אירועי דיומא – 10.1.17 / רועי ויינברג

כדורגל:

גביע הליגה האנגלי – חצי הגמר (מפגש ראשון מתוך שניים):

22:00-מנ'צסטר יונייטד-האל סיטי (ספורט 1). יונייטד, המארחת, באה למשחק בכושר מצויין כשהם עם 8 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והגנה מצויינת שספגה רק 3 שערים בזמן הזה. באותו פרק זמן האל ניצחה רק פעם אחת וספגה לא פחות מ-14 שערים. ברור מי הפייבוריטית לעלות לגמר, מול ליברפול או סאות'המפטון.

גביע המלך הספרדי – שמינית הגמר (משחק שני מתוך 2):

22:15-אתלטיקו מדריד-לאס פלמאס (ספורט 2). אחרי שאתלטיקו ניצחה 2:0 במשחק הראשון קשה לראות את לאס פלמאס חוזרת בוינסטה קלדרון, אבל הכל יכול לקרות בגביע. במיוחד בקופה דל ריי.

ליגת העל – מחזור 17:

19:00-מכבי פתח תקווה-בני סכנין (ספורט 5+לייב). מכבי פ"ת, בלי יותר מדי רעש וצלצולים, במקום השלישי המוביל לאירופה ומאחורי מכבי תל אביב רק בהפרש שערים. סכנין במקום השביעי, אמצע הטבלה, ופחות טובים מהקבוצה הביתית. הם עדיין יכולים לגרום לבעיות לכל קבוצה.

19:45-הפועל אשקלון-בית"ר ירושלים (ספורט 1). אשקלון במקום האחרון בליגה, לפחות עד הפחתת הנקודות העתידית(?) של הפועל תל אביב. בית"ר במקום השישי ועדיין לא ויתרה על אירופה. בשביל להמשיך לרדוף אחרי החלום של כרטיס למוקדמות הליגה האירופית הם צריכים לנצח בכל משחק, גם מול קבוצה קשוחה שנאבקת על חייה.

*המלצת צפייה* 21:00-הפועל באר שבע-מכבי חיפה (ספורט 5). האלופה לא בכושר מרשים, אבל גם לא מכבי חיפה שהודחה מהגביע. במשחק הזה לאחת מהן יהיה הזדמנות לחזור לכושר טוב, וזה משהו שכדאי לראות הערב.

כדורסל:

ליגת האלופות בכדורסל – בית א':

21:00-הליוס דומז'לה-עירוני נהריה (ספורט 5+לייב). ההרפתקה האירופית של נהריה נמשכת כשהקבוצה במחזור ה-11, שלושה מחזורים לסיום. נהריה נאבקת על המקום החמישי שיכול להוביל לשלב הבא, וכרגע במקום השישי (שמוביל למפעל המשני של פיב"א). דומז'לה, נקודה מתחתיהם, במקום השביעי שלא בהכרח יוביל למפעל המשני. ניצחון של הסלובנים והם עוברים את נהריה, לכן זה משחק קריטי עבורם במסגרת הקמפיין האירופי. ההגנה של דומז'לה, שספגה את כמות הנקודות השנייה הכי נמוכה בבית (אחרי מונאקו),היא נקודת החוזק שלהם ותשפיע הערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. לה קלאץ חתך לכיוןן דל תומפסון שניהם מפליגים כיוון 347 לה קלאץ מהיר בשני קשרים יותר 11 9 הפרש צמח ל 99
    קרב שמירות חתול ועכבר שניהם חותכים מערבה.
    קרב טקטי מטורף בשלב הזה ביום 64 למירוץ.

    1. ממש קרב טקטי משובח של לה קלאצ'. הוא מגיע בזווית נוחה יותר לרוחות גביות, לתומסון יש עוד כמה שעות של קדמיות. הפער יצמח חזרה בשעות הקרובות. לה קלאצ' לא לוקח אף צ'אנס. הסיכוי היחידי של תומסון הוא לתת עבודה כשיגיעו ללג האחרון בקדמיות ולהיות יותר מהיר, כי לה קלאצ' לא יפול בקרב טקטי, רק במיומנות נטו, שם לתומסון יש יתרון קטן לדעתי. (למרות שלה קלאצ' עם הבסיס הכי טוב, גדל כשיייט אופטימיסטים).

        1. https://www.google.it/search?q=%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A1%D7%98&client=ms-android-google&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjI2sTKqbfRAhUGvxQKHWhpBuUQ_AUIBygB&biw=360&bih=512#imgrc=cbco5w6RhvzQPM%3A
          אופטימיסט זו אמבטיה עם מפרש לילדים. הדרך הכי טובה ללמוד לשוט. אם יש לך ילדים מגיל 5 ומעלה, המלצה שלי שתשלח אותם ללמוד לשוט על אופטימיסט. אחד התחביבים שנותנים הכי הרבה לילדים מבחינת קורדינציה, התמודדות עם מצבים משתנים וכיף 🙂

          1. בינגו! זו בדיוק "הסירה" שניסיתי לזכור איך קןראים לה.
            סיפור: בצעירותי הייתי בימיה של בית ירח. התחלנו מסירות עבדים, סנוניות עם משוטים, שבהן היינו חותרים במרץ רב ואף התחרינו בתחרויות (באזור חופית נדמה לי).
            אח"כ נטשתי את החוג הזה. כשהייתי עם המשפחה בג'מייקה ביקרנו במונטגו ביי (או באוצ'ו ריואס, לא זוכר) ושכרנו סירה כזאת.
            אני, בתור השייט הבכיר, לקחתי את האחים הקטנים לסיבוב בים. מה אגיד לך- פחד מוות! גיגית עלובה נהוגה בידי בחורצ'יק שכבר שכח את הבסיס. במרחק של פחות מק"מ מהחוף כבר ראיתי אותנו נסחפים לעבר קובה ונאכלים על ידי כרישים רעבים. בנס הצלחתי לחזור ליבשה הבטוחה 🙂

          2. ההפרש כבר 99 מילים ימיים גרמי בויו נתקע בדולדמרס בהפרש 600 במהירות של 4 קשרים בשני המפנים הצפי שיאבד לפחות 100 מילים לפני היציאה לה קלאץ מזנב בהפרש מתומפסון מקדימה זה דבר שאף פעם לא ראיתי ..חשבתי שמי שנכנס לקרב שמירות מפסיד מראש .
            והנה מסתבר ההיפך.
            שיט אופטימיסט נזכיר לי דני שפר אימן אופטימיסטים בשיט חיפה משם היכרתי אותו ויום אחד הגעתי במזרחית מטורפת שלא התאימה לכלום כבר חשבתי לחזור הביתה בלי להירטב ואז אמנון החליט לצאת עם הקטאמאראן שלו לבד ….
            אז לא עוזבים מישהו לבד הצטרפתי בתור איש צוות על הטרפז .
            הפלגנו במהירות מטורפת חושב 20 קשרים פלוס נתזי המיים מאחור הגיעו לגובה הראש היה מטורף אבל בשליטה לא היו גלים .
            חזרנו לחוף אמנון הפגין מיומנות יפה על ההגה בגישה לרציף.
            ירדתי מפסוט לעניני ופתאום שמעתי צעקות מישהו התהפך .
            דני יצא בספיד עם המנועית לעזור נראה לי מוזר שמישהו יצא ביום כזה כי לא ראינו אף אחד וכבר חזרנו כי היה יום קשה .
            פתאום דני חזר גורר את אמנון והקטמאראן מציין שמות כי בלאו הכי אף אחד לא מכיר …
            אמנון התהפך מיד בפתח הנמל הוריד אותי ויצא לבד שוב לא היה לו סיכוי ….
            דני פנה אלי ואמר רצתי כמו מטורף החוצה כי הייתי בטוח שזה אתה ….
            לא מבין איך אני יוצר לאנשים רושם של חסר אחריות אני הכי זהיר בעולם :-S 😮 :$

          3. יואב הסיפור כי הזכרת לי והעלית חיוך עכשיו אופטייסטסו סירה ליחיד מתמרנת יפה כי היא קטנה אבל שטוחה מאד .מוגבלת מטרתה ללמד מתחילים את הבסיס .
            אחר כך עוברים לסירות שמתמרנות עגולות פחות יציבות כמו לייזר 470 וכולי.
            האופטימיסט זו גיגית מתאימה לילד ולא מתהפכת מהר .

  2. תודה רועי.
    לא מספיק שלב"ש היו יומיים אקסטרה מנוחה, אלא שבגביע הם שיחקו עם ההרכב השני מול קבוצה מליגה א'.
    מכבי תגיע עייפה ועם מורל ירוד. מה גם שטרנר טרם הפסידה בטרנר בליגה.
    אני צופה ניצחון של ב"ש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט