אירועי דיומא – 01.02.2017/מתן גילור

כדורגל:

אליפות אפריקה לאומות – חצי גמר

21:00 בורקינה פאסו-מצרים – שידור בערוץ הספורט (55/555). לאחר שסיימה במקום הראשון בבית A, ניצחה בורקינה פאסו את תוניסיה ברבע הגמר. מצרים, גם היא סיימה במקום הראשון, בבית D, גברה על מרוקו, משער בדקה ה-87.

 

פרמיירליג – מחזור 23

21:45 ווסטהאם יונייטד-מנצ'סטר סיטי – שידור משולב בערוץ ספורט 1 (54). אחרי הניצחון על מידלסבורו במחזור הקודם נראה שווסטהאם די סיימו את העונה. לא ירדו ולא יגיעו לאירופה. נשאר לשייט אל מטרות דמיוניות כמו "הבטחת ההישארות" או לשפר מיקום שמזכה בלא מעט כסף. מנ-סיטי לעומת זאת דווקא מתחרה על מקום בליגת האלופות. אחרי התיקו עם טוטנהאם היא מרוחקת משם 2 נקודות.

22:00 מנצ'סטר יונייטד-האל סיטי – שידור משולב בערוץ ספורט 1 (54). מנ-יו מתחרה בעיקר על מקום בליגת האלופות. אחרי התיקו עם סטוק היא מרוחקת משם 4 נקודות. אחרי ההפסד לצ'לסי, האל עדיין תחת לקו האדום.

22:00 סטוק סיטי-אברטון. סטוק סיטי בדיוק במצד של ווסטהאם. אברטון יכולה לפנטז על הליגה האירופאית, אחרי ניצחון החות נגד קריסטל פאלאס.

 

גביע המלך הספרדי – חצי גמר – משחק ראשון

*המלצת צפייה* 22:00 אתלטיקו מדריד-ברצלונה – שידור בערוץ ספורט 2 (53). יש שיקראו למפגש הזה הגמר האמיתי, ממנו המנצחת תמשיך לזכייה. ברצלונה מגיעה למשחק מהמקום השני ואתלטי מהרביעי, כשמפרידות ביניהן 6 נקודות.

 

סרייה A –  מחזור 19 (משחק השלמה)

21:45 פסקרה-פיורנטינה. באופן מעשי, פסקרה ירדה ליגה, כשעד כה השיגה ניצחון בודד. פיורנטינה במקום השמיני ועוד יכולה להגיע לליגה האירופאית.

 

גביע איטלקי – רבע גמר

21:45 רומא-צ'זנה. רומא מגיעה מהמקום השני בסרייה A ולא אמורה להתקשות מול הסנדרלה מהסרייה B.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 17

19:35 מכבי ראשון לציון-עירוני נהריה – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). האלופה מגיעה אחרי הפסד מיותר מבחינתה לגליל/גלבוע. נהריה אחרי ניצחון על מכבי חיפה. לשתיהן מאזן של 8:8 במקומות 4-5. בסיבוב הקודם ניצחה נהריה בהפרש של 4 נקודות.

20:30 מכבי חיפה-הפועל חולון – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). מכבי מגיעה אחרי הפסד לנהריה וממקומת במקום השביעי. חולון ניצחה בירושלים ותקעה טריז במקום השני. בסיבוב הקודם ניצחה חולון בהפרש של 5 נקודות.

 

יורוקאפ – שלב בתים שני – מחזור 5

20:15 הפועל ירושלים-ריטאס וילנה – שידור בערוץ מורשת (20). אחרי הניצחון על זניט סנט. פטרסבורג, הפועל ירושלים מוליכה את הבית עם 3 ניצחונות וניצחון בודד. ירושלים קבוצת בית מצוינת וניצחון מול וילנה היום ובשבוע הבא מול ניז'ני המתפרקת יבטיחו לה את המקום הראשון בבית. רק כדי לסבר את העין – בכל שאר 3 הבתים למוליכה מאזן של 0:4, כך שלראשות הבית יש פה משמעות די רצינית. בסיבוב הקודם ניצחה ירושלים בהפרש בן 4 נקודות.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הטור של דובאי – קטע 2

בקטע 1 של אתמול זכה מרסל קיטל. הגרמני, שזכה במירוץ כולו בשנה שעברה, הקדים במיאוץ הסיום את דילן גרונבייגן ומארק קבנדיש (שהצליח להגיע שלישי עם פנצ'ר).

קטע 2 של היום מדובאי ועד לראס אל חאיימה הוא עוד קטע מיאוץ שטוח, באורך של 188 ק"מ. הקטע יהווה הזדמנות נוספת לראש בראש בין קיטל, קבנדיש, גרונבייגן ודומיהם. שידור חי ביורוספורט החל מ-11:30.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר המאסטרס הגרמני – סיבוב ראשון

עוד טורניר מאסטרס לפנינו, והפעם מדובר במאסטרס הגרמני. מדובר כאן בטורניר קצר ואיכותי (חמישה ימים) המפגיש 32 שחקנים, לאחר שבוצע סינון בטורניר מוקדמות. היום נראה את חלקו הראשון של הסיבוב הראשון, עם סשן אחה"צ בשעה 16:00, וסשן ערב ב-22:00. הסיבוב הוא בפורמט הטוב מ-9. בין המשחקים המעניינים של היום ניתן לראות את סטיבן מגווייר מול אלי קרטר ואת ריאן דיי מול מארק אלן – שניהם בסשן המוקדם. הסשן המאוחר יביא לנו מפגש מסקרן בין רוני אוסליבן למארק קינג (ההוא משנת האנדרדוג). שידור חי ביורוספורט 2 ב-16:00 (ניתן לראות כאן), וביורוספורט ב-22:00.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה רבה מתן.
    המלצת הצפייה שלי היא על חצי הגמר בין פאסו למצרים .
    אמנם אין באליפות כדורגל גדול והרבה גולים.
    אך השילוב של המתח והאווירה עושים זאת.
    הקבוצות נפגשו בעבר במסגרת חצי גמר והמצרים ניצחו 0-2.(98 ).
    פאסו מגיעה למשחק לאחר מקום ראשון בבית 1 לפני קמרון ,גאבון וגינאה באסו ולאחר ניצחון ברבע הגמר על טוניסיה 0-2 .

    מצרים מגיעה לאחר תיקו עם מאלי ואז ניצחונות דחוקים של 0-1 על אוגנדה ,גאנה ומרוקו .
    ואף לה 3 ניצחונות תיקו ללא הפסד.
    ראוי לציין שמצרים לא ספגה והפרש השערים שלה עומד על 0-3 וכן ששניים מהשערים הושגו ממש בדקות האחרונות …מול אוגנדה בדקה ה 90 ומול מרוקו בדקה ה 87.
    את פאסו מאמן הפורטוגלי דוארטה ואת מצרים הארגנטינאי הקטור קופר.
    אני מקווה שפאסו תיקח …אמנם מצרים פייבוריטית אך אין כאן ממש פייבוריטית.

    במשחקים האחרים אז בכדורסל ירושלים צפויה לנצח בקלות יחסית אך זה משחק קריטי למטרות ואסור ליפול.

    בחצי גמר גביע ספרד נציין שאתלטיקו ללא סיכוי מעשי לזכייה באליפות כשגם ברצלונה רחוקה מריאל ( 4 ומשחק עודף).
    בקיצור המפסידה כאן בסיכום שני המשחקים לא תזכה כנראה בתואר מקומי ( אולי בצמפיון ).
    בארסה היא גם מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות ( למעשה הדאבליסטית ).

  2. תןדה לכולם
    267 מיילים מפרידים בין לואיס ברטון ללה סטבל דה טולון.
    מהירותו 29 קשרים הכיוון 92 כלומר הרוח כנראה צפונית
    אם כך עוד 13 שעות הוא בלה סאבל .

    המירוץ לא נגמר עד שכל 18 השייטים יסיימו שני מקומות אחריו. נמצא קונרד קולמן עם הסיפור הידוע אך עדיין במירוץ .

      1. הרוח דרומית לואיס התישב על מערכת שתיקח אותו ללה סאבל הרוח תתחזק הגלים יעלו מעריך שהחלק האחרון רוח וגלים מאותו כיוון לא יהיה קל והוא יצטרך לפנות מעט דרומה .
        נכנסתי לאתר מתוך אדיבות אך ההמשך מרתק מערכת מזג אויר ענקיית מאד לא שיגרתית ירדה למערב אירופה חלקה הקטן יכנס לאלפים חלקה הגדול יתזור לאנגליה כי נהדף צפונה .
        ואנגליה הולכת לחטוף חזק .
        ההמשך עבור ההונגרי וקונראד הבאים בתור לא פחות מרתק .

  3. קיטל לוקח גם את הקטע השני בדובאיי.
    קאבנדיש נלכד מאחור ולא מצליח להתמודד ודגנקולב בתמונה אבל לא מספיק חזק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט