הייתי שם: ניצחון 58 לגולדן סטייט, על השאריות של סקרמנטו/ אריק טל

במשחק שלא עורר עניין רב, הגיע הסגל הצעיר של סקרמנטו לאוקרל, וכצפוי לא הצליח לאיים ברצינות על אלופי המערב. משחק טוב של טיי לאוסון ובאדי הילד היה מספיק רק בשביל לכפות על סטיב קר להכניס את קארי ברבע הרביעי. סטף חזר, קבר שלוש שלשות מהירות, והכריע סופית את המשחק. גולדן סטייט ווריורס (14-58) 114 – סקרמנטו קינגס (45-27) 100.

קווין דוראנט מברך את חבריו לפני המשחק

העונה הרגילה מקרבת לישורת הסופית. זהו הסיקור העשירי שלי מהארינה העונה, ואם הבקשה שלי לאקרדטציה למשחק האחרון שהזמנתי תיענה בשלילה, זה יכול להיות הדיווח האחרון שלי מהשטח העונה. לפני שאספר על המשחק עצמו, חשבתי לשתף אתכם בכמה מהחוויות של איש מדיה באוקרל.

להיות במשחק NBA זו חוויה מומלצת גם לאלה שאינם חובבי כדורסל. להיות איש מדיה מעניק לחוויה פן נוסף, מרתק. החשיפה, החלקית אמנם, למאחורי הקלעים של משחק NBA, היא פריבילגיה שגם אלו שקנו כרטיס באלפי דולרים לא מקבלים.

הכניסה לכתבים מתאפשרת מוקדם, כ-3 שעות לפני המשחק. אין צורך לעמוד בתור. תיקי גב, חצובות ומצלמות גדולות, חפצים אסורים לכניסה עבור הקהל הרחב, מותרים. בחדר המדיה אפשר לפגוש כתבים אחרים, בעלי תפקידים למיניהם, כגון הבדרנים של פסקי הזמן, ואפילו אנשי הצוות המקצועי של הווריורס, כמו רון אדמס, עוזר המאמן, שבא לאכול שם הערב. חדר המדיה מחולק לשניים: אזור הקפיטריה, הכולל בופה מצומצם אך סביר, ואזור עבודה עם תאים הכוללים חיבור לחשמל ולאינטרנט. בימים בהם המשחק משודר מחוף לחוף, החדר יכול להתמלא במהירות. את אנשי הטלוויזיה ניתן לזהות בקלות: הם לובשים חליפות.

בארינה עצמה, המקום של הכתבים מחו"ל נמצא בצד, בקצה העליון של המושבים הנמוכים. בגלל שהוא ממוקם על פלטפורמה מוגבהת, יש מבט טוב מאוד על המגרש, למרות המרחק והגובה, גם כשהקהל קם על רגליו. כך זה נראה לפני המשחק:

המקומות מסומנים. לכל כתב יש מדבקה שמית. הערב, ישבו לידי כתבים מטורקיה, הונגריה ויפן. עקב הביקוש הרב, ומכיוון שמקומות אלו לא מכניסים כסף, הצפיפות רבה. נראה שהוסיפו פלטפורמה נוספת, כדי ליצור שורה שנייה. אין טענות. זה נותן לכתבים נוספים לחוות את המשחק ולדווח לאוהדים בכל העולם. בסוף כל רבע עוברת דיילת חיננית (עמה הסליחה אם תיאור המשרה שלה שגוי), ומחלקת דפי סטטיסטיקה.

אנחנו על המפה! הנה המקום המכובד של הופס

דפי הסטטיסטיקה של המשחק המלא מחכים לכתבים אחרי המשחק בחדר הראיונות, שנמצא ליד המסדרון המחבר את חדר ההלבשה של הווריורס עם הפרקט. במסדרון תלויות תמונות גדולות של שחקני הווריורס. יש מי שטורח לעדכן את הגלריה – תמונתו של מאט בארנס כבר מתנוססת בגאון. הנה המסדרון:

חדר הראיונות הוא קטן יותר ממה שניתן היה לצפות. משום מה, במרכזו ניצב לו עמוד שמן. כשעתיים לפני כל משחק, סטיב קר מקציב מספר דקות לענות לשאלות העיתונאים. בדר"כ החדר מלא יותר אחרי המשחקים, אז גם מתראיינים הכוכבים. כך נראה החדר בתחילת הערב, טרם מסיבת העיתונאים:

השאלה הראשונה הערב, כצפוי, היתה על מצבו של דוראנט, וכצפוי, אין שום חדשות. דוראנט ייסע עם הקבוצה שבוע הבא לטקסס, אך לא ישחק. כשיחזרו לאוקלנד, דוראנט צפוי להיבדק שוב. עד אז לא צפויות חדשות. קר נשאל גם על היריבות הפוטנציאליות בסיבוב הראשון בפלייאוף אך סירב לענות. "ניסיון יפה", החמיא לשואל השאלה. עוד נשאל קר על טורניר ה-NCAA. אריזונה, האוניברסיטה בה קר שיחק, הפסידה לזבייר, בה שיחק דייויד ווסט. ההפסד של אריזונה הוביל להפסד נוסף, של קר, בהתערבות עם ווסט. על המשחק מול סקרמנטו כמעט לא נשאלו שאלות. נושא השיחה המעניין ביותר היה המפגש הראשון של בארנס עם קבוצתו בתחילת העונה. סקרמנטו מעוניינת לקדם צעירים, ועם הטרייד של קזינס לא היתה סיבה להשאיר את מאט בארנס הוותיק. "מקאדו אמר שסקרמנטו משחקת הרבה יותר טוב מאז עזיבתו של… בארנס" דיווח קר על הנעשה בחדר ההלבשה.

רבע שעה אחרי הראיון של קר, מתראיין מאמן הקבוצה היריבה מחוץ לחדר ההלבשה של האורחים. בעמידה, וללא מערכת הגברה, בדר"כ קשה לשמוע את הנאמר שם. הערב, במשחק שעורר עניין מועט בלבד, ניתן היה להידחף ולהקשיב. כך זה נראה (הדלת משמאל מובילה לחדר ההלבשה של האורחים):

אה, כן… היה גם משחק.

פתיחה לא טובה, בעיקר בהגנה, העניקה לקינגס יתרון מוקדם 9-14. .קארי לא הצליח להישאר לפני לאוסון. גם ההתקפה היתה טעונה שיפור. הפיק-אנד-רול של קארי וגרין הסתיים כשהאחרון לא תוקף את הסל: פעם החטאה משלוש, פעם מסירה כפויה ואיבוד כדור. כניסתם של איגודלה וליוינגסטון, ולאחר מכן מגי, הביאה אנרגיה, והווריורס סיימו את הרבע הראשון ביתרון 20-27.

מתפרצת:

בהפסקה שבין הרבעים זכה אחד האוהדים בטלוויזיה 60 אינץ', כך:

הרבע השני נפתח עם מאט בראנס, לראשונה העונה נגד הקינגס. דקות טובות של ווסט וקלארק שמרו על היתרון, אך הווריורס לא הצליחו לברוח. כל זמן שקארי היה על הספסל, המשחק התנהל על מי מנוחות וההפרש נשאר ללא שינוי. סטף חזר והיתרון צמח ל-12, אבל דקות טובות של טיי לאוסון הובילו את הקינגס עד למינוס חמש בלבד. לייאפ של החלוץ המרכזי, מאט בארנס, שרץ קדימה מוקדם, הוריד את הקבוצות למחצית כשהווריורס ביתרון 50-57, כך:

מאט בארנס, הפעם בהגנה:

משחק קצת יותר אגרסיבי בתחילת הרבע השלישי הקנה לווריורס שוב יתרון דו-ספרתי, אולם הקינגס המשיכו להילחם. שתי שלשות של גרין העלו את היתרון ל-17, ושני דאנקים של איגודלה במתפרצות העלו את היתרון ל-18. רבע שלישי מצויין, עם ניהול משחק נהדר של קארי, הגנה חזקה של גרין ותרומה של איגודלה בשני צידי המגרש, נגמר ביתרון 20 לווריורס, למרות משחק אדיר של טיי לאוסון עם 20 נקודות ב-8 מ-9 מהשדה, כולל שתי שלשות ללא החטאה.

לאוסון מול קארי ברבע השלישי

עם קארי וגרין על הספסל הצליחו הקינגס לקזז את הפער. שש דקות לסיום, ביתרון 11, חזר קארי למגרש. דקות ראשונות לסטף ברבע רביעי מזה חמישה משחקים. שלוש שלשות מהירות של קארי העלו את היתרון ל-20 וגמרו את המשחק. גרין ואיגודלה היו הראשונים לצאת לנוח, סטף הצטרף אליהם מיד לאחר מכן. 27 נקודות, כולל 5 שלשות, 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים לקארי, עם פלוס 28 כשהוא על הפרקט. קליי, בערב בינוני, סיים עם 8 נקודות בלבד. משחק איכותי נוסף של גרין, עם 23, 8 ו-4, בנוסף ל-3 חטיפות. עוד ראויים לציון איגודלה, ווסט וקלארק. שני האחרונים פיתחו כימיה נהדרת ביניהם. הרבה מהסלים של קלארק באו מחיתוך לסל ומסירה של ווסט.

ניצחון שישי ברציפות לווריורס, ביום קליעה בינוני, אבל עם 37 אסיסטים. ביום ראשון הגריזליס מגיעים לביקור, וזה יהיה הרבה יותר קשה. תוכו לקרוא על זה בבלוג שלי –

http://www.israeliwarriorsfan.com

GO WARRIORS

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה על הסיקורים
    כמי שהיה במשחק אחד בלבד כמסקר אני חייב להסכים
    זאת חוויה מטורפת מה גם שבפילדלפיה אזור העיתונאים הוא מאחורי הסל והאוכל משובח
    רמת הביצוע והמקצועות של ה NBA ביחס למדיה זה משהו שאין שני לו במחזותינו הצנועים

    1. כבר תקופה.
      הוא על ממוצאי דאבל דאבל גבוהים פר 36 דקות והיום היה קרוב לטריפל ב25 דקות.
      הוא גם שומר טוב, חץ מעל סנטרים חזקים שאין לו תגוף לשמור עליהם[ברוק לופז עשה לו בית ספר].

      אריק תודה רבה על הכתבה!

  2. יפה. מאוד אהבתי את התיאור של החוויה ככתב.
    ותודה על עונה נהדרת של סיקורים, גם מהאוראקל אבל גם לכל הכתבים הפזורים ברחבי ארה"ב. זה הוסיף משהו באמת מיוחד לאתר השנה.

  3. אני מרגיש גאווה שבלילה אחד היו לנו שני כתבי הופס במשחקי NBA בקליפורניה, אחד באל איי והשני בסן פרנציסקו. אני לא מאמין שישנה אומה אחרת בעולם מלבד ארה"ב שיכולה להתגאות בזה!

  4. יופי של סיקור. כולנו מקנאים. הזוית של מאחורי הקלעים נחמדה ומעניינת. רק מה ההסבר למקרר שתקוע באמצע חדר העיתונאים בריאיון הסופי?
    תקווה שיקחו אותך למסעות שלהם בפלייאוף בתור כתב הבית, אני הייתי מוכן להצטופף גם בתא המטען.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט