד שיגמר בניצחון קטן של שיקגו, כל הדרך להדחה נדירה של המדורגת הראשונה בסיבוב הראשון.

*

04:30-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6)-יוסטון רוקטס (3)

מצב הסדרה: 2-0 ליוסטון.

גם טריפל דאבל של 50 נקודות לא עזר לווסטברוק בשביל להשיג ניצחון חוץ ולעלות לשלב הבא. בבית יכול להיות שזה יראה אחרת, אבל זה מאוד תלוי בו – אם ווסטברוק שוב יתן משחק מעולה מהרבע הראשון רק בשביל שיגמר לו האוויר (או המומנטום) ברבע האחרון והוא ימשיך לשחק לבד, הת'אנדר לא יגיעו רחוק.

הוא יצטרך להתמודד עם יוסטון היום, שהגיבה לא רע בכלל בהגנה בשני המשחקים הראשונים לאחד מהמועמדים ל-MVP. שאר הקבוצה מסביבו עדיין לא באמת מתפקדת ברמה הנדרשת ברמות האלה, והם חלשים בשני צדדי המגרש. יכול להיות שנראה את ויקטור אולאדיפו, שהיה חושך בשני המשחקים הראשונים, יורד לספסל בשביל שאנדרה רוברסון וג'רמי גרנט המצויינים יפתחו בכנפיים ויתנו הגנה נהדרת. זה אפשרי ואולי אפילו יוכל לפתוח את הסדרה הזאת.

יוסטון משחקת מעולה בסדרה. גם כשהשלשות לא נכנסות (33.9%). הארדן התעלה בשני המשחקים הראשונים ושולט במשחק באין מפריע כשכל פעם מישהו מהגארדים מתעלה לידו ומנצל את ההגנה החלשה עד לא קיימת של אולדיפו ו-ווסטברוק. בזכות זה בברלי, הארדן, גורדון ולו וויליאמס קולעים 85 נקודות במשחק וההגנה על הגארדים היא משהו שחשוב מאוד לשים לב אליו במשחק הערב.

דבר נוסף ששווה לעקוב אחריו הוא חלוקת הדקות ביוסטון. ד'אנטוני משחק רק עם שמונה שחקנים בסדרה הזאת ויכול להיות שעכשיו זה ישתנה, למקרה שהסדרה תגיע ל-7 משחקים. גם טרבור אריזה וראיין אנדרסון, שהיו על הפנים בשני המשחקים הראשונים, יצטרכו להתעלות בשביל לנצח הערב. הם יכולים להסתדר מול הקו הקדמי של הת'אנדר בצורה לא רעה הגנתית, ויכול להיות שלא יקחו הרבה זריקות בניסיון מתוכנן להעביר את הפוקוס לגארדים. עד עכשיו זה עבד.

למרות הכל, אני חושב שהמשחק היום יהיה שונה. החלפת הביתיות הובילה בלא מעט מקרים לשינויים מוחלטים בסדרה, ולאוקלהומה יש מאזן ביתי מצויין. יחד עם משחק יותר טוב של הגארדים של בילי דונובן בהגנה, הכל יכול להספיק לניצחון של הרעם. אוקלהומה ב-5-10 נקודות.

*

05:00-יוטה ג'אז (5)-לוס אנג'לס קליפרס (4)

מצב הסדרה: 1-1.

החדשות החשובות ביותר למשחק הזה הן העדרותו של רודי גובר. כשגובר לא שיחק במשחק השני הקליפרס ניצלו את זה כדי לחגוג בצבע, קלעו שם 60 נקודות והשוו את הסדרה ל-1-1 בהעדר ביג-מן שיגן בצבע, בדומה למה שגובר עשה כל כך טוב במשחקים של יוטה העונה. הם ניסו לפתור את העדרותו באמצעות השילוב של דיאו בחמישייה אבל ההגנה של הקליפרס באה מוכנה ומנעה מדיאו להשפיע על המשחק.

למרות כל זה, הם בקושי ניצחו בבית וביום רע של גורדון היווארד, שעדיין לא הגיע לחלוטין לסדרה. בינתיים יוטה מצליחה לכפות את הקצב האיטי שלה על המשחקים ולהחליש את כל שחקני הקליפרס שאינם גריפין, ג'ורדן ופול בצורה משמעותית. מהבחינה הזאת המומנטום בצד שלהם בגדול.

מעניין מה דוק ריברס, אם בכלל, הכין. יותר דקות עם פול ופלטון ביחד שישחררו את שאר השחקנים שמסביבם? עוד פוסט-אפים של ג'ורדן וגריפין? בכל מקרה, בטוח שגם לקווין סניידר יש תוכנית לטיפול בבעיות בצבע. אולי השילוב של ג'ו ג'ונסון במקום פייבורס ליד דיאו יוכל לתת לצרפתי לנהל את המשחק, כשלצידו יש גם את אינגלס והיל שיכולים להוביל כדור.

בכל מקרה, הקליפרס היו מאוד רחוקים מלהרשים בשני המשחקים הראשונים. אני חושב שהמגמה הזאת תמשך והמשחק יגמר בניצחון בהפרש דו ספרתי של יוטה בדרך לניצחון שלהם בשישה משחקים ולעלייה לשלב הבא.

404 תגובות ל - “משנה מקום משנה מזל? (ובנוסף, ראז'ון רונדו עם אגודל שבור ולא ישחק הערב) / רועי ויינברג”

  1. tripledouble

    21. אפר, 2017
    14:26

    יופי של פריוויו, מסכים עם התחזיות חוץ מעל יוטה שם החסרון של גובר בצבע ייתן את אותותיו והקליפרס ינצחו בחד ספרתי. ראוי לציין לטובה את הןיברג שבינתיים מנהל את המשחק בצורה מעולה ונותן דקות גם לרוקיס ולצעירים חסרי הניסיון בדקות ההכרעה בהתאם למי שחם באותו יום- פורטיס בראשון וזיפסר בשני. ווסטברוק חייב לא לאבד את הראש בדקות ההכרעה, אם ישחק כמו שהתחיל את המשחק הקודם התאנדר בעידוד הקהל הביתי המטורף ינצח היום, לא מאמין שאולדיפו ימשיך לזרוק לבנים משחק שלישי רצוף, ודונובן חייב להשתמש בקנטר ומקדרומט יותר גם על חשבון חולשה בהגנה, אחד הוא ספק הנקודות האמין ביותר מלבד ווסטברוק בקבוצה והשני הקלעי הכי טוב בפער, הוא חייב לנצל אותם, אין שום סיבה לעלות כל מיני סינגלרים וסמאג'ים למיניהם.

    Reply to this comment
  2. סוסמעץ

    21. אפר, 2017
    14:33

    כמה שאני אוהב את הצ'יטה
    אבל תכלס, לא מגיע לו הMVP

    Reply to this comment
  3. אפלטון

    21. אפר, 2017
    14:54

    תודה רועי, הפלייאוף מעלה הילוך. יש לי הרגשה שכל הקבוצות בפיגור ינצחו.
    בוסטון לא כאלו גרועים כמו שהם נראו עד עכשיו ושיקגו לא כאלו טובים.
    אוקלהומה עם האולם הביתי תבוא להילחם על הכבוד והקליפרס יגיעו כדי להחזיר את הביתיות. החיסרון של גובר משמעותי.

    Reply to this comment
  4. התותח הקטמוני

    21. אפר, 2017
    15:26

    תודה רבה רועי
    מה עובר על הקליפרס רק אלוהים יודע. איך הם מצליחים כל שנה מחדש לחרב לעצמם?? מה שכן אני די בטוח שאם רודי לא חוזר לסדרה אין סיכוי שהג'אז לוקחים יש גבול כמה הקליפרס יכולים להיות גרועים. מצד שני חשבתי שטורנטו יעברו את הקאבס בסיבוב השני ובינתיים הם לא עוברים את הסיבוב הראשון
    לגבי בוסטון – נראה לי שאנחנו לא מעריכים מספיק עד כמה הצד המנטלי משפיע. במשחק השני בוסטון פשוט לא שיחקו הם היו נראים חסרי אנרגיה שהתבטאה לא רק בריבאונד אלא בירידה פשוטה להגנה ועוד. מקווה שהם יצליחו להפוך את זה לאנרגייה מניעה.

    Reply to this comment
  5. סומסום

    21. אפר, 2017
    16:10

    תודה רבה רועי (גם על הניתוח, ובכלל).
    שיקגו-בוסטון – משחק העונה של הסלטיקס, ורק משום כך אני מהמר עליהם. muse see tv, איש בל ייעדר!
    וויקאנד נעים.

    Reply to this comment
  6. יונתן .S.

    21. אפר, 2017
    16:23

    עוד פריוויו מצוין. תודה רבה על ההשקעה רועי.

    טענתי זאת כמה פעמים כאן ולכן אני לא אתפלא, אם מי שיקרא זאת לא יופתע, אך עם זאת אגיד זאת שוב – אין שחור ולבן בחיים. למרות שבספורט הרבה מקרים הם בדיוק מה שהם נראים, אני עדיין חושב שהפלייאוף והמצבים שנוצרים בו הם טיפה יותר מורכבים.

    בוסטון לא קבוצת צמרת טיפוסית. אין בכך ספק. הם עדיין מוגדרים בתהליך בנייה וככל שהזמן חולף הקבוצה מתקרבת לקו פרשת המים. הביקורות שהקבוצה סופגת הן לגיטימיות. הן על המאמן, השחקנים וה-GM וסוגיית הטרייד שלא בוצע. אולם, אני חושב שמוקדם מדי לשפוט את המצב הזה, כי יש הרבה משתנים שאנו בוחרים להתעלם מהם וכאן נכנס הקישור לפסקה הקודמת שרשמתי, בה מודגש העיקרון של מורכבות המצבים שקורים כעת בפלייאוף.

    סדרה בפלייאוף בנויה בעיקר על מאצ'-אפ והתעלות מנטאלית. כרגע, בעיקר לאור החוויה הטראגית שחוו בבוסטון, כל הרוחות נושבות לכיוון שיקגו. על המיס-מאצ' שיש לבוסטון מול הבולס כולנו כבר בקיאים מספיק. לכן, בוא נדבר שנייה על הפן המנטאלי.
    אעלה כאן כמה סוגיות שכל אחד יחשוב עליהן בכיוון שהוא רואה אותן:
    – כמה נסיון בפלייאוף משפיע במהלך הפלייאוף?
    – עד כמה מנהיגות היא כלי חשוב בפלייאוף?
    – עד כמה חשוב שמנהיג הקבוצה יידע להתעלות בפלייאוף?
    – מה יותר קשה: לבוא פייבוריט צעיר לסדרה מול קבוצת ווטרנים מוכחים, או לבוא כאנדרדוג צעירים מול קבוצת ווטרנים מוכחים?

    אני אישית חושב שמלבד הסוגייה האחרונה, האחרות יחסית פשוטות להכרעה. הניסיון בפלייאוף חשוב, כי הוא משפיע על הפן המנטאלי. בין אם נשים לב לכך או לא, התנהלות בסדרה היא שונה ממשחק בסדרה רגילה. גם אם יגידו ש-"יש משחקים בעונה הרגילה באווירת פלייאוף", מדובר על התחושה העופפת את המגרש בלבד ולפעמים אף באינטנסיביות. ברם, לסדרת פלייאוף שתי הקבוצות לומדות את כל רזי היריבה עד כמה שניתן וכאן נכנס אפקט התושייה של כלל המשתתפים – עד כמה ביכולתך להוציא לפועל בצורה מקסימאלית את השיטה שלך ובמידה וזה לא מתאפשר, עד כמה ביכולתך להבריק בתרגיל או שיטה חדשה שתפתיע את היריב? קבוצה וותיקה יודעת לעשות זאת בצורה טובה יותר, עקב ההתמודדות וההבנה מתי נכון לבצע שיטה חדשה ובכך לחשוף אותה למכת נגד עתידית מצד היריב ובנוסף, ווטרנים עשויים לדעת איך לבצע שיטות משחק מגוונות ואף "נשלפות מהמותן" אם יש בכך צורך במקרים מסויימים. וכמובן – הם לא יבהלו מרף הציפיות או מהגעה לרגע שיא במשחק, כי ככל הנראה שהם כבר חוו כמה כאלו וההתרגשות פחות מושפעת מחוסר הנסיון של רגע כזה.

    ולנושא המנטאלי השני שקריטי כאן הוא עניין המנהיגות. בוא נחלק זאת לשני חלקים פשוטים – המנהיג המוצהר והגרעין שמלוכד סביבו.

    כאשר מגיעים לפלייאוף, עקב ההיכרות המוגברת של הצדדים והתוצאות הצפויות שרשמתי בפסקה האחרונה, דרושה התעלות מסויימת מצד אותם מנהיגים. מנהיג יכול להיות גם השחקן האחרון בספסל שיידע לבצע פעולה אחת פשוטה על המגרש, אך הוא עדיין כזה שמסוגל ללכד סביבו את השחקנים ומעבר לכך – מהי ההשפעה שלו? עד כמה היא עוצמתית? אפשר להתווכח על היכולת מנהיגות של וותיקי בוסטון. בין אם זה הורפורד והניסיון השלילי בפלייאוף, בין אם זה קראודר הלא מוכח מספיק, בין אם זה בראדלי שלא הוביל באמת בשהייה שלו במעמדים האלה כדי להחשב מנהיג לגיטימי, או בין אם זה תומאס שעד כה לא התעלה לרמות גבוהות בכדי להוביל את קבוצתו לנצחון בסדרה. אפשר לטעון הכל. ואני אישית מאמין שהשחקן היחיד שרובנו נסכים להצהיר עליו במנהיג החבורה הוא תומאס. ומכאן נשאלת השאלה – עד כמה נכון לייחס למצבו המנטאלי חשיבות בסדרה?
    ואני אומר – הרבה. גם אם השחקנים בעצמם לא יטענו זאת, רובנו מודעים לכמה תומאס משפיע על בוסטון. חלק יגידו שהוא היחיד שאולי שווה שם משהו. אנשים זוכרים כמה האנרגיה שלו על המגרש משפיעה על הקבוצה? כל משחק בו תומאס לא היה מסוגל להתעלות נפשית בו (במעטים שהיו כאלו), הקבוצה הפסידה. יתרה מכך, היא לא רק הפסידה – היא בכלל לא היוותה תחרות על המגרש ליריבה. בין אם לא נוכל לשים לב לזה באופן בולט (בעיקר כי גם תומאס נראה טוב מבחינה סטטיסטית), האנרגיה שהוא מביא למגרש לא מצליחה למנף את השחקנים סביבו. וזאת מבלי להתחשב בכמה הסיטואציה הזאת השפיעה, ועדיין משפיעה, עליהם. בין אם היא מביכה, מטלטלת או כל תיאור אחר כאן.
    ומאידך, בבולס יש כרגע לפחות 2 שחקנים שידעו לשים את כלל המגרעות של העונה בצד והלסתער על ההזדמנות שהייתה להם בידיים. אפילו לא הם ציפו ליתרון כזה (והם הצהירו זאת בעצמם) ואני חושב שזאת הוכחה נוספת לכך שגם הם יודעים שכנראה הסדרה נראית כך לא רק בגלל המאצ'-אפ. חרף אותן טענות, עדיין חשוב להדגיש יותר את ההתעלות של הצמד הזה – בין אם הם יביאו את המנהיגות בסטטיסטיקה או לא, המנהיגות שלהם היא גם זאת שיוצרת מומנטום אצל הקבוצה ומצליחה למנף את שחקני הקבוצה להופעות שהם כמעט ולא הראו אף פעם בקריירה עד כה. לופז נראה בינתיים כמו אחד הביג-מנים הטובים בליגה. שחקן של כ-6 ריבאונדים למשחק לוקח עד כה 9 בממוצע. ההופעות המצויינות שפורטיס (במשחק 1) וזיפסר (במשחק 2) אינן רגילות בכלל, אך הן קרו בגלל ההתעלות של אותו צמד. ואני מאמין שזה יותר בא מכיוונו של רונדו. הריי כל העונה הוא לא תפקד. אך כעת, כאשר הוא התחיל לרומם את משחקו (ובעיקר בתור הרכז של הקבוצה), הוא הביא למינוף הכי גדול כאן בהתמודדות בעיניי. ואני גם יודע אישית עד כמה ההתעלות של רונדו מסוגלת למנף קבוצה, כי בשנתיים האחרונות שהשושלת האחרונה של בוסטון הייתה רלוונטית זה היה בגלל רונדו, שהוביל קבוצה גריאטרית קדימה בהסתערות. אותה קבוצה שרק התעלות של לברון ב-2012 הצליחה להרגיע אותם.
    ומהצד השני, תומאס לא מצליח להביא להתעלות של קבוצתו. מספיק שהוא משקיע אנרגיה מעוררת השתעות מצידו בניסיון לתת לקבוצה את מה שהוא תמיד מביא לשולחן סטטיסטית, אך לצער כלל הקהילה של הקבוצה, אין זה מספיק כדי למנף את קבוצתו, שבינתיים ממשיכה להוכיח שברגע האמת רק שחקן אחד בה כנראה רלוונטי ברגעים הגדולים.

    לכן, אסכם זאת בכך שהאקס פקטור הגדול ביותר בסדרה הוא בעיניי לא המאמן וגם לא הספסלים, אלא ההשפעה של הרכזים על הקבוצות הללו. זה רונדו נגד תומאס ועד כמה הם מסוגלים להרים את קבוצתם, בכדי שיתרמו את השפעתם על התגלגלות האירועים במגרש. בינתיים רונדו עושה זאת, ביחד עם וויד ובאטלר, שאין בכלל לערער על השפעתם (ולא ציינתי כאן את באטלר, כי הוא יביא את המיטב למגרש כנראה בכל ערב ולכן השפעתו קבועה ולא "משפיעה" בעצם על שינוי מהותי בסדרה). השאלה האמיתית כאן היא "האם תומאס יצליח להתעלות?". כי ע"פ התרחשות האירועים, אני נוטה יותר להאמין שהשחקנים המקיפים אותו לא יצליחו להתעלות באופן קבוע ללא השפעה מסויימת מצידו של תומאס הכבוי כעת. כי שיקגו לא באמת כאלו טובים. זאת מן "פאטה-מורגנה". וכך גם האין-אונות מצידם של הסלטיקס, שבהחלט יכולים לקלוע יותר טוב משיקגו וכל מי שיראה שהבולס קלעו טוב מבוסטון במשחק ה-2 יגיד שזה אירוע חריג. כך לפחות אני מאמין שיגידו.

    Reply to this comment
  7. תום

    21. אפר, 2017
    16:25

    מבחינתי המשחק הזה של שיקגו יענה על השאלה האם אנחנו באמת חוזים בקבוצה אחרת, בעיקר עקב התעוררות פלייאוף רונדו (מלהטט על הפרקט) ופלייאוף ווייד (מעל 50% מהשלוש ב-3 הפלייאוף האחרונים!), או שזו אותה קבוצה של העונה הסדירה אשר יכולה ביום נתון להפסיד לברוקלין ולנצח את הקאבס.
    אם זו האפשרות השנייה, הסדרה עדיין פתוחה לחלוטין. אם לא, אפשר להתחיל להתכונן לסדרה קשוחה נגד הוויזארדס.

    Reply to this comment
  8. אבי

    21. אפר, 2017
    16:26

    שיקגו היום נועצת 3-0 בליבה של בוסטון.
    תומאס, לב הקבוצה, יגיע אחרי ביקור המשפחה… עם הרבה כאב (מובן) שגורם למחשבה שלו להתפזר. אמנם הוא נותן תפוקה, אבל רואים שהקבוצה באנרגיות לא חיוביות.

    אם נסתכל על העונה הרגילה בה המאזן הוא 2-2 בין הקבוצות… הרי שההנחה הבסיסית היא שכל קבוצה תשמור על הבית. מאחר ושיקגו ניצחה לא רק 1-0 בחוץ. אלא 2-0 בפלייאוף (עם סגל מלא סוף סוף) הרי שבבית היא תשלים את העבודה.

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      21. אפר, 2017
      16:53

      יש המון הגיון בדברייך ונכון בעיניי לחשוב שהאירוע שתומאס חווה משפיע עליו מנטאלית ויוצר בו מחסום להתעלות על המגרש וגם להצליח להנהיג את הקבוצה, לסחוב אותה על גבו ולעורר בקולגות שלו מוטיבציה וביטחון בכדי שישפיעו יותר על הנעשה במגרש.

      הצמד משחקים בבוסטון התנהלו בצורה מפתיעה ואף הבולס הודו שהם לא ציפו למצב כזה. בוסטון לחלוטין לא בפוקוס. אפשר לטעון על הקבוצה המון ביקורות, אך אני מתקשה להאמין שאפילו אלו שמוכיחים בשער את הקבוצה באופן קבוע יטענו שהם ציפו למצב כזה בתום המשחק השני בסדרה. שיקגו משחקת באופן יוצא דופן. אך עם זאת, מצב זה לא מונע רק מיכולתם בלבד, אלא גם מחוסר היכולת של בוסטון לשחק את משחקם הרגיל. כי לא רק שהם לא מתעלים ביכולתם, הם אפילו לא משחקים באופן הרגיל ליכולתם והשיא הוא לראייה בכך ששיקגו (הקבוצה שאולי קולעת הכי גרוע בליגה), קלעה יותר טוב ממנה וגם קלעה באופן יוצא דופן לטובה מקו ה-3.

      Reply to this comment
      • רועי ויינברג

        21. אפר, 2017
        18:08

        1+

        Reply to this comment
      • אבי

        21. אפר, 2017
        18:15

        ברור שלמטבע יש 2 צדדים.
        גם רונדו סידר את הבורג מצד אחד (וכולנו יודעים שכשהוא עם ראש ישר, הקבוצה נהנית… כי הוא מומחה בלחלק סוכריות) ומאידך, בוסטון באנרגיות רעות. עד לכאן הכל ברור.

        אממה?
        מאחר ו-2 המשחקים הראשונים הם מפתח מבחינת בוסטון (ביתיות) ומאחר והיא הפסידה את שתיהן… אזי מעבר לאנרגיות הנמוכות שגם ככה יש להם בשל המקרה של תומאס, אזי גם האמונה לעשות מהפך, יורדת מאוד. כלומר האנרגיה יורדת אפילו נמוך יותר.
        על זה נוסיף את העובדה שתומאס יגיע שפוף (כן, ברגע שהוא נסע לראות את המשפחה וכולם שם בוכים וכו'… זה מוריד אותו מחדש, בדיוק כמו ביום שאחרי המוות הפתאומי…).

        לכל האמור נוסיף שהמשוואה בדיוק הפוכה אצל הבולס.
        גם הם כעת בבית (קהל, שריקות ביתיות יותר, גם אם מעט…) וגם הם באים עם נחישות והמון אמונה שאם הם ניצחו בחוץ 2-0 הם יכולים לנצח ולסגור סיפור בבית. עוד בסוף הם יעשו מה שאף קבוצה לא עשתה… סוויפ של 4-0 של המדורגת 8 מול המדורגת 1.

        לקינוח נוסיף כי לשיקגו יש סייז ומצאפים בצבע + סגל בריא שנראה כי התחבר לאחרונה… והנה יש לך מפתח לניצחון.

        אני אישית חושב שהיום נראה 3-0. וכאן בוסטון כבר תרים ידיים.

        Reply to this comment
        • אבי

          21. אפר, 2017
          18:16

          שתיהן = שניהם*

          Reply to this comment
          • כיונתן .S.

            21. אפר, 2017
            18:36

            מסכים ומקבל.

            כמו שאמרתי – אין שחור ולבן. וזה על תקן המשפט שאמרת: לכל מטבע יש שני צדדים.

  9. דה שוט

    21. אפר, 2017
    16:34

    אחלה פריוויו רועי.
    הלך עוד לילה, שני משחקי "חובה".
    אני חושב שלא הוגן לשפוט את בוסטון. אנחנו לא מעריכים נכון את ההשפעה של הטרגדיה של איזיאה עליו ועל הקבוצה כולה. הראש שלהם יצא לחלוטין מהמסלול המתוכנן. אי אפשר לבוא בטענות לבראד סטיבנס; כל תכנית משחק שיבנה – לא תהיה בראש מעיניהם של השחקנים. בדיעבד (לא חכמה), היה עדיף לבוסטון שאיזיאה לא ישחק במשחק הראשון. קשה היה לחברים להתרכז בסיטואציה שנוצרה. אחר כך התחיל קצת לחץ ומיני כדור שלג. אני חושב שמוקדם לסגור את הגולל על בוסטון. הם חזקים, הם ראשונים בזכות, הם עברו טראומה קשה (איזיאה הוא ה-כוכב שלהם) והם עשויים לחזור לעצמם. ניצחון הערב יהיה התחלה טובה.
    לגבי אוק' סיטי – אני עם הפריוויו, יהיה קשה, אולדיפו יתעשת, הצ'ספיק אנרג'י ייתן אנרג'י ונקח אחד למען המולדת.

    Reply to this comment
    • אבי

      21. אפר, 2017
      18:19

      הם ראשונים "בזכות" למי שלא מיישר קו עם המחשבה שהקאבס לא סידרו זאת בכוונה להיות שניים.

      הקאבס לא רצו את שיקגו בסיבוב הראשון… הפסידו להם 4-0 העונה.

      ברור שלא כולם מסכימים עם קו המחשבה הזה, אבל א"א לשלול זאת לחלוטין.

      והנה, אנחנו רואים שכנראה הקאבס יודעים קצת יותר מאיתנו… הם כבר ב-3 ניצחונות. עוד אחד והם בשלב הבא.

      Reply to this comment
  10. no funny shtuff

    21. אפר, 2017
    16:46

    תודה על הפריוויו.

    ערוץ הספורט משדר שני משחקים, שניהם מהצד המערבי.
    משום מה הערוץ עדיין לא שידר משחק אחד מהסדרה של בוסטון ושיקגו..

    Reply to this comment
  11. bobby

    21. אפר, 2017
    16:57

    תודה על הפריוויו רועי!

    המשחק הלילה בין שיקגו לבוסטון במידה מסוימת יקבע אם הסדרה הזאת נסגרת לגמרי, או נפתחת.
    ניצחון של השוורים והם ביתרון 3-0, ממנו אף קבוצה עוד לא חזרה. לעומת זאת! אם יפסידו, יהיה עליהם לחץ אדיר במשחק מספר 4, ובוסטון ינסו לעשות הכל כדיי לגרור את הסדרה לשוויון. וגם אם לא ישוו ב-4 – ודאי ינסו בהמשך לנצח מול הקהל הביתי במשחק 5, כך שהסדרה תארך לפחות ל-6 משחקים.

    מעניין אותי באיזה מוד דאנטוני והשחקנים של יוסטון יבואו לצ׳ספיק ארינה הלילה – במוד כמו של סן אנטוניו בממפיס, שהיו מעט אנמיים אך למרות ההפסד עדיין הם הפייבוריטים הברורים הסדרה, או במוד של הקאבס – שלמרות שנקלעו לפיגור אדיר באינדיאנה, הם התעקשו להתקמבק, והשיגו ניצחון ויתרון 3-0.
    יוסטון הם עדיין לא סן אנטוניו, ואוקלהומה היא יריבה הרבההפחות נוחה מאינדיאנה או ממפיס. גם אם הרוקטס יפסידו, אני מקווה שהם יעלו הלילה במטרה לנצח. כי אם יש משהו שבחיים אסור לעשות בפלייאוף זה לוותר על משחק מתוך מחשבה ש״הכל בסדר, אנחנו ביתרון, הביתיות שלנו, ובסוף ננצח״.
    היו שאמרו את זה על הספרס אחרי שהפסידו את משחק 3 באוקלהומה בגמר המערב 2012. כולנו זוכרים מי הייתה בסוף הקבוצה שנחה בפיינלס.
    בקיצור – יתרון 2-1 של יוסטון על אוקלהומה הוא ממש לא כמו זה של הספרס על ממפיס, ולכן אני מאמין (ומקווה) שיהיה משחק טוב הלילה, אף קבוצה לא תוותר עליו.

    Reply to this comment
  12. מנחם לס

    21. אפר, 2017
    16:58

    יופי של פריוויו, רועי! כללת ממש הכל.

    Reply to this comment
  13. הייט-אשברי

    21. אפר, 2017
    17:18

    התחזית של י הלילה היא 3 פעמים הספרה 1 בטופס ההימורים – כל הביתיות תנצחנה.

    שוורים מול קלטים . לא רואה איך בוסטון יוצאת מהבור . הניסיון של הווטרנים של שיקגו מדבר . העונה הרגילה לא קובעת במקרה של ווטרנים ופנסיונרים קשישים שמשחקים בהילוך נמוך יותר. לשיקגו יש כל מה שלבוסטון אין.

    רעמים מול טילים . הרעמים קבוצת בית מובהקת . עם האנרגיות של הקהל וירידה באחוזי הקליעה של הזקנים ראסל יצמצם את הפיגור בסדרה.

    מורמונים מנגנים מול מפרשיות . אני חולק על כל מי שהפכו את גובר למינימום אולסטאר . יש לג'אז כלים טובים גם בלעדיו , והם יספיקו הלילה מול הקליפרס הבלתי יציבים . הסדרה הזאת הולכת ל-6 לפחות ואולי למשחק שביעי.

    Reply to this comment
  14. אלי

    21. אפר, 2017
    17:35

    מאוד מקווה ששיקגו יקחו את המשחק הזה, אם בוסטון מנצחים היום הסדרה הזו משנה כיוון לדעתי.

    Reply to this comment
  15. גיא הרשע

    21. אפר, 2017
    17:38

    תודה, רועי. פריוויו נהדר!

    יש לי את התחושה שבוסטון מנצחים הלילה, ושהסדרה תגיע ל-7 משחקים.
    יצא לי לראות את הבולס ואת בוסטון לא מעט העונה,
    ו-2 הקבוצות מתפקדות הרבה יותר טוב כשהם האנדרדוג.
    כשכולם היו סגורים על הקאבס במקום הראשון המזרח, אז בוסטון נתנו את הריצה שלהם.
    והבולס?
    הם ה-"מאניה דיפרסיה" של הכדורסל.
    הם קולעים 1.5 שלשות יותר במשחק בפלייאוף, ובאחוזים טובים משל העונה הרגילה.
    לאורך העונה הם הראו מנעד באמת יוצא דופן של אחוזי קליעה ממשחק למשחק –
    וסטטיסטיקות כאלו, טבען להתאזן (אוהדי בוסטון מקווים שהסטטיסטיקה לא "תמתין" לסיבוב הבא…).

    המשחק הכי מעניין זה יוסטון באוקלהומה סיטי.
    רציונלית, הת'אנדר פייבוריטים.
    הם היו קרובים מאוד לנצח את משחק מספר 2.
    הסיבה שאני חושב שיוסטון ינצחו הלילה?
    נראה לי שהת'אנדר הם קבוצה פגיעה בהרבה ללחץ.
    והלילה יהיה הרבה לחץ.
    יוסטון להבדיל הרשימו אותי מאוד במשחק האחרון.
    הם שיחקו גרוע במשך רוב המשחק, אבל עדיין שמרו על סדר ועל שיטה ברבע האחרון והמכריע.
    זה שיפור אדיר מיוסטון של עונות קודמות, או מיוסטון של תחילת העונה הנוכחית.

    מגיע ח"ח גדול ליוטה. השחקן הכי חשוב בקבוצה לא משחק, והם בשוויון מול הקליפרס, כאשר גם את משחק 2 הם כמעט וניצחו.
    לצערם, בסיומו של המשחק הקודם, נראה היה שמשהו השתחרר במשחקה של הקליפרס. הספסל עדיין לא באמת מתפקד, אבל גריפין ודאנדרה, סוף סוף, נתנו בו זמנית משחק טוב.
    לדעתי, הלילה הם ינצלו את ההיעדרות של גובר בשביל להחזיר את יתרון הביתיות.

    Reply to this comment
  16. AR

    21. אפר, 2017
    18:08

    Rondo's out

    Reply to this comment
    • רועי ויינברג

      21. אפר, 2017
      18:10

      וואו. הפציעה לא תדרוש ניתוח אבל יכול להיות שיפספס עוד משחקים. זה ישפיע.

      Reply to this comment
    • Zivke

      21. אפר, 2017
      18:16

      אני לא מאוהדי רונדו, ומאמין שכמו שהוא נתן לבולס ב-2 המשחקים הראשונים הוא גם היה דופק אותם איכשהו במשחקים הבאים.
      אבל, בוסטון הייתה חייבת שיקרה לה משהו טוב, ואולי הפציעה הזו זה מה שיוציא אותם לדרך חדשה. לא שבוסטון קבוצה גדולה, אבל הבולס פשוט קבוצה לא טובה ואין שום סיבה לעוף מולם.

      Reply to this comment
    • הייט-אשברי

      21. אפר, 2017
      18:30

      אם רונדו בחוץ אני משנה את התחזית . בוסטון כנראה תצמק.

      Reply to this comment
  17. פייק ניוז

    21. אפר, 2017
    18:10

    בגלל האגודל

    Reply to this comment
  18. מיקי

    21. אפר, 2017
    18:19

    קונגו בחוץ עד להודעה חדשה. לא משעמם כאן לרגע

    Reply to this comment
  19. אלי

    21. אפר, 2017
    18:21

    בעייתי מאוד בשביל הבולס, בשורה מצוינת בשביל בוסטון.
    בוסטון לוקחים את הסדרה הזו לדעתי בלי רונדו.

    Reply to this comment
  20. nir

    21. אפר, 2017
    18:25

    איזה חוסר מזל לבולס.
    רונדו היה פקטור חשוב במשחקים האחרונים.
    יותר חשוב מוויד.

    מקווה שMCW יזכר שבעונת הרוקי שלו הוא ידע לשחק כדורסל

    Reply to this comment
  21. אבי

    21. אפר, 2017
    18:25

    שיואוווווו

    אחרי כל הכתיבה שלי והניתוחים, פתאום שחקן פצוע. ועוד שחקן מרכזי כמו רונדו….

    הכל מתהפך! בום.

    ה"בטים" נתנו -2 לשיקגו… פתאום כעת -1 לבוסטון.

    סבירות לא רעה שבוסטון היום לוקחת את המשחק. למרות מה שרשמתי לעיל.

    Reply to this comment
    • כיונתן .S.

      21. אפר, 2017
      18:37

      אבי, כששמעתי את זה רציתי לראות מה תרשום.

      אני מחכה לאיזה מגיב עם מוח שמושפע יותר מדי מקונספירציות שיגידו שלליגה חשוב שהסדרה לא תגמר מהר ולכל רונדו נפצע איכשהו.

      Reply to this comment
  22. אלי

    21. אפר, 2017
    18:28

    אני חושב שכדאי להויברג לנסות את קאנן, גראנט וMCW רכזים ממש רעים.

    Reply to this comment
    • כיונתן .S.

      21. אפר, 2017
      18:49

      נראה שהויברג לא הקשיב לך

      גראנט פותח

      Reply to this comment
      • אלי

        21. אפר, 2017
        21:16

        לא ציפיתי שהוא יפתח אחרי שלא שיחק כמעט העונה. אבל הוא צריך לדעתי להתחיל לקבל דקות היום.

        Reply to this comment
  23. חזיר יבלות צעיר

    21. אפר, 2017
    18:28

    Reply to this comment
  24. חזיר יבלות צעיר

    21. אפר, 2017
    18:28

    באסה

    Reply to this comment
  25. bobby

    21. אפר, 2017
    18:54

    אייי רונדו רונדו..
    מעניין איך הויברג יגיב. עד כה הוא ניהל יפה את הרוטציה, נראה איך יסדר אותה כעת.
    עם כמה שרונדו נתן 2 משחקים יפים, עדיין באטלר ו-ווייד לדעתי משמעותיים וחשובים יותר לבולס, כמו גם גבוהי הקבוצה שעד כה טוחנים את בוסטון בצבע.

    Reply to this comment
  26. רועי ויינברג

    21. אפר, 2017
    18:57

    וויד ובאטלר יעלו הילוך. יחד עם גרנט, פורטיס (לא מירוטיץ') ולופז אני מאמין שזה יכול להספיק. היתרון עכשיו, מבחינת בוסטון, זה שיש על מי להחביא את תומאס בהגנה.

    Reply to this comment
    • אבי

      21. אפר, 2017
      19:06

      הוא נתן 10-12 נקודות, 8-10 אסיסטים… + כ8 ריבאונדים.
      זה לא מעט, כאשר משחקים נגמרים בהפרשים קטנים.

      לדעתי זו מכה לשיקגו. נראה איך יתמודדו עם זה.

      Reply to this comment
    • כיונתן .S.

      21. אפר, 2017
      19:09

      רועי, זאת מכה לא קטנה בכלל. צריך לראות יותר לעומק את התרומה של רונגו בכדי להבין מה הוא יצר שם.

      כשהוא לא שיחק, הקבוצה נראתה רע העונה הרגילה. מעבר לכך, רוב התקפות המעבר והנק' הקלות שנוצרו לשיקגו באו מחטיפות שלו. יתרה מכך, הרבה מהאסיסטים שלו וניהול המשחק הקבוצתי באו ממנו ומהיכולת שלו לנהל את המשחק בשביל הקבוצה. וכל זאת מבלי לציין את העקשנות והחתירה לניצחון שקיימת בו וייתכן מאוד שהחדירה מוטיבציה בשאר.

      יהיה מאוד מעניין לראות איך זה ישפיע על הסדרה. בעיקר כשרטנדו בחוץ לפחות לשבוע וכנראה שליותר זמן.

      Reply to this comment
  27. כיונתן .S.

    21. אפר, 2017
    19:11

    עדכון חדש לגביי רונדו: הפציעת אגודל נחשבת למשמעותית בחומרתה והוא יעבור אבחנה נוספת בעוד שבוע לפחות. עד אז, הוא בחוץ ללא הגבלת זמן.

    השורה התחתונה – את משחקי הבית בשיקגו, הבולס ישחקו ללא רונדו. בעיניי לפחות, זהו נושא משמעותי. יהיה מעניין לראות לאן הדברים יתגלגלו מהיום בערב והלאה.

    Reply to this comment
    • אבי

      21. אפר, 2017
      19:23

      מסכים איתך יונתן.
      בדיוק עברתי סטטיסטיקות של המשחקים בניהם העונה, ואכן יש לו משמעות גדולה וחשובה בקבוצה.

      אמנם זה לא אומר שבוסטון תביס ללא תנאי… לא. אבל אם חשבתי שזה ייגמר בסוויפ – אזי התמונה כבר לא כ"כ ברורה כמו שחשבתי.
      התעלות של הבולס, עם הקהל שלה גם יחד… והם יכולים לתת פייט ולנצח (גם אם על הקשקש) את משחקי הבית.

      מה שלא יהיה, מעכשיו זה כבר לא משחק להימור…. רק לשבת בצד ולראות מה ההשפעה חזקה יותר: הבולס ללא רונדו, או בוסטון במשחק חוץ עם אנרגיות רעות מהמקרה הטראגי של תומאס.

      Reply to this comment
  28. גיא א

    21. אפר, 2017
    19:24

    רונדו גמר את העונה:(

    Reply to this comment
  29. tripledouble

    21. אפר, 2017
    19:33

    לא מאמין כל המומנטום הולך לפח, מכל השחקנים דווקא רונדו עפ הגאונות והקור רוח, מי לעזאזל אמור להחליף אותו?? Mcw חסר המוח? גראנט חסר המושג. מקווה מאוד שוויד ובאטלר יתעלו ויסחפו את הקבוצה בתקווה שרונדו יחזור עוד שבוע.

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      21. אפר, 2017
      19:46

      הוא ממש לא חוזר עוד שבוע….כמו שאני מכיר את רונדו מתקופתו בבוסטון, הוא מסוגל לשחק גם עם חלקים פגועים קשה בגופו (וחברו לקבוצה, וויד, יודע זאת עליו עוד מהסדרה מול ההיט דאז).

      מעבר לכך, יצאה ידיעה רשמית מכתב שמסקר את הבולס באופן קבוע מטעם ESPN והוא טען שפציעתו נחשבת מבחינת חומרתה ל-"רצינית" והוא יעבור הערכה מחודשת בעוד 7 עד 10 ימים. כלומר, הוא בחוץ לפחות לשבוע. הוא לא מחלים עד אז, אלא עד אז תעשה רק הערכה מחודשת למצבו. האם הוא עשוי לשחק בעוד שבוע? כמו שאני מכיר את השחקן, זה ייתכן. אך עם זאת, הוא ישחק פצוע ומיקום הפציעה מאוד לא אידיאלי לשחקן כדורסל בכלל ורכז בפרט.

      Reply to this comment
      • tripledouble

        21. אפר, 2017
        19:52

        זאת תקווה שלי, לדוראנט לקח לחזור פחות או יותר את הזמן שקבעו לו בתחילת הפציעה להערכה המחודשת, מקווה שזה יהיה גם המצב פה. חוץ מזה זה פלייאוף, שחקניפ בעבר התמודדו עם פציעות קשות ושיחקו כמו קובי עם האצבעות המפורקות ובסוף גם זכה באליפות.

        Reply to this comment
        • יונתן .S.

          21. אפר, 2017
          20:07

          קודם כל, לגיטימי לקוות לטוב. בלי קשר לתחרות, לא ראוי לקוות לכך ששחקן ימשיך להיות פצוע וחבול.

          דבר שני, הסברתי עד כמה רונדו נחוש ומוכוון מטרה, עד כדי כך שהוא ישחק למרות כאבים רבים והוא שיחק בעברו עם מרפק נקוע ושיחק עם יד אחת חצי משחק פחות או יותר. אולם, הפציעה הזאת הינה קריטית. מדובר בשבר. פציעה שרונדו לא מדבר עליה אפילו, כי הוא כנראה יודע בעצמו שהיא אינה פשוטה. מעבר לכך, היא גם ביד הדומיננטית שלו וזאת שהוא זורק איתה.

          דבר אחרון, דוראנט חווה פציעה שלא הייתה שבר. אדם שמבין בפציעות ספורט יודע ששבר הוא, בכל חומרה שהוא, נחשב לפציעה קשה ודורשת זמן רב להחלמה. גם אם הוא יחזור לשחק, הוא בהחלט יסבול מכאבים, כי הוא לא ייתן לאזור מצב ריאלי להחלים בו, עם כל האינטנסיביות שהאזור יחווה.

          Reply to this comment
          • גיא הרשע

            21. אפר, 2017
            20:19

            זה לא מדויק.

            שבר מחלים מהר יותר, וטוב יותר, מפגיעה בגידים, רצועות, או סחוסים.
            הבעיה היא שהאגודל ביד הדומיננטית הוא פגיע מאוד, ואם חוזרים לשחק מוקדם מדי, יש סכנה של פציעה חוזרת, או איחוי לא טוב.

          • כיונתן .S.

            22. אפר, 2017
            01:18

            כן גיא, אני מבין למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהוכנה לא מדוייקת, אבל אתה מבקר בצורה חלקית.

            רשמתי ששבר הוא, בכל חומרה שהיא, פציעה קשה. בכך אין ספק. איך זה בהשוואה לפציעות אחרות הוא לא הנק' שהתייחסתי אליה. אם זה היה מקל עלייך, ייתכן שהדבר מפורט יותר לפציעה של דוראנט היה תורם להבנת הנקודה מבחינתך ואת זה אקח לתשומת ליבי, אך עם זאת, אני מאמין שהעובדה שרשמתי הינה נכונה לגבי התוכן שאליו היא מכוונת.

  30. אלי

    21. אפר, 2017
    20:23

    וויד יהיה חייב להתעלות.

    Reply to this comment
    • מוטי

      21. אפר, 2017
      22:54

      הכלל הזה חל גם על פציעות בגיד הנשה?

      Reply to this comment
  31. Care Bear

    22. אפר, 2017
    00:08

    עדכון מהיורוליג: דרושאפקה של דייויד בלאט השוותה את הסדרה מול ריאל מדריד עם 84-80 על הבלאנקוס.
    דייויד לראשות הממשלה!

    Reply to this comment
    • אלי

      22. אפר, 2017
      00:15

      ראיתי את המשחק. אחלה ניהול משחק של דיוויד, גם ניכר שהוא נותר לשחקנים הרבה ביטחון ורוגע.

      Reply to this comment
      • מנשה

        22. אפר, 2017
        00:20

        To fire de him por dpe lebron saik do de loo loo fo koch

        Reply to this comment
  32. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    01:10

    רונדו לא ישחק הערב

    Reply to this comment
    • גיא א

      22. אפר, 2017
      01:20

      אני יוצא הביתה לראות את המשחק. אווירת נכאים בעיר. השיקגו בלקהוקס, יקירת צפון העיר, עפה אתמול מהפלייאוף של הNHL באופן משפיל למדי, רונדו פצוע, הקאבס קצת מגמגמים, ועוד מעט מאי ועדיין קר כאן. נקווה לטוב.

      Reply to this comment
      • יונתן .S.

        22. אפר, 2017
        01:37

        תראה גיא, זה לא שבבוסטון האווירה נעימה יותר.

        הרב סוקס עדיין לא רצים במלוא היכולת, הברוינס מריק משחק אחד מהדחה לא נעימה לקבוצה שאמנם כשרונית יותר, אך לא באמת התמודדה מול מלוא הסגל של הברוינס (מזכיר קצת את ההוקס והסלטיקס של שנה שעברה) ובוסטון היום במשחק של חיים או מוות באדמה זרה ולאחר שבוע קשה של טראומה ואבל, לא כולל את הירידות הלא פוסקות של התקשורת על הקבוצה.

        אבל היי, אין ספק שיש מקומות מאוכזבים יותר (מישהו אמר טורונטו/ניו יורק/לוס אנג'לס?)

        Reply to this comment
  33. כיונתן .S.

    22. אפר, 2017
    01:27

    עדכון לגבי הסלטיקס:

    מי שציפה לראות שינויים, עקב צמד המשחקים הרעים של הקבוצה, זכה להתפתחות לא צפויים בכלל.

    החמישיה הערב הולכת להיות – תומאס, בראדלי, ג'ראלד גרין (!), קראודר והורפורד.

    כשסטיבנס נשאל מדוע הוא ענה – יותר אתלטיות ויכולת קליעה.

    אני מעריך את התושייה שלו ואני די בטוח שאפילו הבולס לא ציפו לעזה שינוי ואני חושב שסטיבנס מנסה כאן מהלך שיש בו הגיון:
    הריי מה החכמה ביצירת מומנטים בסדרה? שאתה מביא למשחק גורם שמכריח את הצד השני לשנות את אופן הפעולה שלו. אם כך, אני מסיק מהחלטה כזאת שסטיבנס לא מחפש לתרן רק את בעיית הריבאונד, אלא גם להכריח את הבולס לשחק סמול בול – שהוא יותר השטח המוכר לסלטיקס מאשר הבולס. האם זה יילך? כנראה שנגע כבר בדקות הראשונות לאיזה כיוון הניסוי יילך, אבל חשוב גם לציין – החמישיה הזאת לא שיחקה העונה במשחק רשמי, לפי מיטב זכרוני. לכן, זהו מעשה מאוד אמיץ שאם גם יביא לשינוי חיובי, הוא גם עלול להכריח את הבולס לבצע שינויים שהם לא בהכרח רוצים.

    יהיה מעניין היום בהחלט.

    Reply to this comment
  34. דנית

    22. אפר, 2017
    02:01

    היי אפשרי שידור לשיקגו בבקשה ?

    Reply to this comment
  35. דנית

    22. אפר, 2017
    02:14

    תודה רבה (;

    Reply to this comment
  36. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    02:14

    חברים, רונדו יושב על הספסל עם גבס על כלל האמה שלו, מלבד הגבס על האגודל. הטענה של הקבוצה היא שזה עקב פציעה טורדנית באזור.

    Reply to this comment
  37. שעיה

    22. אפר, 2017
    02:16

    מה? מה יש לרונדו?

    Reply to this comment
  38. עומר

    22. אפר, 2017
    02:17

    שיקאגו נראים רע בינתיים בלי רונדו

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      02:21

      ובינתיים בוסטון נראים קצת יותר מחוברים למשחק שהם שיחקו רוב העונה,בעיקר בחודש מרץ.

      אני חש שזה גם בגלל שתומאס נראה יותר שליו.

      וכמובן – החסרון של רונדו. ללא ספק בכלל.

      ייתכן שתהיה לשינוי בחמישייה משמעות? נצטרך להמשיך לצפות ולראות.

      בינתיים: 14-4 לבוסטון בפתיחת המשחק (היתרון הכי גדול שהם היו בו בכלל הסדרה הזאת).

      Reply to this comment
      • עומר

        22. אפר, 2017
        02:23

        ההתקפה של בוסטון נראת הרבה יותר טוב, ללא קשר לחסרון של רונדו

        Reply to this comment
  39. שעיה

    22. אפר, 2017
    02:18

    אורפורד העלוב. לבד ליד הסל ומעדיף להניע כדור. סמרטוט סחוט.

    Reply to this comment
  40. tripledouble

    22. אפר, 2017
    02:19

    אין מנהל משחק על המגרש, וויד ובאטלר הולכים על בידודים ושאר החמישייה מתייבשת בינתיים. רונדו היה דואג בזמן הזה להכניס את מירוטיץ ולופז למשחק עם כמה מבטים חופשיים, הוא יהיה מאוד חסר היום

    Reply to this comment
  41. עמית

    22. אפר, 2017
    02:19

    אני חושב שזה ייגמר בתבוסה של שיקגו והם לא יוכלו לחזור מזה.
    בוסטון עולה עם 4-2

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      02:29

      עמית, עדיף לא לקפוץ למסקנות חפוזות. אפילו הרבע הראשון לא נגמר כאן. מדובר על שתי קבוצות שהמשחק שלהן לא יציב בתרומה שלו, מלבד שחקן אחד בכל צד (באטלר ותומאס), לכן עדיף לא להכריע שום השערה לבינתיים. בעיניי לפחות.

      Reply to this comment
  42. tripledouble

    22. אפר, 2017
    02:28

    שיקגו שוברים את הטבעת בינתיים

    Reply to this comment
  43. אלי

    22. אפר, 2017
    02:30

    טוב נו, הסדרה הזו של בוסטון ודי בקלות.

    Reply to this comment
  44. עומר

    22. אפר, 2017
    02:31

    מדהים שאין לשיקאגו מחליף שיכול לשלק כרכז ולא להרוס את המשחק

    Reply to this comment
  45. עמית

    22. אפר, 2017
    02:32

    יונתן אתה רואה את ההחמצות מתחת לסל שאפילו אני הייתי מכניס וכבר לפני סיום הרבע הראשון בוסטון כבר פותחים פער

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      02:35

      אני מזכיר עמית – עבר רבע אחד בלבד.

      בוא נחכה לפחות עד לרבע השלישי לפני שנצהיר הצהרות לגביי תוצאת המשחק.

      ובהחלט לגביי המשך הסדרה.

      Reply to this comment
  46. שעיה

    22. אפר, 2017
    02:33

    שלוש קבוצות איבדו את היכולת להתחרות בגלל פציעה של שחקן מרכזי – יוטה, פורטלנד ועכשיו שיקגו שהייתה מועמדת חזקה לזכות בסגנות המזרח

    Reply to this comment
    • התותח הקטמוני

      22. אפר, 2017
      02:36

      אתה רציני??? אתה רואה את פורטלנד נותנים פייט לג"ס? + לפני כל הסיפור של אחות של תומאס אתה רואה את שיקגו סגנית המזרח??

      Reply to this comment
      • שעיה

        22. אפר, 2017
        02:41

        אני חושב שבוסטון, וואשינגטון ושיקגו היו המועמדות הראשיות לסגנות המזרח

        Reply to this comment
  47. tripledouble

    22. אפר, 2017
    02:33

    תבוסתנים פה אחד אחד כולה רבע אחד לא טוב

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      02:36

      מבין את טענתך והיא לגיטימית ומוצדקת לחלוטין.

      עכשיו שיקגו צריכים לחפור את הדרך יציאה מהמרתף שהם זרקו עצמם אליו.

      Reply to this comment
      • tripledouble

        22. אפר, 2017
        02:37

        לא נורא, הלחץ כולו על בוסטון שאם לא ינצחו היום יפסידו את הסדרה דה פקטו

        Reply to this comment
    • אלי

      22. אפר, 2017
      02:40

      נו די, זה של בוסטון.

      Reply to this comment
  48. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    02:38

    בנתיים בוסטון עם 7/11 לשלוש – מעניין מה יקרה כהסטטיסטיקה תתיישר + זה נראה סוף סוף שהם התחילו לשחק גם בהגנה, לא ראיתי חצי מהמלחמה על הריבאונד בשני המשחקים הראשונים

    Reply to this comment
  49. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    02:40

    איזה מהלך לא מוסבר של זיפסר…אחד האיבודים המטופשים בסדרה.

    Reply to this comment
  50. עמית

    22. אפר, 2017
    02:40

    אני יודע שזה מאוד מוקדם אבל תזכרו מה אני אומר
    בוסטון אלופת האן בי אי
    לפחות אלופת המזרח

    Reply to this comment
  51. IT4

    22. אפר, 2017
    02:40

    משחק מס' 4 משודר ב- TNT כך שבכל מקרה הבולס תוביל 3:1 🙂

    Reply to this comment
  52. שעיה

    22. אפר, 2017
    02:43

    למה קרטר וויליאמס לא בליגה הסינית?

    Reply to this comment
  53. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    02:44

    לא ייאמן שתומאס לקח את הג'אמפ בול הזה מול מישהו שגבוה ממנו בראש לפחות

    Reply to this comment
  54. tripledouble

    22. אפר, 2017
    02:44

    MCW הרגע הפסיד בטיפ אופ לתומאס איזה אפס

    Reply to this comment
  55. הממזר של סטוקטון

    22. אפר, 2017
    02:44

    LOL

    Reply to this comment
  56. tripledouble

    22. אפר, 2017
    02:45

    הבולס צריכים לרדת להפסקה בפיגור חד ספרתי ובוסטון יפסידו את זה

    Reply to this comment
  57. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    02:46

    בוסטון משחקים לאט מדי – הבולס מחלקים להם מתנות שהם לא לוקחים וחבל. השמירה הכפולה על תומס יוצרת חורים שמשום מה בוסטון לא רוצים לקחת

    Reply to this comment
  58. tripledouble

    22. אפר, 2017
    02:47

    למה הויברג לא מעלה בחזרה את מירוטיץ שיהיה קצת איום מחוץ לקשת? לא ברור

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      02:51

      בגלל ההגנה שלו על קראודר וכל שחקן נמוך שהם שמים מולו

      Reply to this comment
      • tripledouble

        22. אפר, 2017
        02:57

        זה דומה למקרה קנטר באוקלהומה, ובכל זאת הוא מהקלעים הטובים שלהם

        Reply to this comment
  59. שימי ריגר

    22. אפר, 2017
    02:53

    מישהו יסביר לי למה המשחק בין יוסטון אוקלהומה ב4.30.קודם לכן היה כתוב ב3

    Reply to this comment
  60. עמית

    22. אפר, 2017
    02:53

    בראדלי רותח

    Reply to this comment
  61. עומר

    22. אפר, 2017
    02:55

    כמה הזדמנויות טובות לשיקאגו לחזור למשחק שהתפקששו פה

    Reply to this comment
  62. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    02:55

    הכניס את באטלר ונעצר המומנטום

    Reply to this comment
  63. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    02:55

    ההתקפות קרות כקרח ברבע השני. רק וויד קולע עד כה באופן יציב ושומר את הבולס במשחק.

    יהיה מעניין לראות מי תתעורר לקראת החצי השני של הרבע השני.

    Reply to this comment
  64. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    02:56

    עדכון מבוסטון: נראה שגרין נקע את הקרסול השמאלי שלו.

    הוא כרגע בדרך לחדר ההלבשה. נדע מה מצבו בהקדם.

    Reply to this comment
  65. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    02:59

    השחקן המרוויח ביותר במשחק הוא גם השחקן החלש ביותר

    Reply to this comment
  66. עומר

    22. אפר, 2017
    02:59

    לא מבין למה וויד לא משחק. הוא חם עכשיו

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      03:01

      כי הוא צריך גם לנוח. הוא מבוגר כבר והוא לא יסחוב משחק כמעט שלם על הפרקט. ואם כבר להכביד איתו בדקות, אז או במקרה שהקבוצה בפיגור רציני לפני המחצית, או ברבע האחרון. המשחק לא נגמר ברבע השני.

      Reply to this comment
  67. tripledouble

    22. אפר, 2017
    03:00

    זה ככ ברור שלבוסטון רועדות הביצים הבולס יכלו כבר להוביל, אבל גם 6 הפרש זה מעולה

    Reply to this comment
  68. גיא.א

    22. אפר, 2017
    03:00

    רונדו חסר גם חסר. אמ סי דבליו מעליב לצפיה

    Reply to this comment
  69. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    03:03

    משעמם בלי רונדו

    Reply to this comment
  70. עומר

    22. אפר, 2017
    03:03

    גם גרנט הזה דיי חלש. חולשה של שיקאגו בעמדה הזאת חוץ מרונדו

    Reply to this comment
    • אלי

      22. אפר, 2017
      03:04

      הוא נתן משחקים לא רעים בעונה הסדירה, והוא קלעי מצוין.
      פלייאוף ראשון שלו.

      Reply to this comment
  71. אלי

    22. אפר, 2017
    03:03

    למה לשחק עם שני האפסיים האלו ביחד?
    שיעלה עם וולנטיין, לפחות איום רציני מעבר לקשת.

    Reply to this comment
    • tripledouble

      22. אפר, 2017
      03:06

      +1, הוכיח כבר שהוא לא מפחד מהמעמד

      Reply to this comment
  72. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    03:05

    שימו לב לסטטיסטיקה הזאת – בוסטון קלעה ברבע הזה, לאחר הרבע הפורה בסדרה (33) רק 9!

    הם החמיצו מתוך 17 הזריקות האחרונות שלהם 15!

    ומי שבר עכשיו את הבצורת? מרכוס סמארט.

    הרבע הפוך לגמרי…

    Reply to this comment
    • tripledouble

      22. אפר, 2017
      03:06

      הכל מתאזן בסוף

      Reply to this comment
      • יונתן .S.

        22. אפר, 2017
        03:08

        זה לא מצב מאוזן….להחמיץ 15 מתוך 17 זה רצף שבד"כ שיקגו עושה. לא בוסטון.

        Reply to this comment
        • tripledouble

          22. אפר, 2017
          03:10

          אין ספק שלבולס חסרים קלעים, אבל כשאתה בפיגור 2-0 והמשחק הוא אצל היריבה שלך, לשחקנים עלולים לרעוד הידיים.

          Reply to this comment
    • עומר

      22. אפר, 2017
      03:06

      ועדיין הם מובילים!

      Reply to this comment
  73. עמית

    22. אפר, 2017
    03:05

    למישהו יש שידור טוב לתת לי? שלי כל הזמן נתקע

    Reply to this comment
  74. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    03:06

    איזו חליפה הזוייה רונדו לובש…אין מה לעשות כבר עם הכסף?

    Reply to this comment
  75. עמית

    22. אפר, 2017
    03:07

    תודה

    Reply to this comment
  76. אלי

    22. אפר, 2017
    03:09

    וויד בתפארתו

    Reply to this comment
  77. עמית

    22. אפר, 2017
    03:09

    הורפורד כל כך גרוע שזה לא ייאמן

    Reply to this comment
  78. tripledouble

    22. אפר, 2017
    03:09

    וואו איזה בלוק של וויד, משחק חדש 3 הפרש ואל הורפורד זה ה"אול סטאר" הכי תבוסתני שראיתי מימיי, מפחד לקחת אחריות מינימלית

    Reply to this comment
  79. רנדי אורטון בחסות שיבת המלך2

    22. אפר, 2017
    03:09

    דווין וויד על רגל אחת יותר טוב מכל הגארדים הצעירים של בוסטון.

    Reply to this comment
  80. עומר

    22. אפר, 2017
    03:10

    כן המחצית השנייה תתחיל כמעט מאפס. לא ציפיתי לזה אחרי הרבע הראשון. הסלטיקס נראו כאילו הם שולטים במשחק.

    Reply to this comment
  81. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    03:12

    יהיה מעניין לראות איך הקבוצות יצאו מחדרי ההלבשה.

    חשוב לציין – השחקן שעזר לייצר, לראשונה, קושי מסויים לבולס בסדרה (ג'ראלד גרין), נפצע במהלך הרבע השני, אך לאחר שעטפו את קרסולו, הוא צפוי לחזור לשחק לאחר הפסקת המחצית.

    בוסטון קלעו רק 22% מהשדה במהלך הרבע השני. אני מתקשה להאמין שזה יישאר כך. לכל מי שחושב שזה הגיוני – גם שיקגו (הקבוצה שקלעה הכי גרוע העונה) לא הגיעה לאחוזים כאלה במשחק שלם. הגיוני שבמינימום זה יתאזן לאזור ה-40%. במצב כזה יהיה מעניין לראות איפה המשחק יהיה.

    כרגע ההפרש הוא רק 3, אז המשחק מבחינת הצדדים פתוח כמו 0-0 מתחילת המחצית השנייה.

    Reply to this comment
  82. אלי

    22. אפר, 2017
    03:18

    באטלר בשני המשחקים האחרונים היה רע המחצית הראשונה וטוב מאוד בשנייה, בוא נקווה שזה יחזור לעצמו.

    Reply to this comment
  83. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    03:28

    אוי…שכחנו שתומאס הוא הקלעי הבכיר בסדרה הזאת.

    נפילה קלה בהגנה של שיקגו. מיותר מבחינתם

    Reply to this comment
  84. עומר

    22. אפר, 2017
    03:30

    מדהים מ 1 ל 9 בפחות מדקה

    Reply to this comment
  85. tripledouble

    22. אפר, 2017
    03:32

    באטלר לא במשחק

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      03:33

      למדנו במשחק 1 שזה לא כל כך קריטי. תוך שנייה הוא ניצת.

      Reply to this comment
  86. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    03:34

    ג'ימי באטלר ביום קליעה שחור. לשיקגו חסרה הערב התלהבות. קבוצה מתה

    Reply to this comment
  87. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    03:39

    כרגע המשחק הוא וויד מול תומאס ואייזאה הוא עם ידו על העליונה עד כה ברבע השלישי במשחק.

    Reply to this comment
  88. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    03:46

    אולי סחיטת העבירה הקלה של השנה בקו ה-3 ע"י מירוטיץ' מרוזייר.

    T.R חייב לנתב את האנרגיות בהתקפה ובצורה מבוקרת יותר. הוא מקפץ כמו קפיץ בלי מוח. תרגע…

    Reply to this comment
  89. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    03:48

    אני תוהה האם האפשרות להפסיק את השחיטה של שיקגו בריבאונד יכולה להיות על ידי הידוק בהגנה בלי חילוף בחסימות. ממה שראיתי כמעט כל הריבאונד התקפה של הבולס מגיע לאחר זריקה קצרה – לדעתי בוסטון יהיו חייבים להמר על הזריקה משלוש של הבולס שגם ככה לא במיטבה העונה

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      03:49

      קלטת את זה יפה. זה בדיוק מה שבוסטון מבצעים במשחק הזה.

      Reply to this comment
      • התותח הקטמוני

        22. אפר, 2017
        03:53

        יונתן אני לא בטוח שאני מסכים איתך. לדעתי בוסטון חייבת לוותר על חילופים בחסימות בכמה דקות האחרונות הם ביצעו המון כאלה – וממש לא נצרכות לדעתי. חוץ ממירוטיץ' אין שחקן שהוא בנקר בהקשר של מחוץ לקשת.

        Reply to this comment
        • יונתן .S.

          22. אפר, 2017
          04:26

          אם ראית את שני המשחקים הראשונים בסדרה, אתה מבין שאין סיבה לא לשמור כרגע אף אחד. על אחריותם להוציא את אותם שחקנים מהמומנטום בסדרה.

          וכרגע – אין סיבה שלא ישמרו את כולם. כי הם הכניסו אותם למצב הזה.

          Reply to this comment
  90. שעיה

    22. אפר, 2017
    03:51

    רמה של גביע קוראץ במשחק הזה. לחשוב שבוסטון פינטזה על הסגנות. אפילו דיברו על לעקוץ משחק מקליבלנד.

    Reply to this comment
  91. דוד

    22. אפר, 2017
    03:54

    יש על המגרש שחקנים מוגבלים מאוד, יחסית לשחקנים במערב

    Reply to this comment
  92. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    03:56

    וואו – שיקגו סיימו את הרבע השלישי ללא אסיסטים.

    Reply to this comment
  93. Mbk

    22. אפר, 2017
    03:57

    הסדרה נפתחה לגמריי
    כל כך מתאים לשיקגו
    עונה של הפוך על הפוך על הפוך

    Reply to this comment
  94. עומר

    22. אפר, 2017
    03:58

    זה הרבה בגלל שרונדו חסר

    Reply to this comment
  95. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    04:01

    יום שחור לשיקגו אין מה לעשות

    Reply to this comment
  96. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:01

    אני לא מבין למה אנשים ממשיכים להגיד שהמשחק נגמר או שיקגו במצב רע?

    המשחק נגמר?

    בוא נחכה קצת עם כל ההכרעות.

    Reply to this comment
    • הקיסר החבשי

      22. אפר, 2017
      04:05

      16 הפרש 8 דקות לסיום ולא נראה שיש מישהו בשיקגו שיכול להתפוצץ
      נראה שהמשחק גמור

      Reply to this comment
  97. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:03

    רצף לא טוב של שיקגו.

    והחסרון הגדול כאן בעיניי הוא שוויד ובאטלר משחקים כבר מתחילת הרבע…

    עוד מעט תומאס והורפורד יחזרו ואם הבולס לא יצמצו את ההפרש במעט עד אותה נק' זמן הם עלולים למצוא את עצמם מפסידים בהחלט הערב.

    Reply to this comment
  98. tripledouble

    22. אפר, 2017
    04:04

    למה שיקגו משחקים עם 2 חסרי מושג שקוראים להם MCW ופליסיו בו זמנית?

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      04:10

      לא בקטע רע, אבל גם פורטיס וזיפסר לא מהמומחים הגדולים בליגה. למרות המשחקי שיא שכל אחד ייצר בזמנו בסדרה.

      אלו שחקני הספסל שיש ואיתם צריך לשחק, כי אין ברירה אחרת.
      ופליסיו בכלל משחק בלי קשר לפציעת רונדו. הוא שחקן רוטציה לגיטימי בבולס כרגע והוא שחקן שניזון מהכדורים שנותנים לו. הוא לא יוצר ולא קלעי גדול, אבל הוא גוף גדול בצבע שיכול רק בנוכחותו ליצור לבוסטון משוכה קשה להתגבר עליה בדרך לסל.

      Reply to this comment
  99. אלי

    22. אפר, 2017
    04:08

    היה נחמד לחשוב ששיקגו תעבור את בוסטון

    Reply to this comment
  100. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:08

    העובדה שבראדלי שומר על באטלר במקום על רונדו עשוייה להיות גורם נוסף שמשנה מומנטום בסדרה.

    Reply to this comment
  101. דוד

    22. אפר, 2017
    04:08

    אין ספק שכדברי מנחם לס, שיקגו טובה יותר מכל קבוצה במערב למעט ג"ס.

    Reply to this comment
  102. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    04:10

    אם שיקגו מפסידים (והם בדרך להפסיד) יש מצב שרונדו ישים ז על הפציעה וישחק בראשון

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      04:11

      מבקש ממך לא להאמין למשפט שרשמת, כי הוא תלוש מהמציאות

      Reply to this comment
  103. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:14

    אני מקווה שכל אותם אנשים שטוענים שתומאס לא שומר טוב ראה את המשחק היום.

    מספיק לאמירות חסרות הפשר הללו – הרייטינג ההגנתי שלו בשפל עצום הרבה כי קבוצות הולכות בפרימטר תמיד עליו וקולעות מעליו כי השחקנים עצומים ממנו. זה לא אומר שהוא לא מתאמץ ונותן השקעה והמשחק היום הוא עובדה חיה לכך.

    Reply to this comment
  104. עומר

    22. אפר, 2017
    04:14

    זהו נגמר. שיקאגו נראו רע מאוד בלי רונדו. משחק הבא חייבים לנצח אם רוצים לקחת את הסדרה

    Reply to this comment
  105. דוד

    22. אפר, 2017
    04:15

    אני חושב שהמאבטחים נרדמו בשמירה, ונתנו לתמהוני בשם פליסיו להסתנן למגרש

    Reply to this comment
  106. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    04:16

    פשוט לא יאמן הבולס האלה ,איך הם משתנים מקצה לקצה בין משחק למשחק…להמר עליהם זה רולטה רוסית

    Reply to this comment
  107. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:17

    כנראה שהויברג וויתר על המשחק. מלבד באטלר, כלל החמישייה הם שחקני סוף הרוטציה.

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      04:20

      תיקון טעות – זה מורו ולא באטלר.

      המשחק סגור מבחינת הבולס.

      מה שאירוני הוא שאותה סוף רוטציה קלעה לפחות 2 שלשות עד כה.
      מצד שני, הסלטיקס כבר לא שומרים באגרסיביות את הפרימטר.

      Reply to this comment
  108. שעיה

    22. אפר, 2017
    04:18

    הרקדן האוטומטי על המגרש. לא להאמין איך מעבירים את כל הזבל למזרח

    Reply to this comment
  109. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    04:19

    איך התאנדר משחקים נגד בוסטון?

    Reply to this comment
  110. שעיה

    22. אפר, 2017
    04:20

    עודפי יצור, פסולת

    Reply to this comment
  111. גיא.א

    22. אפר, 2017
    04:21

    אני לא בטוח שננצח את הסדרה. וגם אן כן, בלי רונדו לא נעבור את וושינגטון

    Reply to this comment
  112. דוד

    22. אפר, 2017
    04:22

    לא להאמין שרק לפני כמה שנים שיחקו ב-2 הקבוצות שחקנים כמו גארהט, פירס, אלן, רוז ודנג

    Reply to this comment
  113. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:22

    רק עכשיו שמתי לב – בראון בכלל לא שיחק היום.

    Reply to this comment
  114. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:23

    אני מקווה שאחרי המשחק הזה כולם הבינו שרונדו הרבה יותר משמעותי ממה שחשבו.

    משחק שלם של בידודים של וויד ובאטלר, חוסר שטף במשחק וללא היכולות הסגוליות של אותו צמד, הם היו נראים באופן מזוויע היום.

    Reply to this comment
  115. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:28

    ידיעה מעניינת מאייברי בראדלי – הוא שלח סרטון מוטיבציה בו הוא מדבר ומקדיש מילות מעודדות לתומאס והסלטיקס להערב.
    בראדלי טוען שזה הכניס אותם לקצב טוב בתחילת הערב ומשם הם הצליחו למנף את המומנטום שהם צברו.

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      04:28

      * התיקון האוטומטי…קווין גארנט שלח את הסרטון

      Reply to this comment
  116. הממזר של סטוקטון

    22. אפר, 2017
    04:32

    Reply to this comment
  117. יונתן .S.

    22. אפר, 2017
    04:34

    ולנתון נוסף – לראשונה לאחר תקופה ארוכה במיוחד (מתנצל שאיני זוכר כרגע את הרצף) בו תומאס אינו הקלעי הבכיר בקבוצה.

    מי זה היה? "המושמץ" שרבים אוהבים לקטרג אותו כאן – אל הורפורד. 18 נק', 8 ריב' ו-6 אס'.
    אני שוב אומר – הוא יכול להראות הרבה יותר טוב, אם בוסטון תדע בקיץ להרים סביבו וסביב תומאס סקוררים מוכחים יותר.
    הוא עושה המון על המגרש, גם אם הוא לא תמיד קולע.

    ועוד דבר מעניין – זהו הנצחון הראשון של בוסטון בשיקגו מאז נובמבר 14. האם במשחק הבא הסלטיקס גם ישברו את הרצף נצחונות של הבולס ב-TNT? יהיה מעניין לגלות בלילה שבין ראשון לשני.

    Reply to this comment
    • שליו

      22. אפר, 2017
      08:55

      במשחק האחרון של העונה גרין היה הקלע המצטיין נגד הבאקס לא IT

      Reply to this comment
  118. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    04:38

    ויקטור חייב סופסוף להופיע אם התאנדר רוצים לעשות משהו בסדרה הזו

    Reply to this comment
  119. שימי ריגר

    22. אפר, 2017
    04:46

    הקהל של אוקסי וטורנטו מזכירים קהל אירופי .השאר חרא

    Reply to this comment
    • שעיה

      22. אפר, 2017
      04:52

      הקהל של אוקלהומה אחד הגרועים. קהל אמריקאי קלאסי

      Reply to this comment
    • יונתן .S.

      22. אפר, 2017
      05:12

      כנראה שלא חווית משחק פלייאוף ב-TD Garden בבוסטון.
      הקהל של טורונטו בהחלט לא מהדומיננטיים בליגה. של OKC יותר טוב. עדיין לא מהטופ.

      Reply to this comment
  120. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    04:48

    יופי של פתיחה לרעמים. אם ווסטברוק ימשיך לוותר על זריקות כמו עכשיו יש להם סיכוי אמיתי היום.

    Reply to this comment
  121. שעיה

    22. אפר, 2017
    04:49

    אני אוהב מה שאני רואה

    Reply to this comment
  122. שעיה

    22. אפר, 2017
    04:50

    ווסטברוק צריך קצת off the ball

    Reply to this comment
  123. גיא הרשע

    22. אפר, 2017
    04:52

    זו הגרסה של הת'אנדר שצריכה לשחק כל הזמן.

    Reply to this comment
  124. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    04:52

    איזה רגע של שאקטין בזריקות של הארדן. קורע

    Reply to this comment
  125. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    04:54

    ווסטברוק מתעורר, בוא נראה אם זה ישפיע על הפתיחה המצויינת גשל אוקלהומה

    Reply to this comment
  126. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    04:55

    למה התאנדר לא יכולים להמשיך לשחק כמו שהם משחקים כרגע

    Reply to this comment
  127. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    04:56

    זה מה שצריך מווסברוק בכמה דקות מושלמות עד עכשיו – שחרור של הכדור + יכולת קטלנית במתפרצת ובמעבר – היחידי שמשתווה אליו בליגה עם היכולת הזו זה לברון וזה אומר הכל.

    Reply to this comment
  128. שימי ריגר

    22. אפר, 2017
    04:59

    שעיה אתה רציני

    Reply to this comment
    • שעיה

      22. אפר, 2017
      05:02

      לגמרי. לבנים שמנים ועשרים. תמצא שחור אחד בקהל תקבל פרס

      Reply to this comment
  129. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    05:01

    לא להרפות,לרוץ לרוץ לרוץ ולהשמיד!!!

    Reply to this comment
  130. bobby

    22. אפר, 2017
    05:02

    בוקר טוב!
    וואלה יוסטון אוכלים כרגע לאקרדה רצינית.. נראה אם יתעשתו עליהם עד סוף המחצית..

    Reply to this comment
  131. סומסום

    22. אפר, 2017
    05:03

    השלמתי את המשחק הראשון.
    שיקגו גמרה את העונה, בוסטון קיבלה מתנה מאלי הכדורסל.
    הסדרה נטולת עניין בלי רונדו, בלעדיו אין לבולס שום סיכוי.
    אלה גם חדשות טובות לוושינגטון, שאמורה להגיע מהצד השני לחצי הגמר (ובכל מקרה היא הפייבוריטית הגדולה להמשיך הלאה – ולטעמי גם לקחת את הצד המזרחי, אם למר ג'יימס לא יהיה מה להגיד על זה).

    Reply to this comment
  132. גיא הרשע

    22. אפר, 2017
    05:03

    10 הדקות הכי טובות של ווסטברוק + הת'אנדר העונה.
    היו לו משחקים שהוא קלע פי 4 נק' באותו פרק זמן,
    אבל הלילה זו קבוצה שמשחקת.
    בו נראה אם הם מצליחים להמשיך לשחק ככה עוד 38 דקות.

    Reply to this comment
    • הקיסר החבשי

      22. אפר, 2017
      05:07

      3 הרבעים במשחק הקודם היו מושלמים !

      Reply to this comment
    • שעיה

      22. אפר, 2017
      05:10

      זכרון קצר או שלא ראית אבל המשחק הקודם התחיל אותו דבר.

      Reply to this comment
      • גיא הרשע

        22. אפר, 2017
        05:19

        ווסטברוק קלע יותר, וזרק יותר, במשחק הקודם, ברבע הראשון.
        הלילה, הת'אנדר סיימו את הרבע כאשר הוא 3 ברשימת הקלעים, וכאשר הוא מסיים את הרבע עם 5 ניסיונות זריקה בלבד.

        נראה לי שהבעיה היא בזכרון סלקטיבי. לא שלי.

        Reply to this comment
  133. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    05:03

    יוסטון חייבים להירגע עם האיבודים. 4 לפי הבוקס סקור מרגיש כמו 40. אנדרסון נראה שמתחיל להיכנס לסדרה(עבר סוף סוף אתה-4 נק') זה יכול לשנות את המשחק אבל שיתחילו לתפוס את המסירות

    Reply to this comment
    • bobby

      22. אפר, 2017
      05:06

      לפי השידור יש להם 8 כאלה, וזה כבר יותר הגיוני.

      Reply to this comment
  134. שעיה

    22. אפר, 2017
    05:04

    לא להאמין שנוריס קול שם. סמרטוט מוחלט

    Reply to this comment
  135. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    05:07

    סחטיין על יוסטון שיוצאים בנזק של 9 נקודות בלבד אחרי רבע מושלם של הרעמים. השאלה הגדולה של המשחק האם לראסל מתישהו יקפוץ הפיוז והוא יתחיל לשחק לבד.

    Reply to this comment
  136. דה שוט

    22. אפר, 2017
    05:08

    לדעתי ראסל צריך להיכנס למשחק יותר. הוא עבר מקיצוניות לקיצוניות. משהו חסר לי באנרגיות שלו

    Reply to this comment
  137. bobby

    22. אפר, 2017
    05:08

    טוב יוסטון לפחות רשמו איצת 7-2, ככה שהם בפיגור 9 בסוף הרבע. כמו סוף רבע ראשון במשחק הקודם, רק אומר..
    הם חייבים לתהנהל יותר ברוגע בהתקפה ולא להילחץ ולאבד כדורים מיותרים, כמו הריבאונד שהארדן לקח ומשום מה חשב שישר למסור את הכדור לרובסון זה יעזור איכשהו :/

    Reply to this comment
    • עמית מ''מ

      22. אפר, 2017
      05:12

      לפי דעתי הארדן היה נוחת בחוץ ולכן מסר, בכלל לא היה צריך לריבאונד

      Reply to this comment
  138. שעיה

    22. אפר, 2017
    05:13

    לו וויליאמס הביא את המפנה במשחק הקודם. תוספת מדהימה ליוסטון

    Reply to this comment
    • bobby

      22. אפר, 2017
      05:16

      בהחלט טרייד מעולה. לא נראה לי שברואר היה קולע 2 שלשות בק טו בק עכשיו..

      Reply to this comment
  139. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    05:15

    סופסוף התאנדר לא מחרבנים כשראסל נח

    Reply to this comment
  140. שעיה

    22. אפר, 2017
    05:18

    וויליאמס זה זהב על הספסל. לא מבין איך טורונטו לא לקחו אותו. היה עוזר להם מאוד בקרב על סגנות המזרח

    Reply to this comment
    • bobby

      22. אפר, 2017
      05:26

      אם אני לא טועה טורונטו ויתרו עליו לא? הוא הרי שיחק שם לפני שהיה בלייקרס.
      אם כבר קבוצה במזרח שלא הייתה מתנגדת לויליאמס היא וושינגטון. לדעתי הם ניסו להביא אותו, אבל בסופו של דבר הלייקרס סגרו עם יוסטון.

      Reply to this comment
      • שעיה

        22. אפר, 2017
        05:34

        צודק. טרייד לוושינגטון היה סוגר את המרוץ לסגנות

        Reply to this comment
  141. bobby

    22. אפר, 2017
    05:24

    מעניין, עכשיו הרכב סמול עם אנדרסון ב-5. נראה איך זה יעבוד.

    Reply to this comment
  142. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    05:26

    הקטע שיוסטון הם כמו ג"ס,אתה לא יכול לנוח מולם …הם יכולים לחזור בצ'יק למשחק עם גשם של שלשות תוך דקה

    Reply to this comment
  143. סומסום

    22. אפר, 2017
    05:37

    גורדון היוורד עם 21 נקודות ברבע הראשון. כמו כל הקליפרס.
    יאללה יוטה. לנפנף את המתחזים מאל.איי.

    Reply to this comment
  144. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    05:42

    יוסטון ירדו רק בפיגור 7, יכל להיות הרבה יותר אבל אם הם רוצים לחזור, הארדן צריך להפסיק עם ההירו בול הזה, מרגיש כאילו הוא מנסה להפוך את זה לקרב אישי שלו עם ראסל.

    אגב היוורד מדהים!

    Reply to this comment
  145. bobby

    22. אפר, 2017
    05:44

    טוב מחצית באוקלהומה. פיגור 7 של יוסטון, לא נורא בהתחשב בכך שפיגרו ב-15. טוב לדעת שדאנטוני והשחקנים לא מתכוונים לוותר על המשחק רק בגלל שהמומנטום בצ׳ספיק ארינה נגדם.
    אם יתחילו את המחצית השנייה עם משחק מסודר, עם פחות איבודים לעומת תחילת המשחק, הם יוכלו בכיף להשלים מהפך.

    Reply to this comment
  146. שעיה

    22. אפר, 2017
    05:45

    יוסטון מרוצים. אוקלהומה נתנו את המיטב ונגמר 7. השאלה אם אוקלהומה מסוגלים להמשיך לשחק טוב. יוסטון יכולה

    Reply to this comment
  147. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    05:48

    OKC צריכה להמשיך להתקיף, אפילו ל חשבון הגנה. על ראסל לוותר הערב על התחרות האישית ולהמשיך להתרכז בכל הקבוצה

    Reply to this comment
  148. סומסום

    22. אפר, 2017
    05:49

    אוקלהומה חותרת לנצחון ראשון בפלייאוף, מאז שדוראנט החליט לעזוב.

    Reply to this comment
  149. התותח הקטמוני

    22. אפר, 2017
    05:50

    אני חושב שלראסל הלך הפיוז באמצע המחצית הראשונה וההירו בול יחזור במיטבו. השיפוט לא במיטבו והוא היה מוטה – יוסטון קיבלו לא מעט מתנות במחצית הזו

    Reply to this comment
  150. דה שוט

    22. אפר, 2017
    05:55

    יש משחק ביוטה 8 הפרש

    Reply to this comment
  151. דה שוט

    22. אפר, 2017
    05:59

    רוברסון שומר גדול אבל הארדן עושה לו בית ספר

    Reply to this comment
  152. שעיה

    22. אפר, 2017
    06:02

    קשה, קשה

    Reply to this comment
  153. bobby

    22. אפר, 2017
    06:03

    איזה שלשה של הארדן! יפה.

    Reply to this comment
  154. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    06:03

    השופטים אוכלים את התבשילים של הארדן פעם אחר פעם
    פשוט מרגיז

    Reply to this comment
    • דה שוט

      22. אפר, 2017
      06:04

      רוברסון מתעקש לגעת לו ביד בזריקה. השופטים לא עיוורים. זה פאול

      Reply to this comment
  155. דה שוט

    22. אפר, 2017
    06:03

    מדהים באיזו קלות, מהירות ופזיזות אוק סיטי נותנים להפרשים גדולים לברוח להם. במשחק שעבר זה היה 12 בסוף הרבע השלישי. היום כבר היו 15 ועכשיו 2 ליוסטון. סממנים של קבוצה צעירה

    Reply to this comment
  156. שעיה

    22. אפר, 2017
    06:04

    צריך להודות, יוסטון קבוצה טובה יותר. אוק צריכים לקחת ניצחון בשביל הכבוד אבל לא יותר

    Reply to this comment
  157. bobby

    22. אפר, 2017
    06:07

    ריצה יפה של אוקלהומב, חזרו חדים מהטיים אאוט.

    Reply to this comment
  158. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    06:07

    יוסטון שוב משתוללים, ופטריק+גורדון לא הגיעו היום

    Reply to this comment
  159. שעיה

    22. אפר, 2017
    06:11

    ווסטברוק במוד "אני אנצח"

    Reply to this comment
  160. דה שוט

    22. אפר, 2017
    06:16

    כשהשלשות נופלות, הכל יותר פשוט

    Reply to this comment
  161. שעיה

    22. אפר, 2017
    06:16

    ווסטברוק כמו לברון גמור הכוכבים של פעם – מנוחה זה לרול פליירס

    Reply to this comment
  162. שעיה

    22. אפר, 2017
    06:17

    כמו לברון כמו…

    Reply to this comment
  163. bobby

    22. אפר, 2017
    06:17

    טוב, עם הצמד השלשות הזה של רוברסון ואברינס, יש מצב שהמשחק הזה גמור. נראה איך יוסטון יחזרו עכשיו מהטיים-אאוט.

    Reply to this comment
  164. הממזר של סטוקטון

    22. אפר, 2017
    06:19

    Reply to this comment
  165. שי אבן צור

    22. אפר, 2017
    06:24

    אתם יודעים מה? הצ'יטה מתחיל להביא לי את העצבים.
    יכול להיות שהמקטרגים שלו צודקים

    Reply to this comment
    • הקיסר החבשי

      22. אפר, 2017
      06:28

      הוא בסדר הלילה בבחירת זריקות יחסית ,אי אפשר לסרס אותו לגמרי גם כן

      Reply to this comment
  166. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    06:28

    למרות כל הריצה והיתרון יוסטון בסוף הפסידו את הרבע הזה. הארדן מתעקש לכדרר עצמו למוות היום, אם לא יקרה משהו בלתי סביר המשחק הזה גמור לצערי…

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      22. אפר, 2017
      06:29

      למה זה לא סביר שיוסטון יתנו ריצה ברבע הרביעי וינצחו את המשחק?
      בסופו של דבר OKC זאת קבוצה בינונית מינוס

      Reply to this comment
      • עמית מ''מ

        22. אפר, 2017
        06:34

        במהלך הכתיבה למה אני לא מאמין יוסטון חזרו ל-3 אז מה אני יודע…

        Reply to this comment
  167. אסף

    22. אפר, 2017
    06:28

    דווקא במשחק הזה ביחס לעצמו הוא לא משתולל בינתיים מדי ומאפשר גם לצוות המסייע להיות במשחק , מעניין מה יהיה ברבע הרביעי שבמשחק הקודם אופיין בהשתוללות שלו שדי הפסידה את המשחק

    Reply to this comment
    • הקיסר החבשי

      22. אפר, 2017
      06:30

      אני חושב שהעצבים על אי שמירת היתרון ברבע השלישי הביא אותו למצב ההשתוללות ההיא

      Reply to this comment
  168. שעיה

    22. אפר, 2017
    06:29

    לפחות רואים כאן כדורסל בניגוד למשחק הקודם

    Reply to this comment
  169. שעיה

    22. אפר, 2017
    06:30

    בברלי זה מקרה קב"ן

    Reply to this comment
  170. הייט-אשברי

    22. אפר, 2017
    06:33

    בדקות שעל המגרש לא נמצאים ראס והזקן אפשר לראות בדיוק למה ראס ה-MVP . יוסטון , ולא בפעם הראשונה , משחקת היטב גם בלי הארדן . באוקלהומה השחקנים נראים עדר ללא רועה.

    Reply to this comment
    • דה שוט

      22. אפר, 2017
      06:36

      אתה צודק, אבל השאלה היא אם אין לכל אחד מהם חלק במצב הזה

      Reply to this comment
      • הייט-אשברי

        22. אפר, 2017
        06:44

        יש בוודאי חלק למאמנים . אבל זו גם איכות הרוסטר . באוקלהומה אין התקפה סבירה בהיעדר ראס . הם פשוט לא יודעים מה לעשות עם הכדור . ליוסטון יש חודרים יותר טובים וקלעים משובחים .

        Reply to this comment
  171. אסף

    22. אפר, 2017
    06:35

    מקדרמוט עושה בדיוק את הדבר שלשמו הביאו אותו, קולע זריקות פתוחות משלוש… האמת שאוקלהומה ביום קליעה מצוין מחוץ לקשת

    Reply to this comment
  172. סומסום

    22. אפר, 2017
    06:35

    בלייק גריפין נפצע בבוהן הימנית, לא יחזור הערב, אמר בירידה לחדר ההלבשה, "זה יותר חמור ממה שחשבתי".
    פלייאוף המערב – המתנה שלא מפסיקה לתת.

    Reply to this comment
    • הייט-אשברי

      22. אפר, 2017
      06:45

      מה קרה לרונדו ? שיקגו עברה למערב ?

      Reply to this comment
    • אסף

      22. אפר, 2017
      06:49

      עם או בלי גריפין הקליפרס לא עוברים את יוטה

      Reply to this comment
  173. bobby

    22. אפר, 2017
    06:40

    טוב אין ספק שווסטברוק מדהים הלילה.

    Reply to this comment
  174. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    06:44

    ראסל,בבקשה בלי ההירו-בול שוב פעם…שחק את המשחק של הרבעים הראשונים!

    Reply to this comment
  175. שימי ריגר

    22. אפר, 2017
    06:44

    מנחם לס נרדם חברים

    Reply to this comment
  176. גיא הרשע

    22. אפר, 2017
    06:45

    איך אפשר לראות את המשחק הלילה ולהמשיך לזלזל בסגל של הת'אנדר???

    Reply to this comment
    • הממזר של סטוקטון

      22. אפר, 2017
      06:50

      טופ כמה היית ממקם אותם בליגה ?

      Reply to this comment
    • הייט-אשברי

      22. אפר, 2017
      06:50

      תתפלא – אפשר גם אפשר . זה שהם קולעים היום לא רע לשלוש לא אומר הרבה . אין להם משחק התקפה ראוי לשמו ללא ראס.

      Reply to this comment
      • הייט-אשברי

        22. אפר, 2017
        06:51

        בלי ראס הם שווים אולי מקום 11 במערב . וגם זה עם הנחות .

        Reply to this comment
        • הממזר של סטוקטון

          22. אפר, 2017
          06:54

          שים שם את קונלי או משהו כזה והם טופ 6 ויותר.

          Reply to this comment
  177. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    06:45

    האופנסיב הזה של הארדן פשוט מטומטם, הוא כבר עבר את גראנט אבל רצה את העונשין.
    ואני ממש לא אוהב את ראסל, וממש אוהב את הארדן, אבל היום ראסל ניצח במצ'אפ הזה.
    יאללה יוסטון לחזור חדים למשחק 4 ולא להסתבך לפני החזרה לטקסס

    Reply to this comment
    • הייט-אשברי

      22. אפר, 2017
      06:48

      חכה – הם עוד לא הפסידו .

      Reply to this comment
    • bobby

      22. אפר, 2017
      06:50

      בדיוק מה שחשבתי כשראיתי את המהלך.

      Reply to this comment
  178. דה שוט

    22. אפר, 2017
    06:48

    ראסל ויתר על שלוש התקפות בקלאץ׳. מוזר. עלה ביוקר.

    Reply to this comment
    • הקיסר החבשי

      22. אפר, 2017
      06:51

      זה מצחיק ,כשהוא בוחר לא לזרוק כועסים כשהוא מחליט לזרוק גם כועסים

      Reply to this comment
      • דה שוט

        22. אפר, 2017
        06:55

        ראסל צריך להיות ראסל. לטוב ולרע. לא חכמה לקלל אותו אחרי כל שטות. זה מכלול. האחרים צריכים להרים את המשחק שלהם.

        Reply to this comment
  179. bobby

    22. אפר, 2017
    06:49

    מדהים שבמשחק כזה חלש של יוסטון הם רק בפיגור 3.

    Reply to this comment
    • אסף

      22. אפר, 2017
      06:56

      בדיוק חשבתי על זה, יוסטון מתים עם השלשות היום, ראסל במשחק הכי טוב שלו בסדרה + הצוות המסייע שלו בעניינים ועדיין מרחק נגיעה

      Reply to this comment
  180. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    06:49

    ווסטברוק מוסר ומוסר אבל רואה שלא הולך. עכשיו עם 3 הפרש הוא יתחיל לשחק בעצמו

    Reply to this comment
  181. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    06:50

    מעניין מה ראסל יעשה עכשיו

    Reply to this comment
  182. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    06:52

    החמצה גורלית שראסל, ואיבוד כדור של ראסל. לא טוב

    Reply to this comment
  183. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    06:53

    הארדן עושה פאול בידו הימנית בכל תנועה שלו

    Reply to this comment
  184. שימי ריגר

    22. אפר, 2017
    06:53

    מנחם אתה אוהב אותו אה?

    Reply to this comment
  185. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    06:53

    גיבסון היום מצויין

    Reply to this comment
  186. דה שוט

    22. אפר, 2017
    06:56

    יש. יאללה, עוד קצת

    Reply to this comment
  187. סומסום

    22. אפר, 2017
    06:56

    אוקלהומה הם ממש השפחה הנרצעת של גולדן סטייט.
    לא מספיק שככה דוראנט בגד בהם והרס את הפרנצ'ייז – הם עוד מקשים על יוסטון ומאריכים בלי צורך את הסדרה הזו? שכחתם מי האויב שלכם?
    מנטליות של עבד, בחיי.

    Reply to this comment
  188. bobby

    22. אפר, 2017
    06:57

    יאללה קצת פחות מ-2 דקות לסיום. אחלה משחק, בלי שום קצר לאיך שהוא יסתיים.

    Reply to this comment
  189. אסף

    22. אפר, 2017
    06:57

    תענוג לראות את ראסל כשהוא לא משתולל ומכריח יותר מדי.
    איזה פאול דבילי של אולדיפו (למרות שאני מקבל בחילה קלה מכל התוספות המוגזמות של הארדן בכל פאול עליו)

    Reply to this comment
  190. bobby

    22. אפר, 2017
    06:58

    איזה טעות של אולדיפו..

    Reply to this comment
  191. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    06:58

    זה משגע אותי ההארדן הזה

    Reply to this comment
  192. שי אבן צור

    22. אפר, 2017
    06:59

    ואן גנדי צודק.
    זאת עבירה ל-פ-נ-י הזריקה

    Reply to this comment
  193. שי אבן צור

    22. אפר, 2017
    07:00

    הליגה ח-י-י-ב-ת לעשות משהו עם תופעת הארדן הזאת.
    זה לא כדורסל

    Reply to this comment
    • איתי

      22. אפר, 2017
      07:22

      מה שהארדן עושה עשינו כולנו בשכונה מיליון פעם… זה החוק ואין מה לעשות פשוט צריך לא לגעת בו וכשהוא יוזם את המגע על השופטים לשים לב לכך

      Reply to this comment
  194. אסף

    22. אפר, 2017
    07:01

    איזה תיקון ענק של אדאמס …

    Reply to this comment
  195. שעיה

    22. אפר, 2017
    07:02

    טריפל טים על ווסטברוק והוא זורק במקום למסור

    Reply to this comment
  196. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    07:02

    החצי דקה האחרונה במילה אחת? "יואו"

    Reply to this comment
  197. שי אבן צור

    22. אפר, 2017
    07:02

    הימור שלי: הארדן לוקח שלשה וגומר את המשחק ואת הסדרה
    הלוואי ואתבדה

    Reply to this comment
  198. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    07:04

    אוי הארדן איזו זריקה יא רבי

    Reply to this comment
  199. אסף

    22. אפר, 2017
    07:04

    עבירה? בשלוש הפרש? שניות אחרונות? מישהו השתגע ב-NBA?

    Reply to this comment
  200. שימי ריגר

    22. אפר, 2017
    07:04

    מהההה זה עושים עבירה?פופבויץ איבד אליפות בגלל שלא עשה .
    הnba לא עושים עבירות

    Reply to this comment
  201. הממזר של סטוקטון

    22. אפר, 2017
    07:04

    גם קלאץ' אין לו ?

    Reply to this comment
  202. דה שוט

    22. אפר, 2017
    07:05

    חבל. היו צריכים לתת להם להתאבד משלוש. הארכה עדיפה על סיכוי להפסיד

    Reply to this comment
    • bobby

      22. אפר, 2017
      07:07

      בטח בהתחשב בבעיית הפאולים של יוסטון.

      Reply to this comment
  203. שי אבן צור

    22. אפר, 2017
    07:06

    איזה באסה שראסל החטיא אחת

    Reply to this comment
  204. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    07:06

    טעות של עבירה

    Reply to this comment
  205. דה שוט

    22. אפר, 2017
    07:09

    לא מזיק קצת מזל. התקף לב. יש סדרה

    Reply to this comment
  206. אסף

    22. אפר, 2017
    07:09

    יש סדרה! ראסל יעבוד על העונשין אחרי המשחק הזה… אחלה משחק.

    Reply to this comment
  207. סומסום

    22. אפר, 2017
    07:10

    יוסטון פראיירים. יכלו לגנוב ולגמור עם זה.

    Reply to this comment
  208. עמית מ''מ

    22. אפר, 2017
    07:10

    לא מאמין לראסל על ה3/6 של ווסטברוק ולא על ה0/2 של הארדן
    שניהם התעקשו לא לנצח

    Reply to this comment
    • מיקי

      22. אפר, 2017
      07:20

      ממש ככה. שתי הקבוצות נחנקו בסוף

      Reply to this comment
  209. bobby

    22. אפר, 2017
    07:10

    טוב, יופי של ניצחון לאוקלהומה.
    יוסטון במשחק בינוני מינוס ועדיין היו פוזשן לנצח, בעוד לתאנדר באמת היה משחק מושלם. מקווה שבמשחק 4 דאנטוני והשיקנים יידעו לעשות את ההתאמות הנדרשות, כי אם הסדרה תושווה באמת שאי אםשר לדעת לאין היא תלך.

    Reply to this comment
  210. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    07:11

    ממש לא הבנתי את הפאוול של התאנדר כשהם מובילים ב3 ואז לא לעשות פאוול כשהם כשהם מובילים ב2
    יש להם מזל שהזריקה של הארדן לא נכנסה

    Reply to this comment
    • עמית מ''מ

      22. אפר, 2017
      07:12

      לת'אנדר היה טיים אאוט בפיגור 2?

      Reply to this comment
      • הקיסר החבשי

        22. אפר, 2017
        07:13

        לא

        Reply to this comment
      • עמית מ''מ

        22. אפר, 2017
        07:13

        יתרון*
        כי אם לא אז הם העדיפו להמר על הזריקה משלוש מאשר על העונשין והארכה

        Reply to this comment
  211. גיא הרשע

    22. אפר, 2017
    07:15

    שחקן, גדול ככול שיהיה, צריך קבוצה לצדו על מנת להצליח.
    ווסטברוק הוא שחקן גדול,
    והניצחון הלילה הגיע בגלל שיש יופי של קבוצה לצדו.

    Reply to this comment
    • הייט-אשברי

      22. אפר, 2017
      07:19

      אתה מתלוצץ – נכון ? ראית אותם בדקות הראשונות של הרבע האחרון כשהוא היה על הספסל ? יש להם בכלל משחק התקפה בלעדיו ?

      Reply to this comment
      • גיא הרשע

        22. אפר, 2017
        07:22

        בדקות שווסטברוק לא שיחק הם היו בפלוס 3

        Reply to this comment
        • הייט-אשברי

          22. אפר, 2017
          07:26

          אני רואה את משחק ההקפה שלהם בלעדי ווסטברוק לא בפעם הראשונה . היא פשוט לא קיימת לא יודע איזה נתון לקחת.

          Reply to this comment
    • שי אבן צור

      22. אפר, 2017
      07:21

      גיא, מה נסגר איתך?
      החלטת לעבור ממוד של איש חכם למוד של חרטטן?

      Reply to this comment
      • גיא הרשע

        22. אפר, 2017
        07:26

        קודם כל, מאז ומעולם הייתי קודם כל חרטטן!

        בנוסף, אני במשך כל העונה טוען שהסגל שיש לצדו של ווסטברוק הוא סגל טוב.
        תסתכל איך דרגנו את אדאמס בדרוג הסנטרים לפני העונה.
        תראה כמה פעמים כתבו שקנטר הוא השחקן השישי של העונה.
        תוסיף למשוואה את גיבסון, מקדורמוט, רוברסון, ואולדיפו,
        ותגלה סגל טוב.

        הטיעון שווסטברוק סוחב חבורה של נגרים על הגב, היה ונשאר, לדעתי, לא נכון.

        Reply to this comment
        • הייט-אשברי

          22. אפר, 2017
          07:30

          אתה זורק שמות . אין להם משחק התקפה . לא מסירות ולא קליעות .

          Reply to this comment
        • שי אבן צור

          22. אפר, 2017
          07:45

          עזוב גיא,
          אדמס סנטר טוב אבל לא יותר מדי.
          קנטר טוב התקפית אבל אין שום סיבה לעוף עךיו. על הגנה אני לא מדבר.
          רוברסון בנה את כל הרהיטים בבית לגמרי לבג – הבנאדם לא מסוגל לשים לייאפ.
          אולדיפו נחשב הבטחה גדול אבל מה לעשות שהוא לא מקיים.
          מקדרמוט קלעי שלשות טוב אבל אין לא שום דבר אחר. אם היה, היה מקבל הרבה יותר דקות.
          גיבסון? שחקן בינוני פלוס. לא משהו לספר עליו בבית.

          מה המשותף לכולם? על אף אחד מהם אי אפשר לסמוך במאני טיים. מקדרמוט יחטיא שלשה, גיבסון יעשה עבירה, אולדיפו יחטיא לייאפ וקנטר שיקח את הריבאונד יחטיא את הלייאפ מיד אחריו ורוברסון בדיוק יסיים לשייף את את משענת כסא הנדנדה שהוא בונה(הוא לא סתם נגר. הוא נגר אומן).

          לפני פתיחת העונה, הצפי(של 538 אאל"ט) היה ש OKC תסיים עם 50 ומשהו ניצחונות ויוסטון עם פחות מ 50. כשרואים את שתי הקבוצות זה ממש, אבל ממש, מצחיק!
          זה בדיוק ההבדל בין תאורטי למעשי.

          Reply to this comment
          • גיא הרשע

            22. אפר, 2017
            07:54

            הטענה המרכזית של כל מי שחושב שלווסטברוק לא מגיע ה-MVP היא איך שהשחקנים שלצדו נראים העונה.

            אדאמס בפלייאוף שעבר נראה כמו סנטר טופ 10,
            קנטר שיחק כמו שחקן הספסל הטוב בליגה,
            ורוברסון שמר על שחקני הפרמטר ברמה הגבוהה ביותר.

            בסוף השנה שעברה, אנדרסון ואריק גורדון נחשבו לשחקנים גמורים.

            הלילה, כשווסטברוק קצת שחרר, ראינו שיש שחקנים לצדו שיודעים ליצור ולקלוע.
            גיבסון חגג על אנדרסון,
            רוברסון, אולדיפו, מקדורמוט, ואברינס קלעו את השלשות הפנויות שקבלו.

            אני משוכנע שאם ווסטברוק ירוץ עם הקבוצה במשך עונה שלמה של סגנון שכזה –
            נראה ת'אנדר חזקים בהרבה. אולי לא יהיו לווסטברוק כל כך הרבה טריפל דאבלים, אבל לקבוצה יהיו יותר ניצחונות.

          • שי אבן צור

            22. אפר, 2017
            08:09

            תראה את תגובה 165 שלי. מסכים שכשראסל משחק הירו בול זה מעצבן לאללה כי לא תמיד יש לו סיבה.
            אבל, תחזור למשחק של הלילה: OKC פותחים את הרבע הרביעי ב 10 הפרש. ראסל יושב על הספסל לנוח קצת. אחרי 2ץ5 דקות הוא נאלץ לחזור כי החבריה שלו מאבדים כמעט את כל היתרון בזמן הזה.

            הרבה פעמים, הדינמיקה שמובילה להירו בול של ראסל זה שהוא מוסר ומוסר ומוסר והחבר'ה שלו לא מסוגלים לעשות כלום.

            תחשוב איזה כיף להארדן – כשהוא מוסר זה לאנדרסון, גורדון, אריזה, לו וויליאמס, בברלי. על כל אחד מהם אפשר לסמוך הרבה יותר שהם יעשו משהו בהתקפה מאשר על רוברסון, גיבסון, אולדיפו, אברינס ומקדרמוט.

            אז כן, אולי הם יתפתחו, אולי הם יקבלו ביטחון – זה לא רק ראסל, הרבה מאד תלוי בצוות האימון – ואז תוכל לדבר איתי על קבוצה טובה. בינתיים, בלעדיו, הם קבוצת לוטרי לכל דבר ועניין.

          • שי אבן צור

            22. אפר, 2017
            08:10

            * 2.5 דקות.

            ממליץ לך לראות את תגובה 170 של הייט אשברי בנושא הזה גם כן

          • גיא הרשע

            22. אפר, 2017
            08:15

            ווסטברוק ירד לספסל דקה לסיום הרבע השלישי כשההפרש היה 7 , וחזר 4 דקות אחר כך, כשההפרש היה 6.

          • שי אבן צור

            22. אפר, 2017
            08:36

            אז מקדרמוט קלע שלשה בסיום הרבע בלי ראסל, וואו!

            אתה רק שוכח הארדן ווסטברוק בפתיחת הרבע הרביעי יוסטון צמצמו במהירות את ההפרש ולכן היתה בהילות להחזיר את ראסל אחרי שלוש דקות בלבד לתוך הרבע. הארדן המשיך לנוח עוד דקה. בדקה הזאת ראסל קלע 2 וקאנטר קלע אחת מהעונשין ליתרון 9(לא זוכר מי מסר לו אבל סביר להניח שזה היה ראסל).

            הטענה שווסטברוק משחק עם חבורה של נגרים ולהארדן יש קבוצה היא טענה מאד חזקה. ראינו את זה בכל המפגשים ביניהם. הניצחון של OKC הלילה הוא סוג של נס בעיני.

          • שי אבן צור

            22. אפר, 2017
            08:37

            * אתה רק שוכח שכשהארדן ווסטברוק נחו בפתיחת הרבע הרביעי

          • bobby

            22. אפר, 2017
            08:50

            תראו את התגובה שלי בסיקור של רועי. לדעתי תימצתתי יפה את הטענות של כל המשתתפים בדיון הזה.
            אמ;לק – לאוקלהומה כן יש אחלה שחקנים שווסטברוק יכול חהפעיל מסביבו, רק שבניגוד ליוסטון, אין לרעמים עוד גארד שיכול לנהל את המשחק במקומו של ווסטברוק.
            מה אומרים, יש פשרה? 😉

    • איתן

      22. אפר, 2017
      07:39

      רק מי שלא עוקב יופתע מהשיפור ביכולת הקבוצה, מתחילת העונה למעט 4 שחקנים כל הקבוצה קולעת מתחת ל-45% בחוץ, בבית יש 9 כאלו.

      Reply to this comment
  212. שעיה

    22. אפר, 2017
    07:15

    הטובים ניצחו היום – בכדורסל ובקטסל

    Reply to this comment
  213. דה שוט

    22. אפר, 2017
    07:18

    יאללה קריפרים, 4 הפרש

    Reply to this comment
  214. איתי

    22. אפר, 2017
    07:20

    משחק מעולה של התאנדר נגמר בניצחון 2 בלבד כשהארדן מחטיא שלשה, זה בעיקר סימן טוב ליוסטון… אם ווסטברוק ימשיך להתאפק יש לאוקלוהומה סיכוי להשוות אבל זה יהיה קשה

    Reply to this comment
  215. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:22

    2 נק' הפרש ביוטה. כדור של קליפרס לשוויון

    Reply to this comment
  216. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:22

    פול שלשהץ 97-96 לקליפרס

    Reply to this comment
  217. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    07:22

    חייבים לעשות משהו עם סחיטת העבירות המגעילות של הארדן,אני לא מבין,השופטים לא עושים שיעורי בית? לא צופים בDVD של השחקנים?
    לא יודעים שהארדן תופס את הזרוע של המגן?
    זה פשוט מכוער!

    Reply to this comment
  218. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:23

    3:30.דק'. קליפר ב-3 (כריס פול שוב)

    Reply to this comment
  219. שעיה

    22. אפר, 2017
    07:23

    בינתיים רונדו צולם מנסה ל"שים רגל" לקראודר שרץ ליד הספסל. זה הולך לעשות רעש

    Reply to this comment
  220. יהונתן

    22. אפר, 2017
    07:24

    פעם פול היה שומר מעולה, בנה מוניטין כזה ועכשיו הוא פשוט מרביץ.

    Reply to this comment
  221. דה שוט

    22. אפר, 2017
    07:24

    אין על הקריפרים !!! צבים, מוגבלים, מצולקים, קשוחים, נושכים. ההגדרה המילונית של אולד סקול

    Reply to this comment
  222. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:24

    הארדן עושה פאול ביד ימין לפני כל זריקה לסל בשמאל

    Reply to this comment
  223. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:27

    עוד סל של כריס פול. 101-96. הכל כריס פול

    Reply to this comment
  224. דה שוט

    22. אפר, 2017
    07:27

    חייבים שהקריפרים יגיעו ל-ג״ס

    Reply to this comment
  225. אסף

    22. אפר, 2017
    07:27

    ההגנה של הקליפרס בדקות האחרונות תענוג וטוב עושים השופטים שלא שורקים על כל דבר

    Reply to this comment
  226. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:28

    עוד סל של פול. מה נותנים לאוסטרלי לשמור עליו?

    Reply to this comment
  227. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:28

    פול איבד כדור

    Reply to this comment
  228. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:29

    103-100

    Reply to this comment
  229. nba

    22. אפר, 2017
    07:29

    יוטה הובילו 96-88 8 דקות לסיום ולא עשו סל 6 דקות איזה לוזרים מדהים

    Reply to this comment
  230. סומסום

    22. אפר, 2017
    07:30

    ג'ו ג'ונסון מראה להיווארד, מה זה ביצים של פלייאוף.
    המהלכים האלה היו חייבים ללכת אליו בדקות האחרונות, רואים שלהיווארד נגמר האוויר.

    Reply to this comment
  231. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:31

    כדור של ליפרס. דקה לסיום.

    Reply to this comment
  232. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:32

    החמצת קאמפ שך[ל ול. ריבאונד ג'ורדן. פאול על גורדן.
    גורדן מכניס פאול ראשון. HUGE
    ג'ורדן מחמיץ שני

    Reply to this comment
  233. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:33

    4 נק' הפרש. פאול על פייבורס. שתי זריקות.

    Reply to this comment
  234. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:33

    מחמיץ ראשונה

    Reply to this comment
  235. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:33

    מחמיץ שנייה. 43 שניות. קליפרס ב-4

    Reply to this comment
  236. סומסום

    22. אפר, 2017
    07:33

    כל הסיפור זה רודי גובר, שחקן ההגנה של הליגה.
    בלעדיו, הקליפרס ביתרון ריבאונד עצום, 24-40.

    לא נורא. הצרפתי יחזור, גריפין בחוץ, יוטה תסלק את המטרד המיותר שנקרא אל.איי קליפרס, ותיתן תחרות יותר טובה בסיבוב הבא.

    Reply to this comment
  237. nba

    22. אפר, 2017
    07:34

    יוטה לוזרים הובילו 96-88 8 דקות לסיום , ומאז לא עשו סל 6 דקות , זאת המילה ללוזרים אין משהו אחר

    Reply to this comment
    • סומסום

      22. אפר, 2017
      07:36

      תנסה 9-73.

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        22. אפר, 2017
        07:38

        אח"כ אתה בוכה כמו כוסית שצועקים פה "מזפח" ו"מתנכלים לי"

        Reply to this comment
        • סומסום

          22. אפר, 2017
          07:43

          לטעמי בדיחה טובה.
          האיש כתב, "זאת המילה ללוזרים – אין מילה אחרת".
          תשובה: "תנסה 9-73".

          ואם כל כך קפצת – זה כנראה עובד!

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            22. אפר, 2017
            07:48

            אני קופץ כי אני שונא לראות כוסיות ממין זכר בוכות כל הזמן.

          • סומסוםאנחנו רוצים אומה בסריאה.

            22. אפר, 2017
            07:50

            הקלידו את התגובה כאן…

          • סומסום

            22. אפר, 2017
            07:51

            אנחנו רוצים אומה בריאה ואנשים שמחים.
            עם אחד, מדינה אחת, קבוצה אחת.

          • הממזר של סטוקטון

            22. אפר, 2017
            07:54

            שבת שלום (ניכנס בך במוצ"ש)

          • סומסום

            22. אפר, 2017
            07:59

            שבת שלום, אח.
            צא החוצה קצת אם אתה כבר ער, יום יפה, עד שיתחיל השרב.

      • קלמנטה

        22. אפר, 2017
        07:39

        בכלל ראית את סדרת הגמר ההיא שאתה אומר לוזרים? או שאתה מפרש רק לפח כתבות בעיתון?

        Reply to this comment
        • סומסום

          22. אפר, 2017
          07:42

          בכלל ראיתי את סדרת הגמר ההיא שאני אומר לוזרים.

          Reply to this comment
  238. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:36

    11 שניות. הייוארד מחמיץ שלשה אבל מצילים כדור והוא קולע 2. 2 הפרש. 11 שניות. כדור של קליפרס מהצ[חצי הני כי הדוק קרא טיים

    Reply to this comment
  239. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:38

    פאול על דיקץ 9 שניות. קולע ראשונה. ולע שניי ה. 4 הפרש. טטיים אאוט וטה

    Reply to this comment
  240. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:38

    דריק

    Reply to this comment
  241. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:39

    הייוארד 40. פול 30. לא ניגמר

    Reply to this comment
  242. רן הנרגן

    22. אפר, 2017
    07:39

    בוקר טוב. מה קרה לגריפין?

    Reply to this comment
  243. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:39

    שלה!!!

    Reply to this comment
  244. הממזר של סטוקטון

    22. אפר, 2017
    07:39

    ג'יי ג'יי המנייאק.

    Reply to this comment
    • מנחם לס

      22. אפר, 2017
      07:41

      תגיד לי, סטוקטון, אתה בן 14?

      Reply to this comment
  245. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:40

    שלשה של היל

    Reply to this comment
  246. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:40

    פול קט=ולע פראול ראשוןץ קולע שני. 3 הפרש. 5.3 שניות

    Reply to this comment
  247. סומסום

    22. אפר, 2017
    07:40

    והשופטים הרגו היום את יוטה. הרגו.
    מצבת העבירות היא לא תיאמן –
    היל 5, היווארד, פייבורס, אינגלס, ג'ונסון עם 4.
    בגלל ה-5 להיל, אינגלס נאלץ לרדוף בחוסר הצלחה אחרי כריס פול בדקות הקלאצ', מה שהוביל לנצחון המתקרב של הקליפרס.

    Reply to this comment
    • הייט-אשברי

      22. אפר, 2017
      08:07

      יוטה הרגה את עצמה . פשוט עשתה במכנסיים ברבע האחרון .

      Reply to this comment
  248. הממזר של סטוקטון

    22. אפר, 2017
    07:41

    יאללה !!

    Reply to this comment
  249. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:43

    עשו פאול. כמו במשחק הקודם. הפכו לאירופאים

    Reply to this comment
  250. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:44

    עוד פאול על רדיק עם 2 הפרש. 3.3 שנ'

    Reply to this comment
  251. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:44

    מחמיץ ראשון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply to this comment
    • סומסום

      22. אפר, 2017
      07:45

      מנחם לא לצעוק, שבע בבוקר פה, שבת, השכנים ישנים.

      Reply to this comment
  252. שעיה

    22. אפר, 2017
    07:45

    קדימה יוטה

    Reply to this comment
  253. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:45

    המשחק הולך להיגמר. הייוארד זרק מהחוץ לחוץ.

    Reply to this comment
  254. מנחם לס

    22. אפר, 2017
    07:46

    פאול על פול. הולך לישון.
    אין לי חשק לכתוב

    Reply to this comment
  255. סומסום

    22. אפר, 2017
    07:47

    לא נורא.
    יוטה משלמת שכר לימוד, משחק פלייאוף ראשון בבית, היווארד עשה במכנסיים ברגעים הקובעים.
    גובר יצטרך לחזור במשחק הבא. סומך על המורמונים, ייתנו לו איזה שיקוי מדם עכברים.

    Reply to this comment
    • מיקי

      22. אפר, 2017
      07:49

      מסכים. יאללה גובר.

      Reply to this comment
    • שי אבן צור

      22. אפר, 2017
      08:43

      ידוע שלדם עכברים יש סגולות רפואיות

      Reply to this comment
  256. nba

    22. אפר, 2017
    07:52

    יוטה כאלה לוזרים משחק ביד שלהם 96-88 8 דקות לסיום ואז 6 דקות בלי נקודה אחת !! 6 דקות בלי נקודה אחת וריצת 15-0 של קליפרס , יוטה הפסידו את זה יותר מאשר קליפרס ניצחו את זה

    Reply to this comment
  257. הייט-אשברי

    22. אפר, 2017
    07:54

    מתאים לי שיוטה תעבור את הקליפרים . ג'אז בחצי ודורבנות בגמר.
    לא קשור לכדורסל נטו , כי אנחנו צריכים לעבור כל אחת.
    קשור לפציעות . הקליפרס והרוקטס קבוצות יותר אנרגטיות מיוטה ואוקלהומה, ועם שחקנים שיכולים יותר לפצוע . ויש גם יותר דם רע עם שתיהן . המטרה היא לא להיפצע .

    Reply to this comment
    • bobby

      22. אפר, 2017
      08:52

      יוטה בהחלט עדיפים על הקליפרס מהבחינה שגם אם יקשו על הווריורס לנצח משחקים ברמת המשחק הבודד, לא נראה לי שיש כל חשש לכך שיגנבו את הסדרה.
      הקליפרס לעומת זאת יכולים פתאום לתפוס יום ולהפתיע את הווריורס עם נצחון, אפילו אם משחק אחד לפני הווריורס ניצחו ב-30 הפרש.

      Reply to this comment
      • הייט-אשברי

        22. אפר, 2017
        10:59

        ומה עם החצי השני של המשאלה שלי ? אני בטוח שאתה לא רוצה לראות אותו . אבל עדיף לנו מטעמי בריאות לשחק מול טוני פארקר ופאו גאסול מאשר מול בברלי ואריזה .

        Reply to this comment
  258. שי אבן צור

    22. אפר, 2017
    08:15

    רועי, שמת לב שמישהו בקהל אשכרה הניף פוסטר של ג'ו אינגלס?

    Reply to this comment
  259. הקיסר החבשי

    22. אפר, 2017
    08:38

    יאניס הולך להיות מנהיג דגול לקבוצה הזו!

    בפסק הזמן הוא אומר לרוקי טון מק'ר שימשיך לזרוק ולא יפחד או במילים שלו

    If you hesitate, I'm gonna punch you

    Reply to this comment

הגיבו