AUSTRALIAN OPEN – מי ינצח ?

אמיגוס, הרגע הגדול של השנה הגיע! האוזי אופן הולך להפתח ביום שני. ההגרלה הסתיימה, טורנירי ההכנה הסתיימו, אני סיימתי את מסעותי הרנדומליים בארץ ויקטוריה (מאד מומלץ. חופשה ללא תוכנית!) ולפניי שיגיע ה BEER O'CLOCK  היומי, בואו נפרק את הסיכויים של הטניסאים בעולם. נתחיל במין הפחות יפה….

טורנירי ההכנה – באופן רסמי עונת הטניס נפתחת באוזי אופן , אבל יש מספר טורנירי הכנה על מעט נקודות באוסטרליה ניו זילנד והמידל איסט ואין שחקן שלא בודק את עצמו בטורנירים הללו. האוזי אופן הוא גם סיום ההפסקה של עונת הטניס וכל טניסאי עובד על נשקים חדשים לארסנל שלהם והמקום לראות מה הם מביאים זה הטורנירים האלו.

בדוחא – ראינו את האפרו החדש של טסונגה, שנתן 2 משחקים טובים וירד לנוח. טסונגה הולך לעלות לרשת הרבה יותר וזה יכול להיות הפסיק הקטן שהוא צריך על מנת להיות שחקן עילית אמיתי. לגמר בדוחא הגיעו נובאק ומאריי . נובאק ניצח.

בעומן נאדאל פירק כל מי שעמד מולו וניצח את גופאן שגבר על מאריי ברבע. נאדאל נראה חד ומפחיד!!

בבריסביין ראינו מה יכול לקרות שדימי (דימיטרוב) משחק ברמה העליונה שלו טורניר שלם. זה היה נצחון אפי! קריעה טוטלית של כל מי שעמד מולו. ברבע הגמר מילוש מול נאדאל , מילוש בחר בטקיקה התקפית של עליות והימור על ווינרים וקרע את נאדאל ב-2 המערכות האחרונות. בראיון הוא אמר בכנות שאין לו מה לחפש בטניס הגנתי מול נאדאל…  בכל אופן דימיטרוב העניש אותו בחצי בטניס עליון. בגמר מול נישיקורי דימי המשיך בטניס העליון שלו ואז השתנק בסט השני (כרגיל..) להפתעת כל העולם הוא יצא מהמשבר וניצח את המשחק ולקח את הגביע.

טורנירי ראווה – הסיפור הגדול הוא שחקן ענק שעלה לסבב שנה שעברה. אלכסנדר זברב. בפרת הוא ניצח את פדרר חד משמעית ואחר כף הוא הוזמן לערב צדקה של הצ'ריטי של נובאק ברוד לייבר ארינה, הנימוס מחייב לתת לנובאק לנצח הם שיחקו גרסה מהירה של המשחק FAST 4.  זברב ניצח את נובאק בקלות. זברב גם ניצח את פדרר בהאלה שנה שעברה. שפדרר להאלה זה כמו נאדאל לרולאן גרוס.  זבארב נותן באופן סדיר סארב של 220 קמ"ש, השני שלו כמעט כמו הראשון, הוא משחק ALL COURT והוא מגן מצויין! אב הוא בן 19 בלבד…

AO נסיון העבר –

נובאק ניצח ב 5/6 הטורנירים האחרונים. מאריי הגיע לגמר ב 4/7 הפעמים האחרונות.

הגרלה  2017 רבע ראשון הרבע של מאריי –

בחצי הראשון אנדי מאריי יטייל 3 סיבובים ואז צפוי לפגוש את לוקה פווייל המפציץ הצרפתי הצעיר שניצר את נאדאל באופן. מאריי לא עושה טעויות ופוייל במקס ייקח לו 2 סטים. ברבע הוא צפוי לפגוש את פדרר שצפוי לשחק מול 2 QUALIFIERS ב-2 הסיבובים הראשונים ואז בית הזונות ייגמר. סיבוב שלישי בארדיץ. במצבו הנוכחי פדרר יכול לנצח כל מי שלא יפציץ אותו במשך 3 שעות. מה לעשות הרגליים כבר לא צעירות והידיים כבר לא יכולות לספוג עוצמות למשך הרבה זמן. את בארדיץ הוא עדיין יינצח כי בארדיץ מאמין בדיוק על פני עוצמה. אחריו יעלה קי נישיקורי הקטן. גם אותו פדרר יינצח, כי נישיקורי הוא הגנה, אבל מול הראש ההתקפי של פדרר אין לו עדין מה להציע.

פדרר מול מארי ברבע הראשון. למאריי יש קביעות בגמרים, נסמן את מספר 1 בחצי הראשון.

רבע שני הפתעה!! ג'ק סוק –

המארגנים שיבצו לרבע הכי דליל בשמות את וואוורינקה, שנראה די גרוע עד כה במשחקי ההכנה. הוא צפוי לפגוש את ניק קריוס שהתאמן בעיקר על כושר גופני והצלות כדורים. זה בדיוק מה שקריוס צריך בשביל לעלות לשלב הבא. בסיבוב הרביעי קריוס ייגבור על וואוורינקה ומול יחכה לו המנצח בין ציליץ' לג'ק סוק האמריקאי הצעיר שהצליח לחבר את משחק הפורהאנד עם שיפור ניכר במשחק ההחזרות והאגרסיביות. ג'ק סוק יינצל את ההגרלה הקלה, הוא גבר על קיריוס בפרת' וכך גם יהיה במלבורן.

רבע שלישי רבע המוות! –

אחד השחקנים החמים בסבב גאל מונפיס ייפתח את הסיבוב , בסיבוב השלישי הוא ישחק מול המנצח בין זברב לנאדאל!! זבארב יינצח! בצד התחתון של ההגרלה יתאמץ מילוש לנצח את יקיר המערכת דאסטין בראון. הנאה מובטחת וגם 5 מערכות. נקצר את הסאגה. זברב יעלה לחצי הגמר.

רבע רביעי נובאק

דומיניק טיאם פישל בכל משחקי ההכנה, מרוב שהוא לא מבושל הוא אפילו נרשם לטורניר הרגע האחרון בסידני וגם שם הפסיד ברבע. משהו אמר לא לשחק יותר אגרסיבי ומאז כל הכדורים שלו ארוכים מידי (יותר מידי כח פחות מידי ספין) . טיאם יפגוש את גופאן הלוהט ויפסיד לו.
בצד בתחתון של ההגרלה אנו צפוים לראות את 2 השחקנים הלוהטים בסבב . דימי ונובאק. ביום רגיל הייתי אומר שדימיטרוב יגנוב את המערכה הראשונה ואז הוא יעשה במכנסיים ויפסיד את המשחק. אבל השנה משהו שונה. זה לא שדימי ניצח את בריסביין זה יותר שדימי הוא השחקן של גור גולן שלמדתי מהתקשורת שהוא הילד של כולנו וכרגע ג"ג לומד לנקות איפה שהרס"ר יבדוק ולקום מהזולה ולפטרל מתי שהקצין תורן קם לבדוק את השמירה…. אני רושם את דימיטרוב כמנצח ב-2 הסטים הראשונים ונובאק מנצח ב-5.

חצאים.

המסורת מחייבת את מאריי להגיע לפחות לגמר. יינצח את סוק ב-3 מערכות. נובאק מול זברב. זברב יינצל את ההתשה שדימיטרוב העביר את נובאק ויינצח אותו שוב.

גמר

זברב מול מאריי. מאריי הרענן צריך לסגור את המשחק ב-3 מערכות אבל בגלל שהוא מאריי זה ייקח לו 4 מערכות.

 

מחר נפרק את הגרלת הנשים. שם צפויות הפתעות משמעותיות!

 

 

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. סחטיין עידו, הימורים אמיצים. כרגע נולה ואנדי הם רמה אחת מעל כולם (אני עדיין חושב שנולה עדיף). זה שלהם לאבד (נשמע טוב יותר באנגלית).

  2. ניתוח מצויין
    אם זברביגיע לגמר תקבל בירה הפעם הבאה שנפגש כאות להערכה
    הפוסטים שלך על טניס משובחים בעיקר בגלל שאתה לא עוסק ב 1-2-3-4 כמו כל האתרים הגדולים
    תודה

  3. הימורים מפגרים. חוסר הבנה….
    אם אתה צודק ביותר משניים שעולים לחצי אז אני כורדי
    סתם לוקח כאילו הימורים מסוכנים כדי לצאת מבין…

  4. תודה עידו, נתת הימורים סופר אמיצים.
    מארי ונובאק בגמר אוסטרליה זה הגמר הכי צפוי בסבב בשנים האחרונות מאז פדרר-נדאל בשיאם.

    אני מנחש שהימור על זברב בגמר יכול להעניק 20 דולר אוסטרלי על כל דולר. אולי גור גולן יהמר במקומך…

    הרבה זמן לא היה שחקן צעיר כל כך מבטיח כמו זברב, אם אני לא טועה לא היה שחקן מתחת לגיל 20 במאיה הראשונה עד לפני שנה.
    הגיע הזמן לחילופי דורות וקצת רעננות בסבב אבל שלא יהיה כמו בנשים שם יש כאוס אחד גדול עם איזה 20 מועמדות בכל טורניר וחוסר יציבות זועק.

    1. מסכים! רפא הוא עדיין הטניסאי החביב עלי בסבב. מקווה שזה עוד לא הסוף. הלוואי שיוכל לחזור לכושר לקראת הרולאן גארוס.

      דווקא ממילוש ראוניץ', למרות שהוא קנדי וכרגע שלישי בעולם, קשה לי להתלהב (מישהו מצליח?) אחד מהטניסאים המודרניים שמתבססים על גובה וסרב, למרות שלראוניץ' יש מן הסתם יותר כשרון מלחלק מהאחרים. את נובק הוא אף פעם לא ניצח והמשחקים ביניהם בד"כ מסתיימים בתבוסה. בשנתיים האחרונות גם מארי גובר עליו באופן קבוע והוא גם עוד לא זכה באף טורניר חשוב (גראנד סלאם או מאסטרס). אולי תהיה לו הזדמנות אם נולה ואנדי יתחילו להראות סימני עייפות וגיל והדור החדש הצעיר יותר עדיין לא יפרוץ.

      1. יד שמאל הקטלנית עוד שם, אבל, זאת לא הבעיה. הצעד המהיר הראשון שלו כבר לא שם. זה ממצב אותו כשחקן סבב טופ 10, ידי טניס מצויינות, אבל כבר לא עלית בכיסוי מגרש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט