1. הקאבס דחו הצעת טרייד כרמלו אנטוני עבור קווין לאב!
(אולי אחרי ההפסד לסקרמנטו הם יצלצלו לניקס וישאלו אם לא מאוחר לשנות את דעתם?)
לפי הדיילי ניוז, הניקס התייעצו עם כרמלו אנטוני, וקיבלו את הסכמתו להציע לקאבס טרייד: כרמלו אנטוני עבור קווין לאב ( according to an ESPN report)..
הם רק רצו להבטיח שההסכמה שכרמלו נתן לטרייד לקאבס עדיין עומדת וקיימת.
.משהו קורה בניקס. רק לפני 8 ימים כרמלו אנטוני ישב עם פיל ג'קסון ואמר לו 'אחת ולתמיד' שהוא לא יסכים "לשום טרייד". הכל התחיל עם המאמר של צ'רלי רוזן שציטט כמה מהבוסים של הניקס שאמרו שהוא – כרמלו – הפך ל-"חסר תועלת" לתוכניות של הניקס לעתיד (“outlived his usefulness in New York) שבסופו כרמלו מגלה שהוא "יסכים לטרייד רק לקאבס או לקליפרס" ( “understood that he’d only accept being dealt to the Cavaliers or the Clippers ).
אין כלל ספק שהניקס ניצלו את הסכמתו של כרמלו, ואת ה-BLAST של לברון על הבוסים של הקאבס שמוטב שהם ימהרו "ויביאו פאקינג פליימייקר". (כפי שתראו בקטע הבא, הבקאס הגיבו ב-"כרמלו הוא לא 'פאקינג' פוינט גארד").
הטרייד הזה היה יכול להיות אידיאלי עבור הניקס. קווין לאב צעיר בהרבה מכרמלו אנטוני (4 שנים), וחוזהו הגבוה תם עוד עונה. דריק רוז בטוח עוזב בסוף העונה, ועם ה-SALARY CAP הגבוה החדש הניקס יוכלו להביא גארד מעולה צעיר ובריא שלא נפצע כל שבועיים, שיחד עם הפרונטליין של פורזינגיס ולאב יוכלו להתחיל קבוצה צעירה מצויינת.
עבור הקאבס?
רוב האתרים הערב מדברים על כך שלקאבס דיל כזה היה DISASTROUS – איום, הרסני, מטיל שואה – ואני בדעתי שהדיל היה יכול להיות טוב גם לקאבס. אני מכיר את כל החולשות של לברון בדיוק כמו K-700, אבל מה ש-K-700 לא מבין היא העובדה שכוכבים ככרמלו אנטוני, קובי בריאנט, ג'יימס הארדן, או ראסל ווסטברוק – אנוכיים ואינדיבידואליסטים בקבוצותיהם כי הם יודעים שהם הטובים ביותר והיחידים המסוגלים לעשות דברים מיוחדים – יודעים כיצד להפוך לחלק אינטגרלי וטבעי בקבוצה כשהם משחקים עם שחקנים טובים כמוהם, או טובים יותר. כרמלו הוא הטוב מכולם בלהתחבר לקבוצת כוכבים (השני הוא דוויין ווייד) כפי שהוא הראה באולימפיאדות, ולפי התשבוחות של המאמן מייק ששבסקי עליו ועל דוויין ווייד כ-"השחקנים הטובים ביותר בנבחרת"…
עם לברון וקיירי אירוינג, כרמלו יהפוך לפאור פורוורד המסוגל (ויודע) לקחת ריבאונדים, ועדיין לתרום התקפית טוב יותר מלאב כי הוא שחקן התקפה רב-גווני יותר.
ודבר אחרון? כרמלו ולברון הם חברים קרובים מאד.
אבל מסתבר הקאבס חושבים אחרת, והם דחו את ההצעה על פיה.( http://www.sbnation.com/nba/2017/1/25/14390542/carmelo-anthony-trade-rumor-knicks-cavaliers-kevin-love).
לדעתי הקאבס דחו הצעה שהיתה נותנת להם סיכוי ריאלי לאליפות. הם טעו היום טעות מרה!
אולי אחרי הסרטון הזה זה הם יבינו איזו טעות עשו!
*
*
*
*
2. דבר כזה לא ראיתי מזמן: וינס קרטר הזקן קולע הערב סל ב-360!
*
*
*
3. דייב גריפין וטיירון לו מגיבים לדרישת לברון לפליימייקר
*
*
לפי פליין-דילר.קום (העתון של קליבלנד) דייב גריפין והמאמן טיירון לו שוחחו עם לברון באופן פרטי אחרי הצהרתו לעתונים אח"כ טיירון ניפגש לבדו לשיחה קבוצתית. הוא דיבר למצלמות של 'קליבלנד קליניק'.
"אנחנו נפתור את כל העניין בפנים; זהו עניין קבוצתי, לא עניין ציבורי", אמר טיירון.
. "We're not going to put out everything that was said, but we addressed LeBron. We talked to him and he understands, he understood and now we're going to move on."
(ארה"ב (שנה 1 ו-2) המופיעה כ-Rising Stars Challenge Rosters | |||
Representing | Player | Team | Position |
United States | Devin Booker | Phoenix Suns | G |
United States | Malcolm Brogdon | Milwaukee Bucks | G |
United States | Marquese Chriss | Phoenix Suns | F |
United States | Brandon Ingram | Los Angeles Lakers | F |
United States | Frank Kaminsky | Charlotte Hornets | C |
United States | Jahlil Okafor | Philadelphia 76ers | C |
United States | D'Angelo Russell | Los Angeles Lakers | G |
United States | Jonathon Simmons | San Antonio Spurs | G/F |
United States | Karl-Anthony Towns | Minnesota Timberwolves | C |
United States | Myles Turner | Indiana Pacers | C |
נבחרת שאר העולם (שנה 1 ו-2) | Team | Position | |
World | Joel Embiid | Philadelphia 76ers | C |
World | Dante Exum | Utah Jazz | G |
World | Buddy Hield | New Orleans Pelicans | G |
World | Nikola Jokic | Denver Nuggets | C |
World | Trey Lyles | Utah Jazz | F |
World | Emmanuel Mudiay | Denver Nuggets | G |
World | Jamal Murray | Denver Nuggets | G |
World | Kristaps Porzingis | New York Knicks | F |
World | Domantas Sabonis | Oklahoma City Thunder | F |
World | Dario Saric | Philadelphia 76ers | F |
5. דיון וויטרס מוביל עוד קאמבק של מיאמי (נגד הנטס)
6. להיזכר, וליהנות (חימום לאול-סטאר הבא עלינו לטובה): תחרות דאנק כזאת (זאק לוויין נגד ארון גורדון) כנראה לא נראה יותר בקרוב
(זאק לוויין אמר שהוא כנראה לא ישתתף; הוא מעדיף לשמור אנרגיה להמשך העונה. אארון גורדון לא החליט, אבל נטייתו היא אי השתתפות. מי שהוזמן והסכים עד עתה הם דריק ג'ונס מפיניקס, הגארד גלן רובינסון מהפייסרס, וג'ינתן סימונס מהספארס. ג'יילן בראון מהסלטיקס הוזמן והגיב בשלילה).
*
7. גם תחרויות שלשות כאלה (קליי תומפסון נגד סטף קרי) לא נראה יותר כנראה…(אלא אם כן הם מוזמנים ומחליטים להשתתף שוב! אריק גורדון הבטיח לנצח אם הוא מוזמן!)
ב-2015 סטף קרי עשה זאת לת'ומפסון…
*
*
אבל ב-2016 ת'ומפסון קורע לסטף את הצורה…
(אני לא יודע מתי יהיו קלעים כאלה בתחרות אחת! הסרטון הוא של כל התחרות, ומי שמעדיף יכול כמובן לנוע FF)
*
*
*
*
8. היום לפני 5 שנים: ברון דייויס קובר סל מ-89 FEET (אורך הפארקט 109)
9. סטיב קאר: "סטף יותר פופולר ממייקל ג'ורדן בין הילדים!"
Golden State Warriors head coach Steve Kerr said Wednesday that guard Stephen Curry is more popular with children than former teammate Michael Jordan was during his prime.
כיצד הוא יודע?
הילדים "GRAVITATE" (נמשכים אל…) יותר אל סטף., הוא אמר.
כיצד הוא יודע?
"You see so many little kids with Steph jerseys begging for his autograph."
זהו? זאת "ההוכחה המדעית" שלו?
הוא אמר את ה-OBVIOUS (הברור מאליו):
"They all identify with him," Kerr said. "He's probably the rare superstar where an eight-year-old kid can go, 'He looks just like me. Maybe I can do it.'"
הוא מסביר את הדברים שאפילו K-700 יודע: "כל מה שסטף עושה הוא עושה ללא יכולת ניתור מדהימה וכל ילד מרגיש שאלה דברים שגם הוא יוכל לעשות אם הוא יתאמן ויתאמן".
אני לא שם רבע קצוץ מי יותר פופולרי, אבל לצאת עם הצהרה כזאת רק בגלל "שנידמה לו" ורק בגלל שזה "דבר די טבעי", ורק בגלל שהוא "רואה ילדים הלובשים את גופייתו של סטף ועומדים בתור לבקש חתימות", זו חבטה תחת החגורה, בגלל שהיום (יום רביעי) התפרסנו בעתונים ובאתרים השונים "סטף קרי עבר את מייקל ג'ורדן בפופולריותו אצל ילדים", כגון:
STEVE KERR SAYS KIDS RELATE TO STEPHEN CURRY MORETHAN MICHAEL JORDAN, OTHERS
http://bleacherreport.com/articles/2689264)
מתחשק לי לכתוב בשחור "בולשיט" אבל לא נעים לי באתר מכובד כשלנו.
ערן
26 ינו 2017 06:21:29פנטסטי מנחם, כיף לקרוא.
בקשר לאולסטאר הצעירים, נראה כמו משחק מעניין מאוד (בהחלט יותר מעניין מהאולסטאר של הבוגרים). לשאר העולם יש יתרון בעמדות הפנים (אמביד, פורזינגיס ויוקיץ', בנוסף לכמה שחקנים לא רעים מהספסל), למרות שגם טאונס וטרנר מהצד השני לא קוטלי קנים. לארה"ב יתרון די ברור בגארדים עם בוקר וראסל.
ווינס — אכן אין מילים. אני בגיל 40 כבר בקושי יכולתי לקפוץ מעל העיתון של סוף השבוע.
אופיר נ.
26 ינו 2017 06:31:39ההפסד של הקאבס היום לא נבע מזה שחסר להם פוינט גארד מחליף.
הבעיה שלהם הייתה שדמרכוס הבן דוד טחן את טריסטן תומפסון, את לאב ואת לברון בצבע, שוב ושוב..
רועי ויינברג
26 ינו 2017 08:21:03זאת עוד בעיה שלא טיפלו בה מאז שאנדרסן נפצע – אין להם גבוה מחליף נורמלי. שנה שעברה היה את מוזגוב, השנה את אנדרסן אבל כמו שכתבתי הוא נפצע.
במקומם הייתי מחכה לאזור של סוף פברואר והמועד האחרון לשחרור שחקנים. יש מצב שאנדרו בוגוט יהיה שחקן חופשי.
עידו גילרי
26 ינו 2017 08:36:30בוגוט אמר לפני שבועיים שהוא לא מעוניין בטרייד או בבאיי-אאוט.
רועי ויינברג
26 ינו 2017 16:23:44הרבה יכול להשתנות עד מרץ. ברור שהוא לא יגיד את זה כשהם מתחילים קאמבק אולי לתמונת הפלייאוף, אבל לך תדע מה יקרה במרץ
סומסום
26 ינו 2017 06:39:15אחלה מעורב, תודה רבה.
כרמלו לקליבלנד – אכן זוועתון לקאבס. איך התכוונו לשחק, עם לברון ב-4? אולי גם לו אין כוח לרעיון הזה. וזה עוד השיקול המשני.
לא הבנתי איך נבחרת ארה"ב במשחק הזה, לוקחת את קארל אנטוני טאונס. הבחור דומיניקני, והוא כבר חלק מנבחרת מולדתו. כנראה בגלל שזו מסגרת לא מחייבת, האמריקאים נתקעו, ויש יותר מדי לא אמריקאים בנבחרת השניה. קצת מגוחך.
חצבני
26 ינו 2017 07:46:46אין שום בעיה לכרמלו להחליף את לאב:
1. בהתקפה לאב הוא סטרצ' 4 שלפעמים עושה פיק אנד פופ או נעמד בפינה לצורך ריווח, ולעיתים מקבל כדור עם הגב לסל. כרמלו עושה את כל הדברים האלה יותר טוב.
2. בהגנה שניהם "זוועתון" אבל אני מעדיף את כרמלו (כשהוא רוצה) כי הוא חזק יותר. אם מתכננים על גמר מול גולדן סטייט כרמלו הרבה יותר מתאים לשמירה על דריימונד גרין ויתמודד טוב יותר עם חילופים אוטומטים.
הסיבות להתנגד לטרייד כזה הם יכולת המסירה הבלתי מוערכת של לאב, והעובדה שהוא צעיר יותר. אני בדעתו של מנחם, צריך להעז ולנסות את זה כי הקאבס כרגע לא מספיק טובים. להשאיר את לאב זה להיות מקובע ומעיד על שובע.
גיא
26 ינו 2017 08:19:48כרמלו ממש לא חזק יותר.
אפילו לא קרוב –
בקומביין, התוצאה של כרמלו בבנצ' פרס היא 8 חזרות עם משקל של 80 ק"ג.
התוצאה של לאב היא 18 חזרות עם משקל של 80 ק"ג.
לצורך השוואה – גריפין 22 חזרות, אלדרידג' 12 חזרות.
בהגנה, השנה הנתונים של לאב טובים יותר משל כרמלו (אם כי עדיין לא מדהימים),
אבל ברב', שם היתרון הבולט של לאב –
10.9 רב', 2.5 מהם בהתקפה,
בעוד שלכרמלו יש 6 רב', 0.8 בהתקפה.
בקליעה מבחוץ, יש שוויון בין ה-2 (37% לכל אחד).
אבל הבעיה הגדולה ביותר עם כרמלו –
רואים אצלו את ההתחלה של הנסיגה ביכולת.
העונה יש לו את כמות זריקות העונשין הנמוכה בקריירה שלו, הוא כבר לא מגיע לטבעת באותה קלות כמו פעם.
כך כאשר לוקחים בחשבון את היכולת העכשווית, את הגיל, את העובדה שהוא יצטרך זמן הסתגלות –
לא טרייד כדאי (לדעתי).
עידו גילרי
26 ינו 2017 08:33:34אני גם לא חושב שזה טרייד טוב לניקס. איך פורזינגיס ולאב מסתדרים יחד? שניהם די על אותה משבצת וגם אם הופכים את הלטבי לסנטר הם ידרכו אחד לשני על האצבעות.
חוץ מזה ההתחייבות ללאב היא לעוד 3 שנים. כרמלו יכול לבחור לצאת מהחוזה שלו בסוף העונה הבאה.
חצבני
26 ינו 2017 08:48:23אם שיחקת כדורסל, אתה יודע מה הכוונה בחזק. לא דוחק יותר, זה בטוח. לאב רך יותר.
לגבי אחוזי קליעה… יש הבדל בין המבטים שזה מקבל לעומת האחר, לא כך?
לגבי ריבאונד – אני די מסכים שלאב הוא ריבאונדר טוב מאוד – אבל יש לו הרבה ריבאונדים שנובעים מתפקידו במערך ההגנתי, איזה 6-7 במשחק הם ריבאונדים קלים כאלה. כרמלו יהיה בסדר גם בתחום הזה.
גם אני כלל לא בטוח שזה טרייד טוב לקליבלנד. אבל זה מספיק מעניין כדי לנסות אותו, כי אם זה מצליח זה מקדם אותם למקום ראשון. כרגע הם די בודאות רק במקום שני…
גיא
26 ינו 2017 09:01:25שחקן שהיה מלך הרב' של הליגה, שבמשך שנים היה בטופ 5 בטבלת רב' ההתקפה (וזה למרות שהוא זורק הרבה מבחוץ), אי אפשר לכנות "רך".
ולכוח פיזי יש השפעה גדולה מאוד במאבקי מיקום מתחת לסל.
אחוזים בזריקות פנויות מה-3 (המגן הקרוב ביותר מרחק 6+ פיט) :
כרמלו – 44.3%
לאב – 44.2%
אחוזים בזריקות קצת פחות פנויות (המגן הקרוב ביותר 4 – 6 פיט) :
כרמלו – 35.8%
לאב – 35.8%
הופתעתי עד כמה הם צמודים באחוזים, ה-2
חצבני
26 ינו 2017 11:49:01גיא שים לב שדיברתי על הגנה.
בריבאונד לאב מחפה על נחיתות פיזית במלחמה חסרת פשרות.
בהגנת אחד על אחד לאב רך -אבל אני לא מתכוון להגיד שאני תופס מכרמלו כשחקן הגנה אז זורם איתך ונגיד שזו נבלה וזו טרפה.
במילותיו של מנחם, כרמלו מגוון יותר מלאב במשחק ההתקפה. גם אני חושב שבראיה עתידית הוא "אובר דה היל" אבל לפלייאוף אחד חזק… אני פשוט חושב שזה כוח אש שלא פשוט לוותר עליו.
חצבני
26 ינו 2017 14:26:41ניצלתי את הפסקת הצהריים כדי לגלוש לעולמות שמוכרים לך, גיא, יותר – הסטטיסטיקות המתקדמות של הריבאונד:
– contested rebound percentage
– rebound chance percentage
של לאב מאוד לא מרשימות, ביחס למוניטין שלו אפילו עלובות.
במדד הראשון הם די צמודים, במדד השני הציון של אנתוני טוב משמעותית.
אופיר נ.
26 ינו 2017 06:56:33עוד 2-3 יציאות של לברון נגד הבעלים השנה, פלוס הדחה בחצי גמר המזרח,
ובשנה הבאה הוא יצטרף אל כרמלו בניקס.
יאיר
26 ינו 2017 07:00:38אני במקום דיויד גריפין ודן גילברט מעיף את לברון לכל הרוחות.
שישלחו אותו בטרייד לבוסטון תמורת בראדלי, קראודר ובחירת הדראפט של הנטס. בוסטון תהיה קונטנדרית מייד ולקליבלנד יהיה עתיד לעשור הבא. לברון? שימשיך לבכות
מתן גילור
26 ינו 2017 07:02:59לא משתלם כלכלית. שוק כמו קליבלנד ופנצ'ייז כמו קבאלירס לא מוותרים כל כך מהר על אווזת זהב.
גיא
26 ינו 2017 07:12:33לצערם, החוזה שלו מכיל no trade clause.
וחבל שכך. היה יכול להיות מעניין לראות את תגובת האוהדים בקליבלנד אחרי עזיבת לברון 2.0
Dror2
26 ינו 2017 07:58:38להעיף את לברון? כי הקבוצה כל כך פרחה לפני שהואא הגיע ואחרי שהוא עזב? אתה אמיתי? ועוד תמורת בראדלי קראושר ובחירת דראפט? אולי הם גם יחליפו את כל הרוסטר עם קבוצת הדי ליג שלהם? זה יביא בערך אותן תוצאות.
שגריפין וגילברט יתגברו על האגו הפגוע ויביאו פוינט גארד מחליף, מה שהיה צריך לעשות ברגע שדלי עזב.
עידו גילרי
26 ינו 2017 08:22:54אתה חושב שגריפין לא מביא פויינט גארד בגלל אגו? אני מבטיח לך שמתחילת העונה הוא עובד על זה בפול גז. זה כמו להגיד ללברון שיתגבר על האגו ויקלע יותר נקודות.
המשגיח
26 ינו 2017 07:08:40החלטה חכמה מאוד של קליבלנד. לאב יותר טוב ממנו היום
מנחם לס
26 ינו 2017 17:06:44אתה לעולם לא יכול לדעת בקשר לכימייה של שחקנים. אולי סטטיסטית לאב טוב יותר היום. אבל כפי שהבעתי דעתי בפוסט, עד עתה כרמלו הוכיח שעם קנונים (מהסוג של לברון ואירוינג) הוא משתלב בצורה אידיאלית (נבחרת ארה"ב נגד לאב בנבחרת ארה"ב)
zivooo
26 ינו 2017 07:33:39וינס קרטר ה"זקן" היום בן ארבעים.
גם אני :] נולדנו באותו היום
גיא
26 ינו 2017 08:03:47מזל טוב.
עידן
26 ינו 2017 08:05:31מזל טוב
מתן גילור
26 ינו 2017 08:13:10אומרים שבן 40 לבינה, אז המשך להעשירנו בתגובותיך הנבונות 🙂
רועי ויינברג
26 ינו 2017 08:17:34מזל טוב 🙂
סומסום
26 ינו 2017 08:29:16מזל טוב, ואליפות לקינגס עד 50!
Thedud
26 ינו 2017 08:46:01מזל טוב
דובי
26 ינו 2017 08:59:0540 זה ה30 החדש… אין לך תירוצים לא לשטוף כלים.
מזל טוב!
Ljos
26 ינו 2017 11:58:50בגיל 30 צריך להתחיל לשטוף כלים?! אבל, אבל אפשר להפוך את הצלחת ולהתשמש בתחתית. יש פריזבי שקיבלתי פעם במתנה ואף פעם לא השתמשתי בו. יש ידיים. בשביל מה המצאנו ידיים, אם לא בשביל רגעים כאלה?
מזל טוב למלך המלכים.
זיו
26 ינו 2017 20:51:29תודה רבה לכולם
רועי ויינברג
26 ינו 2017 08:19:19במקום קליבלנד, אני מנסה להביא את ג'מיר נלסון או לאונרדו ברבוסה. שניהם מאוד יתאימו, כשנלסון יותר פליימייקר קלאסי אבל ברבוסה גם יכול להוביל כדור, להוסיף קליעה והוא היה השחקן הכי טוב של גולדן סטייט בגמר *ביחס ליכולת שלו בעונה הסדירה*.
אני מקווה שגורדון ינצח השנה את תחרות ההטבעות אחרי שנשדד ב-2016. אבל הייתה תחרות ענקית.
Niro
26 ינו 2017 08:21:22הלוואי שטרייד כזה ייצא לפועל
סומסום
26 ינו 2017 08:23:54אוף טופיק, אבל זה מבזק אולימפי די מטורף:
ליוסיין בולט כבר אין טריפל-טריפל.
מדלית הזהב בשליחים, באולימפיאדת בייג'ינג 2008 (!) – נשללה מג'מאייקה. אחרי שנמצא כי נסטה קארטר כשל בבדיקות סמים.
*^&^%&#$#$!!
עידו גילרי
26 ינו 2017 08:34:33ממש שוק טוטאלי. בחיים לא הייתי חושב שזה יכול לקרות.
סומסום
26 ינו 2017 08:38:40צב"ר.
ובכל זאת – יש התיישנות, לפחות ברמה הנודניקית.
עכשיו באים??
עידו גילרי
26 ינו 2017 08:39:32סבבה. יאללה מחזירים לארמסטרונג את כל התארים שלו בטור?
יניב
26 ינו 2017 08:51:24עידו.אתה רואה. חייב להגיד אמרתי לך שהניקס לא רק יסכימו לטרייד של לאב על כרמלו אלא יעשו הכל בכדי להעיף את כרמלו.
עידו גילרי
26 ינו 2017 08:54:37הודיתי בזה כבר אתמול בדיון שלנו אחרי שהידיעה יצאה.
אני עדיין עומד בדעתי שזה לא טרייד טוב לניקס אבל כנראה שהם חייבים להסיר את הגידול.
יניב
26 ינו 2017 09:02:18לא ראיתי את התגובות של אתמול 🙂
מתן גילור
26 ינו 2017 09:04:18אולי טמיר יסכים לתרום לו משהו קצת יותר חשוב מתארים…
עידו גילרי
26 ינו 2017 09:05:28מתן, לא מתאים לך להיות כל כך מרושע.
סומסום
26 ינו 2017 09:07:55חלילה וחס.
אבל אפילו אתה תודה, שזה אנטי-קליימקס טורדני, נוקדני, מוסרני, ועוד איזה "ני". דה נייטס הו סיי ני.
במקום אגדת האתלט המושלם, ייצרו לנו שאלת טריוויה: איפה ומי היה האיש, שמנע מיוסיין בולט את הטריפל-טריפל.
עידו גילרי
26 ינו 2017 09:10:52גם הטריפל טריפל הוא פרט טריוויה. הריצות עצמן הן האגדה (וזה יהיה נכון גם אם בעוד 5 שנים יגלו שבולט היה על חומר שהיום לא ניתן עוד לגלות).
גיא
26 ינו 2017 09:13:26האתר מתדרדר.
התחלנו עם הדרת נשים,
ועברנו להדרת מאותגרי אזור החלציים…
(מעוטי יכולת? חד ממדיים? פוריים למחצה?
קשה לי, אני מחפש את הצרוף ה-PP המתאים שימנע את הדרתו של טמיר, ושל שאר חברי קהילתו)
מתן גילור
26 ינו 2017 09:14:21זה היה בצחוק. אבל שמע, הבעיטה בבטן כשהוכרז שזה רשמי כמעט הוציאה אותי מהענף.
עידו גילרי
26 ינו 2017 09:15:52כנראה שלא היית אז עמוק בעניינים או שסתם תמים.
Berch
26 ינו 2017 09:15:15קרעת אותי עם
מתחשק לי לכתוב בשחור "בולשיט" אבל לא נעים לי באתר מכובד כשלנו.
צחקתי בקול רם 🙂
מנחם לס
26 ינו 2017 17:13:24גם אני צחקתי בעצמי כשהמילים ניכתבו
דובי
26 ינו 2017 09:35:28לא יודע כבר מה לרצות.
בטוח שהתהליך לא עושה טוב לקבוצה. חבל מאוד.
שמייקל
26 ינו 2017 10:07:42אז אני אגיד לך מה אתה רוצה. אתה רוצה קבוצה כמו בשנות ה-90, הגנתית שבנויה סביב שחקן אחד וככה צריך לבנות את הניקס סביב פורזינגיס. מספיק עם הסטארבורים וכרמלואים
דובי
26 ינו 2017 10:19:21מלקוות לזה התייאשתי.
תן לי את הקבוצה שהתגבשה מסביב לאמארה ואני מרוצה
מנחם לס
26 ינו 2017 17:15:23הצרה היא שיואינג היה שחקן נשמה. פורזינגיס לא נראה לי כזה. הוא יכול להיות תוספת אדירה ל-MAN, אבל הוא לא יכול להיות "THE MAN"!
שמייקל
26 ינו 2017 10:06:10לאב לא מתאים ליד פורזינגיס לדעתי.
דובי
26 ינו 2017 10:22:57בעיקרון אתה צודק. העניין הוא שהורנאסק לא ממש הצליח להגדיר את המשבצת של פורזינגיס עד עכשיו.
מצד אחד הוא מאוד נייד וזורק הרבה מבחוץ, מצד שני הוא מחפש את עצמו מתחת לטבעת ועם הגב לסל.
יכול להיות שדווקא נוכחות של לאב יכולה הייתה להכניס קצת יותר סדר.
אבל כרגע זה לא רלוונטי, מה גם שהורנאסק לא ממש נראה כמו אחד שיכול להשתלט על העסק. רוז ומלו עושים בינתיים כרצונם.
Niro
26 ינו 2017 11:10:45לדעתי פורזינגיס משחק יותר מדי עם הפנים לסל,
הוא צריך לשחק על האותיות עם הגב לסל ולפתח תנועות כמו של נוביצקי, הוא יהיה בלתי ניתן לעצירה .
דובי
26 ינו 2017 11:14:34צודק אלף אחוז. פורזינגיס יותר גבוה ואתלטי מנוביצקי, ונראה שלא מפריע לא להתלכלך מתחת לסל. עקומת הלמידה שלו מרשימה.
מה שהוא צריך זה יד מכוונת וקבוצה תומכת.
כרגע אין לו אף אחת מהן.
Niro
26 ינו 2017 11:58:32הכי חשוב זה באמת להעיף את כרמלו שלא משנה כמה הוא מוכשר התקפית הוא פשוט סרטן לקבוצה על המגרש, ובנוסף מהווה דוגמא הכי רעה שאפשר לשחקנים הצעירים איך לא צריך לשחק כדורסל .
Niro
26 ינו 2017 12:01:43פורזינגיס , הרננגומז וקוז חייבים יד מכוונת .
יואינג יכול להיות עוזר מאמן מדהים . לא מבין איך עדיין לא הביאו אותו לצוות האימון
מנחם לס
26 ינו 2017 17:16:47יואינג מתבזבז בשרלוט
שמייקל
26 ינו 2017 10:06:36אני חושב שג'קסון רוצה את לאב כי הוא הכיר את אבא שלו
רנדי אורטון
26 ינו 2017 10:07:55כרמלו אף פעם לא הגיע לקצה השיא של שחקן כמו דווין וויד,
כשחקן שישי בספסל הוא יוכל להיות מצויין בעתיד כשיוותר על חוזה ענק.
דובי
26 ינו 2017 10:23:47מגוחך להשוות את וויד לכרמלו.
אחד סקורר עם אגו ענק ואפס הישגים.
השני דווין וויד.
Ish
26 ינו 2017 11:28:49תזכיר לי מתי מלו שיחק עם לברון באותה קבוצה? או מתי הוא קיבל אליפות מתנה משופטים?
אה נכון, הוא לא עשה אף אחד מאלה, אז אין לו "השגים"
דובי
26 ינו 2017 11:34:14תזה מעניינת.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 11:36:51אליפות מהשופטים, שיחק עם לברון, ועדיין לוקח אותו על פני "3 מדליות זהב אולימפיות".
דובי
26 ינו 2017 12:29:31לדעתי זה ברור מאליו לקחת את וויד לפני מלו
Ish
26 ינו 2017 16:01:31העניין לא היה מי לוקחים קודם(ומבחינתי זה תלוי שאר השחקנים בקבוצה) אלא ההשגים שיש או אין להם.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 16:11:13אם ככה ברור שוויד, לא הבנתי מה הבעיה..
אפלטון
26 ינו 2017 16:11:16איש תכלס לפעמים אני לא מבין אותך. מה זה הקטע הזה של לשים כוכביות על אליפויות? זכה באליפות פייר אנד סקוור (אוליי ב-2006 קצת פחות פייר, אבל עדיין אליפות) ולפחות באליפות אחת לצד לברון הוא היה השחקן הטוב מביניהם בפלייאוף.
אם רוצים אפשר למצוא כוכביות על כל אליפות.
במאזן הכולל בין הקריירות של השחקנים אין ספק בכלל למי היתה קריירה יותר מוצלחת.
מנחם לס
26 ינו 2017 17:19:04שלוש מדליות זהב אולימפיות ואליפות NCAA זה "אפס הישגים"??? הוא היחיד בעולם שיכול להתגאות עם 4 האליפויות האלה, ובכל אחת הוא היה כוח משמעותי (באחת – סירקיוז – הוא עשה זאת כמעט בעצמו)
Ljos
26 ינו 2017 12:34:51מעניין מה שקורה שם. לגריפין יש כל כך הרבה כוח מעל לברון, אבל השני דווקא מחזיק את הראשון בביצים.
לברון לא יכול לעזוב. אין לו רשות ציבורית לכך. רק יזכיר עזיבה והוא יהיה אויב האומה החדש, ואף אחד לא רוצה להיות אויב של פוטין. כל מה שגריפין צריך לעשות זה להגיד – הקבוצה טובה, ואנחנו עדיין עובדים קשה על חיזוק. לברון, זורק את המשחקים האלו לפח. עובדים עם עיתונאיים חביבים כדי למצוא הוכחות לזריקת הזין שלו לכיוון הביצים של גריפין (אני במוד פאלי היום), ולא חסר. וחושפים את השקר שלו לקהל. מתישהו קליבלנד תהיה חייבת לחזור לנצח.
ככה גריפין שיחרר והגדיל את הצמד התחתון שלו. לברון יקבל את הסטירה שזאקרברג של הרשת החברתית היה צריך לקבל. והפרשים יחזרו לדהור על הסוס.
לברון כרגע מנצח את גריפין בתחרות החשובה באמת – להיות גבר לבן חזק ומניפולטיבי.
גיא
26 ינו 2017 12:57:12וואו, לקחת את זה רחוק.
לברון אמר בתקשורת שהקבוצה צריכה חיזוק, ביג דיל.
הוא לא הראשון, ולא האחרון לעשות זאת.
הוא לא דרש שיעבירו אותו לקבוצה אחרת, ודרך אגב –
הוא גם לא פצח בשביתה איטלקית.
תצפה מחדש במשחק הלילה, תגלה שהסיבה שהקאבס הפסידו זה 17 מ-34 מהעונשין. למרבה הפלא, דווקא ללברון היו האחוזים הפחות נוראיים.
השורה התחתונה – הקאבס כרגע לא משחקים ביכולת שתספיק לאליפות.
אין להם ספסל אפקטיבי, והשחקנים המובילים משחקים הרבה יותר מדי דקות.
כולם אומרים שלברון הוא "ה-GM", אבל זה פשוט לא נכון.
מי שעוקב אחרי הקבוצה יודע שאחרי שחרור דלבדובה, הייתה צפייה שיחתימו בקבוצה רכז מחליף וותיק, והקו הרשמי של הקבוצה היה שפלדר ומקריי מספיקים.
(ההבדל בעלויות בין חוזה מינימום לשחקן וותיק, לבין החוזה של פלדר לדוגמא, הוא אסטרונומי. בעיקר כשלוקחים בחשבון את מס המותרות.)
אישית, ממש לא מטריד אותי כאשר לברון דורש מההנהלה ללכת "אול אין",
קצת מפתיע שאתה בוחר להגן על המיליארדר הלבן.
(גריפין? הוא בכלל לא חלק מהמשוואה. הוא מוציא כמה כסף שגילברט מאפשר לו. לחץ של לברון דרך התקשורת רק עוזר לו בהתמודדות מול גילברט.)
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 13:20:23אבל אתה היית הראשון שהעלה את שלברון פותח בשביתה איטלקית.
גיא
26 ינו 2017 13:27:51אתה ראית את המשחק הלילה, או את המשחק נגד הספרס?
זו לא שביתה איטלקית.
יותר מדי דקות, יותר מדי מאמץ.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 13:31:19אבל אני לא טענתי את זה, אתה טענת את זה.
כמה דק' לפני העליתי תגובה שאומרת שלא מדובר בשביתה איטלקית.
גיא
26 ינו 2017 13:36:36אני לא טענתי – לא על ההפסד הלילה, ולא על ההפסד לספרס, שזו שביתה איטלקית.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 13:43:15אני לא יודע לאיזה הפסדים כיוונת, אבל כן טענת מאז שלברון בשביתה איטלקית. ומה זה משנה נגד איזה קבוצות עושים שביתה איטלקית ?
גיא
26 ינו 2017 13:57:09תזכיר לי מתי כתבתי זאת, ואענה לשאלתך.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 13:59:16עכשיו השאלה היא, אם שחקן חשוד בפניך בשביתה איטלקית, האם זה לא חציית קו אדום מול הארגון, הליגה, האוהדים, המהמרים, הספורט, ובכלל..
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 14:01:05להפסיד בכוונה זה לא בהגדרה שביתה איטלקית ?
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 14:29:03"לפני המשחק גריפין אמר שהוא: "מודה ללברון כל אמירתו בנוגע לצורך ברכז נוסף" (בדיוק מה שהוא אמר),
ושהקאבס מנסים להביא פליימייקר נוסף דרך טרייד.
עכשיו תחפש את חוט השני המחבר בין המשחקים הגרועים של הקאבס, למשחק הנוכחי"
זו לא הצהרה על שביתה איטלקית ?
עידו גילרי
26 ינו 2017 14:31:06לא. זו הצהרה ש"האידיוטים שהבאתם לי בתחילה העונה לא מספיק טובים ואני אפול מהרגליים עד שהמטורלל יחזור".
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 14:41:23לא בטוח שהבנתי אותך גילרי. ונראה לי שחסר לך הקונטקסט של התגובה.
אני לא טוען שלברון עשה שביתה איטלקית, הקאבס סתם גרועים.
בתגובה למעלה יותר מנרמז שלברון עשה שביתה איטלקית, בשביל שיביאו לו רכז, ועכשיו יחזרו למסלול הנצחונות (מה שלא קרה, כי הם סתם גרועים)
עידו גילרי
26 ינו 2017 14:44:59אז עשית ציטוט של ציטוט?
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 14:46:52אגב, אני כן בטוח שלברון עשה שביתה איטלקית במשחק הכריסמס המפורסם שנה שעברה על מנת לפטר את בלאט, יש כמה סרטונים שמראים את כל המהלכים הביזאריים שלברון ביצע באותו משחק שלא ממש תואמים שחקן עם רמת בסקטבול IQ כמו שלו..
עידו גילרי
26 ינו 2017 14:49:14כמה רחוק אתה מוכן ללכת to make a point? זו תגובה מלפני שבועיים.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 14:52:33זו היתה תגובה של גיא לסומסום אחרי ניצחון של קליבלנד, שעצר רצף הפסדים, אחרי ההודעה על חיפוש רכז. גיא קישר את ההפסדים לאולטימטום/שביתה של לברון.
עידו גילרי
26 ינו 2017 14:53:50נו אז?
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 14:56:35מה זה משנה ממתי זה ? או שאתה טוען שהוא לא עושה שביתה או שאתה טוען שהוא כן עושה שביתה.
עד איזה שנה אתה מוכן ללכת לאחור בשביל לשלוף סטט' שתוכיח את צדקתך ?
ובתשובה לשאלתך – עד קליבלנד.
עידו גילרי
26 ינו 2017 14:57:26זה באמת רחוק.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 15:02:00לא מבין מה הבעיה.
גיא ביקש שאגיד לו מתי הוא אמר זאת, אז הראיתי.
אני אוהב מאוד למצוא סתירות בחיים ושל אנשים, כולם עושים זאת מדי פעם, גם אני, אני אוהב למצוא אותם.
וכמובן שאני גמרמורמר (ממורמר מהגמר) אין טעם להכחיש זאת.
עידו גילרי
26 ינו 2017 15:03:27הבעיה היא שהזיכרון שלי לא מאפשר לי לזכור מה אנשים אמרו לפני שעתיים. אז כנראה שאני מקנא.
גיא
26 ינו 2017 15:09:09בן ממזר, אם אתה בוחר להעתיק משהו שכתבתי, תעתיק אותו כמו שצריך!
אני כתבתי –
"עכשיו תחפש את חוט השני המחבר בין המשחקים הגרועים של הקאבס, למשחק הנוכחי…"
עכשיו מצא את ההבדל בין הציטוט שאתה רשמת, לבין מה שאני רשמתי.
אני מוכן לעזור:
"…"
(מתוך וויקיפדיה על אחד השימושים ב-'שלוש נקודות' : "כדי לסמן את סופה של בדיחה או הלצה".)
ברכות, הממזר של סטוקטון, יישמת הלכה למעשה את כל מה שאי פעם התלוננת עליו בכל הנוגע לסטטיסטיקה, וסטטיסטיקאים!
סומסום
26 ינו 2017 16:17:47עזוב, הדבר הכי נורא שגילה לך אמש הבאסטרדו, זה שהוא הפך בקיץ האחרון לאוהד גולדן סטייט.
החיים לפני ה-89-89, ואחריהם.
כואב, כואב מאוד.
סומסום
26 ינו 2017 16:19:38(שזה רק קצת יותר נורא מזה שהפכתי לאיזה מין מליץ יושר של לברון הבלתי נסבל והקאבס – ואני לא – אבל הכיבוש משחית. את כולם).
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 16:33:05מתי אמרתי שאני אוהד גולדן ? שקרן מנוול.
וברצינות למה מאשימים אותי פה בפשעים נגד האנושות וסטטיסטיקאים.
מה אתה הבנת בזמנו מהתגובה של גיא ?
סומסום
26 ינו 2017 16:44:35זכור לי מאמש, התברגנתי, נהייתי אוהד שלהם.
אם זו טעות אז אני שקרן מנוול.
וגם אם לא!
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 16:51:27אתה כל כך גרוע בזה, שאני פשוט אסלח לך.
שקרן מנוול.
עידו גילרי
26 ינו 2017 16:53:41תראה תראה גם אני יודע לעשות את זה:
"אני לא אוהד שלהם, אני אוהד של המשחק ושל המשחק שלהם."
שקרן מנוול ואם יורשה לי גם דמגוג.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 17:00:13חחח גדול
אבל היית צריך להראות שהמילה "התברגנתי" הוצאה מהקשרה. (היא יוחסה להפיכתי למשעמם ונאלח)
ולכן אתה מקבל רק חצי מהנקודות (או בשפתך – 50%)
אפלטון
26 ינו 2017 17:23:00ממזר, רק שתדע שאבא הוציא אותך מהצוואה מאז שעברת לצד של המכביסטים.
להתאפס ומהר
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 17:34:01צוואה ?
הבחור לא שותה לא מעשן לא משחק סנוקר
אני הייתי ה "איבוד כדור" האחרון שלו.
לא בונה עליה. אמות לפניו.
הממזר של ג'ון סטוקטון
26 ינו 2017 15:16:36גילרי, יש לך יותר מדי מספרים בראש..
גיא, אתה צודק, הייתי צריך להעתיק עם ה 3 נק'.
… יכול גם לרמוז, למשהו מאחורי הקלעים.
אם זה היה נאמר פעם 1 מילא, אבל זה נאמר עוד, גם במקרים אחרים.
עכשיו אתה תצטרך להזכיר לי מה אמרתי על סטט' וסטטיסטיקאים כי אמרתי עליהם הרבה דברים לא בהכרח רעים.
Ljos
26 ינו 2017 13:15:57הו, אני לא לוקח אף צד. שימשיכו במריבות פנימיות.
ואני בטח לא מגן עליו או חושב שלברון מנהל את הקבוצה ועושה שביתה איטלקית. ניסיתי להגיד שגריפין נמצא בעמדה אידיאלית לעשות טראמפ (או סומסום), אבל רק צד אחד משחק את המשחק כאן.
(זהו בלתי אפשרי להגיב מהנייד למעורבים)
פומ
26 ינו 2017 13:55:09אני לא מבין את התגובה של לו :
אני לא מביא שחקנים זה לא התפקיד שלי .
אם זה לא. התפקיד למה אתה מגיב ?
בקיצור שגילברטיכניס היד לארנק ויביא שחקנים …
והגיע הזמן לפטר את בלאט שוב ….או לפחות לקחת ממנו את טבעת האליפות ולתת אותה לשופטים ולאדם סילבר.
שילמדו מלאנס ארמסטרונג שהיה מאפיונר ישר והתחלק בכסף עם איגוד האופניים …
גילברט מאפיונר שקרן שלוקח הכל לעצמו כמו. ביבי ….
אין כלום.
יניב
26 ינו 2017 14:10:18אני בכלל חושב שכולם מה זה מגזימים.כאילו רכז מחליף שהמבחר גם ככה לא להיט זה מה שיעשה את ההבדל??? עזבו אתכם.כל עוד קיירי בריא יש לקליבלנד סיכוי ,כן רכז מחליף לא רכז מחליף.ואם מישהו חושב שיגיע רכז מחליף אז קיירי ינוח יותר זה גם בולשיטץקיירי ישחק בדיוק כמו שהוא שיחק עד עכשיו
עידו גילרי
26 ינו 2017 14:36:22זה לא העניין. לברון אמר את זה בדיוק, אין להם מספיק גופות שמסוגלות לשחק. אחד המקומות זה עמדת הרכז אבל גם בגבוהים הם דלילים.
פומ
26 ינו 2017 14:36:31הרכז מחליף הוא לא הענין זה הקוד ….
אין להם רכז בכלל כי קיירי הוא קלעי שנמצא בעמדת הרכז רק שהוא לא רכז .
הרכז בפועל הוא לברון ונמאס לו מהעמדה הזו שמחיבת אותו לשחק מאחור .
רכז אמיתי כפי שדבלדובה היה יגרום לקב להיראות אחרת.
עכשיו אז למה ויתרו. עליו ?
נראה לי שלברון שאני מתחיל להבין שפעם הערכתי אותו יותר מדי
פעם זלזלתי בו יותר מדי המשך מיד
מתן גילור
26 ינו 2017 14:38:27יניב, נניח לא ינוח יותר. השאלה מה קורה בדקות שבהן הוא נח.
יניב
26 ינו 2017 15:19:48אתה חושב שצ'למארס או קול ולפי מה שהבנתי זה הדיבור. אחרי שלא שיחקו כל כך הרבה זמן באמת ישנה משהו בדקות שקיירי לא משחק?
אני לא מאמין שהם יביאו מישהו שתכניס אותו במקום קיירי אז הרמה לא תירד או תוכל לשחק באותם דקות גם בלי לברון.לא רואה את זה קורה.
מעבר לכך שאני מאמין שקליבלנד יבטיחו את המאזן הטוב במזרח הרבה לפני סוף העונה ואז גם לברון וגם קיירי יוכלו לנוח ולאגור כוחות לפליאוף,מעבר לזה שתכלס הם צריכים לאגור כוחות רק לפיינלס אז באמת שאני לא מבין מה כל הרעש.לדעתי הלא משוחדת(ברור :))כל הסיפור זה שלברון מתחיל כבר להכין את הקרקע למקרה של כישלון
עידו גילרי
26 ינו 2017 15:24:11עכשיו זה הללל שמדבר מגרונך.
אם היו בונים על קול או צ'אלמרס זה כבר היה נסגר ולא היית שומע את לברון. הוא לוחץ כדי שגריפין יבצע טרייד.
לברון לא מכין את הקרקע לכישלון. ראינו כבר בתחילת העונה שהקאבס מספיק טובים. הוא פשוט רוצה שהקבוצה תוכל להגיע מספיק מוכנה לסוף העונה.
יניב
26 ינו 2017 15:40:43בגלל זה אמרתי דעתי הלא משוחדת 🙂
עכשיו ביותר רצינות איזה טרייד יכול לצאת בכלל לפועל על מנת להביא רכז מחליף ברמה יחסית גבוהה כמו שלברון דורש?
על מי צריך לוותר ועל איזה רכזים אנחנו מדברים?
עידו גילרי
26 ינו 2017 16:02:25זה באמת לא פשוט וכנראה הם יצטרכו לתת את אחד משאמפרט/JR/פריי ועוד מישהו ולקבל שתי גופות שיכולות לשחק בחזרה. אין לי תשובה אבל אני בטוח שיש כאן כאו שיש להם. בכל מקרה בגלל זה לשמחתי אני לא GM בליגה .
אפלטון
26 ינו 2017 15:24:54לברון קודם כל מכין את הקרקע לחופשת פברואר שלו. המעמס חברים, המעמס. תכלס מבין אותו, למה לא לקחת חופשה באמצע העונה? זה מביא אותו רענן יותר לפלייאוף וזה מה שקובע. רק שאם הקבוצה לא מפסיקה להפסיד עכשיו זה יראה קצת פחות טוב כשהוא יהיה ב'טיפולים' במיאמי ביץ'.
אפלטון
26 ינו 2017 15:46:41תכלס ג'מיר נלסון היה מושלם בשבילם. אבל הם נדפקו עם המקום השמיני במערב שפתוח לכל דורש. דנבר לא יתנו אותו סתם. והפציעה של ג'יי אר די דפקה טרייד על שאמפרט, ככה שהם בבעיה.
תכלס הפיתרון יושב להם מתחת לאף והוא ליגינס. אם במקום להוריד אותו היו מרימים אותו היה על מה לדבר גם בפלייאוף.
לברון עושה כאן נזק עצום לקבוצה ושם אותה בעמדת לברג' נמוכה לכל משא ומתן אפשרי.
Niro
26 ינו 2017 14:26:39כרמלו וגנינגס במקום לאב ובחירת דראפט .
מתאים לי
גיא
26 ינו 2017 14:42:52לא מסתדר עם השכר.
אשך טמיר המקורי
26 ינו 2017 15:29:39יניב ואני אמרנו עוד לפני תחילת העונה שהאליפות הזאת תעלה לו לראש כ"כ שזה יהיה סנסציוני ומרהיב לצפייה.
זה כמו לראות מגלומן נרקיסיסט על קוק
מלובני
26 ינו 2017 16:16:00ממליץ לך לראות שרלוק
דובי
26 ינו 2017 16:31:38אבל לא את העונה הנוכחית.
גם על הקודמת אפשר לוותר.
יניב
26 ינו 2017 16:49:20הוא יותר מתכוון לקטע ששרלוק מפוצץ סמים וזה מהעונה האחרונה ויש בזה משהו של מגלומן נרקסיסט על קוק,רק שלברון הרבה יותר נרקסיסט משרלוק
מלובני
26 ינו 2017 17:47:57הבחור הבין אותי נכון 🙂
דובי
26 ינו 2017 17:49:51סמים זה שרלוק של אלמנטרי.. שרלוק של שרלוק סתם מוגזם בהגזמה ברמת המאוס
Ljos
26 ינו 2017 16:51:41זה מה שקורה כשנותנים למופט להתפרע יותר מדי. הבחור תמיד ידע להצליח במנות קטנות.
john
26 ינו 2017 16:35:301. לא רואה איך כרמלו ולברון מסתדרים כדורסלנית. במיוחד כשלברון לא רוצה לשחק 4 בהגנה וכרמלו לא רוצה לשחק הגנה. ברמות הגבוהות אם אתה לא שומר אתה מיותר. לאב היה איום בסדרת הגמר והיה כמעט לא רלוונטי במצ' אפ מול גרין. צוות הקריאטיב של לברון הגה את ה"עצירה" וההיסטוריה נחתמה. מלו ב-4 יצטרך לשמור על גרין/דוראנט, אולדרידג', בלייק אן פייברס. וגם ריאן אנדרסון הוא לא מצ' אפ קל בצבע או בסגירה.
2. half man half amazing כמה לא הערכתי אותו בזמן אמת. אהבתי אז את טורנטו ושנאתי את המעבר שלו לנטס. בגיל 40 מייקל כבר בקושי התרומם מהריצפה (אך עדיין עשה צחוק מהרבה מגנים צעירים)
3. טיירון לו היה צריך להפנות ללברון את המילים החשובות שהפנה אליו בשבוע הראשון בתפקיד "Shut the F–k up". אם איאן קלארק, פטריק מקאו קוון לוני וג'בל מגי (לא להיות חכמים בדיעבד אף אחד לא ספר אותו בתחילת העונה) יכולים למצוא מקום סביב חבורת אולסטארים כזו גם קיי פלדר וג'ורדן מקריי יכולים לקבל דקות בקאבס. לא סביר שלברון מתלונן על הקבוצה היקרה בהיסטוריה שנבנתה לפי כל גחמה שרצה.
4. נבחרת העולם עם חבורת גארדים מכובדת וארה"ב עם הגבוהים… שינוי מרענן.
5. אני בעד דיון וויטרס. שחקן סופר מוכשר עם מוח כדורסלני של יונה. אשמח אם יצא ממנו משהו
6. אני אוהב את סימונס אבל לא בטוח שהוא שווה שעון מעורר
7. גם כאן אסתפק בתקציר בוקר
8. מי זוכר את זה: https://www.youtube.com/watch?v=_ZMwDGhtJAI
9. הוא לא לבן והוא לא כהה. הוא לא גבוה אבל גם לא ננסי. הוא דמוקרט אבל שמרן דתי מהדרום, יש לו פני ילד אבל הוא גם מתחרה חזק. ובנוסף הוא גם פוטוגני. וכי חשוב יש לו סיפור סינדרלה במכללות וב-NBA. לגבי הנחת היסוד של סטיב קאר. נכון שזה לא מדעי אבל אם אף מאמן לא היה אומר כלום לפני שבחן את האמירות שלו במונחים אקדמאים/מדעיים אז היה לנו משעמם.
עגל
26 ינו 2017 16:40:33הקליעה של ג'מצ'י, איך אפשר לשכוח
Ljos
26 ינו 2017 16:50:261) הגנתית, מסכים שהם יסתדרו עוד פחות מאשר עם לאב. אבל התקפית? מלו לראשונה (אלא אם כן נתעלם מהבלחות אולימפיות) ישחק כמו שהוא נועד לשחק. כשחקן משני, חסר לחץ, שנהנה מזריקות פנויות. כמו שאמשיך לטעון (או שזו פעם ראשונה שלי? קשה לי לעקוב. ממזר, יש לך מושג, כדיבאגר הרשמי של האתר?) שלברון הוא בעיקר אבולוציה של פיפן, אטען בכל הכוח שכרמלו הוא שחקן משני שנהיה יותר מדי טוב מכדי להישאר משני (והאגו, בשני המקרים, לא עוזר).
3) לחלוטין. תודה.
5) גם מסכים. דיברו פה על יחסי נקודות לאינץ', איי סי גרין לזיון. מה עם נקודות לתא מוח?
עידו גילרי
26 ינו 2017 16:52:28ארינאס
Ljos
26 ינו 2017 17:00:48לא מתווכח עם איש עם אקדח.
john
26 ינו 2017 16:54:14איי סי גרין? פיספסתי את הדיון על זה
מנחם לס
26 ינו 2017 17:31:06טוב, אז שקרי יהיה האדם. חבל שקאר לא הזכיר גם את האמהות. האמא של קרי מטה כל מאזניים לטובתו גד כל אתלט בעולם…
john
26 ינו 2017 21:00:13משפחת קרי זו עסקת חבילה למרות שמאז סיפור עיישה מהגמר של שנה שעברה המשפחה כבר לא ביציע.
סומסום
26 ינו 2017 16:54:12מפתיע. אבל יודעים מי החמישיה הכי חזקה בליגה, ובפור?
לקחתי את הפלוס-מינוס של חמישיה, בחיתוך של מינימום 75 דקות. הוא נותן את 100 הליינאפים הכי נפוצים של 30 קבוצות הליגה, משהו כמו 2-4 הליינאפים הקבועים של כל אחת.
ובמקום הראשון – ובפור גדול מאוד:
http://www.basketball-reference.com/play-index/plus/lineup_finder.cgi?request=1&match=single&lineup_type=5-man&output=per_min&is_playoffs=N&year_id=2017&game_num_min=0&game_num_max=99&c1stat=mp&c1comp=ge&c1val=75&order_by=diff_pts
john
26 ינו 2017 17:08:09בחיתוך של 60 דקות ישנם 3 חמישיות טובות יותר:
1. החמישייה המדהימה שתמיד חסר בה שחקן ביוטה:
היל, הוד, היוורד, דיאו וגוברט
2. החמישיית הנשמה של ממפיס של קונלי וגאסול עם אניס, קרטר וג'מייקל גרין
3. החמישייה שסטיר קר שומר לפלייאוף:
סטף, קליי, דוראנט, גרין וג'בל מגי. חמישייה עם מוטת ידיים של מילווקי שרומסת אותך בהתקפה.
המידע לגבי ג"ס אמין יותר כי זו חמישייה ששיחקה ב-20 משחקים שונים. החמישייה עם ליגינס אומנם שיחקה יותר דקות אםך רק ב-10 משחקים שונים.
עידו גילרי
26 ינו 2017 17:10:38אז מה אתה אומר? לברון שתוק ותן לליגינס לנצח?
סומסום
26 ינו 2017 17:16:13ברור, אבל בחרתי בחיתוך שייתן לי 100 סגלים (102 ליתר דיוק), כי זה נראה לי יותר אמין: 2 עד 4 ההרכבים שמחזיקים קבוצה (במקרה של סן אנטוניו, רק אחד הגיע לזה).
ברור שאפשר לרדת עד הרכבים ששיחקו דקה אחת. או לכאלה שלא רצו מספיק זמן בשלב בשרניים של משחק.
עידו, לא ממש – רק הפתיע אותי, אולי כבר לא, כמה ההבדל גדול בין הסטארטרים של הקאבס לבין כל היתר שם. וליגינס הוא המחליף הקבוע של ג'יי.אר, כן.
אגב – במקום ה-100 – how shocking! – ההרכב הפותח של קבוצה אחת ממישיגן.
עידו גילרי
26 ינו 2017 17:19:07כן הספארטנס באמת בעונה גרועה השנה.
עגל
26 ינו 2017 17:21:57מעניין. אבל 75 דקות זה לא מספיק (לא שיחקו מול כל קבוצות הליגה, ואם היו משחקים זה היה מעט מדי דקות פר משחק)
סומסום
26 ינו 2017 17:38:10זה נכון גם לגבי 150 דקות משחק משותפות ומעלה:
http://www.basketball-reference.com/play-index/plus/lineup_finder.cgi?request=1&match=single&lineup_type=5-man&output=per_min&is_playoffs=N&year_id=2017&game_num_min=0&game_num_max=82&c1stat=mp&c1comp=ge&c1val=150&order_by=diff_pts
אבל החיתוך נותן לך פה רק 40 הרכבים שונים, ומעל לזה – נניח 200 – קבוצות נעלמות.
מנחם לס
26 ינו 2017 17:36:40כמובן שמה שחבר בסטטיסטיקה הזאת הם האנשים שנגדם החמישיות שיחקו
עידו גילרי
26 ינו 2017 17:45:26נכון. אז בשביל הדיון החמישיה המדורת של הקאבס הייתה הפותחת מול:
ניו-יורק, מיאמי, ברוקלין פעמיים, גולדן סטייט, בוסטון, פיניקס, יוטה, ופורטלנד.
אפלטון
26 ינו 2017 17:51:41בלי קשר לכל השגעונות הסטטיסטיים האלו, ברור שלליגינס יש פוטנציאל. כמו שבלאט ידע לפתח את דלבדובה ולעשות ממנו רכז מחליף של קבוצה אלופה, כך לו צריך לעשות עם ליגינס.
יש לו יותר כלים פיזיים מלדלי.
לברון מחפש תמיד את הדרך הקלה והמהירה, שיתמודד. כן, וואללה שיתן לליגינס לנצח.
עידו גילרי
26 ינו 2017 17:53:00בדיוק עכשיו יצאה כתבה ב-ESPN שלברון כועס על זה שגילברט לא מוכן לפתוח את הכיס?? באמת יש גבול.
עידו גילרי
26 ינו 2017 17:55:24http://www.espn.com/nba/story/_/id/18557434/lebron-james-cleveland-cavaliers-owner-dan-gilbert-odds-payroll-spending
גיא
26 ינו 2017 18:04:48השאלה היא מה גילברט הבטיח ללברון לפני שהוא חתם,
הכתבה רומזת שגילברט הבטיח ללכת "אול אין".
עוד לפני פתיחת העונה רצה השמועה שהקאבס יכלו להחתים את פוי תמורת חוזה מינימום, והם בחרו ללכת על פלדר.
שמועה שמאוששת בכתבה.
כך שאולי יש היגיון מאחורי השיגעון.
עידו גילרי
26 ינו 2017 18:11:07בחייאת גיא, תסתכל על הפיירול. זה לא אול אין? אני לא יודע מה היו השיקולים המקצועיים אבל לא החוזה מינימום של פלטון מה שהיה שובר את גילברט.
גיא
26 ינו 2017 18:35:20התכוונתי לפלטון.
1.5 המיליון שהוא מרוויח היו עולים לקאבס 4 מיליון יותר ממה שהם משלמים לפלדר. שחקן וותיק נוסף עם מינימום וותיק, היה עולה עוד 5 מיליון.
במקום זאת הם קיצצו שכר בעסקת קורבר, ופיצלו את הטרייד אקספשין של 9+ מיליון שהיה בדרך (אני בדעה שעשו בשכל, אבל זה דיון נפרד).
סך הכל מדובר בהפרש של יותר מ-20 מיליון דולר.
אני לא נכנס לכיס של גילברט, אבל אני גם לא ממש מרחם עליו.
לא לי, ולא לך, יש מושג מה נאמר בין ה-2 לפני שלברון חזר לקבוצה.
עידו גילרי
26 ינו 2017 18:54:07אני די מאמין לזה שגילברט אמר לו שהוא אול-אין. לדעתי הוא גם קיים ולברון באמת לא יכול להתלונן. כמו שאמרתי לא נראה לי שההחתמה של פלטון נפלה על עוד כמה מיליונים.
את שאר המהלכים הקבוצה כבר עושה כדי לשפר את מצב הסגל. העסקה של קורבר הייתה הצעד הראשון ואני מניח שזה שהשאירו מקום פנוי ברוסטר היא מתוך הסתכלות לקראת טרייד או החתמה עתידיים. אין שום הגיון עבורו בלנסות לחסוך בהוצאות עכשיו. והאמת היא שזה די מגעיל שלברון משתמש בליצן החצר שלו כל פעם שבא לו לצאת נגד אלה שמשלמים לו את השכר.
אהרון שדה
26 ינו 2017 18:54:08אני בדילמה לגבי לאב.
בשורה התחתונה.
לדעתי אנתוני יתרום יותר מלאב.
אך תוקפו יפוג יותר מוקדם.
ולאב יככב בניקס.