סיקור מומי לראשון /מומי החציל

לילה ראשון של הופס לשנת 2017 , לילה בהנג אובר

אטלנטה הצליחה לנצח את סן אנטוניו פעם שנייה ב 11 שנה וראשונה אחרי 11 הפסד רצוף

פורטלנד ניצחה את מינסוטה עם שיא קריריה של CJ משולם , הבוכונות לא נשרפו בחום של מיאמי , אינדיאנה ניצחה את המג'יק  , וטורנטו סימנו סוויפ עונתי על הלייקרז

אטלנטה ניצים 114 ( 16-18 ) – סן אנטוניו דורבנות 112 ( 7-27 )

וקם המלפפון והיכה את הפלח ? איזה ניצחון של ההוקס על הספרס ב OT

בודנהולצר רשם W ראשון על מורו ורבנו פופביץ אחרי מאזן 0-6 לפלח

הלילה טימי הארדווי ג'וניור נתן בראש לקבוצה לשעבר של טימי דאנקן

המשחק הלך צמוד לאורך כל הערב ושלשה של ג'וניור עשתה שיוון 100 3 טיקים לסוף

אטלנטה נחו על זרי הדפנה עם 104-110 ואז לנארד החזיר את סן אנטניו לשיוון 112

הארדווי שם 1 מ 2 מהקו , מילסאפ לקח הריבאונד שרודור הוסיף 1 מ 2 ולנארד פספס את הצ'אנסה שלו לשלוח את המשחק להארכה כפולה

זה משחק שתפס את מומי עם ידו על התחתונים ,מזל שלא שם כשף על המשחק . גם הניצחון הקודם של אטלנטה אי שם ב 2010 היה בהארכה

טימי ג'וניור עם שיא קריירה של 29 ( שווה שיא ) ,האח היותר מוצלח לבית מילסאפ שם 32 עם 13 ריבאונד וההוקס קלעה ה 50 אחוז מדאון טאון

אולדריג' עם 27 , טוני פארקר עם 22 ולנארד הסריח את הפארקט עם 13 ב 3 מ 12

Spurs
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. AldridgePF 43 12-17 1-1 2-2 3 10 13 2 0 3 2 0 +18 27
K. LeonardSF 28 3-12 1-6 6-7 2 2 4 2 1 1 1 3 -7 13
P. GasolC 38 6-10 1-1 5-6 1 8 9 2 1 1 3 3 +7 18
T. ParkerPG 32 10-18 1-2 1-2 1 2 3 6 0 0 1 1 +4 22
D. GreenSG 31 3-8 3-8 0-0 0 6 6 3 0 0 0 4 +0 9
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. LeePF 18 4-9 0-0 0-0 1 2 3 2 1 0 2 3 -15 8
D. DedmonC 6 0-1 0-0 0-0 0 2 2 0 0 0 1 2 -12 0
P. MillsPG 21 2-8 1-4 0-0 0 0 0 3 0 0 0 1 -3 5
M. GinobiliSG 21 2-5 1-3 5-5 0 3 3 3 2 0 1 2 +5 10
J. SimmonsSG 19 0-2 0-2 0-0 1 2 3 3 0 1 0 1 +3 0
K. AndersonSG 8 0-0 0-0 0-0 0 1 1 1 0 0 1 1 -10 0
D. BertansSF DNP-COACH'S DECISION
D. MurrayPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-90 9-27 19-22 9 38 47 27 5 6 12 21 112
46.7% 33.3% 86.4%
Hawks
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. MillsapPF 47 11-23 3-6 7-10 3 10 13 3 0 1 2 5 -5 32
T. SefoloshaSF 16 0-3 0-1 3-4 1 1 2 1 1 1 0 3 -9 3
K. BazemoreSF 19 3-10 1-2 1-4 1 1 2 0 2 0 0 3 -16 8
D. HowardC 34 2-4 0-0 2-4 4 3 7 1 0 1 2 4 -7 6
D. SchroderPG 33 7-17 0-2 2-3 1 1 2 10 0 1 3 1 -7 16
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
K. HumphriesPF 6 0-1 0-0 0-0 0 2 2 0 1 0 0 0 +7 0
M. MuscalaPF 19 1-4 0-1 0-0 0 1 1 1 1 1 0 2 +11 2
M. DelaneyPG 20 2-5 0-0 0-0 0 4 4 4 0 0 3 1 +9 4
T. Hardaway Jr.SG 31 11-13 6-7 1-2 1 4 5 1 0 0 1 2 +14 29
K. KorverSG 39 5-12 4-9 0-0 0 8 8 4 1 1 0 0 +13 14
R. KellyPF DNP-COACH'S DECISION
D. BembrySF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-92 14-28 16-27 11 35 46 25 6 6 11 21 114
45.7% 50.0% 59.3%

מיאמי חום 98( 26-10 ) – דטרויט בוכנות 107( 20-16 )

מיאמי אחת הקבוצות הפחות טובות הבתקפה פתחו את המשחק באטרף עם 37 נקודות ברבע הראשון

מיאמי הופיע למשחק ללא החמשייה המתוכננת שלה שגם וויטסייד נעדר מהמשחק בנוסף לדראגיץ ווינסלו ווטרס ומק'רוברטס שלא להזכיר את בוש

מיאמי עם הרכב יורוקאפ הובילה 58-66 בחצי , הבוכונות חזרו לעצמם ברבע ה 3 עם ניצחון 15-27 ו 32-49 בחצי השני

זה היה המהפך הראשון של דטרויט העונה אחרי שהפסידה 17 פעם אחרי פיגור במחצית

אם ככה דטרויט נראית מול מיאמי החלושה .. למומי לא מעים אלא מלפזר סומסום על הפצעים של סומסום

רג'י ג'קסון עם 27 \ דראמונד עם 25 וחי ריבאונד לבוכנות

מיאמי ששמה 14 שלשות ב 53% מהשדה , כוחה לא נעמד לה סיום . ג'ונסון עם 20 מהספסל הוליך את הקבוצה

מומי לפני המשחק – הפיסטונס ב 8   טעות על קוצו של חוד

Pistons
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. LeuerPF 28 1-4 0-0 0-0 2 1 3 3 0 0 1 1 +1 2
M. MorrisPF 31 4-9 2-3 1-2 0 1 1 1 0 0 1 3 -5 11
A. DrummondC 36 12-19 0-0 1-6 6 12 18 0 2 2 3 4 +0 25
R. JacksonPG 33 10-17 2-5 5-5 0 2 2 4 1 0 3 1 +1 27
K. Caldwell-PopeSG 40 9-15 4-7 1-2 0 6 6 5 2 0 2 1 +14 23
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. JohnsonSF 13 0-1 0-1 0-0 0 3 3 1 0 0 0 1 +4 0
T. HarrisSF 35 5-13 1-4 6-7 1 6 7 0 2 2 1 2 +13 17
A. BaynesC 9 1-1 0-0 0-0 1 3 4 0 0 0 1 2 +9 2
I. SmithPG 15 0-7 0-2 0-0 0 4 4 2 0 1 0 3 +8 0
H. EllensonPF DNP-COACH'S DECISION
B. MarjanovicC DNP-COACH'S DECISION
B. UdrihPG DNP-COACH'S DECISION
D. HilliardSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-86 9-22 14-22 10 38 48 16 7 5 12 18 107
48.8% 40.9% 63.6%
Heat
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
W. ReedPF 18 2-3 0-0 0-0 0 2 2 2 0 1 0 3 -3 4
L. BabbittSF 17 3-5 1-1 0-0 0 3 3 1 0 0 0 5 +2 7
W. EllingtonSG 37 7-15 4-8 0-0 0 4 4 3 0 0 0 0 +0 18
R. McGruderSG 33 3-8 1-3 1-1 1 3 4 1 1 0 2 2 -14 8
J. RichardsonSG 38 5-13 2-5 2-4 0 1 1 8 2 0 2 4 -6 14
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. WilliamsPF 13 4-6 1-2 1-2 0 6 6 2 0 0 0 1 -2 10
J. JohnsonPF 34 6-13 4-5 4-4 1 6 7 3 1 1 3 2 -4 20
U. HaslemPF 21 2-4 0-0 2-2 1 5 6 0 1 0 2 3 -9 6
T. JohnsonSG 29 3-10 1-2 4-5 0 1 1 5 1 2 1 2 -9 11
J. McRobertsPF DNP-LEFT FOOT
J. WinslowSF DNP-RIGHT SHOULDER
H. WhitesideC DNP-RIGHT EYE
G. DragicPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-77 14-26 14-18 3 31 34 25 6 4 10 22 98
45.5% 53.8% 77.8%

 

אינדיאנה נותני הקצב 117 ( 18-17 ) – אורלנדו ממש לא מג'יק ג'ונסון 104( 20-15 )

הלילה מומי יילך עם אינדי ב 12 , מומי שוב פספס בנקודה

השיפור של אורלנדו שרלעה 104 לעומת 69 במפגש האחרון באינדיאנה
אינדי פתחה טוב עם 17 27 ברבע הראשון , אולרלנדו לא מצאה סל עם 3 מ 13 מדאון טאון בחצי הראשון
ניצחון חשוב של אידיאינה אחרי חודש קשה
ווגל לא הצליח לנקום מול האקסית ואולרנדו משתפרת בחלק ההתקפי אבל לא בהגנתי
מייל טרנר עם 23 ו תריסר ריבאונד הוליך את אינדי
ווציביץ עם 18 מהספסל ( איזה בזבוז לשים אותו על הספסל ) הוליך 5 חשקן באורלנדו בדאבל פינגרס
Magic
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. IbakaPF 32 8-17 0-5 1-2 2 4 6 1 1 2 0 2 -21 17
A. GordonPF 28 4-10 1-5 4-4 2 4 6 0 2 1 2 4 -4 13
B. BiyomboC 23 4-6 0-0 1-1 2 4 6 1 0 0 1 3 -16 9
D.J. AugustinPG 15 2-6 1-4 0-0 0 0 0 3 1 0 1 1 -3 5
J. MeeksSG 30 3-9 3-8 2-2 0 3 3 2 0 0 1 1 -14 11
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. OnuakuPF 4 0-0 0-0 0-0 1 0 1 2 0 0 0 0 +7 0
J. GreenSF 23 7-12 3-6 0-0 1 1 2 2 0 0 1 2 -3 17
N. VucevicC 30 9-18 0-2 0-0 1 10 11 1 1 2 1 4 -4 18
C.J. WatsonPG 19 1-6 1-5 0-0 0 4 4 5 1 0 0 2 -4 3
E. PaytonPG 29 1-8 0-2 0-0 1 2 3 7 0 1 3 3 -17 2
C. WilcoxSG 4 2-3 0-0 0-0 0 0 0 1 0 0 0 0 +7 4
M. HezonjaSG 4 1-2 1-1 2-2 0 0 0 0 0 1 0 0 +7 5
D. RudezSF DNP-STRAINED RIGHT CALF
TEAM 42-97 10-38 10-11 10 32 42 25 6 7 10 22 104
43.3% 26.3% 90.9%
Pacers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. YoungPF 32 4-12 2-4 0-0 1 2 3 1 2 0 3 2 +10 10
P. GeorgeSF 31 5-13 3-5 6-7 1 4 5 3 0 0 1 3 +13 19
M. TurnerC 31 7-13 1-1 8-9 4 8 12 3 1 1 1 2 +7 23
J. TeaguePG 27 5-9 0-2 2-2 1 2 3 9 1 1 3 2 +5 12
G. Robinson IIISG 32 2-6 1-3 4-4 0 8 8 1 0 0 1 0 +9 9
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. AllenPF 3 0-0 0-0 0-0 0 0 0 2 0 0 0 0 -3 0
G. NiangSF 1 0-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 +0 0
C.J. MilesSF 16 4-8 0-4 0-0 0 0 0 2 0 0 0 2 +0 8
K. SeraphinC 16 3-3 0-0 0-0 1 5 6 0 0 0 1 0 +3 6
A. JeffersonC 14 5-9 0-0 2-2 0 3 3 1 0 1 1 2 +9 12
J. YoungPG 3 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -3 0
A. BrooksPG 18 6-9 2-3 0-0 0 2 2 2 0 1 0 2 +11 14
M. EllisSG 16 2-3 0-0 0-0 0 4 4 4 1 1 0 0 +4 4
TEAM 43-86 9-22 22-24 8 38 46 28 5 5 11 16 117
50.0% 40.9% 91.7%

מינסוטה טימברלנדס 89 ( 23-11) – פורטלנד חליפות 95 (21-15 )

אפשר להגיד שלום ולהתראות לעונה של הזאבים

הלילה הם שמו 89 נקודת במשחק בית מול קבוצת ההגנה הגרועה בליגה בכושר הגרוע שלה מזה שנתיים

משולם עם 43 נקודות השאיר את פורטלנד בחיים , רבע שלישי של 15-32 עשה את ההבדל לחליפות

לילארד לא שיחק וזה נורת אזהרה למינסוטה שלא מצליחה להתרומם

טאונס עם 3 מ 15 כולל 0 מ 6 מדאון טאון במקום לטחון את פלאמלי ואת ההגנה הגרועה שלו תחת הסל ? החטא ועונשו

שיא קריריה של משולם על ריקי רוביו בערב שירצה למחוק מהארד דיסק

וויגנס עם 24 לא הושיע את הזאבים , מומי נתן קרדיט מוגזם לזאבים שלא עשו את העבודה הלילה

Trail Blazers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. AminuSF 36 1-7 0-2 0-0 0 6 6 3 2 0 0 3 +10 2
M. HarklessSF 33 3-7 0-2 2-3 1 4 5 1 2 2 0 2 +10 8
M. PlumleeC 29 6-9 0-0 6-10 2 6 8 3 1 0 2 2 +11 18
A. CrabbeSG 40 4-10 1-5 1-2 0 8 8 1 0 1 2 3 +14 10
C.J. McCollumSG 39 16-25 3-6 8-9 1 4 5 3 3 1 3 3 +7 43
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. VonlehPF 7 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 2 -6 0
M. LeonardPF 10 0-6 0-4 0-0 0 2 2 0 0 0 0 1 -2 0
E. DavisPF 8 0-0 0-0 0-2 0 2 2 0 0 0 1 1 -3 0
S. NapierPG 9 1-2 1-2 0-0 0 1 1 1 0 0 2 0 -1 3
E. TurnerSG 30 5-7 1-1 0-2 0 3 3 1 2 4 4 2 -10 11
J. LaymanSF DNP-COACH'S DECISION
P. ConnaughtonSG DNP-COACH'S DECISION
T. QuartermanSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 36-73 6-22 17-28 4 37 41 13 10 8 14 19 95
49.3% 27.3% 60.7%
Timberwolves
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. DiengPF 38 5-13 0-0 2-2 2 7 9 2 2 0 1 5 -14 12
A. WigginsSF 38 10-20 1-3 3-7 3 2 5 1 1 0 5 1 -17 24
K. TownsC 34 3-15 0-6 5-5 4 9 13 6 1 1 3 2 -8 11
R. RubioPG 27 0-5 0-2 1-1 0 0 0 6 2 0 0 3 -18 1
Z. LaVinePG 36 5-12 2-5 1-3 1 2 3 1 1 0 2 3 -1 13
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. BjelicaPF 15 2-3 1-2 0-0 0 2 2 1 1 0 1 4 +2 5
S. MuhammadSF 23 5-11 2-4 0-0 1 5 6 0 1 0 2 3 +6 12
C. AldrichC 10 0-1 0-0 0-0 2 4 6 0 1 1 0 1 +8 0
T. JonesPG 0 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
K. DunnPG 21 5-7 1-1 0-0 0 3 3 4 1 3 2 3 +12 11
J. HillPF DNP-COACH'S DECISION
A. PaynePF DNP-COACH'S DECISION
B. RushSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-87 7-23 12-18 13 34 47 21 11 5 16 25 89
40.2% 30.4% 66.7%

לוס אנג'לס לייקרס 114( 25-12) – טורונטו עופות דורסים 123 ( 10-23 )

הלייקרס שספגה 113 במשחק בטורנטו מול 80 עשתה שיפור ל 114 , חבל שקיבלה 123

הלייקרס שכבר היו במאזן 10 מאזן 2 ניצחון ב 17 משחק , מאיגרא רמה לבור של חרא

הלילה לאורי (41) ודרוזן ( 31) עשו חגיגה בספלייס סנטר

לאורי עם 20 ברבע האחרון תקע את הליירס שמומי העריך שתפסיד ב 11 , נגמר 9

58% מדאון טאון לטורנטו ו 56% מהשדה . איפה ההגנה של הלייקרס ?

ניק יאנג עם ערב של 7 שלשות שלהלכו לביוב , ראסל עם 28 ומומי מתחיל להרגיש כמו  בביוב של מזרח אל איי

Raptors
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. SiakamPF 31 1-4 0-0 1-2 1 9 10 0 0 4 2 5 -2 3
D. CarrollSF 17 1-2 1-2 2-2 0 0 0 0 0 1 2 4 -6 5
J. ValanciunasC 31 6-7 0-0 2-2 2 8 10 0 2 0 3 3 +1 14
K. LowryPG 39 12-16 6-7 11-11 1 8 9 7 0 0 4 3 +12 41
D. DeRozanSG 35 10-25 0-0 11-13 0 1 1 3 1 1 1 3 -9 31
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. RossSF 24 4-9 3-6 0-0 0 5 5 0 0 0 1 2 +12 11
L. NogueiraC 20 2-3 0-0 0-0 0 2 2 1 0 2 0 2 +12 4
J. PoeltlC 9 1-1 0-0 2-2 1 1 2 0 0 0 0 2 +15 4
C. JosephPG 27 4-6 0-1 0-0 0 1 1 7 0 1 3 1 +8 8
N. PowellSG 8 1-2 0-1 0-0 0 0 0 0 2 0 0 0 +2 2
P. PattersonPF DNP-LEFT KNEE
B. CabocloSF DNP-COACH'S DECISION
F. VanVleetPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-75 10-17 29-32 5 35 40 18 5 9 16 25 123
56.0% 58.8% 90.6%
Lakers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. RandlePF 36 3-10 0-0 9-10 3 6 9 6 3 2 2 4 -7 15
L. DengSF 30 1-6 0-2 0-0 1 2 3 2 0 0 0 1 +1 2
T. MozgovC 21 2-6 0-0 2-2 0 3 3 0 1 1 1 3 -7 6
D. RussellPG 31 9-18 6-12 4-6 1 3 4 5 1 0 0 2 -3 28
N. YoungSG 30 8-14 7-9 3-3 0 2 2 0 2 0 2 3 +1 26
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. RobinsonPF 17 6-9 0-0 0-0 7 2 9 2 1 0 1 2 -5 12
B. IngramSF 26 2-7 0-3 2-2 1 2 3 2 0 0 0 2 +0 6
T. BlackC 14 2-6 0-0 5-5 3 6 9 0 0 0 0 3 -7 9
J. ClarksonPG 17 1-5 0-2 0-1 0 1 1 1 0 0 1 0 -12 2
L. WilliamsSG 17 3-11 2-4 0-2 0 0 0 1 0 0 0 1 -6 8
I. ZubacC DNP-COACH'S DECISION
J. CalderonPG DNP-COACH'S DECISION
M. HuertasPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 37-92 15-32 25-31 16 27 43 19 8 3 7 21 114
40.2% 46.9% 80.6%

 

נסיים עוד ערב עגום עם ספורטאית השנה של הופס

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. תודה על הסיקור.
    מינסוטה זו הקבוצה הכי אנדראצ'יברית בליגה ביחס לסגל. ובהפרש. אמנם לא ראיתי מספיק משחקים שלהם העונה כדי לקבוע באופן נחרץ, אני הניחוח הוא לגמרי של טנקינג.

  2. תודה רבה על הסיקור!

    למישהו יש מושג מה ממוצע הספיגה של פורלנד מאז שאמינו חזר? כל הזמן שהוא היה פצוע טענתי שאחת הסיבות להגנה החלשה שלהם היא ההיעדרות שלו. לדעתי מאז שחזר לאחרונה, ההגנה שלהם השתפרה פלאים.

  3. תודה על הסיקור.

    דווקא יוצא מעודד מהערב. מיאמי התחפשו לגולדן סטייט במחצית הראשונה, עם אחוז משוגע מה-3 וכנ"ל מספר אסיסטים, ההרכב החסר הוציא מהם קבוצה שונה לגמרי. יש פירוט יתר בבלוג החי.

    בשניה, עצרנו אותם בחצי שלהם על פחות ממה שעשו ברבע הראשון. ורג'י נתן משחק טוב, או חצי טוב. בדיוק הבוסט שהיינו צריכים.

    הצעתי בבלוג החי גם להעביר את ההוקס למערב החלש. לא נעים, הספרז הזקנים לא יחזיקו סדרה שלמה מול הווריורז, אם בכלל יגיעו עד לגמר, בניגוד לשנים שעברו.
    אז ניתן להם קבוצה משלנו, ההוקס, "מערבית" בסגנון החלק והמהיר, שיהיה גם אצלם עניין. שיעבירו אלינו את מינסוטה, היא גם תכלס במזרח, וגם המזרחיות רוצות לנפח מאזנים עם יריבות חסרות מוטיבציה.

  4. מתפתח קרב מעניין על הכרטיס השמיני במערב , שארבע רבות עליו –
    המלכים , השקנאים , פורצי הדרך , וחטיפי העוף . יהיה מעניין .
    ביחס לויכוח של מערב מול מזרח – מבין המקומות לפלייאוף , למעט המקום השמיני , בכל שבעת הראשונים המאזן של המערבית טוב בהרבה משל המזרחית . וגם בהתמודדות ראש בראש , כל אחת מהשבע האלה טובה בסדרת שבע מהמזרחית המקבילה .

    1. "חטיפי עוף" – מיישר קו עם מומי?
      לגבי מזרח מערב – בסופו של דבר את למקום הראשון לא ממש משנה שיש קבוצות טובות יותר במקומות 6-7. להפך, זה אפילו מועיל להם שהיריבות בסיבובים המתקדמים עוברים סדרות קשות יותר.

      1. או קיי – נחזור לכוונה המקורית – גושי זהב , למרות שגושים נשמע כמו גידולים בכבד או בפרוסטטה .
        המקום הראשון בוודאי רוצה דרך חלקה לגמר . משרת מצויין את האלפא דוג המזרחית , שמטיילת כל שנה מחדש .

        1. נראה לי יותר תדמית מאשר מציאות. בעונה שעברה קאבס קיבלו בכל שלב קבוצה עם יותר ניצחונות ועם מדדים מספריים שמראים על קבוצה עדיפה (לכל הפחות לגבי סיבובים 1-2). מפה זה כבר סובייקטיבי וכנראה מאד תלוי באג'נדה של המגיב.
          היו גם עונות עם מערב עדיף שלא באו לידי ביטוי בפלייאוף, כמו ס"א שטיילו בגמר מערב מול ממפיס.

          1. נו ואיך נגמרו הסדרות המדוברות האלה של הקאבס מול הקבוצות בעלות המדדים הנפלאים.?כנראה שזה אחד מהשתיים או שהקאבס היו באמת קבוצה ששלוש רמות מעל כל הליגה כולל גולדן סטייט וחוץ מגיא ומנחם אף אחד לא קלט את הדומיננטיות המפחידה שלהם שקטלה קבוצות בעלות מדד מעולה על האפס.או שכמה שקשה להודות הסטטיסטיקה קצת משקרת או נעדן את זה כל המדדים של הליגה הרגילה לא שווים כלום בפליאוף.

          2. כל אחד מדבר (גם) מהפוזיציה שלו.

            אני רוצה קטטות רחוב במזרח, מייחל לפיסטונז במקום 8, ולהזיק לקאבס בסיבוב הראשון. יש לנו אפילו סיכוי להפתעה ענקית! אולי 1 או 2 אחוז, נניח. אבל היי, לסטר. יש סיכוי = אני מבסוט.

            ה"א רוצה שטיח במערב, כדי שהגולדנים "ינקמו" על שערוריית אובדן האליפות בעונה שעברה (אדם סילבר! נייקי! דאעש!), הלברון-הייט וכל הג'אז הזה. ונדמה לי שהוא יקבל את השטיח האדום הזה, קומפלט. לפחות בקונפרנס הסגור מראש שלו.

            לטעמי – ושוב, טעמי -מסלול קליבלנד של פיסטונז או בולז נניח סיבוב ראשון, מילווקי או אטלנטה בשני, ובוסטון או טורונטו בגמר המזרח – הרבה יותר קשה ובעל סיכוי להפתעה, מאשר השטיח המערבי, דוראנט עם ts של 60, קליי קולע 40 ברבע, ו-70 אסיסטים ל-65 סלי שדה. עם כל הכבוד לסטטיסטיקה.

          3. ואיך נגמרו הסדרות של ג"ס בלי הכוכב של הקבוצה???
            רגע, אז העונה הרגילה לא שווה כלום בפלייאוף? איך למה החלטת שלאורך כל השנים האלה המערב חזק יותר? סתם דעה שלא קשורה לביצועים בעונה הסדירה?

          4. טוב תשובה גם למתן וגם הלסומסום.אז ככה קודם כל אני שוב חוזר ואומר לדעתי הגמר סגור ונעול כבר(למעט פציעות) גם בצד של גולדן סטייט וגם בצד של קליבלנד,אבל אם כבר מדברים על דרך לעניות דעתי שבצד שלך יש את ממפיס,סן אנטוניו,קליפרס ואפילו יוסטון המשוגעת(מאוד קשה לי להאמין שבסדרה היא יכולה לגבור אבל בהחלט היא יכולה להציק ולקחת 2 משחקים)זאת דרך הרבה יותר קשה מאשר להתמודד מול דטרויט,שיקגו,אטלנטה,היוסטון של המזרח היא אולי בוסטון שתוכל קצת קצמ להציק או טורנטו שבמקרה הכי טוב תשחזר את ההישג של שנה שעברה.
            מתן לגבי ההחלטה שהמערב חזק יותר אז קודם כל המערב בשנים החארונות הביס את המזרח בפער ענק כאשר הקבוצות שנחשבו טובות נמצאו במערב.לגבי הליגה הרגילה אז כמובן שיש חשיבות לליגה אבל מה שאני מתכוון שמה שתופס לליגה בהחלט לא תופס לפליאוף ואם יש קבוצה שהמדד שלה גבוה בהתקפה למשל אז בפליאוף פתאום ההתקפה שלה לא אי אי ואם היא קבוצת הגנה מצוינת(לפי המדד) בפליאוף פתאום שלברון מעלה הילוך ומתחיל לשחק בפנים אז ההגנה לא כזאת להיט.ואני גם מסתכל על השנתיים האחרונות שפשוט לא הייתה לקליבלנד אפילו סדרה קשה אחת

          5. נו, אז אתה כן קובע שהוא חזק יותר על סמך המאזן בעונה הסדירה… אותו מאזן לפיו קליבלנד פגשו קבוצה עם יותר ניצחונות בכל שלב בפלייאוף…
            שים לב שלא טענתי שהמערב או המזרח טובים יותר. הטענה שלי היא אחרת: שלא תמיד עצמת האזור באה לידי ביטוי *בדרך קשה יותר בפלייאוף*. לצרוך העניין, זה לא הקשה על ג"ס שלאוק' היתה סדרה קשה מול ס"א. אם כבר זה הקל עליה. כמו שעל קאבס הקל שטורונטו התקשו נגד אינדי והיט.
            לגבי סדרה קשה – ודאי שהיתה. האם אתה חותם שהם חוזרים מפיגור 3:1 מול שיקגו בלי לאב ועם חצי קיירי, עם לברון מחטיא את הבאזר ביטר או אם נותנים טכנית לבלאט?

          6. "המערב הביס את המזרח בפער ענק" –

            בעונה שעברה, המאזן ביניהם הוא 218-232 למערב.
            באחוזים: 51.5 מול 48.5.

            פער ענק. או במילים אחרות: כמעט שוויון מוחלט.

          7. שים לב הסדרה שכביכול היא הסדרה הקשה ביותר של קליבלנד היא לדעתך סדרה שנגמרה בסופו של דבר 4-2 לקליבלנד שקליבלנד היא חצי קבוצה.אם היא הייתה נקלעת ל3-1 אז זאת אופרה אחרת אבל שורה תחתונה זה לא קרה.
            מה שאני מנסה לטעון שלפחות במזרח זה בכלל לא משנה המאזן והמדדים של הקבוצות.תקרא לזה אפקט לברון.תקרא לזה עשיית פיפי בתחתונים תקרא לזה אפילו דומיננטיות מטורפת של לברון שהוא האחד והיחיד.תקרא לזה איך שתרצה שורה תחתונה זה שללברון במזרח אין תחרות בפליאוף.שים לב את הדוגמא שגיא מביא ולמטה זאת הסדרה מול טורנטו שהיא כביכול סדרה מאוד צמודה הרי נגמר 4-2 אבל איך זה היה קליבלנד הובילו 2-0 יצאו ל2 משחקים בטורנטו הביתית,הראשון היה סוג של זלזול ,השני טרונטו כבר יותר האמינה בעצמה והופ באמת 2-2,קליבלנד העלו הילוך והופס נגמר 4-2 שעד כמה שאני זוכר המשחקים לא היו צמודים

    2. מסכים לגמרי. המזרח לא תחרותי עבור לברון. מדברים על צמצום הפער אבל מתייחסים בעיקר לסטטיסטיקה ולא לפלייאוף. עד לפני שנתיים בוסטון ואינדי עוד הצליחו לאתגר את המלך, בשנתיים האחרונות זה הפך לביזיון. אשתקד ג״ס ירקו דם ושיניים מול אוק סיטי בזמן שהחבר׳ה מאוהיו בילו בספא. צמצום הפער ? הפוך גוטה, הפוך…

      1. יצא לי לראות לא מעט משחקים בשנה שעברה. כולל בפלייאוף.
        אני זוכר מצוין את הסדרות "הקשות" שהיו לגולדן סטייט ב-2 הסיבובים הראשונים בשנה שעברה, 2 סדרות נגד 2 קבוצות ההגנה הגרועות ביותר מ-16 הקבוצות שהעפילו לפלייאוף.

  5. הנהר של מזרח אל-איי עולה על גדותיו, מומי, ולא רק בגלל גשמי הברכה האחרונים. קיבלתי שיפור וצ׳יפור מהלייקרס, הושיבו אותי הערב כמו בן אדם ונהניתי ממשחק הלא הגנה של המארחים והווירטורוזיות של לאורי ודהרוזן מצד הלטאות. דיווח בדרך.

    1. כשקולעים 9 מ-11 מהשלוש, כמו מיאמי בחצי הראשון (לפחות הרצף בהתחלה) – לא איכפת לי אם אלה שאריות – הכדור נכנס פנימה, מה שלא תעשה. מזלנו שהערב התעשתנו והחצי השני היה משחק שונה לגמרי.

      ורגע רגע. אתמול הניקס שלך לא הגיעו עם תת-שאריות, בק2בק, בלי כרמלו, בלי פורזינגיס, בלי קורטני לי, בלי קייל אוקווין (עם מי בעצם נשאר?), ביוסטון – וכמעט ניצחו? אבל כולם מהללים את המשחק החד-פעמי ההיסטורי של הארדן. זו לא חוכמה על תת-שאריות? איך זה מסתדר?

  6. סיקור מעולה כרגיל, תודה מידן. קוואי פשוט לא פגע היום, וההחמצות שלו בסיום מספרות את היום הרע שעבר עליו.

    1. הדבר הבאמת מבאס היום אצל קאווי היתה ההגנה שלו… כבר מותר להגיד את זה? יותר מדי פעמים ראינו חוסר ריכוז שלו ואחריות די גדולה על העובדה שהארדווי עמד שם פנוי לשלשה ברבע הרביעי.

  7. קוואי היה בספק למשחק אתמול בגלל כאבי בטן בימים האחרונים והוא לא נראה קרוב ל50 אחוז יכולת שלו.
    לא הסריח ולא נעליים . הוא עדיין התאושש ולא היה צריך לשחק.

    לגבי כל הבולשיט שמאכיל פה מר סומסום על זה שהמזרח כביכול יותר חזק או שקר כלשהו שלקליבלנד יהיה יותר קשה להגיע לגמר מאשר לגולדן סטייט, חייבים להגיד שזה מתחיל להיות מביך.
    אין ספק מנחם היה גאה בך על כל הממבו ג'מבו המעייף הזה שכל קשר בינו למציאות מקרי בהחלט.
    כאילו רבאקקק אין לך בושה??
    לברון עולה כל שנה לגמר הכללי כבר 42 עונות ברציפות . למה??
    כי התחרות שם כל כך עזה??? אם הוא היה במערב הוא היה עולה כל שנה מ2011??? אויי העליבות .
    ומי בדיוק הקבוצות שהיוו יריב או קראו תיגר על מיאמי וקליבלנד של לברון?
    אטלנטה שדאגה לחטוף סוויפ בכל הזדמנות?
    טורונטו שהתרגשה שיש לה קבוצה בפלייאוף ?
    שיקגו של רוז שנחבטה על ידי לברון בכל הזדמנות?
    אינדיאנה שאף פעם לא באמת הסתכלה בלבן שבעינים?
    מי היה שם במזרח מ2011??? מילווקי? בוסטון? וושינגטון??
    יד לך בכלל מושג עד כמה אתה תלוש בנאדם. אין ספק שמנחם היה גאה בך על ההתעקשות לשווק את המזרח כאיזה משהו שקרוב למערב.

    גם השנה אתה מעוות את הדברים ופשוט ממציא עולם דמיוני.
    קרבות במזרח ? פחחחחחחח
    אתה יודע מיהן הקבוצות החזקות בליגה? לא? אז בוא נספר לך אחרי שתנחת מעולם הוולט דיסני שלך…
    גולדן סטייט
    סן אנטוניו
    קליפרס
    יוסטון
    ממפיס
    כל הקבוצות הנ"ל יותר חזקות מכל קבוצות המזרח להוציא את קליבלנד ואולי גם טורונטו(שכרגיל תחרבן בפלייאוף)

    אוקלהומה ויוטה גם הן לא נופלות מאף קבוצה במזרח להוציא את קליבלנד.
    קיצר נשמה, איך אתה אומר? לדעתי/לטעמי ..אז לדעתי אתה קשקשן ודמגוג של חצי שקל.
    שום דבר לא אישי . אחלה יום ושנה טובה (:

    1. באיזה עולם סן אנטוניו שמפסידה לקבוצה חלשה כמו אטלנטה היא מהחזקות בליגה?

      מאז שג'ינובילי בחיתולים אין מי שיקח את הזריקות קלאצ' בסאן אנטוניו,אפילו דאנקן הקשיש האפור היה עושה את זה יותר טוב.

      מדברים על חירבון בפלייאוף? ממפיס המיזדקנת כבר ממיזמן לא קבוצה רלוונטית והקליפרס או יוסטון יקבלו תבוסה קלה בגמר המערב.

      1. בעולם האמיתי . ניצחון במשחק בודד לא אומר כלום , וקבוצות מופתעות מדי פעם גם על ידי חלשות מהן . תסתכל במאזן הכללי של אטלנטה , למי היא הפסידה ואת מי ניצחה , וכנ"ל לגבי ס"א , ותקבל את התשובה . כנ"ל לגבי מזרח מול מערב. הסטטיסטיקה הכללית קובעת – והיא לא משקרת .

        1. בעולם האמיתי סטטיסטיקה לא אומרת הכל וברוב הפעמים כלום!.
          -אוקלהומה שהייתה הקונפדרית מיספר אחת במערב היתפרקה בשביל שחקן שמחפש לישבור את הסטטיסטיקה.
          -הספרס עם מאזן מצויין אבל יכולת שבחיים לא תספיק להם בפלייאוף עוד נפילה של הסטטיסטיקה.

          אולי חוץ מיוסטון כל הקבוצות החזקות הלכו אחורה כולל דאלאס,ממפיס,פורטלנד ואפילו לא הזכרתי את הקליפרס שיחטפו סוויפ בקלות מהווריורס.

    2. אתה צודק!
      בעונה שעברה גולדן סטייט היו צריכים לעבור את יוסטון (שכל קשר בינה לבין יוסטון של השנה מקרי) ואת פורטלנד. 2 קבוצות שבשנה שעברה היו 2 קבצות ההגנה הגרועות ביותר בפלייאוף.

      אז נכון, הת'אנדר היו משוכה גבוהה. אבל אתה שוכח –
      טורונטו גררו את הקאבס לסדרה של 6 משחקים. כך שהזלזול בהם לא במקום.
      זו טורונטו שניצחה בשנה שעברה בעונה הרגילה את הקאבס פעמיים, את הספרס, את הת'אנדר.

      השורה התחתונה –
      הדרך של גולדן סטייט לפיינלס הייתה קלה מזו של הקאבס.

      לגבי השנה –
      אני מסכים אתך שהעונה במערב יש יותר קבוצות שמסוגלות להיות פקטור משמעותי בפלייאוף
      (וזה לא משנה את העובדה שצפוי לגולדן סטייט טיול קליל בסיבוב הראשון מול קבוצה עם מאזן שלילי.)

    3. אין בעיה, הכל ברוח טובה. קצת טראש-טוק לא מזיק בכלל.

      איך לברון כל שנה? כי הוא לברון. האיש שבמו ידיו ניצח את הקבוצה הטובה בהיסטוריה, ככה לימדתם אותנו להגיד בשנה שעברה.

      האיש שלקח את קבוצת הפח של דלבדובה, שלא נבחר לאנ.בי.איי, ביחד עם שני סנטרים, אחד טריסטן והשני מוזגוב, מוזגוב!!!, לשישה משחקים עם הקבוצה ההיסטורית הזו. שזכתה באליפות עם כוכבית לקיירי וכוכבית לקווין לאב.
      כי הוא לברון. איש מגעיל ושחקן מדהים. זה למה.

      ולגבי קבוצות המערב שלך – כמה חבל שלא ראינו את סן אנטוניu אפילו בגמר המערב כבר כמה, שנתיים? ואל תיקח את זה קשה, אבל לפגוש את לברון או מי שייצא מהמזרח, הם לא יגיעו גם השנה, ובשנים הנראות לעין. אין דאנקן, אין דיאו, אין ווסט (הוא הלך לחזקים), פארקר לא ילד, תיכף לא יישאר פאו.
      אולי תעשו השנה גמר מערב וזה יפה מאוד, בהנחה שלא תחטפו שוב מהקליפרס, האימתניים. אלה שהתרסקו ברבע אחד מול יוסטון של ג'וש סמית' האימתני-ממש. שהוא כמו לברון, רק לא, בעצם.
      או שנראה את אוקלהומה הרצחנית. אה, בעצם.

      שו מערב? מה מערב? גורדון הייוורד במקום 4, זה ההייליייט שלכם. ואולי קאזינס ירביץ למישהו, אבל זה גם לא חדש. במערב אין כל חדש ואין כלום. שנים ארוכות של גולדן סטייט והייט-אשברי, שיספר לך כמה יש שם תחרות.
      בסוף תתפכח ותעבור אלינו. קח את מילווקי, קבוצת עתיד. או הפיסטונז! שמח אצלנו וחבר'ה צעירים.

      1. +100
        עוד מיקרה שהסטטיסטיקה נופלת בו,להגיד שהווריורס של שנה שעברה היא מהקבוצות הכי טובות בהיסטוריה של המישחק זה מהבדיחות הכי גדולות שהיו פה.

        אם מישהו חושב שליוסטון יש סיכוי בסידרה מול הווריורס אז כניראה שהוא חי בסרט.

        הספרס כרגיל יעופו בסיבוב הראשון או השני במיקרה הטוב ואם נקבל בטעות את הקליפרס בגמר המערב אז זה יהיה הגמר הכי חד צדדי שקיבלנו.

  8. אתם עדיין מזרח מול מערב?!
    די נו זה דיון שאף אחד לא מקיים חוץ מפה.
    מאזן של קונפרנס לא אומר כלום כיוןן שיכול להיות מצב שבקונפרנס אחד ישנן 15 קבוצות בינוניות ובשני ישנן 8 מעולות ו 7 חלשות. בסיכום יוצא מאזן של 50-50 .
    מה זה אומר? כלום
    בפלייאוף מתחרות 8 הטובות.
    ואלה של המערב טובות בהרבה. מי שחושב שטורונטו טובה יותר מהספרס חוא ליצן.
    למעשה אני שם את הכסף שלי על כל קבוצה פלייאוף מערבית מולם למעט המקום השמיני. ובטח מול שאר המזרח.

    מול אלו כוכבים לברון מתמודד? המזרח ריק
    במערב- סטף קליי דוראנט אולדריג קוואי פול גריפין ווסטברוק הארדן טאונס קאזינס דיוויס. יש מצב שסטף קארי פעמיים ,mvp לא נכנס לחמישיית אול סטאר ואתם מדברים איתי על קוף? המזרח?

    1. במקום מזרח נגד מערב, מציע שנדבר על משהו אחר, ויכוח שלדעתי כדאי פעם להעלות:
      ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו?

      קדימה.

      1. ושניהם במערב.. כלומר ספרד
        שם לצ'לסי יהיה יותר קשה לקחת אליפות מאשר באנגליה שאומנם מרובה בקבוצות טובות אבל לא עלית כמו בארסה ריאל ואתלטיקו..

        1. דווקא יש לא מעט בהשוואה הזו.
          לפחות מבחינת הייאוש שתקף אותי (כאוהד בארסה ותיק) מהאין-תחרות בליגה הספרדית. הליגה של מסי. כן, בערך כמו עם סטף ועם גולדן סטייט.
          מעדיף את המקום בו יש מצב לאפשרות-לסטר, ועם התחרות של צ'לסי, פעמיים מנצ'סטר, אברטון וליברפול (אולי סופסוף), ארסנל וצ'לסי וטוטנהאם, ולך תדע אם אחרי לסטר לא תגיע עוד מעט עוד הפתעה.
          אני אשכרה הפסקתי לראות ואפילו להתעניין בלה-ליגה בגלל כל הדבר הזה, ואני יודע שאני מחמיץ הרבה קסמים של גדול השחקנים. כי ככה. נמאס לי.

          1. יש עוד כל כך הרבה בליגה הספרדית מחוץ ל-2.7 הגדולות.
            בעיקר בתקופה זו, בה קבוצתי האנגלית סובלת מהשתלטות בלתי הגיונית של מיוחדג' שאוהב לתקוע אצבעות בעין, הליגה הספרדית חוזרת לספק את יצר הכדורגל שלי.

  9. זה כבר ויכוח הזוי כי אפילו לא הגדרתם מה הבסיס להשוואה. אם זה מזרח מול מערב קונפרנץ מול קונפרנץ שלם מול שלם אז בפועל במאזן המערב טוב יותר. אם מסתכלים למי יש יותר קבוצות בטופ 10 זה כבר נתון לויכוח מכיוון שהמערביות משחקות יותר מול מערביות וכך גם בצד המזרחי. גם אם תבדקו מאזנים של טופ 8 מזרח מול הטופ 8 במערב תזכרו שמדובר על סדרות של 2 משחקים לעיתים עם 5 חודשים הבדל כך שגם זה לא מדעי. אם תמדדו באפריל למי יש קבוצות הנמצאות בכושר טוב יותר לקקאת הפלייאוף גם לא תיקחו בחשבון שאולי בקונפרנס לא צמוד חלק גדול מהקבוצות שהבטיחו את מקומן מורידות רגל מהגז לעומת דבוקה צפופה שעלולה לשים גז בחודש האחרון כדי להיכנס לפלייאוף או להבטיח בתיות

    אם מודדים קונטנדריות זו גם שאלה מעניינת. כי קונטנדרית לפני מאזן היא קבוצה שיכולה פוטנציאלית להעפיל מול כמה שיותר סוגי קבוצות. וגם אז תמיד הגרלה רעה יכולה להפגיש אותה מול קבוצה שחושפת את החולשה שלה. העונה הרגילה היא סוג של קרקס נודד שהפרס עבורו הוא הגרלה מקלה יותר בפלייאוף.נכון שיש בה פסיכולוגיה חשובה ויש גם מספיק דקות משחק למצוא הרכבים ולגלות כוכבים אבל למאזן אין חשיבות מכיוון שכל קבוצה צריכה לעבור קבוצה מדורגת גבוה בדרך למעלה. ולמרות שסטטיסטית יתרון ביתיות זה דבר חשוב מה עם סן אנטוניו שכרגע נראת קבוצת חוץ טובה מקבוצת בית?

    1. ברור שיש בסיס להשוואה
      כמה קבוצות חזקות באמת יש.
      אני לחלוטין אעדיף לעבור 8 מבחנים בינוניים מאשר 4 קלים ו 4 קשים.
      לחלוטין יהיה יותר קשה להרשים 4 פצצות ו4 מכוערות מאשר 8 חמודות.
      הבנת?

    2. ישנם עוד בסיסים להשוואה:
      *מסםפר משחקים במזרח נגד מזרח שהם סולד אאוט נגד משחקים מערביים נגד מערביים
      *מחיר הכרטיסים
      *הרייטינג בטלוויזיה למשחקי מזרח נגד מזרח לעומת מערב נגד מערב
      *מחיר החנייה
      *מספר ה-VIP

      המזרח מנצח בכל כי המזרח זה אוכלוסייה, תרבות, וחיי לילה, והמערב זה ג'ון וויין וגראנד קניון

  10. לברון ודוראנט קולעים אותה כמות שלשות למשחק באותו אחוז כמעט(אחוז לטובת דוראנט עם 39%) די הפתיע אותי הנתון אחרי שעברתי קצת על סטטיסטיקות אחרי המעורב של מנחם. מחלוקה לחודשים, דוראנט התחיל את העונה עם אחוזים פסיכים שירדו בהמשך בדצמבר, אצל לברון הייתה התחלה חלשה ומאז הוא סוף סוף מראה קליעה אמינה מהשלוש אחרי איזה שנה שהוא היה חלש מחוץ לקשת.

      1. לא ברור מה קורה לו עם העונשין, התחיל לתת שלשות מטווח קרי במשחקים האחרונים ועדיין זורק לבנים מהקו, בעיקר הזריקה הראשונה הולכת החוצה ואת השנייה הוא מכניס, כנראה יש פה גם איזה קטע מוטורי/זכרון שריר, יש פה כמה שבטח מבינים יותר ממני בתחום..

      2. חלש מאוד מהעונשין – וזה לא הפריע לו לקחת קליעות לעבירה טכנית של שרלוט, וכשהיה די צמוד. בזמן שקווין לאב, למשל, לידו.
        קטע שלא ייאמן.
        והוא החטיא אגב.

  11. מזרח-מערב זה דיון קצת טיפשי. דווקא עדיף לקבוצה שהדרך שלה לגמר לא תהיה קלה מדי כי אז היא תגיע שאננה.
    מכל הדיון כאן ובפוסטים אחרים ישנה טענה נכונה של סומסום – במזרח ישנה שיויוניות אדירה בין כל הקבוצות שהן לא קליבלנד. זה מביא לעניין רב, תחרותיות, ובפלייאוף יהיה מרחץ דמים (סוג של).

    1. עגל אתה עלית בדיוק על כל הנקודה של הויכוח.מה בדיוק העניין,התחרותיות, המרחץ דמים שברגע שהגעת לגמר המזרח אז אתה אומר תודה רבה,מוריד את הראש והולך הביתה בידיעה ששיחקת אותה סיימת מקום שני במזרח?.
      זה בדיוק כמו שהיה עד העשור האחרון בליגה הישראלית.גם שם יכלת לטעון שיש אחלה תחרות ושיוייון בין הקבוצות ותחרות עזה וכל זה רק בשביל להפסיד למכבי.
      ושוב שלא יהיה ספק אני לא בא להשוות את זה מול המערב לדעתי השנה עוד נראה קצת פייט לגולדן סטייט אבל משנה הבאה המערב יהיה סגור בדיוק כמו המזרח

      1. אני אגיד לך משהו, אני נהנה מרוב הפלייאוף יותר מאשר בסדרת הגמר. בייחוד מהסיבוב הראשון – ישנם שני משחקים בלילה (או יותר) והרבה קבוצות גרועות. זה פשוט מהנה ויש את המתח שבליגה הראשונה לא קיים.

  12. כל כך הרבה מילים על מזרח ומערב, ואף אחד לא התייחס לעובדה שקבוצת תחתית במערב, קבוצה שהיא בושה לליגה (על פי מנחם), המיץ של שקית הזבל ולבושה בצבעים דומים, גררה את הקבוצה במקום השני במזרח, קבוצת התקפה נדירה לפי הסטטיסטיקה, עם שחקן בשיא יכולתו, והקבוצה שהכי מנסה לדגדג את המרפק של לברון, למשחק צמוד מאוד שהיה יכול ללכת לכל כיוון?

    1. אתה מתכוון לקבוצה שנתנה 20 בראש לפני חודשיים לקבוצת ההתקפה מס' 1 ועם המאזן הכי טוב בליגה כבר שלוש שנים רצופות תיכף?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט