מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. מי יהיה ה-ROY בעונת 2018? שיחה עם עצמי

היום כבר לא לא קורה הרבה שאני גאה בעצמי. על מה שאהיה גאה? שאני לא מסוגל לשחק טניס יחידים יותר? שכדי לשחק 18 חורים גולף אני זקוק ל-CART כי אני לא מסוגל ללכת ברגל את כל המרחקים האלה בין חור וחור כולל עליות וירודות בגבעות? אפילו ספורי ספורט של 5,000 מילה כמו פעם אין לי יותר סבלנות לכתוב. 'המעורבים' זה דבר אחר. אלה קטעים קצרים שזורמים כאילו מעצמם ולא דורשים יותר מדי מחשבה וכשרון.

אבל הבוקר וואללה שהייתי גאה בעצמי. לא מזמן רכשתי לאפ-טופ חדש ב'אמזון'.תנו לי להציע לכם משהו: לכו לאמזון וחפשו ב-"LAPTOPS" תמצאו מה שאני מצאתי (יש שם לפחות 20 כאלה, יום-יום):

Sponsored

2017 HP Stream 14 inch Premium Flagship Laptop (Intel Celeron N3050 1.6GHz, 4GB RAM, 32GB Solid State Drive, WiFi, HDMI, Windows 10 Home) Violet (Certified…

by HP
FREE Shipping on eligible orders
Only 18 left in stock – order soon.

זה מחשב חדש שעולה $450 לפחות. אז איך אני קונה ב-169$? כי הם מוכרים מחשב שהם מכנים "REFURBISHED", כאילו משומש. אבל הוא לא משומש. הוא מחשב שניקנה, נוסה, ונישלח חזרה ל'אמזון' בגלל סיבה כלשהיא. הדבר הפשוט ביותר היום זה לקנות ב'אמזון' ואם רוצים לשלוח חזרה. הם שולחים לך למחשב TICKET שהוא החזרה חינמית דרך פדרל אקספרס או הדואר. אתה פשוט שם את המחשב חזרה בקופסה, הולך לדואר ושולח. הם מחזירים לך את הכסף עוד לפני ששלחת את המחשב חזרה. נניח שהוא נישלח חזרה מהקונה בגלל בעייה מסויימת (לרוב הוא סתם נישלח חזרה ע"י אנשים חסרי מושג שחושבים שהמחשב 'לא מהיר מספיק' או לך תדע מה). הם מתקנים את 'הבעייה', אורזים אותו מחדש, ומוכרים אותו "REFURBISHED" בשליש מחיר. היי, אתה לא מבסוט ממה שהוא? שלח חזרה עד שתקבל מה שרצית.

לא יודע אם זה קיים כבר בארץ אבל זאת הדרך לקנות כאן הכל בשליש מחיר.

אז נחזור למחשב החדש שלי (אני כותב עליו) שעובד אחלה. הלכתי למחשב 'הישן' שהוא מלא וירוסים, קוקי'ס, וכל מיני ג'אנק, ולנקות אותו עולה $200. אז אני קונה לפטופ חדש כל איזה שנה-שנתיים, ומעביר מהישן לחדש רק קבצים הקשורים לאתר.

פתאום אני מגלה בדוקומנטים מאמר שחשבתי ששלחתי בינואר השנה, אבל לא הייתי בטוח. בדקתי בארכיון הכתבות ומסתבר שבטעות לא הכנסתי אותו כטור יומי שרציתי להכניס. קראתי אותו עכשיו, ואני גאה שהוא עדיין רלוונטי, 3.5 חודשים אחרי שכתבתי אותו, ויותר מלפני חצי עונת המכללות שזה עתהה הסתיימה. אז הנה הוא, ובמקרה שכן הכנסתי אותו, נא להודיע לי מיד!

הטור של מל ליום שני: מי יהיה ה-ROY בעונת 2018? שיחה עם עצמי

מנחם: הפידלפיה 76' הודיעו אתמול שבן סימונס לא ישחק העונה. מה אגיד לכם, דוק ומל, זה עושה מבחירת 'רוקי העונה' בשנה הבאה משהו מעניין ביותר! אני נבאתי שהוא יהיה ה-ROY כבר ב-2016-17 אבל שבירת עצם כף הרגל לא התאחתה כראוי. דברתי על ג'ואל אמביד אם יחזור לשחק. דברתי על באדי היילד. על כריס דאן. איך זה שלא הזכרתי את מלקולם ברוגדון? זה מראה כמה אני מבין בכדורסל!

דוק: מצחיק. גם אני לא דברתי על ברוגדון. ת'אמת? איש לא דיבר עליו. YOU NEVER KNOW.

מנחם: בהנחה שרגלו תהיה 100%, ובהנחה שהוא ייחשב הענה כרוקי, אני מאמין שהוא יהיה טוב יותר ממרקל פולץ או לונזו בול. nמעניין שאת ד'ארון פוקס כמעט לא מזכירים. הדראפט הזה של 2017 הוא עמוק יותר מים סוף, אבל, בינינו, אין אף שחקן בדראפט הזה שהוא ממש סופר-סטאר. אני מכוון  ל-FRANCHISE CHANGER.

מל: תודה שנתתם לי סוף סוף לפתוח את הפה. אני מסכים עם מנחם שזה דראפט עמוק מאד מ-1 עד לפחות 10. לכן כל רפי ההבנה באתר המדברים על 'טנקינג' אין להם מושג כי מי יודע אם ניבחר מס' 8 לא יהיה טוב יותר מניבחר מס' 1 או 2. ואם נניח תיבחר בפולץ. אז עבור המרקל הזה מוושינגטון שווהה לעשות 'טנקינג' כל העונה? תהיו רציניים.

קול מהרקיע: רגע. 'טנקינג'? מה זה 'טנקינג'? ה-GM בא לחדר ההלבשה לפני משחק ומצווה על השחקנים להחטיא בכוונה? או אולי המאמן אומר להם "לא משנה מה, עליכם להפסיד הערב!". אם היה מקרה כזה, ושחקן ממורמר היה מגלה זאת למדיה, זה היה הסוף של הליגה, אז אולי מנחם/מל/הדוק הוא היחיד בעולם שלא מאמין ב'טנקינג', ואם כך מנחם/מל/הדוק הוא היחיד היודע שלא קיים דבר כזה. ואם תגידו לו שזה לא ה-GM לשחקנים אלא ה-GM למאמן שמצווה עליו 'להפסיד' ע"י חמישייה שיעלה מהגיהנום ויחליף כמו מופרע, אז איזה מאמן יסכים להרוס את הרפיוטציה שלו? ה-GM יפטר אותו על 'כל ההפסדים' כשחצי מהם צווו עליו ועכשיו הוא מפוטר בגללם?

מל: גם אני הולך על סימונס. המספרים שניבאו לו ב'אנליטיקס' היו 13.4 נק', 8.9 ריב', ו-3.6 אס' ל-36 דקות משחק.הנבואה לגבי פולץ היא 12.7, 4.7, ו-5.7 אס' – מספרים דומים לאלה של ברוגדון העונה ל-36 דקות – ולבול האנליטיקס מנבא 9.9, 4.3, ו-6.5. ה-ROY ניתן בד"כ לשחקן המוביל בנקודות, ריבאונדים, ואסיסטים, ולכן אני גם בוחר בסימונס ל-ROY של עונת 2017-18.

מנחם: גם אני מצביע על סימונס אם הוא יבוא בריא לחלוטין, אבל ישנו עוד "אם". אם אמביד ירשה לו לשחק ולהיות ROY. הפציעה של אמביד תחזיר אותו כמו נמר והוא ירצה את כל הכדורים.

דוק: גם פוקס וגם מאליק מונק מקנטקי שווים איזכור. מעניין את מי יעדיפו הסיקסרס, את פולץ או מעופף כמו פוקס או שוטר כמו מונק. אליפות ה-NCAA תיקבע הרבה. אבל אם תשאלו אותי – אישית – אני הולך עם סימונס ל-ROY אבל אם לא הוא אז אני בוחר בפוקס או בול לפני פולץ או מונק. רציתי רק להוסיף שאתם שוכחים עוד אחד שיש לו סכוי לפרוץ לראש,ואני מדבר על אייזיק. אתם יודעים, יונתן אייזיק מפלורידה סטייט. יש לו את שני ה-BPM הגבוהים ביותר מאז קרל אנטוני טאונס ב-2015-15.

מל: אותי מעצבן כשאנשים מנסים לעשות מבול מין סטפן קרי שני. זה הרבה באשמת אביו לאבאר. סטפן קרי הוא שחקן אחר לחלוטין החי מחוץ לפרימטר. בול הוא הרבה יותר שחקן של "PASS FIRST". מבין כל הגארדים – מליק מונק, פולץ, פוקס, בול – בול הוא הפוינט גארד האמיתי היחיד. ממש 'PURE PGG'.

מנחם: אני מסכים עם מל. לפני ההשוואות עם סטפן קרי הישוו אותו לג'ייסון קיד. אתם זוכרים שכינינו אותו "ג'ייסון קיד עם זריקת ג'אמפ"? היי, גם קרי וגם קיד הם שחקני HOF. למה שלא תעזבו את בול במנוחה ותנו לו להתפתח להיות עצמו, ולא קרי או קיד. יש עליו מספיק פרשר גם ללא ההשוואות הללו. בואו נחכה ל-NCAA  ונראה מה הילד יכול לעשות. אגב, דוק, הזכרת את יונתן אייזיק. צריכים לבדוק אם יש לו שורשים שלנו. אתם הרי יודעים שישנם יהודים מכל הצבעים. רציתי רק להזכיר שכמו  ברנדון אינגראם הוא רזה כעפרון. אני יודע כמה מוכשר הוא, אבל לי יש חשש שב-NBA הוא ייאכל חי. הוא יצטרך שנתיים-שלוש  כדי להיות מוכן ל-NBA. הוא לא מסוג השחקנים שטייריק אוואנס או מייקל קרטר-ויליאמס היו כשזכו ב-ROY כי הם באו לליגה עם "גוף NBA  מוכן", ולא גוף הזקוק ל-20 ק"ג שרירים לפני שהוא יוכל לעשות רוח בליגה.

דוק: לדעתי "מוכן ל-NBA " הוא מושג אוברייטד.  אחרת הפליקנס לא היו בוחרים בבאדי היילד לפני ג'מאל מוריי, ומדוע הטימברוולבס בחרו בכריס דאן כה גבוה? עובדה ששחקנים כמו סטיבן אדאמס, רודי גובר, קנטביוס קלדוול-פופ או אוטו פורטר עברו בהרבה את קרטר-ויליאמס בתרומתם אפילו שהוא בא עם "גוף מוכן ל-NBA". מה שיותר חשוב מ-ROY זה כיצד השחקן יהיה בתריסר השנים הבאות. אגב, אם מדברים כבר על "מוכן ל-NBA" לדעתי המוכן ביותר מהרוקיס הבאים הוא ג'אש הארט מוילנובה.

מנחם: דוק, מל, 'קול מהרקיע', אתם יודעים מה? הראש מסתובב לי מכל השחקנים וכל ה-NBA הזה. בואו נלך, נרביץ כמה בירות, ונישכח מכל העולם.

דוק ומל (ביחד): מנחם, רעיון מצויין. רק תזכור שאתה אלכוהוליסט ומותר לך לשתות רק NON-ALCOHOLIC BEER

קול מהרקיע: עדיף כבר שמן קיק אן מים עם BAKING SODA!

מנחם: ככה זה. אין הנחות בחיים. זה התשלום שהקדוש ברוך הוא ברקיע דורש עכשיו על יותר מדי שנים שחגגתי ללא חשבון. יאללה, זזים.

2."הללויה"!!!

 

זאת היתה תגובתו של דוק ריברס כשנודע לו שפטריק יואינג קיבל את משרת המאמן הראשי בג'ורג'טאון.

בינינו? אני מכיר את פטריק יואינג אישית ממש. היו ימים בשנות ה-80 המאוחרות ושנות ה-90 המוקדמות כשהוא היה יושב בחדר הטריינינג, מכוסה חצי גוף קרח והיינו מקשקשים עד שהוא היה צריך לצאת. דברתי איתו על הכל. דברים אישיים ומה לא.

כשהוא אמר לי שהוא ירצה לאמן אחרי שיפרוש אני הצעתי לו להתחיל בקולג'. פטריק הוא טיפוס שצעירים ייתלו עליו ויזכרו כל מילה שהוא אומר. הוא לא נראה לי SHARP מספיק ל-NBA. לא מבחינת אינטיליגנציה; אלא מבחינת אישיות. שפתו לא עשירה; היא חסרת אוטוריטה. כאילו אין בה מספיק סמכות ומרות. הוא מדבר בשקט וללא ייפוי כוח. מין "נבך" כזה.

חשבתי אז שהוא יאכל חי ב-NBA, אבל שהוא יהיה הצלחה 'בול' במכללה כמו קולומביה, הארווארד, או…ג'ורג'טאון. יכול להיות שהשנים כעוזר הוסיפו כוח ובטחון – ואפילו מרות וסימוכין לצורת דיבורו והוא אחר לחלוטין מהיואינג שהכרתי לפני 25 שנה.

שנים רבות מדי הוא הסתובב בכתלי ה-NBA כעוזר מאמן, עוזר מאמן 'מיוחד', אבל אלה שהכירו אותו כמוני כנראה חשו מה שאני חשתי: שאין בהיותו ובמעמדו מספיק אוטוריטה, ואולי כדאי שיתחיל במכללות..

ופתאום, כרעם ביום בהיר, נפלה השמועה: פטריק יואינג הוא מאמנה של ג'ורג'טאון!

'דוק' (ריברס, לא אני) אמר: "לא יכול היה ליפול לידיו מקום אימון טוב יותר. הוא אליל בג'ורג'טאון. הוא מכיר כל ניקרה וכל חור. הוא יודע כיצד הולכים למשרד של הרקטור או הנשיא. הוא נמצא בבית בו הוא היה מלך 4 שנים (כולל אליפות NCAA, מ.ל). אולי הוא היה צריך כבר להיות מאמן NBA, אבל במצב הקיים היום, אני לא יודע אם משרת האימון בג'ורג'טאון לא עולה על משרת אימון בקבוצה כמו הניקס".

מבחינת משכורות שתי המשרות משלמות בערך אותו דבר. בג'ורג'טאון יש לו 30-35 משחקים לעונה. יש לו ביטחון עם חוזה לחמש שנים. יהיה לו את הכבוד שרוכשים לאליל. יש לו זמן לפתח שחקנים והוא לא תחת לחץ איום של העיתונאים בניו יורק והקהל הרותח, כי לא משנה איזה כוכב הוא היה בניקס, ברגע שהוא יתחיל להפסיד, תחלנה השריקות!".

ליואינג יהה גם יתרון גדול בריקרוטינג של הסנטרים הטובים ביותר בתיכוניים. ג'ורג'טאוןן ידועה כ-"CENTERS' UNIVERSITY" (בעשרים השנה האחרונות בלבד – פטריק יואינג, אלונזו מורנינג, דיקמבה מוטומבו, רוי היברט, גרג מונרו), והם יימשכו לג'ורג'טאון כמו זבובים ל-ROTTEN MEAT על המדרכה.

דוק אמר: "הוא ואני היינו החברים הקרובים ביותר כששיחקתי בניקס. הוא אחד האנשים החיוביים ביותר שאני מכיר. הביאו אותו כעוזר ביוסטון שיעזור ליאו מינג. הוא עשה עבודה נפלאה."

הוא סיכם:

"He has a lot to give the game," Rivers said. "I think a lot of people are going to want to help him too."

הוא חיכה יותר מכל עוזר מאמן בכיר אחר שאני מכיר למשרת מאמן ראשי. אני לא יכול לחשוב על משרת מאמן אחר שיותר מתאימה לו.

 

3. האם הקליפרס טובים מספיק להצילני מביזיון גדול?

 

בעל הקבוצה של הקליפרס, סטיב בלמר הוא האדם העשיר ביותר בין בעלי כל הקבוצות האחרות בעולם. את זה כתב מגזין 'פורבס', לא אני. הונו נאמד ב-26.8 מיליארד דולארים.

אז מה הוא עשה כדי להראות לשחקניו את עליזות ליבו ותודתו?

בסיום הנצחון 96-125 על יוסטון רוקטס הוא הזמין לחדר ההלבשה 20 פיצות. ברודניק טרנר הכניס את התמונה לטוויטר שלו (הוא גם כתב בכיר בלוס אנג'לס טיימס) לספר לכולם איזה קמצן הוא הבלמר הזה. אבל אולי בגלל שהוא קמצן (והיה בעל מזל להיות בין הח'ברה של בילי גייטס) הוא כזה עשיר.

הדבר היחיד שלא ידוע עדיין זה אם המשחק הראשון יהיה בבית בסטייפל סנטר או בסולט לייק סיטי. זה בגלל שיוטה הגיעה לגשר הזהב ואחרי שעברה אותה היא ניגפה את הגולדן סטייט (בהרכבה המלא מלבד קליי ת'ומפסון, שאני מתחיל לחשוב יותר ויותר שהוא – ולא סטפן קרי – השחקן החשוב ביותר!) 105 -99

אז אחרי 81 משחקים שתיהן 31-50, והמשחק האחרון יקבע היכן משחקים.

הנה  הפיצה הדי עלובה שבלמר קנה היכן הבצל? היכן הפלפל?  אפילו עגבניות הקמצן לא הזמין.

מה אגיד לכם? קליפרס היא היום אחת הקבוצות החמות בליגה. היא ניצחה 10 מ-12, ובנצחון על הרוקטס ארבעה מהשחקנים סיימו עם דאבל פיגרס בראשותו של כריס פול (19) הנכנס לכושר שיא בדיוק בזמן, ובלייק גריפין (18 נ') המרגיש שזהו זמנו לקחת את המושכות בידיים ולהראות לדריימונד גרין מאיזה צד משתינה המדוזה. הוא מעולם לא עשה משהו גדול, וזהו בדיוק הזמן להציל את דוק לס מנבואתו השוטה, ולהפכו למומחה בעל שם עולם.

רק לסיים משפט שהתחלתי, מבין החמישייה בנוסף לפול ולגריפין, לוק מבה א מאוט שם 15, ודיאדרה ג'ורדן הבריג 14 עם 11 קטיפות.

אבל הסיפור מגיע כאן רק למחצית: ג'מאל קראופורד עורר ספסל רדום עם 19, ופאול פירס עלה מהקבר לתת יד בפלייאף עם 10. ששה דאבל-פיגרים. לא הולך ברגל. זכאים אפילו להצדעה.

וחכו שג'יי ג'יי רדיק יצטרף לחגיגה עם עוד איזה 20. המכונה תהיה מצוחצחת ומשומנת לבוא ולהציל את עצמי מהבור שחפרתי לעצמי! תראו שזה יקרה. תראו איך  הקליפרס מנקה את המערב והופכת להיות אלופתו!

 

4. שינויים בדראפט

 

*

*

6. צ'ארלס בארקלי: לגולדן סטייט בעיות רציניות ביותר נגד פורטלנד בפלייאוף:

ָ

ָ

7. עשרת הפלייז הטובים ביותר של אמש

 

*

*
8. חמשת השקטין-א-פול הטובים של עונה זו:

 

*

*

9. ליוטה ישנו שיא של 7 בינלאומיים ברוסטר להתחלת הפלייאוף:

 

*

*

 

10. פניקה בקאבס: ברגע האחרון הם שיחררו את לארי סאנדרס והחתימו את הסנטר אדי טבארס

 

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. תודה רבה מנחם
    מסכים לגבי הקליפרס.
    אני רואה אותם כקבוצה היחידה שיכולה לנצח את גולדן סטייט במערב למרות ה 11 הפסדים רצופים שלהם לווריירס.בפלייאוף שהקליפרס בריאים אין משמעות לעבר ו it's a new ball game.
    אהבתי את ההברקה של גילרי שנהייתי אוהד של ה golden state worriers אבל I'm only worried about the Clippers in the West לא משום קבוצה אחרת[לא סן אנטוניו ולא יוסטון]

    1. "הקליפרס לא יגיעו לכלום", החיים, לקח מספר 368. ואגב, גם אם הם כן יגיעו, והם לא, אבל גם אם כן – זה יהיה כשל של כשל האינדוקציה, ולא טעות שלי או הצלחה שלהם. ככה זה כשאתה הקליפרס.

  2. מנחם – מאמר יפה ומעורר חיוכים על הבוקר ( שלנו – בארץ הנשלטת ע"י
    הנכלולי מקיסריה – נקווה שנראה אותו בקרוב "עושה לביתו" ומניח לאזרחים המסכנים ).
    אתייחס לנושא הקליפרס . המחזורים האחרונים משקפים מעט מאוד . כך הניצחון של הקליפרס על יוסטון , וכך ההפסד של ג"ס ליוטה. למפסידות כבר אין על מה לשחק , והן באמת לא משחקות במלוא יכולתן . לכן , לא הייתי בונה במקומך על יכולתם של הקליפרס להגיע לגמר המערב , שלא לדבר רחוק יותר. כדאי שיתחילו בלעבור את יוטה , שגם זה לא יהיה להם קל.
    לא אתחיל למנות את החסרונות של המפרשיות – זה יהיה ארוך .
    נמתין ונראה.

  3. כמה שחקנים בינלאומיים היו בעונת האליפות האחרונה של הספרס? לפי דעתי כמות די דומה לזאת של הג'אזז השנה

    1. פרקר,ג'נובילי, מילס ,ספליטר,דיאו, בילנלי (מהמשמעותיים שהיה לי בשלך) ,בקיצור מספר דומה . אבל הספרס כבר שנים ארגון שאוסף אליו לא מעט בינלאומיים. אצל המורמונים השמרנים משהו זה דווקא מרענן ומפתיע.

  4. תודה מנחם. בארץ הסיפור עם המחשב בטוח יהיה יותר מסובך, יבקשו ממך דמי משלוח אם משהו..
    בכל מקרה כל שנתיים להלחיץ מחשב? אני מוכן לקנות ממך את המחשבים הישנים מתי שתרצה!

  5. ובעניין הטאנקינג, אני לא יודע אם המאמן אוויר לשחקנים להפסיד או שאולי רק להתאמץ פחות, אבל עם עובדה אחת א"א להתווכח, הושבת שחקנים.
    אם הלייקרס מושיבים כבר באמצע העונה את דנג ומוזגוב בלי להמציא פציעות אפילו, ולא משחקת עם ההרכב החזק ביותר, זה טאנקינג מוצהר. ויש עוד דוגמאות בליגה כמובן

  6. אני לא מבין מאיפה כל הביטחון הזה של הלייקרס שהוא יקבלו בחירת דראפט השנה.
    קודם כל הם שלישי מהסוף ולא שני וגם פילי שנמצאת רביעית מחזיקה את האפשרות להחליף עם סקרמנטו ככה שיש להם יותר סיכוי מהלייקרס.
    אני קם כל בוקר עם תפילת שלייקרס לא יקבלו בחירה.

  7. מומי הנשים שלו היו ריפרביש אחד אחד
    משומשות אבל אחרי ביקור אצל הדוקטור נראו כמו חדש

  8. תודה על המעורב. אדי טברס? זאת באמת פניקה. חוץ מלהיות גבוה הוא לא באמת עשה משהו על המגרש. אי אפשר לגבש אחדות קבוצתית שמחליפים כל כך הרבה שחקנים.

    לדעתי הבעיה האפשרית היחידה של גולדן סטייט מול פורטלנד היא אם נורקיץ' חוזר, אבל הם עדיין יעברו אותם בקלות. 4-0 או 4-1 לסגנית האלופה.

    מאוד אהבתי את השיחה של רוקי העונה ואני מסכים שזה כנראה יהיה סימונס. הוא קיבל עוד שנה של להכין את עצמו, יחד עם הצוות פיתוח שחקנים הלא רע בכלל של פילדלפיה, ל-NBA. זאת תרומה משמעותית.

    1. מה שכן, טברס יותר הרשים בליגת ההתפתחות מסנדרס. הוא עם 9.8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3.1 חסימות ב-22 וחצי דקות במשחק וסנדרס עם 6 נקודות, 8 ריבאונדים ו-2.5 חסימות בדקה אחת פחות במשחק.

      הביאו אותו בשביל להיות המחליף של תומפסון ולהגן על הטבעת, אבל להחליף שני שחקנים יומיים לפני הפלייאוף?

  9. תודה רבה מנחם על העורב מלא בכל טוב.

    אני חושב שכן פרסמת את החלק על רוקי העונה אבל קראתי את הקטע שוב ונהניתי באותה מידה.

    מסכים לחלוטין לגבי הטנקינג ולא הייתי צריך את הנצחונות האחרונים של הלייקרס ושל פיניקס בשביל לקבל את החותמת הזו. קבוצות מושיבות שחקנים מובילים? אין ספק וזה בשביל לקדם צעירים אבל גם בשביל להחליש את הקבוצה בשביל בחירת דראפט. מאמנים ושחקנים? תמיד עולים על הפארקט בשביל לנצח.

    לא יודע אם נורקיץ צפוי לשחק או לא אבל אני מאמין שככה או ככה המשחקים יהיו צמודים. יכול להיות שזה ייגמר בסוויפ ויכול להיות שבשה משחקים אבל המשחקים עצמם יהיו צמודים. גם בפלייאוף אשתקד רובם היו צמודים. לילארד ומקולום די מתקזזים עם הספלאד בראדרז ואמינו את הארקלס לא יעשו חיים קלים לדוראנט.

    הקליפרס לא צפויים בעליל. מצד אחד יש להם יתרון נסיון על יוטה, מצד שני הג׳אז מרגישים קשוחים יותר מנטלית. הלוואי שייגמר ב-7 משחקים (רק חבל שזה יוסיף לבכיינות על כמה שזה יעזור לווריורס).

    1. לילארד ומקולום ממש לא מתקזזים עם הספלאש בראדרז . סטף טוב מלילארד כשהוא במיטבו . משולם רחוק מקליי . ועוד לא דיברתי על ההגנה של הצמדים . בשנה שעברה סטף לא שיחק בשלושת הראשונים בגלל הפציעה מול יוסטון וחזר בכושר לא מלא רק ברביעי , ולכן המשחקים היו צמודים . ובשנה שעברה לא היה דוראנט. השנה , לפחות על הנייר , זה צריך להסתיים קל יותר ללוחמים .

  10. 1. ROY 2018 – אני חושב שסימונס יקח את זה (כמובן אם יהיה בריא) מכיוון שהוא עדיין רמה מעל המחזור שמגיע, ובטח שהסיטואציה בסיקסרס אמורה לשחק לטובתו.
    פולץ יכול לתת לו פייט טוב רק אם יפול לסיטואציה נכונה מבחינתו. אם יפול לסלטיקס הוא ירוויח להיות במערכת מנצחת אבל יפגע לסיכויי הזכייה ברוקי.
    לונסו בול – אני חושב שב-NBA יוכח שהייפ סביבו מוגזם. בכל מקרה חובת ההכוחה עליו שנה הבאה.
    2. יואינג – אחרי שנים קיבל קבוצה ועוד את המכללה שלו. מתחיל עם שחקנים צעירים שאפשר ללמד ואני חושב שזה מהלך נכון מאוד מבחינתו.
    3. קליפרס – כמה כשרון וככה אכזבה. הם צריכים קצת לרענן את השורות אולי להביא GM רציני שישאיר לריברס להתעסק עם יכולת האימון שלו. הם טובים אבל עדיין עושה רושם שחסר שם הגרוש ללירה, במיוחד שגריפין עושה רושם שקצת נעצר.
    4. הקאבס לא נראה לי בפניקה – הם פשוט הבינו שסאנדרס לא מספיק בכושר ו/או מתאים להם השנה. אפשר גם לשים חמשיית יורוליג מסביב ללהרון ועדיין להיות מועמדים לאליפות. בסופו של דבר הבחור המקריח הוא זה שיקח אותם רחוק ולא השחקן 14-15 בסגל.

  11. תודה רבה על עוד סיפורים מעניינים לקרוא ולעיין עליהם במהלך היום.

    כמה נק':

    1 – סטיב באלמר. מהאנשים שיותר ראויים להערכה על פועלו בליגה. יש לו המון תשוקה ורצון לתרום להצלחת הקליפרס ותענוג לראות כל פעם מחדש עד כמה אכפת לו.

    2 – אם פיניקס בוחרת במקום השני אני די בטוח שהם יבחרו בג'וש ג'קסון. כרגע אני לא בטוח שרכז הוא הדבר שהכי קריטי להם. רוב הסיכויים שפולץ לא יישאר בבחירה השנייה ובול יכול מאוד לתרום שם, אבל אולי הם יעדיפו ללכת על שחקן עם פחות BAGGAGE. בכל מקרה, מהשלישייה המובילה באחוזים כרגע (בוסטון, פיניקס ו-LA) אני מאמין שפיניקס יהיו הכי פתוחים להבאת ג'קסון.

    3 – ההחתמה של טבארס מוכיחה גם בעיניי מן חיפזון לא מובן. היה די ברור ברחבי הליגה שלארי סנדרס רחוק מאוד כרגע מלהצליח להביא לתרומה בקבוצת NBA (למשל, יצאו מספיק דיווחים שהיה לו אימון מאוד גרוע בבוסטון וקבוצות נוספות). בסופו של יום, הקאבס מנסים "לסחוט עד הטיפה האחרונה" את האופציות המועטות שלהם. ההימור על סנדרס לא גורע. ומאידך, קשה להתעלם מהעובדה שקבוצה מחתימה שחקן יום לפני סיום העונה הסדירה מבלי שזה יתפרש כמהלך תמוה.

  12. אני חושב שבדראפט הזה יהיו שחקנים שיוכלו לתת פייט לסימונס על הרוקי.
    שוב הכל תלוי בסיטואציה, חוץ מפולץ אני חושב שגם גקסון ,מונק,סמית יכולים לתת פייט לסימונס.

    שחקן שאני מאד אוהב הוא אנדרו גונס מטקסס שכרגע רק אצל צאד פורד ראיתי במוק. הוא לא יתחרה על רוקי השנה כי הוא לא בשל אבל הוא יהיה אחד השחקנים הטובים מהדראפט וגנבת דראפט מסוף הסבוב הראשון.[פורד מיקם אותו 26 לנטס].

כתיבת תגובה

סגירת תפריט