שאקיל מקבל פסל מהלייקרס – גל שור היה שם עבור הופס !

 

מומי חזר מהר מהצפוי

היה כמה רמיזות אולי מומי החזיר את חצילו לבורא אבל מומי כאן וגם wave bull שלנו עשה למומי ולדוקטור ג'סטה שהיה במשחק בין הלייקרס למינסוטה זאבים

הוא גם עשה נסיון לעשות הריון עם עומרי כספי שלנו שחשד בטעות שגל הוא פועל מקסיכני מהתחזוקה שבא לשדוד אותו ( סרטון בהמשך )

מומי חייב להסיר את החציל בפני wave שנתן פוסט אוריגינל על שחקן שהיה מחביביו של מומי

לכבוד הפוסט מומי מזמין את המאיזיים לתת בתגובות רגע גדול שהוא זוכר מהשאק , מומי הרגע שלו זה דאנק מפלצת על האדמריל וואלה שלח אותח חזרה לעשות טירונות במספנה לא לפני שעבר במשתנה

הלילה לילה לילה.. של שאקיל אוניל

==

ואלה שמות:
The Big Aristotle, Diesel, Superman, M.D.E, L.C.L., Wilt Chamberneazy, Osama Bin Shaq, The Big Deporter, The Big Sidekick, Shaqtus, Shaq Fu, The Big Galactus, Shaq Daddy, Dr. Shaq, The Big Shamrock, The Big Agave, Hobo Master, Shaqovic, The Big Conductor

ויש עוד כמה… שאקיל אוניל חזר ביום שישי האחרון ללוס אנג'לס בגדול – והעיר החזירה לו אהבה בענק. כמו אישה מוכה, המשחרת לימי קדם בהם הכל נראה ורוד ואופטימי, על גג העולם, חזרה עיר המלאכים לערב אחד לשנים 2000-2003 כשהלייקרס נראו כמו מהדורה עדכנית של שיקאגו בולס ושאקיל היה בלתי עציר בדרך לשלוש אליפויות רצופות. מאז הוא הספיק לעבור בארבע-חמש קבוצות אחרות אבל להיכל התהילה הוא נכנס כלייקרס, הגופיה שלו הוצבה בשנה שעברה בכבוד והדר בתוך הסטייפלס סנטר והשבוע הגיע הזמן להציב את הפסל שלו בחזית היכל הספורט של העיר, בסמוך לפסלים הקיימים של ג'רי ווסט, קארים עבדול ג'אבר, מג'יק חיים-של-מומי ג'ונסון, וויין גרצקי, השדרן המיתולוגי צ'יק הרן.

על עיצוב הפסל אחראי האומן הישראלי עמרי עמרני, קיבוצניק לשעבר מאשדות עקב הנשוי לאמריקאית. בסטודיו של עמרני עוצבו הפסלים של מייקל ג'ורדן בשיקאגו, לומברדי בגרין ביי והפסלים של כוכבי הספורט של אל-איי. עמרני, שהתראיין לקראת הטקס לתקשורת המקומית, סיפר שפגש את שאק פעם אחת אבל את עיקר עבודת העיצוב עשה המחשב: "אני והבן שלי גדלנו על שאק ועקבנו אחריו לכל אורך הקריירה. זה היה ממש כבוד גדול לקבל את העבודה מהלייקרס ולדאוג להצבת הפסל בלוס אנג'לס".

עומרי עמרני והפסל

 

 

אזור הסטייפלס סנטר לבש חג, ובמתחם LA LIVE נערך קרנבל צבעוני לאוהדים עם משחקים ואטרקציות שקשורות בשאק: הטבעות, קליעות עונשין, טריוויה וכדו'. ב-2 אחה"צ נערך טקס חניכת הפסל אליו הגיעו שותפיו של שאק לחווייה האנג'לוסית. היה נחמד לראות את רון הארפר, בי-שואו, דריק פישר ורוברט הורי חוברים לקובי בראיינט ופיל ג'קסון. המנכ"ל החדש, החיים של, שלח ברכת וידאו מוקדמת כיוון שעקב באותה שעה אחרי לונזו (באסט?) בול בממפיס. קארים עבדול ג'אבר, כהרגלו בקודש, העיר בציניות בנאומו ש"קשה לדמיין את קובי ושאק על במה אחת כמו שקשה לדמיין את שאק אשכרה קולע מהעונשין…" הביג קקטוס היה מצחיק ומבדר בנאום התודה שלו והזכיר אפילו את סלבה מדבנקו. הסנטר האנימגטי משנות האליפות שנכח בטקס, למרות שהודה שאף פעם לא הצליח לבטא נכון את שמו…

והיה גם משחק, לייקרס מארחת את מינסוטה, שהחל בשעה היעודה, 7:35 בערב. האוהדים קיבלו בכניסה קופסת קרטון גדולה שעליה מודפסים צילומים של שאקיל והסטטיסטיקות שלו במדי הלייקרס, ובתוכה העתק דמוי זהב של הפסל החדש. שעה לפני כן המשחק ניסיתי לראיין את עומרי כספי בחדר ההלבשה של מיניסוטה. הוא היה קצר רוח, עצבני ונראה לי מדוכא. הוא השיב בקצרה על השאלות הקלישאתיות אבל הסגיר שני פרטים חשובים, לפחות בעיניי: הוא כבר הצטייד במספיק מעילים שיגנו עליו מפני הקור הנוראי של מיניסוטה; והוא מסרב לשתף את אשתו הטרייה במה שעובר עליו ולכן היא השתכנה עד סוף העונה ב…לוס אנג'לס. סימן לבאות?

את הסו-קולד ראיון אחרי המשחק תוכלו לראות כאן. עומרי היה חיוור מאוד במשחק, נראה לא שייך וג'אסט גויינג ט'רו דה מושן. אבל את הראיון הכי מעניין סיפק מטה וורלד פיס, אהוב הקהל וטיפוס צבעוני ולא צפוי לגמרי, שהיה עסוק במתן כרטיסים לחברי הפמליה של שאק למשחק.

בערך באמצע הרבע הראשון החלה מהומה כאשר שאקיל והפמלייה נכנסו לאולם. הקהל החל לשאוג ולוק וולטון, תוך הבנה שהערב הוא לא במוקד העניינים, לקח פסק זמן ואיפשר לשאק לקבל את התשואות והאהבה עד שהתיישב מתחת לסל לצידה של אוהדת הלייקרס השרופה והמבוטוקסית דיאן קנון (אגב: גם ג'ק ניקולסון הגיע למשחק אחרי הרבה משחקי היעדרות).

שאקיל נאם במחצית, הודה לאוהדים שהקניטו אותו על קליעות העונשין ונראה נרגש למדי. הוא באמת דמות גדולה מהחיים, פיזית ומיתית (ראו בראיון מה וורלד פיס חושב עליו ועל הפוטנציאל שלו).

כששאלו את שאק על דעתו על מצב הלייקרס היום הוא ענה בדיפלומטיות: פונציאל גדול של שחקנים צעירים, מג'יק ופלינקה מסוגלים להפוך את הקערה על פיה, בלה-בלה-בלה… על הפרקט הראו הלייקרס סימני חיים ואשכרה נתנו משחק מהנה ומותח עם התעוררות ברבע הרביעי, משחק שיא קריירה של קלארקסון וניצחון בהארכה 119-130. בחדר ההלבשה דיברו השדרים והפרשנים על כך שזה חייב, אבל ממש חייב להיות הניצחון האחרון שלנו העונה, כי פיניקס לא מפסיקה להפסיד… איפה הימים של שאקובי איפה? מאז כבר הזדקנו ב-15 שנה, ואולי הילדים (הנכדים?) יזכו לראות את האימפריה הסגולה-זהובה שבה לגדולתה.

וכעת נעבור לפינת וידאו של גל שטרח רבות להביא את הקטעים הבאים לידיעת הציבור

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה, כמה פסלים יש כבר מחוץ לסטייפלס סנטר? מתחרה בגן הפסלים בתפן.
    קצת יותר ממאכזב כשרואים איך שחקנים אחרים מתראיינים גם לאחר הפסדים ועונים בסבלנות. מווטרן של 8 שנים בליגה הייתי מצפה שיכבד קצת יותר, בטח שמדובר באתר ישראלי.
    אבל הכל בסדר, מאחל לו באמת בהצלחה ושיראה ימים יותר מוצלחים.

  2. כל הכבוד גל על הראיונות. מתי הפסל של שקיל יהיה גמור ומוצב? האם זה כבר קרה? כי ראיתי שמנופים מוכנים להרים אותו ולשים אותו במקומו הראוי?

  3. אפילו הצ'ירלידרסשל הלייקרס יורדות מדחי אל דחי.

    מה זה? מה קרה למעודדות? אולי ג'יני שהעלתה משקל מקנאה בהן והיא התחילה לייבא רק מכוערות עם רגליים שמנות.

    1. בהחלט בושה וכלימה
      כל מעודדת ממש לא מעודדת , האף כמו מעצור לדלת
      הגוף עבד עליו הקלח והפרצוף ? כמו המאזן של הלייקרס
      חייבים עזרה ויפה שעה אחת קודם

  4. אני מרגיש גאווה שבלילה אחד היו לנו שני כתבי הופס במשחקי NBA בקליפורניה, אחד באל איי והשני בסן פרנציסקו. אני לא מאמין שישנה אומה אחרת בעולם מלבד ארה"ב שיכולה להתגאות בזה!

  5. בגלל הראיון עם מטה החלטתי לכתוב את זה –
    העיתונאי החבר שלי הקליט את חילופי הדברים הבאים לפני כמה ימים וכתב אותם בפוסט בפורום שאנחנו חברים בו.
    מבחינתי רמת ההזיה והצחוקים כאן שווה לכל סקופ שהבחור הביא לי עד היום:

    man this exchange I recorded the other day was gold – Tarik, Swaggy, MWP

    I was asking about the tussle with the Bucks – and Nick brought up the Curry thing with Westbrook and said he better get fined.

    Swaggy: Hey man, my money better get dropped boy, did you see that sh-t with Golden State? Same sh-t. I want to see somebody get fined. Just because it's Curry, he can't get fined.

    MWP: What'd he do?

    Swaggy: Pushed the sh-t out of somebody.

    MWP: "Did they kick him?"

    ME: "No, they didn't kick anybody out."

    MWP: "Did they kick Curry? Did they push him? He didn't get kicked?"

    Tarik: "You want somebody to really kick him?"

    MWP: "No, no, I'm just asking if he got kicked."

    Swaggy: "He and Russell West got into."

    MWP: He pushed Russell? He's been swagging on Russell. I've been feeling bad.

    A few beats went by and Tarik just couldn't let that one go.

    "I've got a question though Metta, what made you ask if somebody kicked him, it's basketball?"

    MWP: "Cause they said he pushed"

    Tarik: "But you'd punch or push back. Metta, you said did somebody kick?"

    MWP: "It depends how you feel that day."

    Swaggy: "Why would I kick anybody?"

    MWP: "I'm asking did he get kicked, I'm not saying I would kick him."

    Swaggy: Yes you were. You would kick the sh-t out of somebody.

    Tarik: "That's basically, kinda of what you insinuated Metta, like your notion would have been, I'm going to kick this person."

    Swaggy: "Metta, I've seen you knee somebody. I've seen you elbow somebody. I've seen you knee somebody. You dropped a knee on him."

    MWP: "Show it to me. Show it to me. Show it to me. Show it to me. I don't know what the f-ck you're talking about. Hell no, I'm squeaky clean like Tim Duncan. Like Tiger Woods in this motherf-cker, boy

    Tarik: "Yeah, that's the exact person you have a career like, because if you call him squeaky clean. See, that comment right there came from the same place the comment with the kick came from. Tiger Woods didn't have…"

    MWP: "Show me one thing that Tiger did wrong? Pull it up?"

    Tarik: "Ok, I'm done"

    MWP: "He had a lot of sex. A little too much. A little too much, that was it. Could have held back one time."

    Swaggy: "He didn't have to hold back, f-ck everybody you can."

    MWP: "Well you know he had some wild-ass tiger nights."

    שבוע טוב 🙂

      1. צחקתי אולי רבע שעה רצוף אחרי שקראתי את זה בפעם הראשונה.
        זה במיוחד קורע אם אתה חושב על הדמויות המעורבות בשיחה.

  6. סחטיין על ההשקעה והוידאו. מעניין מאוד. כרגע באמת לא נראית משהו ההחלטה של כספי לחתום בטווין סיטיס עד סוף העונה.

    ושאקיל של תחילת שנות ה-2000… מעולם לא היה שחקן שהפחיד/ייאש אותי יותר כשונא הלייקרס. התחושה הייתה שפשוט אין מה לעשות נגדו. לדעתי, אפילו ליריבות של שיקגו עם אם ג'יי לא הייתה תחושת חוסר אונים כזו.

  7. תענוג 🙂
    שאקיל הוא היחיד שם אתה אומר עליו שהוא היה גדול זה אנדרסטייטמנט.
    אפילו ענק לא מעביר את מלוא החויה שהוא העביר לצופים – אוהדים, שונאים, והילדים של שניהם….

  8. מצוין, גל תודה.
    כספי נראה לי ממש מבואס. חבל עליו ואני מקווה ש (א) ימנצא את מקומו בהרגשה ו-(ב) שימצא את מקומו מבחינת משכורת חדשה שהולמת את יכולתו.

      1. ברור. אחרי הזובור המתמשך בסקמנטו עם הצורר, פציעות ואפיזודה קצרה וכואבת בניו-אורלינס, לסיים במינסוטה הקפואה אצל תיבודו… אין תרחיש מבאס מזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט