אביב הגיע, פלייאוף בא! איזה כיף שסוף סוף הגיעה התקופה בשנה שכל המספרים נעלמים, כל התיאוריות נגנזות וכל המאזנים הופכים לאבק – כולם (כמעט – יש משחק ביתי אחד יותר לקבוצה אחת מכל שתיים, ווטאבר…) שווים.
אני רוצה להסתכל על הפלייאוף בדיוק כמקום הזה, בו הרבה מאוד בלאגן של העונה הסדירה – פרסים, מספרים, אולסטאר, חודשים חסרי משמעות שמתנקזים למאבק של הרגע האחרון ו-82 משחקים בסה"כ – מתנקז למקום בו מתגלים גיבורים, אנשים חדשים. מקום בו התלקיד הקבוצתי, המנטליות והרצון יכולים לשנות הרבה יותר מיכולת הכדורסל נטו. כמו כן, זה המקום והזמן בו על הסופרסטארים – המנהיגים של הקבוצות שלהם בד"כ – מופעל לחץ מקסימלי – או שהם יחשבו לגיבורים או שיחשבו לכאלו שברגע האמת נחנקים.
את כל זה תוכלו לחוות הלילה, בכל שלושת המשחקים: ראשית כל, תראו האם הבאק-קורט של הראפטורס יכול להתחיל את ההתאוששות שלו מ, טוב, כל משחק פלייאוף בקריירה שלו בערך, ומנגד תוכלו לראות האם "המופע של יאניס" מציג פעמיים בקנדה או רק פעם אחת. על המשחק בבוסטון עדיין מאיבה התאונה המצערת של אחותו של איזייה ת'ומאס, ונראה האם הוא יוכל לתעל את הרגשות למקום שיעזור לסלטיקס – כי אם הם לא ינצחו הלילה, הם יכולים להיכנס לצרות רציניות – כשבאטלר ינסה להוביל את הבולס לעוד ניצחון חוץ מפתיע. את הלילה יסגרו הקבוצה של דוק ריברס, בה כריס פול ובלייק גריפין יצטרכו להעלות את משחקם, או יותר נכון, יצטרכו לקבל יותר עזרה אחרי ש-51 נק' משותפות של הצמד במשחק הראשון לא הספיקו, כשמנגד יעמדו כמובן הג'אז, שמגיעים אחרי האופוריה של הניצחון – וסל הניצחון המעולה של ג'ו ג'ונסון – ומקווים "לגנוב" משחק נוסף.
חדי העין ביניכם יכולים בוודאי להבחין שכל שלוש קבוצות החוץ הערב מובילות את הסדרה, מה שנותן למשחקים הערב משמעות מיוחדת יותר, כי לחזור מפיגור 2-0 כששני המשחקים הבאים של הקבוצה הם בעיר זרה זה לא דבר של מה בכך. בואו נתחיל!
2:00 (3) טורונטו ראפטורס – (6) מילווקי באקס
הבאקס מובילים 1-0 בסדרה.
מצבת פצועים:
בטורונטו, סרג' איבקה נפצע בקרסול בגיים 1, אך צפוי לשחק.
במילווקי פרט לג'ברי פארקר כמובן, כולם כשירים.
אי אפשר – או קשה מאוד – לנצח בפלייאוף בלי שהכוכבים שלך נותנים את התפוקה עליה משלמים להם מיליוני דולרים בעונה. אם מישהו לא מאמין לי, הוא יכול לבדוק זאת על הראפטורס. למרות שהם הגיעו לגמר המזרח בשנה שעברה, אין ספק שזו לא הייתה הגעה מרשימה במיוחד אחרי שתי סדרות דחוקות, ושבגמר המזרח, הם כמעט ולא היוו יריב לקליבלנד. וזאת למה? כי קייל לאורי ודמאר דרוזן (שוב) קלעו פחות מ-40% מהשדה, כל אחד.
גם השנה, יכול מאוד להיות שזה מה שיקרה, אחרי גיים 1 פשוט נורא של קייל לאורי ופושר מאוד של דמר דרוזן. הרכז קלע 4 נק' בלבד, ב-2 מ-11 מהשדה, והיה -22 (הנמוך ביותר בקבוצה) בפלוס מינוס. המכה התשיעית בעשרת המכות, אם תרצו. דרוזן אמנם היה אגרסיבי, וקלע 27 נק' (13 מ-14 מהעונשין) אך גם הוא לא הבריק בלשון המעטה עם 7 מ-21 מהשדה והרבה החטאות מחצי מרחק.
שני הדברים האלה כמובן, קשורים גם להגנה של מילווקי, שעשתה עבודה נפלאה והתכוננה מצויין להתקפת הבידודים של הראפטורס. היא שמרה אותם על 36% מהשדה ו-21% מהשלוש, ניטרה את כל האיומים במשחק של טורונטו, וגרמה להם להסתמך יותר מידי על דרוזן שינסה לסחוט משהו ועל סרג' איבקה, שאומנם יכול מידי פעם לתפוס יום טוב (אני עדיין זוכר את המשחק המטורף שהיה לו לפני שנתיים עם אוקלהומה מול ס"א), אך הוא לא שחקן התקפה שאפשר להסתמך עליו בצורה קונסיטנטית.
מי שהפתיע לטובה, בשני צידי המגרש, היה גרג מונרו, שלהרגשתי נתן את הערך המוסף לקבוצה של ג'ייסון קיד עם נקודות יפות, עבודה נהדרת בקרשים ו-hustle plays שאי אפשר תמיד לראות בסטטיסטיקה. פרט לכך כמובן אי אפשר שלא לציין את ג'יאניס אנטטקונמפו פעם נוספת, שהראה לנו את כל הרפרטואר עם דאנקים מפלצתיים, עבודת הגנה מרשימה, פוסט אפ וכל מה שתבקשו.
משחק הגנתי הוא טוב יותר לבאקס, שרוצים לנצל את המיס מאץ' של יאניס על כל שומר ולגרום לטורונטו לנסות למצוא טריקים חדשים כדי להפעיל את ההתקפה החורקת שלהם.
הערב, לדעתי, הראפטורס יבואו עם תחושת דחיפות רבה יותר, כי כמו שכבר אמרתי – פיגור 2-0 בסדרה זה ברוך רציני. קייל לאורי יתעורר, כמו כן גם הקהל ולמרות עוד משחק עם סקור לא גבוה במיוחד הניצחון יהיה קנדי.
3:00 (1) בוסטון סלטיקס – (8) שיקגו בולס
הבולס מובילים 1-0 בסדרה.
מצבת פצועים:
כולם יהיו כשירים, כשהיחיד שנמצא בספק למשחק הוא ת'ומאס, שככל הנראה ישחק.
מי ניצח לבולס את המשחק הקודם?
נכון, לג'ימי באטלר היו 30 נק' ו-9 ריבאונדים, רונדו ו-וויד נתנו משחקים טובים ועשו מגוון רב של דברים שחלכם הפתיעו גם אותי, אך אין ספק שרובין לופז ובובי פורטיס ניצחו את המשחק עבור הבולס. דאבל דאבל של הסנטר הפותח, ו-19 9 של הצעיר, נתנו לבולס את הניצחון. מה שהיה בולט היה השליטה דווקא בריבאונד ההתקפה של לופז – 7 מ-10 הריבאונדים היו אחרי זריקה לסל של השוורים.
בנוסף, העבודה בפיק אנד רול הייתה נהדרת, וזה גם בגלל ההגנה של בוסטון שלא התמודדה איתו כמו שצריך. פעם אחרי פעם לופז מצא את עצמו מול אחד הגארדים של הסלטיקס וכשה-2.13 של לופז נפגש עם ה-1.75 של ת'ומאס – די ברור איך זה ייגמר.
המשחק היה מאוד מפוזר, כשהקבוצות איבדו 31 כדורים במשותף, ולמרות אחוזי קליעה נמוכים (43% לבוסטון ו-42% לשיקגו), הסקור היה יחסית גבוה. כל קבוצה מצאה את הדרכים שלה לעשות נקודות, כשבבולס זה היה, כמו שכבר נאמר, דרך האופנסיב ריבאונד, ואצל הסלטיקס אלו היו השלשות – עם 14 קליעות מוצלחות מדאון טאון.
אני מאמין שאלו דברים שנראה במהלך כל הסדרה – הגבוהים והגארדים החזקים של שיקגו מנסים לקחת את המשחק לצבע ולהשתלט על הכדורים החוזרים, בעוד שבבוסטון ינסו לדחוף את הכדור מהר וליצור לת'ומאס נתיבי חדירה שיובילו לסלים קלים או לשלשות.
מאוד עצוב שדווקא ברגע הזה, שהיה אמור להיות אחד מהשמחים בקריירה של הרכז הקטן גדול, אחותו נהרגה. אני מקווה שהוא יצליח להתגבר על כך וינסה להיות מרוכז במשחק, אפילו שגם אם לא זה מובן – יש דברים חשובים יותר מכדורסל.
שלשום הוא היה מצוין, ופרט ל-33 הנק', הוא מסר כמה מסירות מפליאות ממש.
נראה האם הופעה נוספת כזו תספיק הפעם לבוסטון.
אני מאמין שכן. הסלטיקס ינצחו, רק בקושי, ויחזירו לעצמם את הביטחון בדרך לשיקגו.
5:30 (4) לוס אנג'לס קליפרס – (5) יוטה ג'אז
הג'אז מובילים 1-0 בסדרה.
מצבת פצועים:
ביוטה, כמובן, רודי גובר לא יקח חלק במשחק אחרי שיכול להיות שהפלייאוף הראשון שבו יקח חלק נגמר כבר אחרי 11 שניות. בקליפרס, אוסטין ריברס עדיין נעדר.
האם כל סיפור הפלייאוף של יוטה השתנה – והתקצר – תוך 11 שניות בלבד? יכול מאוד להיות.
לעניות דעתי, רודי גובר הוא השחקן הכי חשוב במערך הג'זי, כשמדובר כמובן באחד משחקני ההגנה הטובים בליגה וכשמדברים על קבוצת ההגנה הטובה בליגה (או אחת מהטובות, לא אכנס לקטנות) אין ספק ששחקני הגנה מעולה חשוב לא פחות משחקן התקפה טוב.
במשחק הקודם, הם הצליחו גם בלי גובר, כשג'ו ג'ונסון – כן כן – כבר בפעם המי יודע כמה סל ניצחון כשהשעון מראה 00:00.
ניצחון נוסף הערב, והג'אז יכולים להיות מאוד בטוחים בעצמם לקראת שני המשחקים הבאים, כשהסדרה תעבור ליוטה. עם זאת, ללא ניצחון הערב, יש סיכוי רב שהקו הקדמי החזק של הקליפרס יצליח להשיב לעצמו את הביתיות, בטח בהתחשב בעובדה שגובר בחוץ.
הקצב היה קצב יוטאי, כשהג'אז אכלו את כל השעון, כמו שהם נוהגים לעשות במשך כל השנה (הקבוצה המשחקת הכי לאט בליגה).
כך, האקספלוסיביות של הקו הקדמי של הקליפרס באה פחות לידי ביטוי, בגלל הגנה הצפופה של הג'אז והיכולת המוגבלת ליצור דברים בהתקפה עומדת.
אם הקליפרס רוצים לנצח, הם צריכים לעלות את הקצב, לזרוק יותר זריקות, ללחוץ יותר על ההתקפה של יוטה (למרות שהם עשו זאת כמה פעמים וקיבלו בק דור קל) בצורה מוצלחת וגם לקלוע טוב יותר מה-3.
אני מאמין שהם יעשו חלק מהדברים שכתובים למעלה, ובעזרת משחק טוב של קרופורד/רדיק יקחו ניצחון מרשים ב-15 נק'.
אני הימרתי על 3 קבוצות הבית. אתבדה?
פינקי
18 אפר 2017 20:49:42צחקתם עליו, זלזלתם בו, אבל הוא עונה לכולכם על המגרש!
(האמת שאין לי מושג, לא ראיתי את המשחק הראשון של הג'אז, ומעבר לפיסקה הראשונה שגרמה לי לירוק את הקפה על המחשב מרוב צחוק לא קראתי את הכתבה)
ג'ו אינגלס גבירותיי ורבותיי, הוא תקוות הפלייאוף החדשה של הג'אז!
http://www.espn.com.au/nba/story/_/id/19181613/difference-maker-joe-ingles-set-cash-new-nba-contract
רועי ויינברג
18 אפר 2017 22:35:55ג'ו אינגלס מקבל כתבה מחמיאה בהום פייג' של ESPN. הכל התחיל פה.
פינקי
18 אפר 2017 20:51:38מבחינת הימורים אני איתך, לדעתי ערב שיאזן את 3 הסדרות, כשהיחידה שאני מתלבט לגביה היא טורונטו, בכל זאת, מסורת של צ'וקינג וכל זה…
מנחם לס
18 אפר 2017 20:56:13מצויין. או שאחצה את המסך או אסתכל שעה על טורונטו ואז אעבור לבוסטון
Berch
18 אפר 2017 20:56:49תודה על הפרוויו
נורקיץ' חסר מאוד בפורטלנד…. לדעתי הוא שינה להם את העונה….
אבי
18 אפר 2017 21:13:08איך פרוטלנד קשורה למשחק הערב? 🙂
אבי
18 אפר 2017 21:13:20פורטלנד*
המשגיח
18 אפר 2017 20:57:41מעולה יונתן. מהמר על ניצחון אחד של קבוצת חוץ.
שגיא נאור
18 אפר 2017 21:30:12תענוג ג'וני, פריוויו מעולה
הפציעה של גובר במשחק הראשון צריכה להיות סיבה נוספת לאקסטרה קרדיט לקווין סניידר, עם כל הכבוד לדאנטוני, מאמן העונה שלי.
הפציעה הדגימה כמה ההגנה של הג'אז היא הרבה מעבר ליכולת האדירה של הסנטר והיא בעיקר הסכמות והמערך של סניידר, מה עוד שזה קרה תוך כדי משחק, דבר קשה בהרבה מאשר להתכונן למשחק בידיעה שהוא ייעדר.
bobby
18 אפר 2017 21:36:56תודה על הפריוויו!
וואלה, מצד אחד זה יהיה נחמד אם התחזית שלך תפגע, כך שנקבל לפחות 3 סדרות בתוצאה 1-1 ופוטנציאל להמשך צמוד.
מצד שני – קשה לי להאמין שכל 3 הקבוצות הביתיות שפישלו פעם אחת, לא יפשלו שוב – ובהחלט לכל אחת מהן יש פוטנציאל כזה –
טורונטו כבר עשו את זה בסיבוב הראשון לפני שנתיים מול הויזארדס, הקליפרס הם.. הקליפרס, ובמקרה של בוסטון – פשוט ניכר שהמאצ׳אפ שלהם מול הבולס הוא בעייתי.
נחכה ונראה מה יהיה.. האם קרה פעם שאחרי 2 משחקים בסיבוב הראשון 3 קבוצות ביתיות היו בפיגור 0-2? מישהו מתנדב לבדוק את הנתון הזה?
הייט-אשברי
18 אפר 2017 21:37:00לא נראה לי שכל 3 קבוצות הבית יאזנו את הסדרות . אני חושב כמו המשגיח – אחת משלוש קבוצות החוץ תעלה ל- 2 : 0 . טורונטו תאזן את התוצאה , ולכן ההימור שלי על זו שתגנוב עוד אחד בחוץ הוא על שיקאגו או יוטה.
סומסום
18 אפר 2017 21:41:06תודה ג'הונתן.
1, 1, 1 נראה הניחוש היחיד להערב.
בעל כורחי אסמן פה עוד נצחון חוץ. מי זה יהיה?
במזרח צפויים שני בלואו אאוטים, לכן נלך על הלבנונים מחוף לבנון, יוטה זאז, שתעלה ל-2:0 על הקליפרס. יאללה רודי מלחמה.
no funny shtuff
18 אפר 2017 21:42:05תודה על הפריוויו.
שידורים בערוץ הספורט הרגיל-
באקס-רפטורס
ג'אז- קליפרס
(משיקגו-בוסטון עדיין מתעלמים בשלב זה).
עגל
18 אפר 2017 21:43:15תודה יונתן על הקדימון.
אני חושב שכל שלוש הסדרות יתאזנו ל 1-1.
טורונטו בעיני עדיין פייבוריטית בכירה מול מילווקי – הגיל והניסיון יעשו את שלהם. טורונטו עשתה חיים קשים מאוד לקאבס בשנה שעברה והיא תתקדם מעבר למילווקי הנאיבית.
אם רודי גובר לא חוזר הקליפרס יקחו את הסדרה, עם כמה שחבל לי על הג'אז הסימפטיים.
צביקה
18 אפר 2017 22:26:48אני ממש בעד בוסטון, אבל לדעתי הם הכי פגיעים כאן. דויין וייד מריח דם, וכמו כריש הוא הולך לנצח. אני לא רואה תשובות לבוסטון לנקודות התורפה שנחשפו. רק הצגה גדולה בהגנה של הבוסטון יכולה לשנות את זה, אבל אני חושש שאין להם את זה. עכשיו במאני טיים יש לשיקגו עדיפות, ולמרות שבוסטון לא ישברו, אני חושש ששיקגו הולכים לקחת את המשחק ואת הסדרה בעקבות זה.
לעומת זאת, למרות שאני בכלל לא קובע איך יגמרו הסדרות, אין מצב בראש שלי שקליפרס וטורונטו יפסידו את המשחק הזה. טורונטו/קליפרס ידעו לעשות התאמות ולנצח, מילווקי מנטלית תסתפק בזה שגנבה את הביתיות, וממש כנ"ל יוטה.
רועי ויינברג
18 אפר 2017 22:36:58אחלה פריוויו. יוטה עולה היום ל-2:0.
Mbk
18 אפר 2017 22:38:11טורנטו
שיקגו
יוטה
שיהיה שמח
The Comedian
18 אפר 2017 22:39:17בתור אדם שהשתעמם (או ברח מללמוד למתכונת במתמטיקה בעוד 10 ימים) הגעתי לקריאת קטעים חביבים ביותר בדף כדורסל שפל בפייסבוק עד שהגעתי לסיפור הכי לא צפוי שהגעתי אליו (והיו מתחרים ראויים) http://hazavit.co.il/%D7%9E%D7%9C%D7%95-%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%99/ חובבי כדורסל המכללות בוודאי יזהו את השם. בגדול לא להיות מופתעים אם נמצא אותו יעוד שנה או שתיים מכדרר באיזה בני הרצליה…
צביקה
18 אפר 2017 23:29:29תודה על זה! זה יופי של טור
עידן עופר
18 אפר 2017 23:46:27מצויין, תודה רבה. שלושה משחקי מפתח של כל הקבוצות שאיבדו את הביתיות עד עכשיו. מאמין שכל קבוצות הבית ינצחו הלילה עם סיכוי להפתעה נוספת בטורונטו.
שייקה
18 אפר 2017 23:47:53מעולה יונתן, תודה.
יש לי זמן למשחק אחד על הבוקר. המלצות?
יוסל'ה שוחמכר
18 אפר 2017 23:51:53https://www.youtube.com/watch?v=qIuZTHp4Nzg
שייקה
19 אפר 2017 00:05:58אוי זה מעולה
צביקה
19 אפר 2017 00:44:34הם גדולים!
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 02:05:39לייק
LTHE KING RUSSEL
19 אפר 2017 00:20:12נ.ב.
מישהו קרא או שמע או מה שלא יהיה על פציעהשל KD(שמעתי גם על ליונגסטון שעצר נהדר את הגארדים של פורטלנד)
פליימיקר
19 אפר 2017 00:21:22מילווקי לדעתי לוקחת את המשחק הלילה
יאניס הופך להיות מגה סטאר הוא נראה חד ובשל להדיח את טורנטו שלא מצליחה כבר כמה שנים לייצר מסורת כל פלייאוף הכל הולך שם קשששהה
ומילווקי נראת מאוד מאורגנת
חזיר יבלות צעיר
19 אפר 2017 00:25:09מה מצבו של קאפקייק?
אהרון שדה
19 אפר 2017 00:37:133-1
3 ….סדרות שיעמדו הערב ב 1-1….ואם לא אז יהיה עצוב מאד בבוסטון הלילה.
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 00:39:38http://sports.walla.co.il/item/3057841
amitlahev
19 אפר 2017 00:49:14תודה על פריוויו מצוין. לדעתי הולכות להיות פה מלחמות עולם, בעיקר בבוסטון. קשה מאוד להמר.
amitlahev
19 אפר 2017 00:50:02תודה על פריוויו מצוין. לדעתי הולכות להיות פה מלחמות עולם, בעיקר בבוסטון. קשה מאוד להמר.
רנדי אורטון
19 אפר 2017 01:48:08Pציעה בנבא היום=מנוחה מכוונת
חוץ מזה שגם בלי הקאפקייק הם לוקחים את יוסטון בקלות בגמר המערב.
גיא
19 אפר 2017 01:57:47גדול הפריוויו
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 02:08:38http://eplstreams.club/na.php?id=0041600122&feed=1&cam=0
ברוך רובין
19 אפר 2017 02:14:55טורנטו פתחו בטירוף, אבל אני פשיט מת על מילווקי כאלה ארוכים כאלה אתלטים,
ברוך רובין
19 אפר 2017 02:18:13הבאקס 3-9 אבל מחטיאים זריקות קלות הנעת כדור יפה
חזיר יבלות צעיר
19 אפר 2017 02:21:20הבאקס מנצלים כל יתרון שלהם עד הסוף. ההיפך מטורונטו עם הכדורסל המחורבן. כמה כישרון יש בקבוצה הזאת וכמה היא לא מנצלת אותו
ברוך רובין
19 אפר 2017 02:28:24ראיתם את הקהל בטורנטו מחוץ לאצטדיון, למען השם קור 42°.
ברוך רובין
19 אפר 2017 02:30:58יאניס פתח רע את המשחק הוא מחטיא זריקןת מתחת לסל שהוא קולע בעיניים עצומות, כמובן שהראפטורס ממקדים את ההגנה בו אבל הוא לא יחטיא זריות כאלה כל המשחק.
גיא
19 אפר 2017 02:31:27אני אוהב את מלווקי, לדעתי גם קליבלנד תתקשה מאוד מולם
ברוך רובין
19 אפר 2017 02:36:38אני לא יודע למה זה אבל במשחקים בפלייאוף המזרחי נוצרת לה הרגשה של אינטנסיביות של מאבקי כוח, פיזיות שלא נוצרת לי במשחקים במערב.
חזי
19 אפר 2017 02:36:42למישהו יש קישור אחר?
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 02:43:06https://www.reddit.com/r/nbastreams/
חזי
19 אפר 2017 02:50:52תודה רבה!
גיא
19 אפר 2017 02:45:01טורונטו מצאו את המוג'ו
ברץ
19 אפר 2017 02:51:20איזה מוג'ו?
שלוש התקפות רצופות הסתיימו בזריקות 3, שתיים של איבקה אחת של טאקר, הכי קרוב שהגיעו זה פגיעה בין הטבעת ללוח.
לא נורא, אוטוטו דרוזן יחזור ונחזור לראש בקיר שהתרגלנו אליו.
ההתקפה של טורונטו כל כך מקרטעת ומסמכת על אייסוליישן כבר שלוש שנים.
חזיר יבלות צעיר
19 אפר 2017 02:59:55מה ספנסר הוז עושה בחיים?
wilko
19 אפר 2017 03:06:13איפה ג'ון הנסון?
גם משחק קודם הוא לא שיחק
tripledouble
19 אפר 2017 03:06:52לאורי מתפקד הרבה יותר טוב כשהוא בfuck it mode וכנראה שהוא צריך להיות בפיגור בסדרה כדי להגיע למוגו הזה
מנחם לס
19 אפר 2017 03:09:06טורונטו משחקת את משחקה הרגיל, וזה טוב.
חזיר יבלות צעיר
19 אפר 2017 03:10:42איפה מונרו לעזאזאל? חזרנו למשחקי אגו של קיד?
wilko
19 אפר 2017 03:12:59אשמח לתשובה על הנסון
הוא לא מופיע במצבת הפצועים
מנחם לס
19 אפר 2017 03:30:46לך לאתר שלהם ותבדוק
tripledouble
19 אפר 2017 03:13:36מילווקי אחת הקבוצות הכי ארוכות שראיתי, כל אחד עם מוטת ידיים של 3 מטר
גיא
19 אפר 2017 03:14:22מי יביא לינק לבוסטון?
tripledouble
19 אפר 2017 03:16:04http://eplstreams.club/na.php?id=0041600102&feed=1&cam=0
חזיר יבלות צעיר
19 אפר 2017 03:15:09http://www.navixsport.com/m/sport.php?id=2806
tripledouble
19 אפר 2017 03:18:02רונדו מדהים, כמה חוכמת משחק וסבלנות
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 03:22:24כשהברגים מתחברים אין כמו לצפות ברונדו משחק!
tripledouble
19 אפר 2017 03:27:51+9
גיא א
19 אפר 2017 03:30:32לרונדו יש לפעמים ניצוצות אמיתיים של גאונות כדורסל.
אסרו חג בעבותים
19 אפר 2017 03:23:46לא מבין את סטיבנס, השמירה על רונדו לקויה מאוד, מדוע נצמדים אליו? כל הליגה יודעת שחובה חובה חובה לתת לו מטר שינסה לנגר בזריקות מרחוק, במקום זאת נצמדים אליו והוא מנצל זאת לליאפים.
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 03:24:30יאניס עם 6 O RE טורנטו כולה עם 4
מנחם לס
19 אפר 2017 03:29:36אתם זוכרים – אני מקווה – שבחרתי בשיקגו לנצח את הכל. ובראד סטיבנס הוא אוברייטד אחד גדול.
Mbk
19 אפר 2017 03:33:18זאת לא הייתה הקליפרס 😉
מנחם לס
19 אפר 2017 03:34:14שיקגו על קליפרס בגמר
Mbk
19 אפר 2017 03:37:15בפעם הבאה שאתה בארץ אני לוקח אותך על הכתפיים מנתב״ג להוד השרון אם זה יהיה הגמר
tripledouble
19 אפר 2017 03:29:36רונדו לא רואה בעיניים איזה ניהול משחק של גאון
מנחם לס
19 אפר 2017 03:31:56גיא! איחולים על האקרדיטציה. יהיה לך אחלה משחק לכסות בשיקגו. משחק יום א', נכון?
גיא א
19 אפר 2017 03:46:47כן! אני מאד מתרגש. אפילו קניתי עדשה למצלמה הצנועה שלי כדי לספק תמונות איכות. אני אשתדל להגיע מוקדם לתת כיסוי נרחב. אם תתנו לי גישה לפייסבוק אני אנסה גם לתת קצת שידורי לייב מאחורי הקלעים
סומסום
19 אפר 2017 03:31:56אחרי 0-7 לבוסטון, פתאום שיקגו מתחרפנת, ונראית כמו הקבוצה הכי טובה בעולם.
הסלטיקס צריכים להיזהר ולהגיב עכשיו, הם בהלם. כולל טכנית ל-IT.
מנחם לס
19 אפר 2017 03:33:18רונדו נראה כמו בימיו הגדולים בבוסטון
חזיר יבלות צעיר
19 אפר 2017 03:34:41מה יש לקיד נגד דלי ומונרו? המחליפים שלהם לא עושים כלום
מנחם לס
19 אפר 2017 03:35:10מידן, שיקגו על קליפרס היתה נבואתי. עם הקליפרס טעיתי בגדול. בקשר לשיקגו? נחיה ונראה
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 03:40:35מי המאמן בשיקגו הויברג או רונדו?
שניהם על הקווים ומי שצועק ומסמן לשחקנים זה רונדו
Mbk
19 אפר 2017 03:41:55זה עדיף לדעתי
רונדו היה במשחק פלייאוף או שניים
גיא א
19 אפר 2017 03:48:11רונדו מאמן את הצעירים כל העונה. הוא זה שתמך בהם שהויברג שיגע אותם עם ספסולים, הוא זה שעובד איתם לפני כל משחק אז אני לא מתפלא שהם מקשיבים לו עכשיו
חזיר יבלות צעיר
19 אפר 2017 03:44:10קיד פשוט מטומטם. רק החזיר את מונרו והמשחק חזר לחיות. מה הוא משחק עם הרוקיז האלה כל הזמן! עקשן מפגר
tripledouble
19 אפר 2017 03:45:07לתומאס יש יכולת מעצבנת לסחוט פאולים כמעט טוב כמו לרבי
שעיה
19 אפר 2017 03:53:03שיקגו קבוצה מעולה. חבל שקליבלנד הצליחו לברוח מהמפגש איתם.
אהוד
19 אפר 2017 03:53:58מילווקי
שיקגו
יוטה
tripledouble
19 אפר 2017 03:54:23נו באמת כל כניסה של אייזאה לסל זה פאול
שעיה
19 אפר 2017 03:59:37היה פעם ניצחון 4-0 של מקום 8 על 1
Mbk
19 אפר 2017 04:10:34לא
לרוב 2-4
Mbk
19 אפר 2017 04:17:24דנבר ניצחה 2-3 את סיאטל ( אז הטוב מ 5 )
הניקס ניצחה 2-3 את מיאמי ב 99
גולדן סטייט ניצחה 2-4 את דאלס ,כנל ממפיס לספרס ופילדלפיה לבולס
סומסום
19 אפר 2017 03:59:40רונדו, די-ווייד, באטלר, מירוטיץ', רולו – כל החמישיה הפותחת של שיקגו בפלוס דו ספרתי, מירו עם 17 ורונדו 18. וכל המחליפים במינוס.
אהוד
19 אפר 2017 04:00:35התכוונתי קליפרס
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:01:09מילווקי מנצחת את החצי האחרון של כל רבע מלבד הראשון חוץ מהראשון אותו הפסידה בנקודה(ז"א אחרי 6 דק' הם היו בפיגור 2 ובסוף הרבע ב3)
את הדקה האחרונה של הרבע השני הם נצחו 5-0(ומנקודת האמצע בנקודה)
ואת המחצית השניה של הרבע השלישי הם נצחו ב11 נק' שגם פה את הדקה האחרונה הם מנצחים 5-0
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:02:59כמובן שזה מימא אומר שהם מפסידים כל תחילת רבע כמו הריצה הזו בתחילת הרבע הרביעי של טורנטו 8-0
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:03:29*מימלא
no funny shtuff
19 אפר 2017 04:03:52יאללה בטורונטו כל מוכר פופקורן דופק ריקוד מטורף על המדרגות זה בטח טוב למכירות.
מנחם לס
19 אפר 2017 04:05:29איבקה נותן משחק נשמה בטורונטו
מנחם לס
19 אפר 2017 04:08:27דלבדובה – שלשה נהדרת – 7 הפרש לטורונטו
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:10:47מומנטום מומנטום מומנטום
מנחם לס
19 אפר 2017 04:12:10מילווקי חוזרים למשחק בגדול
מנחם לס
19 אפר 2017 04:12:44מיקר עוד יהיה שחקן!
Mbk
19 אפר 2017 04:15:42ואז ייתברר שהוא בן 33 והוא יפרוש בשיא
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:14:32רבע רביעי שכולו חד צדדי לכל כיוון ריצת 11-0 של טורנטו ואח"כ ריצת7-0 מילווקי
סומסום
19 אפר 2017 04:15:49מילווקי היא קבוצת העתיד של המזרח והליגה, ולא משנה מה מספרים לעצמם האוהדים של הניקס.
יאניס, ת'ון מייקר, ג'בארי שעוד יחזור – הבאקס אוספים להם ברחבי העולם כל מיני מוטנטים מפחידים עם ידיים באורך 3 קילומטר, מלמדים אותם כדורסל, הקבוצה הזו מתחילה להיראות כמו תמנון. וכמעט כולם רוקיז, בתכלס.
Mbk
19 אפר 2017 04:18:42ג׳אברי בסימן שאלה גדול
לא הרבה שחקנים חזרו אחרי 2 פציעות ברכיים
דווקא בעונה שהוא היה א-דיר
מנחם לס
19 אפר 2017 04:17:15מייקר יכול לשחק עבור אוסטרליה, ויכולה להיות להם בוצה גדולה!
Mbk
19 אפר 2017 04:19:34בעיקר אם קיירי אירווינג היה בוחר לשחק שם ,מה שכבר לא יקרה כי הוא שיחק בפסים והכוכבים
מנחם לס
19 אפר 2017 04:22:19דלבדובה עושה משחק נגד טורונטו! כמה שהקאבס צריכים אחד כמוהו!
מנחם לס
19 אפר 2017 04:21:12מילווקי קטינו הפרש ל-1
no funny shtuff
19 אפר 2017 04:21:14יאניס!
סומסום
19 אפר 2017 04:21:29יאניס!
רק נקודה לטורונטו, שתיים דקות וחצי לסוף. מי היה מאמין.
וואי וואי וואי אם הרפטורס מפסידים גם את זה.
tripledouble
19 אפר 2017 04:21:50פשוט לא יאומן הצוקינג של טורונטו, מה נסגר איתם
מנחם לס
19 אפר 2017 04:23:14לאורי שחקן רך שמתחבא
tripledouble
19 אפר 2017 04:27:49לאורי מאכזב אותי בינתיים, חשבתי שאחרי שנה שעברה הוא ודרוזן יטרפו את הפלייאוף, בינתיים קורה בדיוק ההפך
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:22:02וואוו
איך הסטטיסטיקות שלי לא משקרות
כמו שכתבתי למעלה מילווקי מנצחת בחצי השני של כל רבע(נקווה שזה ישאר כך)
סומסום
19 אפר 2017 04:23:51מתבקש שהרפטורס יילכו עכשיו לדרוזן, עם יכולת סחיטת העבירות שלו.
מנחם לס
19 אפר 2017 04:24:30לטורונטו אין סכוי נגד הקאבס, אבל למילווקי יש כי הם אתלטים מס' 1 בליגה
מנחם לס
19 אפר 2017 04:24:59איזה שלשה של הגריק
מנחם לס
19 אפר 2017 04:25:13דרוזן מחזיר ב-2
סומסום
19 אפר 2017 04:26:42וואי וואי, אלוהים קנדי הערב. שתי שלשות פתוחות לברוגדון, אין אנד אאוט, ודלי, שהוא פשוט שחקן אחר ממה שהיה פעם.
הרפטורס הולכים לצאת מזה נראה לי, ובנס גדול.
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:26:44זו השלשה הראשונה של יאניס בסדרה (1 מ4 בסהכ והיום 1 מ2)
מנחם לס
19 אפר 2017 04:27:19למה הנסן לא משחק בכלל?
מנחם לס
19 אפר 2017 04:27:58אולי הפסיד את מקומו. למעשה באמח שזה מה שקרה
שעיה
19 אפר 2017 04:27:40הורפורד גבוה, חזק, בחור טוב שתורם לצדקה. כדורסל הוא לא יודע. פשוט שחקן מיותר
Mbk
19 אפר 2017 04:29:23צריך להוציא את המגבים בטורנטו
הולך להיות שם פיפי על הפארקט
מנחם לס
19 אפר 2017 04:29:44החמצה קריטית של מידלטון
no funny shtuff
19 אפר 2017 04:30:21ככה חוזרים מטיים אאוט?
סומסום
19 אפר 2017 04:32:27ממש.
קיד איכזב מאוד. מאוד.
סומסום
19 אפר 2017 04:31:02יאניס עם 2-7-15-24. בן 22 בגובה 2.11.
ישפר את הקליעה מבחוץ, במיוחד מהשלוש, ויש לכם את ה-סופרסטאר של הליגה. אלה מספרים של לברון. לא פחות.
מנחם לס
19 אפר 2017 04:32:13לאורי ניצח את המשחק
no funny shtuff
19 אפר 2017 04:32:25איזה סל ענק של לאורי..
מנחם לס
19 אפר 2017 04:32:41הוא חלש, חלש, וברגע האמת הוא ושה זאת
tripledouble
19 אפר 2017 04:32:50יופי לאורי גידל ביצים סוף סוף
מנחם לס
19 אפר 2017 04:35:44"סוךף סוף"??? הוא תמיד היה בנזונה שלא שם על אף אחד
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 04:38:21אלוף הטרולים אתה תאמין לי..
tripledouble
19 אפר 2017 04:38:39חחח מנחם כתבת לפני 20 דקות שהוא שחקן רך שמתחבא, עד המהלך האחרון הוא ברח מהארחיות לפחות חיפה על זה עם סל גדול
גיא
19 אפר 2017 04:33:32גיים אובר. קייל לאורייי
מנחם לס
19 אפר 2017 04:34:18יאללה. חוזרים לבוסטון. יש לי בעייה. אין רעים הערב. על מה אני יכול לכתוב?
Mbk
19 אפר 2017 04:35:09על שושנה מהמעורב
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 04:34:23הציל את הסדרה, לא רק את המשחק.
tripledouble
19 אפר 2017 04:36:50לטורונטו יש מספיק כשרון וניסיון בסגל כדי למעוך את מילווקי בסוויפ או במקסימום 5 משחקים, במקום זה הם חייבים לעשות פיפי במכנסיים ולגרום להכל להראות קשה יותר. לאורי צריך להיות אגרסיבי כמו במחצית הראשונה ולא לפחד כמו במהלך האחרון ויש להם סיכוי נגד כל קבוצה במזרח כולל קליבלנד הנוכחית חסרת ההגנה.
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 04:37:37הסל של הדינוזאורים מכושף!
3 סלי 3 הסתובבו בטבעת וברחו החוצה
סומסום
19 אפר 2017 04:38:13איזה פספוס ענק של מילווקי. ענק.
ברוגדון ובמיוחד דלי, מפספסים שלשות, דלבדובה מטיח אותם בלוח, לא בכיוון בכלל. ואז מידלטון, השוטר הטבעי היחיד שם, נדחק לקליעה רעה במיוחד, בסוף שעון, אחרי טיים אאוט בפוזשן מכריע.
כשיש לך טוני סנל וטלטוביץ', קלעים הרבה יותר טובים, על הספסל, סנל עם 4 מ-6 מהשלוש. ומה עם ביזלי, שבכלל לא שותף.
ממש ניהול משחק גרוע של קיד בקלאצ'.
Mbk
19 אפר 2017 04:39:43סומסום
למה פמילייה חטף 15 משחקים בחוץ ?
סומסום
19 אפר 2017 04:45:02כתב אישום על דומסטיק מכות, שבוטל לבסוף. כנראה סגרו משהו שם. די מבאס האמת.
no funny shtuff
19 אפר 2017 04:43:26לגמרי. ניהול רע מאוד של קיד בסיום.
מנחם לס
19 אפר 2017 04:39:47רונדו פנטסטי ממש
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:43:30קל מידי
מחורבן מידי
שיקגו
בוסטון בהתאמה
גיא
19 אפר 2017 04:43:53שיקגו נראית חיה רעה
Mbk
19 אפר 2017 04:43:53כמו בגיים 1
באטלר פותח מבערים בחצי ה 2
נראה את הירוקים יוצאים מזה
גיא א
19 אפר 2017 04:44:50אחרי עונה שלמה של יחסי שלום שלום לא חמים במיוחד באטלר ורונדו הפכו לבאטמן ורובין!
trustheprocess
19 אפר 2017 04:45:08ההגנה של רונדו ובאטלר על תומאס היא מדהימה.
רונדו מתחיל איתו חזק ואז תומאס מנסה לקבל חסימה מאחד הגבוהים אבל ג'ימי באטלר מזהה את זה ונותן הוראה לגבוה לעשות איתו חילוף לפני החסימה ואז בעצם אחרי החסימה תומאס נשאר מול באטלר שהוא שומר אפילו יותר טוב מרונדו,
תכנית הגנתית מצוינת ומבוצעת נהדר
מנחם לס
19 אפר 2017 04:45:44טריםלדאבל, טורונטו היא הקבוצה הכי פחות את[לטית בליגה. היא לא תמעך את טורונטו. אני לא מאמין שהם ינצחו אפילו אחד במילווקי ויחזרו הביתה 3-1
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 04:48:48מה כתוב כאן?
מנחם לס
19 אפר 2017 04:46:16דוויין מיי בוי!
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 04:46:33מי שמעביר הוראות בהפסקות אלה רונדו ווויד ובמיוחד רונדו
סומסום
19 אפר 2017 04:47:51אחרי כל השכלולים והניתוחים והאנליזות, החולשה הכי יסודית של בוסטון, מובנת לכל ילד בשכונה:
הם נורא נמוכים! זה לא פייר ככה!
מנחם לס
19 אפר 2017 04:50:41הם לא יותר נמוכים משיקגו
מנחם לס
19 אפר 2017 04:47:59בגלל המשחק של רונדן MCW לא רואה פרקט לשנייה
גיא הרשע
19 אפר 2017 04:48:21אני לא חושב שהייתה סדרה בין מקום 1 למקום 8 עם הפרשי רמות כל כך מזעריים.
(וההפרש שיש, מסתבר שהיה לטובת מקום 8…)
trustheprocess
19 אפר 2017 04:49:14מירוטיץ' הזה לוקח זריקות איומות
tripledouble
19 אפר 2017 04:51:32תראו את זיפסר הזה הגיע משום מקום ומשחק כאילו משחק 20 שלו בפלייאוף
מנחם לס
19 אפר 2017 04:52:41MCW – מזל יותר משכל
trustheprocess
19 אפר 2017 04:53:58MCW הזה הוא חתיכת אפס, במקום להריץ את השעון עד הסוף ולרדת ביתרון 13 או 15 הוא מקבל גג עם חדירה מוקדמת מדי ללא צורך.
בגלל זה הוא לא משחק , אין לו מושג
סומסום
19 אפר 2017 04:54:02הכניסו את mcw כדי שיהיה יותר שקול.
עולה לבולס ב-4 נקודות בסוף הרבע.
טרונצ'ו.
מנחם לס
19 אפר 2017 04:54:11קווה שבמשחק של הקליפרס יילכו מכות כי אחרת אין לי מה לכתוב
trustheprocess
19 אפר 2017 04:56:07תחפש בגוגל את אשתו של דיוויד פיזדייל , שני בלוגים אתה יכול לכתוב עליה
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2017 05:58:50וואו !!!
גיא א
19 אפר 2017 04:55:40MCW לא מצליח להתעלות על עצמו. איבדתי תקווה
tripledouble
19 אפר 2017 04:55:58בשיקגו יש שילוב של שחקנים מדהימים, שחקנים ללא הרבה כשרון אבל המון נשמה וכמה שאין לי מושג איך הם הגיעו להיות שחקני כדורסל אהמ פליסיו MCW אהמ
גיא
19 אפר 2017 04:56:53רבע לבוסטון להציל את העונה
trustheprocess
19 אפר 2017 04:57:09לא היה בהיסטוריה טרייד יותר טוב מ MCW תמורת בחירת הלוטרי של הלייקרס
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 04:58:39יש בגארדן כרגע את כל התנאים לאיזו תגרת אגרופים איכותית.
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 05:01:24מי החשודים?
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 05:08:37בוא נראה :
*הצב שרואה גמד מנסה להיכנס לו לנעליים
*הגמד שאיבד את אחותו ונראה לא הכי יציב רגשית, וצורח על חבריו.
*ארוך השיער שהמחסן אצלו בבית מלא בשלדים וכתפיים של קווין לאב
*לופז
*הפלופר שמחפש אקשן
וזה רק טעימה
tripledouble
19 אפר 2017 05:12:18חחחחחחחחחחחחחח גאון אתה
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 05:00:06סמארט לא חכם
trustheprocess
19 אפר 2017 05:00:15זהו , בוסטון התחילו עם כל הפלופינג והשופטים נותנים להם כל שריקה
tripledouble
19 אפר 2017 05:02:53MCW זה ראסל ווסטברוק רק בלי האתלטיות
פינקי
19 אפר 2017 05:02:57תומאס כל כך קטן, איך הוא עושה את זה?!
גיא
19 אפר 2017 05:03:06תומאס נהיה לברון מהעונשין 😕
trustheprocess
19 אפר 2017 05:03:30MCW מנסה בכל להחזיר את בוסטון למשחק , מה הוא עושה על המגרש הויברג יא דביל
גיא הרשע
19 אפר 2017 05:04:36ההבדל הגדול במשחק בין 2 הקבוצות מסתכם במספר 13.
13 מיליון מרוויח העונה רובין לופז,
26 מיליון (ברצינות! 26,540,00$) מיליון מרוויח אל הורפורד.
הפער בין ה-2?
13 מיליון שהורפורד מרוויח יותר,
13 נק' שלופז קלע יותר מהורפורד הלילה (ובכלל. אחד החוזים הטובים בליגה, החוזה של לופז. ותודה לניקס!!!)
גל אל-איי
19 אפר 2017 05:08:50זו הייתה ההחלטה הכי שערורייתית של פיל ג׳קסון, להחליף את לופז בנואה. אידיוט מושלם שמקבל על כך 12 מיל בשנה
סומסום
19 אפר 2017 05:05:08מנחם, הסלטיקס בפירוש נמוכים.
תומאס, 1.75
בראדלי, 1.88
קראודר, 1.98
אלה שלושה סטארטרים שלך. סובלים מנחיתות גובה משמעותית.
תוסיף את סמארט, המחליף הראשון, 1.93.
ננסלטיקס.
trustheprocess
19 אפר 2017 05:06:19שששששששששש…דני איינג' גאון , הוא יודע מה הוא עושה
סומסום
19 אפר 2017 05:06:35שבעה רבעים ושיקגו עדיין לא הפגינה את המלט-דאון המפורסם שלה.
יגיע הערב?
גל אל-איי
19 אפר 2017 05:07:30עכשיו ברור למה לברון החליט בשבי לו להאחז במקום השני במזרח. בוסטון עוד תחטוף סוויפ – עונה של שיאים בלתי יאומנו כבר אמרנו?
קאבס – טורנטו
וושינגטון – שיקאגו
אחלה חצי גמר
trustheprocess
19 אפר 2017 05:10:38זה כזה תענוג לשמוע את אוהדי בוסטון שורקים בוז לקבוצה שלהם בבית
סומסום
19 אפר 2017 05:11:1116 לבולס, 6 דקות לסוף!
tripledouble
19 אפר 2017 05:11:20תענוג המשחק של שיקגו תענוג
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 05:11:31היה לסטיבנס 4 טיים אאוט למה הוא שומר אותם למה
מנחם כסח אותו במעורב יהיה מכות
מנחם לס
19 אפר 2017 05:11:52אני מת על דוויין. עצוב לי להיות ענגד בוסטון רק בגלל דבחרתי בשיקגו לנצח את המזרח
גיא א
19 אפר 2017 05:14:36אני גם מאד אוהב את בוסטון אבל שיקגו הם כזה סיפור מטורף. להזכירך זו הקבוצה שברוקלין והניקס מעכו לפני פחות מחודש
פינקי
19 אפר 2017 05:12:04סמארט מחרב להם את המשחק
גיא א
19 אפר 2017 05:12:31רונדו בזון אחר היום. הוא בפלאשבק לימין הגדולים בבוסטון. פשוט תענוג
מנחם לס
19 אפר 2017 05:14:32ווייד של מיאמי במיטבו
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 05:15:01לברון יכול לשחק את מייקל סקופילד בתור הנמלט …מהבולס
מנחם לס
19 אפר 2017 05:15:38הגרמני לא שייך.
סומסום
19 אפר 2017 05:16:49הויברג, טיים אאוט דחוףףףףף.
מנחם לס
19 אפר 2017 05:18:54סומסום כנראה שעד ג"ס אנחנו אוהדים אותן קבוצות
סומסום
19 אפר 2017 05:21:16ככה נראה, למרות שכאוהד דטרויט אסור לי מוסרית לגלות שום אהדה לבולס. לא נורא, יסלחו לי.
מנחם לס
19 אפר 2017 05:17:38למה הגרמני? היכן פורטיס? וולנטיין?
גיא א
19 אפר 2017 05:20:09ולנטיין יובש עד עכשיו שזה מאד תמוה כי אם יש משהו שראינו על דנזל במשך העונה זה שהוא מסוג השחקנים שלא מפחד מרגעים גדולים
שליו
19 אפר 2017 05:18:08כאוהד בוסטון קשה לראות את זה.
תומאס מחטיא עונשין כמו שלא החטיא בחיים
לוקחים זריקות רעות לשלוש במקום ללכת לצבע שזה מה שעשה את הריצה בתחילת הרבע השלישי.
כנראה בוסטון יפסידו בסדרה לצערי, גם אם הם ינצחו במשחק השלישי בשיקאגו, רק נס יוכל לתקן את הריבאונד של בוסטון. חייבים בקבוצה וטרנים עם ניסיון פלייאוף רציני והיחיד שלנו זה אל הורפורד אני חושב.
הדבר הכי חשוב בפרי אייג'נסי יהיה להביא ביגמן טוב שיהיה ליד הורפורד וייקח ריבאונדים וישים נקודות בצבע.
מקווה שיביאו את מילסאפ, איבאקה או גיבסון
מנחם לס
19 אפר 2017 05:19:56אף אחד מהם לא גבוה מספיק
שליו
19 אפר 2017 05:21:50יש להם גודל מספיק טוב לדעתי והם יכולים לתרום בהתקפה גם.
כל אחד מהם יהווה שדרוג על פני ג'ונסון ואוליניק.
מנחם לס
19 אפר 2017 05:20:53אוליניק רשום כסנטר אבל הוא בפרימטר יותר מאשר תחת הסל. זלר כבר יותר טוב
גיא
19 אפר 2017 05:21:05לא גמור?
פינקי
19 אפר 2017 05:21:47גמור
גיא א
19 אפר 2017 05:23:11מה הסיכוי שקליבלנד נמנעו בכוונה מהמקום הראשון כדי לא לפגוש את הבולס?
גיא א
19 אפר 2017 05:23:53סיכוי מזערי כמובן, אבל זו מחשבה מעניינת
tripledouble
19 אפר 2017 05:23:56מיליון אחוז, ללברון אין שום חשק לפגוש את באטלר, רונדו ו-וויד על הסיבוב הראשון בטח לא אחרי הסוויפ שחטף מהם במהלך העונה
גיא הרשע
19 אפר 2017 05:26:13בהתחשב בעובדה שמספר ימים לפני סוף העונה שיקגו הייתה בכלל במקום ה-7 במזרח,
אז התשובה היא ככל הנראה – "לא".
tripledouble
19 אפר 2017 05:27:38אני לא חושב שזה מקרי שב-2 המשחקים האחרונים לברון וקיירי לא שותפו, באותו זמן אינדיאנה הייתה במשחק אחד מעל שיקגו ולבולס נשארו משחקים נגד אורלנדו והנטס. לדעתי היה פה הימור מושכל
גיא א
19 אפר 2017 05:44:10כמו שאמרתי סיכוי מזערי- זו הייתה סתם מחשבה
סומסום
19 אפר 2017 05:29:32היו הרבה שאמרו את זה, במיוחד כשלברון וקיירי החליטו לשבת במשחק המכריע עם מיאמי.
זה הרגיז במיוחד את אוהדי אינדיאנה, שאמרו, לברון לא רוצה את שיקגו בסיבוב ראשון, אלא אותנו.
מתוכנן או לא, בינתיים קשה להתווכח עם התוצאות.
גיא
19 אפר 2017 05:24:41גמור גמור
tripledouble
19 אפר 2017 05:24:54וויד אחד בפלייאוף שווה כמו חצי מהסגל של בוסטון
tripledouble
19 אפר 2017 05:26:14חחחחחחחחחחח אני מת פליסיו הרס במהלך העונה לוויד טריפל דאבל ועכשיו הרס לרונדו
הקיסר החבשי
19 אפר 2017 05:35:46הוא ממש הרגיז אותי שלקח לו את הריבאונד ….
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 05:39:53מעניין, זו יכולה להיות הסטט' הבאה שינסו לעבוד עליה..
סומסום
19 אפר 2017 05:26:43אז התחזית האופטימית מאוד לקראת עימות שיקגו-בוסטון, שהזהירה את הסלטיקס, מסמנת בינתיים וי גדול:
סופרסטאר באטלר, צ'ק
נסיון פלייאוף די-ווייד, צ'ק
רונדו מגיע לבוסטון להראות משהו, צ'ק
יתרון גובה וריבאונד משמעותי, צ'ק
מירוטיץ' אקס-פקטור, צ'ק
הסלטיקס צריכים לטפס עכשיו על הר.
גיא א
19 אפר 2017 05:35:08מברוק להויברג על השוואת שיא הניצחונות בפלייאוף לבראד סטיבנס
גיא הרשע
19 אפר 2017 05:39:02tripledouble, כשלברון וקיירי ישבו, זה כבר לא היה תלוי בקליבלנד.
הם איבדו את המקום הראשון העקבות מצמד הפסדים לאטלנטה ב-7 וב-9 באפריל. אז שיקגו עדיין היו במקום ה-7 במזרח.
ב-7 באפריל הקאבס הפסידו לאטלנטה בבית, וב-9 הם הפסידו לאטלנטה בחוץ, אחרי הארכה, במשחק בו אטלנטה חזרו מפיגור 26 נקודות ברבע האחרון, במשחק בו לברון שיחק 47 דקות.
זה לא היה משחק שקליבלנד הפסידו בכוונה.
אחר כך, זה כבר לא היה בידיים שלהם.
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 05:52:35אז אתה בעצם רומז שלברון שקשק מאינדי ולכן ניסה לתפוס את המקום הראשון ? סמיילי
סומסום
19 אפר 2017 05:53:09גיא, אתה טועה.
הקאבס הגיעו למשחק לפני אחרון במקום ראשון משותף, עם יתרון שובר שוויון על בוסטון, *אחרי המשחקים עם אטלנטה*.
והמשחק בו הם איבדו את המקום הראשון היה המשחק במיאמי –
לברון וקיירי ישבו בחוץ.
כך שבפירוש יש תשתית עובדתית, לפחות, לתיאוריית ההפסד המכוון.
סומסום
19 אפר 2017 05:54:52ואני אומר את זה בלי לבדוק – אני פשוט זוכר שבאותו ערב רפרפתי קצת בבלוג של אוהדי אינדי, לא זוכר כבר למה, והם היו רתוקים למשחק של הקאבס במיאמי, וקיללו את לברון על הוויתור המכוון, שימנע מקליבלנד מלפגוש את שיקגו ולקבל את אינדיאנה.
גיא הרשע
19 אפר 2017 05:58:38מתנצל, אתה צודק.
שכחתי שבוסטון הפסידו גם הם לאטלנטה.
סומסום
19 אפר 2017 05:59:40לא צריך להתנצל – נדמה לי שזו הפעם הראשונה שכתבתי "גיא, אתה טועה" 🙂
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 06:01:24גם לי נראה שזה היה בידיים שלהם, והם החליטו לזרוק את זה, אבל לא בטוח שבגלל שיקגו, יכול להיות שהם באמת העדיפו לנוח אחרי הדקות הרבות באטלנטה, והעובדה שיש להם ביתיות עד בוסטון אותם הם רמסו בגארדן כמה ימים לפני.
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 05:44:13http://eplstreams.club/na.php?id=0041600172&feed=1&cam=0
סומסום
19 אפר 2017 05:45:14סופסוף ראיתי את צמד שדרי הבית של יוטה, והם מאמתים את כל החשדות – שני סוטים מורמונים שמבטיחים ניסים לקשישות, פרייז דה גוד לורד הללויה:
http://imgur.com/a/CZ2M0
no funny shtuff
19 אפר 2017 05:47:14מתי בפעם האחרונה מדורגת 8 הובילה 2:0 על מדורגת 1?
הבולס האלה הם תופעה מרתקת. הם היו לוקחים אליפות אם TNT היו משדרים את סדרת הגמר.
גיא א
19 אפר 2017 05:49:46# TNTBulls עובד רק בעונה הרגילה. יש כאן כתבים שאשכרה בדקו את זה
סומסום
19 אפר 2017 05:49:28החדשות המעודדות ליוטה הן שרודי גובר מזיז את עצמו, התחזית הזהירה מדברת על חזקה למשחק עוד שבוע-שבועיים.
השאלה אם הג'אז יחזיקו מעמד עד אז, זה אומר שהוא בחוץ לפחות גם במשחק 3.
no funny shtuff
19 אפר 2017 05:59:27יוטה במוד אינגלס-
מריצים את הבאסה בסבבה. מקסימום נחזור עם 1:1 הביתה.
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2017 06:03:00מנחם תראה את מה שtripledouble כתב לך על אשתו של דייוויד פיזדייל !!!
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2017 06:03:20סליחה trusttheprocess
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2017 06:03:42היא בלבלה אותי לגמרי. איזה יום היום?
סומסום
19 אפר 2017 06:17:07רק 3 קבוצות בתולדות ה-NBA חזרו מפיגור 2-0 בבית לנצחון בסדרה של 7:
לייקרס 1969, על סן פרנסיסקו ווריורז, ניצחו 2-4
יוסטון 1994, העונה האגדית, על פיניקס סאנס. ניצחו 3-4
דאלאס 2005, על יוסטון רוקטס, ניצחו 3-4
גיא הרשע
19 אפר 2017 06:29:28שנה אחרי שיוסטון חזרו מולנו מפיגור 0 – 2 בבית, הם התעלו על עצמם וחזרו מפיגור 1 – 3 .
כמובן שבאותן שנתיים הם גם זכו באליפות.
סומסום
19 אפר 2017 06:32:50אתה בטח זוכר הרבה יותר, אבל נדמה לי שהסדרה האמורה עם הסאנס, היא אחד הגדולות אם לא ה-. כולל גיים 7 של האקים, סטטיסטיקה משוגעת. או שאני מבלבל עונות?
גיא הרשע
19 אפר 2017 06:51:33גם הסדרה של 94', וגם זו של 95', הסתיימו ב-7 משחקים.
ההבדל הוא שב-94', משחק 7 היה ביוסטון, והוא התנהל בשליטת יוסטון.
ב-95', הפלייאוף הפסיכי של יוסטון, אז ניצחו את כל הסדרות ללא ביתיות
(3 – 2 על יוטה בסיבוב הראשון, 4 – 3 על הסאנס, 4 – 2 על הספרס, 4 – 0 על אורלנדו),
2 הקבוצות שוב הגיעו למשחק 7, אותו משחק דרמטי שנגמר על חודה של נקודה,
אותו משחק דרמטי בו קווין ג'ונסון היה 21 – מ-21 מהעונשין, ואת הקליעה ה-22, הנקודה החסרה, הוא החטיא. (46 נקודות ו-10 אסיסטים היו לג'ונסון באותו משחק.)
גיא הרשע
19 אפר 2017 06:53:45ולאקים אכן היה משחק 7 מפלצתי ב-94'. 37 נקודות, 17 ריבאונדים.
סומסום
19 אפר 2017 07:00:25אהה. אכן בלבלתי ולזה התכוונתי.
זה משחק שאראה בהקדם שוב. שתי קבוצות אגדיות.
הייט אשברי
19 אפר 2017 07:18:28אם יש אליפות עם כוכבית , זאת האחת . כשאתם-יודעים-מי פרש זמנית .
גיא הרשע
19 אפר 2017 07:26:04אין אליפות עם כוכבית.
ב-95' ג'ורדן שיחק, והפסיד לאורלנדו.
אותה קבוצה שהפסידה 0 – 4 ליוסטון.
מספיק לראות את המאזן של שיקגו עם ג'ורדן עד 96' נגד יוסטון והספרס בשביל לדעת שהשינוי הגדול של 96' הוא התולעת.
עגל
19 אפר 2017 07:33:39נכון
עגל
19 אפר 2017 07:34:52הייט, ממישהו בגילך לא הייתי מצפה לומר דבר כל כך שגוי (מילים יפות לקשקוש)
הייט אשברי
19 אפר 2017 07:36:06הוא חזר רק לפלייאוף . לא בכושר משחק . וכמובן כשהבולס מדורגים 5 בלבד מהעונה הרגילה ובלי ביתיות .
הייט אשברי
19 אפר 2017 07:37:27עגל "שם חסר" – לא תאהב לשמוע את זה , אבל לולא פרישת מייקל לא הייתם זוכים באותן אליפויות .
גיא הרשע
19 אפר 2017 07:51:22בשנים 88' – 98' , המאזן בין ג'ורדן לאלאג'ואן הוא 12 – 5 לטובת אלאג'ואן.
והתירוץ של 95' (לא בכושר, ללא ביתיות) הוא רק תירוץ. זה לא שהבולס בלעדי ג'ורדן היו קבוצת תחתית (וגם יוסטון באותה עונה היו ללא ביתיות).
ג'ורדן לא חזר מפציעה, הוא חזר ממנוחה. בעוד שאר השחקנים שיחקו עונה מלאה (ומעייפת) של 82 משחקים, ג'ורדן זכה להרצה קלילה של 21 משחקים (כמעט חודשיים) לפני שפגש את אורלנדו.
Ish (פרש #2)
19 אפר 2017 07:56:54הוא חזר רק לפליאוף ונתן פליאוף יותר טוב מהפליאוף שנתן שנה אחר כך כשהם לקחו אליפות.. (והם עדיין הודחו ונמנעו ממפגש עם הרוקטס)
החלודה זה קשקוש ומיתוס ובעיקר תירוץ.
הייט אשברי
19 אפר 2017 07:58:40הוא חזר אחרי שנה וחצי .
להזכיר לך , בשנה אחרי כן , הראשונה של הטריפיט השני , הבולס גם כן פירקו את אורלנדו 4 : 0 בפלייאוף .
איך זה שיוסטון עם אולג'ואן האגדי זכו פעמיים בדיוק בחור הזה בן השנתיים ? לא לפני ולא אחרי .
מתן גילור
19 אפר 2017 08:25:36אלה השנתיים היחידות בהן הגיעו לגמר. זה, לכל הפחות, לא קשור לג'ורדן.
אני לא בעל אוב ולא יודע מה היה קורה אילו, אבל זה לא שהם נפלו מולו בשנים אחרות.
גיא הרשע
19 אפר 2017 08:25:59אין קשר. זו לא שיקגו שהדיחה את יוסטון לפני ואחרי.
12 – 5 לאלאג'ואן בין השנים 88' ל-98'. וב-95', הם לא נפגשו.
והמאזן בין ג'ורדן ושיקגו מול הספרס של רובינסון?
6 – 4 לרובינסון. וזה מהרגע שרובינסון הגיע לליגה.
מי שראה וזוכר את המשחקים מאותה תקופה, זוכר שהבולס התקשו נגד קבוצות עם סנטרים הגנתיים דומיננטיים.
ככה שהכוכביות שכולם אוהבים לחלק?
אפשר, ורצוי, לזרוק אותן לפח.
ינון יבור
19 אפר 2017 09:01:41גיא
הכי אני אוהב את הצליל הזה של הבלון שמתפוצץ, כאשר אתה תוקע בו סיכה קטנה… תודה
הייט אשברי
19 אפר 2017 09:11:47לא משנה מה תאמר – תמיד תישאל השאלה מה היה קורה אילו מייקל לא פרש. כך גם היתה התפישה באותן שנתיים ב- NBA – מייקל איננו , ויוסטון זכתה מההפקר.
הייט אשברי
19 אפר 2017 09:15:03"הבולס התקשו מול קבוצות עם סנטרים הגנתיים דומיננטיים " .
בטח – ב-6 שנות הזכיה הם לא פגשו בפלייאוף סנטרים הגנתיים דומיננטיים . שאזכיר לך כמה ?
גיא הרשע
19 אפר 2017 09:33:28יואינג. זהו.
ב-91' הם פגשו את הניקס, הסיקסרס, הפיסטונס, והלייקרס.
ב-92' הם פגשו את ההיט, הניקס (נגמר 4 – 3), הקאבס, והבלייזרס.
ב-93' הם פגשו את ההוקס, הקאבס, הניקס (נגמר 4 – 2), והסאנס.
מ-96', היה להם כבר את התולעת. והוא זה שעשה את ההבדל ביכולת של הקבוצה להתמודד מול קבוצות חזקות מתחת לסל.
ינון יבור
19 אפר 2017 09:35:11חוץ מיואינג והניקס, שהבולס אכן תמיד התקשו מולם – אשמח אם תזכיר לי. כן.
הייט אשברי
19 אפר 2017 09:49:05בקיצור – שיניתם גירסה ואתם מתייחסים רק לטריפיט הראשון . כי בשני "זה לא חוכמה מול הדוור כי היה רודמן". נו -באמת .
אתם בשלכם – ואני בשלי . בין 1991 ל-1998 הבולס הגיעו לגמר 6 פעמים , וזכו בכל השש . הפעמיים בהן לא הגיעו – כשג'ורדן נעדר
( או חזר חלוד ) . הסבירות גבוהה שהיו מגיעים איתו לגמר גם באותן שנתיים . ואז היו פוגשים את יוסטון . מי היה זוכה ? את זה לא נדע .
אבל לא ניתן להכחיש , במבחן התוצאה , שייתכן שיוסטון נהנו מההפקר.
גיא הרשע
19 אפר 2017 09:59:43אני ראיתי את הפלייאוף של 95'. גורדן ממש לא נעדר…
הנתונים של שיקגו של ג'ורדן מול הספרס + יוסטון בשנים 88 – 98 כוללים את רודמן.
עדיין 18 – 9 לקבוצות עם הסנטר הדומיננטי.
מול אורלנדו, ראו בדיוק עד כמה רודמן חשוב –
בהפסד ב-95' ג'ורדן קלע 31 נקודות למשחק,
בניצחון ב-96' ג'ורדן קלע 29.5 נק' למשחק.
ההבדל הגדול בין 2 המפגשים?
ב-95' הבולס הפסידו במאבק על הריבאונד 40 – 41.5 ,
ב-96' הבולס ניצחו במאבק על הריבאונד 45.5 – 30.8 !!!
את ההבדל כמובן עשה רודמן שלקח 15.8 ריבאונדים למשחק בסדרה, והוריד את הממוצע של אוניל ב-3 רב' למשחק.
כל הקטע הזה של "נעדר", הוא פשוט לא נכון.
ינון יבור
19 אפר 2017 10:19:36לא הפרדתי כלל – ניסיתי להיזכר בסנטרים פשוט. מלון לא ביג מן קלאסי כי היה זורק הרבה מחצי מרחק.
גיא הרשע
19 אפר 2017 06:54:44זה משחק ששווה 20 הפרש, אבל רק 9 הפרש במחצית.
Rocky1
19 אפר 2017 06:59:25הסדרות האלה (יוסטון-פיניקס) היו אולי הכי טובות שאני זוכר, בטח בטופ 5 של סדרות שצפיתי בהן. גיא משתתף בצערך שלא היית בצד הנכון של ההיסטוריה, אבל לפחות היית חלק מסדרות באמת אדירות.
no funny shtuff
19 אפר 2017 07:05:13ובנוסף, הסדרה הענקית בין יוסטון לג'אז עם השלשה האייקונית של ג'ון סטוקטון.
Rocky1
19 אפר 2017 07:02:46היום כבר לא עושים סדרות כאלה. ולא, הגמר של שנה שעברה לא נחשב.
עגל
19 אפר 2017 07:33:17בתור אחד שהיה שם בלייב (כלומר בטלויזיה) אני אומר לך שהגמר של שנה שעברה היה באותה רמה של איכות ומתח)
Rocky1
19 אפר 2017 07:09:09אני מת שיוטה ינצחו היום בשביל ג'ורג' היל
Rocky1
19 אפר 2017 07:09:44ישר ניחסתי
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 07:16:10איך חוזרים מטיים אאוט גרסת יוטה
עגל
19 אפר 2017 07:36:06האם הקליפרס ישמטו גם את זה?
הממזר של סטוקטון
19 אפר 2017 07:37:59כל מה שיוטה צריכה לעשות זה להישאר בסביבה 5 דק' לסיום והשאר יקרה בעצמו.
Mbk
19 אפר 2017 07:51:52איך אני רוצה לראות את הקליפרס מפספסים את המשחק
THE KING RUSSELL
19 אפר 2017 07:55:01כל משחק בנוקאאוט שהקליפרס מובילים לקראת הסיום רואים את הגיבנת על השחקנים זה פשוט באויר
no funny shtuff
19 אפר 2017 08:06:19אז עכשיו מתפרסמת תמונה של מרקוס סמארט, כדברי אבשלום קור, מוציא אצבע משולשת לקהל בבוסטון אחרי החטאת זריקה שלו בהפסד לשיקגו.
very smart.
סומסום
19 אפר 2017 08:35:16רגע של ערבית:
כוס מארט אבוק (kus mart abuk) – הזה של אשת אביך.
לרוב נהגה, "סמארט אבוק".
מר כוס מארט, תמורה און אנד אוף דה קורט.
צביקה
19 אפר 2017 10:01:56לא שזה חוכמה גדולה, אבל אני שולח אתכם לקרוא את תגובה 12 שלי, הרבה לפני שהמשחקים התחילו. אמרתי שוייד זה כמו כריש שמריח דם, ושאני לא רואה את בוסטון יוצאים מזה.
גם אמרתי ששתי האחרות יסתפקו בזה שגנבו את הביתיות. לאחר צפיה בתקצירים, אני חושב שזה תואם את מה שקרה.
לדעתי בסדרות הללו מי שיכריע אלו המאמנים, סניידר מעולה, אבל השאלה באמת האם בלי גובר יש להם מספיק יכולת. המשחק גם אמש מראה שיש להם, והם צריכים התעלות של לפחות 2 מהצוות בבית (נניח הייווארד ופייבורס, או היל או ג'ונסון) כדי לנצח את משחקי הבית ולהיות במצב של 1-3.
גם מול טורונטו, מי שיכריע נראה לי זה קיד. הוכח שיש לקבוצה את הכלים. לטורונטו יש מלא כלים, אבל לדעתי קייסי לא יצר שיטה מספיק טובה. זה בידודים והאסל וסגל עמוק היום מאוד, אבל אין שיטה, לא בהגנה ולא בהתקפה. ולדעתי קיד מסוגל למצוא את נקודות התורפה ויש לו את הסגל בשביל לעשות את זה. כך שיש פה סיכוי מעניין לצבאים.
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2017 14:40:52סחתיין על התחזית המדויקת
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2017 14:41:13כמו לקלוע שלשה מחצי מגרש בניסיון ראשון…