אירועי דיומא – 20.03.2017 / מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 27

20:30 מועדון ספורט אשדוד–הפועל כפר סבא – שידור בערוץ ספורט 1 (54). שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון. עבור אשדוד הניצחון הבטיח מעשית את הישארותה בליגה. עבור כפ"ס מדובר על ניצחון קריטי שנתן לה הרבה אוויר במאבק עם ת"א ואשקלון. בעונה הסדירה ניצחה כפ"ס בביתה 0:1 ובאשדוד הסתיים המשחק בתיקו 0:0.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 23

19:45 הפועל אילת(10:12)-מכבי ראשון לציון(12:10) – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). אילת מגיעה אחרי הפסד למכבי חיפה, אבל אחרי הניצחון על ירושלים וההפסד (המכוון?) של האחרונה להפועל ת"א, היא נותרה במקום הרביעי. האלופה, אחרי ההפסד הצמוד למכבי ת"א על הבאזר, נותרה מחוץ למקום שמוביל לפלייאוף. ראשל"צ ניצחה את שני המשחקים בסיבובים הקודמים.

20:15 מכבי חיפה(11:11)-מכבי קרית גת(18:4) – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). מכבי משפרת עמדות והיא כבר במקום השישי עם 3 ניצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, כשההפסד היחיד נרשם ביד מנוריהו בהפרש של נקודה בודדת. נראה שכבר אין דבר שישאיר את קרית גת בליגה, אחרי התבוסה לחולון במחזור הקודם. בסיבובים הקודמים ניצחה כל קבוצה במשחק החוץ.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

וולטה קטלוניה – קטע 1

במקביל לעונת הקלאסיקות, אנו מקבלים את אחד המירוצים הטובים של התקופה – הוולטה קטלוניה. זהו מירוץ בן שבוע, שכמיטב המסורת הספרדית כולל טיפוסים, ורצוי כמה שיותר קשים. מצבת המתמודדים כאן מרשימה, ואלו גם הביאו את מיטב הדומסטיקים מקבוצותיהם. כך נזכה לראות במירוץ סוף סוף בזיו פניו של כריס פרום (עם פאולס, לאנדה, רוסה, נייבה וקיריינקה שיבואו לעזרו). מולו יתחרו קונטאדור (יחד עם מולמה ופנטאנו), ואלוורדה, אלאפיליפ ומרטין, דה גנט, קרוייזויק, זכארין, אדם ייטס, רולאן, מאיקה וחביבנו דארווין אטאפומה.

קטע 1 היום, המתחיל ומסתיים ליד החופים היפים של העיירה קאללה, מכניס אותנו היישר לאקשן של המירוץ. זהו קטע בן 179 ק"מ עם שתי פסגות אימתניות בדרגה 1 (למעשה אפשר לומר שזוהי פסגה אחת באורך 20 ק"מ). עם זאת, היות והקטע נגמר בירידה, אולי לא צפויים להיפתח כאן פערים גדולים מדי בין המתמודדים. שידור ביורוספורט החל מ-16:30.

 

 

 

בייסבול / מנחם לס

9:00 בערב (זמן ניו יורק) חצי גמר אליפות העולם הולנד נגד פורטו-ריקו

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה דוד. אני אוהב את הטור הזה.
    האם קינטנה לא משתתף? מבחינת מבנה הקטע הוא מתאים מאד לבורחים בגלל שרוב הרבע האחרון בירידה. יהיה מעניין. מאמין שהתותחים הכבדים ישמרו אחד על השני וישמרו את התחמושת הכבדה להמשך.

    1. לא משתתף לצערנו. לדעתי אם היה משתתף, הוא היה גם זוכה בו. קינטאנה מגיע העונה (כמו בקודמות) לכושר בשלב יותר מוקדם מפרום.

  2. קטלוניה חי עכשיו ביורוספורט. מסתבר שסקיי הביאו גם את גראן תומאס (לא הופיע ברשימת המשתתפים במקור). לוקחים את המירוץ הזה הכי ברצינות שיש.

  3. 20 ק"מ לסיום. מסתמן כקטע של מיאוץ המוני, עם גרייפל בתור המועמד הבכיר לנצח – אחד משני הספרינטרים הטהורים היחידים שהגיעו. השני הוא בוהאני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט