חם מהתנור: קייל קורבר בדרך לקליבלנד / רועי ויינברג

קליבלנד קאבלירס (8-26) ואטלנטה הוקס (16-20) סיכמו על טרייד במסגרתו עובר קייל קורבר, אול-סטאר לשעבר, לאלופה. הטרייד עדיין לא רשמי עקב כך שהקבוצות מחפשות מועדון שיסכים לקלוט את מייק דאנליבי, כאשר קיימת האפשרות שאטלנטה תבחר לשמור אותו.

נוסף על כך, הקאבלירס מוותרים על בחירת סיבוב ראשון ב-2019 (מוגנת, לא ידוע עדיין על איזה בחירות) ועל חלק מחריגת הטרייד של אנדרסון וז'אראו, כשהקבוצה יוצרת חריגה חדשה בגובה 9.2 מיליון דולר. קיימת אפשרות שגם חוזהו של מו וויליאמס, שפרש (אבל חוזהו עדיין נחשב תחת גג השכר של הקאבס), יועבר. אם זה יקרה, חריגת הטרייד הגדולה של קליבלנד תשאר (9.6 מיליון). בכל מקרה, צפויה קליבלנד לחסוך בתשלום מס המותרות בניגוד למה שנכתב כאן.

העונה קורבר עם 9.5 נק' (44.1% מהשדה, 40.9% מהשלוש) ו-2.8 ריב' במשחק ודאנליבי עם 4.6 נק' בערב (40% מהשדה, 35.1% מהשלוש).

*

קליבלנד ביצעה טרייד נוסף, במסגרתו היא העבירה לפורטלנד (22-16) את בחירת הסיבוב הראשון שלה בדראפט 2017 תמורת בחירת הסיבוב הראשון שלהם מדראפט 2018, אותה הקבוצה העבירה לבלייזרס במסגרת הטרייד בו הועבר אנדרסון וז'אראו ששוחרר מפורטלנד זמן קצר לאחר מכן.

*

חבר חמישיית ההגנה השנייה פול מילסאפ עדיין זמין לטרייד, וניו אורלינס (23-14) מביעה עניין בשחקן. היא מוכנה להציע להוקס בחירת סיבוב ראשון השנה ואת בחירת הסיבוב השני של פילדלפיה תמורת הפורוורד שקולע 17.8 נק' עם 8.1 ריב' ו-1.6 חטיפות וחסימה במשחק. גם טורונטו, דנבר וסקרמנטו בשיחות שקשורות לאול-סטאר, כשפורטלנד ופילדלפיה הן קבוצות אחרות שמעוניינות בו.

*
עקב פציעותיהם של סרחיו רודריגז וג'ריד ביילס, פילדלפיה 76' (24-9) צפויה להחתים רכז, יתכן שבהתחלה לחוזה של עשרה ימים. הם פינו מקום בסגל עם שחרורו של הוליס תומפסון ולא ידוע, נכון לעכשיו, את מי פילי תחתים במקומו, כשהקבוצה שוקלת גם שחקנים מליגת ההתפתחות וגם שחקנים חופשיים עם עבר ב-NBA.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

      1. חמישייה של אירווינג, קורבר, לברון, פריי ולאב יכולה להיות יותר נפיצה מהדת' ליינאפ. שילוב בין שלושה מכונות שלשות, חוכמת משחק ושניים מחמשת השחקנים הטובים ביותר ב-1 על 1 בליגה (השלושה האחרים הם ווסטברוק, דוראנט והארדן, בסדר הזה).

  1. לא ברור מה אטלנטה מרוויחה, אבל עם טרייד שצפוי על מילסאפ עושה רושם שהם הולכים לפרק את החבילה נוסח סלטיקס 2012/13

  2. Dwight Howard on the mood amongst the Hawks after learning of the reported trade of Kyle Korver to Cleveland: "I think guys are pretty hurt about it," Howard said. "On one hand, you're going to be happy for him going to a really good team. On the other hand, it's like, ‘Dang, he's going to a really good team.' I am curious to see what his handshake will be. A lot of those guys give really good handshakes. … Oh, man. It's just shocking, for all of us."

  3. איזו גניבה של הקאבס.

    אם – וזה טעון הוכחה – קורבר יצליח לשחזר במשהו את העונה הלפני אחרונה שלו, הוא ה-Dagger, ב-דל"ת הדאגר, של משחקי הפלייאוף. כמו מה שצ'אנינג פריי היה בעונה הקודמת, רק יותר.

    קורבר ייכנס מייד לרוטציה במקום ג'יי.אר סמית'. העשירים נעשו עשירים יותר – קליבלנד עם סוללת קלעי ה-3 שלה הביאה את מי שנתן עונה עם ממוצע 50 אחוז. רק שעכשיו יש לו את לברון לחלק אסיסטים.

  4. בקאץ' אנד שוט העונה קורבר עם 43.7% מהשלוש (43.8% מהשדה). תוסיפו לזה התקפה מחוברת יותר שמתמחה בלמצוא קלעים פנויים ואפשר לפחד, אבל עדיין נשארו 2 שאלות גדולות:

    1.מה קליבלנד עושה עם המקום שהתפנה בסגל? (ההימור שלי זה או חוזה ל-10 ימים לצ'למרס או רונדו בהנחה שהוא מקבל ביי-אאוט).

    2.כמה מוגנת הבחירת סיבוב ראשון ב-2019? אם היא מוגנת טופ 5 או טופ 20 זה טרייד שונה לגמרי, ולדעתי האופציה השנייה יותר סבירה.

  5. לא התלהבתי כל כך, קורבר ממלא מקום של ג'יי אר, ברגע שהוא חוזר קורבר ידחק לסוף הרוטציה. הוא פשוט דאנליבי רק בגרסא משופרת. מקווה שילך טוב, אבל זה לא איזה טרייד מדהים או עקיצה לא נורמלית של קליבלנד. קורבר מתחיל לדעוך בגיל 35, אבל כמו שאמרו מעליי- הוא לא יקבל הרבה דקות כמו באטלנטה וככה לא ישחק.

        1. עדיין לא עיכלת את העונה שעברה? שום נאחס לא יעזור מול ה-GOAT.
          כדי שתתחיל להישתחוות ולהנות מהשחקן הכי טוב שדרך על הפרקט.

  6. לא, לא הבנתי.
    לא הבנתי איך שנה שנייה ברציפות קבוצות המזרח נשכבות על הגדר כדי לתת לקליבלנד שחקן שהיא צריכה תמורת נזיד עדשים מורעל.

    1. הן כולן מתגייסות למען המזרח.
      האמת שאטלנטה עושה בשכל. הם הבינו שהם צריכים בנייה לעתיד. קיבלו בחירת דראפט סיבוב ראשון על שחקן בן 34 שלא יהיה כאן עוד שנתיים. ועל הדרך פירגנו לו בסיכוי ריאלי לאליפות.
      עכשיו יקבלו דם צעיר על מילסאפ ורק הווארד נשאר להם תקוע כמו עצם בגרון

      1. אז למה בכלל החתימו את הווארד בתחילת העונה אם לא כביכול להשתדרג? מה זה במכירת חיסול הזו תמורת כלום ושום דבר?

      2. איכשהו תמיד מדובר בקבוצה שעושה מיני בנייה (מוותרת על שחקן תמורת בחירת דראפט כנראה נמוכה בעוד שנתיים) או שרוצות לתת הזדמנות לשחקן אחר צעיר יותר (אארון גורדון בהחלט נראה כמו ה-PF העתידי של מג'יק), ואיכשהו תמיד קליבלנד שם כדי להרוויח.
        נראה לי שהשיוויוניות הזו של המזרח פוגעת בה, שוב. הם עדיין לא ויתרו על העונה (לפחות כל עוד לא נסיים את הטרייד על מילסאפ, ונראה בדיוק עד כמה הגב של הווארד יכול לסחוב את הקבוצה), אז הם מסרבים לחזק את אחת היריבות המיידיות, ובמקום מחזקים את הקבוצה שאין לה גם ככה סיכוי להתקרב אליה.

  7. קליבלנד צריכה רכז מחליף לא קלעי שלשות! הקבוצה קולעת מס 2 בליגה ל3 באחוזים מצוינים זה לא מה שחסר "תבן אתה מכניס לעפריים" (רש"י פרשת שמות)

    1. לקליבלנד יש את הרכז הכי טוב בליגה לברון ג'יימס,אם קורבר יקלע שלשות פנויות זה יהיה הרבה יותר יעיל מזקן כמו מו ויליאמס.

    2. מו וליאמס פרש למיטב ידיעתי – אבל אני מדבר על רכז מחליף שחסר לקליבלנד מתחילת העונה והיא צריכה להביא לברון יכול להיות רכז אבל לא כדאי להעמיס עליו את כל החורים שיש בסגל של קליבלנד

  8. מרגיש כמו יריקה בפרצוף של השחקנים. מה אטלנטה חשבו בתחילת העונה? שהם קונטנדריים? למה החתימו את דוויט אם ידעו שמילסאפ מסיים חוזה ולא נשאר? הם מקום רביעי במזרח, הם ציפו ליותר מזה?

  9. וכשג'יי אר יחזור יהיו שלושה שוטינג גארדים – אז למה זה טוב? אם לברון היה יותר חכם היה מחתים אותו בקיץ במקום ג'יי אר ובכסף שנשאר קונה רכז מחליף ואולי אפילו משדרג את עמדת ה sg עם טרייד על שאמפרט

    1. זו לא החתמה, זה טרייד –
      ובקיץ לא ניתן היה לבצע את הטרייד (אז אטלנטה לא הייתה בעניין).

      אם קליבלנד לא הייתה מחתימה את JR, היא לא הייתה יכולה להחתים שחקן חופשי אחר במקומו בגלל שלא היה להם מקום מתחת לתקרת השכר.

      1. אף אחד לא חשב שאטלנטה או כל אחת אחרת מהמזרח שהיא לא קליבלנד מועמדת לאליפות.

        אתה יכול להיות רגוע.

    1. אתה תלמיד עצלן.
      עיין בכתבי, בפרשנותי לספר "חם מהתנור: קייל קורבר בדרך לקליבלנד", פרק 4, פסוק 5 חלק ב'. ונאמר אמן.

      כל חיזוק של הקאבס פוגע בתחרות מולה במזרח. זה מובן מאליו. אבל בסקאלה של מעבר דוראנט=100, הוספת קורבר=7.

      אבל אם מסתכלים על הגמר הבלתי נמנע עם ג"ס אהובתך (כמו שכולם משוכנעים כאן שיקרה), תוספת קורבר דווקא עושה אותו מעט יותר תחרותי. אבל רק מעט.

      1. אנשים פה לא מבינים את הגאונות של המלך…

        הסיכוי שקורבר יקלע זריקה פנויה בפלייאוף הרבה יותר גבוהה מהסיכוי של דוראנט לנצח מישחק צמוד.

      2. איי סומסומיקו..

        אתה למזרח, מה שאובמה למזרח התיכון.

        תעשה טובה תכייל את הסקאלה שלך לפחות לטווח של מחסנית בטיחות.

        המזרח חתום נעול סגור מנוי וגמור.
        המערב פרוע גם כשהשריף עובר לצד של הכנופיה מהמפרץ.

      3. אני מסכים עם סומסום. זה לא קשור בכלל לקונפרנסים. והמזרח סגור כי בשביל להעיף את לברון (של 2011 והלאה) בפלייאוף צריך מצב שבו הקבוצה שלו חלשה במיוחד והוא מול קבוצת על. ע"ע כל סדרה שבה השתתף מאז העונה המקוצרת.

        היום, יש אולי 2 כאלו. ושתיהן במערב.

    1. כל הקרדיט ללברון שמביא שחקנים גמורים וזקנים כמו פריי,ג'פרסון וקורבר ואחר כך גם מוציא מהם הכל.

  10. חה"כ עפר שלח שונה את רה"מ בנימין נתניהו כי זה האחרון מוצלח ממנו בכל תחום והיבט.

    (לא שזו מי יודע מה מחמאה…)

  11. ומה שהוכח שוב – כמה חשוב התפקיד של בעלי החליפות.
    הכי טובים, גולדן סטייט. מקום 2, דיוויד גריפין (סליחה בלאט) ודן גילברט. ושלא במקרה, אלה האימפריות של היום.

    1. במקום הראשון, ובהפרש –
      הספרס.
      דנקן היה יותר מזל משכל,
      פארקר, גינובילי, בואן, קאווי, דני גרין, סטפן ג'קסון, ספליטר, קורי ג'וזף, מילס.
      כל אחד הוא או החתמה בזול של פרי אייג'נט שאף אחד לא רצה, או בחירת דראפט נמוכה, או –
      אחד המהלכים המבריקים:
      הטרייד ששלח את ג'ורג' היל תמורת בחירת הדראפט שהביאה את קאווי.

    2. אי שם גבוה ברשימה חייב להיות הבן של דון "הדרקון" נלסון בדאלאס (קיובן אולי מדבר, אבל הנלסונים עושים טוב לליגה).
      עוזר לו הרבה העונה.

    3. סומסום – חיכיתי לקצת פחות צביעות מצידך . כי יש הבדל גדול בין החתמת שחקן חופשי לבין קבוצות שמתפשטות מנכסיהן ועוזרות למי שגם כך אלפא דוג . זו השנה השניה ברציפות שקבוצה מזרחית נשכבת על הכביש בשביל הלברונים . חיים טובים שם אצלכם , מזרחה לרוקי'ז . אני צריך אולי לאחל לך שהבוכנות יהיו הבאים בתור להוריד את המכנסיים ללברונים .

      1. אה, סליחה, זה גילוי מהמם, ואתה בטח יודע על מה אתה מדבר.

        אטלנטה התנדבה לעזור לקליבלנד על חשבון עצמה.
        אחרי שאורלנדו (ניחשתי נכון?) עשתה ככה בשנה שעברה עם פריי.

        אז למה אתה לא מכין תביעת ענק בשם מנויי הקבוצות, ההוקס ומהג'יק, נגד הקבוצה שלהם? ובשם השחקנים? זה לא ניהול רשלני – זה ניהול זדוני!
        המנג'רים של אטלנטה ואורלנדו פגעו במזיד בקבוצות שלהם – כדי לעזור לקאבס?!

        זה גם פוליצר, ברמת החשיפה שלך. וגם מיליון כסף, ברמת התביעה. אני אכין את הניירת – תיתן לי עשרה אחוז? האמת, אפילו פרומיל יספיק.

        1. ואחרי שבמשך ימים אתם שותים את דמי (בטעם פטל), בנושא דוראנט, בטענות:
          שוק חופשי, ניצלו הזדמנות, הלך לאיפה שיהיה לו יותר סיכוי, רוצה טבעת, ניהול חכם, בלה בלה בלה –

          מה אתה טוען עכשיו? אופסי. בדיוק ההיפך.

          ואני הצבוע.
          hyena בטעם פטל. בסדר.

          1. שותים את דמך ? חחח . ממש הקוזאק הנגזל .
            יש חוקי משחק סבירים . במסגרתם קבוצות לא אמורות להיחלש מרצונן . כמובן שזכותן של אטלנטה ואורלנדו להעביר את מי שהן רוצות . רק שציפיתי שתגיד על כך מילת ביקורת או שתיים .

  12. כן אבל את זה אמרו גם בזמנו על פט ריילי מה שלא כ"כ נראה היום – בסוף זה "לאו עכברא גנב אלא חורא גנב" ה gm הכי טוב של הקבוצות האלה זאת העובדה שהם רצות לאליפות וכולם רוצים לחתום שם גם תמורת שכר מזערי יחסית (ע"ע נפלאות ר' אלן ועוד)

    1. אתה לא יכול למנוע משחקן חופשי בשלהי הקריירה לחתום היכן שהוא חושב שזה יביא לו טבעת . אבל שקבוצה תעביר אותו מרצונה בטרייד לא מאוזן ?

      1. ההסתכלות שלך לא נכונה. אתה מסתכל על איזון רק כאיכות השחקנים.
        יש גם את עניין החוזה הנגמר ונסיון להוציא תפוקה משחקן שעומד להפוך להיות שחקן חופשי.
        יכול להיות שהבינו שקורבר לא רוצה להשאר, או לחילופין, החליטו שהוא לא בתוכניות שלהם ולכן העדיפו אפילו בחירת סיבוב שני, על כלום.

    1. אוקיי:

      ג'יי אר – רץ עם החמישייה, יודע לשחק אוף דה בול ולשמור טוב.

      קורבר – יד חמה לזמן שג'יי אר לא במשחק/פצוע, גם יודע לשחק אוף דה בול ולהשתחרר לשלשות ממסירות של לברון או קיירי.

      ליגינס – הסטופר של קליבלנד מבין שחקני הקו האחורי. שומר מצטיין.

      שאמפרט – לא צריך, לדעתי יועבר.

    2. 4? תעזור לי. ג"יי אר סבבה, נגיד ליגינס למרות שהוא לא שחקן לסדרת גמר, מי עוד? אגב, קורבר יוכל גם לשחק בעמדה מספר 3 בסמול בול עם לברון בעמדה 4.

    3. קורבר הוא 2.01 ,
      יש לו ניסיון בעמדת ה-SF.

      כבר הרבה זמן רצות שמועות על טרייד של שמפארט,
      עכשיו השמועה הפכה מ-"אין מצב" ל-"אפשרי".

      הוא חתום עד סוף 2019 , ו-9,000,000 הדולר שהוא מרוויח העונה, במונחים של היום, הופך אותו למציאה.

      אני בקלות רואה טרייד נוסף שמחזק את הקאבס ברכז מחליף או בגבוה נוסף.

  13. מה שמדהים זה שלמעשה קורבר, שהוא שחקן שהקאבס כבר הרבה זמן רוצים, למעשה מגיע כמעט בחינם.

    בקיץ, היה ברור שדלבדובה לא ממשיך בקאבס, אז כאשר הוא חתם במילווקי, זה היה בסיין אנד טרייד, שסידר לקאבס טרייד אקספשין שהם ניצלו להחתמתו של דאנליבי.

    דאנליבי לא ממש פרח השנה בקאבס, כך שעבורם הטיירד הוא תמורת שחקן קצה ספסל.
    הדבר היחיד שהקאס "מאבדים" זה 400,000 דולר מתוך הטרייד אקספשין שיש להם (9.6 מיליון שהפכו ל-9.2 מיליון).

  14. אל חשש, חברים

    אפשר להמשיל את המהלך הזה לפיתוח טילי ה"V" של הנאצים בסוף המלחמה – ניסיון התקפי נחמד אך נואש כשהמערכה כבר הוכרעה.

    הפלולה, הבייצית והמשרתות לא יחגגו תואר נוסף (מלבד מלך המכוערים), הם על זמן שאול עד שיידרסו בדורבנות הספרס, עם קורבר או בלי.

    גורם נוסף לכך שהמערכה כבר הוכרעה, מלבד הספרס, הוא יואל שלנו.
    יואל, אשר מכונה בקרב אגודת "ללל" Q (גם משום שתפקידו מזכיר את הממציא המיתולוגי מסרטי ג'יימס בונד, וגם משום שמעבדתו הסודית נמצאת במרתפי ה-Q ARENA), שוקד בימים אלה על איסוף כמויות מסחריות של WILD FIRE והטמנתו מתחת לאיצטדיון הפלולה, ובזמן הנכון מאורת העקרבים הזאת תתרומם באוויר כולה במה שיגמד את הריסת ה-GREAT SEPT ע"י סרסיי להריסת ארמון חול של ילד.

  15. טרייד מצויין לקליבלנד. שנה שעברה קורבר לא היה טוב אחרי הפציעה בקרסול מהפלייאוף של שנה קודם אבל השנה הוא בכושר טוב מאוד ולראייה ממוצא הנקודות והאחוזים הטובים ובטח לבטח עם כל המבטים החופשיים והזריקות שהוא יקבל הוא פשוט נכס גדול לקליבלנד ואל תבלבלו את השכל על ירידה ביכולת גיל מבוגר הביאו אותו בשביל הפלייאוף ואני בטוח שהוא יהיה מצויין. בעולם שבוא מהללים את ווסטברוק והארדן שעם כל ה 40-50 נקודות שלהם לא יקחו בחיים אליפות אז קליבלנד ממשיכה לחזק את הקבוצה הסגל והספסל בניגוד לדולדן סטייט ולדעתי גם השנה הם יקחו את האליפות אפילו ביותר קלות

  16. התעוררתי הבוקר לחדשה בומבסטית ממש. היתרון הנוסף שהוא מביא לקאבס שהיא קבוצה SOMEWHAT סטאטית, תהיה תנועה בלתי פוסקת כשהוא על הפארקט, שזה הלחם ןהחמאה שלו. לטיירון לו ישנה מה זה עבודה לעבוד עם הקבוצה כשקורבר נע ללא הכדור נון-סטופ

  17. המזרח סגור מאז 2011 בלי קשר לכלום. איפה שלברון ישחק – הקבוצה תגיע לגמר הכללי. התחרות שם היא על המקום בגמר האיזורי.
    קליבלנד מסתכלת רק על הגמר הכללי ומכינה עצמה לאחת משתי האפשרויות – המפלצת או הזקנה.
    על דבר אחד לא חשבו מספיק בקליבלנד וזה יעמוד בעכריהם : יתרון הביתיות. בשביל זה עובדים שנה שלמה (ולא נחים בממפיס וכאלה). לא כל יום פורים, ברב המקרים משחק 7 הולך לביתיות.
    אולי קליבלנד בונים על אוק' סיטי בגמר 🙂

  18. קייל טוב לקאבס, קלע טהור שירווח,
    אך לא טוב לקורבר,
    הקרמה שלו נראית מתאימה לשחקן יותר מופנם בקבוצה בינונית +.
    בקליבנד יש יותר מידי אור זרקורים לאופי שלו.

  19. כל גאוני הפורום דיברו על היתרונות של קורבר אבל אף אחד לא הזכיר את ההגנה? מה יהיה כאשר יצטרכו להדק את ההגנה והברכיים של קורבר לא יעמדו בעומס (אפילו שישחק רק 15 דקות)? ג'יי. אר יותר טוב ממנו הגנתית. קורבר מזכיר לי יותר מדי את השנה האחרונה של מייק מילר ולא מספיק את שיין בטייה.

    נ.ב. תעשו טובה ואל תשוו למעבר של דוראנט, אוקיי?

  20. קורבר יודע להכין שייק? (מה שמילר סחט ללברון)
    עד שעגל מבקש משהו סוף סוף אנו נשמע לבקשתך, לא נשווה,
    מי שמשווה מסתכן לקבל דוח הופס בדיבור בנייד.
    (הולכים לצלם את הנהגים וקנסות עד 3000 שח)
    אנו אוהבים את עגל מאד אז נעשה ונשמע.

  21. אני אוהב את עגל ולא כתבתי בזילזול או ציניות, אלא בהומור מכבד.
    אשך מצחיק מאד,
    אני מת על הירידות שלך על ראסל.
    גיא אכן הוא פחות טוב מהבן של איש אקופליפסה עכשיו,
    אך אשטון משחק בסדר, הבעיה שהוא יפה אז מזלזלים,
    בראד פיט משחק הרבה יותר טוב,
    קורבר משחק פחות אך לא בטוח שהגיע לרמת מילר בשלהי..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט