היום מתחיל ה-'עילית 8': לפחות אחת תהיה בפיינל פור בפעם הראשונה / מנחם לס

(אוניברסיטת אקסווייר בסינסינטי)

1. אקסווייר נגד גונזגה בסן חוזה, קליפורניה

בסן חוזה תיפגשנה שתי אוניברסיטאות קתוליות קטנות ("קטן" זה דבר יחסי כשמדובר על ארה"ב). כשגונזגה תשחק נגד אקסווייר, המנצחת תהיה מנצחת האזור המערבי, עם כרטיס טיסה ל-FINAL FOUR, מקום שהיא לא היתה בו מעולם.

האוניברסיטה, שבוגרה המפורסם ביותר הוא ג'ון סטוקטון היתה פעם ידועה כסינדרלה. לא עוד. גונזגה – עם רקורד של 1-35 – מדורגת ראשונה כבר כמה שבועות. אא שלא מצביעים עבורה כמובילת המכללות טוענים שלוח המשחקים שלה נופל בחוזקו מזה של קבוצות ה-ACC, ה-SEC, הביג 10, הביג 12, ועוד.

אבל גונזגה, כשהיא שיחקה וניצחה קבוצות מהדרג הראשון, הראתה שהיא גדולה, גבוהה, מהירה, וכשרונית.

אקסווייר

אקסוייר היא כן הסינדרלה של ה-עלית 8. אפילו הרקורד שלה צולע כי עם רקורד של 13-24 אתה מגיע אולי לפיינל פור של אזור יורשייריקאז בקזאחסטאן, אבל לא לפיינל פור של ה-NCAA, ויש לה סכוי להיות שם. זוהי קבוצה שהפסידה ששה רצופים (מפסידנית 6 רצופים עם סכוי להיות בפיינל פור? תגיד זאת שוב, קומראד, כי אולי לא שמעי טוב!) אחרי שהפוינט גארד הנפלא שלה אדמונד סאמר נפצע פציעת ברך מסיימת עונה ב-29 לינואר, שעד אז היו לה רק שני הפסדים לקבוצות בטופ 20.

אבל המוסקטטירס, מהאוניברסיטה הקתוליל מסינסינטי, התאוששו, והגיעו לאליפות המכללות כאחת הקבוצות המדורגות הכי נמוך, וכל מה שהיא עשתה היה לגבור על המדורגת 6 מרילנד, על המדורגת 3 פלורידה, ועל המדורגת 2 – אריזונה:

*

*

"לאבד את אד (אדמונד) – שכונה "THE CLICK" – היה אבדן גדול כי הוא היה אבן היסוד של הקבוצה, וליבה", אמר הגארד טרבון בלוייט, שקלע 25 נגד אריזונה בנצחון 71-73. "היינו צריכים ללמוד כדורסל חדש".

הייתי אומר שהם למדו לא רע. "אני הרגשתי כאילו 'THE CLICK' נמצא איתי כל המשחק" אמר בלוייט. "עד כדי כך הוא היה מרכז הקבוצה שלנו".

הפאור פורוורד פיג'יי מקורה, שקלע 14 עם7 קרשים ו-5 אסיסטים נגד הוויילקאטס של אריזונה אמר: "הרוח והנשמה של 'THE CLICK' היא DEFINITELY אתנו כל הדרך.

גונזגה

 

(הקמפוס היפהפה של גונזגה)

ההפסד היחיד של גונזגה היה ל-BYU ב-25 לפברואר. נגד ווסט וירג'יניה השלשה של ג'ונתן מת'יוס נתנה להם את ההובלה 58-61 והנצחון. היא הצלע השנייה של המערב בקרב לפיינל פור.

לגונזגה ישנו הר אדם מפולניה, Przemek Karnowski – גובה 2.16 מ', משקל (307 פאונדס חלקי 2.2 בק"ג) שהוא המצ'אפ הקשה ביותר לאקסווייר הקטנה והנמוכה. הוא וה-9'6 ג'ונתן ויליאמס הם הסנטר והפאור פורוורד שקלעו 13 כ"א נגד ווסט וירג'יניה. מאמן אריזונה שון מילר – אותה ניצחה גונזגה 62-69 בדצמבר אמר על קרנובסקי: " הוא ענק. קשה ביותר לשמירה. יש לו קליעה רכה, הוא אוהב להיות קרוב לסל, הוא ריבאונדר מצויין, והוא מוסר מצויין. הוא משחק את ה-POST טוב יותר מכל סנטר במכללות."

 

(קרנובסקי – ענק בין גמדים)

 

את גונזגה מוביל הפוינט גארד המצויין נייג'ל ויליאמס (ממוצע 16.7 נק') .

גונזגה היא כבר מזמן לא "ההפתעה הגדולה של האוניברסיטה הקטנה". אוניברסיטה קטנה (וטובה אקדמאית!) הזאת עושה את הטיול מס' 19 הרצוף לריקוד הגדול.

מאמנה מרק פיו אומר: "כל העונה אני טוחן לשחקנים שרק הגנה תביא אותנו לדובדבן הגדול. הגנה, הגנה, ושוב הגנה, הוא שם המשחק שהלעטתי את שחקני כל העונה!

אקסווייר תנצח אם…

אקסווייר היא קבוצת פימטר. אין לה כל סכוי נגד גונזגה במלחמה תחת הסלים. הם ינצחו אם הפאסט ברייק יעבוד, מהירות תבלבל, והזריקות מרחוק תיכנסנה.

גונזגה תנצח אם…

גונזגה היא קבוצה טובה גם תחת הסל (מצויינת תחת הסל) וגם בפרימטר. אם הפרימטר שלה יעצור את אסקווייר, שני מגדלי התאומים תחת הסל ינצחו את המשחק.

נבואתי? גונזגה ב-10 נקודות

2. קנזס נגד אורגון בקנזס-סיטי, קנזס

אתן לאשך להחליט…

 

 

קמפוס אוניברסיטת קנזס היפהפה – 28,000 סטודנטים

קנזס

למה שמו את מס' 1 קנזס במיד-ווסט כשיודעים ששמינית הגמר ורבע הגמר מתקיימים בקנזס סיטי הוא מעל בינתי. אבל עובדה: לא מספיק שבדרך הנה הם ניצחו את כל יריבותיה בהפרש ממוצע של 30, עם 96 נק' ממוצע, עוד נותנים להם יתרון ביתי. לא בית ממש, אבל עדיין בעיר הגדולה של…מיזורי. אבל האמינו לי שקנזס סיטי, מיזורי, הוא הבית המועדף על קנזס. כן, קנזס סיטי, מיזורי. הרבה דברים מוזרים כאן, כמו לנצח בבחירות ולהפסידן רק בגלל בחירת האלקטוריאלס (ELECTORAL VOTES). כך או כך, לאלה המכירים את ארה"ב באתר, אתם הרי יודעים שלורנס, קנזס, אינה יותר משעה נסיעה מהעיר הגדולה.

אבל טראמפ אכל אותה היום בגדול כשתכניתו לבטל את OBAMACARE הורדה מהצבעה מהקונגרס כי לא היה סכוי שהחוק החדש עם ביטוח הבריאות של טראמפ יעבור את בית הנבחרים.

בקשר לכדורסל אין הרבה מה לומר כאן. גונזגה המדורגת 1 במדינה (קנזס היא מס' 1 רק באזור המערב-תיכון) היא הקבוצה לנצח בטורניר הזה. קבוצה שיש לה הכל מלבד חנוכייה.

 

PDF |

2016-17 Kansas Basketball team picture small

2016-17 Men's Basketball Roster
# FULL NAME HT. WT. POS. YR. HOMETOWN/PREVIOUS SCHOOL
0 Frank Mason III 5-11 190 G Sr. Petersburg, Va. / Massanutten Military Academy
2 Lagerald Vick 6-5 175 G So. Memphis, Tenn. / Douglass HS
3 Sam Cunliffe 6-6 200 G Fr. Seattle, Wash. / Arizona State
4 Devonte' Graham 6-2 185 G Jr. Raleigh, N.C. / Brewster Academy [N.H.]
10 Sviatoslav MykhailiukClick here to hear it 6-8 205 G Jr. Cherkasy, Ukraine / Cherkasy First City Gymnasia
11 Josh Jackson 6-8 207 G Fr. Detroit, Mich. / Prolific Prep [Calif.]
12 Tucker Vang 6-2 180 G Jr. Goddard, Kan. / Goddard HS
14 Malik Newman 6-3 190 G So. Jackson, Miss. / Mississippi State
15 Carlton Bragg Jr. 6-10 240 F So. Cleveland, Ohio / Villa Angela-St. Joseph HS
20 Tyler Self 6-2 170 G Sr. Lawrence, Kan. / Lawrence Free State HS
21 Clay Young 6-5 205 G Jr. Lansing, Kan. / Kansas City Kansas CC
22 Dwight Coleby 6-9 240 F Jr. Nassau, Bahamas / Ole Miss
33 Landen Lucas 6-10 250 C Sr. Portland, Ore. / Westview HS
35 Sviatoslav MykhailiukClick here to hear it 7-0 280 C Fr. Delta, Nigeria / Potter's House Christian Academy [Fla.]
44 Mitch Lightfoot 6-8 210 F Fr. Gilbert, Ariz. / Gilbert Christian HS
את קנזס מוביים שני גארדים שהם היהלומים שלהם – הסניור פרנק מייסון (מוביל את הקבוצה עם 20.7 נק') והג'וניור דבונטה גרהאם. שניהם קלעו 56 חלקי שניים נגד פורדו ביום חמישי.
אלה שני גארדים ששניהם אול אמריקן ושניהם הם בין הגארדים הטובים במכללות. הם שולטים במשחק כמו שפוטין שולט בכל האליגרכים (אתם ודעים שכולם משלמים לו כופר ובכך הוא כנראה היום האדם העשיר בעולם?).

 אני לא יודע מה עתידם ב-NBA אבל הם מסוג הגארדים שאתה יכול לתת להם כדור ואתה יודע שמשהו טוב עומד לקרות.

הפרשמן ג'אש ג'קסון הוא 2.03 מ' המנתר לשמיים עם ניתור מצויין ומשחק בוגר מאד לצעיר כמוהו. גם האוקראיני Sviatoslav MykhailiukClick here to hear itהוא טוב תחת הסל אם כי שמו מפחיד קצת יותר ממשחקו אבל הוא עלה כמה פעמים בחמישייה ותרם 9.7 נק' למשחק עם 4.1 רב'.  הפרשמן מניגריה , 2.14, לומד לשחק בזמן שהוא שם, ותרם 5.0 נק' ו4.4 ריב'.

קנזס כזאת עמוקה וגבוהה שאין לה למעשה כל נקודות חולשה.

*


*

 

 

אורגון

הנצחון על מישיגן ביום חמישי הוכיח לכולם שהשמועות מאורגון אינן מוגזמות. למרות שהם איבדו את אחד הגבוהים הטובים שלהם (והקלעי השלישי בטיבו) כריס ביוקלר, מה שנשאר הוא טוב מאד לגבור על כל קבוצה.

אורגון כנראה היתה אנדרדוג נגד כל אחת מהעילית 8, אבל היתה מנצחת לפחות 3 אם לא ארבע מהן, הווה אומר שיש לה סכוי אפילו נגד קנזס. "אנחנו אף פעם לא מוותרים", אמר הגארד הסופומור טיילר דורסי, הקלעי השני בטיבו בקבוצה, אבל הטוב ביותר בטורניר (קלע 23.7 נק' בשלושת משחקי הטורניר הראשונים).

אורגון היא קבוצה שהקלעים הטובים שבה הם הגארדים, והסמול פורוורדים. ג'ורדן בל (2.09 מ') הוא הגבוה היחיד שגם קולע (10.9) וגם קוטף (8.5)

*


*

 

 

הנה המצ'אפ ביניהן:

 MATCHUP CHART:

 

 

למה קנזס תנצח…?

כי היא יותר טובה בכל!

למה אורגון תנצח…? 

היא לא תנצח.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. טיג'יי ליף היה מצויין עבור UCLA אבל השחורים פשוט לא מסרו לו. הוא קלע 17 אבל הכל היתה עבודה פרטית.

    לטיג'יי יש אח בשם טרוי, שמבוגר מטיג'יי באיזה 5 שנים. אז איך זה שטרוי נולד באל איי וטיג" בת"א? ליף הגיע למכבי לפני פחות מ-25 שנה?

    אגב, טרוי הוא 1.85, והוא עדיין מחזיק בשיא בית ספרו התיכון באל קטשו, קליפורניה, עם 28.5 נק' לשחק. טיג" קלע באותו תיכון 28.1 למשחק. אבל טרוי היה נמוך מדי ל-NBA והוא שיחק שנה אחת בדי ליג ונעלם מכדורסל.

    אגב, קרן, אשתו שך בראד ליף, היא ישראלית?

    1. תודה מנחם, וחבל על UCLA. ל טיג'יי יש עדיין סיכוי לא רע לדעתי להיבחר בסיבוב הראשון של הדראפט. למרבה הצער, כמו שכבר הערכתי, זה כנראה אומר שלנבחרת ישראל הוא לא יגיע בקרוב.

      לגבי ליף האב, הוא הגיע לישראל לפני 35 שנה (איך שהזמן עובר), אבל שיחק מעל לעשור בגליל דווקא, לא במכבי. למכבי הוא הגיע רק בשלהי הקריירה ואחרי שלקח מהם את האליפות בעונת הדובדבנים הידועה, יחד עם דורון שפר הצעיר ופיני גרשון כמאמן.

      אז איך זה שטרוי יליד קליפורניה? אם צריך לנחש (ניחוש מושכל על פי הגיל המדוייק שלו), זה בגלל שהוא נולד בקיץ 91', כשבראד היה בחופשת מולדת…

      1. אשתו של בראד ליף אינה יהודיה ובטח לא ישראלית. ליף עצמו יהודי (לגבי איך ולמה תשאלו את עמית גל) וטי.ג'יי ישראלי בגלל חוק השבות

  2. לא היה לי זמן השנה חהכניס בראקט(ואני אפילו בווגאס) אבל בפוסט של ג׳ון על שחני המכללות אמרתי כמה דברים:

    1. דיוק וucla יהיו בלון נפול שיתפוצץ חזק בטורניר.

    דיוק עפה מוקדם יותר כמו שהימרתי(הימור קל ל80$) ויו סי אל איי ה״התקפה״ של הטורניר עפה עוד לפני האליט אייט לקנטאקי שעוד אמרו עליה לפני הטורניר שהיא בינונית, מנופחת וכזאת שבדתמבר נתנה לאותה יו סי אל איי להשליל עליה 90 נק.

    הדבר השלישי שאמרתי ושאני לא חוזר בי:
    המחזור דראפט הזה הולך להיוץ מנופח ממש אבל ממש.

    השחקן הכי טוב במגר היום בכלל היה פוקס(ובכל החצי השני של העונה הוא נותן הגנה והתקפה נהדרת לקנטאקי).

    מדברים לי על לורנזו better than megic בול ומונק, שניהם הרבה יותר מנופחים ממה שהם יהיו לדעתי באמת והפ ההיי לייט של הדראפט הזה.

    החוואי הגייטורס יעלו גם כן בעוד כמה דקות, מתאימים לגמרי כסוס שחור.

    1. לגבי בול אני חושב שאתה צודק.
      לגבי מונק לא.
      לדעתי בקנטאקי הרבה פעמים הכוכבים נבלעים והם פחות טובים ממה שהם.
      הבחור יעיל בצורה בלתי רגילה מוביל כדור נהדר והאתלטיות היא נדירה, גם שהוא קצת נמוך מותת הידיים בהחלט מחפה.

      1. בוודאי.
        דיברו על היו סי אל איי הזאת כאחת מקבוצות ההתקפה הכי טובות בעשרים שנה האחרונות במכללות ועם השחקן הכי פלאשי בדראפט הקרוב שאבא שלו אמר עליו רק השבוע שוב שהוא טוב מסטף קרי היום וטוב לפחות כמו מג׳יק ג׳ונסון.

  3. ל-k
    המחזור דראפט לא מנופח כי אני לא רואה מומחה אחד שטוען שזה דראפט חד פעמי או שווה לדראפטים הטובים בכל הזמנים. הוא יחודי בכך שיש שם המון פוינט גארדים עם פוטנציאל גבוה. הסיכוי של פוינט גארד היום להשתחל לאול סטאר או לחמישיית העונה היא מאוד נמוכה. אם דיים לילארד לא נכנס אז מה הסיכוי של כל החדשים… אולי בעוד 5 שנים. עדיין כשמסתכלים על העילית של הפוינט גארדים בליגה רובם המוחלט ישחק בפוסט סיזן. זו כיום העמדה הכי דומיננטית בכדורסל וללא פוינט גארד כדאי שיהיה לך מאמן כמו פופ או פוינט סנטר (יוקיץ) או פורווארד (יאניס). אז אתה מבין למה יש התרגשות של ג'נרל מנג'רים להשיג שחקן בעמדה שהסיכוי להשיג אותה בפרי אייג'נסי הוא סופר נמוך.

    בשבועות האחרונים אני מהמקטרגים הגדולים על לונזו וטייטום. גם הייתי עקבי בכך שדיוק וucla לא ישרדו. that said. משחק איום בטורניר הncaaהוא חסר משמעות אמיתי לגבי העתיד או הדראפט. מספיק לראות איך וויגינס ואמביד התפרקו בסיבוב מוקדם (וויגינס קלע איזה 4 נראה לי במשחקו האחרון) ועדיין הפכו למקצוענים מצויינים. אני גם במאמר טענתי שדיארון פוקס יהיה גנבה. הראתי שבתיכון קלע 35% לשלוש והוא אכן שיפר במשחקים האחרונים את הזריקה. הלילה לא היה לucla שום שומר אישי טוב (גם על לונזו והשמירה האישית כתבתי לא מעט) והוא הגיע לסל בחופשיות. הוא מגן מצויין לעמדה. אני עדיין מתעקש שהזריקה שלו לא שבורה והוא חייב להגיע לקבוצה עם מאמן קליעה טוב (לכן רציתי שיגיע לדאלאס מה שכנראה כבר לא יקרה).

    בלי קשר הרמה בליגה מבחינת התקפה כה גבוהה אני חושב שGMים שבאמת רוצים להזיז את הפרנצ'ייזים שלהם חייבים לזרוק אקסיומות דראפט ישנות כמו "לוקחים את השחקן הטוב על הלוח". זה נכון רק עם הפער בינו לבין השחקן הבא הוא אדיר. כיום חייבים לבחור לסגל הקיים כי בטרייד בחירה שווה הכי הרבה לפני שהיא מתקיימת. אחרי הבחירה זה יורד ואחרי שהשחקן דורך על המגרש אף יותר. בנוסף מה זה שווה אם הכוכב שלך קולע 70 אם הקבוצה מפסידה ב10. בניגוד למה שפעם מכרו לנו הגנה זה לא רק effort ואתלטיות.

    ימי השמירה האישית נגמרו מזמן. defensive awareness זה משהו שמעוגן ביסודות עמוקים של שחקן. חלק זה איי קיו בהגנה וחלק שנים של ניסיון ואימון. כיום יותר קל ללמד מכניקת קליעה ושליטה בכדור מאשר הגנה טובה בתוך סכמה קבוצתית. אני חושב שבגלל זה נראה את ג'וש ג'קסון מאיים על שני הבחירות הראשונות. לכן לונזו יעבור הרבה מעכשו ועד הדראפט והמנהלים בליגה הולכים לעבור משחק משחק ולהבין האם הוא יכול לשמור על העמדה הכי קשה בליגה לשמירה שהיא לא איזורית.

    1. תגובה נהדרת ומנומקת, במיוחד הנקודה לגבי ההגנה. כמו בהתקפה, אינטליגנציית משחק שווה הרבה פעמים יותר מעוד קצת מהירות וניתור.

      1. אמביד מעולם לא שיחק בטורניר ה NCAA , הוא היה כמה מפתיע פצוע .
        מעבר לזה יש שני שחקנים שהם ברמה אחת מעל כל השאר בדראפט הזה , פאלץ וג'וש ג'קסון , אבל גם האחרים יהיו טובים מאד .
        באופן אישי אני לא אוהב את לונזו בול וחושז שיהיה לו בעיה קשה להתמודד עם האתלטים בעמדת הפוינט גארד אני אני מבין את האפסייד שלו.
        בן סימונס בתור פרוספקט יותר טוב מכל שחקן בדראפט הזה אבל זה לא חדש ש 2016 היה דראפט של שחקן אחד

        1. אני לא מסכים איתך, לדעתי יהיו כמה שחקנים בדראפט הזה שיהיו יותר טובים מסימונס, פולץ וגקסון ואולי עוד כמה, אני ממש לא משוכנע שהוא יקח את רוקי השנה שנה הבאה.
          לדעתי בדראפט של שנה שעברה יש כמה שיהיו שחקנים לא רק סימונס.
          לביסייר הולך להיות שחקן שחקן, מכונת דאבל דאבל ומגן טוב.
          גם כריס, הילד ומארי הולכים להיות שחקנים טובים מאד

  4. תודה מנחם, ולתגובות המעולות כאן.
    אין לי הרבה מושג, אבל כשיש סינדרלות, אני בפנים – יאללה קסבייר, ובצד השני – אי-אפשר לסרב לזו שהדיחה את דיוק, ואנחנו עם סאות' קרוליינה כמובן.

  5. לאבר בול מקבל הלילה אמבוש אינטרנטי ברמה הכי ארסית. זה סופו של כל טרול….

    הנה כמה מצחיקים:
    http://brobible.com/sports/article/the-internet-mocks-lavar-ball-ucla/3/

    2 סיפורים מזעזעים שפורסמו הלילה:
    לאבר בול במשחק תיכונים בצ'ינו הילס כשקבוצתו בפיגור זועק על המאמן שהוא לא יודע מה הוא עושה. המאמן זועק לשמור אישית ולאבר צועק עליהם לעשות דאבל טים. במחצית לאבר פורץ לחדר ההלבשה ונותן הוראות לשחקנים. המאמן בסוף הצליח לשכנע אותו לצאת החוצה. צ'ינו הילס (עם 2 האחים הצעירים לבית בול) ניצחה בסוף. לאבר לאחר המשחק אירגן אספת שחקנים מבלי לידע את המאמן בבית המלון בו שהו והסביר להם שבגלל ההוראות שלו הם ניצחו ושלא ישכחו שהוא מנהל את צ'ינו הילס והוא מנהל את UCLA ובקרוב ינהל את ה-NBA. לאחר המשחק הוא יצא לראיון בו הוא השפיל את המאמן ורמז שהוא שם רק כדי שלא יתנגח איתו (זהו מאמן חדש לאחר שזה משנה שעברה ברח בסוף העונה) כי חבל הילדים שלו רצים יותר חזק כשהם "רוצים" לשחק עבור המאמן שלהם… הסיפור דלף כשלמאמן נמסאס והוא יצא לתקשורת עם הסיפור. אם אתם חושבים ש-GMים לא מקשיבים לסיפור הזה וחושבים על בראד סטיבנס או לוק וולטון אתם טועים.

    סיפור שני מזעזע יותר. אמא של האחים בול טינה, סבלה מאירוע מוחי לפני כחודש לאחר משחק. האמא שהיתה צופה קבועה במשחקים של הבנים (שיחקה בעברה בעצמה ומנהלת אתלטתית בבית ספר) נעלמה ואף אחד לא הוציא את הסיפור החוצה. מסתבר שאבא לאבר החליט שאף אחד מהילדים לא יבקר את האם בבית החולים עד שיסיימו את העונות שלהם כדי שזה לא יסיט אותם מהמטרה שלהם. מילא הם. הוא עצמו מעדיף ללכת למשחקי התיכון של הבנים מאשר לשהות לצידה לאבר עצמו לפי מקורות במשפחה של טינה, בילה איתה לא יותר משעה בשבוע כשרק אמה של טינה לצידה.

    הסיפור השני בנוי ממקורות שאישרו בעילום שם. הסיפור הראשון אומת ממקור ראשון על יד צוות האימון של צ'ינו הילס.

      1. עוד משהו שקשור באלו שהגנו על לאבאר.
        כתב ההגנה הטוב ביותר עליו הוא שהדרך שלו מובילה את הבנים להצלחה.
        על זה אני אומר. מה שעובד בחובבנים לא קשור למה שקורה במקצוענים. בכל הענפים בכל האספקטים.
        כמה תלמידי תיכון מצטיינים שגמרו עם משכורת בינונית ולהיפך יש בעולם? מלא
        כמה שחקנים שחשבנו שהם הדבר הבא סימו כמו אותם תלמידי תיכון? מלא

        ההתנהלות שהובילה להצלחה ברמה החובבנית שאין לחץ, שחקנים ברמה גבוהה וכסף לא תעבוד ברמה הבאה.
        לונזו יגיע לנ.ב.א וכבר יהיו שם באזור ה 100 שחקנים יותר טובים ממנו בליגה עד שיוכח אחרת.

        הרבה משוים אותו לאבא של האחיות ויליאמס. זה שונה לחלוטין!
        הלאבאר הזה מופיע בכל חור וצועק על כל חור

        1. אם החלמה ממחלה גרמה לך להפוך למצליח או מעז יותר היית מאחל אותה שוב על עצמך או אחרים? אם ילד שהתעללו בבית יצא לפנימיה והפך מצליח בגלל העצמאות ומוסר העבודה שלו צריך להגיד שאבא שלו עשה עבודה נהדרת? שתי האמיתות מתיישבות אחת מול השנייה. השיגעון של האב גרם לילדיו להיות טובים יותר ושאם כל זאת הוא נראה כמו דמות איומה.

          1. השגעון יכול להוביל עד לרמה מסוימת..
            ואל תשכח שעד עכשיו השגעון היה בתוך המשפחה.
            כשהוא קיבל את אור הזרקורים זה כבר הפך לטירוף חולני

            וגם.. יש הבדל בין ספורט קבוצתי ליחידני

            כמו בבורסה אתה צריך לדעת מתי לפדות את הכסף.. ולאבאר ממשיך בינתיים להמר וכל מה שיש לו ביד זה לונזו.. אף אחד לא יעשה עסקים עם האיש הזה. הוא יכול לדחוף את המיליארד דולר שרצה אתה יודע לאן..

      1. http://www.totalprosports.com/2017/03/21/lavar-ball-wont-let-kids-see-sick-mother/
        זה לא מקור סופר אמין אבל בכל זאת. המשפחה לא מכחישה אלא לא מתייחסת כי זה "עניין פרטי".

        http://www.sbnation.com/college-basketball/2017/3/24/15043720/lavar-ball-coach-run-ucla-nba-lonzo-liangelo-lamelo-chino-hills

        זה מקור יותר אמין לסיפור הראשון

  6. אנחנו מדברים בלי סוף על קנטקי ו-UCLA במקום לדבר על המשחק המרתק בין פלורידה לוויסקונסין שהציל את הערב הדי משמים הזה.

    1. צודק היה משחק כיפי לחלוטין! ככה צריך להיות משחק במדיסון סקוויר גארדן! היה עצוב לראות את כל הסיניורס של וויסקונסן שכל שנה איבדו כוכבים ונתנו את כל הלב. כמה זריקות משוגעות וכמה זינוקים על כדורים האולם הזה שכח מה זה משחק הקרבה. כמה חבל שנייג'ל הייס הסתבך בעבירות מוקדמות… אולי התוצאה הייתה שונה. ראיתי את המשחק תוך כדי סידור המטבח. אני לא חושב שאי פעם לקח לי יותר זמן לסגור מטבח… פלורידה זו אחלה קבוצה אבל רציתי עוד קצת את זקני וויסקונסין (בני 22 כן? זה כמו בצבא שהסמל נראה פנסיונר) לראות כמה רחוק הם יכולים לדחוף.

  7. אני חוזר ואומר שג'וש ג'קסון הולך להיות ענק ומדובר פה בשחקן מוכשר בצורה מדהימה שלא כופה את עצמו על המשחק בשום שלב
    וכמו שאמרו פה בעבר זה הולך להיות דראפט טוב אבל לא Once in a generation בכל מקרה לדעתי יצאו מפה כמה אולי סטארס
    ולסיום וזה ממש לא קשור אבל מקווה ששנה הבאה נראה את דונצ'יץ' אצל פופוביץ'

    1. איך בדיוק? כבר עכשיו מדברים עליו כבחירת טופ 5. מתי בפעם האחרונה סן אנטוניו בחרו בסביבה הזו (רמז: מתחיל בטי ונגמר בקן).

      1. חחחחח אסביר לך איך עידו
        ב2K וגם פה העלתי אופציה לטרייד בין הספארס לפילי על בחירות דראפט
        אחד מהטריידים פה הצליח וכלל גם עוד בונבון שלאחרונה פורץ – סאריץ'
        כן אני מודע לזה שהסבירות שספארס תעשה טרייד נמוכה וכן אני יודע שהם לא נוטים לוותר על שחקנים בטח שלא כוכבים אבל לדעתי הדרך להעלות את האימפריה מחדש תכרוך הבאת כוכב לצד קוואי ועדיף גארד שיכול לנהל משחק גם אם זה במחיר למרכוס אפילו שהוא מצוין הוא לא מתאים מספיק ולא מממש את הפוטנציאל
        אני יודע שהסיכוי אפסי אבל מותר לחלום לא?

        1. גם אני קודם לוקח את ג'קסון קודם כל בגלל ההגנה אחרי זה בגלל יכולת המסירה אחר כך בגלל האתלטיות וכל השאר כבונוס. אם הלייקרס או פילי זוכים בהגרלה אני בכל זאת הייתי לוקח את פולטס בגלל עמדה והתאמה.

          1. ג'ון תיאור מדויק!
            אני רק מחכה לראות את הסקאוט ריפורט של דראפטאקספר עליו
            עידו ליבי איתך.. לפחות יש עתיד עם מרקיז כריס בוקר ולברון הקטן
            סתם שתדע שלדעתי נייט שחקן נהדר ומתבזבז בליגה הזו! אולי יום יבוא ותוציאו ממנו משהו או אפילו טרייד טוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט