משחק הכוכבים העולים בתחילת סוף שבוע האול-סטאר / רועי ויינברג

אנחנו בתחילת הסופ"ש הכיפי של העונה, האול-סטאר. הופס שולח בלעדית נציג לפעילויות לראשונה, יובל שחם הגדול, שילווה אותנו ישר מניו אורלינס. היום, בפתיחת האירועים, יש את משחק הכוכבים העולים.

לסיקור המלא של האול-סטאר.

*

4:00-משחק הכוכבים העולים – ארצות הברית נגד שאר העולם

כמו כל שנה, יש השנה את משחק השחקנים הצעירים של הליגה שעבר כבר כמה גלגולים (רוקיז נגד סופרמורז, קבוצות שבוחרים צ'ארלס בארקלי ושאקיל אוניל) עד למצב הנוכחי, שבו השחקנים הצעירים הטובים ביותר של ארצות הברית, מחוזקים בקארל אנטוני טאונס, פוגשים את מקביליהם בשאר העולם. לרקע היסטורי על התחרות אתם מוזמנים לקרוא כאן.

הסגלים:
ארצות הברית:

שםעמדהקבוצהותק
מלקולם ברוגדוןגארדמילווקי באקסרוקי
דיאנג'לו ראסלגארדלוס אנג'לס לייקרס1
דווין בוקרגארדפניקס סאנס1
ג'ונתון סימונסגארדסן אנטוניו ספרס1
ברנדון אינגרםפורוורדלוס אנג'לס לייקרס1
מרקיז כריספורוורדפניקס סאנסרוקי
פרנק קמינסקיסנטרשרלוט הורנטס1
קארל אנטוני-טאונססנטרמינסוטה טימברוולבס1
מיילס טרנרסנטראינדיאנה פייסרס1
ג'היל אוקפורסנטרפילדלפיה 76'1

שאר העולם:
שםעמדהקבוצהותקמדינה
דאנטה אקסוםגארדיוטה ג'אז1אוסטרליה
באדי הילדגארדניו אורלינס פליקנסרוקיאיי הבהמה
ג'מאל מורייגארדדנבר נאגטסרוקיקנדה
אלכס אברינסגארדאוקלהומה סיטי ת'אנדררוקיספרד
דאריו סאריץ'פורוורדפילדלפיה 76'רוקיקרואטיה
דומאטס סאבוניספורוורדאוקלהומה סיטי ת'אנדררוקיליטא
קריסטפס פורזינגיספורוורדניו יורק ניקס1לטביה
ווילי הרננגומזפורוורדניו יורק ניקסרוקיספרד
טריי ליילספורוורדיוטה ג'אז1קנדה
ניקולה יוקיץ'סנטרדנבר נאגטס1סרביה

מה שאנחנו יכולים לדעת לפני המשחק במידה מסויימת היא מה יהיה ומה לא יהיה בו. מה שלא יהיה, בודאות, זה הגנה. הסקור של המשחק רק בעלייה ובאחרון נקלעו 311 נקודות (כן, בערך 6 וחצי נקודות בדקה). יש שתי מחציות, הרבה הייליטס ואווירה ידידותית. אף אחד לא הולך לתת פה שמירה חזקה מדי ומעל 300 נקודות זה משהו אפשרי בהחלט. עוד מה שלא יהיה הוא ג'ואל אמביד (ועמנואל מודיאיי) הפצועים שהוחלפו בהתאמה באלכס אברינס ו-ווילי הרננגומז.

מה שכן יהיה, לעומת זאת, הוא התקפות כיפיות. לראות את קריסטפס פורצינגיס, ג'מאל מוריי וניקולה יוקיץ' על הפרקט ביחד מאוד מבטיח. גם התיאום בין קארל-אנטוני טאונס ומרקיז כריס למלקולם ברוגדון ודיאנג'לו ראסל יכול לתת כמות מסחרית של אלי-הופס וסרטון הייליטס מושקע במיוחד. יחד עם זה יש לנו ניפוח סטט' – 9 שחקנים קלעו לפחות 18 נקודות במשחק האחרון.

מבחינת תחזית, אם זה באמת מעניין מישהו, אז אני חושב שהסגל של שאר העולם טוב יותר, אבל יש לי תחושה שדווקא ארצות הברית תנצח. ה-MVP הולך לטאונס.

*

2:00-משחק הסלבריטיז

אחת האטרקציות שנועדו למשוך קהל לסופ"ש אבל לא בעלות יותר מדי עניין. השנה משתתפים בין היתר קנדיס פארקר (אחות של ו-MVP הגמר האחרון ב-WNBA), ג'ייסון "וויט שוקולייט" וויליאמס, בארון דיוויס, וגם ווין באטלר וניק קאנון שהפכו למשתתפים קבועים. למרות זאת, הם לא המשתתפים המעניינים ביותר במשחק הזה.

מי שלוקחים את התואר הזה הם שלושה. אחד הוא אוסקר שמידט. מי שלא מכיר, מדובר באחד מהסקוררים הגדולים בתולדות המשחק ששיחק בליגה האיטלקית בשנות ה-80 וה-90 וסיים 3 אולימפיאדות בתור מלך הסלים, כולל האולימפיאדה של הדרים טים המקורית. שמידט אולי השחקן הגדול ביותר שלא שיחק ב-NBA, ולמרות שהיום הוא בן 58 המשחק הזה נותן סיבה מספיק טובה בשביל להכניס סרטון של הענק הזה שהקדים את זמנו:

שם נוסף מעניין הוא מארק קיובן, הבעלים של דאלאס ואחת הפרסונות היותר בולטות מסביב לליגה. לא צריך להסביר יותר מדי על קיובן, מלבד זה שהוא כנראה אחד הבעלים המחויבים בספורט האמריקאי ואישיות מעניינת במיוחד עם סיפור חיים מרשים.

אבל, האדם הכי ויראלי שיעלה על הפרקט, וזאת המשמעות האמיתית של המשחק (אם לא של כל הסופ"ש), זה ברנדון ארמסטרונג. ארמסטרונג שחקן די-ליג לשעבר והיום בן 25, אבל אתם כנראה מכירים אותו בתור הבן אדם שמחקה שחקני NBA בצורה נהדרת. כל סרטון שלו זוכה למאות אלפי צפיות, כמו החיקוי המרשים הזה של לברון ג'יימס:

הוא אולי הדמות הכי מעניינת במשחק שתמיד מספק שואו, למרות שהוא לא חשוב מספיק בשביל להיות באולם המרכזי של האול-סטאר (אלא במגרש צדדי בניו אורלינס).

*

https://www.youtube.com/watch?v=ZVtjnWv1dmg

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. ראיתי איפשהו שבראד סטיבנס מאמן השנה את המזרח. זה נכון? אם כן למה? זה לא אמור להיות המאמן של הקבוצה המובילה?

    1. אבל הוא ארוע חובה. ואולי זהו אחד הדברים היחידים שהמשתתפים בו נהנים יותר מהצופים. אחד שהיה באיזה 20 כאלה (כנראה יותר) אני יודע שאלה 72 השעות שכל המשתתפים נמצאים יחד, מתערבבים, מתבוללים עם מבקרים, והצחוקים נשמעים במלון בו כולם שוהים ובלובי נון סטופ ממש. אף שחקן – למרות עייפותו – לא היה מוותר על הוויקאנד הנפלא הזה.

      1. הקבוצה שלו עם בילאפס, ג'יי אר, ננה וקניון מרטין הייתה אחת האהובות עליי. דווקא זה שהוא לא היה בתפקיד של מוביל שם וקלע פחות מ-23 נקודות במשחק הפך אותו לשחקן יותר טוב

  2. שיעמוום אמיתי, אין יריבות אמיתית בליגה בין מערב ומיזרח.

    חסר שחקן במערב ברמה של קובי בריאנט שהיה מצית את המישחק וגורם ללברון לירצות לנצח.

  3. אין טעם למשחק. הכל סלו מושיון וללא שמירה. אין טעם. שחקנים זורקים שלשות מחצי מגרש. עוזב את הבדיחה הזאת. יותר גרוי מהאול סטאר ביום ראשון. שם לפחות רוצים קצת לנצח.

  4. המבחן האמיתי של דורנט – האם ישאיר כסף על השולחן

    בקיץ דורנט יכול לפרוש מהחוזה הנוכחי ולדרוש חוזה MAX. מהלך כזה יצמצם מאד את מרווח התמרון של הנהלת ג"ס ביחס לשאר השחקנים שאינם קרי.

    גרין כבר פתח בקמפיין לשכנע את דורנט לוותר. הוא הצהיר שבעבר הוא השאיר כסף על השולחן, דבר נכון ושלא יהסס לעשות זאת בעתיד כדי לשמור על היכולת להעמיד קבוצה מנצחת.

    לגבי קרי, שהצהיר שכל מי שמרוויח 44 מיליון בארבע שנים וחושב שזה לא מספיק הוא אדם עם בעיות, אני לא ממתקשה לראותו משאיר הרבה כסף על השולחן כדי לאפשר להנהלה מרחב תמרון גדול.

    איגואדלה אמר בעבר שאחד הדברים שמשכו אותו לג"ס היה הקירבה לשוק הטכנולוגי וחברות ההזנק כך שבהחלט אפשר שהוא יחליט שגם חוזה מינימום יספיק לו כדי להמשיך בג"ס

    בקיצור, ההחלטה אצלו במגרש.

    1. מעניין.
      קשה לי לראות את דוראנט משאיר כסף, בטח כשקרי יקבל סופרמקס. נראה לי, שהלוחמים לוקחים בחשבון את שניהם במקס, והם יקיפו את ארבעת האולסטארים בוטרנים ובחוזי מינימום (גם לדעתי, איגודאלה יסכים למינימום).
      זה לא שדוראנט צריך את העוד כמה מיליונים בדחיפות, זה עניין של מעמד ובעיקר עניין של "כשרות" המעבר לגולדן סטייט. אם דוראנט יוותר על סכום משמעותי המעבר יכול להיראות הרבה יותר גרוע.
      לדעתי, גרין כיוון בדבריו ללוינגסטון ואיגודאלה ולוטרנים טובים שיהיו בשוק ופחות לדוראנט ולקרי. הרי ברור שגם כשהם לוקחים מקס, הם אנדרפייד רציני ביחס למה שהיה קורה בשוק החופשי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט