אירועי דיומא – 04.04.2017 / רועי ויינברג

 

כדורגל:

חצי גמר גביע המדינה:

20:30-הפועל רמת גן-בני יהודה (ספורט 5). שתי קבוצות שינסו להוציא משהו מהעונה דרך הגביע. בני יהודה נאבקת נגד הירידה ולא בכושר מדהים, ור"ג במקום ה-3 בליגה הלאומית, אבל בגביע זה לא משנה והכל יכול לקרות. שתי הקבוצות האלו הוכיחו את זה במפעל העונה.

פרמייר ליג – מחזור 31:

21:45-ווטפורד-ווסט ברומיץ'. ווסט ברום הוציאו תיקו משמים מול מנצ'סטר יונייטד, אבל הם במקום השמיני עם 44 נקודות בדרך לעונה די מפתיעה בחצי העליון של הטבלה. ווטפורד, קבוצה שציפו ממנה לעשות קפיצת מדרגה, מדשדשת במחזורים האחרונים ויהיה לה קשה להוציא נקודות בבית.

21:45-ברנלי-סטוק סיטי. 4 נקודות בלבד מפרידות בין 2 הקבוצות, וכך גם 7 מקומות. כשבין המקום התשיעי למקום ה-16 יש הבדל של 5 נקודות (ו-9 בין המקום התשיעי לקו האדום) שום דבר לא סגור, ולכן זה יכול להיות משחק מעניין. ברנלי מאוד מסוכנת בבית ולכן אולי פייבוריטית, אבל לא בהבדל גדול.

21:45-לסטר סיטי-סנדרלנד. החבורה של שייקספיר בחרה להיות, ומתרחקת מהקו האדום בערך לעונת אמצע טבלה סולידית. סנדרלנד במקום האחרון, מרחק 8 נקודות מהקו האדום, וכל משחק בשבילה קריטי. הם עדיין נחותים מלסטר שמרחק 3 נקודות מהמקום התשיעי ובכושר טוב בזמן האחרון.

22:00-מנצ'סטר יונייטד-אברטון. יונייטד עם רצף תוצאות תיקו, אבל מקבלת הערב בחזרה את זלטאן איברהימוביץ' שיכול להיות זריקת המרץ הנדרשת לקראת המאבק לטופ 4. אברטון לאחרונה הפסידה בדרבי ורחוקה מצד אחד מהמקום השמיני (7 נקודות הפרש) ומצד שני מהשישי (הפרש של נקודה כשהם עם שני משחקים יותר מארסנל השישית). זה עדיין יכול להתפתח למשחק צמוד מאוד.

לה ליגה – מחזור 30:

20:30-אתלטיק בילבאו-אספניול. 2 קבוצות שבגדול באמצע הטבלה עם 43 ו-47 נקודות בהתאמה. לבאסקים יש סיכוי לליגה האירופית, והם לא יוותרו עליו. למרות שהמשחק בברצלונה מול אספניול יכול להיות מוקש ולהסתיים בחלוקת נקודות.

22:30-ריאל בטיס-ויאריאל. ויאריאל במקום השישי עם 48 נקודות וחזק בקרב על הליגה האירופית, בטיס במקום ה-14 עם 31 נקודות ורחוקה (9 נקודות הפרש) מהקו האדום. אין סיבה לפרט יותר.

22:30-אתלטיקו מדריד-ריאל סוסיאדד. אחד המשחקים המרכזיים של היום בין 2 קבוצות צמרת. אתלטיקו בכושר טוב מאוד ועם 58 נקודות במקום השלישי הטיפוסי, אבל סוסיאדד, לה 49 נקודות, עדיין לא ויתרה על חלום הצ'מפיונס למרות הפער הגדול מהמדרידאים ומסביליה. ניצחון שלהם הערב יפתח את המאבק.

בונדסליגה – מחזור 27:

21:00-הופנהיים-באיירן מינכן (משולב בספורט 2). באיירן בדהרה לאליפות עם יתרון של 13 נקודות על ר.ב. לייפציג, והמירוץ לאליפות נראה כמו ניצחון רחוק. הם בכושר פנטסטי וגם הופנהיים, שהוציאה 11 נקודות מ-15 המשחקים האחרונים, אבל חלשה משמעותית ממינכן ועלולה להפסיד בפעם השלישית (בלבד) העונה.

21:00-קלן-איינטרכט פרנקפורט. הקבוצות בשיוויון עם 37 נקודות, ושתיהן רחוקות מהצ'מפיונס ליג ומהתחתית, מה שמבטיח משחק בלי יותר מדי חשיבות אבל כן כזה שיכול להיות מעניין.

21:00-בורוסיה דורטמונד-המבורג (משולב בספורט 2). דורטמונד עם 47 נקודות ובדרך הבטוחה לצ'מפיונס ליג, ואילו המבורג מנסה רק לא לרדת. ניסיון ההשרדות שלה יפגוש מכשול משמעותי בדמות דורטמונד החזקה, בחוץ.

21:00-ורדר ברמן-שאלקה 04. מפגש אמצע טבלה, בין 2 קבוצות שבסכנת הגעה למבחנים מול השלישית מהבונדסליגה השנייה (ברמן מרחק 3 נקודות משם, שאלקה 5) ולא ירצו להסתבך. ברמן, שבכושר נהדר (16 נקודות מ-18 המשחקים האחרונים, כולל ניצחונות על לייפציג ותיקו מול לברקוזן), פייבוריטית בחוץ.

גביע איטלקי – חצי גמר / דוד "פאקו" סעדה:

21:00-רומא-לאציו. כאילו שהדרבי של רומא לא לוהט מספיק, אז עכשיו קיבלנו עוד שני מפגשים כאלו בחצי הגמר. בליגה זוהי רומא שנמצאת בכושר מצויין במקום השני, בעוד שלאציו שבמקום הרביעי נאבקת עליו עם עוד קבוצות. אלא שבגביע לאציו היא בעלת היתרון עם ניצחון 2:0 במשחק הראשון, כאשר רומא תנסה להפוך את התוצאה בדיוק באותו האצטדיון.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור חבל הבאסקים – קטע 2

קטע 1 של אתמול הסתיים כצפוי במיאוץ המוני, בו זכה האוסטרלי מייקל מתיוס לפני בני ארצו ג'יי מקארתי וסיימון גראנס, במה שנראה כמו ההזדמנות היחידה לזכייה עבור רוכבים מסוגם.

קטע 2 היום אמור להיות מעט יותר קשה מקודמו. זהו קטע בן 173 ק"מ עם שתי פסגות מדורגות, אך סיומו הגבעי כנראה לא יאפשר מיאוץ המוני. אולי יתאים לפאנצ'רים כמו אלאפיליפ (שהמילה פאנצ'ר במקרה שלו קיבלה אתמול כפל משמעות, כאשר תקף לקראת קו הסיום) או ואלוורדה. שידור ביורוספורט ב-16:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה רבה הייתי מוסיף גם את מחזור הסיום בליגה הלאומית בכדורסל .
    ליגה מעניינת וצמודה מאד שעונתה הסדירה תגיע לסיומה עם הרבה מאד מאבקי מיקום.
    כל ה 8 לפליאוף העליון ידועות אבל אף אחת לא יודעת את מקומה המדוייק.
    2.הפייבוריטיות בתחילת העונה היו נס ציונה וב"ש שמדורגות 5 ו 4 בהתאמה.
    המוליכה המפתיעה היא רעננה של ברק פלג.
    אחריה מפתיעות כפ"ס ורמת גן גבעתיים (הפועל ).
    יהיה פליאוף מעניין מאד והשיבוץ שלו יקבע הערב כשכל המחזור ייפתח בשעה 19.00

    1. תודה אהרון מאד החזקתי מברק פלג כשחקן והוא בטוח מאמן מעולה.
      יש לו את הברכה הזו , הבנה וראית משחק תמיד היתה לו , שחקן חכם במיוחד ובטוח גם מאמן כזה.

  2. וולטה א פאיס בסקו קטע 2 מפמפלונה אירוניה אל אזיאגו .
    הרוח צפויה להיות צפ צפ מז 14. קמש רוח שתעזור לבריחה מוקדמת גדולה כי היא מתחיחה בקטע כרוח צד , הסיום בירידה אם הבריחה תיתפס אז שוב ספרינט המוני , לא קטע קל לניבוי , ולורדה היה עייף בגראן פרמיו מיגל אינדוריאן .
    קונטאדור שואף להוכיח , ויש את אוריקה,עם הרכב זיקוקי דינור שלה.
    המתכון הזה חייב להוביל פיציץ ואם ולורדה לא יתעשת הוא ימצא עצמו היום. בצד המפסיד .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט