אחרי החלק הראשון בסדרה, הגיע הזמן לראות מהלכים אפשריים שיכולים להתאים לקבוצות בדד-ליין הטריידים מהצד המערבי. ללא הקדמות מיותרות, נתחיל:
גולדן סטייט – לחכות לעונת הביי-אאוטס.
אין לווריורס נכסים שאפשר להעביר בטרייד. בהנחה שתומפסון, דוראנט, גרין וקרי נשארים – ואין מצב שמישהו מהם עובר בטרייד – נשארנו עם איגודלה וליבינגסטון. שניהם שחקנים שיהיו הרבה פחות אפקטיביים מחוץ למערכת של הווריורס ומוסיפים לה המון, ואין סיבה לראות אותם עוברים. גם כל השאר על חוזי מינימום לא ילכו לשום מקום. זה משאיר אותנו עם אפשרות להביא שחקנים טובים שישוחררו מקבוצותיהם, ויכול להיות שזה יקרה ויבוא איזה לואיס סקולה או כל וטרן אחר שרוצה טבעת.
מטרות אפשריות: לואיס סקולה (טורונטו), טייסון צ'נדלר (פניקס).
סן אנטוניו – לעשות כמו הווריורס.
אני די חוזר על עצמי, אבל לא סביר שהספרס יביאו מישהו בדד-ליין. אין להם מישהו שיהיה שדרוג משמעותי על דני גרין או טוני פארקר זמין כרגע, והם באופן מסורתי לא עושים מהלכים בדד-ליין. יש להם סיכוי להנחית סופרסטאר אמיתי בקיץ, כריס פול, אבל רק בקיץ. עד אז לא סביר לראות אותם עושים משהו משמעותי, מלבד אולי להחתים עוד שחקן לקו האחורי או מחליף לקוואי.
מטרות אפשריות: חוזה קלדרון (לייקרס), רוני פרייס (פניקס), מאט בארנס (סקרמנטו).
יוסטון – צריכים גובה.
לרוקטס יש סגל לא רע עם עומק, קליעה ואנדרדוגס, אבל יש להם בור גדול בעמדת הסנטר המחליף. זה בלט כשקלינט קפלה היה בחוץ, והראה שאין להם באמת גבוה שיכול לתת פייט לאורך זמן, עם כל הכבוד לננה ולצ'אינו אונאקו. עוד נגר שיכול לתת דקות, גוף וריבאונד יוסיף להם הרבה. קי ג'יי מקדניאלס הוא שחקן טוב שהם יכולים להעביר, כשיש לו פוטנציאל לייצר נקודות מהספסל בקבוצות טובות בזמן שהוא לא באמת ברוטציה של יוסטון. החלפה שלו בג'ורדן היל יכולה לתרום ל-2 הצדדים.
מטרות אפשריות: טאריק בלאק (לייקרס), ג'ורדן היל (מינסוטה), קוסטה קופוס (סקרמנטו).
קליפרס – סמול פורוורד.
לא. לא כרמלו אנטוני. אין סיבה שקבוצה שפויה תנסה להשיג אותו או תוותר על משהו תמורתו. מה שהם כן צריכים זה סמול פורוורד שיכול לתת הגנה טובה ולהיות איום מהשלוש, כזה שאי אפשר להשאיר פנוי. יש כמה שחקני טרי אנד די כאלו בליגה, ברמות שונות, וכל אחד מהם יהיה שדרוג על מבאה א מוטה חסר ההתקפה. שחקנים שיכולים לעבור הם מבאה א מוטה, ווסלי ג'ונסון וגם החוזה של ג'מאל קרופורד כשיש את אוסטין ריברס, עם סגנון משחק דומה והגנה טובה יותר, על הספסל.
מטרות אפשריות: רוברט קובינגטון (פילדלפיה), דמארה קארול (טורונטו), מרקוס מוריס (דטרויט).
יוטה – סנטר מחליף.
לג'אז יש המון עומק. המון. בין אם זה בעמדת הפוינט גארד (היל, אקסום, מאק, נטו), השוטינג גארד (הוד, אינגלס, בורקס), סמול פורוורד (היווארד, אינגלס, ג'ו ג'ונסון) או הפאוור פורוורד (פייבורס, דיאו, ליילס). החולשה היחסית שלהם היא בעמדת הסנטר, כשאין מחליף אמיתי לגובר. אף אחד בליגה לא יוכל לתת את התנועה שלו בלי הכדור וההגנה באותה רמה, אבל סנטר שיוכל לתת לו כמה דקות מנוחה יהיה שימושי. השאלה המתבקשת היא איזה סנטר, והאם זה יהיה שחקן פוסט-אפ שיוכל להחיות את ההתקפה ולתת דקות טובות מהספסל או מישהו שיתן את הגנת הטבעת של גובר.
אני חושב שהפתרון הטוב ביותר יהיה הגנתי. ההגנה של יוטה הרבה יותר טובה איתו (הוא מוביל את מדד ה-DRPM בהפרש משמעותי מהבא אחריו, ועם פי 2 מהשחקן הבא של הג'אז ברשימה, דריק פייבורס), ואיזה מגן טבעת אפקטיבי שיכול לתת כמה דקות מהספסל יכול להיות משהו משמעותי. מבחינת נכסים, הג'אז יכולים לוותר על אחד הגארדים, כשאקסום הוא מטרה לא רעה לטרייד כשחקן שכנראה לא יוכל לממש את הפוטנציאל שלו ביוטה ועדיין בחירת טופ 5 בשלב מאוד מוקדם בקריירה.
מטרות אפשריות: קייל או'קווין (ניו יורק), נרלנס נואל (פילדלפיה), אלכסיס אייג'נקה (ניו אורלינס).
ממפיס – גבוה עם קליעה מבחוץ.
קשה לדעת עם ממפיס. יש חמישייה ראשונה ושנייה חזקות שמתואמות ביניהן בגדול, הרבה עומק וקבוצה קשוחה שיודעת להוציא מעצמה את המקסימום. חמישייה שנייה של אנדרו האריסון (רוקי לא מוערך), וינס קרטר בשירת הברבור, ג'יימס אניס וזאק רנדולף היא טובה ויחד עם החמישייה הראשונה הטובה שלהם הם קבוצת פלייאוף בזכות. מה שיכול לחזק את הקבוצה זה סנטר שיכול לפתוח את הצבע לחדירות של קרטר ואניס מהספסל ולספק את מימד הריווח שמארק גאסול וה-39% מהשלוש מוסיפים לחמישייה הראשונה. מישהו כזה יכול לבוא על חשבון ברנדן רייט, חיית פוסט-אפ שלא עושה מעבר ויכול לעזור לקבוצות שמחפשות רול פלייר יציב לספסל.
מטרות אפשריות: ג'סטין המילטון (ברוקלין), ספנסר האווז (מילווקי), פרנק קמינסקי (שרלוט).
אוקלהומה סיטי – סקורר.
נכון, קצת מוזר להגיד את זה על קבוצה שיש לה את ראסל ווסטברוק, אבל אין להם עוד שחקנים שיכולים לקלוע חוץ ממנו כשקנטר בחוץ אחרי שהלך מכות עם ספסל והפסיד. אולאדיפו אולי יוצא מהכלל, אבל מלבד שלושתם (וסטיבן אדאמס, שבעיקר תופס כדורים בצבע) אין אף שחקן באוקלהומה שיכול לקלוע. מישהו שיעלה מהספסל ויקלע יכול להוסיף הרבה, בין אם זה מעמדת הפורוורד או גארד נוסף.
אין להם יותר מדי מה לתת כרגע מלבד ג'ופרי לוברן, וסביר שהקבוצה לא תעשה שום מהלך בדד-ליין, אבל האפשרות קיימת. יכול להיות שהם פשוט יחכו לקיץ וינסו להביא פרי אייג'נט שיעשה את זה, או שיגיעו לפתרון חלקי עם מעבר של אולאדיפו לספסל ואברינס לחמישייה כשחקן שיכול להנות ממבטים פנויים בזכות ווסטברוק.
מטרות אפשריות: מונטה אליס (אינדיאנה), טים הארדוואי (אטלנטה), שבאז מוחמד (מינסוטה).
דנבר – פאוור פורוורד עם קליעה.
הנאגטס יודעים מי הם. קבוצה מהירה שמתבססת על יכולת המסירה העילאית של ניקולה יוקיץ' לצד הקליעה הטובה של השחקנים שמסביבו וניהול המשחק האחראי של ג'מיר נלסון. במקרה שלהם הדד-ליין מתחלק ל-2. באופציה אחת הם מעבירים את דניאלו גלינארי ו-ווילסון צ'נדלר, ואז הם יצטרכו קאץ'-אנד-שוטרים ברמתם, ובאופציה השנייה הם שומרים עליהם. במקרה הזה סביר שנראה טרייד על עמנואל מודיאיי, שפשוט לא מתאים למה שמתפתח כרגע בדנבר.
דנבר יכולה, אולי, להצליח להביא את דריו סאריץ' תמורת מודיאיי ואחת מבחירות הסיבוב הראשון שלה, אבל לא סביר שנראה את הסיקסרס מוותרים על סאריץ' לפני שהם משלבים אותו עם בן סימונס. גם ג'ון לוייר יכול להיות מטרה סבירה בטרייד כלשהו שיביא את מודיאיי לדטרויט ואת איש סמית' (או אפילו רג'י ג'קסון) למקום אחר. כל גבוה עם קליעה יכול לתרום להם, או סתם שחקן מנוסה (ואז סביר שנראה את חואן הרננגומז המבטיח מקבל יותר דקות). אבל כל אחד מהם שווה יותר ממודיאיי לבד.
מטרות אפשריות: אנטוני טוליבר (סקרמנטו), מו הרקלס (פורטלנד), ארסן אליאסובה (פילדלפיה).
סקרמנטו – רכז נורמלי.
לאן הקינגס הולכים? לאן אפשר להגיע עם שחקן שאמור להיות בשיאו ועדיין לא סיים עונה עם יותר מ-35 ניצחונות? 2 שאלות שקשה לדעת מה התשובה. בהנחה שקאזינס נשאר, אפשרות אחת היא לנצל את ראיית המשחק שלו (6.4 אסיסטים ב-2017, כשאיזייאה תומאס עם 6.6) בשביל להביא קלע שיוכל לרווח את הצבע ולתת לפרנצ'ייז הזה להוציא יותר מ-DMC. אבל כשכספי ואפללו אמורים לחזור לכשירות מלאה תהיה קליעה סביב קאזינס.
לכן אופציה טובה היא רכז פותח לגיטימי, בהתחשב בזה שברור שדארן קוליסון לא אחד כזה. מנהל משחק כלשהו, בין אם בחמישייה הראשונה או בשנייה, שיכניס יציבות מסויימת ויוכל למצוא גם הוא את חבריו לקבוצה בדקות בהן קאזינס לא על המגרש או מורחק. יש לסקרמנטו נכסים לא רעים לטרייד, כולל קופוס ומקלמור, ויכול להיות שהם יצליחו להביא רכז טוב שיכול לתת הגנה וניהול משחק, אפילו בלי קליעה.
מטרות אפשריות: ריקי רוביו (מינסוטה), ברנדון נייט (פניקס), אלפריד פייטון (אורלנדו).
פורטלנד – הגנה.
הטרייד של יוסוף נורקיץ' על מייסון פלומלי זה מהלך אפקטיבי בטווח הרחוק ולא בטוח אם הוא יהיה סנטר פותח היום או מאוחר יותר. מה שפורטלנד עדיין צריכה, והבחירת סיבוב ראשון מהטרייד של נורקיץ' תסייע לה בזה, הם שומרים אפקטיביים. רק אמינו ונואה וולנה הם שחקני רוטציה עם הגנה יותר מסבירה, והשילוב של מגן יעיל יכול להוסיף המון. קיים סיכוי שנראה מהלך מזווית שונה לגמרי, למשל טרייד של בחירת סיבוב ראשון כלשהי ועוד משהו (אוון טרנר? אלן קראב?) על ברוק לופז, אבל ההיגיון אומר שהגנה תתאים פה.
כלכלית הם בבעיה מסויימת, אבל החוזה הנגמר של פסטוס אזילי (8 מיליון דולר השנה, 4 מיליון מובטחים בלבד בשנה הבאה וכנראה לא ישחק משחק רשמי עבור פורטלנד) יכול לעזור להם. גם מעבר של מיירס לנארד אולי בלתי נמנע בשביל ביג-מן שיגן על הטבעת, כשאין באמת צורך בשניהם כרגע. יכול להיות שנראה את זה קורה באזור הדד-ליין.
מטרות אפשריות: ביסמק ביומבו (אורלנדו), טייסון צ'נדלר (פניקס), לוקאס נוגירה (טורונטו).
ניו אורלינס – פורוורד פותח ברמה גבוהה.
ברוב המקרים אני מתקשה להבין את ההנהלה של הפליקנס. הם לא מצליחים להעמיד קבוצה ראויה ליד דיוויס, ומבזבזים את מה שיש מסביב לפרנצ'ייז פלייר שלהם. זכייה בשחקן כמו דיוויס בדראפט היא משהו שקורה פעם ב-20-30 שנה למועדון ובקצב הזה המארחת של האול-סטאר פשוט תזרוק הכל לפח. הם יכולים לנסות להמר על סופרסטאר (לילארד? באטלר?), אבל הסיכוי שזה יקרה בדד-ליין קטן. במיוחד כשאין יותר מדי נכסים לטווח ארוך על השולחן.
לכן גם שחקן פותח טוב בעמדת הפורוורד יכול להספיק. יש שחקנים שיכולים להיות אחלה תמורה עבור סמול פורוורד ממורמר שיכול לשחק מהר בקבוצה עם דיוויס כסנטר וטרנס ג'ונס כפאוור פורוורד, למשל טים פרייזר, אטואן מור ולנגסטון גאלוואי. יש להם ערך מסויים ובטרייד משולש הם יכולים להפוך למשהו שיספיק בשביל שחקן שיכול לקלוע, והרבה. זה אולי יהפוך את החמישייה של ניו אורלינס לטובה עם הסמול-בול.
מטרות אפשריות: וילסון צ'נדלר (דנבר), דאג מקדרמוט (שיקגו).
מינסוטה – פאוור פורוורד.
המטרה של הוולבס צריכה להיות הפקת המקסימום מקארל אנטוני טאונס. בדומה לדיוויס ויוקיץ' הוא פרנצ'ייז פלייר ברמה של בניית קבוצה סביבו, וזה מה שמינסוטה צריכה לעשות. לא בטוח שעם גיורגי ז'נג לידו הם מגיעים ל-100% מקא"ט, למרות הסטט' המרשימות של רוקי העונה לשעבר בחודשיים האחרונים. יכול להיות שהשילוב של פאוור פורוורד טהור עם קליעה מרחוק ויכולת להגיב טוב בחילופים הגנתיים תעשה טוב לטאונס.
טאונס וג'נג לא שחקנים שיכולים לרדוף אחרי כל הסטרץ' 4 שיש באנ.בי.איי היום ושניהם במיטבם מתחת לטבעת בהגנה. לכן הכפילות פוגעת בשניהם, וכך גם בהגנה של מינסוטה. בהתקפה זה עוד איכשהו עובד, אבל הם יכלו לכבוש את המקום השמיני בקלות בעונה כה חלשה של המערב. זה לא קורה עם ת'יבודאו, ואולי שינוי בחמישייה יוביל למשהו כזה.
מטרות אפשריות: דריו סאריץ' (פילדלפיה), ג'ון לוייר (דטרויט).
דאלאס – כנפיים.
לדאלאס אין באמת סווינגמנים. ווסלי מת'יוס והאריסון בארנס עושים עבודה טובה בחמישייה, אבל על הספסל אין שחקנים שמתאימים לשיטה המהירה של החמישייה בכנפיים (דוויט פאוול יכול לשחק כסנטר בדומה לתפקיד של נוביצקי העונה, ג'סטין אנדרסון לא יציב ודוריאן פיני סמית' חביב אבל לא נותן משהו מעבר). איזה שוטינג גארד או סמול פורוורד שיוכל לעלות מהספסל ולספק קליעה יתרום למאבריקס מאוד.
מה שהם יכולים להעביר תמורתו זה אחד מהרכזים שלהם. אין באמת מקום לדרון וויליאמס, יוגי פרל, ג'יי ג'יי בריאה ודווין האריס בעמדה אחת, כשסת' קרי דה פקטו שוטינג גארד. כל אחד מהם יכול לתרום בתור כוח אש מהספסל של כמה וכמה קבוצות בצורה יותר טובה ממה שיקרה אם הוא ימשיך בטקסס.
מטרות אפשריות: ת'אבו ספלושה (אטלנטה), ג'ראד דאדלי (פניקס), בוז'אן בוגדנוביץ' (ברוקלין).
פניקס – לפנות מקום.
יש לפניקס שלד לא רע. אריק בלדסו יכול להיות אחלה רכז בקבוצת פלייאוף, דווין בוקר לא רע בכלל, וקו קדמי עתידי של מרקיז כריס ודראגן בנדר (שסיים את העונה) יכול להראות טוב אחד ליד השני. בזמן הזבל שנשאר לעונה הזאת של פניקס, הם יכולים לשפר את מצבם (בחירות נמוכות/תחילת סיבוב שני וחוזים נגמרים) לקראת הקיץ ודראפט שבו הם יכולים להתקדם בבחירות עם הנכסים האלו. אפשר להשיג תרומה לא רעה על טייסון צ'נדלר וברנדון נייט בדמות זכויות בינ"ל והטבות כספיות, וזה יכול לתרום לבנייה מחדש יותר מכל מה שהם יעשו עבור הסאנס על הפרקט.
לייקרס – נכסים עתידיים.
בדומה לפניקס, הלייקרס לא קבוצה שבאמת רוצה להוציא משהו מהעונה הזאת. הם יכולים להשיג בחירות, טרייד אקספשנס וזכויות בינ"ל על שחקנים תמורת חלק ממה שיש להם. שחקנים כמו חוזה קלדרון, לו וויליאמס וטאריק בלאק יכולים לחזק קונטנדריות במקומות הנכונים ולהיות שווים כמה בחירות סוף סיבוב ראשון בשנים הקרובות, אם לא יותר.
הערבי
18 פבר 2017 01:51:00אחלה טור
מה אתה אומר על טריד כזה?
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=hqectc9
+ הליקרס מקבלים זכויות על בוגדן בוגדנוביץ + בחירת סיבוב שני מסקרמנטו
(הערה החוזים של אפלאלו ובלאק מובטחים חלקית לשנה הבאה 1.5 מיליון, גאי וניק יאנג אופצית שחקן)
רועי ויינברג
18 פבר 2017 09:12:11אחלה טרייד שיכול לעזור לכל המעורבות, בין אם בפינוי מקום תחת תקרת השכר או במילוי חוסרים. במקום כל אחד מהמנג'רים הייתי הולך עליו
אסף
18 פבר 2017 14:53:03יש בו בעיה אחת למה לקינגס במקום החוזה התקוע של ג'יי לקחת חוזה תקוע אחר של דנג וגם להיפך מבחינת הלייקרס? מעבר לזה בטרייד כזה הקאבס יוצאת מאוד מורווחת, כולה מוותרים על שאמפרט ומקבלים במקום הן רכז מחליף והן סקנד גארד מחליף סביר שבמקרה הכי גרוע הם על חוזים נגמרים. בנוסף להם מקבלים את בלאק שהוא סנטר מחליף לגיטימי+.
בקיצור אם אני במקום גריפין לוקח את הטרייד הזה בשתי ידיים עבור הלייקרס והקינגס הוא פחות ברור לי .
גיא הרשע
18 פבר 2017 05:46:22תודה, רועי.
לדעתי יש 0 אחוז סיכוי לביי אאוט על טייסון צ'אנדלר (נרמז באפשרויות של גולדן סטייט) –
החוזה שלו עד סוף 2019 (יקר מדי לביי אאוט).
התרומה המקצועית שלו אדירה – 8.4 נק', 11.4 רב', 67% מהשדה, הגנה מצוינת בצבע. אפילו האחוזים שלו מהעונשין טובים (73.4%). ואת כל זה הוא עושה ב-27 דקות למשחק.
התרומה שלו לצמיחה של השחקנים הצעירים של הסאנס אדירה – שחקן וותיק כמוהו, שנותן 100% בכל משחק, למרות שזו לא קבוצה שתגיע לפלייאוף, זו דוגמה נפלאה לשאר השחקנים, וזו אחת הסיבות שכל שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי, וכל ההנהלה של הסאנס מתים עליו.
אנקדוטה קטנה לגביו –
מקדונו, שמאוד מכבד את צ'אנדלר, שאל אותו הקיץ עם הוא מעוניין שמקדונו יחפש טרייד עבורו לקבוצת פלייאוף.
מקדונו אמר לצ'אנדלר שלמרות שאישית, הוא ישמח לראות אותו ממשיך בסאנס, הוא (מקדונו) לא רוצה לעמוד בדרכו של צ'אנדלר מלשחק עוד פעם בפלייאוף בשלהי הקריירה.
התשובה של צ'אנדלר?
תעשה מה שטוב לקבוצה. אני מאוד אוהב את פיניקס, מאוד אוהב את הקבוצה, ואשמח להישאר כאן עד סוף קריירה.
אפלטון
18 פבר 2017 09:15:39מה גם שבפיניקס יכולים להשיג עלצ'נדלר לפחות בחירת סיבוב ראשון אם הם רוצים כך אין להם סיבה לביי אאוט. אני עדיין מקווה שיוסטון ילכו עליו.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
18 פבר 2017 10:40:21הממממם
שיבוא ליוסטון. או לקליבלנד
אפלטון
18 פבר 2017 09:25:42תודה רועי, פוסט מושקע ומצויין.
בסביבת יוסטון הדיבורים בקול רם הם דווקא על ווילסון צ'נדלר ודנילו גלינרי.
למרות שזה נכון שהם צריכים שדרוג בצבע לסנטר הגנתי חזק. ננה מנופח משרירים אבל עדיין לא מספיק כדי להוות איום כשחקן הגנה, קפלה נותן שידחפו אותו כשמגיעים גבוהים מסיביים והראל קטן מדי כדי להתמודד עם הגדולים. דובר באמת על קופוס למרות שאני לא כל כך אוהב את הרעין של עוד גבוה יחסית רך. צריך רים פרוטקטור וריבאונדר חזק.
מה שעוד צריכים הוא מנהל משחק ושם זו בעיה. בברלי וגורדון עם היסטורית פציעות וצריך עזרה להארדן מהספסל בכל פעם שאחד מהם פצוע. השאלה מי פנוי בשוק, ואין יותר מדי מציאות מעניינות.
כך שלו וויליאמס נותר כאופציה הכי מעניינת לחיוק הקו האחורי אבל הלייקרס, כמו האוהדים שלהם, לא ריאלים לגבי שווי השחקנים שלהם ובטח דורשים יותר מדי תמורתו.
יוסטון בטוח יעשו משהו, כי זה מורי, אבל מניח שזה יהיה שינוי קטן בקצוות הרוטציה, כנראה תמורת דניאלס שלא מקבל צ'אנס.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 10:09:00דניאלו גלינארי (ובמידה פחותה צ'נדלר) מאוד יתאימו לרוקטס, אבל אני מסכים איתך שפליימייקר מחליף סביר וסנטר מחליף זה הדברים החשובים ביותר, שסנטר בעדיפות טיפה יותר גבוהה לדעתי.
סומסום 89-89
18 פבר 2017 10:58:02מקיף ומושקע ביותר, תודה רועי.
שחקן שכל קבוצה שניה בליגה צריכה לרדוף אחריו, והלייקרס אמורים להטריד עכשיו, הוא לו וויליאמס.
האיש בשיאו – מתחרה צפוף עם אריק גורדון על השחקן השישי של העונה – יכול להיות האקס-פקטור מהספסל גם אצל הקונטנדריות.
שגיא נאור
18 פבר 2017 12:34:02תפור על וושינגטון אבל לא יודע מה הם יכולים לתת תמורתו, אולי להקריב את קלי אוברה
רועי ויינברג
18 פבר 2017 15:07:51קלי אוברה יכול להתאים מאוד ללייקרס. שחקן משלים נהדר ליד אינגרם ודי-לו.
חגי
18 פבר 2017 17:14:51לא יודע עד כמה זה משתלם להם, לאוברה יש עתיד לא רע. אם הם מצליחים להשיג עסקה של בחירת דראפט פלוס עוד שחקן ספסל שהוא לא אוברה, שילכו על זה
סומסום 89-89
18 פבר 2017 11:07:57ולא הייתי פוסל סופי את הרעיון של טרייד על כרמלו, לקבוצה מערבית.
כאמור הקליפרס, עבור סיכוי אחרון לריצת אליפות. ואולי אוקלהומה, קבוצה שבעמדה הזו יש לה טראומה.
סמול פורוורדז טובים הם היהלום של הליגה, אין כאלה הרבה ושומרים עליהם מכל משמר. לכן העובדה שהשם שלו בכלל על השולחן חייבת להעיר קבוצות אחרות שחייבות sf.
סולי
18 פבר 2017 20:22:28אולי מתנה לקאזינס- אולסטאר נוסף לידו ואולי יעשו פליאוף.
מעניין בטוח יהיה עם קאזינס ומלו באותו חדר הלבשה, אבל אין סיכוי שמלו מסכים לעבור לסקרמנטו אחרי ניו יורק
שגיא נאור
18 פבר 2017 12:35:01רועי פוסט פנטסטי!!
עידן
18 פבר 2017 13:07:21http://www.espn.com/nba/story/_/id/18706731/detroit-pistons-talking-orlando-magic-possible-trade-reggie-jackson
רועי ויינברג
18 פבר 2017 15:15:36ג'קסון שווה הרבה יותר מאוגוסטין וג'ף גרין. טרייד כזה אומר שדטרויט בעצם מנקה מקום תחת גג השכר, לא מאמין שיקרה.
Ljos
18 פבר 2017 15:27:49אולי הוא שווה הרבה יותר בשוק, אבל עבור דטרויט הוא בעיקר נזק. הם למדו במשחקים האחרונים לא ללכת אליו או בכלל להראות לו מגרש ברגעים החשובים.
שייקה
18 פבר 2017 13:21:56פוסט נהדר
נרלנס נואל ביוטה עשוי להיות מפחיד
ברוך רובין
18 פבר 2017 13:35:19רועי טור מצויין למרות כמה תיקונים:
אוקלוהמה לא צריכה סקורר נוסף אוקלוהמה צריכה מאמן חדש, יש ךה סגל מוכשר מאוד שפשוט נהרס פעם אחר פעם בהירו בול של ראסל. בחירת זריקות וכמות זריקות לא הגיונית ריפוד סטטיסטיקה, הקבוצה יכולה להראות הרבה יותר טוב עם מאמן נורמלי.
לגבי סקרמנטו אין שום סיבה שהיא תביא רכז ללא קליעה כמו רוביו,הם ראו את הניסוי עם רונדו שנה שעברה.
גולדן סטייט: כאשר זאזה ווסט יחזרו יש להם סגל קרוב למושלם טייסון צלנדר לא יגיע מחוץ לפרק אין להם שום סיבה לעשות טרייד עכשיו.
מינוסטה: הייתי הולך על קאולי סטיין השילוב שלו עם קארל אנטוני טאונס ישפר את ההגנה, את רוביו חייבים להעיף בכל מחיר.
סן אנטוניו: חייבת רכז.
לייקרס: חייבים להעביר את לו וויליאמס.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 15:11:30ס"א ולייקרס אני מסכים, לא יודע אם אוקלהומה. כשיש לך סופרסטאר אתה עושה כמה שיותר בשביל להוציא ממנו 100%, וזה מה שהת'אנדר עושים עם היכולת המדהימה של ווסטברוק ב-1 על 1. יכול להיות שבמשחק קבוצתי הוא יהיה פחות טוב, ולכן אוקלהומה תהיה פחות טובה.
ברוך רובין
18 פבר 2017 15:21:36אוקלהומה ממש לא מוציאים מווסטברוק את המיטב, ווסטברוק אחד השחקנים הגישרוניים ביותר בליגה עם זאת אחוזי האפקטיביות שלו נמוכים מהמוצע. אילו היה בקבוצה הנעת כדור תנועה של שחקנים ולא רק בידודים ובחירת זריקות שגובלת בפשע היינו רואים לא רק שחקן הרבה יותר טוב אלה קבוצה הרבה יותר טובה. הבידודים שלו פוגעים אנושות בהתפתחות השחקנים.
שגיא נאור
18 פבר 2017 14:13:31מה אתם אומרים על נואל ורודריגז לווריורס, ליווינגסטון לוושינגטון ובחירת סיבוב ראשון של הוויזרדס וסטוראנסקי לפילי?
פילי מקבלים צעיר שאולי יתפתח ובחירה סיבוב ראשון על חוזה גמור, וושינגטון מקבלים רכז מחליף איכותי ומנוסה שיכול להחליף את וול ולשחק לצידו והווריורס מקבלים רים פרוטקטור מצוין שיעזור בנקודה הכי חלשה פלוס רכז מנוסה נטול אגו.
סומסום 89-89
18 פבר 2017 14:22:14שון ליבינגסטון בן 31 עם חוזה שנגמר, ויהיה לא מוגבל בסוף העונה הזו. עיסקה לא טובה לוויזארדס – אלא אם כן אתה חושב שליבינגסטון ייתן להם את אליפות המזרח בפלייאוף הקרוב. והוא לא.
אהבתי יותר את הרעיון של לו וויליאמס לוושינגטון. אפילו תמורת אוברה.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 15:09:05אני לא יודע אם הייתי מוותר על ליבינגסטון. רכז שמכיר את המערכת וההרכב שלו עם קליי ב-3 קטלני. הוא מנוסה והגנתי יותר מרודריגז וההגנה שלו יכולה להיות מאוד שימושית, יחד עם זה שהוא הגארד היחיד בערך בליגה עם מיד-ריינג'.
השרת
18 פבר 2017 16:16:07מיד ריינג׳ הפך להיות מצרך נדיר בליגה
רועי ויינברג
18 פבר 2017 17:01:44נכון, וכמעט לא משתמשים בקליעה הזאת, אבל היא יכולה להיות שימושית. ע"ע המשחק הראשון בגמר 2016.
שגיא נאור
18 פבר 2017 20:53:25שכחת את נואל וכמה הוא יכול להיות משמעותי לווריורס.
אסף
18 פבר 2017 14:56:52גם אני בתור אוהד לייקרס, מת על לו וויליאמס באופן אישי אבל בהסתכלות קדימה הוא מניה בשיאה שחייבים להרוויח עליה עכשיו.
יואל
18 פבר 2017 15:16:32תודה רועי, מאוד אוהב את התקופה הזאת ב נ.ב.א.אחלה ניתוחים
דדי
18 פבר 2017 15:36:11לא בכיוון.
לא בזיהוי הצרכים של הקבוצות, ולא מבחינת מטרות ריאליות.
אולי 20% פגיעה.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 15:48:58מוזמן לפרט
יואל
18 פבר 2017 16:05:04חחחחחח דדי, יחביבי יש לך דיבור שדורש שטיפת פה עם סבון או רעל עכברים.
ולדי קוגן
18 פבר 2017 16:32:53אחד הפוסטים המושקעים. אהבתי שפירגנת לנו את וילסון צנדלר.
ולדי קוגן
18 פבר 2017 16:34:19התבלבלתי בקבוצות.אני אשמח אם אוקלהומה יביאו את וילסון צנדלר.
יונתן .S.
18 פבר 2017 17:23:21רועי, השקעה יפה מאוד, אך תדע לך שהרבה מההצעות כאן לא כל כך ריאליות לטעמי (הן לא תלושות מהמציאות, אך מאידך, הן לפעמים לוקות בחסר בהתאמה לצרכי הקבוצה, אופי הקבוצה, האג'נדה שלה או התאמות כלכליות שיש לבצע בעסקאות כאלו).
כך לדוגמא את האפשרויות שהצעת לספרס והווריורס:
סקולה, צ'אנדלר ובארנס לא ישוחררו מהקבוצות שלהם, אלא רק אם תקרה עסקה יוצאת דופן מצד המשחררות.
סקולה בברוקלין וכרגע אין להם סיבה לשחרר אף אחד, כי בלי הבחירות בדראפט, השאיפה שם זה לאגור כמה שיותר כשרון או בחירות. לכן, שחרור שחקנים לא בא בחשבון לדעתי.
בארנס הוא סוג של מנטור לקאזינס (לא כזה חיובי, אבל כך זה לפחות נראה מהצד). בנוסף, הוא תורם הרבה לקבוצה וכל עוד מעמדו של כספי לא יציב ואת גיי רוצים להעיף, בארנס יישאר לפחות עד סוף העונה.
על צ'אנדלר כבר ענו מעליי.
דנבר – לקבוצה אין כרגע שאיפה להביא ספציפית פאוור פורוורד, אלא אחד משני הכיוונים הללו:
1 – הבאת סטאר בדד ליין
2 – לחכות לקיץ ולהציע סכומים גבוהים לפחות לכוכב אחד. ככה השאר יימשכו אליה גם.
יש הגיון בלהסתכל על הרוטציה ולטעון שסטרץ' 4 יסכון לקבוצה, אך לא בהכרח הוא הדבר – יוקיץ' לא להיט בהגנה..והבאת פלאמלי לא בהכרח תורמת בנושא. אם הקבוצה דווקא תחפש להתחזק בנקודה ספציפית בדד ליין, אני מאמין שעדיף לה להביא גבוה עם אוריינטציה הגנתית. ואם זאת, עקב השאיפה להפוך לקבוצת עילית בהתקפה, ייתכן שיהיה אמת בדברייך, אך תזכור – גאלינרי ואותו פורוורד כנראה לא יוכלו לשחק יחדיו וכרגע העברה ל גאלינרי בדד ליין נראית יותר ויותר פסולה.
OKC – רועי, אתה יודע שאליס עם ווסטברוק באותה קבוצה זה מתכון לאסון. הארדווי הוא מנכסים היחידים של אטלנטה ששווים באמת להשאירם לטווח הרחוק ומוחמד יעבור מהוולבס בתמורה למחיר גבוה יחסית (אמרת פאוור פורוורד) וגם אם הקבוצות איכשהו יזמו מהלך יחד – אחרי הפציעה של לבין, אני לא רואה את מינסוטה מבצעת עסקה כזאת. זה לירות לעצמך ברגל. ת'יבס לא אחד שפתאום יחליט עכשיו שהוא עושה טנקינג.
יוסטון – שתכיר שדריל מורי הצהיר לפני פחות מחודש שקבוצתו לא מתכוונת להיות שחקנית בדד-ליין. הם מרוצים ממבנה הקבוצה ורוצים להמשיך איתו קדימה. יתרה מכך, הוא אף הצהיר שהסיכוי היחיד שיבצע טרייד יהיה רק אם עסקה גדולה ומשתלמת תתגלה אליו, אך מאחר ונראה שיש ממש אינפלציה בהערכת השחקנים לקראת הדד-ליין, אני לא רואה עסקה שמגיעה מכיוון יוסטון. לפחות לא אחת שהם יזמו בעצמם.
ממפיס – GRIT N' GRIND. הם ירוצו עם מה שיש לטעמי…יש להם את ראנדולף ולכן אני לא רואה אותם מחפשים סטרץ' 4 בדד-ליין (למרות גילו המופלג). קבוצה כמו ממפיס בנוייה הרבה על כימייה באותה באותה הרמה שהיא בנוייה על כישרון. לכן, אני מניח שהם יתנו לקבוצה לרוץ איך שהיא עד שייצא כל המיץ.
אלה רק חלק מהדוגמאות שראיתי. יש כאן גם הרבה פניני חכמה (הניתוח על פורטלנד ודאלאס מעניין ומאיר עיניים בעיניי). אני פשוט חושב שהשקעת המון ומגיע לך כל הכבוד, אך חשוב לי גם לציין באותה נימה, שחשוב גם להציג ולנתח את הנתונים שכבר רשמתי בתחילת התגובה. ולא פחות חשוב (ואם לא הכי חשוב), צריך גם להציג את הלך הרוח בליגה לקראת הדד-ליין. לאן נראה שהרוחות נושבות? יש סטאר שדורש טרייד? יש קבוצה שמכוונת לעשות מהפך? יש אינפלציה של שווי השחקנים בשוק? – שהאחרון, אגב, הוא מה שקורה כרגע בליגה ולכן אני צופה שלא יקרו טריידים משמעותיים. שיהיה גם ברור – מקרים כמו : טרייד על ג'קסון מדטרויט / בוגוט / אוקאפור או נואל מפילי / גאלינרי / אליס הם לא טריידים משמעותיים.
אפלטון
18 פבר 2017 17:33:56יונתן הטרייד הכי גדול כבר קרה והוא של איבאקה. וזה טרייד גדול יחסית לטרייד של אמצע העונה.
טרייד של ג'קסון אם יהיה (ואני בספק) יהיה מאוד משמעותי, בטח לדטרויט.
לגבי יוסטון- מורי אמר את זה אבל אתה יכול לראות את מורי לא עושה טריידים במהלך מועד ההעברות? אני מוכן להתערב שיוסטון מבצעת טרייד עד מועד הדד ליין, או לכל הפחות מוסיפה שחקן לרוטציה.
סומסום 89-89
18 פבר 2017 17:43:49הטרייד על רג'י ג'קסון בלתי נמנע. זאת אומרת, יהיה מאוד קשה להמשיך איתו אחרי שהכל כבר נאמר, out in the open, כולל דברים כנים של ואן-גנדי, כולל אנדרה שאומר, "הוא החבר הכי טוב שלי, ובכל זאת…". לצפות את זה בסוכר.
הפיסטונז תקועים, מחושקים לכניסה לפלייאוף. אי אפשר לדרדר עכשיו במכוון ולחכות לפוינט גארד חדש מהדראפט שאמור להיות מוצלח. זו לא הקבוצה. פוינט חדש עכשיו הוא הכרחי.
עומר
18 פבר 2017 17:58:17איש סמית' לא מספיק טוב בשביל להיות הרכז הראשון?
Smiley
18 פבר 2017 19:08:23לא. אבל הוא PG גיבוי טוב מאוד
אפלטון
18 פבר 2017 18:08:19זה הכל תלוי בחבילה שיקבלו תמורתו.
בסך הכל לפי מה שאומרים שאורלנדו הציעה עבורו זה יהיה טיפשי ביותר לתת לו ללכת. הרי רק לפני שנה הוא היה האליל שלכם אז עכשיו חזר מפציעה קשה ותוך חודשיים זהו? זורקים אותו מהקבוצה? זה מגוחך. אם היו תמורתו הצעות מפתות אז ניחא אבל לדעתי דטרויט יהיו טיפשים לוותר עליו תמורת חבילה קטנה. זה לא הסיפור של אורלנדו ששם היה חובה לתת לאיבאקה ללכת במקום לאבד אותו.
יונתן .S.
18 פבר 2017 18:23:34אם יהיה טרייד, מורי לא יזם אותו לטעמי. אני יכול לראות אותו יושב בחוסר מעש בדד-ליין. זה לא אומר שהוא לא סקר מלא אופציות, אבל לעומת שנים קודמות – הוא מאוד מאוד מרוצה מעמדת הקבוצה + היא טובה ממה שהיה צפוי.
זה נתון שהמוח פשוט משמיטים ובוחרים להסיק שעקב ההתנהלות בשנים האחרונות, כך יקרה גם העונה. וזה לא בהכרח נכון.
לא. אני לא אשים את כספי על כך שיוסטון לא יבצעו עסקה, אבל אני כן מאמין שלעומת שנים קודמות, מורי לא ידחוף בכל או ינסה לחפש בכל פינה אפשרות לעסקה ולכל גם ייתכן מאוד שבגלל לא יבצע אחת
Ljos
18 פבר 2017 18:24:18כספי ליוסטון דווקא נשמע אחלה.
אפלטון
18 פבר 2017 18:34:08🙂
גם אני לוקח את כספי ליוסטון בכיף.
אין מצב שמורי יושב בחוסר מעש וזה גם לא נכון שאין ליוסטון במה להתחזק. החולשות והצרכים ברורים. הנכסים שהם יכולים לתת מוגבלים ולכן הטרייד יכול באמת רק להיות שינוי קוסמטי להרחבת הרוטציה לא מתוך 8 הראשונים ברוטציה, אבל סמוך על מורי ששינוי יהיה.
יונתן .S.
18 פבר 2017 19:23:54לא הייתי קורה לטרייד על איבקה גדול.
ומאידך, זוהי הגדרה סובייקטיבית ואין לכך מדד.
כשאני משתמש במונח הזה, אני מתכוון לטרייד נוסח העברת אנתוני לניקס שהתבצעה בדד-ליין.
ולפי הלך הרוח בליגה עד כה, אני לא צופה למהלך כזה.
בכל מקרה, רק הזמן יגיד לנו אם יוסטון יעמדו בחוסר מעש בחלון העברות או שיבצעו מהלך נוסף. אך אני מניח שאם שנינו היינו צריכים להמר על מהלך כזה, שנינו היינו מהמרים על נגיעה קוסמטית מאשר שידוד מערכות באחת העמדות או הספסל.
אפלטון
18 פבר 2017 19:29:59מתי בדיוק טרייד על סופרסטאר כמו כרמלו קרה במועד ההעברות?
זה נדיר ביותר שטריידים בסדר גודל כזה קורים באמצע העונה.
טרייד על של שחקן ברמה של איבאקה הוא בהחלט גדול ואני מזמין אותך לאתגר למצוא יותר גדול בשנים האחרונות.
הכי קרוב שאני זוכר הוא דווקא של כרמלו לניקס למרבה האירוניה.
יונתן .S.
18 פבר 2017 19:44:16אפלטון, אתה צריך לבצע הפרדה בין דעתך למציאות ולרדת לשורש העניין שהצגתי.
אנחנו לא רואים באותה עין את הגדרת המושג "טרייד גדול".
זה שהוא לא שכיח ע"פ הגדרתי בדד-ליין לא ישנה את דעתי בנושא.
לכן, אין לך מה לאתגר אותי בנושא, כי זאת לא הנקודה כאן.
אגב, אינני היחיד שחושב שהעברת איבקה לראפטורס אינה שם דבר. טענתי זאת גם לפני הטרייד ואדבוק בטענה הזאת גם כעת, כל עוד לא יוכח לי אחרת – איבקה לא נותן לראפטורס יתרון על הקאבס. ולעומת הסלטיקס, להם יש הרבה כלים בכדי להעפיל על הקאבס בעתיד, חלון ההזדמנויות של הראפטורס מצטמצם וממען להסגר. אני מסכים שזה היה מהלך מתבקש ויפה שעה אחת קודם. כמובן שאוריד גם את הכובע על כך שבקבוצה השכילו להבין שטרייד לא יתרחש בצוותא איתם, כל עוד ימשיכו לאחוז בטרנס רוס כלא ניתן להעברה. ולמרות זאת, הראפטורס נדרשים ליותר מכך, בכדי לצלוח את המשוכה מאוהיו וקליפורניה. כמו כן, ייתכן שגם הקבוצה לא יכלה לבצע עסקה טובה מכך. לכן רק מעצם ביצועה, צריך לפרגן לה ולראות אם הם יצליחו להוכיח אותי ורבים אחרים על טעותם.
גיא הרשע
18 פבר 2017 19:52:23אין הרבה,
אבל היו כמה שהכריעו אליפויות –
2008 פאו ללייקרס,
2004 ראשיד לדטרויט,
1995 דרקסלר לרוקטס.
וכאלו ששינו את מפת ה-NBA –
2012 בוגוט לגולדן סטייט,
2001 דיקמבה לסיקסרס,
1996 טים הארדואיי למיאמי,
1994 הורנאסק לג'אז,
1988 קווין ג'ונסון לסאנס.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 20:04:03הטרייד של הורנסק היה בעל השפעה כל כך גדולה?
גיא הרשע
18 פבר 2017 20:16:20אולי קצת הגזמתי, אני משוחד…
(הסאנס של הורנאסק ו-KJ זו אחת מהקבוצות האהובות עלי)
אבל הוא היה התוספת שסוף סוף עזרה לצמד מלון/סטוקטון להגיע לפיינלס.
Ish
18 פבר 2017 20:54:37IT לבוסטון?
אפלטון
18 פבר 2017 21:45:41IT לבוסטון בדיעבד היה אחד הטריידים הטובים של השנים האחרונות, נקודה.
אבל בזמנו הוא היה טרייד די שולי שלא היה נחשב לטרייד גדול
Ish
18 פבר 2017 21:56:49זה נכון עבור כמה מהטריידים ברשימה של גיא מעל פני ז נראה שאפשר להוסיף
רועי ויינברג
18 פבר 2017 18:14:40קודם כל בשביל תגובות כאלה אני כותב את המאמרים. ברצינות. בשביל שיהיה מקום לדיונים ברמה גבוהה על טריידים ודברים כאלה, זה היחוד של האתר וזה מוסיף המון לדברים האלה אז תודה.
אני לא חושב שכל הקבוצות יעשו טרייד בדד-ליין. בדרך כלל עוברים 25-30 שחקנים, וזה מה שיעבור גם השנה לדעתי בלי משהו יותר מדי משמעותי. כתבתי על כל אחת מ-30 הקבוצות כי המטרה של שני הפוסטים היא סקירה של כל הקבוצות לקראת הדד-ליין, ולא רק טריידים שיכולים לקרות או קבוצות ספציפיות.
נקודתית, מבחינת הת'אנדר, הם לא יסתדרו עם אליס ו-ווסטברוק על אותו פרקט ביחד. אליס הוא מישהו שיוכל לקלוע בזמן שווסטברוק נח, וזה משהו שחסר להם לדדעתי. במיוחד כשקנטר בחוץ.
דנבר לא בדיוק קבוצה של הגנה ואני לא חושב שהם יבנו את עצמם כדי לאזן על חשבון הקצב המהיר שהוא היתרון הגדול שלהם בהפרש. הם לא יכולים להיות קבוצת הגנה טובה, אז עדיף ללכת עם המשחק המהיר עד הסוף. לפחות בשלב שבו הם לא באמת קונטנדרים ומביאים סטאר.
יונתן .S.
18 פבר 2017 19:35:25רועי, אתה גדול וזה העונג שלנו לקרוא ולפתח על העבודות שלך את דעתנו. צריך גם לשים את הקלפים על השולחן – אפילו ב-ESPN לא יצליחו לבצע ניתוח מעמיק ונכון לכלל הקבוצות ותמיד גם המהלכים ינטו לכך שרוב התחזיות הללו לא התממשו. ולהבדיל מאיתנו, אותם אנליטים לא מקבלים על כך שכר רעב.
חזות הכל היא שנוכל להתדיין בנושא ולפתח שיח ואין ספק שגם את זה אתה צולח באופן קבוע.
ובעניין אחר באותו נושא – מי ראה את הידיעה שהקינגס פנו למג'יק והציעו להם את קאזינס בתמורה לווצ'ביץ' + פורנייה/בחירות בדראפט הקרוב?
במידה ולידיעה הזאת יש רגליים, מדובר כאן בתפנית מעניינת – עד כה רבים האמינו שקאזינס תחת התווית Untouchable, אך משום שבידיעה מופץ מידע הטוען לכך שהבעלים לא מוכנים להעניק לקאזינס את חוזה המקסימום שהוא צפוי לדרוש, ייתכן שהם יציעו אותו בעצמם לקבוצות.
עוד משהו שארצה לציין – לעניות דעתי, הידיעה הזאת דווקא מראה חשיבה נכונה של הניגן. מי היה מאמין…!
השבת פניה של הקינגס מראה שאולי בכל זאת יש איזשהו רעיון בממלכת מיקי מאוס וכנראה שגם הם ידעו שלתוך הקלחת שהתגבשה בפרנצ'ייז, הוספת אישיות כמו קאזינס תהיה כבר חציית קו אדום.
שאפו להניגן. נראה שאתה כן מסוגל להתאפק ולא ללחוץ על כפתור המצוקה בכל שנייה.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 20:01:46מסכים, עשה בשכל שלא הלך על הטרייד הזה. אני לא חושב שקאזינס זה מישהו שיכול להוביל קבוצה רחוק (למרות שווצ'ביץ' ופורנייה זה לא מחיר כל כך גבוה בשביל סנטר טופ 5 בעמדה מבחינת כישרון). עדיין לא ברור לאן הם הולכים, אבל הם לא זרקו הכל לפח בשביל קאזינס.
למרות זאת, עדיין הייתי מנסה להשיג משהו על ווצ'ביץ'. ביומבו הרבה יותר מתאים ליד גורדון, או בכללי בכדורסל של היום.
יונתן .S.
18 פבר 2017 20:11:30האמת, אפשר לחלוק על כך שביומבו יותר מתאים לכדורסל של היום, כי הענף נוטה יותר למשחק "חסר עמדות" וההבדל בין התפקידים מתחיל להטשטש. ועם זאת, אין ספק שגם האתלטיות מדברת ואני חושב שאם מסתכלים על כל הנתונים, כנראה שיש אמת בדברייך.
העברת ווצ'ביץ' יכולה להוות כלי למציאת פתרונות. השאלה היא אם תמצא ברחבי הליגה קבוצה שתענה לחיזוריה של המג'יק. אולי הספרס או הפליקנס.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 20:15:39אני לא חושב שהספרס ינסו להביא אותו כי הם לא עושים מהלכים קיצוניים מדי בטרייד דד-ליין, למרות שקו קדמי של ווצ'ביץ' ואולדרידג' יכול להיות קטלני.
ניו אורלינס זאת אופציה לא רעה, אבל השאלה היא מה הם יכולים לתת בתמורה. הדבר היחיד שאולי לי בראש זה באדי הילד ובחירת דראפט כחלק ממהלך גדול שיכלול גם טרייד על פורנייה למקום אחר (ואז יש בסיס של פייטון, הילד, גורדון ו-2 או אפילו 3 בחירות לוטרי).
דקסטר
18 פבר 2017 23:51:23מה??? אתה חייב לצאת מהסרט של טרייד משין..
סופרסטאר אחד שווה גם 10 שחקנים בינוניים.
הייתי נותן את כל הרוסטר של אורלנדו תמורת קאזינס כי כך לפחות יש סיכוי לבנות משהו.
עם ביומבו ופורנייה והזוניה וכל הזבל הזה שיש 4 בעשר בליגה הם לא יגיעו לכלום.
שמייקל
18 פבר 2017 21:25:36יש לי תחושה שרוביו ימצא את דרכו לסקרמנטו. אולי כספי במינסוטה יכול לזרום.
סומסום 89-89
18 פבר 2017 23:17:27קאזינס הוא לא סנטר טופ 5 בליגה.
הוא סנטר טופ 1, עם עודף. אף אחד לא מתקרב אליו – עם כל הכבוד לה"ה גאסול, ג'ורדן, ווייטסייד ושות'.
לא מאמין שהקינגס שקלו אפילו להעביר אותו על הדברים האלה מאורלנדו. קאזינס הוא סופר-סטאר שבקבוצה הנכונה ועם המאמן הנכון יביא אליפות. קאזינס בבוסטון עושה אותה כנראה אלופת המזרח, קאזינס בספרס עושה אותה אולי אלופת המערב.
אם בכלל סקרמנטו שוקלת טרייד עליו, היא צריכה לקבל הרבה-הרבה יותר מוויצ'ביץ' ופורנייה.
רועי ויינברג
18 פבר 2017 23:48:31מבחינת כישרון אולי, אבל קודם שיסיים עונה עם יותר ניצחונות חוץ מטכניות (או עם יותר מ-33 ניצחונות) ואז יוכל באמת להיות לפני מארק גאסול וחסן וויטסייד.
חזיר יבלות צעיר
19 פבר 2017 02:40:37לדעתי ההנהלה הכושלת של סקרמנטו השתכנעה מעצמה והתחילה להאמין שקאזינס הוא הבעייה ולא הפיתרון. דיבאץ' צריך להישלח לסרביה על טיל שיוט
דקסטר
18 פבר 2017 23:46:46אם אורלנדו הפרנצ'ייז הדפוק הזה סירב לקאזינס אז חבל על המקום שלהם בנ.ב.א. מבזבזים לנו את הזמן.
עלק ווצ'ביץ .. עוד פעם מנסים לעבוד עלינו עם שחקן בקבוצה גרועה.
לא מאמין ששחקן טופ 15 אמור היה לעבור תמורת כמה פירות יבשים.
גם אם הוא טרבל מייקר לאורלנדו אין הרבה מה להציע.
הם אפילו לא במרחק של עשר שנים מלהיות גורם כלשהו בליגה.
שגיא נאור
19 פבר 2017 01:12:06בשביל לקבל שחקן לשנה וחצי אתה לא מוכר את כל הקבוצה והעתיד.
דקסטר
19 פבר 2017 01:30:40חחח איזה עתיד? אין שום עתיד באורלנדו. סתם שחקנים בסתם קבוצה. אין משהו מיוחד
דורון האסטבן
19 פבר 2017 00:02:45רועי הכתבות משחק האמריקאים נגד העולם וזו
מאד נעימות לקורא, מאד מסודרות,
סדר יפייפה, תשמח שיש לך את הכישרון ליהות מסודר
ותעריך את זה (אני בטוח שלמדת את הידע הזה בחיים אחרים
אבל עזוב בטח לא תאמין)
התוכן ממש מצוין,
הסדר ענק הענקים.
הקרייתי
19 פבר 2017 00:30:38לגבי סקרמנטו אני חושב שאתה טועה, היה להם את רונדו בעונה שעברה, הרכז הכי טהור בליגה ואנחנו יודעים איך זה נגמר. השינוי שצריך לקרות שם זה במשרדים למעלה.