אירועי דיומא – 03.03.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 23:

21:30-אאוגסבורג-ר.ב. לייפציג (ספורט 1). אחרי צמד הפסדים, לייפציג זכתה לצמד נצחונות שהשאירו אותה במקום השני, אך כעת היא כבר מרוחקת חמש נקודות מבאיירן. גורל האליפות מן הסתם תלוי הרבה יותר בבאיירן מאשר בקבוצה שתחת חסות רד בול, אך עדיין זו צריכה לנצח את המשחקים היותר קלים לכאורה. אחד כזה הוא משחקה היום נגד אאוגסבורג, קבוצת תחתית, שבנצחונה האחרון על נועלת הטבלה התרחקה מעט מהאזור המסוכן..

ליגה צרפתית – מחזור 28:

21:45-בורדו-ליון (ספורט +5). מפגש צמרת בין שתי הקבוצות שמתחת לשלישיה המובילה, עם חשיבות עבור המקום המוביל לאירופה. בורדו, שבמקום החמישי, מאוכזבת קשות מההדחה בגביע ע"י נועלת הטבלה לוריין. היא מגיעה למשחק זה עם שני נצחונות לאחר התבוסה שספגה מפ.ס.ז'. גם ליון, הנמצאת מקום אחד מעל, מגיעה עם שני נצחונות לאחר תקופה לא יציבה.

לה ליגה – מחזור 23:

21:45-ריאל בטיס-ריאל סוסיאדד (ONE). סוסיאדד אמנם עדיין במקום החמישי, אך היא ממשיכה להתרחק מארבע הראשונות לאחר צמד תוצאות מאכזבות. לאחר ההפסד לויאריאל, הקבוצה ספגה שער שוויון מאוחר מאייבר כדי לסיים בתיקו מתסכל. לאחר אותם שני משחקים קשים, המשחק הקרוב אמור להיות הרבה יותר קל, נגד המארחת המצוייה עמוק בתחתית, למרות שזו ניצחה את מלאגה במשחקה האחרון.

כדורסל:

יורוקאפ – רבע הגמר, משחק שני:

*המלצת צפייה* 22:30-גראן קנאריה-הפועל ירושלים (ספורט 5). לפני המשחק הראשון בסדרה, דובר על כך שגראן קנאריה היא פייבוריטית ברורה. אלא שכל מי שראה את המשחק, שבסיומו ניצחה ירושלים בהפרש של 20 נקודות, ראה יחסי כוחות הפוכים לחלוטין. להפרש הזה אין משמעות, היות ומדובר בטוב משלושה משחקים. לירושלים, הממשיכה בעונה האירופית המופלאה שלה, יש הזדמנות לסגור את הסיפור היום, אלא שזו לא הולכת להיות משימה קלה. זאת כי בין השאר האולם הקטן באיים הקנאריים נחשב למאד ביתי, בעוד מאזן החוץ של ירושלים לא מרשים העונה. לירושלים יש את הפריבילגיה לחזור למגרש הביתי אם תפסיד, מה שאולי מהווה יתרון פסיכולוגי. הקבוצה צירפה להרכבה לפני המשחק את בריאן רנדל (שהספיק לתת במשחק תרומה יפה), ולאחריו את קפטן בני הרצליה, אבירם זליקוביץ'.

יורוליג – מחזור 24:

18:00-אוניקס קאזאן (16-7)-אפס אנדולו (11-12)

19:15-דארושפקה (12-11)-פנאתינייקוס אתונה (9-14)  (ספורט 5 לייב)

22:00-ברצלונה (14-9)-צסק"א מוסקבה (6-17)  (ספורט 5 לייב)

טניס:

טורניר דובאי (500) – חצי הגמר:

15:00-פרננדו ורדאסקו (40)רובין האס (57) (אפשר לראות כאן). שני שחקנים האחראים על כמה מההפתעות בטורניר המשוגע הזה. ורדאסקו הוותיק עבר מסלול קשה לאחר שניצח את ספי, באוטיסטה אגוט ואתמול את מונפיס. גם האס, ההולנדי המפתיע, הפתיע כבר בפתיחה כשעבר את ראוניץ', ואתמול עבר שחקן בכיר פחות בדמות דז'ומור הבוסני. הספרדי נראה פייבוריט, אם כי בטורניר הזה קשה לדעת.

17:00-אנדי מארי (1)-לוקא פויי (15) (אפשר לראות כאן). אנדי מארי שרד אתמול מותחן פסיכי נגד פיליפ קולשרייבר, במהלכו שרד מספר נקודות משחק נגדו בשובר השוויון של המערכה השנייה. הסקוטי הצליח בסופו של דבר לנצח, והוא יהיה כמובן הפייבוריט גם היום. מארי יתמודד היום מול לוקא פויי. הצרפתי הצעיר, שבשנה שעברה נחשב לשחקן המשתפר של השנה, זכה אף הוא בניצחון קשה אתמול, הפעם על הרוסי המפתיע יבגני דונסקוי.

סנוקר:

טורניר גיברלטר – הסיבוב השלישי:

קודם כל ברכות לאנתוני מקגיל, שזכה בתחילת השבוע בטורניר השוט-אאוט המהנה עד מאד. מקגיל ורבים נוספים ישתתפו בטורניר גיברלטר, טורניר קצר ואיכותי, שאמור להסתיים ביום ראשון. אנו מצטרפים לטורניר בסיבוב השלישי, היות והשניים הראשונים מיועדים לשחקנים חובבים. מעבר לחשיבות הטורניר עצמו, יש כאן משמעות לשיפור המיקומים בדירוג העולמי, זאת כי רק 16 הראשונים זכאים להשתתף בטורניר אליפות השחקנים היוקרתי המגיע מייד אחריו. היום נערכים שני סיבובים עבור השחקנים שבחלק העליון של ההגרלה, בין השאר שחקנים כקינג, אלן, דינג, המילטון, רוברטסון, פרי, טראמפ, הולט ודיי. שידור ביורוספורט 2 החל מ-14:30 (אפשר לראות כאן), וביורוספורט ב-21:15.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה רבה. ירושלים על שמחתי גם אם יפסידו היום לטעמי בסוף הם ינצחו. אגב כאוהד הפועל ירושלים גם בכדורגל אשמח אם תיתן סקירה קצת לליגה הלאומית

  2. בתור דתי שלא רואה בשבת איני נוהג להגיב על משחקי השבת …זה לא אישי וקבלו התנצלותי.
    בכל הקשור לירושלים היום אז בניגוד לפיינל פור לא אהיה במתח שכן די ברור לי שהסדרה תגיע למשחק 3 .
    וגם כי היום לא יוכרע שום דבר ( לרעה ) הכי גרוע נתבשר על משחק 3.
    אשר למשחק 3 הצפוי אזי זה יהיה סוג אחר ממשחק 1.
    בעיקר כי קנריה תגיע יותר טרייה ( שכן המשחק השלישי יהיה ביום רביעי וגם כי היריבה של קנריה בליגה היא קבוצת תחתית אוביארדו שתבוא לקנריה זאת בניגוד להשבוע בו הוא באה זחוחה ועייפה לאחר הניצחון על ריאל מדריד ).
    לסיום נציין שזליקוביץ לא יכול לשחק בליגה אלא רק בפליאוף.

  3. תודה פאקו

    השלמה קטנה לטניס – גוקוביץ ממשיך לגמגם והפסיד הלילה לקיריוס שבגיל 21 הספיק לנצח את נולה, נדאל, פדרר, מארי וואורינקה. שיסדר כבר את הקופסה והוא המועמד המוביל להיות נאמבר וואן עוד 3 שנים. הוא יפגוש את קווארי.
    בחצי השני נדאל מול ציליץ׳. רפא נותן טורניר טוב אבל ציליץ מגיע אחרי מנוחה כברבע עלה בלי לשחק.

  4. לספר רק שהיום ומחר מתקיים באיזור ערד וים המלח מירוץ אופניים מאד גדול בשם "גראן פונדו ים המלח". אורח הכבוד של המירוץ, שגם ישתתף בו, הוא רוכב העבר יינץ ווייט. הגרמני זכור לחובבי הענף כמלך הבריחות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט