אירועי דיומא – 31.03.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 26:

21:30-הרטה ברלין-הופנהיים (ספורט 2). מפגש צמרת בין הקבוצות במקומות 4-5. הופנהיים היא ללא ספק אחת ההפתעות של הליגה. לאחר הניצחון על לברקוזן היא במקום הרביעי, במרחק נקודה בלבד מהשלישי. הרטה ברלין שבמקום החמישי כבר הייתה במקום השני השנה. מאז היא צנחה בליגה, והתאוששה עם שלושה נצחונות רצופים, אלא שאלו נקטעו במחזור הקודם בתבוסה לפ.צ. קלן.

לה ליגה – מחזור 29:

21:45-אספניול-ריאל בטיס (ONE). מפגש בין שתי קבוצות חסרות עניין. אספניול חיסלה את סיכוייה לעלות לאיזושהי מסגרת אירופית, עם סדרת תוצאות בינוניות, והיא כרגע במקום התשיעי. בטיס הקרובה יותר לתחתית (אך ללא סכנת ירידה), השיגה ניצחון על נועלת הטבלה, לאחר סדרת הפסדים..

 

כדורסל:

יורוליג-מחזור 29:

20:00-הכוכב האדום בלגרד (13-15)-אוניקס קאזאן (21-7) (משולב בספורט 5).

20:00-ז'לגיריס קובנה (15-13)-ארמאני מילאנו (21-7) (משולב בספורט 5).

20:00-גלאטסריי (18-10)-בסקוניה ויטוריה (12-16) (משולב בספורט 5).

*המלצת צפייה* 21:45-פנאתינייקוס אתונה (11-17)-צסק"א מוסקבה (7-21) (משולב בספורט 5).

*המלצת צפייה* 22:00-ריאל מדריד (7-21)-פנרבחצ'ה אולקר (11-17) (משולב בספורט 5).

גמר היורוקאפ-משחק 2:

22:00-מלאגה-ולנסיה (יורוספורט 2 אפשר לראות כאן). המשחק הראשון בין שתי הקבוצות (בסדרת הטוב משלושה, פעם ראשונה שזה כך) היה צמוד וקשוח, אך בסיומו הייתה זו ולנסיה שחגגה באולם הביתי, שבמדיה הצטיין בויאן דובלייביץ'. היום ולנסיה יכולה לסגור את הסיפור, ועל הדרך להבטיח גם העפלה ליורוליג, אלא שזה לא יהיה קל. הקבוצה הביתית הצליחה כבר לחזור מפיגור 1-0 בשבלב הקודם ולעלות לסדרת הגמר. אם תשווה את הסדרה, הקבוצות ייפגשו למשחק מכריע בשלישי הקרוב.

 

טניס:

גברים: טורניר מיאמי (1000) – חצי הגמר

20:00-רפאל נדאל (7 בעולם)-פאביו פוניני (40) (ספורט 2). השור ממאיורקה נראה בכושר מצויין במשחק מול ג'ק סוק, כאשר גבר עליו בקלילות תוך 83 דקות, והוא ודאי פייבוריט היום לעלות לגמר. פוניני הפתיע במשחק האחרון את קיי נישיקורי, שנראה במשחק כמו הצל של עצמו.

*המלצת צפייה* 02:00-רוג'ר פדרר (6)-ניק קיריוס (16) (ספורט 2). אחרי שורה של משחקים קלים יחסית לפד, הגיע אתמול המשחק מול ברדיך, שהביא לנו חתיכת מותחן. המשחק נמשך עד לשובר שוויון במערכה השלישית, כולל שתי נקודות משחק לברדיך, אבל פד הצליח להציל אותן כמו גדול, והמשיך לניצחון במשחק. במשחק השני אתמול, בין שתי ההבטחות הגדולות של עולם הטניס, הצליח לגבור ניק קיריוס על סשה זברב בשלוש מערכות. קיריוס יתייצב למאבק בין דורי אדיר מול פדרר, ונקווה שהפעם זה יקרה, לאחר שבאינדיאן וולס האוסטרלי פרש בגלל כאבי גב.

 

סנוקר:

אליפות סין הפתוחה – רבע הגמר

אתמול שמינית הגמר לא הביאה לנו הפתעות מיוחדות, אבל כמה מהמפגשים היו מותחים למדי. בקרב המשוגע של אתמול בין שני אלופי עולם, חזר מארק וויליאמס מפיגור 4-1 לניצחון 5-4 על ג'ון היגינס. וויליאמס יפגוש היום אלוף עולם נוסף,  שון מרפי, שקרע את מייקל ווייט 5-1. אלוף עולם אחר, סטיוארט בינגהאם, הודח במשחק מול קיירן ווילסון המצויין. אלוף העולם הנוכחי, מארק סלבי, ניצל בעור שיניו מהדחה מול אנדרו היגינסון, כשניצח אותו בפריים מכריע. ג'אד טראמפ ממשיך להנות מכושר טוב, ואתמול עבר את הסיני טיאנג פנגפיי, כשהיום הוא יפגוש את חוסיין ואפאיי איורי האירני. הנה רשימת משחקי רבע הגמר המלאה, שידורים ביורוספורט ב-9:00 וב-14:30:

9:00-ג'אד טראמפ-חוסיין ואפאיי איורי

9:00-שון מרפי-מארק וויליאמס

14:30-קיירן ווילסון-דינג ז'ונווי

14:30-מארק סלבי-סטיבן מגווייר

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה.
    בהזדמנות זו אזכיר את הסנסציה שהתרחשה אתמול, כשבחצי גמר פלייאוף ליגת הכדורעף, הוד השרון הדיחה בסוויפ את מטה אשר, דאבליסטית העונה שעברה, שסיימה את העונה במקום הראשון בליגה ולא מזמן זכתה בגביע.

    1. מתן כל הכבוד על ההתייחסות לסיפור של הוד השרון /מטה אשר.
      חייב להודות שהורדתי התעניינות בכדורעך עקב חוסר התחרותיות והופתעתי לטובה…נקווה לדרמה גם בכדוריד.

  2. זה היה סמוט'י וורוד שנתן לקיריוס הרעלת בטן, ואני לא מתפלא מי מזמין אוכל עם סוכר באמריקה ? בטח שפכו לו שקית של חצי קילו בתוך הכוס.

  3. הבעיה של פוניני היא שלא לא יודע לשחק מול שמאליים.
    הוא חוטב לא רע גב יד בקרוס, אבל חלש מאד בדאון דה ליין.
    הווה אומר, שהוא מחזיק עם הבק הנד לפור הנד של נדאל.

  4. גראן פרמיו מיגל אינדוראין .
    מחר 1 באפריך במסגרת הקלאסיקןת יוצאת המהדורה ה 19 של הקלאסיקה הספרדית. מהעיר הבאסקית ליזארה הידועה בספרדית. כאסטלה , ממחוז נברה
    הישראלי רועי גולדשטיין המיצג רב ישראלית בשם אנגלי מוזר ….הוא כמובן המיועד הבטוח לניצחון בקלאסיקה הזו .
    זאת כמובן במידה ויצליח לגבור על ואסיל הפולני המוביל של סקאי אל תבקשו ממני לאיית את שם משפחתו , מסובך אפילו לפולני כמוני ….
    חוץ מואסיל יש עוד כמה ביניהם מי שהוכתר כבר בףשנת 2004 ליורש הגדול , ובינתיים השנה בגיל 37 מגלה סוף סוף את הפוטנציאל .
    כמובן שמדובר במר בלמונטה ממורשיה הידוע גם בכינוי אלחנדרו ..ולורדה.
    יון איזאגיר מנצח השנה שעברה לא מופיע ברשימה כנראה פצוע עדין ,אך מי שכן מופיע ולא ראיתי את שמו שנים האיטלקי דווידה רבלין אם אכן מדובר. באותו רוכב קלאסי ותיק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט