מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

פורסם ב - 20. מרץ, 2017 ע"י ב - כללי, משחקי NBA

 

 

שארלוט הורנטס (30 – 39) – אטלנטה הוקס (37 – 32)
(01:00 לפנות בוקר)
קבוצה מוזרה, שארלוט.
יש להם מאזן של 30 ניצחונות מול 39 הפסדים, מה שמציב אותם במקום ה-11 במזרח, מרחק 3.5 משחקים מהמקום ה-8.
מצד שני, יש להן מאזן סלים חיובי, כאשר יש 6 קבוצות במזרח עם הפרש סלים טוב יותר.
אטלנטה במקום ה-5 במערב, ויש להם גם הפרש סלים נחות מול זה של שארלוט, וגם ב-10 משחקי הקבוצה האחרונים, הם ניצחו פחות פעמים משארלוט (4 – 6 לאטלנטה, 5 – 5 לשארלוט).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
3.5 משחקים מהמקום השמיני זה מרחק גדול.
אבל לדעתי, שארלוט עוד לא איבדו, לא את הסיכוי, ולא את התקווה.
הלילה הם ינצלו את כושרה החלש של אטלנטה בשביל להשיג ניצחון שישאיר אותם בתמונת הסיכויים להעפלה לפלייאוף.

 

אורלנדו מג'יק (25 – 45) – פילדלפיה סיקסרס (26 – 43)
(01:00 לפנות בוקר)
2 הקבוצות כבר גמרו את העונה ממזמן.
מצד אחד הסיקסרס ניצחו את 2 משחקיהם האחרונים,
מהצד השני – המשחק באורלנדו, ופילדלפיה משחקים בחלק הלא נכון של באק-טו-באק.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
ניצחון לקבוצה הביתית.

 

אינדיאנה פייסרס (35 – 34) – יוטה ג'אז (43 – 27)
(01:00 לפנות בוקר)
2 קבוצות שמנסות להיאחז במיקום הנוכחי לפני הפלייאוף,
כאשר יוטה מובילה על הקליפרס ב-2 משחקים, ועל הת'אנדר ב-2.5 משחקים.
בעוד שהפייסרס שבמקום ה-6 במזרח מובילים על המקום ה-9 במזרח רק במשחק וחצי.
2 הקבוצות גם לא בכושר מדהים לאחרונה, כך ש –
הניחוש שלי למשחק הלילה:
גם הפעם אני אלך עם הקבוצה הביתי.

 

בוסטון סלטיקס (44 – 26) – וושינגטון וויזרדס (42 – 27)
(01:30 לפנות בוקר)
מקום 2 במזרח מארחת את מקום 3.
זה משחק קריטי עבור הסלטיקס. הפסד הלילה, והפער בין הקבוצות מצטמצם לכדי חצי משחק בלבד.
חמור מכך, ניצחון של הוויזרדס הלילה משמעותו שהוויזרדס מנצחים בסדרה העונתית בין 2 הקבוצות (הוויזרדס מובילים 2 – 1 , כאשר כל קבוצה ניצחה את את משחק/י הבית שלה).
לזכות הסלטיקס עומדת העובדה שהם ניצחו 10 מ-11 משחקי הבית האחרונים של הקבוצה,
ושההגנה שלהם בחצי השני של העונה היא אחת מההגנות החזקות ב-NBA.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לחובת של הסלטיקס צריך לציין ש –
אייזאה תומאס, שוב לא ישחק (ובלעדיו, ההתקפה מתקשה).
בוסטון שיחקה אתמול בלילה בפילדלפיה, שם הפסידה אחרי משחק צמוד.
אני הולך עם הקבוצה האורחת, שלא רק מגיע אחרי מנוחה נגד קבוצה עייפה ללא הכוכב שלה,
היא גם מגיעה למשחק כאשר רכז הקבוצה משחק ברמה גבוהה במיוחד לאחרונה (לוול היה שיא קריירה של 20 אסיסטים במשחק האחרון של הקבוצה).

 

 

יוסטון רוקטס (48 – 22) – דנבר נאגטס (33 – 36)
(02:00 לפנות בוקר)
מפגש מעניין בין 2 מההתקפות הפוריות ב-NBA.
על הנייר, יוסטון פייבוריטים.
בעוד שהפער באופנסיב רייטינג הוא לא גדול (יוסטון במקום השני בליגה עם אופנסיב רייטינג של 112.2 , דנבר במקום ה-5 בליגה עם אופנסיב רייטינג של 109.8),
אחרי שלוקחים בחשבון את ההגנה, הפער הוא בהחלט משמעותי (הנט רייטינג של יוסטון הוא 6.5+ , בעוד שלדנבר יש נט רייטינג שלילי של 0.6-).
בנוסף, בסדרה העונתית בין 2 הקבוצות, יוסטון מובילים 2 – 0.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
במשחק האחרון בין 2 הקבוצות, יוסטון, כאמור ניצחה.
אבל –
קל, זה לא היה.
המשחק הסתיים בתוצאה 109 – 105 לטובת הרוקטס, ןדנבר, הם הגיעו למשחק ללא ווילסון צ'אנדלר ודנילו גאלינרי.
הלילה, יש לי תחושה שדנבר תצליח לנצל את החושלה היחסית של יוסטון מתחת לסל,
ובניצוחו של יוקיץ', תצליח לגנוב משחק חשוב מאוד לניסיון שלה להעפיל לפלייאוף.

 

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (40 – 29) – גולדן סטייט ווריורס (55 – 14)
(02:00 לפנות בוקר)
זה באמת לא הפתיע מישהו, שגולדן סטייט משחקים פחות טוב מאז שדוראנט פצוע.
עד לפציעה של דוראנט, גולדן סטייט הפסידה 9 פעמים ב-60 משחקים.
אחרי פציעתו, לקבוצה יש 5 הפסדים ב-9 משחקים.
עם דוראנט, לגולדן סטייט יש נט רייטינג מדהים של 12.5+ ,
בלעדיו, יש להם נט רייטינג של 4.3+
מה שכן מפתיע, זה שמאז שדוראנט נפצע, מי שבאמת פורחים הם הת'אנדר.
עד לפציעה שלו היה להם נט רייטינג שלילי של 0.5-
אחרי הפציעה?
נט רייטינג חיובי של 3.5+
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אם המגמה תמשך, וגולדן סטייט ימשיכו להיות פגיעים בהיעדרו של דוראנט,
ואם הת'אנדר ימשיכו להציג את הכדורסל המשופר אותו הם מציגים ב-3 השבועות האחרונים –
אז יהיה משחק שקול.
היות ואני מאמין שהתשובה ל-2 השאלות תהיה חיובית,
והיות ולת'אנדר יש את יתרון הביתיות –
אני הולך עך ניצחון של הת'אנדר.

 

לוס אנג'לס קליפרס (41 – 29) – ניו יורק ניקס (27 – 42)
(04:30 לפנות בוקר)
ב-2 מילים:
לא כוחות.
הקליפרס צריכים את הניצחון,
הניקס רק מחכים שהעונה תגמר.
ניצחון לקליפרס.

196 תגובות ל - “מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן”

  1. אבי

    20. מרץ, 2017
    16:32

    תודה על הפריוויו.

    רוצה לתת כמה הערות והארות קטנות:
    1) באתר ה-ESPN רשום כי IT אמור לחזור הלילה… לא כ"כ ברור מהיכן המידע שהוא לא. אשמח לקישור!
    2) בדנבר יחסרו גלינרי וארתור. כאשר צ'נדלר בספק בשל קרע/מתיחה במפשעה.
    3) באטלאנטה יחסרו מילסאפ ובאזמור…

    לגבי המשחק של אוק' נגד GS הרי שבמשחקים הקודמים מי שבפועל ניצח את המשחקים הוא KD. כאשר קלע באחד המשחקים 40, במשחק אחר 34 וכו'.
    כמו שGS נראים לאחרונה, ועם יתרון הביתיות של אוק' אני בהחלט חושב כמוך. נראה כאילו ווסטברוק יהיה זה שירשום W.

    רק מזכיר כי לפני כמה ימים ראסל אמר על קיירי "מי הוא בכלל" (לאחר שהאחרון אמר כי הארדן הוא הראוי ל-MVP).
    גם ככה יש הרבה דם ואש בין הקבוצות…
    כמו כן, KD אמנם לא ישחק, אבל הוא הצטרף לחבריו וטס לאו'… מה שכמובן יוסיף הרבה מאוד שמן למדורה.

    Reply to this comment
    • גיא הרשע

      20. מרץ, 2017
      16:42

      ברשימת הפצועים שפורסמה ב-ESPN, כתוב היה שהוא לא משחק. יכול להיות שבינתיים זה עודכן.

      Reply to this comment
    • מתר

      20. מרץ, 2017
      16:57

      נראה לי שהתכוונת לקארי (סטף) ולא לקיירי (אירוינג), כי זכורה לי כותרת לא מזמן שקארי אמר שלדעתו הארדן הוא ה- MVP.

      Reply to this comment
      • אבי

        20. מרץ, 2017
        17:01

        מתר – אתה צודק. טעות רישום… 🙂

        Reply to this comment
  2. אבי

    20. מרץ, 2017
    16:37

    מאחר ולא יצא לי לראות העונה משחקים של אטלאנטה ושארלוט…
    מי יכול לומר עד כמה החיסור של מילסאפ ובאזמור משמעותי לקבוצה…?

    מאחר והממוצעים שלו הם 18 נקודות אני מניח שבלעדיו הקבוצה תתקשה עוד יותר ממה שמראה במשחקים האחרונים גם כך…

    אשמח למעט ניתוח על 2 הקבוצות, למי שיכול.

    שארלוט ניצחה העונה פעמיים את אטלאנטה… בהפרש חד ספרתי. גם בחוץ וגם בבית.

    Reply to this comment
    • אפלטון

      20. מרץ, 2017
      17:01

      אטלנטה מאוד לא צפויה, בעיקר בגלל שרודר שאי אפשר לדעת באיזה יום הוא יגיע.
      בלי מילסאפ יהיה להם קשה מאוד לנצח והוא שחקן מאוד משמעותי אצלם בשני צידי המגרש. שארלוט נראית קצת יותר טוב אחרי תקופה קשה וקמבה ווקר אמנם לא משחק בטירוף של תחילת העונה אבל מראה שיפור אחרי חודש קשה. שארלוט עדיין מאמינים שיש להם סיכוי לפלייאוף כך שזה לא משחק לפרוטוקול בלבד.
      משחק שיכול ללכת לכאן ולכאן אבל הייתי הולך דווקא על שארלוט.

      Reply to this comment
      • אבי

        20. מרץ, 2017
        17:03

        תודה אפלטון.

        מילסאפ עם ממוצע של 19.4 נקודות למשחק בחודש מרץ…
        נגד שארלוט הוא קלע 21 (ועדיין הפסידו להם).

        Reply to this comment
        • אבי

          21. מרץ, 2017
          07:28

          כנראה המחשבות שלי לגבי המשחק הזה, היו נכונות… כמו גם על הטריות של IT שנח כמה ימים ויעשה את ההבדל בין בוסטון מגמגמת לבוסטון טובה.

          מסתבר שמילסאפ הוא בורג קריטי בהוקס, ב-2 משחקים האחרונים שהוא לא שיחק, הם קיבלו בראש.

          Reply to this comment
  3. אבי

    20. מרץ, 2017
    16:39

    הערה קטנה לתיקון:
    אטלאנטה מקום 5 במזרח… לא במערב 🙂

    Reply to this comment
  4. אפלטון

    20. מרץ, 2017
    17:03

    תודה גיא, משחק חם לאללה באוקלהומה. אוקלהומה נראים מצוין ונראה שכולם בכושר נהדר ו-ווסטברוק למד טיפה לשחרר את הכדור ולקחת פחות זריקות מה שטוב לקבוצה.
    גולדן סטייט תלויה כמעט לחלוטין בסטף קרי בהתקפה, לא פחות ממה שאוקלהומה תלויה בווסטברוק. משחק טוב שלו וזה שלהם. משחק היעלמות ואוקלהומה יכולים לחשוב ברצינות על מקום רביעי במערב

    Reply to this comment
  5. המשגיח

    20. מרץ, 2017
    17:49

    המם על וול אדיר

    Reply to this comment
  6. רועי ויינברג

    20. מרץ, 2017
    17:50

    אחד הדברים הקשים ביותר שיש זה לכתוב פריוויו בק-טו-בק. מגיע כל הכבוד לגיא על זה שעמד במשימה בהצלחה בראשון ושני, כשחלק מהקבוצות משחקות פעמיים.

    ערב לא רע בכלל עם שני משחקים חשובים (אוק'-ג"ס ובוסטון-וושינגטון). גם דנבר נגד יוסטון יהפוך למשחק כיפי במיוחד לדעתי.

    Reply to this comment
    • אבי

      20. מרץ, 2017
      18:09

      לדעתי יוסטון מנצחת, ואפילו בדו-ספרתי.

      כפי שציינתי לעיל, נראה כי בדנבר יש חיסורים (גלינרי ושות') + הביתיות של יוסטון + ניצחון פעמיים העונה (כולל לפני יממה). זה משפיע גם פסיכולוגית.

      Reply to this comment
  7. ולדי קוגן

    20. מרץ, 2017
    17:55

    ראסל תן נצחון היום ואני לא דורש ממך כלום העונה. המקום הרביעי לגמרי בהישג יד.

    Reply to this comment
  8. רועי ליבנה

    20. מרץ, 2017
    18:04

    שמעו יש לי שאלה קצת לא קשורה אבל יש איזה נושא שחברים שלי ואני מתווכחים עליו הרבה זמן. איזה שחקן יותר גדול לדעתכם קובי או לברון אשמח אם תתנו נימוקים

    Reply to this comment
    • no funny shtuff

      20. מרץ, 2017
      18:23

      אין פה תחרות בכלל.

      Reply to this comment
    • האשך החסר

      20. מרץ, 2017
      18:24

      ברור שלברון. הוא משחק בביצים של בוש כמו שאף אחד לא שיחק בעבר!

      Reply to this comment
    • john

      20. מרץ, 2017
      18:35

      תגדיר גדול?

      מה אנחנו מודדים פה? אחד על אחד? אסטטיקה? השגים אישיים? קבוצתיים? מדדי יעילות? חוץ מספירת טבעות ועונות קליעה מטורפות קשה ללכת נגד לברון סטטיסטית.

      אסטטית המשחק של קובי היה יפה יותר לעיין לרוב (המסירות של לברון חלקם עדיין מאוד אסטטיות אבל חוץ מזה אני לא נהנה לצפות בו. הוא נוקשה, ארוך ולא פלואידי). השאר הוא עניין של קריאת נתונים ופרשנות. אני מניח שאם הייתי GM והיה לי ברירה בין קובי בשיאו מול לברון בשיאו הייתי לוקח את קובי רק מכיוון שניתן לבנות סביבו קבוצות במודלים שונים לעומת לברון שחייב קבוצה מאוד ספציפית (קלעים ושומרים שיכולים להחליף בין עמדות). הוא מעולם לא הצליח לשלב סנטר נורמלי. לעומת זאת אם הצלחתי לבנות קבוצה סביב לברון הסיכוי להגיע איתה עמוק בפלייאוף בלי מאמן שיפריע גבוהה. קובי היה צריך מאמן שיגן על חבריו לקבוצה של קובי מטירופו הפרפקציוניסטי. לברון מחזיק את חדר ההלבשה בעצמו.

      שורה התחתונה – קשה לי להתחבר לדירוגים היסטוריים אבל אני מבין את הכיף שבהם

      Reply to this comment
      • רועי ויינברג

        20. מרץ, 2017
        19:39

        אני לא יודע אם לברון חייב סוג ספציפי של קבוצה בשביל להצליח, פשוט בנו את זה סביבו כדי להוציא את ה-100% ממנו אבל הוא היה יכול להצליח גם עם קבוצה אחרת. וחייבים להזכיר שקובי, בשיא, היה גם שחקן של סיבוב ראשון בפלייאוף (לפני פאו). לברון לא.

        Reply to this comment
        • הקרייתי

          20. מרץ, 2017
          21:12

          מה לעשות שלקובי היה סגל מסייע ברמת יורוקאפ כשללברון עוד היה עם מה לעבוד?

          Reply to this comment
          • ד"ר מלבי

            20. מרץ, 2017
            23:43

            היה לו גם מאמן לא רע…

    • גיא הרשע

      20. מרץ, 2017
      18:49

      תגובה שכבר כתבתי בעבר על ההשוואה בין לברון לקובי:

      גם אם אני אבחר לא להכניס לדיון דברים פעוטים כמו רב', אס', חט' או חסימות (בכולם ללברון יתרון ברור),
      ואבחר להתייחס רק לכרטיס הביקור של קובי בקריירה –
      יכולתו כסקורר,
      אז גם בנתון זה יתרון ללברון –
      בעונה עם האחוז האפקטיבי הגבוה ביותר בקריירה של קובי (50.3% ב-2008), יש לו אחוז אפקטיבי נמוך מממוצע הקריירה של לברון (53.2%)
      גם בפלייאוף קובי נופל מלברון בנק' למשחק, רב' למשחק, אס' למשחק, חט' למשחק, חס' למשחק, אחוז אפקטיבי מהשדה.
      ללברון 4 MVP, ו-3 פיינלס MVP.
      לקובי MVP אחד, ו-2 פיינלס MVP.
      לברון נמצא מרחק 68 נק' בלבד מלחלוף על פני קובי בנק' בקריירה בפלייאוף. (קובי שלישי, לברון רביעי)
      וזה בלי להיכנס לסטטיסטיקות מתקדמות, שם בכלל הפער אדיר.

      Reply to this comment
      • no funny shtuff

        20. מרץ, 2017
        19:12

        בנוסף, בוא נזכור איך נראו שני הגיים 7 של לברון בסדרות הגמר מול הספרס והווריורס ואיך נראה הגיים 7 של קובי מול הסלטיקס (ולמזלו הם ניצחו בעזרת פאו והשופטים שהחליטו לשאוף בחצי של בוסטון ולנשוף בחצי של ל.א).

        Reply to this comment
        • Ish

          20. מרץ, 2017
          21:14

          רגע רגע רגע. אתה מתלונן על שופטים?

          Reply to this comment
          • no funny shtuff

            20. מרץ, 2017
            22:11

            http://bleacherreport.com/articles/407898-2010-nba-finals-game-7-what-a-joke

            תמצא לי בבקשה לינק לכתבה באתר סביר בו מדברים איך השופטים נתנו לקאבס את הסדרה מול גולדן סטייט.

          • Ljos

            20. מרץ, 2017
            22:33

            הנה אחת מפי אדם שיודע באמת איך נותנים משחקים, טים דונאגי:
            http://www.thedailybeast.com/articles/2016/06/18/are-the-nba-finals-rigged.html

          • Ish

            20. מרץ, 2017
            23:18

            טוב מאוד, עכשיו כשאני מבין ויודע שדעתך נוצרת רק ע"י כתבות באתרים סבירים כמו בליצ'ר ריפורט(פחחחחהאהאהאהאהאה) אני מבין היטב כמה טעם יש לדבר איתך. ביי ביי.

          • no funny shtuff

            20. מרץ, 2017
            23:27

            "..שדעתך נוצרת.."

            נו טוב, הביי ביי הזה הדדי.

          • הממזר של סטוקטון

            20. מרץ, 2017
            23:57

            לג'וס, מעניין מאוד הלינק הזה, אבל גם די מעמיד את "פרדוקס השקרן" במבחן המציאות..

            בכל אופן, לא צריך את כבוד השופט בשביל לדעת שההרחקה של גרין וההוצאה של קארי ב 6, ושאר ירקות, נבעו ממניעים לא כשרים.

          • Ljos

            21. מרץ, 2017
            00:07

            היי, סדאם ביקש, ואני, כמו כל נתין טוב, רצתי לעזרת ליאונרדו עיראקיו.

          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            00:26

            ואם סאדם יגיד לך לקפוץ מהגג…

            הוא כתב "באתר סביר".

            אני מניח שהוא התכוון לאתרים רשמיים שמקושרים למקומות בהן זוממים את המזימות, ויש בכך מן ההיגיון שהרי איזה אתר יוכל להסביר את הקונספ' יותר טוב, מאשר האתר של מי שהגה אותה… ?

            נו באמת… אתה לא יכול להתאמץ יותר ולהביא את הלינק מהאתר של סילבר, שם הקומישנר יושב ליד האח הבוער בחלוק משי, מסביר הכל לאשורו, עד 84 בערך, תוך כדי שהוא מאכיל את האש בספריי המתכונים של איישה קארי, כשראש הפוחלץ של שטרן על הקיר משקיף מעל ?

    • Ljos

      20. מרץ, 2017
      19:43

      ההבדל העיקרי ביניהם? העונות בהן הם לא דרשו לשחק עם השחקנים הגדולים והטובים ביותר האפשריים היו בתקופות שונות בקריירה. מכאן נובעת עיקר ההשוואה בין השחקנים.

      Reply to this comment
    • עגל

      20. מרץ, 2017
      19:59

      אם אתה צעיר כמו שאני מנחש (תהנה מזה זה כיף) אז אתה עוד יכול לעשות את השינוי ולהבין שלשאלות האלה אין שום משמעות. אם תשאל "מי הכי מהנה"? אתה יכול לענות בעצמך. אחרת אתה סתם תיכנס לוויכוחים אינסופיים ודביליים עם חברים.

      Reply to this comment
  9. bobby

    20. מרץ, 2017
    18:06

    תודה רבה על הסיקור גיא!

    ניצחון של אוקלהומה על הווריורס נטולי דוראנט הוא כביכול תרחיש ריאלי ומתבקש, אבל לי דווקא יש תחושה שסטף וקליי ימשיכו עם איפוס העוונות שלהם ויובילו את הווריורס לניצחון.

    לגבי יוסטון-דנבר:
    זהו המפגש השלישי בין הקבוצות עד כה העונה, ובכל מפגש הימרו בפריוויו שדנבר יקחו. בפעם הראשונה בגלל שהרוקטס היו בבק טו בק אחרי 2 הארכות מול הווריורס, בפעם השנייה כי שוב הרוקטס הגיעו בבק טו בק ובנוסף דנבר יש יותר מה להפסיד בגלל המאבק על הפלייאוף.
    הפעם אנחנו מדברים נטו בגלל שלדנבר יש יותר מוטיבציה.
    וואלה, לא יודע.. אם את 2 המפגשים הקודמים דנבר הצליחו להפסיד, אני חושש שגם הפעם יפסידו. במיוחד בהתחשב בעובדה שבמפגש האחרון יוסטון לא פגעו מ-3 ובכל זאת קלעו 109 נקודות..

    Reply to this comment
    • עגל

      20. מרץ, 2017
      20:03

      אז למה אתה חושש? נהפוך הוא, אתה ואני שמחים לבשר על ההפסד הקרוב של דנבר

      Reply to this comment
      • bobby

        20. מרץ, 2017
        20:10

        הכוונה חושש עבור מי שבעד דנבר, לא חושש עבורי 😜

        Reply to this comment
        • עגל

          20. מרץ, 2017
          20:21

          אנחנו, אוהדי יוסטון, צריכים לצבור כוחות לקראת הפלייאוף המתקרב.
          בינינו, אני רק שואף לעשות צרות במערב. שנה הבאה היא השנה שלנו.

          Reply to this comment
          • דה שוט

            20. מרץ, 2017
            20:47

            גם אורלנדו של שאק ופני חשבו כך (למרות ההצהרות של המאמן שלהם), גם אוק סיטי הצעירה, גם דן מרינו. לא חסרות דוגמאות של קבוצות ושחקנים שחיכו ל-״שנה הבאה״. אין ״שנה הבאה״; יש לך הזדמנות ? קח אותה. ס״א לא בשיאם, ג״ס פצועים והקאבס מגמגמים. למה לחכות ?

          • עגל

            20. מרץ, 2017
            21:08

            ברור שצריך תמיד ללכת עד הסוף. אם ישנה הזדמנות צריך לנצל אותה כי אין לדעת מתי היא תחזור.
            רק שהשנה הצעירים עוד לומדים לשחק במסגרת תחרותית ושנה הבאה יוסטון צפויה להיות יותר טובה.

          • bobby

            20. מרץ, 2017
            21:27

            עגל, אם ככה – אז שנה הבאה נזכה באליפות בק טו בק 😉

  10. מנחם לס

    20. מרץ, 2017
    18:34

    אחלה פריוויו תמציתי וקולע. איזה באסה שמשחק OKC נגד ג"ס מתנגש בפורטו-ריקו – הולנד בחצי גמר WBC. אקפוץ מערוץ לערוץ.

    Reply to this comment
  11. john

    20. מרץ, 2017
    18:58

    הימורים שלי:

    שארלוט הורנטס – אטלנטה הוקס – הולך דווקא עם אטלנטה. היא סיימה כמה דאוונרס וסטטיסטית היא תמיד מתיישרת מיד אחרי.

    אורלנדו מג'יק – פילדלפיה סיקסרס – מהמר על פילי. יש שם עומק. פשוט שחקן אחר יתעלה הלילה. אורלנדו נראים לי סתם שבוזים ונראו איום ונורא מול ג"ס

    אינדיאנה פייסרס – יוטה ג'אז – הפייסרס זה אחסה. ניסיתי לראות אותם כבר כמה פעמים. אני פשוט לא עומד בזה. ולאוהדי הלייקרס שמחכים למשיח פול ג'ורג'. be careful what you wish for. יוטה תתן הלילה מאבק גדול ותנצח בסקור נמוך.

    בוסטון סלטיקס – וושינגטון וויזרדס – הולך על וושינגטון עם תומאס ובלעדיו. וושינגטון היא מצ' אפ גרוע לבוסטון מכיוון שאין איפה להסתיר את תומאס הנמוך. על וול וביל זה רעיון רע. אוטו פורטר? אם תומאס לא משחק אז זה יגמר בתבוסה. גם בק טו בק וגם סגל צעיר ללא יוצר טוב עם הכדור.

    יוסטון רוקטס – דנבר נאגטס
    אני חולק עלייך (סתם בהרגשה). יוסטון הולכים להתפוצץ הלילה. זה יגמר ב- 130 נקודות מול הגנה בינונית על קשת השלוש. יוסטון ישחקו משוחרר ובכיף. יוקיץ' לא יעשה את ההבדל. אני חושב שהעובדה שפורטלנד נושפת בעורפה תעשה רע לנאגטס.

    אוקלהומה סיטי ת'אנדר – גולדן סטייט ווריורס
    לא שניצחון של OKC יפתיע. אבל קשה להתעלם לגמרי מ2 תבוסות שהחילו הווריורס על המג'יק ומילווקי הלוהטים. הם נראו טוב בהרבה כקבוצה והיא באה עם ביטחון אחר. האם לסטף תהיה אולי מוטיבציית יתר עכשיו מול ראסל? אולי ואולי זה יעבוד הפוך כשראסל ינסה לקלוע 50 נקודות באחוזים זוועתיים וישאיר את חבריו כצופים משועממים, מה שלדעתי יגמר בהפסד. מי שישמור על ראסל זה קליי בעיקר וצריך לשים עין על שיפוט. שיפוט שיחפש להדביק לקליי עבירות ישאיר את OKC בעמדת יתרון. קיצר הרבה נעלמים. אז אבחר בווריורס הלילה.

    לוס אנג'לס קליפרס – ניו יורק ניקס
    יש לקליפרס הזדמנות לבעות בדלי ולהפסיד עוד משחק קריטי למיקום שלהם. יש לניקס הזדמנות לבעות בדלי ולנצח משחק שירחיק אותם מבחירה גבוהה בדראפט. מכיוון ששתי הקבוצות האלו אוהבות לעשות את זה ומכיוון שיש מצב שכרמלו יעשה אודישין לקליפרס אני הולך על ניצחון מפתיע של הניקס.

    Reply to this comment
    • john

      20. מרץ, 2017
      18:58

      ותודה לגיא על הבק-טו-בק.

      Reply to this comment
    • אבי

      20. מרץ, 2017
      19:12

      לגבי אטלאנטה, לא לקחת בחשבון את החיסורים…
      תעלה לתגובה מספר 1 שרשמתי.
      גם ככה הם הפסידו להורנטס פעמיים העונה (כולל אטלאנטה בבית).

      Reply to this comment
      • john

        20. מרץ, 2017
        19:20

        אולי… ואולי הפוך על הפוך יפעילו את דוויט יותר הלילה ושרודר יתן תצוגה כמו שהוא עושה מידי פעם… זה הימור על בסיס רגש. צודק שכל הנתונים נגדם.

        Reply to this comment
        • אבי

          20. מרץ, 2017
          19:39

          יש לי שם כסף… אחזיק להורנטס אצבעות 🙂

          לי מרגיש כמו ניצחון ביתי ואפילו דו-ספרתי לא תהיה מילה גסה.

          Reply to this comment
  12. Ljos

    20. מרץ, 2017
    19:05

    שוב אתה?!
    https://www.youtube.com/watch?v=noFoE8dR1WQ
    מעולה!

    Reply to this comment
    • Ish

      20. מרץ, 2017
      21:22

      הקטע המלא גם מצוין (למרות כריס מרטין אנד קו)

      Reply to this comment
      • Ljos

        20. מרץ, 2017
        22:35

        מסכים ומעלה בראסטפאריין טארגאריין אחד.

        Reply to this comment
  13. Berch

    20. מרץ, 2017
    20:00

    רק תודה קטנה על הפרוויו 🙂

    Reply to this comment
  14. עגל

    20. מרץ, 2017
    20:11

    תודה גיא הגדול מכולם.
    המשחק בין ג"ס לאוקלהומה מאוד מסקרן. יוסטון תנצח ושארלוט גם (אם IT לא משחק). סתם הימורים

    Reply to this comment
    • הייט-אשברי

      20. מרץ, 2017
      21:13

      לא חסר לך משהו בשם ? 🙂

      Reply to this comment
      • עגל

        20. מרץ, 2017
        21:56

        אני לא מסתדר עם הוורדפרס המחורבן, אז כשאני מגיב מהבית זה עם מייל אחר וכינוי אחר 🙁

        Reply to this comment
    • אבי

      20. מרץ, 2017
      21:16

      עגל, מה קשור IT למשחק של שארלוט…? 🙂

      הם משחקים מול ההוקס… שם מילסאפ ובאזמור יחסרו.

      IT משחק בסלטיקס, ולמיטב ידיעתי (כך לפי הESPN) הוא כן משחק.
      וושינגטון הפסידה לאחרונה לא מעט משחקים… כך שאם IT נח כמה ימים וחוזר "טרי" המשחק יכול להיות מוקש.

      Reply to this comment
      • עגל

        20. מרץ, 2017
        22:00

        יש משהו בדבריך . . .
        משום מה אני מרבה לבלבל בין שארלוט לוושינגטון
        כנראה בגלל שאלו שתי קבוצות מרכז טבלה שאף פעם לא הגיעו ואף פעם לא יגיעו למשהו בליגה הזאת.

        Reply to this comment
  15. חזיר יבלות צעיר

    20. מרץ, 2017
    20:22

    מישו זוכר את מנוסת הבהלה של קורבר מפני לברון בפלייאוף 15'? כבר אז ראו בו ניצנים של קאבאליר אמיתי

    Reply to this comment
    • חזיר יבלות צעיר

      20. מרץ, 2017
      20:23

      Reply to this comment
    • Ish

      20. מרץ, 2017
      21:21

      לא רוצה להרוס את הסיפור אבל הוא ניסה לעשות כאילו הוא סוגר את הדרך לסל ויצא לסגור את השחקן הפנוי שלו על קו השלוש. הוא עשה את זה מאוד גרוע ובתזמון עלוב אבל הוא לא ברח מלברון.

      Reply to this comment
      • עגל

        20. מרץ, 2017
        22:01

        נכון. וכשראיתי את הסרטון היה שם עוד קישור לסרטון בו דריק רוז "ברח" מלברון. סיפור דומה

        Reply to this comment
      • חזיר יבלות צעיר

        20. מרץ, 2017
        22:13

        הוא היחיד בין לברון לסל כשהקינג בתנועה. למה שיעשה דבר כזה? לא סביר

        Reply to this comment
        • Ish

          20. מרץ, 2017
          22:55

          כי לברון ידוע כשחקן שמוצא את השחקן הפנוי על קו השלוש וכי הוא לא שחקן הגנה כל כך טוב. אם תסתכל טוב תראה שהוא רץ ישר לכיוון השחקן שלו על הקשת(תזכור שלברוח אפשר כמעט בכל כיוון).

          Reply to this comment
    • פינקי

      21. מרץ, 2017
      00:05

      אם להיות הוגנים, ההערה שלה לקראת הסוף על זה שגם אם הוא היה נשאר לברון לא היה מקבל אופנסיב מהשופטים (יותר סביר שזה היה and 1) די נכונה.

      חוץ מזה שצריך הרבה אומץ כדי לנסות לסחוט אופנסיב מ120 קילו של שרירים ששועטים עליך ב40 קמ"ש…

      Reply to this comment
  16. עידן עופר

    20. מרץ, 2017
    21:42

    תודה על הפריוויו גיא, מעולה. אוקלהומה בכושר לא רע מול ג״ס שמתחילה לשחק יותר טוב, רק צריך את דוראנט ויש פה אחלה סרט דרמה.

    Reply to this comment
  17. עומר

    20. מרץ, 2017
    22:23

    תודה רבה על הפריוויו! כיף לקרוא. כמה משחקים מעניינים הלילה. אני בעד דנבר במירוץ לפליאוף לא מגיע לפורטלנד אחרי איך ששיחקו חצי עונה

    Reply to this comment
  18. שגיא נאור

    20. מרץ, 2017
    22:37

    מעולה כתמיד גיא, אפילו בלי סיפורים על המולדובאנים של יאשי…

    לא רואה את הווריורס מנצחים באוקלהומה. התאנדר בבית לא נופלים משום קבוצה ומחזיקים במאזן מעולה, בלי דוראנט ועל אף התאוששות מסוימת של הספלאש בראדרס אני לא רואה אותם יוצאים עם נצחון.

    רבות דובר כאן על ההגנה הלא קיימת של תומאס, מעניין לבדוק איך הקבוצה מתפקדת מול קווים אחוריים חזקים כמו זה של הוויזארדס (ווריורס, בלייזרס, רפטורס לפני הפציעה של לאורי, קליפרס)

    יוסטון – דנבר. מרגיש כמו יוסטון קלל. כמו שאמר בובי,אם ביום קליעות נוראי מהשלוש הרוקטס ניצחו במגרש ביתי כמו בקולורדו היום שה יהיה טיול.

    לא זוכר מצב בליגה ש-12-13 משחקים לסוף אף מקום עדיין לא סגור וכל המאבקים עוד פתוחים (אולי רק הרוקטס סגורים בשלישי). הלוואי ככה עוד שבועיים לפחות.

    Reply to this comment
  19. מוטה זוכמיר

    20. מרץ, 2017
    22:58

    כספי חתם במיניסוטה עד סוף העונה

    Reply to this comment
  20. יוסי

    20. מרץ, 2017
    23:14

    קל שקובי יותר גדול מלברון…..
    אין ויכוח בכלל.

    Reply to this comment
    • תומר שור ליבפלד

      20. מרץ, 2017
      23:36

      ה-ללל פשוט רוקן את המוח לחלק מהאנשים כאן.
      איך בכלל ניתן להשוות קובי אפילו לא באותה ליגה – לא סטטיסטיקה ישירה ולא ביכולת להפוך את השחקנים סביבו לאנשים טובים יותר .
      אוהדיו (של לברון) יגידו שהוא בדרך להיות הסגן של אלוהים. מתנגדיו החריפים ביותר (אך השפויים) ישימו אותו בעשרייה הגדולה בכל הזמנים.

      קובי לא נמצא שם. למעשה לא רואה את העשירייה עם משקפת.

      Reply to this comment
      • אלי לס

        20. מרץ, 2017
        23:55

        זו הדעה שלך ואני מכבד אותה אבל מבחינתי קובי שני רק לג'ורדן אם אני לא מכניס סנטרים למשוואה כי אם כן אז קארים שני ושאקיל שלישי ביחד עם קובי. וברור שהסטטיסטיקות של לברון יותר טובות אבל לדעתי האישית זה לא כל הסיפור כי אני מתחשב גם בתשוקה, אסתטיקה וכמובן טעם אישי. וביניהם יש עדיין את מג'יק ובירד ורק אז לברון.

        Reply to this comment
      • אלי לס

        20. מרץ, 2017
        23:58

        והכי חבל לי שלא היתה סדרת גמר ביניהם כשקובי הביא את הלייקרס לגמר אבל לברון לא הגיע לשם למרות שאאל"ט הוא סיים באותם עונות עם המאזן הכי טוב במזרח ובליגה בכלל.

        Reply to this comment
      • Ish

        20. מרץ, 2017
        23:59

        אני חייב להודות שמצחיק לראות בן אדם שכל כך בברור מונע משנאה לשחקן אחד מבקר קבוצת אנשים שמונעים משנאה לשחקן אחר.

        רגע, אמרתי מצחיק בהתחלה? אופס סליחה, התכוונתי צבוע.

        Reply to this comment
        • רנדי אורטון

          21. מרץ, 2017
          01:29

          זהירוווות המחליף של יואל שם טוב לעינייני שקר ב-ל.ל.ל.

          אני לא מאמין שהאשך החתים אוהד של הלייקרס ועוד אחדד שחושב שקובי מדגדג את לברון.

          Reply to this comment
          • Ish

            21. מרץ, 2017
            01:37

            עדיין? באמת תלך לרופא, זה לא בריא לחיות עם כאב ככה.

  21. יונתן .S.

    20. מרץ, 2017
    23:56

    גיא, תומאס חוזר לשחק והוא יהיה בחמישיית הסלטיקס הערב מול וושינגטון.

    Reply to this comment
  22. דה שוט

    21. מרץ, 2017
    00:20

    חברים – בלואו אאוט הלילה בצ׳ספיק ארנה. מהצד הנכון, כמו בפלייאוף אשתקד. תרשמו

    Reply to this comment
  23. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    01:25

    Reply to this comment
  24. חזיר יבלות צעיר

    21. מרץ, 2017
    01:29

    Reply to this comment
  25. חזיר יבלות צעיר

    21. מרץ, 2017
    01:29

    אקסום פלופ אדיר. פשוט אסון

    Reply to this comment
  26. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    01:37

    Reply to this comment
  27. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    02:10

    איך השופטים ממשיכים לאכול את הפלופים של סמארט, חצי מטר מהם ?

    Reply to this comment
  28. חזי

    21. מרץ, 2017
    02:25

    קישור לגס בבקשה

    Reply to this comment
  29. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    02:31

    Reply to this comment
  30. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    03:00

    אני לא מבין למה OKC לא מפצחים א ג"ס תחת הסל עם אדאמס וקאהטר וממשיכים לנסות לנצח מהפרימטר. ומהפרימטר קייל תומפסון אוכל אותם.

    Reply to this comment
    • אלי לס

      21. מרץ, 2017
      03:04

      דוקא חפרו הרבה עם קנטר

      Reply to this comment
    • איתן

      21. מרץ, 2017
      03:04

      בשבועות האחרונים דונובן ניסה מספר שינויים בהתקפה על מנת לשלב את השחקנים החדשים ולאחרונה מכיוון שיש לו שחקן נוסף שיכול לרווח את המשחק ובאופן טבעי הרבה יותר זריקות פנויות.

      בינתיים מקדרמוט ואברינס שני הקלעים המובילים עם 0-3 כאשר שתיים מהן פנויות לחלוטין, זה אמור להתאזן בהמשך המשחק.

      Reply to this comment
  31. דה שוט

    21. מרץ, 2017
    03:13

    הצילו… 😬 ג״ס מדהימים. הספלאש משפריצים כמו בימים היפים. דוראנט חסר (אצלנו), לא נורא, נחזור בשניה (או שלא)

    Reply to this comment
  32. חזיר יבלות צעיר

    21. מרץ, 2017
    03:13

    ג"ס פשוט קבוצה אדירה. גם בלי דוראנט הם הטובים במערב ואולי גם בליגה

    Reply to this comment
  33. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    03:17

    סוף סוף קצת מכות ב-NBA (סטף קרי ו…)

    Reply to this comment
  34. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    03:17

    אפשר לומר שג"ס יצאו מהמשבר 🙂

    Reply to this comment
  35. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    03:18

    וקריסטון!

    Reply to this comment
  36. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    03:18

    מי זה הקריסטון הזה?

    Reply to this comment
    • איתן

      21. מרץ, 2017
      03:24

      סאמאג' כריסטון, רשמתי עליו לא מזמן.
      הוא הרכז המחליף העיקרי העונה, רוקי (נוסף ברוטציה לאברינס וסבוניס) שנבחר 55# בדראפט 14' ועשה פינג פונג בין הדי-ליג לאירופה.
      העיקר שלברון קיבל את דרון.

      Reply to this comment
  37. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    03:18

    קארי הערס חחחחחחח

    Reply to this comment
  38. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    03:19

    רק שלא יתנו בטעות טכנית לגרין..

    Reply to this comment
  39. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    03:20

    סטפן קרי אשם על בטוח! אבל היום לא יודעים מה זה מכות. קצת מלטפים

    Reply to this comment
  40. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    03:20

    וואווווו

    Reply to this comment
  41. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    03:20

    קארי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    Reply to this comment
  42. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    03:20

    ואז קרי קובר שלשה מאיזה 12 מטרים ורץ – בורח – לחדר ההלבשה

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      21. מרץ, 2017
      03:22

      הבריחה הזאת זה סוג של סתלבט

      Reply to this comment
  43. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    03:21

    יש לי דה ז'ה וו
    עכשיו תוסיפו לזה(!) את דוראנט

    Reply to this comment
  44. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    03:21

    MVP !

    Reply to this comment
  45. אלי לס

    21. מרץ, 2017
    03:23

    נראה לי שאפשר לומר אחרי המשחק וחצי האחרונים שהתקופה הרעה מאחוריו

    Reply to this comment
    • הממזר של סטוקטון

      21. מרץ, 2017
      03:27

      לא יודע..

      זה נראה לי קשור למסת שרירים שהוא מעלה. הכדור מרגיש אחרת.

      Reply to this comment
  46. דה שוט

    21. מרץ, 2017
    03:24

    קרי שחקן, אנשים נוטים לשכוח. לא רואה איך אנחנו חוזרים מזה. נראה לי שהחבר׳ה קצת התרגשו מהמעמד. לא נורא, נמשיך להילחם. חבל, הנגנים הפסידו

    Reply to this comment
    • A Golden God

      21. מרץ, 2017
      03:31

      איך אתה ככה מתייחס בסלחנות לקבוצה ולשחקן שתקע לך ולאוהדי אוקלהומה כזה סכין בגב?
      באמת לא מובן לי, מה קרה לאוהדים היום. במיוחד ב-NBA. במקומות תרבותיים, דוראנט לא היה מקרב את קצה הזנב של אמא שלו, 100 מייל מגבולות אוקלהומה. כֹּה אָמַר ה', בִּמְקוֹם אֲשֶׁר לָקְקוּ הַכְּלָבִים אֶת-דַּם נָבוֹת, יָלֹקּוּ הַכְּלָבִים אֶת-דָּמְךָ גַּם-אָתָּה.

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        21. מרץ, 2017
        03:37

        בניגוד לבעלים ולקומישנר שהעלימו לסיאטל קבוצה באישון ליל ?

        "כשהראש חושב בצורה הזאת, אל תצפה מהזנב לקשקש אחרת" – אני, הלילה, בהופס, בשעה 3:36 (סליחה שלא מנוקד)

        Reply to this comment
      • שי אבן צור

        21. מרץ, 2017
        03:37

        איזה קבוצה תקעה סכין בגב?
        לא הבנתי

        Reply to this comment
        • הממזר של סטוקטון

          21. מרץ, 2017
          03:39

          לא ראית את הסכין שקארי תקע לפני המחצית ? חחח

          Reply to this comment
          • שי אבן צור

            21. מרץ, 2017
            03:43

            אתה טועה.
            זה לא היה סכין, זה היה חץ.

      • דה שוט

        21. מרץ, 2017
        03:45

        אני לא שונא אף אחד, בטח לא פנומן כמו דוראנט שנתן לנו כל כך הרבה. יש כאן כמה אוהדים (אתה דווקא לא) שמקללים את השחקנים שלהם בהפסדים. לא כוס התה שלי.

        Reply to this comment
        • A Golden God

          21. מרץ, 2017
          04:13

          חלילה את השחקנים שלך. את הסמל של הפרנצ'ייז, שעוזב ליריבה הכי גדולה, רגע אחרי שהוא הפסיד לה. משאיר את הקטנה עוד הרבה יותר קטנה, ומצטרף לעשירים.
          בעולמות אחרים, הכדורגל למשל – זה היה מתקבל בצורה קשה ביותר, ולכל החיים. אבל אם אתה כזה סלחן, סחתן.

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            04:15

            חרטא…

            לואיס אנריקה ?

            אורי מלמיליאן למכבי למשל ?

            אני יכול להמשיך בלי הפסקה.. אתה חי בסרט !

        • איתן

          21. מרץ, 2017
          04:13

          +1 על הכל

          Reply to this comment
  47. איתן

    21. מרץ, 2017
    03:30

    ווסטברוק עם 2-12 רע מאוד, נכון? 2 היו שלשות שקיבל בסוף שעון, חלק מהזריקות היו רעות וחלק היו תוצר של חוסר היכולת של שחקני החוץ לרווח עד כה אולדיפו, קאנטר, אברינס ומקדרמוט עם 3 מ-16.

    גראנט שפחות או יותר הוצא מהרוטציה מאז הדדליין צריך לקבל דקות מול ההרכב הנמוך שלהם

    Reply to this comment
  48. יונתן .S.

    21. מרץ, 2017
    03:31

    אני יודע שכולם במשחק של גולדן סטייט, אבל אני חייב רק לעדכן שבמשחק בבוסטון היה עכשיו טיפ-אין של אייזאה תומאס.

    92-75 לבוסטון בסוף הרבע השלישי.

    Reply to this comment
  49. A Golden God

    21. מרץ, 2017
    03:32

    פתיחה סוערת ביותר לחצי גמר המונדיאל, הומראן כפול מכל כיוון, 2:2 בין הסוס השחור הולנד, לנבחרת החלומות של פוארטו ריקו.

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      21. מרץ, 2017
      03:36

      על מה אתה מדבר? בייסבול?
      גם שם קוראים לזה מונדיאל?

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        21. מרץ, 2017
        03:38

        זה בסדר, הוא גם קורא לראס MVP..

        Reply to this comment
        • A Golden God

          21. מרץ, 2017
          03:40

          עוד לא הסברת לי מה זה (..) שתי נקודות בסוף משפט. אם אתה מנסה לכתוב בעברית – אין חיה כזו.
          ודייק: הארדן + ראס.
          אגב: החלטת את מי אתה אוהד הערב? מי הקבוצות שלך, בעצם? מי המקורית, ולמה עזבת אותה?

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            03:43

            הסברתי, לא הבנת..

      • A Golden God

        21. מרץ, 2017
        03:38

        כאן, כאן.
        הם קוראים לזה world baseball classic.
        הולנד ממש מזכירה את הולנד של המונדיאל, מפעם – קבוצת האורנג', שמבוססת על שחקני האיים הקריביים, מאוד התקפית ויכולה להפתיע את הגדולות.

        Reply to this comment
  50. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    03:44

    שופטים עם שריקות הזויות

    Reply to this comment
  51. איתן

    21. מרץ, 2017
    03:46

    גרג אנתוני, ריפ ומקהייל לא מלהיבים כמו מארב אלברט ורג'י אבל הניתוח שלהם לעיתים רחוקות מפספס.
    ואולדיפו חייב להיות יותר אגרסיבי ולהתחיל ליצור מידיי פעם לפחות עם הספסל בתחילת ה4

    Reply to this comment
  52. A Golden God

    21. מרץ, 2017
    03:49

    רישון הולמס, ביליב דה הייפ. עוד משחק מפלצתי, 14-24 עד עכשיו.

    Reply to this comment
  53. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    03:54

    מישהו יכול לארגן לי אקדח?
    אני טס לבוסטון להתנקש בשדרנים שלהם

    Reply to this comment
    • A Golden God

      21. מרץ, 2017
      03:59

      הכי גרועים, בלי תחרות.
      אם אתה בליג פאס, תבחר שידור אודיו אחר.

      Reply to this comment
  54. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    03:58

    ואיזה מסכנים האוהדים
    שתיים או שלוש התקפות הבראדר הראשון מחטיא והשני מכניס אחרי ריבאונד התקפה

    Reply to this comment
  55. חזי

    21. מרץ, 2017
    03:59

    אוקלהומה פראיירים.מחטיאים זריקו קלות ועונשין ונותנים להם לקחת אופנסיב ריבאונד

    Reply to this comment
  56. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    04:00

    קליי תאווה לעיניים

    Reply to this comment
    • A Golden God

      21. מרץ, 2017
      04:04

      לא הבנתי – את מי אהדת, ולמה עברת לגולדן סטייט?

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        21. מרץ, 2017
        04:05

        מה כואב לך ?

        הסברתי לך מליון פעם, להביא ציטוטים שלי ?

        Reply to this comment
        • A Golden God

          21. מרץ, 2017
          04:07

          לא כואב, מה הסיפור – אהדתי את X, עברתי ל-Y, מסיבה Z. מה אתה מסבך כל דבר?
          לא חשוב. עזוב.

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            04:08

            אני מסבך ?

            הסברתי לך מיליון פעם ? אתה צריך את הפוסט המקורי שבו הסברתי לך ?

          • A Golden God

            21. מרץ, 2017
            04:15

            אתה אשכרה מעדיף לכתוב 1000 מילה של לא להגיד דבר, במקום לענות ב-10 לעניין. זה מרתק. והצלחת: ויתרתי.

          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            04:17

            כי כבר כתבתי והסברתי לך את זה, אבל יש לך זיכרון של דג מת.. אתה שואל אותי את השאלה הזו כל חודש בערך.

            אז אני אשאל שוב – אתה צריך את הפוסט המקורי ?

            אף פעם אל תוותר ! – תהיה צ'יטה !

  57. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    04:01

    מגי צריך לפתוח
    הוא פשוט נהדר

    Reply to this comment
  58. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    04:01

    קליי רוצח

    Reply to this comment
  59. דה שוט

    21. מרץ, 2017
    04:03

    בארנס לא יקבל פוסטר מרוקי. אולד סקול

    Reply to this comment
  60. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    04:03

    ובארנס מנמנייאק
    בקיצור, הם מתחילים לקבל צורה של פלייאוף

    Reply to this comment
  61. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    04:04

    איזה בולשיט. פלגרנט על כלום

    Reply to this comment
  62. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    04:11

    קאריייייייייייייייייייייייייייי

    חחח

    Reply to this comment
  63. גיא הרשע

    21. מרץ, 2017
    04:21

    אחלה משחק מתנהל כרגע ביוסטון.

    Reply to this comment
  64. A Golden God

    21. מרץ, 2017
    04:22

    איזה הארדן זה.
    ראיתם? קוסט טו קוסט באזר ביטר.
    כמעט, עוד 2 שניות לדנבר לגנוב את זה.

    Reply to this comment
    • גיא הרשע

      21. מרץ, 2017
      04:24

      שברו את הפרדיגמה של הטיימאאוט אחרי הריבאונד.

      Reply to this comment
    • גיא הרשע

      21. מרץ, 2017
      04:24

      ועכשיו גם את הפרדיגמה שהארדן לא שומר…

      Reply to this comment
    • A Golden God

      21. מרץ, 2017
      04:28

      במבחן התוצאה זה מהלך גרוע, אבל סחתן על התעוזה של דנבר. מאמן עם וואבוס.

      Reply to this comment
  65. חזיר יבלות צעיר

    21. מרץ, 2017
    04:25

    וואו הארדן. MVP

    Reply to this comment
  66. גיא הרשע

    21. מרץ, 2017
    04:28

    לי אין ספק ש-"ההצגות" של ווסטברוק במפגשים המתוקשרים של הת'אנדר עם גולדן סטייט, יישבו לבוחרי ה-MVP טוב טוב בראש.

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      21. מרץ, 2017
      04:36

      יש בזה משהו 🙁
      חבל לי בשבילו. יותר מדי אמוציונלי

      Reply to this comment
    • איתן

      21. מרץ, 2017
      04:55

      אני יודע שהמדיה מציגה את אוק' כהצגה של איש אחד אבל גם אתה אמרת שיש מסביבו שחקנים לא רעים בכלל. האמת שאני מסכים, אבל הערב לא כולם הופיעו.
      למשל אם הקבוצה להוציא את RW קולעת 11-24 מהעונשין וא שהקלע הכי טוב שלך בעונה נקלע לערב קליעות רע, זה משפיע על כל מהלך המשחק.
      אברינס סיים עם 0-8 מהשדה, מקדרמוט ב14 דקות זרק פעמיים והחטיא פעמיים, על מנת למנוע טיעון חלש רוב הדקות לא היו עם RW ואני זוכר לפחות אחת מהשתיים שקיבל ממנו.

      באשר ליתר המפגשים הקבוצה ללא ווסטברוק קלעה: 43%, 44%, 45% ו-46% הערב, יש לו כמובן אשמה אבל הסיבה בעטייה הסדרה העונתית נראתה כך היא שלא הצלחת לנצח אותם עם arguably השחקן הטוב בקבוצה, בלעדיו מדובר בתהליך על מנת שיוכלו להתחרות שוב בGS.
      אנשים נוטים לחפש את הפתרון המיידי (מיאמי, בוסטון, קאבס למשל) אבל אילוצים כמו תקרת השכר לא מאפשרים זאת ולכן בונים את הקבוצה תוך כדי תנועה.

      Reply to this comment
  67. A Golden God

    21. מרץ, 2017
    04:33

    למערב אין מה להציע מתחת לג"ס, פרט ליוסטון.

    וגם זה בתוקף עד ש-KD חוזר. המספרים שלו נגד הרוקטס העונה, אוף דה צ'ארטס. ואם יוסטון מתכוונת לנצח את הווריורז בתחרות ריצה וקליעות – לא הייתי מניח על זה יותר מדי כסף.

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      21. מרץ, 2017
      04:35

      למה אתה – וכמעט אף אחד אחר – לא סופר את הספרס?
      לא מבין את זה

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        21. מרץ, 2017
        04:38

        הגזמת. הרבה סופרים את הספרס.

        השאלה היא גם למה מתכוונים ב "לספור" – אי אפשר שכל הקבוצות המצויינות, האדירות, והחזקות מהמערב יגיעו לגמר הכללי..

        Reply to this comment
        • שי אבן צור

          21. מרץ, 2017
          04:46

          ברור.
          אבל לומר שהם לא מהווים איום על הלוחמים?

          Reply to this comment
        • שי אבן צור

          21. מרץ, 2017
          04:46

          לדעתי הם היחידים במערב שמסוגלים לסכן אותם אם לא לעבור אותם

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            04:54

            אני מתייחס לכל אחת בקונפרנס המערבי כאיום.

            "פורטלנד היא סיוט סיבוב ראשון" – ועוד התווכחו איתי על זה לפני השחיטה של הסנסציה המזרחית בביתה בפלורידה

      • A Golden God

        21. מרץ, 2017
        04:40

        דווקא יש לא מעט שסופרים, וגיא בראשם.
        אני מת על הספרז והיכולת שלהם להעמיד קבוצה תחרותית שנה אחרי שנה. העונה זה פשוט לא מספיק, מול קבוצת האולסטאר מהמפרץ.

        לטעמי לאף אחת אין זנב של סיכוי, ואנחנו בדרך לפלייאוף – פלייאופים, בשנים הקרובות – משעממים ביותר. אבל זה מעורר פה צעקות.

        Reply to this comment
        • שי אבן צור

          21. מרץ, 2017
          04:45

          אתה, למשל, חושב שיוסטון יותר מסוכנים מהם.
          זה לא מתבסס על המאזן הכללי, לא על המפגשים ביניהם וגם לא על המ]גשים בינם ללוחמים.
          אז על מה זה מתבסס?

          Reply to this comment
          • A Golden God

            21. מרץ, 2017
            05:01

            מתבסס על מאצ'אפ, וגם על המפגשים – העונה – של הרוקטס וגולדן סטייט. מתחילת העונה קראתי להם "הכלב המשוגע של הליגה", ומאז הסתבר שהם יותר מזה, אבל העניין הוא, שהם יכולים לעקוץ את הווריורז במשחק נתון, מכה על מכה, עם ההתקפה המהירה והקליעה הסיטונית מהשלוש, כמובן תחת עונה אדירה של הארדן.
            הם יצטרכו להסתמך על ערב קליעה הרבה פחות טוב של גולדן סטייט. זה מה שקרה במפגש הדאבל אוברטיים ביניהן.
            זה יכול להספיק לנצחון ואפילו שניים בסדרת גמר – וזה שניים יותר ממה שחשבתי בתחילת העונה. ארבעת האחרים לווריורז יכולים להיות אגב בלואו אאוטים חד צדדיים, נדמה לי שראינו אחד כזה העונה, אבל ההפרש כמובן לא משנה. הכל או לא כלום.

            הספרז מצד שני, אין להם התקפה טו מאצ', ואין באק קורט, משני צדדי המגרש. קוואי מדהים – המאצ'אפ שלו עם דוראנט יהיה מסקרן ביותר – אבל זה הוא וערימה של גבוהים, בזמן שהאחים ספלאש יהרגו את פארקר וגרין. הספרז יצטרכו להזיע קשה מאוד ולהחזיר את הכדורסל לתקופת האבן, לשעון זריקות של דקה בערך, כדי לקחת אחד בסדרה עם גולדן סטייט. אחד.

          • שי אבן צור

            21. מרץ, 2017
            05:23

            תודה על התגובה המושקעת.
            עדיין צריך לראות את זה קורה.
            לפלייאוף חוקים משלו. לספרס יש שועלים שיכולים לסחוט מעצמם מהלכים מנצחים, פאטי מילס הוא פאקינג ווינר ורק הגרין הזה נהיה בור צואה אחרי החוזה שקיבל…

        • הממזר של סטוקטון

          21. מרץ, 2017
          04:50

          אז אחרי שראס שאל – "מי הוא בכלל ?!" אחרי הלילה הוא כבר לא ישכח..

          יש MVP ויש MVP..

          זה נורא פשוט. פוינט 1 צריך את הכדור כל הזמן ביד בשביל להיחשב רכז, ולרשום סטט' שמעניינות רק אנשים חסרי מושג, ויש פוינט שלא בכלל לא צריך את הכדור בשביל לרכז את המשחק, ועושה את כולם הרבה יותר טובים עם כדורסל יפייפה לעין.

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            04:52

            WRONG PLACE

            אבל גם אתה מוזמן לקרוא. סמיילי

  68. הממזר של סטוקטון

    21. מרץ, 2017
    04:51

    אז אחרי שראס שאל – "מי הוא בכלל ?!" אחרי הלילה הוא כבר לא ישכח..
    יש MVP ויש MVP..
    זה נורא פשוט. פוינט 1 צריך את הכדור כל הזמן ביד בשביל להיחשב רכז, ולרשום סטט' שמעניינות רק אנשים חסרי מושג, ויש פוינט שלא בכלל לא צריך את הכדור בשביל לרכז את המשחק, ועושה את כולם הרבה יותר טובים עם כדורסל יפייפה לעין.

    Reply to this comment
    • איתן

      21. מרץ, 2017
      04:57

      בהנחה שראית את המשחק מה היה גורם לך לשנות את דעתך? שהקליעות שלו היו נכנסות או של יתר הקבוצה?

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        21. מרץ, 2017
        05:06

        זה לא קשור לקליעות נכנסות או לא.

        המשחק שלו לא חכם. כל כך קשה לראות את זה ?

        דוראנט לא עזב סתם – כן, הסיבה הראשונה היא שהם נכשלו, והוא בטוח לא היה עוזב אם אוק' היו עוברים את גולדן שנה שעברה, אבל לא קשה לראות שהסגנון הזה שבו ראס זורק אותה כמות כמו דוראנט, לא מפיק את המירב מהקבוצה – ויש להם סגל אדיר ! – לא פחות !

        הטורקי והניוזילנדי זה קו קדמי מדהים לפלייאוף, רובסון נגר אבל שומר עילאי, אולדיפו היה יכול לפרוח יותר תחת רכז אחר, בקיצור כל הזמן שומעים תירוצים על "ראס משחק לבד" – ראבק תשחרר ת'כדור.. ולא תשחק לבד.

        Reply to this comment
        • איתן

          21. מרץ, 2017
          05:16

          אני אסביר למה אני שואל, יש לי תחושה שאנשים מסתכלים עליו היום ורואים אותו לפני 3,4 ו-5 שנים אחורה. בתקופה מאז הוא עושה שיפור קבוע אם להסתכל על עונות ולא משחקים בודדים.

          נחזור למשחק הזה, הטורקי זרק אותה כמות כמו RW ואולדיפו זרק 2 פחות, הקבוצה להוציא אותו קלעה 11-24 מהעונשין ואברינס, הקלע הכי טוב של הקבוצה העונה, סיים עם 0-8 מהשדה, מקדרמוט ב14 דקות זרק פעמיים והחטיא פעמיים, על מנת למנוע את הטיעון שזה כי הוא לא קיבל מווסטברוק כדורים – ברוב הדקות הם שיחקו בנפרד ואני זוכר לפחות אחת משתי הזריקות שקיבל ממנו.

          אני באמת מנסה להבין את הטענות, יש לך דוגמאות? כי משתמע שהקבוצה התבזתה הערב בגללו ואני כלל לא מסכים.
          האם אתה חושב שאוק' עם שחקן שאינו ווסטברוק אך עם סט יכולות דומה לשלו הייתה מביאה לניצחון או משחק צמוד, זה מספיק הוגן ?

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            05:28

            שחקנים הם לא רובוטים, זה לא שעכשיו ראס על הספסל או מחליט למסור, ופתאום תהיה הנעת כדור, ושטף משחק, אתה בונה את הדבר הזה על עונה שלמה או אפילו על עונות שלמות, ולא בגרבג' טיים של רבע רביעי כלשהוא..
            הכדורסל שלהם היה שווה טבעות בניינטיז, היום הוא צפוי מדי, וכן ראס שחקן עם יכולות אישיות מדהימות, ואופי קשוח, אז הוא מצליח לסחוב אותם למעלה, אבל לא בטוח שזה יספיק למטרות שהוא והאוהדים מצפים להם.

            מישהו גם העלה את הטיעון של הטריפל דאבל – שכשראס דופק טריפל דאבל אז הקבוצה מנצחת באחוזים מדהימים.. – זו דוגמא איך אנשים לא יודעים לקרוא סטט' נכון ומסתנוורים ממספרים – הרי כל משחק ראס נמצא במרדף אחרי טריפל דאבל – לכן אתה צריך גם להחשיב למאזן את כמות ההפסדים שהצטברו בעקבות המרדף הזה.. אבל אנשים לא ממש חושבים – כשכותבים מספרים גדולים, צריך גם לדעת לקרוא את האותיות הקטנות שלהן. כאילו שהקבוצה צריכה לדאוג שלראס יהיה טריפל דאבל, והנצחון יהיה כבר מובטח ב 90%..

          • איתן

            21. מרץ, 2017
            05:46

            אוקיי לא ענית לי על השאלה, אני לא מתעקש.

            אני שמח שאתה מעלה את זה, לגבי עונות שלמות זה לא רלוונטי כי ווסטברוק, אדאמס ורוברסון הם פחות או יותר היחידים שמשחקים יחד מספר שנים.

            אמרת שצריך למסור מההתחלה, ברבע הראשון הוא זרק כרבע מזריקות הקבוצה ומסר 4 אסיסטים, קרי זרק כשליש וחילק אחד. תעשה את החשבון מה היה קורה אילולא חלק מהמבטים הפנויים על השלוש או מתחת לסל הוחמצו.

            תיזכר\תצפה שוב במצבים פנויים ששחקנים ויתרו עליהם למשל אברינס בפעם הראשונה העונה ראיתי אותו מוותר על שלשה פנויה לגמרי, גראנט, רוברסון ואפילו אולדיפו כ"א מהם בתורו ויתר על שלשה פנויה לפחות פעם אחת המשחק.
            מה, אתה באמת מאמין שווסטברוק אומר להם תזרקו אבל דיר באלאק תחטיאו ולכן הם מפחדים? והוא גם כ"כ ערמומי שאחרי הניצחון האחרון מול הקינגס אמר שהוא רוצה שאולדיפו יהיה יותר אגרסיבי לא משנה אם יחטיא כשנשאל עליו כשאולדיפו זרק באחוזים גרועים אחרי רצף משחקים טובים.

            אשמח שתסביר את עצמך ולא תדקלם סיסמאות, למה אתה חושב שהוא מחפש TD על חשבון ניצחון במשחק נתון או הצלחת הקבוצה?

          • הממזר של סטוקטון

            21. מרץ, 2017
            05:58

            אני מדבר איתך כללי על העונה, לגבי המשחק הזה אין לי סטט' מולי, ממה שראיתי, קארי כמו בדרך כלל בוחר בהחלטה הנכונה, ואם הוא זורק גם את כל הזריקות אז בדרך כלל זה כנראה המעשה הנכון, ומצד שני הוא גם יכול לא לזרוק בכלל ולמשוך אליו את ההגנה. ואין להשוות כמות זריקות של קארי, לכמות הזריקות של ראס.. הםפ בכלל לא על אותה סקאלה בתור קלעים.

            הבן אדם שובר שיאים של אחוזי שימוש, האחוז הפקטיבי שלו ברצפה, והוא זורק יותר מכולם, איזו דוגמא בדיוק אתה עוד רוצה ?

            מה אין לו בסגל שיש לקונלי ?
            או הארדן ?
            או קוואי ?
            או יוטה ? ג'ו אינגלס ?

            הסגל שלהם יותר טוב ממאזן 10 בליגה.

            יכול להיות שהוא חושב שכל הטריפלים האלו עוזרים לקבוצה, זה לא שהוא השחקן היחיד שחושב על סטט', קארי שנה שעברה היה חם אש הרקורד של ה 400 שלשות, ושיאים אחרים, רק שזה לא פגע בקבוצה במאזן, (ואולי זה כן פגע בהם בפלייאוף, ואם הוא היה נח יותר..)

  69. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    05:10

    טרוף של ממש בפורטו ריקו נגד הולנד. היה 2-0. אח"ר 2-3. עכשיו הולנד כמעט עשתה 3-4, אבל אאוט אדיר בהום מנע את ה-44. אז 3-3

    Reply to this comment
    • A Golden God

      21. מרץ, 2017
      05:21

      כן, משחק נהדר עד עכשיו. הולנד החמיצה לפחות עוד 2 ריצות בהתחלה בגלל ריצה רעה על הבסיסים.
      להולנדים יש התקפה מעולה, למרות שדידי גרגוריוס מהיאנקיז נפצע ויחסר. אבל אני חושב שהפוארטו ריקנים יגיעו לפצ'רים שלהם בסוף. זה העניין בתחרות הזו – להגיע לפיצ'ינג של המחליפים, היותר חלשים, באינינגז האחרונים.

      Reply to this comment
  70. שי אבן צור

    21. מרץ, 2017
    05:26

    מנחם וסומסום מדברים סינית כדי שלא נבין 🙂

    Reply to this comment
  71. איתן

    21. מרץ, 2017
    06:00

    למען הסדר (לא מתאפשרות תגובות מעבר לרמה מסוימת) אני מגיב כאן לסטוקטון ב-68.1.1.1.1

    לגבי ה"מוסר בגרבג'" למען ניפוח האסט' ותהליך גמילה של מספר שנים שנדרש לתקן את הקבוצה אז קודם לגבי עונות שלמות זה לא רלוונטי כי ווסטברוק, אדאמס ורוברסון הם פחות או יותר היחידים שמשחקים יחד מספר שנים.

    ברבע הראשון הוא זרק כרבע מזריקות הקבוצה ומסר 4 אסיסטים, קרי זרק כשליש וחילק אחד. תעשה את החשבון מה היה קורה אילולא חלק מהמבטים הפנויים על השלוש או מתחת לסל הוחמצו.

    תיזכר\תצפה שוב במהלך כל המשחק ששחקנים במצבים פנויים ויתרו עליהם למשל אברינס בפעם הראשונה העונה ראיתי אותו מוותר על שלשה פנויה לגמרי, גראנט, רוברסון ואפילו אולדיפו כ"א מהם בתורו ויתר על שלשה פנויה לפחות פעם אחת המשחק.
    מה, אתה באמת מאמין שווסטברוק אומר להם תזרקו אבל דיר באלאק תחטיאו ולכן הם מפחדים?
    והוא גם כ"כ ערמומי שאחרי הניצחון האחרון מול הקינגס אמר שהוא רוצה שאולדיפו יהיה יותר אגרסיבי לא משנה אם יחטיא כשנשאל עליו כשאולדיפו זרק באחוזים גרועים אחרי רצף משחקים טובים.

    לגבי הTD המספרים מספרים 56-6 ב62 האחרונים שלו, זה קצב של GS אשתקד.
    אשמח שתסביר את עצמך ולא תדקלם סיסמאות, למה אתה חושב שהוא מחפש TD על חשבון ניצחון במשחק נתון או הצלחת הקבוצה?

    אחת משתי הקבוצות שלא השיג מולן TD היא הבולס, במשחק שהיה בשיקגו היה חסר לו ריב' והוא יצא כמה דק' לסיום כי היה הפרש גבוה, לאוק'. אתם באמת מאמינים במרדף הזה? מדובר ספורטאים (לא רק הוא) מקצוענים אלו שרודפים אחרי מספרים ע"ח הצלחת הקבוצה מהווים מיעוט ולרוב לא יזכו להצלחה ממושכת.

    Reply to this comment
    • הממזר של סטוקטון

      21. מרץ, 2017
      06:10

      עניתי למעלה

      רק אוסיף ואבהיר שאני לא חושב שהוא שחקן גרוע או משהו כזה, הוא בין השחקנים הטובים בליגה, אבל הקטע עם הMVP מגוחך.

      לגבי העניין עם המרדף של שחקנים אחר הסטט' – אתה תמים.

      אז הוא זרק טריפל 1 מול שיקגו… רק על הייתי נותן לו MVP… סמיילי

      Reply to this comment
      • איתן

        21. מרץ, 2017
        06:13

        זאת הייתה דוגמא מייצגת, אל תקח את המילה שלי, בפעם הבאה שאתה רואה משחק שלם נסה לנתח את המשחק ללא דעה מוקדמת ותתמקד בכל הקבוצה.
        בוקר טוב !

        Reply to this comment
    • איתן

      21. מרץ, 2017
      06:11

      עכשיו ראיתי שהגבת לתגובה המקורית, בכל אופן לזו הוספתי כמה דברים מהמקורית.

      ושוב, בכמה משחקים מלאים שלהם צפית העונה? בגלל שאתה מדבר על עונה שלמה שטרם פספסתי משחק גם אם באיחור, אני רואה שהוא מחפש את החברים, אני רואה שאחוז השימוש הגבוה שלו נובע ממחסור באלטרנטיבה, ולא, סאמאג' כריסטון איננו רכז מחליף בקבוצת פלייאוף. השחקן השני שבעל יכולת ניהול משחק סבירה+ הוא אולדיפו שמשום מה לא לוקח אחריות ולא מנסה ליזום כמעט.

      מה יש לכל הקבוצות שציינת? בראש ובראשונה קבוצה שרצה מספר שנים ונבנתה בהתאם ליתרונות וחסרונות של שחקניה המובילים למשל יוסטון עם מערך הקלעים – גורדון, אריזה, בברלי, וויליאמס ואנדרסון מלבד הארדן הMVP האמיתי לדעת רבים שהעונה אגב קולע סה"כ 1.5% יותר מווסטברוק המושמץ.

      גם אחרי ההפסד הזה הם רק 2.5 מאחורי יוטה במקום 4 והסגל שיש להם עכשיו שונה משמעותית מזה שהתחיל את העונה בד בבד זה שסיים את העונה הקודמת.

      רק אחרי הדדליין האחרון יש להם סגל תחרותי, עכשיו רק צריכים קצת זמן להכיר אחד את השני ולרוץ ביחד ואני מבטיח לך שתשנה את דעתך דרסטית.

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        21. מרץ, 2017
        06:30

        ראיתי מספיק.. אתה צריך סטט' ? סמיילי

        אתה אוהד, אני לא מצפה ממך להיות אובייקטיבי, גם אני לא תמיד אובייקטיבי עם שחקנים שאני אוהב.

        מחסור באלטרנטיבה ? מה הבעיה לסדר לשחקנים אחרים שקולעים באחוזים גבוהים משלו, יותר מצביי קליעה ממנו, תוציא לו את הכדור מהיד, תריץ תרגילים קצתץ יותר מורכבים מחסימה לראס וג'אמפ שוט מ30 רגל, ויהיה לך אלטרנטיבה

        איך תיצור אלטרנטיבה, אם שחקנים לא נוגעים בכדור ? על ידי זה שתבכה שאין אלטרנטיבה ? אלטרנטיבה יוצרים, לא מחכים שהיא תבוא אליך. אם ראס ימשיך להיות האלטרנטיבה היחידה, אז ברור שלא תהיה אלטרנטיבה.

        אתה צריך לשאול את עצמך, למה קבוצה שראס רכז הקבוצה שלה, באמת לא רצה הרבה זמן ?

        KD עזב בגלל שהוא קאפקייק באיזשהו אופן.. אבל להגיד שלראס אין חלק בעזיבה, זה לעשות לראס חיים קלים.

        הקבוצה הזו היתה ההבטחה של הליגה במשך שנים, וזסה התפספס, עם יש לו חלק בהצלחות צריך להיות לו גם חלק בכשלון המתמשך. (גם לבעלים, בוז'י, פרסטי KD וכ"ו.)

        הם קבוצה חזקה, זה לא מפתיע אותי שהם מקום 4 או חמישי, אני שמתי אותם בתחילת העונה סביב המקום הזה, אולי 6, אני לא זוכר. (מצד שני כל כך פספסתי עםן קבוצות אחרות שלתחזית הזו אין ערך גבוה מדי..)

        בכל מקרה אני לא מסתכל על מאזן, אלא על צורת המשחק ומה שהם מוציאים, משחקנים טובים.

        ושוב, ראס שחקן ענק, אבל הוא יכול להוציא מהסגל הזה הרבה יותר.

        Reply to this comment
      • אפלטון

        21. מרץ, 2017
        09:21

        מצטרף רק בגלל שהשוות את הארדן והאחוזים שלו.
        ווסטברוק עם אחוז אפקטיבי של 46% לעומת ה-53% של הארדן.
        מבחינת ה-ts% (true shooting ההבדל אפילו יותר משמעותי עם 62% של הארדן לעומת 54% של ווסטברוק.
        ממש לא אפשרי להשוות בין השניים מבחינת יעילות התקפית.
        הארדן נותן את העונה ההתקפית הגדולה בהיסטוריה של המשחק.
        יותר מעונת 50 הנק' של צ'מברליין או העונות המטורפות של רוברטסון.
        הארדן אחראי ליותר מ-56 נק' למשחק (49% מסך הנק' של הקבוצה) והיחיד בהיסטוריה לעשות כאלו מספרים עם ts% של מעל 60%.
        ואלו נתונים לפני הרצף הפסיכי של השבוע האחרון (ממוצע של 35 נק', 11.2 אס' ו-10.4 ריב').
        אגב, כמובן שדמיאן לילארד קיבל את 'שחקן השבוע במערב ו-ESPN ממשיך בכתבות ההלל על ווסטברוק וההתעלמות מהטירוף של הארדן.

        Reply to this comment
    • הממזר של סטוקטון

      21. מרץ, 2017
      06:14

      אם שחקנים מוותרים על זריקות פתוחות, זה סימן למשהו לא ?

      Reply to this comment
      • שי אבן צור

        21. מרץ, 2017
        07:22

        סימן למה? לזה שהם מפחדים לקחת אותן בגללו?
        לא מאמין בזה

        Reply to this comment
  72. התותח הקטמוני

    21. מרץ, 2017
    06:42

    בקשר לדיונים לדיונים לעיל – סומסום אני ממש לא מבין אותך על איזה נאמנות אתה מדבר. שחקן כדורסל הוא סוג של זונה בהקשר הזה והנאמנות שלו נקנית תמורת כמה מליונים במקרה הטוב וכמה עשרות מליונים במקרים של הכוכבים אז לי מאוד קשה להבין מהי נאמנות בהקשר הזה. בניגוד למועדנים שונים – שאני מכיר בעיקר מכדורגל (למשל בית"ר ירושלים בישראל שיש לה קו חשיבה מסויים וגם לא לאוהדים הקיצוניים) למועדוני NBA אין איזה אג'נדה ככל הידוע לי. בסך הכל עסק שבן לילה צומח ובן לילה חרב אז למה זה צריך להיות מלווה במשהו ערכי??

    Reply to this comment
    • אני

      21. מרץ, 2017
      06:58

      חסר סיכוי… הוא אוטומטי נגד גולדן
      כמו במשך שנים הדוקטור היה אוטומטי נגד הספרס

      דיונים עם קיר.
      אחד קורא לגולדן עגלה
      השני קורא למאמן פלאח.
      זה מסכם את הכל.

      Reply to this comment
  73. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    06:58

    איזה קלוזר המולינה הזה מהדודג'רס. התחיל אינינג 9 עם 7 סטרייקאאוטים! 3-3. הולכים לאקסטרה אינינגס. מתי אשן?

    Reply to this comment
  74. מנחם לס

    21. מרץ, 2017
    07:32

    ALL OVER. פורטו ריקו באקסטרה אינינס 3-4

    Reply to this comment
  75. עגל

    21. מרץ, 2017
    07:41

    קראתי את הדיון על ווסטברוק ואני חייב להגיד שאני מסכים עם רוב מה שסטוקטון כתב

    Reply to this comment

הגיבו