אירועי דיומא – 20.01.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

אליפות אפריקה – בית C – מחזור 2

18:00-חוף השנהב-הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו (ספורט 5) אלופת אפריקה חוף השנהב איכזבה במשחק הראשון כאשר לא הצליחה להשיג ניצחון מול טוגו. היום זאהה, קאלו וחבריהם ינסו להשיג ניצחון ראשון מול הזאירים, שזכו לניצחון מול מרוקו במחזור הראשון.

21:00-מרוקו-טוגו (ספורט 5) הנבחרת הפצועה של מרוקו פתחה עם הפסד לא מפתיע לזאירים, והיום הם ינסו להשיג תוצאה טובה יותר מול הנבחרת של עמנואל אדבאיור, לה נקודה מאותו התיקו עם חוף השנהב.

בונדסליגה – מחזור 17

21:30-פרייבורג-באיירן מינכן (ספורט 1) באיירן חזרה להוביל את הליגה לאחר הניצחון במשחק העונה מול ר.ב. לייפציג במחזור הקודם, והיא תתארח אצל עוד עולה חדשה. המארחת פרייבורג, הממוקמת במקום השמיני, זוכה אף היא להצלחה יחסית, לא מעט בזכות מאמנה הדעתן. עדיין באיירן פייבוריטית גמורה במשחק.

ליגה צרפתית – מחזור 21

21:45באסטייה-ניס (ספורט 5). לניס היה שבוע מהגהינום: מוליכת הטבלה עד השבוע הועפה בסיבוב הראשון של הגביע ע"י נועלת הטבלה לוריין, ולאחר מכן סיימה ב-0:0 עם מץ, מה שאיפשר למונאקו לעלות למקום הראשון על חשבונה. הסיכוי שהיא תאבד היום נקודות מול קבוצת התחתית שמולה, אחת שהובסה 7:0 בגביע בידי פ.ס.ז', קלוש למדי.

כדורסל:

יורוליג – מחזור 18

19:00-דרושאפקה (8-9)-אוניקס קאזאן (10-7) (משולב בספורט 5 לייב)

19:00-ז'לגיריס קובנה (11-6)-ריאל מדריד (5-12) (משולב בספורט 5 לייב)

*המלצת צפייה* 21:00-אולימפיאקוס פיראוס (5-12)-בסקוניה ויטוריה (6-11) (ספורט 5 לייב)

21:45-ארמאני מילאנו (13-4)-גלאטסראיי (12-5)

טניס / רועי ויינברג:

אליפות אוסטרליה הפתוחה – סיבוב שלישי

ג'יל סימון (12)-מילוש ראוניץ' (3). משחק טוב שמפגיש בין שני שחקנים מהטופ העולמי. ראוניץ' סיים את 2016 בכושר טוב וינסה לפתוח ככה גם את 2017, כשבינתיים הוא עדיין לא הפסיד מערכה לאף אחד. סימון שחקן ברמה שונה לגמרי מכל מי שהוא פגש עד עכשיו בגראנד סלאם הזה.

רפאל נדאל (9)-אלכסנדר זברב (24). משחק בין אחד מגדולי הטניס של כל הזמנים ובין זברב המבטיח. השור ממיורקה מחפש קאמבק אחרי שנה שבא לא הצליח לעלות לאף רבע גמר של גרנד סלאם, והוא ינסה לעשות זאת ב-2017. הוא מבוגר ב-12 שנה מזברב בן ה-19, אחד השמות המסקרנים בסבב שיתן 110%. זה יכול להגמר בסנסציה, כשזברב אולי יעמוד בסגנון הפיזי של נדאל.

גרגורי דימטרוב (15)-רישאר גאסקה (18). משחק מותח בין שני שחקנים באותה רמה בגדול, ששייכים בצדק לטופ 20 העולמי. שניהם שחקנים עם עבר בטופ 10 שיכולים לנצל את זה שהמדורג הבכיר באזור שלהם, נובאק דיוקוביץ', הודח, ולהגיע לרבע הגמר ואולי אף למעלה מכך.

אופניים:

טור דאון אנדר – קטע 5:

עוד קטע מיאוץ בטור דאון אנדר, ועוד זכייה של קיילב יואן. המאיץ האוסטרלי הצעיר בכושר מטורף, ואתמול בקטע 4, שוב הקדים על הקו את פטר סאגאן ואת דני ואן פופל. האוסטרלי כבר מחזיק בזכייה בשלושה קטעים + קטע הפרולוג. ריצ'י פורט ממשיך להוביל במירוץ לפני איזאגיר וצ'אבז.

קטע 5, בין עמק מקלארן לגבעת ווילונגה, הוא "קטע המלך" של המירוץ. זהו קטע בן 151 ק"מ, שבסיומו יוכרע למעשה הזוכה במירוץ, היות והקטע האחרון הוא קטע מיאוץ קצר. עד לאיזור הק"מ ה-120 לא צפויות בעיות מיוחדות, פרט אולי לרוחות החוף העשויות לפצל את הפלוטון. אלא שלקראת הסוף, הרוכבים ייאלצו לעלות את גבעת ווילונגה פעמיים, מה שמתאים למטפסים, ואולי לאול אראונדרים חזקים מסוגם של גראנס וסאגאן. יתרון 20 השניות של ריצ'י פורט משמעותי מאד במירוץ כזה (היות ולא מדובר כאן בטיפוסים מהסוג שאנו רואים בגרנד טור), ועשוי להספיק לו כדי להכריע את כל המירוץ. הקטע צפוי להתחיל בשעה 2:30 לפנות בוקר שעון ישראל ולהסתיים בסביבות השעה 6:30. לינק לצפייה.

 

סנוקר:

טורניר המאסטרס – רבע הגמר:

אתמול, במשחק הראשון של רבע הגמר, גבר רוני אוסליבן די בנינוחות על ניל רוברטסון. רוקט רוני ממשיך להראות לאוסטרלי את הדלת החוצה בכל פעם שהם נפגשים, ואתמול עשה זאת לאחר זכייה בארבעה פריימים רצופים. במשחק השני המשיך מארקו פו להראות שהוא בכושר מצויין, כאשר גבר אף הוא בקלות על מארק אלן. ההונג קונגי גם התכבד בברייק של 140 נקודות, הגבוה ביותר בינתיים בטורניר הזה.

היום מתקיים חלקו השני של רבע הגמר. בסשן המוקדם נקבל משחק מבטיח מאד בין אלוף העולם מארק סלבי, אחד שיהיה פייבוריט בכל התמודדות, לבין בארי הוקינס, שהפגין אולי את הסנוקר המרשים ביותר מבין המתמודדים בסיבוב הראשון. בסשן הערב נראה את דינג ופרי, שניים שהפגינו ביטחון רב בסיבוב הראשון, וצלחו אותו די בקלות. משחקי היום:

15:00-בארי הוקינס-מארק סלבי (יורוספורט 2, ניתן לראות כאן)

21:00-ג'ו פרי-דינג ז'ונווי (יורוספורט)

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. תודה רבה פאקו.אני אוהב את היורוליג השנה ואת שיטת הליגה ובניגוד לשנים קודמות יוצא לי לצפות בהרבה משחקים חוץ מהמשחקים של מכבי

  2. האמת היא שאוסאליבן לא שיחק מדהים אתמול. עשה לא מעט שגיאות ונעזר במזל ויום חלש של האוסטרלי. פו, דינג וסלבי היו קורעים אותו ביכולת כזו והוא גם ציין זאת בעצמו. אולי זו ההפסקה של ארבעת הימים בין הסיבובים שהשפיעה אני מקווה שהוא יעלה את הרמה כדי להתמודד כראוי בחצי ואולי בגמר. כמו שכתבתי, פו דינג וסלבי נראים החזקים להשלים את תמונת חצי הגמר. תודה על הסיקור

      1. לרוברטסון בכלל יש בעיה מנטלית. הוא תמיד משחק כאנדרדוג. בלי אסרטיביות במשחק שלו למרות הכישרון האדיר

        1. זה נכון. יש משהו מאד לא עקבי במשחק שלו. האמת היא שגם בתקופות הטובות שלו, למשל כאשר זכה באליפות העולם, הוא לא היה מהפייבוריטים שלי.

      2. מסכים שהוקינס נראה נהדר בסיבוב הראשון אבל אני לא רואה אותו עובר את סלבי,שותף לדעתך שפו הוא הפייבוריט לזכייה ובכלל מאוד מרוצה מכך שיש עם מי לחלוק תובנות סנוקר. ענף נהדר

  3. 74 ימים, 19 שעות, 35 דקות,
    זה הזמן שלקח לתומסון להקיף את העולם.
    זו התחרות ה-4 שלו,
    כאשר ב-2004/5 ו-2008/9 הוא פרש במהלך התחרות, וב-2012/3 הוא סיים שלישי.

      1. איזה הבדל בין הכריזמה והההתלהבות של תומפסון בסיום מתלהב לקראת המסיבה בערב מתלהב לקראת התחלת התיכנון והבניה על היאכטה הבאה מתלהב מהלקחים מהשיוט חוזר עם מסקנות על ביצועי. הפוילים ולעומתו לה קלאץ בוכה בסיום מגיעים הסוהרים אישה וילדים והוא נלקח למעצר בית….
        הצרפתים כבר הפסידו את הטור לאנגלים קבוצת סקאי אין להם אף רןכב בחזית העולמית ועכשיו המירוץ יאכטות על פניו יעבור לשליטה אנגלית אמנם סבסטיאן המוזר שלח ברכות לארמל על הניצחון אבל סבבטיאן הסה נראה ומתנהג כמו מוקיון בכלל האחוה הצרפתית נראית בדיחה .
        לה קלאץ.וצוותו פיגרו בשנות אור אחרי הצות הבריטי הבכי בסיום של לה קלאץ אולי נבע מהבנה שזהו זה עבורו ….זה נגמר בניצחון תודות לאלילת המזל לולא ההתנגשויות תומפסון וחוזה היו מסימים לפניונ.
        תומפסון נראה איש הייטק מרשים ולה קךאץ חנווני אפור …בעל עצבים חזקים טוב בקרבות טקטיים אבל בזה הדברים מסתימים מספר הפעמים בהם הגיע שני אומר הכל.
        מזל שתומפסון הגיע לראיון עם ההתלהבות רגע לפני שהחלטתי להפסיק להתענין. בזה.

  4. שפדרר משחק ככה קל להזכר למה הוא שחקן הטניס הגדול בכל הזמנים. אלו יידי טניס!!

    מחר הולכים להיות 2 משחקים גדולים מהחיים.
    זברב ייתן בראש לנאדאל. שהשאלה היא האם נאדאל יעמוד באינטנסביות של זברב או להפך?

    ו2 רבי אומן. דימי מול גאסקה.

    אני יודע מה אני הולך לעשות מחר.

  5. חברים אומנם רוג'ר נתן משחק נהדר היום אבל ברוב השנתיים האחרונות הוא נתן משחקים כאלה בסלאמים עד שנתקע ביריבים מהדרג הראשון,
    בד"כ נולה אבל גם סטן וראוניץ',ככה שהתצוגה של היום מעבר לעובדה שהוא בא אחרי פציעה וטוב לראות אותו משחק ככה לא אומרת המון לגבי ההמשך.
    נישיקורי זה משחק סופר קשה ומסקרן,לא פוסל שהוא עובר אותו,אבל נחכה ונראה.

    לגביי רפא, אם הוא מתחרה רציני נראה במשחק היום בלילה,
    זברב שחקן מאוד כשרוני אבל אם רפא חושב שהוא עדיין שחקן במסוגל לזכות בסלאמים הוא חייב לנצח פה, קל לא יהיה,
    בכל מקרה המשחק של הלילה, כדאי לצפות.

  6. דג'קוביץ' נראה מוטש לחלוטין בהפסד. יריבו עשה דבר פשוט: החזיר לו כל כדור לאמצע המגרש (ובכך נמנע מ-UNFORCED ERRORS) וחיכה בסבלנות עד שנובאק חבט כדור לרשת או מחוץ לקו. הוא פשוט קטש בו לאט-לאט עד שחיסל אותו עם ההכרח שהוא העמיס על נובאק לחבוט כדורים כאילו לווינרס שהפכו ל-UNFORCED ERRORS
    אני יודע שזה באיחור של יום אבל הייתי חייב להביע את דעתי על מה שראיתי.

  7. היה היום מרתון דובאי. קנניסה בקלה הצהיר על ניסיון שבירת השיא העולמי, אך נפל ו"נדרס" מיד לאחר הזינוק. עדיין רץ עם החבורה המובילה שפתחה בקצב מהיר (מדי) לעשרה הראשונים. בקלה נשר בהמשך מהדבוקה המובילה ופרש אחרי שעבר את נקודת החצי ב62:47, 1:14 אחרי המובילים. מהחבורה המובילה נותר בעצם רץ אחד שלא דעך משמעותית וסיים בתוצאה מעולה 2:04:10, שיפור לשיא המסלול בתנאים ממש לא אופטימליים (חם מדי). שם המנצח טמירת טולה, מחזיק מדלית הארד מריצת ה10000מ בריו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט