אירועי דיומא – 25.01.2017/מתן גילור

כדורגל:

גביע המדינה – שמינית הגמר

19:00 הפועל אשקלון-בני יהודה תל אביב – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). אלמלא הפחתת הנקודות של הפועל ת"א היה מדובר על שתי נועלות הטבלה וכלל הנראה שתי הקבוצות החלשות בליגה.

19:00 הפועל רעננה-מכבי תל אביב – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). ת"א בצמרת ליגת העל, רעננה בתחתית. הוסף לזה שהמשחק יערך באצצטדיון הביתי של שתיהן, וקבל שיש לנו פיבוריטית ברורה.

20:55 בית"ר ירושלים-איחוד בני סכנין – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). בלאו הכי מדובר על אחד המשחקים הטעונים בכדורגל הישראלי, אם לא הטעון שבהם. לאור העובדה שהמפסידה מסיימת את דרכה במפעל, האמוציות רק יגברו. במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות, ניצחה בני סכנין, משער נפלא של רמזי ספורי, בדקות הסיום, למרות שירושלים היתה עדיפה.

20:55 מועדון ספורט אשדוד-בית"ר ת"א/רמלה – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). אמנם מדובר על משחק בין קבוצה מהליגה הראשונה לקבוצה מהליגה השניה, אבל חשוב לזכור שרמלה נצבת במקום ממנו עולים ליגה, כלומר מדובר על קבוצה טובה ביחס לליגה השניה.

 

אליפות אפריקה – בית D – מחזור 3

מצב הבית ערב המחזור:

מקום נבחרת נקודות הפרש שערים
1 גאנה 6 0:2
2 מצרים 4 0:1
3 מאלי 1 1:0
4 אוגנדה 0 2:0

 

21:00 גאנה-מצרים – שידור בערוץ הספורט (55/555). לגנה מספיק תיקו כדי להבטיח את המקום הראשון, אחרי צמד ניצחונות 0:1 כ"א. מצרים צריכה ניצחון כדי לסיים במקום הראשון, אך ייתכן שתסתפק גם בתיקו שיבטיח לה את המקום בשלב הבא.

21:00 מאלי-אוגנדה. מאלי צריכה ניצחון מול הנבחרת החלשה בבית ולקוות להפסד של מצרים כדי להעפיל לשלב הבא. אוגנדה איבדה סיכוי לעלות.

 

גביע המלך הספרדי – רבע גמר – משחק הגומלין (בסוגריים תוצאות המשחק הראשון)

20:15 אייבר-אתלטיקו מדריד (3:0) – שידור בערוץ ספורט 1 (54/554). תוצאת המשחק הראשון הכריעה למעשה את ההתמודדות.

22:15 סלטה ויגו-ריאל מדריד (1:2) – שידור בערוץ ספורט 1 (54/554). ויגו בניצחון מפתיע במשחק הראשון ועוד בחוץ תשמח לנצל הרכב חסר של מדריד, אבל לאחרונה עדיין הסיכוי הגדול יותר להעפיל, למרות התקופה הפחות טובה.

 

קופה ד'איטליה – רבע גמר

21:45 יובנטוס-מילאן. הגברת הזקנה קבוצה עדיפה בהרבה. ודאי בביתה. אבל אל לנו לשכוח במשחק האחרון בין הקבוצות דווקא הרוסונרי גברו על הבינקונרי.

 

גביע הליגה האנגלי – חצי גמר – משחק הגומלין (בסוגריים תוצאות המשחק הראשון)

22:00 ליברפול-סאות'המפטון (1:0) – שידור בערוץ ספורט 2 (53). ליברפול קבוצה עדיפה וגם זכתה ליום מנוחה נוסף וכן המשחק בביתה, אבל צריך לזכור שהיא מגיעה אחרי הפסד בית לנועלת הטבלה, ערב המחזור הקודם. סאות'המפטון תנסה לשמור על היתרון מהמשחק הראשון, אחרי שבליגה הרשימה עם ניצחון 0:3 על לסטר האלופה.

 

כדורסל:

ליגת האלופות – מחזור 14

21:00 באנק סקילנרס פרנקפורט-עירוני נהריה – שידור בערוץ 5+ (56). נהריה במקום השישי. פרנקפורט מקום אחד מעליה עם ניצחון אחד יותר. בסיבוב הקודם ניצחה נהריה ב-21 הפרש, מה שאומר שניצחון במשחק הזה שווה את המקום החמישי בבית ואולי גם את המקום בשלב הבא, אם אוסטנד תפסיד. בכל מקרה אחר, נהריה תנשור ליורופקאפ.

 

יורופקאפ – שלב בתים שני – מחזור 6

18:30 אגיס קורמנד-בני הרצליה. עם מאזן של 4 הפסדים לצד ניצחון בודד הרצליה תסיים את דרכה במפעל אחרי המשחק הזה שמבחינתה הוא לפרוטוקול בלבד.

 

טניס:

אליפות אוסטרליה הפתוחה – רבע גמר

התחתון של ההגרלה – שידורים בערוץ יורוספורט (51).

05:00 (שעה משועברת) דויד גופין- גריגור דימיטרוב. משחק מרתק בין המדורג 11 למדורג 15. גופין טניסאי יציב יותר ושומר על רמה טובה לאורך רוב שלבי המשחק. דימיטרוב מוכשר יותר ולעתים מייצר טניס אפי, אך היעדר יציבות פוגע בו מאד.

*המלצת צפייה* 10:30 מילוש ראוניץ'-רפאל נדאל. המדורג הבכיר שנותר בטורניר הוא גם הפיבוריט במשחק הזה, לטעמי. ולא רק בגלל הדירוג, אלא בעיקר בגלל הנתונים הפיזיים שמתלבשים מצוין על נקודות התורפה של נדאל. רפא מומחה בכדורים גבוהים שמעייפים את הכתף עם טופ ספין, אבל הוא כמעט ולא עושה שימוש בסלייס נמוך, שמאלץ שחקנים גבוהים לעבוד קשה יותר. מילוש גם מספיק מגוון ועם משחק גב יד לא רע בכלל, ככה שגם הקרוסים המפורסמים בשמאל לא אמורים לעשות עליו רושם. ובכל זאת… מדובר על אחד מגדולי כל הזמנים שעדיין מייצר הגנה עילאית.

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. פוטו פיניש על המקום הרביעי בגלוב…
    דיק מוביל ב-6 מיילים על אליאס וב-20 על לה קאם. אם הם ממשיכים במהירויות הנוכחיות שלהם כולם עומדים להגיע באותו הזמן לקו הסיום, למרות שלה קאם במיקום פחות טוב והרבה יותר מאחורה…

    יהיה מעניין – עניין של 10 שעות לסיום לכולם

    1. נגיד את זה ככה:
      אם יום אחד יתברר שהוא באמת היה על תוספים לא חוקיים (ובדגש על לא חוקיים) – זה סיפור הרבה יותר גדול מהסיפור של לאנס ארמסטרונג.
      אבל אין סיכוי שזה יקרה.

  2. לראות את נדאל משחק פשוט גורם לי לאהוב טניס שוב. איזה מזל יש לנו שזכינו לראות שחקנים כמוהו וכמו פדרר. אין דברים כאלה

      1. תזכור: שאגות שמחה רק כשהמורה עם הפנים ללוח. אם אתה חייב לקלל, עדיף שיהיה בהקשר של השיעור (נגיד "הסכם ריבנטרופ-מולוטוב… פאק" עובר בקושי, "מי יודע איך גוזרים את הפונקציה הזו? תמות י'קנדי מניאק", לא כל כך). מדי פעם עדיף להרים את הראש לכיתה. כדאי לתזמן יחד עם הסנפת הישבן של נדאל. והכי חשוב – מי שלא משתף, רואה יותר. המסך גם ככה קטנטן.

  3. איזה משחק של נדאל!
    ראוניץ' אמנם חירבן במכנסיים קצת אבל נדאל פשוט גדול על כל השחקנים היום כשהוא בכושר.
    יאללה לגמר מול פדרר. החלום עדיין חי!

      1. נההה אף פעם לא החזקתי מדג'וגוביץ' ככזה גדול. בטח כשהתחילו להשוות אותו לגדולים ביותר. הוא צמח בוואקום עם הירידה בכושר של פדרר וההתמודדות של נדאל עם הפציעות.
        נדאל בכושר של היום לוקח אותו. אבל יש לי הרגשה שזה טורניר חד פעמי. לא נדאל ולא פדרר יכולים להחזיק כזו רמה לאורך זמן

          1. כן למתן יש הרבה קיצורים, חלקם צריך להיות מאוד יצירתי כדי להבין :)(או מקרא).
            הפייבוריטים שלי: צב"ר, אאל"ט ובטח אני לא זוכר את המוצלחים באמת.

      2. נדאל ופדרר כבר אין & אאוט 5 שנים מתמודדים עם בעיות שונות ומשונות (אצל פדרר בעיקר מנטלית, אצל נדאל בעיקר הברכיים).
        נדאל עד 2011 פשוט שלט בדג'וגוביץ'.
        ברגע שהתחילו הבעיות והפציעות זה עבר לכיוונו של דג'וגוביץ'. ועדיין המאזן ביניהם הוא די שווה.
        אני חושב שאנחנו חוזים כאן במשהו חד פעמי מבחינת נדאל ופדרר אבל אני פשוט מתענג על זה.
        באמת סבלתי מלראות טניס בשנים האחרונות. שעמום טוטאלי

  4. משחק נהדר ומאוד מרשים של רפא,ההפסד של המערכה השנייה שבר את ראוניץ.
    אכתוב מאוחר יותר מה נדאל עשה היום אחרת כי בהחלט הוא עשה כמה שינויים.

  5. אני רוצה גמר פדרר-נדאל ולמרות היותי אוהד פדרר שמפרגן לנדאל שהוא פשוט שחקן ולוחם עצום. לראות עוד תבוסה שלו על פדרר זה יהיה נורא

  6. נקווה שבית"ר תשבור את המנחוס כרגע מובילה 0-1.
    באליפות אפריקה מצרים מובילה על גאנה…
    אם איני טועה אלופת הבית תקבל את מרוקו ברבע ואת המנצחת בין בורקינה פאסו לטוניסיה בחצי גמר שזו הגרלה קלה יותר מקונגו ברבע ובעיקר מסנגל / קמרון בחצי.

  7. הכל נגמר עבור זאן דיק יאן אליס וזאן לה קם ..
    חבל עבא שיש יאכטות מחוץ למירוץ המלא ….
    לאחר שיש עוד כמה מחוץ למירוץ חלקי ..
    אבל קונראד עדיין במירוץ והוא לא אחרון למרות כל מה שעבר מדהים
    לא ?
    כבוד לספן עיקש .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט