אירועי דיומא – 24.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 15:

16:00-בני יהודה ת"א-הפועל חיפה (ספורט 1). קרב תחתית חשוב בין קבוצות עם מאמנים חדשים. בני יהודה צלחה את המשחק הראשון עם צוות האימון החדש בהצלחה יחסית, כאשר סיימה בתיקו מול סכנין. היא עדיין ממוקמת מתחת לקו האדום ויודעת שהיריבה היא בדיוק מאלה שנגדן תצטרך להשיג את הנקודות. הפועל חיפה התכבדה בניצחון ראשון למאמן החדש מול אשקלון, אחד שהגיע לאחר שני הפסדים ולאחר סערת אושרי רואש והמאמן הקודם.

18:00-הפועל אשקלון-הפועל כפר סבא (ספורט +5 לייב). עוד משחק תחתית החשוב לשתי הקבוצות. הפועל אשקלון חזרה למקום האחרון בטבלה לאחר ההפסד להפועל חיפה. מנגד הפועל כפר סבא מעודדת מהעובדה שצלחה חמישה משחקים נגד יריבות מהחלק העליון של הטבלה בהצלחה יחסית (כולל שלוש תוצאות תיקו רצופות), וכעת היא נכנסת לסדרת משחקים עם השכנות לתחתית, סדרה בה תקווה לתרגם את היכולת הטובה יחסית לצבירת נקודות.

18:15-מכבי ת"א-מ.ס. עירוני אשדוד (ספורט 1). מכבי ת"א חזרה לאכזב במחזור הקודם. אם היה נדמה שהניצחון במחזור שלפני מול הפועל חיפה החזיר את הצהובים למסלול, בא התיקו המאכזב מול כפ"ס, והראה שהמשבר של סגנית האלופה אמיתי. הצרות של הצהובים בחלק הקדמי ממשיכות, כאשר סקאריונה שב להיפצע וגם טב"ח החלוץ לא כלול בסגל עקב הרחקה. אשדוד מקוששת תוצאות תיקו במשחקים האחרונים, ומקווה לעקוץ את היריבה כפי ששכנותיה לתחתית עשו לפני כן.

20:30-עירוני קרית שמונה-בית"ר ירושלים (ספורט 1). קרית שמונה סיימה סדרה של משחקים נגד קבוצות תחתית במאזן של שתי נצחונות ושני תיקו. היום היא אמורה לפגוש כבר יריבה יותר חזקה מאלו הקודמות, אך למזלה זו אחת הנמצאת במשבר. בית"ר הצליחה להשיג רק נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים נגד באר שבע ופתח תקווה, אך ההפסד לסכנין לפני ארבעה משחקים כנראה יותר טראומתי משני אלה. כרגיל אצל הקבוצה מהבירה הלחץ הוא מיידי, ולתוצאה היום אמורה להיות השפעה ישירה על עתידו של המאמן רן בן שמעון.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 11:

18:15-בני הרצליה-מכבי אשדוד\באר טוביה (ספורט 5). הריצה המרשימה של הרצליה בליגה נעצרה לאחר הפסד הבית להפועל חולון. אך היא כנראה פייבוריטית במשחק הזה מול קבוצת התחתית שמולה. הסיבה למילה "כנראה" היא היות והיריבה חיזקה את הסגל בשני שחקנים חדשים – ג'קי קרמייקל ופרסטון נואלס (שיחקו שניהם בליגה לפני שנתיים). איתם תקווה אשדוד לשחזר את הפתיחה הטובה של העונה במקום את זו האחרונה הרעה.

*מומלץ היום* 20:30-הפועל ירושלים-הפועל ת"א (ספורט 5). גומלין לוהט בין שתי קבוצות שנפגשו כבר השבוע בת"א במסגרת הגביע. במשחק זכתה ירושלים לאחר קרב צמוד, כשהבשורה הטובה מבחינתה הייתה היכולת הטובה שגילה אמארה סטודמאייר במשחק, בתקווה שזו תהיה עקבית גם במשחקים הבאים. האחות התל אביבית תנסה לנצח דווקא בחוץ, אך בשביל זה תצטרך לקבל יכולת יותר טובה מהסגל המקומי, נקודת תורפה שעלתה לה בכמה הפסדים בתקופה האחרונה – דבר שמביא את הנהלת הקבוצה לחפש חיזוק מקומי מיידי.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

    1. הפועל חיפה זה לא מעניין?סתם צוחק.כל הליגות בפגרה והפריימיר ליג עם מרתון המשחקים שלהם מתחיל ביום שני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט