מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. ב-95% סופי: דרון ויליאמס לקאבס

אז לברון (החולה, ולכן לא שיחק הלילה) סוף סוף מקבל את הפוינט גארד שהיא ביקש. דרון ויליאמס אינו SPRING CHICKEN אבל הוא שחקן בעל ניסיון, ויכול לשמש את הקאבס מצויין כשחקן המתרומם מהספסל ברגע הנכון לעשות את הדבר הנכון.

היום הוא "CLEARED WAIVERS", ולפי מרק סטיין ובריאן ווינדהורסט הוא יחתום עם הקאבס ביום ראשון. הגארד בן ה-32 שיחק בשנתיים האחרונות עבור הדאלאס מבריקס, והיו שמועות שהוא יעבור בטרייד לפני שעת האפס ביום חמישי אך מאומה לא קרה.

חמש דקות אחרי הדדליין המבריקס שמו אותו ב-waivers .

הוא כמובן כבר לא הפוינט גארד הארסי והמצויין שהיה ביוטה ואז בנטס. אבל הוא היה די סולידי בדאלאס שם סיים עם ממוצע של 13.1 נק' ו-6.9 אס'…

מדי פעם הוא מסוגל לחזור לימיו הגדולים כמו המשחק נגד פיניקס בו קלע 23 עם 12 אסיסטים שאחריו אמר עליו מאמנו קרלייל:

"Deron had a great night as a playmaker, a scorer, and he was involved in a lot of what we were doing defensively," Carlisle said. "And down the stretch, he was really running the team. He was calling the plays, and when you have a veteran guy who has the pulse of the game, things tend to flow better."

אבל שחקן שלא יכול לעשות זאת ערב-ערב היה EXPENDABLE לדאלאס. לקאבס הוא לא צריך לתת ערבים כאלה. הוא צריך לתת להם רק רגעים כאלה ולזה הוא מסוגל.

משכורתו העונה היתה 9 מיליון, ובסוף העונה הוא יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל.

הוא ייכנס כמחליף לקיירי אירוינג, אבל אני מוכן לשים כסף שנראה אותו יותר ויותר כצמד לאירוינג כ-1-2.

כל הקריירה הוא רדף אחרי אליפות. עם החתימה היום או מחר,  הוא יגיע הכי קרוב מאי פעם למטרתו.

2. טורונטו הפכה בצ'יק אחד להיות TOUGH

 

בואו נגיד זאת ככה: אילו חייב הייתי לבחור שחקן כדורסל מבין לברון ג'יימס ופי.ג'יי טאקר הייתי בוחר בלברון. אבל אילו חייב הייתי ללכת באמצע הלילה בדרום שיקגו, הייתי מעדיף את טאקר כבן לווייה.

האם אתם עוקבים אחרי מה שאני מנסה לומר?

זה מה שמסאי יוג'ירי עשה ביום חמישי: הוא חיפש תשובה ללברון, ובחלק הפיזיקלי הוא מצא את הפתרון הטוב ביותר בליגה.

שני חלקים היו חסרים לטורונטו השלמת הפאזל.

תוך שעה ורבע, הנשיא והמנכ"ל של טורונטו Masai Ujiri הביא את שני החלקים להשלמת הפאזל, ולהפוך את טורונטו ראפטורס – אחת הקבוצות הרכות והיורמיות ביותר בליגה – לקבוצה הכי מזכירה את הבד בויז מדטרויט בכאוס ובמפלצתיות. אני לא מגזים. טורונטו הפכה פתאום לקבוצה מכוערת ונטולת כל חן. רק לפני שבוע היא היתה הקבוצה הנעימה והחמודה ביותר בליגה בלי משוקץ אחד לרפואה.

לשני חלקי הפאזל קוראים סרג' איבקה ופי ג'יי טאקר. אולי השני יותר אפילו מהראשון.

קייל לאורי הרגיש שהוא נוטש את הספינה כשפציעה קטנה ברגלו הפכה לפציעה יותר חמורה שמנעה ממנו לשחק נגד הקבוצה שהחליפה את טורונטו כקבוצה החזקה ביותר במזרח אחרי הקאבס – הסלטיקס.

מה שקרה הוא שחסרונו של לאורי לא הורגש.

איבקה אינו חייתי כטאקר – הוא אחרי הכל שוקולד אירופאי עם תרבות – אבל החייתיות שבו מתבטאת בחסימות שמדברים עליהם שבועות אחרי שקרו. אחת על אייזיה תומאס, והשנייה על מרכוס סמארט שנשרקה וצופצפה לפאול בעוד שלי היא נראתה נקייה לחלוטין, אבל מה נתווכח עליה עכשיו?

טאקר? אין כל היילייט במשחקו. הוא סתם היבריד. מפלצת. שחקן מכוער (במשחקו; לא בפניו) ומעוות בתנועותיו, אך בכל תזוזה שלו הוא מרים משאית. הוא לא שחקן גדול בשום פנים ואופן, אבל הוא שחקן שרק בעצם עלייתו על הפארקט מודיע ליריב שערב פלצות מחכה להם. הוא עשה כמעט דאבל-דאבל, ואיתו כל משחק טורונטו השתנה לחלוטין, וממשחק יפה, עדין ומתוכנן – אבל וותרני ומתכופף – פתאום הם הפכו למפלץ ולגולם שבשכונה. אני מבטיח לכם דבר אחד: איתו אף אחד לא יעיז להתעסק עם טורונטו בדברים שאינם נטו כדורסלניים.

אייזיה תומאס – המכיר את טאקר מפיניקס – שטאקר עצר שוב ושוב בפריצותיו, ואייזיה לא ניסה להשתחל ולהתעקם מסביבו לזריקות אלא כמעט כל פעם הוציא כדור החוצה, אמר עליו סיום המשחק:

"P.J. Tucker got them going,". "That's what he does. He's the definition of a tough guy. I don't know of any tougher player in the NBA than him"

עם טאקר ואיבקה middle of the pack נסגר ונסתם. שניהם יוסיפו לטורונטו paint points – הדבר החלש ביותר שהיה ה-DNA שלהם.

כשקייל לאורי יחזור זה רק יהיה בונוס.

השינוי העיקרי כבר נעשה. ה-43 נק' של למאר דרוזן היה רק קישוט ותפאורה לדבר האמיתי שקרה.

 

View image on Twitter

3. טריידים שקבוצות מצטערות עליהם – מהקל אל הכבד

ב-3-4 הימים הבאים אכניס ל'מעורב'  טריידים שקבוצות לא רוצות שתזעיר אותם להם.

*ב-1995 הוושינגטון בולטס (לפני הויזרדס) בחרו כמס' 4 בדראפט את ראשיד וולאס. היה ברור אז שאחד משני הגבוהים שלהם – כריס וובר או חואן האווארד יועבר לאן שהוא. מסתבר שאחרי עונה של 10.1 ב-27.5 דק' הגבוה שהם נפטרו ממנו היה ראשיד וולאס שהם העבירו לפורטלנד עבור רוד סטריקלנד. ראשיד הפך לאול NBA ואול סטאר ארבעה פעמים.

*ב-1996 וושינגטון החתימה שחקן שלא נבחר בדראפט בשם בן וולאס. אחרי העונה השלישית איתם, בה קלע רק 6 נק' (אבל קטף 8.3 ריב' וחסם 2 למשחק), וושינגטון עשתה עליו טרייד וקיבלה עבורו סנטר בשם יצחק אוסטין מהמג'יק. יצחק – אייזיק – נעלם מהמפה. וולאס הפך ארבע פעמים למגן העונה, עם אליפות NBA אחת.

*לפני שעונת 1995-6 יצאה לדרך, שרלוט הורנטס החליטה לעשות טרייד על אלונזו מורנינג שהיה בן 24, ובאמתחתו כבר שני 'אול-סטארים', ולהעבירו למיאמי עבור הסנטר ממיאמי מאט גייגר, הפורוורד גלן רייס, ובחירת דראפט סיבוב ראשון שהם השתמשו בה לבחור את טוני דלק. גלן רייס הה שחקן טוב שעזר להורנטס, אבל אלונזו היה זה שהתחיל את הדיינסטי של מיאמי.

*ב-2014 פיניקס קיבלה פוינט גארד מצמוץ (פעם, בארץ ישראל-פלשטינה היינו מכנים גמד קטן 'מצמוץ'; אולי הכינוי הלך לאיבוד) בשם אייזיה תומאס. אבל היו לה ברוסטר את אריק בלדסאו וברנדון נייט אז היא החליטה שהעסק לא עובד והחליטה לעשות טרייד עם בוסטון סלטיקס – המצמוץ עבור הגארד מרכוס ת'טרנטון ובחירת דראפט ראשונה עתידית. אייזיה קולע הענה עבור הסלטיקס 29.9 נק' למשחק. פיניקס תצטרך למצוא אחלה קנטו בדראפט כדי שהטרייד לא יישמע כה גרוע.

"בימים שהייתי פעיל מאד בהליכה למשחקים, לקאבס היו בעונת 1987-8 את הסנטר בראד דוהורטי בן ה-22, ואת הגארדים מרק פייס בן ה-23, ורון הארפר בן ה-21 . הם החליטו שהם לא צריכים עוד גארד ילדון שגיע מהדראפט, ושמו קווין ג'ונסון. הם החליטו לעשות דראפט ולשולחו לפיניקס עבור לארי נאנס. נאנס הפך לשחקן די טוב בקאבס. ג'ונסון הפך לסופר סטאר בפיניקס.

4. גימי באטלר עם טריפל דאבר; לדוויין ווייד היה גם טריפל דאבל – כמעט – עד שבן קבוצתו "גנב" לו ריבאונד.

*

*

5. נייט רובינסון עובר שחקן בין רגליו בליגת "D"

*

*

6. כרמלו מנצח את פילדלפיה עם הבאזר

*

*

7. בדו קרב למזכרת במכללות בין 4 ל-5, UCLA מנצחת בקרב נהדר!

תנו מבט באלונזו בול!!!

*

*

8. מליק מונק (33 נק') מקנטקי נגד פלורידה

*

*

9. עשרת הפלייז הגדולים של ה- 24/2

*

*

10. איליאסובה מהקינגס ממש עם הבאזר (אבל בהפסד):

*

*

*

*

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. פי ג'יי טאקרררררררר !!!!!!
    אחרי כמה סיבובים בג'סי כהן גם טאקר שהיה נער שובב וחביב התקשח והפך להיות הדרקון מקולנוע ארמון שכולנו מכירים.
    כינויים נוספים:
    הפומה מכיכר סטרומה
    הסיבה לכיכר הדמעות
    העילוי ממשרד הרישוי
    הפרחח מאולם הפח
    וכמובן הכינוי שתפס יותר מכולם –
    הגאון מצומת חולון

    ת ע נ ו ג 🙂

  2. מעולה מנחם.
    מסכים איתך לגבי טורונטו והקשיחות. הם עכשיו מוכנים לפלייאוף.
    עם איבאקה-קארול-טאקר אף אחד לא ירצה להתעסק איתם.
    גם לאורי קשוח בן זונה. הגיע הזמן -טורונטו יאמצו זהות הגנתית, זה מה שיכול לקחת אותם רחוק.
    דורון וויליאמס לדעתי זה פשוט גניבה של הקאבס. כן הוא לא השחקן שהיה, אבל החוסר של הקאבס המוביל כדור מהספסל הוא באמת אקוטי. אם הם לוקחים גם את בוגוט, כמו השמועות, אני שם אותם פייבוריטים מול גולדן סטייט בגמר.

  3. אחלה מעורב, תודה.

    אני הסתכלתי הלילה בחוסר אמון, בקליבלנד הנוראית הזו, בלי לברון. זו היתה הזדמנות לבדוק עד כמה הוא שווה להם, ובכלל. עד אתמול לברון השלים 1040 משחקים – בדיוק כמו אוסקר רוברטסון. תיכף הוא יופיע.

    ובכן, כשלברון סיים את ה-1000, התברר שהוא "עושה לברון" בממוצע כל ערב. "לעשות לברון" = סלנג של עכברי כדורסל, והכוונה ל-7-7-27.
    ומסתבר שממוצע הקריירה של האיש יצא כמו הסלנג עליו (בלי שיהיה לו ערב אחד כזה בפועל כל הקריירה. מנפלאות הסטטיסטיקה).

    הלכתי לבדוק, האם יש בהיסטוריה של המשחק עוד שחקנים ש"עשו לברון" כממוצע. 7-7-27.
    אין.

    הורדתי את הפרמטרים, ל-5-5-25. התקבלו ארבעה:

    MJ כמובן, 5.3-6.2-30.1, אפקטיב 50.9, משחקים: 1072
    לברון ג'יימס, 7.0-7.2-27.1, אפקטיב 50.0, משחקים: 1040
    אוסקר רוברטסון, 9.5-7.5-25.7, אפקטיב 48.5, משחקים: 1040
    ג'רי ווסט, 6.7-5.8-27.0, אפקטיב 47.4, משחקים: 932

    אם נרחיב טיפה ל-5-5-20, נקבל עוד ארבעה:

    לארי בירד, 6.3-10.0-24.3, אפקטיב 51.4, משחקים: 897
    קלייד דרקסלר, 5.6-6.1-20.4, אפקטיב 49.5, משחקים: 1086
    ריק בארי, 5.1-6.5-23.2, אפקטיב 45.1, משחקים: 794
    והנה ראסל ווסטברוק, 7.8-6.0-22.3, אפקטיב 46.0, משחקים: 645

    1. מבין מה שאתה אומר. אבל גם צריך לזכור שקליבלנד לא בנויה כמו קבוצת כדורסל. היא בנויה סביב כל יכולת יתרון וחיסרון של לברון. קיירי לא עושה משחק אלא אחד שיוצר בעיקר לעצמו. שאר השחקנים תלויים בעושה משחק סביבם. בנוסף ברגע שלאב לברון (ועדיין ג'יי אר סמית) אינם אין מספיק חיפוי לנקודות החסרות. הלילה הווריורס התקשו מול קבוצת די לי מינוס ללא דוראנט אבל הווריוס לא בנויים סביב כל יכולותיו של דוראנט משתמש ביכולות שלו כדי לחפות על המחסורים של הקבוצה.

      לגבי קריירה. שווה לבדוק בסוף הקריירה… למייקל היו 2 עונות בינוניות בוויזארדס ו2 עונות רגילות פחות טובות אישית בבולס (זכה באליפות אבל היי).
      אני מודע לזה שתכלס לברון כבר שיחק יותר עונות ומשחקים מרוב אלה שברשימה ושאילו היה פורש היום הנתונים שלו אמורים להקנות לו מקום בהר רשמור הורטואלי. אבל אני אף פעם לא הבנתי איך משווים שחקנים שעוד לא החלו את הירידה למספרים של שחקנים שפרשו לאחר הירידה שלהם. עדיין זה כן נותן כיוון ופרופורציה

        1. לא רק במירוץ לMVP מוביל אותו הארדן בירידה חופשית, הטריפל דובל של ווסטברוק לא מרשים אף אחד כאשר הוא קולע באחוזים האלה (תעודת עניות לדונבון כמאמן). ההשפעה שלו על השחקנים האחרים בקבוצה חסרת תקדים זה לא רק הממוצע האישי, ואין ספק שהוא השחקן החשוב בליגה לקבוצתו, אני רק מדמיין מה היה קורה עם קליי תומפסוןן היה לידו.
          אתמול בלילה נערך דיון בינך לבין הממזר לגבי מי טוב יותר לאב או קליי ונשאלה השאלה שהם קליי הוא הSG הטוב בליגה?
          כשחקן לאב טוב מקליי אין ויכוח קליי כיום הוא האולסטאר המוגבל ביותר בליגה לא מסוגל ליצור להוריד כדור לרצפה,וכמות האסיסטים שלו מגוכחת, עם זאת בסיטואציה שנוצרה בגולדן סטייט קליי הוא השחקן המתאים וSGהטוב ביותר לקבוצה (קרי+קליי+דוראנט+גרין> קרי+הארדן/דרוזן+דוראנט+גרין ואין ספק שמבחינה אישית דרוזן והארדן טובים ממנו כשחקנים. בנוסף צריך להתייחס גם לאופי שלו כשחקן שמצאים כספוג להיות צלע שנייה שלישית, לא הרבה שחקנים בליגה היו מוכנים לרדת במדרגה ולהתחשב רק בטובת המערכת.

  4. תומאס לא חלק באק-קורט עם בלדסו ונייט אלא עם בלדסו ודראגיץ". אחרי שהסאנס אמללו את דראגיץ' והסכימו להעבירו להיט מקדונו משום מה החליט על ההחלטה המזהירה של להביא את נייט ולהעביר את תומאס.
    עוד החלטה נהדרת בשרשרת.

  5. יש לך טעויות לגבי שני שחקנים:
    גלן רייס היה מעולה ומגדולי קלעי השלשות.
    וגם נאנס היה גם הוא כוכב גדול והפאוור החוסם השני בטיבו בכל הזמנים אחרי דאנקן. הוא סיים קריירה עם 17 נק' ב-55% מהשדה ו-8.5 כ"ח ו-3.3 אס' ו-2.2 חס' ב-33.4 דק' למשחק. אלו נתונים של כוכב גדול.

  6. 1. דרון ווילאמס הוא אכן עושה משחק. התפקיד שלו יהיה לייצר מספיק התקפה כדי לכסות על ההגנה האיומה שלו. הוורירס צריכים לרדוף אחרי בוגוט עם פרחים. הסגל שלהם הוא זוועה אחרי השחקן ה8. פציעה או שתיים והם בצרות.

    2. 100% צודק לגבי טורונטו. גם טרנס ג'ונס אולי יצטרף. שחקן המפתח הוא עדיין בעיני קורי ג'וסף. לאורי של הפלייאוף שחקן פחות מרשים בשנים האחרונות.

    3. המירוץ לטריפל דאבל הפך אותו לסיפור לא מרשים. פורטיס ולופז שהם ריבאונדרים טובים סיימו יחד עם 4 ריבאונדים כשוויד ובאטלר עם 19. האם הליגה מתרגשת מסנטר שקולע 4 שלשות?

    4. האם אתה שופט את הטריידים בדיעבד או לפי מה שהיה מונח לפני הקבוצות באותו הזמן?

    5. נייט רובינסון זוכר תמיד שיש קהל שמשלם כרטיס. זו תכונה נדירה היום.

    6. סיפור המשחק בעיני זה ג'הליל אוקפור שקיבל קצת "אהבה" מחבריו עכשו שהוא כבר לא בשיחות טרייד. פתאום הוא מקבל כדורים במקומות שהוא אוהב ןמשחיל 28 נקודות ו10 ריבאונדים. הלוואי שהיה נכנס למשטר כדי להוריד משקל. שחקן שמשחק עם 10"6 על 275 פאונד ועדיין מזיז רגלים כל כך מהר הוא פוטנציאל עצום. באוף סיזן הוא חייב לעבור טרנספורמציה. ואז יהיו קבוצות שיבכו על כך שויתרו עליו במחיר מוזל. נרלנס אתמול בדאלאס זה בכיה לדורות של פילי. הוא לא שיחק הרבה אבל ההגנה של דאלאס מראתה מדהים איתו.

    7. בול אתמול לא הצליח להשחיל מבחוץ. הוא היה קר אז הוא וידא שהשחקנים החמים יקבלו את הכדור. בנוסף הוא נכנס חזק לטבעת סופסוף. הוא חייב קבוצה שכבר מוכנה למידותיו. לורי מרקנן לא נראה כמו תאום נוביצקי אתמול. מונק שיחק אתמול ללא פוקס and let it fly. ניצחון יפה של קנטקי וגם משחק נהדר של בם אדיומבו שיש לי הרגשה שאם ימשיך את השיפור שהראה לאחרונה יחד עם הלוחש לדראפטים קאליפארי יתן קפיצה מעלה בדראפט.

    10. נראה שהקינגס בווין ווין כרגע. כל עוד הפליקנס לא מתרוממים. אם הם מנצחים ועושים פלייאוף אז הפליקנס נראים פחות טוב ויש להם את הבחירה שלהם. אם הם מפסידים יחד עם הפליקנס יהיו לסקרמנטו 2 בחירות טובות. לפי איך שדקות המשחק מפוזרות בסקרמנטו הם מודאים שלא תהיה ריצה בפלייאוף.

    1. 1. הווריורס לא יכולים להחתים את בוגוט העונה.
      6. גליל אוקופור מדהים בהתקפה התנועות רגליים ומשחק הפוסט שלו מרשים מאוד, אני לא מאמין שהוא יהיה המפלצת שחשבו שיהיה בתיכון אבל אני באמת מאמין שיהיה בעתיד אולסטאר.
      לגבי נרלנס נואל אין לי בעיה שוויתרו עליו, בקית הוא עשה כל מהלך אפשרי כדי לעזוב ול76 לא היה שום סיבה להציע לו את החוזה שידרוש עם מסכת הגבוהים שיש לה, הבעיה מכרו אותו בשביל נזיד עדשים (יכלו להוציא ממנו הרבה יותר, אבל שה מה שקורה שנותנים את המושכות לקולנגלו).

      1. הווריאורס דווקא יכולים. בגלל שהם לא הקבוצה האחרונה שהעבירה את בוגוט בטרייד, אז הם כבר לא צריכים להמתין ל-1 ביולי בשביל שתהיה להם האפשרות להחתים אותו מחדש (דאלאס היא האחרונה לבצע על בוגוט טרייד).

  7. המהלך של נייט רובינסון זה priceless, חבל שלא הסתיים בסל.
    יש תקדים לזה (מעבר לסתם התגוששות ילדים על כדור חופשי)?
    אייזה תומאס צריך לעשות חושבים…

  8. מישהו יכול להסביר לי איך זה אפשרי ששחקן עם משכורת של 9 מיליון, משחק יותר משלושים דקות תורם 13 נק' למשחק ו7 אסיסטים נהיה לא מתאים עבור הקבוצה שמוותרת עליו והולך לקבוצה עם השכר הכי גבוה בליגה ??

    1. ממה שקראתי באתרי האוהדים, ומדיווחים בתקשורת, בדאלאס מואד מכבדים את דרון וויליאמס.
      בעונה שהתחילה גרוע, הוא היה גורם מאזן, הן מקצועית, והן חברתית.
      היות ודאלאס הגיעו למסקנה שהם לא מגיעים לפלייאוף, אז הם הכיוון שלהם הוא הצערת הקבוצה, ונתינת המושכות לחברה הצעירים.

      בגלל שדרון וויליאמס התנהל במקצועיות, הם בחרו ללכת לקראתו, ולשחרר אותו במקום לספסל אותו.
      המחיר הוא אותו מחיר.
      (דאלאס מרוויחים מוניטין מהמהלך – שחקנים רואים את ההתנהלות, ויודעים שדאלאס מקום שכדאי לחתום בו)

      ברגע בו דרון וויליאמס הופך לשחקן חופשי, אז זה מה שהוא – חופשי.
      מבין ההצעות שהוא מקבל לשחק, הוא יכול לבחור היכן לשחק.
      והוא ככל הנראה בחר בקליבלנד בשביל הסיכוי לאליפות בקבוצה שמסוגלת לתת לו תפקיד די משמעותי.

    2. הקבוצה שחותכת אותו עדיין משלמת לו את השכר (הוא סוג של הסכם בין שני הצדדים – BUY-OUT – על מנת להשתחרר מהחוזה).
      ברגע שהוא פנוי יש איזה 48 שעות להציע עליו הצעות, סוג של מכירה פומבית.
      לאחר מכן הוא שחקן חופשי (שעדיין מקבל משכורת מהקבוצה הקודמת) ויכול לסגור קבוצה בחוזה מינימום כמו עם קליבלנד (שיכולה רק להציע חוזי מינימום).
      זה הסבר בערך על רגל אחת עד שאחד מאלו מהאתר שמסביר על חוזים וכד' יכנס לפעולה בתגובה שלאלתך

      1. אני "לא אחד מאלו",
        אבל רק להרחיב –
        מרגע שסוכם על ביי אאוט ,
        ישנם 48 שעות בהן קבוצות העונות לקריטריון (מקום מתחת לתקרת השכר, טרייד אקספשין מתאים, או שחקן בעל חוזה בגובה מתאים שגמר את העונה) יכולות "לקחת" את החוזה במלואו. זה לא כמו אחרי האמנסטי, אז באותם 48 שעות הקבוצה שנתנה את ההצעה הגבוהה ביותר, יכלה לקחת את החוזה של השחקן.
        אחרי שעברו 48 השעות, השחקן הוא שחקן חופשי.

  9. תודה רבה על התגובות המעולות. עדיין למרות חוקי השכר והכל נותרו בליגה הזו אנומליות גדולות מדי בתחום הזה שמאפשרות ליצור קבוצות על ומצד שני קבוצות עושות הכל כדי לא להיות רלוונטיות.

    1. זה נכון.
      הסיבה היא שבליגה יש תקרת שכר "רכה".
      ב-NFL לדוגמה, יש תקרה קשיחה, ושם יש 0 מקום לתמרון.
      המחיר של תקרה קשיחה היא שהשחקנים ב-NFL מקבלים פחות כסף מובטח בחוזה (לקבוצות יש נקודות בציר הזמן שם הם יכולות לשחרר את השחקנים לפי החוזה).
      בדיונים שלפני ה-CBA הלפני אחרון (השביתה האחרונה) בעלי הקבוצות העדיפו לשנות את חלוקת הרווחים כך שהם ירוויחו יותר, על חשבון קביעת תקנון שיקשיח את תקרת השכר כך שהתחרות בליגה תגדל.
      השחקנים הציעו תקרה קשיחה תמורת שמירה על חלוקת הרווחים, אבל בעלי הקבוצות ראו $$$ מול העיניים. התחרות ב-NBA פחות עניינה אותם.

    1. מצד אחד, פרייס היה קלע טוב יותר. למעשה הוא היה קלע נהדר נקודה. 40% בקריירה מה-3.
      KJ סיים את הקריירה עם 30% מהשלוש.

      מהצד השני, קווין ג'ונסון ידע ליצור יותר מצבים לו, ולחבריו לקבוצה.
      ל-KJ יש 3 עונות של 20 , 10,
      5 עונות של 20+ נק', 4 עונות של 10+ אס'.
      לפרייס יש רק עונה אחת עם ממוצע של 10+ אס', ואין לו עונה עם 20+ נק'.

      אבל השורה התחתונה היא שה-2 שחקנים נהדרים,
      ושאני האחרון שיכול לשפוט אובייקטיבית לגבי ה-2,
      כי עבורי, KJ הוא הסיבה שאני כבר 30 שנה + סובל את הסאנס…

  10. מנחם תודה רבה, מעורב נהדר

    בול נראה כמו הכלאה גנטית בין קרי ללברון
    והמונק הזה בול KD

    הסרטון עם נייט גדול
    וטורונטו בהחלט בנויים לתת לרשעים חתיכת run for their money

כתיבת תגובה

סגירת תפריט