אירועי דיומא – 25.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 15:

19:00-מכבי פ"ת-הפועל רעננה (ספורט 5 לייב). ברכות לרעננה שהצליחה לעצור את הריצה המטורפת של באר שבע במחזור הקודם, נהיה כבר הרגל אצל הקבוצה. עדיין נראה שלא כדאי לבנות על יכולת כזו לאורך זמן מהקבוצה השרונית. מנגד מכבי פ"ת השכיחה מזמן את פתיחת העונה הטובה שלה, והיא ללא נצחון בששת המחזורים האחרונים. נראה כמו משחק שקול למדי.

*מומלץ היום* 21:00-הפועל ב"ש-הפועל ת"א (ספורט 5). סוג של משחק קצוות, אם ניקח בחשבון את הורדת הנקודות להפועל ת"א. "ברכות" לבאר שבע על ההפסד הראשון לכבשה השחורה שלה לאחר רצף הנצחונות המטורף. זהו הפסד שכנראה לא ממש יזיז לאלופה, ודאי כשלוקחים בחשבון את הקרטוע של כל יריבותיה לצמרת. אבל הסיפור במשחק הזה הוא ממש לא ב"ש אלא היריבה, ולא בגלל ההפסד במשחק הקודם. הסאגה של הפועל ת"א בכל הקשור לפירוק נמשכת ביתר שאת, כאשר כעת נראה שפירוק הוא עובדה די מוגמרת ולא הקפאת הליכים. אם לא די בכך, החדשות ההזויות הן ששחקן הקבוצה, דולי מנגה, התברר כשוהה בלתי חוקי, וצפוי להיות מגורש מהארץ בקרוב מאד. לא ימים קלים לאוהדים האדומים, שיזמו איסוף כספים לקבוצה דרך קמפיין קיקסטארטר. לא בטוח שהאחות הדרומית תגלה סימפטיה למצב האורחת, בטח לאחר ההפסד החד פעמי, כך שצפוי להיות משחק די חד סטרי.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 11:

19:30-הפועל אילת-מכבי חיפה (משולב בספורט 5). מפגש בין שתי קבוצות במגמות הפוכות. חניכיו של קטש כבר עם שלושה נצחונות רצופים בליגה, האחרון מרשים מאד בחוץ מול ירושלים. רק ההדחה מול חולון בגביע מעיבה על השמחה הדרומית. מנגד חיפה מסובכת בתחתית עם שלושה הפסדים רצופים (השניים האחרונים בבית), ושיחררה בעקבות זאת את הסנטר ג'אריד פיימוס.

19:30-גלבוע\גליל-עירוני נהריה (משולב בספורט 5). מפגש צפוני מבטיח. גלבוע היא אחת הקבוצות המהנות ביותר בליגת העל. זוהי קבוצה קשוחה שלא פוחדת מאף קבוצה שממול. שימו לב שפרט להפסד בחולון במחזור הראשון, כל שאר ההפסדים שלה הם בהפרש ארבע נקודות או פחות. לקבוצה שני נצחונות רצופים, כולל האחרון מול מכבי ת"א – הקש ששבר את כהונתו של רמי הדר. האורחת היא לבטח אחת האכזבות הגדולות של העונה. חניכיו של אריק אלפסי ניצבים במקום הלפני אחרון לאחר שני הפסדים, הם הובסו באירופה ע"י אריס סלוניקי והשיא היה ההדחה שלהם בגביע ע"י נס ציונה מהליגה הלאומית. עדיין מדובר במשחק שאמור להיות די שקול.

19:30-מכבי קרית גת-הפועל חולון (משולב בספורט 5). חולון ממשיכה להיות הקבוצה המרשימה בליגת העל. היא ניצבת במקום השני, עם ניצחון חוץ אדיר על הרצליה הלוהטת והיא גם סיפקה תצוגה מול אילת בגביע. דא עקא, פול דילייני שוב נפצע לאחר שקרע את שתי הרצועות בברך, וסיים את העונה. הפציעה הקודמת של דילייני הייתה אחת הסיבות לשני ההפסדים הרצופים של הקבוצה, ועתה בחולון יצטרכו למצוא לו תחליף במהירות. מנגד, קרית גת ממשיכה לסחוב את כל הליגה על הגב עם שלושה הפסדים רצופים (ושני נצחונות סה"כ מתחילת העונה), כאשר גם צוות האימון החדש לא בדיוק משנה את מצב הקבוצה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. בפסקי זמן ובהפסקות של המשחק של גולדן -קליבלנד נזפזפ לבאר שבע.היום זה יום שמוקדש לספורט האמריקאי.משחקי נבא מצויינים פלוס 2 משחקים טובים ב nfl הסטילרס נגד הרייבנס והציפס נגד ברונקס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט