חג שני שמח לכל המאזינים
הלילה השלים את המשחק ה-1 בכל הסדרות
הקוסמים שמרו את ניצים בכלוב במשחק שפתח את הצהרים/ערב
סי ג'י משולם ולילארד כמעט עצרו לבדם את סיירת הלוחמים אבל דרימונד גרין דאג שהלוחמים יעלו ל 0-1
בוסטון איבדה את הבית מול שיקגו במשחק מרגש
הארדן ויוסטון עשו לילה שחור לחבר ווסטברוק ופירקו את OKC
וושינגטון קוסמים 114(1) – אטלנטה ניצים 107 (0)
האפריטיף של הלילה היה תענוג
לפני המשחק – צופה פתיחה חזקה של וושינגטון לפלייאוף . ביל וול צריכים לטחון את הקו האחורי של הניצים מצד שני הווארד ומיסאפ צריכים לתת עבודה בצבע
מומי יילך על וושינגטון ב 8
אחרי המשחק –
משחק מהנה מאוד היה הלילה בעיר הבירה של אמריקה
וושינגטון פתחו חזק את המשחק אבל אטלנטה לא ויתרה בכלל וירדה לחצי ביתרון 3 (45-48 )
זה היה יותר מידי בשביל וול שנתן רבע שלישי של 15 נקודות , וושינגטון טסה עם 38 נקודות ברבע ליתרון שיא במשחק של 14 הפרש ( 61-75 )
הניצים ניסו לרדוף אחרי וושינגטון ואפילו הורידו ל 103-108 , השופטים לא רצו להרוס את החג עבור וושינגטון שניצחה בסוף את המשחק
וול בהופעת MVP עשה שיא קרירה בפלייאוף עם 32 + 14 אגוזים לכיסים של החברים , בראדלי ביל פתח את המשחק קצת חלש אבל נתן 22 משלו \ מוריס הוסיף 21 וגורטאט שם 14 + 10 ריבאונד + דאנק ששלח את מילסאפ לוורשה
הניצים נהנהו מהצגה של שרודר האפרו-גרמני ששם 25 + 9 חלוקות ,מילסאפ עם 19 ופרינס הרוקי יצא נסיך אמיתי עם 14
ההוקס קיבלו 35 מהספסל מול 15 של וושינגטון ,16 מ 17 מהקו לוושינגטון עזרו להשאיר את הניצחון בבירה
Hawks
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
P. MillsapPF |
34 |
5-8 |
0-1 |
9-11 |
0 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
2 |
-20 |
19 |
T. PrinceSF |
32 |
6-11 |
2-4 |
0-0 |
2 |
4 |
6 |
1 |
0 |
0 |
2 |
3 |
-4 |
14 |
D. HowardC |
29 |
2-6 |
0-0 |
3-4 |
4 |
10 |
14 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
-21 |
7 |
D. SchroderPG |
36 |
8-16 |
3-5 |
6-6 |
1 |
2 |
3 |
9 |
1 |
0 |
2 |
4 |
-11 |
25 |
T. Hardaway Jr.SG |
28 |
2-11 |
0-6 |
3-5 |
0 |
7 |
7 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
-14 |
7 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
M. MuscalaPF |
13 |
2-5 |
0-1 |
4-4 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
3 |
+20 |
8 |
E. IlyasovaPF |
20 |
3-6 |
0-1 |
3-3 |
3 |
6 |
9 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
+7 |
9 |
K. BazemoreSF |
28 |
4-10 |
2-5 |
2-4 |
2 |
1 |
3 |
3 |
0 |
1 |
1 |
3 |
+9 |
12 |
J. CalderonPG |
8 |
1-3 |
0-1 |
0-0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
-3 |
2 |
M. DunleavySG |
12 |
1-2 |
0-1 |
2-2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
+2 |
4 |
K. HumphriesPF |
DNP-COACH'S DECISION |
T. SefoloshaSF |
DNP-COACH'S DECISION |
M. DelaneyPG |
DNP-COACH'S DECISION |
TEAM |
|
34-78 |
7-25 |
32-39 |
13 |
35 |
48 |
18 |
5 |
3 |
19 |
22 |
|
107 |
|
|
43.6% |
28.0% |
82.1% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wizards
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
M. MorrisPF |
38 |
8-19 |
2-6 |
3-3 |
2 |
5 |
7 |
2 |
1 |
4 |
2 |
4 |
+18 |
21 |
O. Porter Jr.SF |
32 |
3-6 |
1-2 |
3-3 |
2 |
7 |
9 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
+20 |
10 |
M. GortatC |
31 |
7-11 |
0-0 |
0-0 |
6 |
4 |
10 |
0 |
0 |
2 |
1 |
3 |
+21 |
14 |
J. WallPG |
37 |
12-24 |
2-4 |
6-6 |
0 |
4 |
4 |
14 |
0 |
1 |
3 |
2 |
+8 |
32 |
B. BealSG |
39 |
9-21 |
2-11 |
2-3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
0 |
3 |
3 |
+21 |
22 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
J. SmithPF |
13 |
0-1 |
0-0 |
0-0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
3 |
4 |
-13 |
0 |
K. Oubre Jr.SF |
19 |
4-8 |
1-3 |
2-2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
0 |
4 |
-16 |
11 |
B. JenningsPG |
15 |
0-2 |
0-1 |
0-0 |
0 |
3 |
3 |
5 |
1 |
0 |
0 |
1 |
-10 |
0 |
T. SatoranskySG |
2 |
0-0 |
0-0 |
0-0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
-5 |
0 |
B. BogdanovicSG |
14 |
2-8 |
0-1 |
0-0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
-9 |
4 |
D. OchefuPF |
DNP-COACH'S DECISION |
T. BurkePG |
DNP-COACH'S DECISION |
S. McClellanSG |
DNP-COACH'S DECISION |
TEAM |
|
45-100 |
8-28 |
16-17 |
15 |
27 |
42 |
28 |
8 |
9 |
12 |
25 |
|
114 |
|
|
45.0% |
28.6% |
94.1% |
https://www.youtube.com/watch?v=AhMfKI6kytU
גולדן סטייט לוחמים 121 (1) – פורטלנד חליפות ערב 109 (0)
משחק על הכיפאק היה הלילה במפרץ הרבה הודות למשולם ולילארד
לפני המשחק – נראה שלילארד ומשולם הם חתיכת מאץ אפ מול קארי את תומפסון אבל מומי אומר שדוראנט הוא המפתח בסדרה ,22 הפרש ללוחמים בקריעת ים סוף
אחרי המשחק
מק'ולם ולילארד היו על אוטמט בחצי הראשון עם 48 נקודות מה – 56 של פורטלנד שירדה למחצית בשיוון
משולם עם 27 משלו ( שווה שיא לשחקן פורטלנד במחצית למשחק פלייאוף ) ו 21 של לילארד האיש של עדו מדאון אנדר
המחצית השניה המשיכה ללכת חזק מאוד גולדן סטייט נתנה מיני בריחה אבל פורטלנד ידעה לחזור ל 88-88
גולדן סטייט שפתחה את המחצית עם דוראנט וקארי על הספסל אבל עם גרין וקלארק על המגרש . גולדן סטייט נתנה סוף סוף ה-ג-נ-ה
ריצה של 2-15 של הלוחמים סגרה את הגלגל על פורטלנד שתפרו את החליפות מוקדם מידיי
משולם ולילארד סיימו עם 41 ו 34 לפורטלנד ,2 נקודות משיא מועדון לצמד בפלייאוף ( קלייד וטרי פורטר עם 77 )
גודלן סטייט קיבלה 32 + 10 ריבאונדים מדוראנט , 29 מקארי ששם שלשה במשחק פלייאוף 59 רצוף , דרימונד גרין היה רחוק אגוז אחד מטריפל דאבל סיים עם 19 12 9 + 5 איטומים והפלוס מינוס הגבוה בקבוצה ( +15)
9-26 לספסל של גולדן סטייט היו נוק אאוט ללוחמים
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
N. VonlehPF |
23 |
1-5 |
0-0 |
0-0 |
1 |
4 |
5 |
4 |
0 |
0 |
2 |
4 |
-10 |
2 |
M. HarklessSF |
35 |
5-13 |
1-6 |
0-0 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
0 |
5 |
-10 |
11 |
D. LillardPG |
39 |
12-26 |
3-9 |
7-7 |
2 |
3 |
5 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
-6 |
34 |
E. TurnerSG |
36 |
3-7 |
2-3 |
4-4 |
1 |
9 |
10 |
4 |
1 |
0 |
1 |
4 |
-9 |
12 |
C. McCollumSG |
41 |
16-28 |
4-6 |
5-6 |
3 |
5 |
8 |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
-5 |
41 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
M. LeonardPF |
7 |
0-0 |
0-0 |
0-0 |
2 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
-4 |
0 |
A. AminuSF |
23 |
0-5 |
0-1 |
0-0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
-8 |
0 |
S. NapierPG |
10 |
1-1 |
0-0 |
1-2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
-8 |
3 |
A. CrabbeSG |
22 |
1-5 |
1-3 |
0-2 |
0 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
-5 |
3 |
P. ConnaughtonSG |
4 |
1-3 |
0-2 |
1-1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
+5 |
3 |
J. LaymanSF |
DNP-COACH'S DECISION |
T. QuartermanSG |
DNP-COACH'S DECISION |
TEAM |
|
40-93 |
11-30 |
18-22 |
11 |
27 |
38 |
15 |
8 |
3 |
14 |
25 |
|
109 |
|
|
43.0% |
36.7% |
81.8% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Warriors
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
D. GreenPF |
37 |
6-10 |
3-4 |
4-7 |
1 |
11 |
12 |
9 |
3 |
5 |
1 |
4 |
+15 |
19 |
K. DurantSF |
36 |
12-20 |
2-6 |
6-7 |
1 |
9 |
10 |
2 |
0 |
1 |
3 |
2 |
+1 |
32 |
Z. PachuliaC |
12 |
2-4 |
0-0 |
0-0 |
0 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
3 |
+4 |
4 |
S. CurryPG |
36 |
9-19 |
3-8 |
8-8 |
1 |
4 |
5 |
4 |
1 |
1 |
5 |
5 |
+5 |
29 |
K. ThompsonSG |
35 |
6-16 |
1-6 |
2-2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
+14 |
15 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
D. WestPF |
13 |
0-1 |
0-0 |
0-0 |
0 |
3 |
3 |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
+3 |
0 |
J. McAdooSF |
0 |
0-0 |
0-0 |
0-0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-3 |
0 |
A. IguodalaSF |
33 |
0-1 |
0-1 |
2-2 |
0 |
2 |
2 |
4 |
1 |
0 |
2 |
3 |
+8 |
2 |
J. McGeeC |
10 |
3-4 |
0-0 |
0-0 |
3 |
2 |
5 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
+8 |
6 |
P. McCawPG |
0 |
0-0 |
0-0 |
0-0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
+0 |
0 |
S. LivingstonPG |
15 |
1-1 |
0-0 |
0-0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
+0 |
2 |
I. ClarkSG |
12 |
4-5 |
2-2 |
2-2 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
+5 |
12 |
D. JonesC |
DNP-COACH'S DECISION |
TEAM |
43-81 |
11-27 |
24-28 |
9 |
36 |
45 |
26 |
7 |
10 |
16 |
24 |
121 |
53.1% |
40.7% |
85.7% |
https://www.youtube.com/watch?v=pTZdbLVxXgM
בוסטון סלטיקס 102 (0) – שיקגו בולס 106(1)
שיקגו גנבה את הביתיות מבוסטון בלי להתבלבל
לפני המשחק – מומי חושב שיש ריח של הפתעה חריפה באוויר בגלל הקהל וההתלהבות בוסטון תנצח בקושי גדול
אחרי המשחק – האף והיד של מומי לא עובדים ביחד , מומי הריח את שיקגו לוקחת את המשחק והיד של אם בי גיי עשתה פיפי בים סוף
אייזה תומאס הופיע למשחק אחרי שאיבד את אחותו שנהרגה בתאונה בשבת אבל לשיקגו היו תוכניות אחרות
המשחק היה יותר צמוד מסקיני ג'ינס על אוקסנה כשאף קבוצה לא הובילה ביותר מ 6 עד שג'ימי באטלר בשלשה גדולה עשה 95-88 לבולס 4 דקות לסוף
שיקגו הובילה 104-97 14 שניות לסוף אבל אייזה תומאס לא ויתר עם שלשה , בראדלי גרם לאיבוד כדור של באטלר באאוט ןתומאס הוריד ל 2 7 טיקים לסוף
הגארדן בבוסטון שכבר ראה נס או 2 לאורך השנים האמין אבל באלטר בזבזז קצת זמן סחט פאול ודפק 2 מ 2 מהקו כמו גדול
תומאס התרגש קצת בהתחלה כולל פספוס של 2 הזרקיות עונשין הראשונות שלו חזר לעצמו עם 33
זה היה הניצחון ה 2 של שיקגו בבוסטון אי פעם בפלייאוף , הניצחון הקודם היה ב 2009 אז שיקגו הובילה 0-1 בסדרה אותה הפסידה בסוף 3-4 ( סדרה עם 7 הארכות )
ג'ימי באלטר שם 15 ברבע האחרון סיים עם 30 לבולס , פורטיס הוסיף 19 מהספסל
מצב המחליפים ? 22-35 לספסל של הבולס ,36-53 בריבאונד
בוסטון צריכה לנצח את המשחק הבא ולחזור לעצמה
Bulls
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
N. MiroticPF |
19 |
1-9 |
0-5 |
2-2 |
1 |
3 |
4 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
-6 |
4 |
J. ButlerSF |
41 |
9-19 |
3-5 |
9-12 |
3 |
6 |
9 |
3 |
1 |
1 |
5 |
2 |
-3 |
30 |
R. LopezC |
34 |
6-10 |
0-0 |
2-2 |
8 |
3 |
11 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
-7 |
14 |
R. RondoPG |
27 |
6-15 |
0-3 |
0-0 |
4 |
3 |
7 |
6 |
2 |
1 |
1 |
5 |
-7 |
12 |
D. WadeSG |
34 |
4-12 |
1-2 |
2-2 |
1 |
4 |
5 |
6 |
2 |
2 |
3 |
2 |
+3 |
11 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
B. PortisPF |
29 |
8-10 |
3-4 |
0-0 |
1 |
8 |
9 |
3 |
0 |
2 |
0 |
2 |
+12 |
19 |
C. FelicioPF |
14 |
2-3 |
0-0 |
0-0 |
2 |
2 |
4 |
0 |
2 |
0 |
2 |
1 |
+11 |
4 |
P. ZipserSF |
22 |
1-4 |
0-2 |
4-4 |
0 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
+6 |
6 |
J. GrantPG |
21 |
2-9 |
1-4 |
1-1 |
0 |
2 |
2 |
4 |
1 |
0 |
2 |
1 |
+11 |
6 |
J. LauvergneC |
DNP-COACH'S DECISION |
M. Carter-WilliamsPG |
DNP-COACH'S DECISION |
A. MorrowSG |
DNP-COACH'S DECISION |
D. ValentineSG |
DNP-COACH'S DECISION |
TEAM |
|
39-91 |
8-25 |
20-23 |
20 |
33 |
53 |
22 |
10 |
7 |
16 |
18 |
|
106 |
|
|
42.9% |
32.0% |
87.0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celtics
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
A. JohnsonPF |
18 |
2-8 |
0-1 |
1-3 |
3 |
1 |
4 |
0 |
2 |
1 |
1 |
3 |
-2 |
5 |
J. CrowderSF |
31 |
4-12 |
1-5 |
0-0 |
2 |
6 |
8 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
-10 |
9 |
A. HorfordC |
40 |
8-13 |
1-2 |
2-2 |
2 |
5 |
7 |
8 |
0 |
0 |
2 |
2 |
+3 |
19 |
I. ThomasPG |
38 |
10-18 |
3-7 |
10-12 |
0 |
5 |
5 |
6 |
1 |
0 |
6 |
3 |
+12 |
33 |
A. BradleySG |
35 |
5-13 |
4-10 |
0-0 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
0 |
4 |
1 |
+6 |
14 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
J. JerebkoPF |
4 |
0-0 |
0-0 |
0-0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
+5 |
0 |
G. GreenSF |
6 |
0-2 |
0-1 |
1-2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
-4 |
1 |
J. BrownSF |
11 |
2-2 |
1-1 |
0-0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-9 |
5 |
T. ZellerC |
3 |
0-1 |
0-0 |
0-0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
+1 |
0 |
K. OlynykC |
23 |
3-8 |
1-4 |
0-0 |
3 |
1 |
4 |
3 |
2 |
3 |
0 |
1 |
-9 |
7 |
M. SmartPG |
31 |
3-9 |
3-7 |
0-0 |
0 |
2 |
2 |
6 |
1 |
0 |
2 |
2 |
-13 |
9 |
T. RozierPG |
DNP-COACH'S DECISION |
J. YoungSG |
DNP-COACH'S DECISION |
TEAM |
|
37-86 |
14-38 |
14-19 |
12 |
24 |
36 |
27 |
9 |
4 |
15 |
20 |
|
102 |
|
|
43.0% |
36.8% |
73.7% |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=aWMbBOXxhCY
יוסטון רקטות118 (1) – אוקלהומה סופרסוניקס 87(0)
בלואו אאוט של הטילים על הרעמים
לפני המשחק – מומי יילך על משחק אקסטרה צמוד עם צ'אנס להארכה – יוסטון ב 2
אחרי המשחק – הדבר הצמוד היחיד שהיה במשחק זה התלבושת של המעודדות
OKC עוד היו במשחק במחצית הראשונה ( 54-59 ליוסטון ) , 59 היו ליוסטון גם במחצית השנייה מול 33 בלבד של OKC
37-9-7 היו לזקן מול 22-11-7 של ווסטברוק , נוק אאוט של הרבי
רוברטסון היה היחיד שהגיע למשחק חוץ מווסטברוק אצל הרעמים , שלשה שלו עוד הורידה ל 62-64 4 דקות בתוך הרבע ה 3 ואז הרקטות פתחו את המנוע ושייטו לניצחון קליל כש OKC נעלמה לגמריי מהמגרש , מאותה נקודה יוסטון עשו 54-25
38-30 לספסל של יוסטון כשד'אנטוני נתן זמן אפילו לשחקנים מקצה הספסל
למרות יתרון גובה של OKC יוסטון שלטה בריבאונד עם יתרון 41-56 תחת הסל
הזקן עם 37 הוביל 5 שחקנים בדאבל פינגרס ליוסטון שקיבלה את אריזה ואריק גודרון ביום פושר ( 12 ביחד ) 31% בלסד מדאון טאון עם 10 שלשות ועדיין ניצחה ב 31 הפרש
21 לבברלי +10 ריבאונד ביו שיא קריירה בפליאוף עבורו
ווסטברוק עם 22 , אולדיפו הסריח את הפארקט עם 1 מ 12 מהשדה
OKC צריכה למחוק את המשחק הזה ,הלילה הם נראו בשוק טוטאלי
Thunder
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
T. GibsonPF |
21 |
2-4 |
0-0 |
1-2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
-6 |
5 |
A. RobersonSF |
35 |
7-10 |
4-6 |
0-0 |
1 |
6 |
7 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
-24 |
18 |
S. AdamsC |
28 |
3-6 |
0-0 |
0-2 |
1 |
4 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
-22 |
6 |
R. WestbrookPG |
34 |
6-23 |
3-11 |
7-8 |
2 |
9 |
11 |
7 |
2 |
0 |
9 |
3 |
-25 |
22 |
V. OladipoSG |
32 |
1-12 |
0-6 |
4-4 |
1 |
3 |
4 |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
-19 |
6 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
D. SabonisPF |
4 |
0-2 |
0-1 |
4-4 |
0 |
2 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
+1 |
4 |
J. GrantSF |
27 |
5-9 |
0-0 |
0-1 |
1 |
4 |
5 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
-25 |
10 |
D. McDermottSF |
3 |
1-2 |
1-1 |
0-0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
+1 |
3 |
E. KanterC |
16 |
3-7 |
0-0 |
2-2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
-10 |
8 |
S. ChristonPG |
14 |
2-2 |
1-1 |
0-0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
1 |
-6 |
5 |
N. ColePG |
6 |
0-2 |
0-1 |
0-0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
-12 |
0 |
A. AbrinesSG |
20 |
0-2 |
0-2 |
0-0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
-8 |
0 |
N. CollisonPF |
DNP-COACH'S DECISION |
TEAM |
|
30-81 |
9-29 |
18-23 |
7 |
34 |
41 |
19 |
8 |
6 |
15 |
19 |
|
87 |
|
|
37.0% |
31.0% |
78.3% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rockets
STARTERS |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
R. AndersonPF |
38 |
1-6 |
0-4 |
2-2 |
3 |
9 |
12 |
1 |
1 |
0 |
0 |
3 |
+27 |
4 |
T. ArizaSF |
32 |
2-4 |
0-1 |
0-0 |
0 |
4 |
4 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
+17 |
4 |
C. CapelaC |
25 |
7-9 |
0-0 |
0-1 |
3 |
4 |
7 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
+27 |
14 |
P. BeverleyPG |
26 |
8-13 |
4-6 |
1-2 |
1 |
9 |
10 |
3 |
2 |
0 |
2 |
2 |
+18 |
21 |
J. HardenSG |
34 |
13-28 |
3-11 |
8-11 |
1 |
6 |
7 |
9 |
3 |
0 |
2 |
1 |
+22 |
37 |
BENCH |
MIN |
FG |
3PT |
FT |
OREB |
DREB |
REB |
AST |
STL |
BLK |
TO |
PF |
+/- |
PTS |
M. HarrellPF |
4 |
0-0 |
0-0 |
1-2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
+1 |
1 |
T. WilliamsSF |
4 |
0-1 |
0-1 |
0-0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
-1 |
0 |
N. HilarioC |
19 |
7-8 |
0-0 |
1-1 |
3 |
2 |
5 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
+3 |
15 |
B. BrownPG |
4 |
1-3 |
1-2 |
0-0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-1 |
3 |
E. GordonSG |
29 |
3-8 |
2-5 |
0-0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
2 |
2 |
+21 |
8 |
L. WilliamsSG |
26 |
3-11 |
0-3 |
5-7 |
1 |
3 |
4 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
+21 |
11 |
S. DekkerSF |
DNP-FRACTURED LEFT HAND |
TEAM |
|
45-91 |
10-33 |
18-26 |
14 |
42 |
56 |
21 |
8 |
3 |
11 |
19 |
|
118 |
|
|
49.5% |
30.3% |
69.2% |
https://www.youtube.com/watch?v=sjmWR74t7Lk
שגיא נאור
17 אפר 2017 07:28:28סקירה מעולה מומי, שמצטרפת לפריוויו שופרא דשופרא
אסף
17 אפר 2017 07:33:47"וגורטאט שם 14 + 10 ריבאונד + דאנק ששלח את מילסאפ לוורשה",
העלה לי חיוך על הבוקר כנצר לשורשים פולנים עמוקים….
וול עם ווחאד תצוגה של אולסטאר ומי שניצח ללוחמים את המשחק היה דריימונד גרין עם כמעט טריפל דאבל והגנה של איש אחד ששומר על שלושה לבדו בערך. הפתעת המשחק: ג'אביל מק'גי שנכנס מהספל לפרקי זמן קצובים (אולי מדי) והכניס אינטנסיביות ואטרף לתוכו.
כצפוי לפחות ע"פ התחזיות פה הבולס יהיו משוכה קשה עבור הסלטיקס עם פוטנציאל להפתעה .
Berch
17 אפר 2017 08:52:20אחרי חיוך דומה לשלך שיעשעת אותי כפולני שאומר וואחד 🙂
אסף
17 אפר 2017 10:00:49זה השלכות הנישואין לצד המרוקאי כנראה ברץ'….
מומי שאוהב חציל בטחינה
17 אפר 2017 10:27:24ניצלת !
יש לפחות סירים על הגז ?
אסף
17 אפר 2017 13:57:47לעתים, בגדול היא הקרייריסטית בבית משנינו (בכל זאת מורה לחינוך מיוחד)
גור גולן
17 אפר 2017 15:29:04😂
סומסום
17 אפר 2017 07:52:15תודה על הסקירה, חצילופולוס.
בוסטון-שיקגו יכולה להתפתח לסדרה קלאסיק, אם הבולס ישמרו על רמת הריכוז והמחויבות, פשוט הגנה מעולה בדקות האחרונות, הפתעה גדולה לטובה.
הסלטיקס עדיין טובים יותר אבל נראה שכבר הבטחנו סדרה שתלך ל-6 לפחות, כמו טורונטו-מילווקי, ולתחושתי ותקוותי גם קליבלנד-אינדיאנה (הפייסרס שווים לפחות 2 נצחונות בסדרה הזו).
ראיתי גם את יוסטון ואוקלהומה – לא כוחות.
מומי שאוהב חציל בטחינה
17 אפר 2017 10:28:59חציל ופלוס ?
רעיון טוב לבלוג בתשלום
חציל ופלוס לייב HD כולל תמונות HD בלבד
אסף
17 אפר 2017 13:58:23יש לי תחושה שקייט אפטון תככב בערוץ הזה
Yinon Yavor
17 אפר 2017 11:29:19אינדי בזבזה את ההזדמנות שלה. זה יהיה סוויפ או מקסימום 1:4
Berch
17 אפר 2017 08:52:43תודה על הסקירה. תענוג על הבוקר
פאקו
17 אפר 2017 09:00:00סקירה מצויינת ללילה אדיר. תודה מומי.
המשגיח
17 אפר 2017 09:40:08תודה מומי
אפלטון
17 אפר 2017 09:42:53מה קיבלת את המשמרת של לפנות בוקר? הסיקור יצא לפני שהלחמניות יצאו מהמאפייה במג'דל כרום.
שיקגו בוסטון הולכת להיות סדרה מרתקת.
בכלל פלייאוף המזרח נראה מעניין יותר השנה. ממש כמעט כל הקבוצות שוות ברמתן ומשחקים מותחים אחד אחד.
במערב נדמה שהכל די סגור מלבד מקומות 4-5.
bobby
17 אפר 2017 09:46:33היי היי, אנחנו עדיין אוהדי יוסטון פה, בוא לא ננחס. אף סדרה במערב עוד לא סגורה, לא רק זאת של קליפרס ויוטה.
bobby
17 אפר 2017 09:48:40אני לא אשכח איך מלא אנשים ניחסו לי את הסיבוב הראשון מול דאלאס ב-2005 ומול יוטה ב-2007 כשבכל סדרה יוסטון הובילו 2-0 ואנשים אמרו/רשמו שהסוויפ בדרך :/
מומי שאוהב חציל בטחינה
17 אפר 2017 10:23:09מומי בליל שימורים כזה לא עוצם עין
איתי
17 אפר 2017 09:51:05הסוויפ בדרך. יוסטון יפרקו 0:4
Benny
17 אפר 2017 10:11:33תודה על הפריוויו המעולה ותודה על הסקירה המצויינת . היה לילה מעולה הצלחתי לראות שלושה משחקים נפלאים מתוך הארבע.. מסקנות : גולדן סטייט מעולים .. פורטלנד עם המאזן השני בטיבו בליגה מאז האולסטאר הגיעה הכי מפוקסת וחדה שיכולה להיות ובכל זאת הלוחמים לא נשברו .. זו פשוט קבוצה עם כל כך הרבה יכולת וגיוון שתמיד יהיה שם מישהו שידע להוציא מהבוץ בכל סיטואציה. אטלנטה עשתה ריצה מטורפת אחת במשחק 17-2 בתוך פחות מ 3 דקות אבל וול שחקן אדיר בכל מקרה שתי קבוצות שאין להן מספיק עומק ויכולת להגיע רחוק מידי אבל היה משחק סבבה לצפיה. על okc אני עדין לא סותם את הגולל הימור שלי יש מצב שהמשחק הבא ראסל מגיע איש אחר (בתקוה שהוא לא באמת סוחב פציעה..למרות ש זה די נראה כך). אם הכל בסדר איתו הסדרה הזאת תהיה 1:1. תחושה של עצבות על איזאה ואחותו סיפור נוראי קצת קלקל את הלילה המצוין הזה… תודה חג שמח 🙂
מומי שאוהב חציל בטחינה
17 אפר 2017 10:25:07ראסל צריך להגיע אחר + 4 שחקנים אחרים למשחק
מומי חושש שיוסטון ינוחו על זריי האפונה ויקבלו בראש במשחק 2 כמו שקרה לסן אנטוניו בשנה שעברה
Benny
17 אפר 2017 11:15:04מסכים איתך מומי ועם תאוריית זרי האפונה… נראה לי גם שהמשחק הזה עשו פרס חזק על האגו של ראסל וגם על האשך הלא טמיר שלו אז יש מצב שהוא יבוא עצבני וחד.. נראה 🙂
קלמנטה
17 אפר 2017 10:34:02MVP … ממש. מגוחך בכלל לבחור בו.
האיש לא משחרר את הכדור לאף אחד אחר
USAGE הכי גבוה בתולדות הליגה– איך זה יכול להיות קייס לMVP? בדיוק ההפך.
הבנאדם מסרס כל מי שאיתו בקבוצה- מה שגורם לאנשים להגיד
בטח שמגיע לו הMVP הסגל מסביבו חלש
אז לא. הסגל לא חלש. הוא עושה את הסגל לחלש בגלל הסירוס הזה והחוסר אמונה בשאר השחקנים.
שהכדור אצלך 99.9% מהזמן לא פלא שבסוף נרשמים כמה אסיסיטים.
והרב' כבר ממזמן הבנו ש8 מהם מגיעים כי הסנטרים משאירים לו בכח את הכדור.
הMVP (אם יזכה) הכי חלש שאני זוכר אי פעם.
6 מ-23 מהשדה. אשכרה ימי הזוהר של קובי בשלבי הדמדומים שלו.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 11:03:13שטויות . ראסל שיחק בכלל לא רע היום . יש לו בעיה קטנה בברך , ובחצי השני הוא שיחק רק 13 דקות , וכמעט שלא עלה ברבע האחרון .
OKC הפסידה הלילה את המשחק בעיקר בלוחות . דונובן הוציא את השחקנים שלו לשמור חזק בפרימטר , ואכן היה ליוסטון יום בינוני מ-3 ( ורע להארדן ). רק שיוסטון בחוכמה הלכו לסל , וגם לקחו ריבאונדים בהתקפה .
אוקלהומה , שהובילו העונה את ה-NBA בריבאונדים , הפסידה הלילה בלוחות 41 : 56 .
אני מהמר במשחק הבא על קרב צמוד יותר עד סוף המשחק.
ג'ון סינה
17 אפר 2017 12:14:58"ראסל שיחק בכלל לא רע היום" וקלע 3 מ11 מה3
"ואכן היה ליוסטון יום בינוני מ-3 ( ורע להארדן )" שקלע 3 מ11 מה3
"רק שיוסטון בחוכמה הלכו לסל" – הארדן עם 13-28 מהשדה (כאמור, היה לו יום חלש מה3)
אתה רוצה שאכתוב גם את המסקנה של כל זה?
הייט-אשברי
17 אפר 2017 10:42:04התחזיות שלי על בוסטון הולכות להתגשם . ייתכן שתעבור את שיקאגו , וייתכן שתודח . אבל כמו עליונות של ראשונה מול שמינית זה לא הולך להיות – גם אם בסוף היא תעבור סיבוב. איינג' ימשיך "לבנות לעתיד" , אבל העתיד חמקמק ואם הוא לא יביא שחקן טופ בטרייד בוסטון לא תשתה מהבאר . מהדראפט לבד היא לא תיוושע.
היתה לאיינג' חצי הזדמנות בחלון ההעברות עם פול ג'ורג' . הוא היה משדרג את בוסטון לקנטנדרית . איזאייה תומאס לא יכול לעשות את זה כשהוא כזה חור בהגנה .
סדרה שקולה , אבל בגלל הניסיון וג'ימי באטלר ( עוד אחד שיכול היה לשדרג את בוסטון ) אני נותן 55% לשיקאגו לעבור.
אפלטון
17 אפר 2017 10:44:29עוד נקודה שהיתה במשחק של יוסטון- אוקלהומה ולא זכתה לאזכור, זו החסימת פוטבול (שגם בפוטבול היא לא חוקית) של אדאמס על בברלי.
הוריד לו את הכתף ישר לתוך הראש.
זה הפלייאוף וכל זה ואני בעד משחק אגרסיבי אבל זה היה נראה קצת יותר חמור מהשטויות של גרין שנה שעברה ומכוון לגמרי.
האם זה שווה הרחקה של הליגה? אגב, אדאמס לא קיבל על זה כלום, גם לא עבירה.
https://youtu.be/KCeYb-5DHgc
ג'ורג' חבש הסקרן
17 אפר 2017 11:11:12בברלי צריך חסימה כזאת כל משחק, זה מעיר אותו
שי אבן צור
17 אפר 2017 11:19:52אם כבר אתה מתבכיין על זה מה עם המשחק המגעיל וחסר האחריות שלו שאשכרה כמעט גרם לפציעה של ראסל?
החסימה הזאת באה כתגובה
אפלטון
17 אפר 2017 11:36:11לא מתבכיין. אתה חושב שזו חסימה רגילה? שאין כאן כוונה לפגיעה מכוונת בשחקן יריב?
זו דווקא שאלה שאני שואל את עצמי בתור מי שאוהב ומעריך משחק אגרסיבי. האם הורדת הכתף לתוך ראשו של שחקן יריב כשברור שהפגיעה מכוונת שווה הרחקה פחות או יותר ממהלך בלתי ספורטיבי כמו בעיטה באשכים או מרפק לפנים תוך מאבק על ריבאונד? אני בעצמי לא בטוח בזה, בעיקר כי אני לא מכיר את החוק על בוריו.
האם זה 'הגיע' לבברלי? זה אתה תשאל את עצמך, ואם התשובה היא חיובית, כנראה שיש לך בעיה.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 11:54:46בברלי , שחקן מלוכלך שכבר פצע רבים בקריירה שלו , הוא האחרון שיכול להתלונן אם פעם אחת קיבל כתף בריאה.
הוא הסיבה העיקרית למה אני מקווה שלא נפגוש את יוסטון בגמר. לא מסיבות כדורסל נטו – אני פשוט חושש מפציעות אצלנו . אמנם דימו כבר לא אצלכם , אבל יש אחרים . גם אריזה לא קוטל קנים בתחום .
אפלטון
17 אפר 2017 12:05:38בברלי האחרון שיתלונן. לא יודע איך הוא בכלל קם מהמכה הזאת.
אחרי המשחק הוא שיבח את אדאמס על החסימה הזו. הוא דפוק בראש אבל העניין הוא לא בברלי, אלא אדאמס ונושא הפגיעה המכוונת.
האם זו חסימה רגילה או חסימה שבאה במטרה לפגוע? אין ספק שזו היתה חסימה בלתי חוקית אבל האם היא שווה פלגרנט בדיעבד? יכול להיות להחלטה ואם הליגה תתערב חשיבות בהמשך הסדרה.
שי אבן צור
17 אפר 2017 12:20:16התשובה שלי היא חיובית בהחלט ואין לי שום בעיה.
בעיקר לא בעיית התייפיפות.
אחד העם
17 אפר 2017 21:34:09לבברלי מגיע עוד כמה כאלה. הוא מגן מסוכן שיכול כל רגע פצוע שחקן
דקסטר
17 אפר 2017 10:50:13עכשיו אוהדי הסלטיקס מבינים למה באטלר אחד שווה לרבע סגל
זאת אולי הקבוצה שסיימה ראשונה הכי חלשה שאני זוכר
לווסטברוק יש מזל שההצבעות בקלפי נסגרו
הייט-אשברי
17 אפר 2017 11:10:47הניצחון הלילה הוא של הצוות המסייע של הארדן יותר מאשר שלו .
ל-2 שחקנים ביוסטון היה הפלוס/מינוס הגבוה ביותר – ראיין אנדרסון וקלינט קאפלה עם 27+ . להארדן רק פלוס 22 . ללו וויליאס ואריק גורדון פלוס 21 . אין מה לדבר שמייק ד'אנטוני שיחק אותה השנה.
בכל מקרה, MVP נבחר על העונה הרגילה , וראסל צריך להיבחר .
דקסטר
17 אפר 2017 11:16:38היה צריך להיבחר אבל בפלייאוף רואים מי משחק על אמת ומי לא.
שי אבן צור
17 אפר 2017 11:26:06חכה עם זה דקסטר.
מסכים שראס לא היה טוב אתמול אבל מצד שני כ-ל החבר'ה שלו הסריחו.
– שחקן של יוסטון מחטיא מהקו וננה לוקח את הריבאונד לעוד שתיים קלות
– יתרון של איזה 18 נקודות מהזדמנות שניה של יוסטון כשהיה שיוויון.
– לך תסמוך על מישהו שיקנה סל. מזל שהיה את רוברסון…
איכשהוא OKC החזיקה ככה במשחק עד אמצע הרבע השלישי. מה שמםליא זה איך ההתפרקות לא החלה עוד קודם.
Mbk
17 אפר 2017 11:28:37בעיקר בגלל שיוסטון לא קלעה מדאון טאון
דקסטר
17 אפר 2017 11:38:59כל החבר'ה הסריחו כי לא השרישו תרבות משחק.
זה היה ווסטברוק שואו וזה בסדר גמור בגלל הסיטואציה שנוצרה.
מבין לגמרי שנה כזו של הוכחה, אבל בואו לא נתבלבל, אם זה ימשיך ככה ווסטברוק יהיה שחקן מסכן- לא מסוכן, מסכן.
את מי היית לוקח לקבוצה שלך אם אתה מערבב בין הסגלים? אני הייתי לוקח את אולאדיפו ואדמס.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17 אפר 2017 14:11:06דקסטר צודק ב 100%
Mbk
17 אפר 2017 11:25:32די נו
הצוות המסייע ? גורדון עם 8 אריזה עם 4
31 הפרש במשחק בינוני של יוסטון
מה יקרה כשהבומבות יצללו פנימה ?
הייט-אשברי
17 אפר 2017 11:50:58השלשות לא צללו כי OKC יצאו לפרימטר והיקשו על קלעי יוסטון . ואז הפסידו את המשחק מתחת לסל , בחדירות של הארדן והזדמנויות שניות של יוסטון אחרי לא היה מי שייקח את הריבאונד.
זה נקרא Pick your poison
Mbk
17 אפר 2017 11:58:5331 הפרש זה שחיטה
מוקדם להסיק מסקנות לגביי המשך הסדרה על סמך משחק אחד רבל במחצית השניה OKC נראתה מזעזע מול משחק שרחוק להיות ה A גיים של יוסטון
bobby
17 אפר 2017 12:22:57״רק פלוס 22״
תאמין לי, אתה משהו מיוחד אשברי 🙂
הייט-אשברי
17 אפר 2017 13:44:57אני רק אומר שההבדל הלילה ביניכם לאוקלהומה לא היה זה שבין הארדן לווסטברוק . תבדוק את המספרים ותבין לבד.
אפלטון
17 אפר 2017 14:06:23הארדן יצר הערב 59 נק' לרוקטס. ווסטברוק יצר 39 נק' לאוקלהומה. זה אמנם לא 30 הפרש אבל הפרש די משמעותי. וזה בלי 9 איבודים הכדור של ווסטברוק שרובם לא הגיעו ממסירה לשחקן אלא מהסתבכות עצמית (והגנה נהדרת של בברלי).
בקיצור ובלי קשר למשחק הזה, הארדן שחקן שלם טוב יותר והרוקטס קבוצה טובה יותר.
Mbk
17 אפר 2017 11:31:20לייק להכל
ד"ר מלבי
17 אפר 2017 11:07:241. מלחמה: לוושינגטון אין דבר להציע מלבד דם יזע ודמעות. וג'ון וול. לאטלנטה אין דבר להציע.
לא כדורסל גדול, אבל מלחמה מרשימה!
2. פורטלנד לא באו להיות שטיח.
3. בוסטון לא בכיוון.
4. אחד יזכה לשחק לשחק סדרה מול הספרס, השני כנראה יזכה בMVP ובחופשת קיץ ארוכה, מה עדיף? לגדל זקן
Ljos
17 אפר 2017 11:17:32אחרי שפספסתי 7 מ-8 משחקי הפתיחה של הפלייאוף, ואיכשהו המשחק היחיד שנפלתי עליו היה מסיבת הרטרו של שנות ה-80 בין טורונטו למילווקי (כולל המוזיקה. יאניס החליט לפתוח ב-Take on me, טורונטו המשיכו עם Sweet Dreams, הגנת מילווקי הגיבו בחיקוי סטינג הכי טוב שלהם – כל נשימה שתקחו, כל צעד שתעשו, אנחנו נהיה שם, ודם יזרום כשבשר ומתכת יהיו אחד ונדע כמה אתם שבירים), תודה שאתם פה, עם הדיווחים המצויינים.
שי אבן צור
17 אפר 2017 11:17:36מומי – סחתיין על הנקמה באמא של ג'ניפר על האוכל הגרוע 🙂
סומסום
17 אפר 2017 11:21:09אלוהי הסנטרים כנראה לא שמע שהפלייאוף התחיל.
גובר ונורקיץ' עכשיו, בחייאת ראבאק (פאן אינטנדד).
ג'ורג' חבש הסקרן
17 אפר 2017 12:44:35אלוהים לוקח אליו את הטובים ביותר
דה שוט
17 אפר 2017 11:58:56הצוות המסייע של ראס צעיר מדי ולא בשל. בפלייאוף חייבים וטרנים. אתמול היה שילוב של ערב קליעה גרוע (גם בגלל בברלי שהתיישב לראסל בירכתי התודעה), התרגשות של הצעירים (אולדיפו) ו-ויתור על הצבע לטובת ההגנה על הקשת (כפי שציין ה״א). החשש העיקרי שלי – הפציעה של ראסל. אם היא תתברר כאמיתית (אפילו מגבילה) אז אין לאוק סיטי מה לתת בסדרה. אם לא – כבר ראינו דינמיקות משתנות בסדרות פלייאוף, בכל שלב. כל משחק מתחיל מ-0:0 ולכל משחק יש את אותו המשקל, בלי קשר להפרש.
מילה על ג״ס : מפלצת. כמו שמקולום ולילארד נראו אתמול, כל קבוצה הייתה חוטפת מהם בראש. פורטלנד גם הציגו הגנה קשוחה עם ידיים חזקות, רגליים חכמות והקרבת גוף. ג״ס עבדו קשה (!) אבל עשו את העבודה.
מילה על המזרח : כדורסל אחר, איטי וכבד. לכן המשחקים יותר צמודים ויותר פתוחים. הייתי שמח לראות ביטול של הקונפרנסים וסדרות מעולם אחר, אבל זה חלום ולא יותר. יותר מדי מסורת על הכף.
רנדי אורטון
17 אפר 2017 12:36:10גולדן סטייט אתמולל בהילוך ראשון עם 16 איבודים, רק מראה כמה פורטלנד עלובים ולא יכולים להיתחרות בפלייאוף.
דה שוט
17 אפר 2017 13:06:44תקרא את תגובה 19
התותח הקטמוני
17 אפר 2017 12:29:32תודה רבה מומי.
וואל זה ראסל עם מוח מפותח וקצת פחות אתלטיות. הוא עובר את המגרש באיזה שתי שניות וחצי מקווה שיגיע לגמר איזורי לפחות השנה.
היו כמה תגובות אבסורדיות אתמול על זה שפורטלנד כל כך חלשה ועם הגנה נוראית ושאם נורקיץ' אולי הם לוקחים את הלוחמים. מי שראה את אתמול את המשחק ראה שתי קבוצות קשוחות מאוד שמעלות שלוש היולוכים בפלייאוף. סטף וקליי שיחקו הגנה מצויינת – פשוט משולם וליליארד היו אלוהיים: שלושות עם יד בפרצוף חצי מטר, מטר אחרי הקשת ועדיין הם הפסידו כי מה לעשות הם משחקים מול הקבוצה הכי טובה שהייתה פה מאז תחילת המילניום לפחות.
אייזאה תומאס זה אדם שמרגש אותי כל פעם מחדש. הוא מסוג השחקנים שגורמים לאמונה שאם הם מצליחים לעשות את מה שהם עושים אז הכל אפשרי. נכון שהוא הפסיד אתמול – אבל זה הפסד לקבוצה הכי משוגעת היום בליגה שיכולה גם לקחת אליפות אם כל הברגים היו יושבים שם לאנשים במקומות הנכונים.
אוהדי יוסטון יכולים לדעתי להירגע – מה שהיה שנה שעברה לא יחזור לדעתי. היכולת ההגנתית של התנדר הייתה מבוססת בשנה שעברה על הגמישות ההגנתית של איבקה ושל דורנט. נכון שגיבסון גם שומר טוב אבל אין לו את היכולת של איבקה. אין להרדן מארב כמו שהיה לסטף בשנה שעברה כל פעם שהוא נכנס לסל.
דה שוט
17 אפר 2017 13:03:06+ 1
ביג לייק – אחלה ניתוח. דוראנט ואיבקה אכן חסרים לנו בהגנה. עדיין – אם ראסל בריא – אוק' יציגו התנגדות. הבעייה העיקרית, כפי שכתבתי, היא הגיל הצעיר של שחקני המפתח.
דה שוט
17 אפר 2017 13:06:03חוץ מההערה על וול – במערב הוא לא היה נראה כל כך מהיר. יש לו בעייה לשנות כיוון במהלך הדהרה, זה מה שמבדיל אותו מראסל, לילארד, סטף ואפילו הארדן.
רנדי אורטון
17 אפר 2017 12:41:51גריימונד הוא השחקן היחידי בליגה שצריך להחמיא לעצמו כדי שיחשבו שהוא שחקן טוב.
רק אוהדיי צלחות כמו אשברי יכולים לאהוב קבוצה כזאת.
התותח הקטמוני
17 אפר 2017 12:47:01אהבתי את ה"אוהדי צלחות" – מומי היה גאה בך.
וואלה נראה לי שאשברי אוהד את הקבוצה כבר איזה 60 שנה ואכל לא מעט חרא עד לפני 4 שנים. כמובן שגרין לא מדגדג את לברון המלך המדהים שלדעתי אם היה נולד יהודי ככל הנראה הוא היה המשיח.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 12:56:00100 +
רנדי אורטון
17 אפר 2017 13:07:49עד שלא יראה לי קעקוע של בארון דיוויס או גופיה של מונטה אליס אני לא יאמין לזה.
Mbk
17 אפר 2017 13:11:42רנדי אני מאוהב
אתה גאון ! גאון !
שי אבן צור
17 אפר 2017 13:16:44חחחח
מצטרף לאמ בי ג'יי
לא סתם גאון. גאון הדור!
הייט-אשברי
17 אפר 2017 13:46:42חחח. אלוף אתה.
גור גולן
17 אפר 2017 15:31:04גאון
רנדי אורטון
17 אפר 2017 13:09:54לא צריך להכניס את לברון לדיון על כל שחקן בינוני בליגה.
גריימונד הוא ברוס בואן משודרג שלא צריך להיות בשיקולים לשחקן ההגנה ביגלל שהוא שחקן מלוכלך.
שי אבן צור
17 אפר 2017 13:23:15ברוס בואן היה בנזונה שהתנקש בך בהגנה וכל האמצעים היו כשרים ומיד אח"כ היה קובר אותך עם השלשות שלו בהתקפה.
לומר על דריימונד שהוא ברוס בואן משודרג זאת וואחד מחמאה!
אגב, ריימונד לא מתקרב לרמת הלכלוך של בואן.
שי אבן צור
17 אפר 2017 13:13:18דריימונד צריך להחמיא לעצמו כדי שיחשבו שהוא שחקן טוב?
מה? הוא לא שחקן טוב?
מה אמרת בעצם?
רנדי אורטון
17 אפר 2017 13:25:42https://www.youtube.com/watch?v=gmNvOxYyqJ0
סירטון שמסכם את הדיון.
חג שמח
הייט-אשברי
17 אפר 2017 13:50:41חג שמח – אתה תיהנה מזה .
https://www.youtube.com/watch?v=J9eeUGmJw38
שי אבן צור
17 אפר 2017 14:17:16חחח
שי אבן צור
17 אפר 2017 14:16:00בלי ציניות – אתה אשכרה גאון!
עכשיו הבנתי ה-כ-ל
התותח הקטמוני
17 אפר 2017 14:55:27אז תסביר גם לאלה שלא הבינו
התותח הקטמוני
17 אפר 2017 14:58:48האם מדובר בסטנדאפיסט א-ל-ה גדי ווילצ'רסקי?האמנם?
רנדי אורטון
17 אפר 2017 15:01:52http://www.ebay.com/itm/Return-of-the-King-LeBron-James-the-Cleveland-Hardcover-/122440418049?hash=item1c82048301:g:n68AAOSw03lY7AWo
בבקשה,
מהדורה מיוחדת לכל קשיי ההבנה והציניים למיניהם.
Mbk
17 אפר 2017 15:04:03רנדי בן כמה אתה ?
תן קצת פרטים על עצמך
יונתן .S.
17 אפר 2017 13:27:37מומי תודה רבה על הסיקור.
בוסטון לא בכיוון כרגע ואם מישהו חושב שזה קשור לרגע הטראגי של תומאס הוא טועה.
הצורה בה הבולס שיחקו לא אמורה להביא לניצחון מול קבוצה שדואגת לשחק מבלי להזניח את הדברים הבסיסיים, אך זה בדיוק מה שבוסטון עשתה.
קבוצה שמתגאה בזה שהיא "לא הגיעה במזל" לאן שהיא נמצאת ושהיא משחקת חכם על המגרש צריכה להוכיח זאת ולא רק לטעון כך. אחרת, אתה מאבד מהקרדיט שמייחסים לדברייך וגרוע מכך – לעולם לא יקחו אותך ברצינות ככה.
בוסטון צריכים להגיע למשחק הבא כשהם מבינים שנדרש מהם להלחם יותר. לקחת ריבאונד (לא הגיוני שהבולס לקחו כ-50 אחוז (!) מהאפשרויות לריבאונד התקפה, עם כמה שהסלטיקס גרועים באספקט הזה). לבצע חילופים מהירים, להיות אגרסיביים בהתקפה ולא להתפשר על להעיף זריקות מה-3, כאשר גם רוב השחקנים לא קולעים טוב משם באותו ערב נתון.
וכמובן הכי חשוב ומה שכולנו יודעים – מישהו צריך לדעת להתעלות בהתקפה מלבד תומאס. בראדלי שיחק טוב ברבע הראשון. לאחר מכן? לא הופיע. הורפורד? היה טוב ברבע השני. אחר כך? לא הופיע. קראודר? טעון שיפור. והספסל? F. נכשל.
לשיקגו היה לחלוטין מגיע הניצחון הזה וזה לא משנה באיזה מקום בפלייאוף הם.
ולגביי כל האנשים שטוענים עכשיו שי"הריי לכם, הייתם צריכים להביא את באטלר או PG13" אני אגיד זאת שוב – בוסטון הציעו בערך כל מה שהיה להם והצד השני רצה. לא שיקגו ולא אינדיאנה חזרו אליהם. למה? כי שתיהן עדיין לא רצו לפרק את החבילה. בייחוד לא באמצע העונה. יתרה מכך, אגיד שוב את מה שאני תמיד אומר – חלון ההזדמנויות למהלך נכון בשבילם יש עד הדד-ליין של העונה העוקבת. עד אז, אף אחד לא יודע באמת מה הדבר הנכון ולכן עדיף לחכות ולראות מה ייצא מאשר לנתח לחינם את הנושא.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 13:56:26לבוסטון אין כלים להיות קונטנדרית אמיתית . חד וחלק.
איזאה באמת תופעה – בוודאי יחסית לגובהו . רק שבפלייאוף ההגנות מתהדקות והמשחק קשוח יותר . וכאן צריך לפצות בהגנה טובה יותר. וכשהשחקן המוביל שלך הוא אחרון בליגה בדיפנסיב רייטינג בין כל ה-PG יש לקבוצה בעיה.
השאר מלבדו חבורה לוחמת , אבל בלי מספיק FIRE POWER בהתקפה ובלי עוגן אמיתי בהגנה .
יונתן .S.
17 אפר 2017 14:13:12אין לסלטיקס כלים בכדי להיות קונטנדרית?
למיטב זכרוני, יש כמה אלופות כאלו, כמו דאלאס והפיסטונס ב-2004. שתיהן מול קבוצות שבנויות ע"פ מה שאני מניח שאתה מגדיר כקונטנדרית.
המסקנה שלי מהנק' הזאת היא שאין שחור ולבן בחיים ולא נכון להכליל ולקבוע שאין תופעה כזאת בכלל.
מעבר לכך, אין פה מה לדבר בכלל על קונטנדרית. מדובר על הסיבוב הראשון וסדרה מול קבוצה שלמרות שיתרונות הרבים שהם יכולים לנצל מול הסלטיקס, הסדרה הזאת תנוע יותר ע"פ מה שבוסטון תבצע מאשר הבולס. לא סתם הם היו במקומות 1 או 2 והבולס היו חלק נכבד מהעונה מחוץ לפלייאוף.
נכון, פלייאוף זאת עונה אחרת. אולם, פער האיכות בין הצדדים יחסית ניכר ולמרות שאני לא 100% אובייקטיבי, קשה לטעון לדעתי אחרת מהטענה שהעליתי.
בוסטון צריכים לשחק טוב יותר. יש דברים בסיסיים שהם לא ביצעו, לעומת שיקגו בהם דברים יתחברו בצורה שלא קוראת בד"כ. הם יכולים וצריכים להיות בשלב הבא וזה לא באמת משנה בכמה משחקים זה יקרה.
לסיכומו של עניין, לא נכון לנתח את כלל הקבוצות ע"פ משחק אחד בסדרה. תמיד אנשים עושים זאת ולטעמי זה לא דבר שהוא נכון. צריך להתקדם שלב שלב ולבצע התאמות ע"פ כל משחק.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 14:23:36נכון – בהרכב הזה אין לה .
דטרויט של 2004 שייכת לעידן אחר , בו הכוכבים פחות שיחקו תפקיד. והיא היוצאת מן הכלל. וגם היא הביאה באמצע העונה חיזוק – את ראשיד וואלאס – בלעדיו היא לא היתה אלופה.
לדאלאס היה את הג'רמינייטור בשיאו , ולפני שמיאמי התחברה.
יונתן .S.
17 אפר 2017 14:33:35זה לא משנה את העובדה ששתיהן היו בנויות באופן דומה לבוסטון – קבוצות שבנויות פחות או יותר סביב כוכב אחד ושהקונספט הקבוצתי הוא הכי חשוב. אלו קבוצות ששלטו ביתרונות שלהן והפכו אותן לדרך קבע.
אם בוסטון רוצה להתקדם, כרגע, עם מה שיש לה בשלבים המאוחרים, זה מה שהיא תצטרך לעשות.
אבל בשורה התחתונה, הם לא נמצאים כרגע בשלב שאמורים לדבר עליהם כקונטנדרים או לא, כי הם לא מתחרים מול קבוצה כזאת. זה סיבוב ראשון ובסופו של יום, פערי הרמות רחוקים בין הצדדים. עם או בלי כוכבים. הם אמורים להיות טובים ממה שהם היו הלילה והם עדיין אמורים להמשיך הלאה. אין תירוצים להופעה הערב ולא נכון לטעון שהמשחק של תומאס השפיע, כי אם כבר, הוא המשיך להוכיח היום שאנשים שמזלזלים ביכולותיו אינם רואים אותו בפעולה מעמיקה ובמקרה הכי טוב מבחינתכם, הם מנתחים את הסטטיסטיקה האישית שלו ותו לא.
תום
17 אפר 2017 14:31:14גם אם נקבל את הטענה שלך לגבי ג'ורג' ובאטלר (הציעו הכל תמורתם), עדיין עולה השאלה – למה לא הביאו שחקנים שכן יכלו להביא?
כפי ששאל האוהד המושבע ביל סימונס:
למה לא הביאו את פי. ג'יי טאקר? את איליאסובה?
שחקנים שבוודאות היו פנויים וקבוצות אחרות במזרח חטפו בכלום כסף.
בוסטון יכלו להתחזק יחסית בקלות ולקרוא תיגר אמיתי על גמר המזרח.
ויותר מכך – מעצם זה שהם לא ביצעו שום טרייד, הם בעצם הודו כלפי חוץ וגם כלפי השחקנים הנוכחיים – שהם לא מאמינים שיש להם סיכוי העונה. זה בפני עצמו מהווה פגיעה מנטלית.
לא מבין למה אתה לא מוכן לקבל את זה
יונתן .S.
17 אפר 2017 14:51:42תום, ראשית – מה שציינתי לגביי באטלר וג'ורג' הוא מבוסס על מקור די אמין (THE VERTUCAL).
שנית, על פי מה אתה מבסס את הטענה הסופית שלך, אותה קבעת כעובדה?
"הם הודו כלפי חוץ וגם כלפי פנים שהם לא מאמינים שיש להם סיכוי העונה?"
ואם אני אגיד לך שדווקא העובדה שהם לא ביצעו טרייד הוא צעד של אמון בסגל הקיים?
אתה מודע לכך שיש מקרים שטרייד בקבוצה גם מסוגל לערער אותה? דוגמא טובה לכך תהיה הסלטיקס של 2011, שהיו ראשונים במזרח והיו נראים טוב, למרות הפציעות הרבות שלהם. הם החליטו להתחזק והם העבירו את פרקינס תמורת ג'ף גרין. על הנייר הם היו טובים יותר. בפועל? העסקה ערערה את הקבוצה מנטאלית ומאז זה לא היה אותו דבר ואפשר להגיד בדיעבד שהמהלך היה תחילת הסוף לעידן ההוא בבוסטון.
בוסטון יכלו להתחזק בקלות? ע"פ מה אתה מבסס זאת? כי קבוצות אחרות הצליחו לבצע זאת? זה לא בהכרח נכון לייחס מצב כזה לכלל הקבוצות.
דוגמא טובה לכך היא כמו אינפלציה מדינית – העובדה שלמשל מכונית תהיה הרבה יותר יקרה במדינה אחת, לא אומר שזה יהיה המחיר במדינה אחרת.
הדרישות שקבוצות הציבו בפניי בוסטון על כל עסקה הייתה גבוהה ממה שדרשו מאחרות, כי המחיר שבוסטון יכולה להציב ככל הנראה יהיה גבוה יותר. קבוצות אחרות, שהן נואשות יותר, יגיעו לשיחות בשלב מאוחר יותר. זה מצב בו הקונה והמוכר נמצאים במקום מיכוח חלש יותר ולכן הערכים בעסקה יורדים באחד הצדדים, אם לא בשניהם.
יתרה מכך, האם זה נכון לבוסטון לנסות לבצע טרייד בשביל חיזוק לטווח הקצר שלא בהכרח יתרום לטווח הארוך? הריי כמעט כל הסגל הוא שחקנים צעירים שיכולים עוד להתפתח. אתה תעביר שחקן כזה תמורת שחקן שלא בטוח שיישאר אפילו בקיץ? זה לא מהלך חכם ברוב המקרים, פרט למקרה ידוע – חלון הזדמנויות קצוב וקצר.
ברם, בוסטון בכלל לא שם עדיין. עם או בלי אותם חיזוקים ספציפיים.
אין מה לעשות – הקבוצה הזאת נראתה טוב בעונה הרגילה ולא משנה מה מיקומה בפלייאוף, הם לא רצים לאליפות. גם אם יאמינו בכך הכי חזק, ע"פ דבריו של קראודר (וטוב שהם חושבים כך. לא משנה כמה זה ריאלי). בוסטון צריכה להתעסק בלראות התקדמות בקבוצה. הם בונים עצמם בהדרגה ואין סיבה שגחמות מסוימות של נסיון לרוץ פתאום לאליפות לפני שהם בנויים לכך תהיה פתאום השאיפה הראשית.
הם צריכים להגיע לקיץ הקרוב, זה שהיה ידוע שיהיה המכריע בקבוצה, ולראות מה הדבר הנכון ביותר עבורם – טרייד או פוטנציאל לכוכב מהדראפט. שם הם יקבעו לעצמם את הדרך שהם פנו בה בצומת דרכים ומאותה שנייה הם יהיו חכמים יותר מה לעשות הלאה.
לסיכומו של עניין – אני מאמין שיהיה נכון להפסיק לנתח החלטות באופן יחסית שטחי, או לבססן על דעות אחרות של אנשים, ולשאוף לנסות להעמיק יותר בקבלת ההחלטות שמתבצעת, כי כנראה שמישהו השקיע מחשבה ותכנון מאחורי אותם מהלכים. עוד יותר כשמדובר במועדון שהראה בשנים האחרונות שהוא מתנהל כך. שחור על גביי לבן.
יואש בן טולילה
17 אפר 2017 14:59:56ואם יביאו את הבחירה הראשונה או השניה בדראפט זה יספיק?
לשחקן מהדראפט שהוא לא 2.11 כמו דאנקן או טאוונס לוקחות 2-3 עונות כדי להפוך לתותח, נראה לך שיחכו שם?
אני חושב שבסלטיקס הפסידו כמה הזדמנויות והקיץ זו תהיה האחרונב בהחלט: אם לא יביאו סמול פורוורד סופרסטאר, ואני מדבר על ג'ורג' כו באטלר, הם ימשיכו להיות האטלנטה של 2015.
נכסים על הנייר זה נחמד, אבל זה לא מנצח משחקי פליאוף.
יש להם פשוט בור עצום בין תומאס להורפורד.
בראדלי שחקן ענק אמנם, אבל קראודר לא סקורר מספיק טוב, הורפורד צריך לשחק 4 ולא 5 והם חייבים מישהו 2.11 או חיית ריבאונד כמו שדייויד לי היה או קווין לאב (רק בלי ההגנה המזוויעה של שניהם).
הם נראים כאילו הם ממש קרובים להיות הגרסא הטובה ביותר שאפשר להעמיד, אבל הם רחוקים מזה, והרבה.
יונתן .S.
17 אפר 2017 15:10:42יואש, מעריך את דעתך, אבל אני לא יכול שלא לתהות אם בכלל קראת את הנק' שהעליתי בסוף.
לבוסטון היו עד כה המון הזדמנויות, אך אי אפשר להגיד שהן בהכרח נחשבות, אם הם לא היו מעוניינים או הצד השני לא היה מעוניין.
יתר על כן, אתה בעצמך מבצע ניתוח מבלי לדעת מה צופן העתיד ומה באמת נכון לקבוצה.
ייתכן מאוד שהבאת אותו שחקן מהדראפט ועוד סטאר בטרייד או מהשוק החופשי יהיה הדבר הנכון יותר.
הקבוצה תנתח את כלל האופציות שיהיו לה ואני סומך על אותם אנשים שהם כיוונו להגיע לעמדה שהם נמצאים עכשיו בה מלכתחילה, כי הם גם ציינו ואמרו זאת בעצמם, עוד בקיץ הקודם וזה שלפניו. אני לא שולל דעות של אחרים פה, אבל אני מניח שלפי אותן תשובות אני היחיד כאן שמעמיק דיו ברזי הקבוצה כדי לדעת באופן מעמיק יותר מה מתחולל שם ולכן אני אומר – לאף אחד מאיתנו אין דרך לדעת מה נכון יותר עבור הקבוצה. בעיקר לא מכך שאנו שופטים אותם אחרי משחק פלייאוף אחד שאותו אנחנו עכשיו קושרים לעוד כל מיני נק' ואירועים שראינו ומחליטים להרים מתוך זה מסקנות שהן לדעתנו מבוססות באופן מספק. זה לקשור את העגלה לפני הסוסים + ביצוע כשל לוגי (פרזנטיזם) בהסקת מסקנות שלנו.
בשורה התחתונה – מה שחשוב הוא שבוסטון יעשו התקדמות בפלייאוף הזה. לפחות סיבוב שני ושיתנו בו תחרות אמיתית ולא יתרפסו. משם, כשנגיע לרגעים בהם תצטרך להיות קבלת החלטות, נוכל לשפוט את הסלטיקס באופן איכותי יותר. עד אז? דעתנו היא ברמת הדעה בלבד ואין כמעט ספק בכך שאין דרך לקבוע זאת כמסקנה.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 15:16:17מסכים עם יואש.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 15:20:36יונתן – בעתיד הנראה לעין אף קבוצה לא תיקח אליפות בלי שני שחקנים לפחות מהטופ 20 בליגה , ורצוי אחד מהם בטופ 10 . לכם אין אפילו אחד מהטופ 20 .
אני לא צריך להזכיר לך איך לקחתם את הלאיפות האחרונה ( ועוד הופעה בגמר ) – רק על ידי הבאת 2 אול סטארים כתיגבור לפירס.
יונתן .S.
17 אפר 2017 15:23:00לגיטימי הייט ואני מכבד זאת.
אבל אני ציינתי זאת ואציין שוב – לא נכון לבסס מסקנות על ניתוח יחסית שטחי ולא מעמיק דיו.
אולי אני אוהד את הקבוצה, אבל אם תקרא בתגובות קודמות שלי, אין לי בעייה לנתח אותם גם ללא רגש סנטימנטלי כלפיהם.
יהיה נכון לשפוט את בוסטון לאחר כלל ההחלטות בקיץ הקרוב ואיך שהן יראו בפועל על המגרש. כרגע הם צריכים להראות התקדמות בלבד. למה? כי הם לא באמת קונטנדרים ראשיים בפלייאוף והם פה כדי להראות שהם מועדון בעלייה וכדי לשחק בשביל לנצח. זה גם ככה, למרות שהם עדיין בונים את עצמם, כי זה האופי של המועדון. ואני אישית מעריך זאת.
אז מה יהיה עד שנראה את התוצאות של ההחלטות העתידיות בשטח? נצטרך לחכות ולראות.
יונתן .S.
17 אפר 2017 15:29:14הייט, קודם כל זה ניתן לוויכוח שאין לקבוצה שחקן בטופ 20 ואני מאמין שהרוב יגידו שהינך טועה לדעתם, כי העונה של תומאס מספיקה כדי לקבע אותו כרגע ברשימת הגדולים בליגה כרגע.
תומאס יראה אף טוב יותר אם יאוגדו עוד אנשים סביבו ומה שרואים ממנו כרגע זה בנוסף לעובדה שהוא סוחב על הגב שלו קבוצה שלמה במעלה הצמרת. אם הוא לא היה נמוך כל כך בהשוואה לקולגות שלו, אני מאמין שהיו לוקחים זאת יותר ברצינות וזה ההפסד של אותם מקטרגים בלבד. אגב, אנשים גם נוטים לחשוב שבגלל שכוכב מצטרף לכוכב אחר זה בהכרח יוריד לו את היכולת. אני מאמין שהוספת כוכבים סביבו רק תועיל לו והוא יראה אף טוב יותר. אך זאת נדע רק במידה וזה יבוצע.
בכל מקרה, אני לא אחזור על דבריי מההודעה האחרונה – נגיע לגשר ואז נחצה אותו. כשיקחו שם את ההחלטות שיש לקחת אנו נשפוט אותם. כרגע הם עדיין בתהליך. הדרך שהם עשו (עם קיבוץ הנכסים שלהם ולא אלו של השחקנים על המגרש) הינו חלק מתוכנן בדרך. הקיץ הקרוב הוא הזמן שלהם להראות מה הם כיוונו כל הזמן הזה להרים שם.
יונתן .S.
17 אפר 2017 15:46:12תום, תקרא בבקשה שוב את תגובותיי ותשים לב שאני מציין שאני מכבד את דעת מי שמגיב לי.
זה שאתה נפגע שאני לא מקבל את דעתך, עקב העובדה שאתה לא חוקר לעומק את דברייך לגביי הסלטיקס, לא משנה זאת. מאידך, זה כן אומר שאטיל בה ספק מסויים.
אם תגיד לכל מי שמטיל בדעתם ספק שהוא מתנשא, שיבושם לך. אבל אני לא אשנה זאת בעצמי כלל. תדע להפריד בין הדברים. אין פה עניין של יצירת דיון. אני רושם המון דברים שאתה יכול לקחת וליצור מהם דיון. ההבדל הוא שאני, בתור אוהד שמעמיק בקריאה וניתוח הקבוצה, בעל ידע רק יותר לגביהם. אם תבוא לאדם שבקיא יותר בחומר מסויים, מבלי שאתה בקיא כמוהו, ותביע דעה שמראה שאתה בקיא פחות ממנו בנושא, תגרום לו להטיל ספק בדעה שלך. PLAIN N SIMPLE.
אין כאן שום זלזול בידע שלך או של כל מגיב אחר אם אני מטיל ספק בדעה שלך ואחרים על הרעיונות שמעלים, כאשר אותם רעיונות לא יורדים מספיק לשורש העניין.
לכן, אתה דורש ליצור דיון? אין בעיה. מצויין. אם כך, תקרא, תחקור ותביע דעה שמבוססת על ניתוח מעמיק יותר, אם ברצונך לרכוש את תשומת ליבם של סובבך. אני משקיע וקורא כל מה שמגיבים אליי ואני מגיב בחדוה, עקב העובדה שאני מכבד את מי שפונה אליי. אך אם זאת, אני גם דורש שלא רק נקיים דיון, אלא שיהיה עמוק ומבוסס יותר. ולא רק על הגיגים.
לסיכומו של עניין – אתה קורא לזה התנשאות? מתנצל ידידי, אבל לרצות שהדיון יהיה מבוסס ומעמיק אינו חטא ואינו מראה על שום התנשאות.
תום
17 אפר 2017 15:34:46התרעמת כשקראתי לתגובותיך מתנשאות?
בבקשה – גם כאן אתה מתייג כל דעה נוגדת לשלך כשיטחית, והעובדה שאתה כותב זאת בשפה נעימה לא מייפה את זה.
כל מה שאתה כותב נובע מהבנה עמוקה, כל שאר המגיבים לא מבינים כלום.
אז קדימה – תמשיך לחזור על ניסוח זהה של אותם רעיונות כתקליט שבור גם כאשר המגיבים מסביבך מנסים לייצר דיון ולאתגר את התמה הבלתי נלאית שאתה מציג.
ניכר שאתה חש בטוח בצדקתך, או בצדקנותך. אשריך.
יונתן .S.
17 אפר 2017 15:54:54תום, תקרא בבקשה שוב את תגובותיי ותשים לב שאני מציין שאני מכבד את דעת מי שמגיב לי וזהו לא מס שפתיים.
זה שאתה נפגע שאני לא מקבל את דעתך, עקב העובדה שאתה לא חוקר לעומק את דברייך לגביי הסלטיקס (זוהי דעתי, אך צר לי שאני חושב שעל פי דברייך זוהי גם כנראה המציאות), לא משנה זאת. מאידך, זה כן אומר שאטיל בה ספק מסויים.
אם תגיד לכל מי שמטיל בדעתך ספק שהוא מתנשא, שיבושם לך. אבל אני לא אשנה זאת בעצמי כלל. תדע להפריד בין הדברים, כי שוב – אני מנסח את עצמי יפה, לא מפאת עידון דבריי, אלא גם מתוך כבוד ואכפתיות לאדם שפונה אליי. אין פה עניין של מניעת יצירת הדיון. אני רושם המון דברים שאתה יכול לקחת וליצור מהם דיון. ההבדל הוא שאני, בתור אוהד שמעמיק בקריאה וניתוח הקבוצה, בעל ידע רב יותר לגביהם. אם תבוא לאדם שבקיא יותר בחומר מסויים, מבלי שאתה בקיא בו כמוהו, ותביע דעה שמראה שאתה בקיא פחות ממנו בנושא, אתה תגרום לו להטיל ספק מסויים בדעה שלך. PLAIN N SIMPLE.
ומאידך, אין כאן שום זלזול בידע שלך או של כל מגיב אחר אם אני מטיל ספק ברעיונות שמעלים, כאשר אותם רעיונות לא יורדים מספיק לשורש העניין.
לכן, אתה דורש ליצור דיון? אין בעיה. מצויין. אבל לי חשוב שגם הדיון יהיה מבוסס ולא רק על דעה בלבד. באפשרותך לקרוא, לחקור ומשם להביע דעה שמבוססת על ניתוח מעמיק יותר, אם ברצונך לרכוש את תשומת ליבם של אנשים שדורשים דיון עמוק. אני משקיע וקורא כל מה שמגיבים אליי ואני מגיב בחדוה, כי כל רעיון מעלה נק' למחשבה. ברם, לא כל נק' כזאת מספיק עמוקה לטעמי וזאת אני מבסס על עובדות.
לסיכומו של עניין – אתה קורא לזה התנשאות? מתנצל ידידי, אבל לרצות שהדיון יהיה מבוסס ומעמיק אינו חטא ואינו מראה בהכרח על שום התנשאות. הבקשה שלי מהדוברים אליי בנושא הזה הוא שאשמח לשמוע מהם דברים מבוססים יותר. אין בכך שום יחס שאינו מכבד.
הייט-אשברי
17 אפר 2017 15:46:13יונתן – תומאס לא בטופ 20 , למרות הקפיצה הגדולה שנתן . אולי יהיה שם בעתיד , אבל בשביל זה הוא קודם כל יצטרך להתחיל לשחק גם הגנה.
וגם אם הוא יהיה שם – הוא רק אחד.
ואני חוזר ואומר שקשה מאוד לטפס לרמת קונטנדרית רק דרך הדראפט , גם אם יש בחירה שהיא בין 3 הראשונות . לא בכל שנה יש שחקן בדראפט שהוא שחקן-על עתידי , וגם אם יש קשה לדעת מראש מי זה יהיה.
ובכל מקרה , גם אם בוחרים את השחקן הנכון , אם הוא לא עונה לשם לברון או דוראנט צריך לחכות שנתיים-שלוש לפחות להבשלה שלו .
יונתן .S.
17 אפר 2017 16:01:53כרמלו אנתוני נחשב במשך שנים, ובצדק, בטופ 20 מבלי להיות שחקן הגנה טוב. מעבר לכך, לעומת אנתוני, תומאס מנסה לשחק בהגנה והרבה מהעובדה שאחוזיו נמוכים בהגנה, היא מכיוון שהוא נמוך בראש מרוב יריביו שתוקפים אותו.
הייט, תעבור על משחקים של הקבוצה ואתה תראה זאת. תומאס לא מגן דגול כלל וכלל, אך הוא אינו גרוע כמו שעושים ממנו. הוא נותן מאמץ גדול וזה גם אחרי שהוא סוחב קבוצה שלמה כל הזמן בהתקפה וזה לא פשוט. יש כרגע אולי שניים בליגה שבאמת מתמודדים עם אותו עומס והם גם ראויים להערכה וזה הארדן והצ'יטה.
ואתה צודק לחלוטין לגביי הדראפט. אך האם תהיה אפשרות טובה יותר לעומת האופציות האחרות שיהיו להם? תחשוב על זה.
אם עכשיו יידרש מהם להביא גם את שתי הבחירות (מה שבד"כ דרשו מהם עד כה), לפחות שחקן צעיר אחד (סמארט או בראון) ולפחות אחד מהשחקני חמישייה, בארדלי או קראודר, ולצידם נדרש גם עוד מישהו שישלים את העסקה כלכלית, אז גם זלר (הסנטר הטבעי היחיד בסגל) – כל זה נשמע בהכרח עסקה טוב מצידם של הסלטיקס? ייתכן מאוד שכן, אבל זה לא ייתן להם ערובה לכך שהם יהפכו לקונטנדרית.
אין לקבוצה בעייה להעביר את הבחירה. הם רוצים לעשות זאת בזמן הנכון וברגע הנכון ועד כה זה לא קרה. הם חשבו שזה כן אפשרי בדד-ליין. הקבוצות לא חזרו אליהם (אפילו איינג' והבעלים של בוסטון טענו כך ואין להם סיבה לשקר, כי זה הופך בקלות למדרון חלקלק שיפגע בך בעסקאות עתידיות, כי אתה תתפס כשקרן. רק תשאל את דיבאץ' איך זה).
הייט-אשברי
17 אפר 2017 16:31:44תראה – בוסטון קבוצה טובה, ובהחלט שווה פלייאוף . אם מסתפקים בקבוצה צעירה שיודעת גם לנשוך מדי פעם את הגדולות – סבבה.
אבל אם רוצים לעשות את כל הדרך ולהגיע לגמר , צריך יותר. בוסטון לא עשתה כלום השנה בכיוון . אולי איינג' יעשה את זה בקיץ . נמתין ונראה.
לא כדאי לך לקחת את אנתוני כדוגמא לתומאס. אנתוני לדעתי תמיד היה אוברייטד – שחקן שיכול לתת הצגות , אבל לא יכול לסחוב קבוצה על הגב.
יונתן .S.
17 אפר 2017 16:45:48אתה צודק בשתי הטענות.
את אנתוני ציינתי, אבל לקחת עם עניין האוברייטד. תומאס שווה (לטעמי לפחות) יותר. אם כך, אתן דוגמא אחרת – אייברסון. תומאס לא שם עדיין, אבל זאת גם תקופה שונה ממה שאייברסון חווה (אולי הזמן בו המזרח היה הכי גרוע לאומת המערב ולא הייתה לו תחרות מספיק טובה בזמנו כשעלה לגמר). אני מאמין שיהיה לנו קשה לקחת צד משותף בנושא הזה ללא הוכחות בשטח ובצדק, אבל אני מאמין שאם הוא יוקף בסקוררים אמינים יותר סביבו, שקטלניים בדיוק כמוהו, הוא יראה אף טוב יותר. אך את זה אין ביכולתי להוכיח ואקווה שזה יקרה בעונה הבאה.
לגביי מבנה הקבוצה – שוב, אתה צודק בהחלט. שיהיה ברור שגם אני חושב כמוך. אין למה לטעון אחרת, כי זה מוכח בשטח ועל בוסטון מוטלת החובה לנסות להוכיח אותנו על טעותינו עם הסגל הנוכחי. אולם, אני מדבר על עניין קבלת ההחלטות העתידי – אין לדעת מה באמת יועיל לבוסטון. אני תומך בבחירה וגם בטרייד. כי אני אתמוך במהלך שיראה שהייתה מאחוריו מחשבה נכונה שעוזרת להתקדם במעלה הפסגה ולא נעשה מחפזון. חשוב גם לזכור – לבוסטון יש כרגע הרבה כלים שאנחנו לא רואים אותם בשטח. שתי הבחירות האחרות בסיבוב הראשון שהם ביצעו לא היו בקבוצה השנה. אין לדעת איך הם יראו ומה הם יתרמו בפועל (או על הפרקט, או כחלק מעסקה עתידית). אנחנו לא יודעים איך הבחירה תראה (כנ"ל כמו האפשרויות שרשמתי מקודם בסוגריים). לכן, לקבוצה יש המון אפיקים לנוע בהם ואני מקווה שיבצעו בסוף הם הבחירה בערוץ הנכון. אבל לא משנה מה זה יהיה, נצטרך לראות על המגרש איך זה יראה. כרגע? אין ספק שהסיכויים שסטאר בטרייד יהיה מועיל יותר בטווח הקצר הוא נכון יותר.
נחכה ונראה מה יהיה. כרגע? אין ספק שהם לא קונטנדרים. אבל הם אמורים וצריכים לעבור את שיקגו לפחות.
תום
17 אפר 2017 15:56:14יונתן, אתה מפספס נקודה מהותית –
עצם זה שאתה מכתיר דעה מסוימת כשיטחית לא הופך אותה לשיטחית, כשם שאין בסמכותך להכתיר את דעתך שלך כמעמיקה.
את אלה יעשה הקורא הנייטרלי.
אולי תהרהר בכך קצת לפני ותבין מדוע זה הופך אותך למתנשא, ולא ללוחם צדק
יונתן .S.
17 אפר 2017 16:08:10לא תום, אני מבין את מה שאתה אומר כאן.
אבל זה לא משנה את העובדה שברגע שאתה מראה שאתה לא בקיא מספיק בנושא – הדעה נהפכת לשטחית. כי היא לא מבוססת על מספיק ידע וזה ניכר במה שמובע בכתב.
אני מסיק זאת בצורה נמהרת? ייתכן שכן. כמו שאמרתי, אין שחור ולבן בחיים. אבל למדתי בחיים שלדרוש מאדם להעמיק בנושא שהוא מדבר עליו הוא לא התנשאות – הוא הרצון לקיים עם אותו אדם דיון גבוה. אם כל אדם שאדבר איתו יגיד שאני מתנשא, כי אני מטיל ספק בדבריו, על סמך העובדה שהוא מראה בשיח שלו שהוא אינו שולט מספיק בחומר, אז צר לי, אבל אנחנו לעולם לא נוכל לקיים דיון שמסוגל להתפתח לרמות גבוהות יותר ואנחנו תמיד נתפשר על מה שקיבלנו.
אני אשמח לשמוע עוד מדברייך. אבל אין רע בכך שאני רוצה שתעמיק ותחקור את הנושאים שאתה מדבר עליהם לפני שאתה משליך אותם בפניי אחרים כמסקנות ולא טענותייך בלבד.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17 אפר 2017 14:15:50יוסטון – אוקלהומה – נו באמת, אתם משווים בין הקבוצות?!
אוהד יוסטון שלא מפחד לנחס.
פורטלנד זו קבוצה לא מאוזנת בעליל (בלי נורקיץ). זו סדרה של קרקס, מהנה מאוד אבל לא הולך לשום מקום. כמו שנה שעברה
אשך טמיר המקורי
17 אפר 2017 17:55:07צודק
יואש בן טולילה
17 אפר 2017 14:54:09למה שיקאגו לא פגשה את קליבלנד????????
קיבינימט
הייט-אשברי
17 אפר 2017 15:23:50אולי עוד תפגוש…
מנחם לס
17 אפר 2017 15:31:21תודה מומי, וכשאני רואה מתי הכנסת אני מעריץ את הספיד ("ספיד" זה מהירות בצ'חצ'חית) שאתה מצליח להעלות את הסקירות שלך!
אחלה מין אחלה!
מומי שאוהב חציל בטחינה
17 אפר 2017 16:04:14מומי חייב לתת סיקור זריז
סילבי ממתינה בחדר השני עם מיטה מחוממת
אשך טמיר המקורי
17 אפר 2017 17:54:41מומי שלא תתחמם יותר מדי, אחרת תקבל חציל קלוי
גור גולן
17 אפר 2017 18:10:52😂
יונתן .S.
17 אפר 2017 16:31:09Westbrook on if he’ll hang out w/ James Harden this series: “Once you get on the floor, you’ve got one friend, and your friend is Spalding”
ללא ספק אחד הציטוטים המצחיקים שקראתי לאחרונה
אשך טמיר המקורי
17 אפר 2017 17:53:26במקרה שלו זה אכן נכון, תופס גם לגבי חבריו לקבוצה
yamani1000
17 אפר 2017 16:53:09הביגמנים של OKC צריכים להתבייש בעצמם אחרי אתמול בערב. מאמין שבמשחק הבא זה כבר יראה אחרת
רן הנרגן
17 אפר 2017 17:07:43הקבוצה שתיקח את בוגוט בקיץ תהיה זו שתקבל את הדירוג הגבוהה ביותר על שידרוג הסגל. בתנאי שתדע להשתמש בו נכון.
השינוי האמיתי בג"ס התחיל עם העסקה ששלחה את מונטה אליס למילווקי והביאה את בוגוט. הוא לימד את הקבוצה לשחק בהגנה.
לפני שבועיים היה ראיון עם דרימונט גרין שתאר את התרומה העצומה של בוגוט להתפתחות שלו כשחקן הגנה.
דאלאס ניסו לעשות משהוא דומה בקיץ הזה אבל טעו כשנתנו לו לשחק הרבה דקות. בוגוט לא בנוי ליותר מ 10 עד 15 דקות משחק.
הקבוצות שאני רואה ככאלו שיפיקו ממנו את המירב: מינסוטה, בוסטון (אם תשכיל להביא שחקן שיהיה העוגן ההגנתי לעתיד), מילווקי ופורטלנד.
גיא הרשע
17 אפר 2017 17:17:44תודה מידן, על הפריוויו והסיקור.
זהו פסח נגמר, ואפשר לחזור לחיים האמתיים – פלייאוף NBA!
אז השלמתי קצת חוסרים (המון חוסרים. ראיתי בלייב רק את המשחק הראשון של הקאבס), והמסקנות שלי הן –
בוסטון, אם הם לא יצליחו לצמצם את הפער האדיר בריבאונד, לא ינצחו את הבולס.
20 ריבאונד התקפה לבולס, במשחק בבוסטון, זה לא נתון שהסלטיקס יכולים להתקדם אתו.
גולדן סטייט. מה שדריימונד גרין עושה, זה פשוט מדהים.
יודעים לכמה שחקנים פעילים שהם לא גרין יש 5 גגות, 3 חטיפות, 10 רב', ו-5 אס' במשחק פלייאוף?
אין.
גרין מצטרף לרשימה שכוללת את אלאג'ואן, וובר, רובינסון, ודנקן (ב-30 השנים האחרונות). למישהו יש ספק שהוא שחקן ההגנה של העונה?
הקאבס. ברבע רביעי אחד הפייסרס (לדעתי) הצליחו להפסיד 2 משחקים במכה –
נגיד והיו מפסידים ב-10+ הפרש,
אז בהחלט אני רואה איך הם מפתיעים את הקאבס במשחק מספר 2.
אחרי הסיומת של המשחק הקודם?
לדעתי הפייסרס מפסידים גם את המשחק הקרוב.
והשמועות על פטירתו בטרם עת של לברון?
רכילות מרושעת…
הייט-אשברי
17 אפר 2017 21:54:50גיא – אם תוסיף 3 קליעות ל-3 , אז גרין הוא היחיד אי פעם לרשום שורה סטטיסטית כזאת בפלייאוף .
אשך טמיר המקורי
17 אפר 2017 17:51:47תודה מומי סקירה אדירה
שייקה
17 אפר 2017 18:36:08סיקור יופי
תאמת הרגשתי רע ממש בשביל תומאס. אחד הרגעים הקשים היה לראות אותו שניה לפני שעולים למגרש, עם עיניים אדומות נפוחות מבכי. שמעו, זה היה חייב להיות סוריאליסטי לגמרי בשבילו. חבל שלא ניצחו. מה שכן, אני לא מקנא בבולס במשחק הבא. לא יגיד כלום על הסדרה (למרות שאולי אפילו בוסטון יוציאו יותר מדי מיץ מעצמם) אבל יש מצב לבלואו אאוט.
מנחם התייחס במעורב למשחק האולסטאר במפרץ. זה משהו שנוכח כבר מתחילת הפלייאוף, אולי אפילו קצת מהעונה. למרות שכל שנה זה מתחיל ככה באפריל – ובמיוחד עם קבוצות צעירות או לא מנוסות – עדיין זה היה די מביש. לשופטים היה חלק לא מבוטל בזה מההתחלה. כבר ביום הראשון שרקו כאילו זה משחק עונה רגילה ולא נתנו לשחק, משל הם מכשירי סריסים בארמון המלך, אולי למעט כמה מקרים בודדים אתמול ביוסטון במחצית הראשונה ותכלס לא זוכר אם היו עוד. ניקח כדוגמא מייצגת את הטכנית של יאניס.
נו באמת. בחור (טוב נו, מפלץ) צעיר ונמרץ בן 22. הגיע לעיר הגדולה (מילווקי, אם תהיתם. לא יודע מאיפה הוא ביוון אבל בטוח לא בגודל של מילווקי) וסיפרו לו על פלייאוף. הוא גם זכר משהו מלפני שנתיים, ואיך אמרו לו וואו, ואיך תגדל, וניצחת את הבולס. והוא לא ידע אנגלית ורק הבין שבפלייאוף משחקים חזק ויתרון ביתיות זה מעולה. וחסימות זה גם מעולה. אז הוא פאקינג נתן חסימה פסיכית שגרמה לדרוזן להיראות כמו ילד שלקחו לו את הסוכריה. ויאניס בכלל לא הבין על מה המהומה, סתם עמד לו שם הרקליינית.
אבל זה לא אשמת השופטים, בחייאת. זה הליגה שנהייתה רכה, זו התרבות שנהייתה משי. בעונה הרגילה זה נסבל, אבל בפלייאוף? יאללה, תנו לשחק.
יונתן .S.
17 אפר 2017 18:47:15מסכים. בייחוד על הפסקה האחרונה.
אתמול ראיתי את תומאס מקבל עבירה טכנית, כי הוא הביע אי הסכמה על שריקה שנעשתה נגדו עם מן הנפת יד קלילה לא מכוונת של "עזוב…סבבה…".
שייקה
17 אפר 2017 19:14:05חד משמעית הטכנית הזו לתומאס הייתה שערורייתית. ולא, לא בגלל שהוא בדיוק איבד את אחותו אלא בגלל שאנחנו לא בגנון.
במאמר מוסגר אציין (מאמין שלא תסכים, אבל) שלטעמי בעונה שחלפה תומאס קיבל לא מעט שריקות בחדירות שלו לסל, שאני משוכנע שאחרים לא היו מקבלים, עקב מה שאני מניח היא האשליה שהנגיעות בו נראות קשות יותר מאשר שחקנים גדולים ממנו. לא לוקח ממנו כלום, אגב, וחושב שהוא שחקן מרשים בכל קנה מידה. אבל ממספר משחקים שצפיתי בהם זה משהו שחזר על עצמו, במיוחד במשחקי בית כמובן. לא חושב שזה במכוון יותר מדי, פשוט הנסיבות (גודל, קהל, חודר מעולה וכו')
יונתן .S.
17 אפר 2017 19:39:45אין ספק שאתה צודק. לא יודע לגביי העניין של המימדים הפיזיים שגורמים לכך להראות באופן מובהק יותר, אבל ההתנהלות הזאת של סחיטת העבירות נהפכה כבר לחלק משיטת משחק של רבים אחרים. יש הרבה יותר שריקות על ביצוע עבירה מה-3 ואני מאמין שהמשרוקית נהפכה לקלה יותר. אך אם נחזור לתומאס – הוא מנצל את מה שנותנים לו. אפשר להתווכח על כמה שזה לא "יפה" או "לא הוגן", אבל בפועל זה חוקי. אגב, גם הארדן עושה זאת, בראיינט היה מבצע זאת וגם פול פירס.
יהיה מעניין לראות לאן זה יתפתח בעתיד, כי כרגע אני לא רואה שזה משהו שמפריע לליגה ומעסיק אותה. בכל זאת, כשיש לך את בעיית המנוחות היזומות והטנקינג….זאת הבעייה האחרונה שיוצרת שיח על חוסר ספורטיביות.
ויסקונסין
17 אפר 2017 21:14:36תודה למידן שהפך לרב אומן.
מצחיק מחכים ומשחקי מילים,
גם השירשור כיפי ביותר, אין על מומי. 🙂
הציפור הנדירה
18 אפר 2017 12:57:54הווריירס ניצחו ב-12 נקודות ולא ב-22.