אירועי דיומא – 31.01.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 23

21:45-ארסנל-ווטפורד (משולב בספורט 2). ארסנל בתקופה מצויינת. הקבוצה רשמה חמישה נצחונות בששת המשחקים האחרונים בליגה, והביסה בקלות את סאותהאמפטון בגביע. התותחנים נמצאים כעת במקום השני, ומהווים את התקווה התורנית להיות אלו שיעצרו את הדהירה המטורפת של צ'לסי בצמרת. אז ארבעה ימים לפני המפגש המסקרן עם המובילה, יש להם הזדמנות לניסוי כלים מול ווטפורד, קבוצת תחתית חלשה שלא זכתה לניצחון כבר שמונה מחזורים.

21:45-סנדרלנד-טונהאם (משולב בספורט 2). גם טוטנהאם בתקופה לא רעה. אם נתעלם מכך שהקבוצה כמעט הודחה בגביע ע"י וויקומב מהליגה הרביעית, אזי התרנגולים בכושר די טוב. עד התיקו הקשה מול סיטי במחזור הקודם, התרנגולים זכו לשישה נצחונות רצופים, כולל כמובן על צ'לסי. בהינתן הכושר של הליגה, לטוטנהאם לא צפויות בעיות מיוחדות בבית מול נועלת הטבלה.

*המלצת צפייה* 22:00-ליברפול-צ'לסי (ספורט 1). עד לפני חודש היה מדובר אולי באחד הקרבות הלוהטים של אירופה, אלא שבינתיים משהו מאד מאד רע עובר על ליברפול. נראה שהמייטי רדז מצליחים בכל משחק להפתיע עוד יותר לרעה – החל בהדחה מגביע הליגה ע"י סאותהאמפטון, המשך בהפסד בית בליגה מול סוונזי (אז נועלת הטבלה), והשיא – הדחה בגביע על ידי הוולבס שבתחתית הליגה השנייה. אולי החזרה של סאדיו מאנה מאליפות אפריקה (אם כי לא במצב רוח טוב – הסנגלי החמיץ פנדל שעלה לנבחרתו בהדחה מהטורניר) תאפס את הקבוצה. אצל צ'לסי העניינים כרגיל. הכחולים שכחו מזמן את ההפסד לטוטנהאם, חזרו לנצח בכל המסגרות, והם נהנים מאיבוד הנקודות של היריבות, עם פער שיא של 8 נקודות בצמרת.

הגביע הצרפתי – שלב 32 הגדולות

19:00-ליל-נאנט (ספורט 2). מי שמתגעגע לוינסנט אניימה, מוזמן לראותו במדי ליל, קבוצת מרכז טבלה שפתחה לא טוב את העונה, אך התייצבה בהמשך. היא תתמודד היום במסגרת הגביע עם נאנט, קבוצה צמודה אליה בטבלה, ובעלת מאזן זהה לחלוטין.

אופניים:

הטור של דובאי – קטע 1

הענף ממשיך לרדוף אחר השמש, ולאחר ינואר באוסטרליה, המשקל עובר למירוצים באיזור המפרץ הפרסי. הראשון מבין אלו הוא הטור של דובאי. למרות שמירוץ זה טרם קודם לדירוג וורלד טור, הוא עדיין זוכה לפופולריות לא מעטה בקרב הרוכבים. המירוץ שודרג יחסית לשנים הקודמות בכל הקשור לאורכו ולתוואי שלו, וכעת הוא אורך חמישה ימים. ארבעה מחמשת הקטעים בו הם קטעי מיאוץ, והחמישי (קטע 4) מסתיים בשיפוע חד מאד, ונראה שהזוכה בו יזכה בכל המירוץ. שפע קטעי המיאוץ מביא לכאן מאיצים מצמרת הענף כמו קבנדיש, קיטל (זוכה הטור בשנה שעברה), דגנקולב, ויוויאני וגרונבייגן. בין המועמדים לזכות במירוץ כולו (דרך הזכייה בקטע 4) נמצא את אלאפיליפ, קאנגרט, גאספארוטו וסמואל סאנצ'ז.

קטע 1 של היום מדובאי ועד לדקל ג'ומיירה (אותו אי מלאכותי בצורת דקל) הוא קטע מיאוץ באורך של 181 ק"מ, והוא שטוח לכל אורכו. כאן ההזדמנות הראשונה במירוץ לראות את כושרם של כל המאיצים. שידור חי ביורוספורט החל מ-11:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. וסוני ווימס עוזב את.מכבי .
    לו היו מעיפים אותוכמו גברים על ההתחלה ומשאירים את המושכות בידיים של הגינגי עכשיו הקצת פחות גינגי אז אולי הצעד היה מובן .
    אבל תיק הזוי שעל פניו לכאורה רקח מזרחי על כביכול סמים כשכבר מזאלגיריס 2012 יש לווימס הוכחת חפות.
    וכאשר הרוקח לכאורה הוא אדם המעורב לכאורה(תיק גל בק שני פלטי) בבידוי והעלמת ראיות שוחד שיבוש הליכים סיוע לדבר עבירה נשאר רק מתי כבר יחליטו רשויות החוק במדינה לטפל בדון שימון ?

    1. נשאר לשאול.
      נקוה שרשויות החוק יחלו לפעול השילוב רות דוד שימון מזרחי אאיה דרעי כשר פנים דוד אמסלם חבר כנסת וההצעת חוק לפטור ראש ממשלה מחקירות השילוב הזה נראה כמו אין דין ואין דיין

  2. וונדי גלוב .
    לואיס ברטון במרחק 607 ננומטרים מלה סאבל דאולון נראה כאילו שלא רוצה שיגמר המהירות ירדה ל 7 11 קשרים עדיין מצוין יחסית לגרמי ביו המסכן בקטע הזה אבל גרוע יחסית לזאן פייר דיק 16 מייל באותו קטע .
    אבל ברטון מוביל צי של 12 יאכטות ולא רוצה למצוא עצמו מחוץ למירוץ כמו מוכי הגורל לה קלאץ ותומפסון שהודחו ..וצריכים לחכות ארבע שנים עכשיו ..
    ברטון במירוץ ורוצה להישאר במירוץ …אם חכל להמשיך להפליג ארבע שנים רצוף נראה שהיה ממשיך …מיד למירוץ הבא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט