ג"ס והספרס בקלות והפתעות במילווקי וניו אורלינס ביום חמישי הגדול / דור בלוך

בערב עצוב שפה הליגה והעולם נפרדו מקרייג סגר, ומכבי תל אביב נפרדה מכבודה העצמי, ההצגה חייבת להימשך, והליגה הטובה בעולם לא עוצרת, ואכן יום חמישי הגדול הבטיח וקיים 5 משחקים בסקור גבוה כאשר הווריורס מתעללים בניקס, הבאקס גוברים על הבולס הלא יציבים, הפלקינס מפתיעים את הפייסרס, הנאגטס נותנים משחק התקפה לפנתטאון ומתפוצצים על פורטלנד שממשיכה לחפש את עצמה, והספרס ממשיכים בשלהם.

אז בואו ניגש לאקשן!

מילווקי באקס (12-12) 108 – שיקאגו בולס (12-13) 97:

בתחילת העונה ולפני המשחק דיברנו על העובדה שמי שבנה את הסגל של שיקאגו, קצת שכח שהליגה השתנתה מאז שנות ה-90 ושבלי קליעה מבחוץ קשה מאוד להסתדר, ובתחילת העונה היה נראה שצפירות ההרגעה מכיוון הקבוצה בתחילת העונה, שנבעו מאחוזי קליעה טובים ובעיקר נצחונות, נשמעות בעיר הרוחות.

מאז שיקאגו בקריסה, והלילה היא קלעה ב-26% מהשלוש, תוך שהיא מגדילה לעשות ולא שומרת על הבאקס, לא אחת מקבוצות הקליעה הטובות בליגה, מחוץ לקשת ומאפשרים להם 55% מדהים מחוץ לקשת.

יחד עם 17 איבודי כדור למול 8 בלבד של הבאקס, ואתם יכולים לקבל תמונה ברורה של מה שהלך במשחק הזה במילווקי.

30 נקודות של הפריק ו-28 של פרקר הובילו את מילווקי לניצחון גדול, בעוד באטלר עם 21, וייד עם 20 וגיבסון עם 19 מובילים את שיקאגו במשחק הזה.

ברבע הרביעי הובילה מילווקי ב-24 נקודות ומשם הגרבג' אפשר לשיקאגו לצמצם ל-8 אבל לא יותר מזה.

ניו אורלינס פלקינס (18-9) 102 – אינדיאנה פייסרס (14-13) 95:

אחת משתי ההפתעות של הלילה מגיעות אלינו מניו אורלינס, שדומה שלא ממש מבינה את מושג הטנקינג, אולי כדאי שהחברה' ייסעו לפילדלפיה לשיעור מזורז, אני מבין שסאם הינקי פנוי כרגע.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה כששתי הקבוצות קולעות באחוזים נמוכים מחוץ לקשת, אבל אינדיאנה הגדילה לעשותעם לא יותר מ-14% מהשלוש (3 מ-21) ג'ף טיג הפליאה ב-0 מ-6, סי ג'יי מיילס עם 1 מ-6 מה שמזכיר לי את הקטע המופתי בבית הלבן שבו טובי מדבר על מקדיר שקלע 1 מ-23 מהשדה, ואומר שזה 1 יותר טוב ממה שאמא שלו הייתה עושה והיא מתה מזה 23 שנים.

מכל מקום, המשחק היה צמוד לרוב אורכו, כאשר אינדיאנה מובילה ב-4 במחצית. מיילס טרנר המצוין הוביל את קבוצתו עם 26, כשג'ורג' במשחק שקט מוסיף 18, ואל ג'פרסון תורם 14 מצוינות מהספסל. אבל ברבע הרביעי הגבה התעוררה במשחק של 35 נקודות ו-16 ריבאונדים והוביל את ניו אורלינס לניצחון נדיר.

החדשות הטובות עבור ניו אורלינס מגיעות מהכיוון של הילד, הרוקי קלע הלילה 21 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים מעמדת השוטינג גארד עם 5 מ-8 מהשלוש, והוא אולי מסמל כיוון לעתיד טוב יותר עבור הפלקינס.

הפייסרס לעומת זאת בבעייה קשה, הסגל לא מאוזן, לקבוצה חזר שוטינג גארד, וגלן רובינסון השלישי הוא בבירור לא פיתרון (וגם שם מגוחך), והם ממשיכים לבזבז את הקריירה של אחד מגדולי השחקנים של הדור הנוכחי.

דנבר נאגטס (16-10) 132 – פורטלנד טרייל בלייזרס (15-13) 120:

ההפתעה השניה של הערב מגיעה אלינו מדנבר, ואולי אנחנו לא צריכים להיות מופתעים. כי דנבר היא אחד הדברים התזזיתיים והלא צפויים בליגה, ופורטלנד נמצאת בשקיעה מזעזעת.

גם כאן, המשחק הוכרע במידה רבה על הקליעה מבחוץ כשפורטלנד נקלעה לערב חלש של 35% בעוד דנבר הפציצה מבחוץ עם 48%, מה שקיזז את היתרון הקל של פורטלנד בריבאונד.

דמיאן לילארד מאוד מאוד רצה לנצח, הלך לסל הוציא עבירות קלע 10 מ-11 מהעונשין בדרך ל-40 נקודות ו-10 אסיסטים, אבל הנתון המרשים הזה לא עזר לו. לא עזרו גם 23 של מקאלום או 19 של פלאמלי כשהספסל של פורטלנד לא תורם כלום. קראב וטרנר נתנו 9 כל אחד מהספסל אבל במשחק עם סקור כזה פורטלנד הייתה צריכה יותר, ובעיקר בעיקר היא הייתה צריכה יותר הגנה.

הנאגטס פשוט התפוצצו על הטרייל בלייזרס החל בפתיחה מול הקהל הביתי שלהם, כשגלינרי מוביל עם 27 חבורה של לא פחות מ-8 שחקנים עם מאזן דו ספרתי.

דנבר לא הובילה אף לא פעם אחת במהלך המשחק שבו שלטה לחלוטין, והתוצאה כמו גם המאזן של לילארד הם במידה מסוימת אשליה. במחצית הראשונה הפער הגיע כבר ל-25, אבל לילארד חטף את הג'ננה ברבע הרביעי וקלע 14 נקודות, אבל דנבר נתנה ריצה של 5-11 כדי לגמור סיפור.

אפשר לשייך את היכולת הירודה של פורטלנד להיעדרות של אמינו שמאוד חזר להם, בהגנה ובהתקפה כאחד אבל קשה לתרץ ספיגה של 132 נקודות מול קבוצה שהיא לא הווריורס.

בנקודה הזאת שווה לשים לב למצב המעט הזוי במערב. דנבר עם מאז שלילי של 16-10 ממוקמת במקום ה-9 במערב, ופורטלנד עם מאזן שלילי נמצאת במקום ה-8 וכך קבוצות כמו דנבר, סקרמנטו, הלייקרס ואולי אפילו ניו אורלינס יכולות לראות את עצמן במאבק הפלייאוף כשבינן לבין הקו מפרידים 3.5 משחקים לכל היותר.

פיניקס סאנס (18-8) 92 – סן אנטוניו ספרס (5-21) 107:

בתגובות הוזכרו מפגשי העבר ההיסטורים בין פיניקס הגדולה של נאש וסטודמייר לסן אנטוניו אבל המשחק הזה לא הזכיר את אותם ימים בשום דבר, למעט כמובן התוצאה הסופית.

פיניקס הייתה במשחק שלושה רבעים ופיגרה בשלוש בלבד בסוף השלישי, אבל סן אנטוניו ששלטה בריבאונד בענק (35-50) במשחק מעט מפוזר ולא אופייני (20 איבודים), הצליחה להחזיק את פיניקס על אחוזים נמוכים בעוד היא שומרת על יעילות בעצמה, בדרך לניצחון שהרגיש הרבה יותר צפוי לאורך המשחק מאשר מה שלוח התוצאות הראה.

חלוקת נקודות אופיינית לקיבוץ של הפלח עם 18 של לאונרד וגאסול שהוסיפו 10 ו-9 ריבאונדיםפ בהתאמה, למרקוס הוסיף 14 וטוני פרקר 11 כדי לסגור רשימה של 4 שחקני חמישיה עם דו ספרתי. גרין הפגיז 2 מ-2 מהשלוש אבל שיחק רק 16 דקות, ודדמון הוסיף 11 נקודות ו-9 ריבאונדים מהספסל.

בצד השני בוקר עם 17 ובלדסו עם 14 הובילו את פיניקס לשום מקום, כמו כל העונה הזאת.

גולדן סטייט ווריורס (4-23) – ניו יורק ניקס (12-14):

ניצחון קל לווריורס כאשר אלו מאיתנו שקמו כדי לראות את המשחק (אני) התאכזבו ממשחק שהיה גמור כבר במחצית, אבל כולנו כבר אמורים להתרגל להתאכזב מהניקס, נכון דובי?

כדורסל מרתק לא היה פה אז בואו נדבר קצת סטטיסטיקה.

הווריורס קלעו מזעזע במשחק הזה עם 9 מ-32 מהשלוש, כשגרין עם 12 מ-5 מהשלוש, דוראנט עם 1 מ-6 וקארי עם 2 מ-8, כך שתכנית המשחק של הניקס עבדה בהיבט של להרחיק את גולדן סטייט מקשת השלוש, אבל הניקס גילו את הצד החבוי באיכויות של הווריורס – ההגנה, והם החזיקו את הניקס על 90 בלבד, חלק לא קטן מהן בגרבג' טיים.

וכשאתה משחק הגנה כזאת אתה מתגבר על משחק שבו גרין קלע 2 מ-12, וקארי קלע 3 מ-14, במשחק שבו שוב הספסל של הווריורס לא תרם המון עם ליבינגסטון שקולע 10 וקלארק 9.

שני משחקים עם כמעט טריפל דאבל במשחק הזה, קארי עם 10 ריבאונדים 8 אסיסטים ו-8 (!!!) נקודות, ודוראנט עם 15, 14 ריבאונדים ו-8 אסטסים, כשגם גרין מתקרב עם 11 ריבאונדים 7 אסיסטים ו-5 נקודות.

ההפתעה הנעימה של הערב בצד של הוורירס היה ג'אבל מגי, שהפעם מקבל פוקוס בצד החיובי של הדברים עם 17 נקודות ב-16 דקות מהחמישיה של קאר, כאשר פצ'וליה פצוע וורז'או נמחק לחלוטין מהרוטציה.

בצד השני אף שחקן חמישיה של הניקס לא קלע מעל 10, כאשר פורזינגס היה חלש במיוחד עם 8 נקודות ב-4 מ-13 מהשדה, ג'סטין הולידיי הוביל את הניקס שחסרו את כרמלו אנתוני עם 15, כאשר בייקר מוסיף 13 משלו.

וזה נכתב לפני המשחקים:

אז לכבוד מסיבת מיוז וארקטיק מאנקיז המסורתית (נערכת אחת ל-3 חודשים פחות או יותר כבר 3 שנים, סוג של מסורת), אפנק אותכם היום ב-2 מ-4 הלהקות האהובות עליי בעולם, והן תלוונה אותנו היום בערב משחקים מסקרן שכולל את הפריק, את הגבה, את הספרס, ובמשחק המרכזי הניקס שנמצאים רחמנא ליצלן במאזן חיובי מגיעים לאוראקל בקליפורניה כדי לפגוש את הווריורס הלוהטים זאת לא מילה.

אז בואו ניגש לאקשן!

מילווקי באקס (12-11) – שיקאגו בולס (11-13) 3:00:

נתחיל ברשותכם עם סקירת הפריק השבועית:

22.3 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 2 חטיפות, 2 חסימות.

כן גבירותיי ורבותיי, הפריק הוא הפרנצ'ייז פלייר של מילווקי, ויחד עם ג'בארי פרקר וגרג מונרו, השאלה הנשאלת היא לו השלושה האלה היו משחקים נניח בשיקאגו, ניו יורק, או קליפורניה האם לא היינו מדברים על טריו שיכול לאיים ברצינות על תואר עם הצוות המסייע המתאים?

עבדתכם הנאמן חושב שכן, ובכל זאת משהו לא מתחבר במילווקי שנמצאת במאזן שלילי נכון לעכשיו, ועם 5 ניצחונות מה-10 האחרונים כולל 4 הפסדים ב-5 האחרונים, משהו לא טוב עובר על מילווקי, שהפסידה בשבוע שעבר לוושינגטון, אלוהים, לוושינגטון!

אחת הבעיות של הקבוצה היא עמדת הפוינט גארד. סנל שהגיע במקום MCW, לא פוגע מחוץ לקשת, וכשמוביל הכדור שלך לא יכול לקלוע מבחוץ זה יכול לתקוע את כל ההתקפה בליגה של היום.

ועם מדברים על בעיית שלשות, אחרי פתיחה חמה של העונה, הקלעים של שיקאגו התקררו, כפי שכל המבקרים צפו, והיא האחרונה בליגה באחוזים מחוץ לקשת. למרות זאת הבולס נהנים מפתיחת עונה סבירה וממוקמים במקום ה-4 במזרח.

אם כן שיקאגו תשאף להכניס את הכדור פנימה ולנצח בקליעות חצי המרחק של באטלר ובחדירות של וייד על הטבעת, האלמנטים בהם היא מצטיינת, בעוד מילווקי תנסה למצוא מחדש את הקליעה שלה, ולהגן היטב על הצבע כדי לצאת עם ניצחון שיחזיר אותה ל-50-50.

MCW יחמיץ את המשחק עבור הבולס, רונדו והפריק הפצועים גם הם – צפויים לשחק.

הימור: מילווקי ב-5.

ניו אורלינס פלקינס (18-8) – אינדיאנה פייסרס (13-13) 3:00:

הפלקינס עשו קולות של חיים עם ניצחון על פיניקס בהארכה, אבל כשזה בא אחרי 4 הפסדים כולל הפסד דיי מביך לפילי, דומה שהפלקינס מחשבים את קיצם לאחור, או יותר נכון לתום החוזה של הגבה.

דיוויס עושה הכל עבור הקבוצה הזאת שסובלת מרצף הפציעות על פני שנתיים הכי משוגע שאני זוכר, כשכעת היא חסרה את טייריק אוואנס וג'רו הולידיי. דיוויס תורם 30.5 נקודות בקרוב ל-50% מהשדה ומוסיף 11 ריבאונדים, אבל כאמור זה לא מספיק כדי לשאת את הקבוצה שלו אפילו לעבר עונה מכובדת במערב.

בצד השני לאינדיאנה לא ברור עד הסוף לאן היא הולכת השנה וגם לנו לא. הפייסרס נמצאים במאזן 50-50, שיספיק ככל הנראה לפלייאוף במזרח, והיא השיגה נצחונות נאים על שארלוט ופורטלנד בשני משחקיה האחרונים, אבל עם הגנה שסופגת 107 נקודות למשחק, הם לא מצליחים לחבר רצף משמעותי ועומדים על 4 נצחונות ב-10 המשחקים האחרונים שלהם.

ג'ורג' פתח את העונה איטי למדי והוא אפילו לא מוביל את הקבוצה ב-PER. התואר הזה שייך למיילס טרנר שפתח עם 15 נקודות 7 ריבאונדים ו-2.3 חסימות למשחק והוא האיש המשמעותי בצבע של הפייסרס. אכזבות גדולות נרשמו בצד של אל ג'פרסון שתורם רק 8 נקודות למשחק, ומונטה אליס שלא מגיע אפילו למספרים דו ספרתיים וסובל מפציעה בגלל הוא בספק להערב.

לפני שאתם רושמים את המשחק הזה לאינדיאנה, שימו לב למאזן החוץ של הקבוצה – 9-3 מזעזע, ולכן נלך עם הפתעה.

הפלקינס ב-4.

 

דנבר נאגטס (16-9) – פורטלנד טרייל בלייזרס (14-13) 4:00:

חשבנו שהעונה הצעירים של דנבר יצליחו להתחבר, לעלות מדרגה ולהפוך לקונטנדרים אמיתיים לפלייאוף, ויהפכו בכך את המערב למעניין יותר. אז חשבנו.

עם הפסדים לברוקלין, וושינגטון ודאלאס ב-5 המשחקים האחרונים, הנאגטס נראים איום ונורא, ולקראת רצף משחקים קשה יותר הם עלולים למצוא את עצמם בבור ממנו לא יוכלו לצאת בהמשך השנה. החזרה של גארי האריס לסגל עשויה לסייע, אבל כמו שאמר מייקל מאלון, מאמן הקבוצה, ההגנה שלהם פשוט פאתטית כרגע.

וילסון צ'נדלר מוביל את הקבוצה עם 17 למשחק בעוד גלינרי תורם 16, אבל הבעיה בקבוצה היא שעמנואל מודאי לא מצליח למצוא יציבות בהובלת הכדור. הגארד אומנם מאבד פחות לעומת עונת הרוקי המבולבלת שלו אבל 3.7 אסיסטים למשחק הם מעט מדי ב-30 דקות משחק לרכז ודומה שהקבוצה רק מתרחקת מלמצוא דרך לנצל את הכישרון שלה לריצה מוצלחת במערב.

בצד השני הבלייזרס עצרו ריצה של 5 הפסדים רצופים עם ניצחון מרשים על אוקלהומה ביום שלישי, והם ירצו להמשיך עם המומנטום הזה גם בדנבר. הטרייל בלייזרס עם מאזן חוץ חלש של 10-5, ואל פארוק אמינו בספק למשחק הלילה, ועדיין הם בוודאי מאמינים שאם הם יתנו את הכדור לשני הגארדים המובילים שלהם הכל יהיה בסדר. לילארד עם עוד עונה מפלצתית של 27 ומקאלום שמתייצב כקליי תומפסון ללילארד של קארי תורם 22 משלו, אבל הבלייזרס יתקשו מאוד אם לא ימצאו כינור שלישי בהתקפה וכרגע אף אחד אחר לא קולע יותר מ-13 נקודות למשחק בקבוצה הזאת.

כשמסתכלים על הסגל גם קשה לראות מאיפה כינור שלישי כזה יגיע. הארקלס הוא שחקן טוב אך מוגבל, מייסון פלאמלי, הוא מה שהוא, ואם אוון טרנר עדיין לא פרץ ספק אם זה יקרה עכשיו ויכול להיות שפורטלנד צריכה ללכת לשוק לחפש מציאות.

הימור: פורטלנד ב-15.

פיניקס סאנס (17-8) – סן אנטוניו ספרס (5-20) 4:00:

משחק קצוות במערב, כאשר פיניקס תארח את הסן אנטוניו ספרס שממשיכים בהגנה הנהדרת שלהם שמזכירה קבוצות ספרס מהעבר.

שתי הקבוצות במאזנים הפוכים ב-5 המשחקים האחרונים, כאשר הסאנס הפסידו 4 מ-5, והספרס ניצחו 4 מ-5.

הסגנונות השונים של הקבוצות זועקים מדפי הסטטיסטיקה, הספרס משחקים כדורסל טוב בעוד הסאנס משחקים כדורסל רע מאוד.

סתם.

הסאנס משחקים כדורסל רע מאוד ללא הגנה, כשהם קולעים 107 וסופגים 113, בעוד הספרס משחקים הגנה מופתית וסופגים רק 97 למשחק, אבל הם קולעים פחות מהסאנס – רק 103 למשחק.

את הספרס ממשיך להוביל קוואי שהפך לשליט הבלתי מעורער של הקבוצה עם 25 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. כשמחרה מחזיק אחריו למרקוס עם 16 למשחק. מעבר לזה הספרס ממשיכים להתקשות עם הקליעה. הם קולעים רק 9 שלשות למשחק, אומנם באחוז יפה של 40% אבל תזכרו את מה שאני אומר, אם זה לא ירדוף אותם בעונה הסדירה זה בהחלט ירדוף אותם בפלייאוף.

בצד השני שחקני הסאנס מרפדים את הסטטיסטיקות כל הדרך ללוטרי, בלדסו תורם 20 ובוקר עם 18 ויכולת טובה, אבל הקבוצה הזאת שיש לה את אחד הסנטרים ההגנתיים שבעבר נחשבו לטובים במשחק (טייסון צ'אנדלר) אפילו לא מתאמצת בהגנה וככה היא לא תגיע לשום מקום.

למרקוס אולדרידג', לן ונייט בספק למשחק.

הימור: הספרס ב-12.

גולדן סטייט ווריורס (4-22) – ניו יורק ניקס (11-14) 5:30:

ולמשחק המרכזי, והמעניין ביותר של הערב, הניקס מגיעים לגולדן סטייט.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה מעודדות עם 4 ניצחונות ב-5 האחרונים, כשהווריורס פשוט יורים לכל הכיוונים בלי הבחנה, כשלשיאם הם הגיעו עם 142 נקודות מול אינדיאנה האומללה.

קודם למשחק יעניק ג'רי ווסט טבעות אליפות אולימפיות לזוכים דוראנט גרין וקליי, כשיצפה עליהם מהצד השני זוכה זהב נוסף כרמלו אנתוני.

ואגב אנתוני, מה שמרשים בניצחונות שלהם הוא שהם עושים זאת על אף שכרמלו בכושר קליעה מזעזע. בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלהם, מלו תרם 16 מ-53 מהשדה ו-3 מ-16 מהשלוש. וכאשר מלו בכושר כזה, ורוז בספק למשחק בגלל בעיות בגב (אלוהים איזה טרגדיה השחקן הזה, בא למות), הניקס נושאים את עיניהם לפרוזינגיס.

נגד הלייקרס היו לו לא פחות מ-7 גגות, ודאבל דאבל הפך להיות סטנדרט עבור הלאטבי, שהגיב היטב למחלוקת כאשר נזרק על הפרקט על ידי מרקיז כריס מפיניקס, וחזר חזק מאוד מיד לאחר מכן כדי להוביל את הניקס במשחק שנגרר להארכה. כאשר הוא הולך לפגוש את דריימונד גרין, מיומנות כזאת תהיה חשובה עבורו.

מעבר להשתוללויות התקופתיות של גרין, אידליה בג"ס. אם מישהו חשב שההגעה של דוראנט והעזיבה של בארנס ובוגוט יערערו את היציבות בג"ס, טעות מרה בידיו. דוראנט השתלב מצוין וקולע 26 למשחק כשקארי מוסיף מספר דומה, וקליי עם 21 ובעיקר נכונות לרדת במספרים כשצריך ולקחת עליו את המשחק כשהדבר נדרש, למשל כשהוא מוביל את החמישיה השניה.

שתי נקודות לדאגה בכל זאת בווריורס. הראשונה היא שהספסל לא מרבה לתרום כפי שהרבה לעשות זאת בשנה שעברה, איגודלה עם 6 בלבד, ליבינגסטון עם 5, וכן הלאה. השניה היא הרכות בצבע. עם כל הביקורת על גרין ורובה מוצדקת, ג"ס עלולה להיות רכה מדי למאבקי הפלייאוף מול הספרס, והקאבס.

הימור: הווריורס ב-8.

 

https://www.youtube.com/watch?v=dw0cvFJeu7Y

לפוסט הזה יש 153 תגובות

  1. תודה על הפריוויו.

    ההגנה של הספרס השנה, היא הכי גרועה שלהם מאז 2010/11 .
    השנה יש להם דיפנסיב רייטינג 101.7 ,
    בעונה שעברה היה להם דיפנסיב רייטינג 96.6
    (101.7 היה ממקם אותם כהגנה ה-9 בטיבה בליגה בעונה שעברה. השנה זה נותן להם את המקום ה-6 בליגה)
    (רק אסור לשכוח לתת להם קרדיט – זו קבוצה, שגם כאשר הם סובלים מירידה משמעותית בהגנה שלהם, הם עדיין אחת מההגנות הטובות בליגה.)

  2. פריוויו לפנים ללילה נחמד מאוד. רק לא הבנתי מה הבעיה עם 40% לשלוש של הספרס? אני בטוח שזה אחד הגבוהים בליגה.
    לא מסכים איתך לגבי השלישיה של מילווקי – יאניס זאת מפלצת ולבטח בטופ של הליגה, אולי טופ 10, פארקר משתפר מאוד ומפתח את המשחק שלו בעיקר עם קליעה משלוש אבל מונרו?! עד לפני שבועיים קיד לא נתן לו דקה על המגרש והבאקס רק חיפשו במרות קבוצה שתעמיס אותו. מאז הוא מקבל דקות מהספסל אבל להכניס אותו לשלישיה גדולה במצבו זה לא רציני.
    אם כבר לוקחים אותם כשלישיה אני מניח שיש עוד 10-12 שלישיות טובות מהם בליגה, למרות הגריק פריק.

    1. מקום שלישי, הכוונה הייתה לכמות הקליעות (9 בלבד) שמעמיד אותם במקום ה-15 בליגה, תיקנתי

      לגבי השלישיה של מילוקי אני חושב שמונרו הוא שם מבחינת פוטנציאל, אין ספק שחלה התדרדרות לא מוסברת ביכולתו אבל מדובר בסנטר עם יכולות מאוד גבוהות לטעמי. אל תשכח שבשלישיה אני מדבר עליו כשלישי, בהקבלה למקומות אחרים הוא הקווין לאב או הבוש שלהם.

      1. אם הוא היה פוטניאצל כזה גדול קבוצות כבר היו חוטפות אותו כי מילווקי ממש מתים שהוא יישלח לאנשהו.
        הוא סנטר מהדור הישן שמתקשה בהגנה וחסר קליעה מבחוץ. עד שהגיע שחקן חופשי למילווקי הוא התברר כנפילה קשה.

  3. מעולה דור ומוזיקה משובחת! הכי טוב העונה אחרי הדורס.
    האם הניקס יוכלו לתת משחק תחרותי מול גולדן סטייט? קשה לי להאמין אבל ממש מקווה.
    מילווקי- שיקגו גם משחק חזק, נראה לי שהוא יהיה משחק הליג פאס היומי שלי. נראה תקציר של הלוחמים מפרקים (או מתפרקים בע"ה)

  4. תודה רבה. מקווה למשחק טוב בין GS לניקס, יהיה מבאס לקום בשביל בלו-אאוט.

    תיקון קטן – 4זינגיס באמת הגיב יפה לעימות עם קריס, אבל הוביל את הניקס רק להארכה 🙁

      1. ריספקט !!!
        למומי היהי בן דוד היה נגן בהרכב צלילי החילבה שהיו מופעים בפלאקה ובקלאבים ביפו
        השיר הכי טוב שלהם זה קאבר לברסולנה של ג'ו עמר

        1. אני גדלתי עוד על סוף הסיסטיז והסבנטיז , וכל מוזיקה יותר מאוחרת פחות מדברת אלי , ובד"כ אני גם לא מכיר .
          הוא צעיר ממני ב-20 שנה כמעט , נגן גיטרה מצויין וגם מחבר מוסיקה . הוא עבד בין השאר עם איימי ויינהאוז בראשית דרכה , וסיפר לי פעם שהיא היתה מטורללת וטיפוס לא קל כבר מההתחלה.
          פעם , באחד הביקורים שלו בארץ , הלכנו בערב לאיזה פאב ברעננה . לי לא היה מושג על הפופולריות של ג'אמירוקוואי ושל הגוריל'ז . היו איתנו עוד 2 אנגלים , וכששמעו בפאב איפה הוא ניגן ( זה היה בערך לפני 6 שנים , אז הוא כבר היה מוסיקאי עצמאי ) , הקיפו אותו הרבה והתחילו לשאול שאלות , וחגגו איתנו על בירות .

        1. הולך לצאת להם (גורילז) אלבום חדש. מתישהו בתחילת 2017.

          האלבום שלהם demon days מ-2005 הוא לדעתי אחד מאלבומי המוזיקה הכי טובים שיצאו אי פעם.

      1. האמת שאת בלר למדתי להעריך רק בדיעבד. אני מאד אוהב כמעט את כל מה שדיימון אלברן עשה מאז. האלבום סולו שלו מצויין וגם הגורילז פרוייקט נהדר.

      2. את בלר מאד אהבתי (בזמן אמת – אהבתי את כל הסצנה). הגורילז היו חביבים בעיניי, אבל את הלהיט הגדול ביותר שלהם, 19-2000 (יחד עם קלינט איסטווד), בעיניי הרמיקסר Soulchild הבין הרבה יותר טוב מהם.

      3. מבין את ההערכה לגורילז, אבל משום מה לא הצלחתי בעצמי להתחבר אליהם. חיבבתי את השיר ההוא על הצחצוח נעליים שבו הם יורים טיל על אייל ענקי והרגשתי שמתחת ל-"להרגיש טוב בע"מ" מסתתר שיר טוב. אבל בלר לעומת זאת…
        אבל מה אני יודע. השוויתי פה פעם בין אדי ודר ליעל בר-זוהר (לא מבחינת שירה, השפעה או חיבה) ואני חושב שאלניס מוריסט היא אחד הדברים הכי טובים שקרו למוזיקה.

          1. פעם ישבתי במשרד ועבדתי, ושמעתי את הפלייליסט שלי, ובמקרה על השיר הזה, ואני מקליד על המחשב ותוך כדי מזיז את הראש למקצב השיר, ואז הבוס שלי נכנס לחדר להגיד משהו קולט אותי מזיז את הראש לקצב של השיר ומחייך, עוצר לרגע, מסתובב, והולך

  5. **פנייה לאשך טמיר המקורי**

    נכבדי,
    מאז אותו פוסט על REM אני לא מפסיק להאזין ל-adventures in hi-fi. איזה אלבום, בחיי.
    בתודה, והמשך סופ"ש נעים.

  6. הפלח הוא האבא של הסלאבים ואוהב כל מזרח אירופאי. לכן אני לא מבין את הדקות הגדולות שהוא נותן לשחקן החדש שהוא נידלק עליו, ברטרן, או משהו כזה, במקום לתת יותר דקות לדייויד לי שמשחק מצויין בדקות המעטות שהוא מקבל.
    אבל הבעייה שלו היא שהוא יאנקי לבן.
    (בינינו? פופ היה מתאים מאד לקבינט של טראמפ!)

        1. עדיף לא לראות את הזוועה הזו..
          24 נקודות במחצית ואיבודים בכמויות.
          חייבת לקום לראות את המשחק של גולדן סטייט בבוקר כדי לאזן עם קצת כדורסל יפה..

          1. לגמרי זוועה. חבל על רמי הדר אבל לקבוצה הזו אין תוחלת..

            בתקווה למשחק מעניין בבוקר. הייט אשבורי כבר משחיז את הסכינים על אבן המשחזת שעל האופנוע של יובל גורביץ' (אם אנחנו כבר בעינייני מוזיקה).

          2. חבלה מכוונת? ניסיון לשבור את שיא העולם באיבודי כדור? בלבול ממדי האסיר של הכוכב האדום? המשחק הזה גורם לעונה הקודמת להראות מוצלחת וזה אומר הכל..
            נראה שהיחיד שאכפת לו זה גאודלוק.

          3. גם סמית נראה כאילו הוא מנסה. כל השאר חבורה של שחקנים אפתיים. אם ההנהלה לא מתחילה לעשות מהלכים קיצוניים אין יותר טעם לעונה הזאת. עוד אפשר להציל את זה

  7. עפר,
    קח את הזמן שלך ותחשוב איך אתה מטפל בבעיות שלך.
    התעלמות מהבעיה אין משמעה שהבעיה תיעלם…

    קח את סוף השבוע ותחשוב.
    אבל כדאי שתמצא פתרון טוב, יא כישלון חרוץ,
    כי אתה לא רוצה לעצבן אותי.

    1. טוב יקירי,
      אני לא צריך את סוף השבוע כי כבר מצאתי פיתרון.
      מעורבים בו מספריים, שטרודל ופוסטר של זי זי טופ.

      אוהב אותך יא זבל עופות.

  8. רדיוהד מתה אחרי או קיי קומפיוטר. שלא תעיזו להגיד אמנז'יאק. למיוז חסר אופי כתיבה של פסיכי אבל נסלח להם. בלור פרשו בזמן.
    tool אוטוטו עם אלבום חדש אבל הם ינקיז

  9. באקס-בולס משודר ב-tnt, רג'י אמר כמה מילים מהלב, והשחקנים הגיעו בחולצות פרחוניות טיפוסיות.

    עם או בלי קשר, מילווקי בהתחלה אדירה. ובניו אורלינס, טייריק אוונס לראשונה בסגל מאז ינואר. נדמה לי שזהו זה עם הפציעות בפליקנס.

  10. אם אתה אוהד מילווקי, תצטער שלא ראית את החצי הראשון. הכי טוב של הקבוצה השנה.
    3 דקות למחצית וכבר 27 הפרש, 7 מ-8 מהשלוש, 18 איסטים, וכמה כניסות אדירות לסל של פארקר. הבולס עומדים לספוג 60-65 נקודות בחצי, וזה לא קורה הרבה אם בכלל.

  11. הכניסה מהפרימטר לצבע של יאניס ואז לפארקר שחותך לדאנק – בלתי עציר. כנ"ל מונרו שמוצא אותו בתנועה מתחת לסל. פארקר ממש מצא את המקום שלו, לדעתי היו לו איזה 7-8 פאוור דאנקס הערב.

  12. ואינדיאנה וניו אורלינס יילכו עד הסוף. משחק טוב כשאף קבוצה לא עברה את ה-8 פור, רשום פה הארכה. 87-90 שלוש ומשהו לסוף. מיילס טרנר עם 26 ב-11 מ-13, ובאדי הילד התחיל סופסוף לפגוע, 4 מ-7 לשלוש.

  13. AD בקלאצ' זה כמו גוליבר בליליפוט. בלוק אדיר וטס מייד לליי אפ אנד וואן, ג'ף טיג מנסה לעצור אותו מאחורה, אשכרה ליליפוט. ועוד שלשה קריטית. ומייד עוד בלוק אימתני. הכל בק טו בק. ריצת 0-11 של הפליקנס תסגור משחק שאינדי יכלה לקחת. היה 87-90 פייסרס. עכשיו 8 פור פליקנס. הכל AD.

  14. מזפזפ לפיניקס. 64-57 לסן אנטוניו!
    שוב 7 הפרש!
    אני מייחל ליום שאעבור למשחק של הספרז ולא יהיה 7 הפרש לטובתם.

    1. לא מגיע קרדיט לקר ולצוות שלו על פרוייקט השיקום?

      השלב הבא זה להפוך אותו למשמעותי גם בהגנה. הוא עוד לא שם

  15. אני כבר לא יכול להתאפק.
    אתם רואים את ההגנה של הסאנס הלילה?
    זו הפעם הראשונה העונה שלהם משחקים ככה!

    (החלטתי לא להגיב עד לסוף המשחק. אבל עכשיו לפחות אני יודע שההפסד יהיה בגלל הניחוס, ולא סתם קריסה רגילה ברבע האחרון…)

  16. סומסום מה שקורה לך עם ה7 8 הפרש זה מצחיק, הזוי,
    ונראה כמו קונספירציה של הליגה נגדנו (כי אתה מדווח לנו
    אתה חלק מאיתנו)
    לא יכול להפסיק לחייך כשאני חושב על זה. 🙂

  17. הסיכוי של הניקס להיצמד אלינו במשחק הזה לא גדול. אין להם קלעים גדולים , אין משחק צירופים גדול אלא בעיקר בידודים , ויותר מכל – אין הגנה . זה נראה עניין של זמן עד לבריחה שלנו .

    1. הוא שחקן תת-בינוני שיקבל היום כמה דקות נגד קבוצה שבהרכבה הנוכחי היא מקום 13 במזרח, אפילו 14. הניקס בלי רוז ובלי אנטוני לא יכולה לעשות כלום.

  18. מראות קשים מפיניקס, שחקן שמוסר לקהל, אין התקפה
    פשוט קשה, חוסר אירגון נוראי,
    מה זה? קרמה על הפרדת התאומים או פיטורי הורנסק האנושי?
    (מהקצת שראיתי)

  19. הוא לא שחקן גדול , אבל מה שהוא יודע לעשות הוא עושה ביעילות , והוא נותן ללוחמים נפח מתחת לסל . והוא מאוד חביב , וכפי שכבר כתבתי , הוא זה שאשמח בשבילו יותר מכל אחד אחר אם יגיעו טבעות בסוף העונה
    ( אחריו דוראנט ודיוויד ווסט ).
    ניו יורק לא היתה עושה היום הרבה גם עם רוז ואנטוני . ג"ס מתאימה עצמה לאחרונה לרמת היריבות .

    1. אתה צודק לגבי ההתאמה, לכן אני מבואס על כוכבים ש"נחים" ומעקרים את הטעם מההתחלה. כי זה מחלחל לכל האחרים (וסחתן על ג"ס שמגיעה בהרכב הכי חזק לכל משחק). אווירת הולכים הביתה, וחבל.

  20. בסן פרנסיסקו 3 לבנים בהרכב של הניקס שמפתעים, בייקר בשלשה
    תחליף פורגנסיז טוב
    והמשחק זורם נפלא ל2 הקבוצות32-25

  21. רון בייקר זה ממש שחקן כדורסל מהסבנטיז שנפלט לכאן במנהרת הזמן, הכל, העובדה שהוא לבן עגלגל ולא אתלטי, התספורת המעולה – הוא רק צריך שורטס עד לביצים וזה יהיה מושלם.

  22. עצוב מה שקורה לפורטלנד.
    לאיזו קבוצה יש מחסן חלפים של גדולים שאפשר לעשות טרייד? בוסטון אולי? אפילו דנבר עצמה, שאוכלת עכשיו לבלייזרס את הראש. 132 נקודות. דנבר.

  23. חח סומוסום ענק בייקר שדוראנט נגע לו בראש לאחר אמירת שלום
    בייקר נגע בשיערו (באותו מקום)
    כאילו הלוואי שתיהיה לי את אותה אנרגיה של דוראנט

    1. בלי אלפארוק אמינו ופסטוס אזילי זה לא פייר מה שקורה שם. דמיאן לילארד, מתחת לראדאר, נותן משחקים משוגעים, הלילה גמר עם 40 ו-10. והם לא מגרדים נצחונות אפילו.
      חייבים טרייד מסיבי. קבוצה לא מאוזנת בטירוף.

    1. מנחם – קליבלנד חיה השנה משלשות יותר מג"ס . דווקא במפרץ מחפשים יותר ללכת פנימה מאשר בשנה שעברה.

    2. מנחם, ג"ס 7 מ 19 ל 3 במחצית. מחטיאים ממצבים נוחים. ממש לא משחק טוב של ג"ס. הם מנצחים כי הניקס חלשים וג"ס חוגגים בצבע שלהם. גם ההגנה של ג"ס סבירה.

  24. לא חסרות הוכחות למה שכבר מזמן ידוע כעובדה – קר הוא מאמן מצוין.
    דוגמה נוספת –
    מקגי.

    אתמול בלילה, משעמום, הסתכלתי על כל הדקות של מקגי ב-5 משחקיו האחרונים.
    השיפור במשחק שלו יוצא דופן. ממש רואים שיש יד מכוונת שעוזרת לו להפוך להרבה יותר יעיל.
    אני גם חושב שמשטר הדקות לו הוא זוכה, רק יתרום לתפוקה שלו בהמשך.

    מקגי טוב, יכול להיות ההבדל בין ניצחון והפסד בסדרת פלייאוף צמודה.

    (כתבתי לא פעם שגולדן סטייט, לדעתי, לא תעפיל השנה לפיינלס. זה לא משנאת המן. זה בגלל חוסר איזון שנובע מהשינויים פרסונלים בקבוצה העונה. אין לי בכלל ספק שבשנה הבאה נראה גולדן סטייט אפילו חזקה יותר.)

    1. גיא – אתה רואה עכשיו שדה ניסויים רחב. בפלייאוף תראה דברים אחרים. בפרט בהגנה. בהיעדר פציעות מהותיות אצל הלוחמים , אין מי שימנע מהם בסדרת 7 להגיע לגמר . ואז זו בעיקר שאלה של סדרה מול הלברונים .

  25. גיא חזה את הנפילה של ה29 הפרש מול הספרס בגלל חוסר
    מאצ'אפ כדבריו ועוד דברים (עלית יוסטון)
    הוא בצניעותו לא הזכיר בכלל אלא אני.

  26. רגע, אם לקליבלנד, כידוע, היה עדיף לשחק בגמר בלי קיירי אירווינג וקווין לאב – זה אומר שלניקס בעצם עדיף בלי רוז וכרמלו?
    המוח הערמומי של ג'ף הורנסק!

  27. גיא מנחם וסטיב קר בסרט "תחייתו של מגי"
    וברצינות קר מאמן ענק ונהדר, ואם הצליח לשפר כך את מגי
    אשריו ואשרי מנחם.
    תודה רבה גיא

  28. אם לגולדן סטייט יש סבלנות לעשות עוד שיא – ונדמה לי שעל זה כל המשחק – יש להם אפשרות עכשיו לשלושה שחקנים מאותה קבוצה עם טריפל דאבל.
    קארי 8-7-6, גרין 5-7-5, דוראנט 5-8-9.
    יאללה. להתאמץ. משחק ממילא אין פה.

  29. משחק נדיר של הלוחמים. הגלאקטיקוס היחידי בעשרים השנה האחרונות שנבנה על משחק קבוצתי ולא על יכולת אינדיביואלית. 36 סלי שדה 36 אסיסטים. עד אמצע הרבע השלישי. פשוט מטורף.

  30. how cool is that
    כן, גם אני כל כך מתרגש כמו השדרנים מהאסיסט שדוראנט מסדר לקלארק.
    זה בסך הכל בפור 21 נקודות במשחק ראווה.
    מהלך כל כך מרהיב לא ראיתי מאז הבוגרים של בית"ר היו משחקים נגד הנוער בגן סאקר בימי חמישי, ומישהו היה מסדר לשחקן ספסל בעיטה מה-16, ככה מגלגל לו, בוא נראה אותך בועט.
    how cool is that
    תרגש אותי, רפי.

  31. גיא נפלה עליי עבודה (דווקא לטובה) ביום שישי וכבר איחרתי,
    חבל שפיספסתי אותך את רון יאיר ורבים אחרים מהמשפחה,
    אני חייב מתישהו להפגש איתך ועוד.

  32. גיא אני מבקש שאת הבדיחה הנהדרת עם גולום והטבעת
    תכתוב שוב, כי חלק מהקוראים לא יקראו,
    רואים אותי מחייך וזורח בסופר בקניות, וזה בגללך.
    כמעט כולם כאן עם חוש הומור אדיר.

  33. טייריק אבנס המהולל שיחק אתמול . הופעה ראשונה השנה אחרי פציעה ממושכת.
    7 נק' ב 11 דקות.

    כשהוא ישתלב טוב יותר ניו אורלינס הולכת להיות קונטנדרית רצינית במערב.

  34. סוף סוף הפליקנס בריאים ואפשר יהיה לראות מה אנחנו שווים , עדיין חושב שגנטרי הוא הבעיה , אז לא בטוח מה עדיף להפסיד או לנצח .
    באדי קיבל דקות הלילה והוכיח שיש לו כשרון (לא שהיה לי ספק) נקווה שזאת תיהיה המגמה , אני חושב שצריכים לתת דקות לדיאלו במקום הדקות המבוזבוזת של אסיק ואגינסו , הרוטאציה של הגבוהים צריכה להיות דיוויס כמובן גונס ודיאלו ועוד סנטר אחד אם ממש צריך , היל כרגע עדיין אכזבה והשאיר את החור בעמדה 3 עדיין מלא , צריכים טרייד על סנטר כמו נואל תמורת גארד + בחירה עתידית אפילו לא מוגנת , אני מאמין שאם יצילחו למלאות תחורים אז הקבוצה תיהיה בפליאוף , אנחנו בסך הכול 3 משחקים משם , בנוסף סמול פורווד הייתי מנסה להחזיר את אל פארוק אמינו מפורטלנד שמשום מה לא מקבל דקות למרות ששנה שעברה היה מצויין , אופציות נוספות סטנלי גונסון ואוברי , אני באמת חושב שלקבוצה כן יש שחקנים טובים אבל זה לא מתבטא במגרש בגלל גנטרי

  35. מתי פעם אחרונה קארי סיים משחק בחד ספרתי? לעומת זה הלוחמים עם משהו כמו 90% אסיסטים ביחס לסלי השדה שלהם, די מטורף…
    בהחלט מעניין לראות לשם שינוי את הפליקנס בריאים השאלה כמה זמן זה יחזיק עם פוטנציאל הפציעות הדי מדהים של הקבוצה הזו.
    בלי שאתה מרגיש בכלל שוב החבורה של הפלח בפסגת המערב, נראה כאילו העזיבה של דאנקן כאילו לא התרחשה רק הקיץ. דווין דדמון מסתמן כגניבה לא רעה בכלל של הספרס, מאפשר מנוחה ראויה לגאסול המבוגר ויחד עם לי משלים צמד גבוהים מחליף טוב+.

  36. בעשרת המשחקים האחרונים סטפן קרי עם 8.8 ניסיונות מהשלוש (34.1%) ו-21.9 נקודות במשחק.

    בתקופה המקבילה אשתקד: 30.3 נקודות במשחק, 9.2 ניסיונות מהשלוש (47.8%). קלע 4.4 שלשות במשחק ולא 3.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט